تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 2022 75X95K

مشخصات کلی تلویزیون سونی 4K مدل 2022 75X95K 

  • پردازشگر Cognitive Processor XR
  •  سیستم صوتی 2 کاناله 60 واتی
  • رزولوشن 2160*3840 پیکسل
  • حافظه داخلی 16 گیگابایت
  • سرعت رفرش 120 هرتز
  • سیستم عامل اندروید
  • دارای کنترل هوشمند
  • سال ساخت 2022
  • کیفیت تصویر 4K
  • ابعاد 167x96x6 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
73,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SONY TV 55X95K
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

ویژگی های کلی تلویزیون سونی 75 اینچ مدل 75X95K

سونی Sony، با خواندن این کلمه محصولات زیادی به ذهنتان آمد که ساخت این کمپانی می باشد، که یکی از صنعت هایی که در آن فعالیت می کند محصولات صوتی و تصویری به ویژه تلویزیون می باشد. این برند هر سال کالا های خود را با امکانات بالا تری ارائه می دهد تا بتواند بهترین ها را برای کاربران به ارمغان بیاورد، با توجه به این موضوعات سونی جزء برند های معروفی می باشد که در درجه اول تولید لوازم خانگی قرار دارد که چندین سال هست از محصولات فوق العاده آن استفاده کرده ایم.

تلویزیون مدل 75X95K در کشور ژاپن و در سال 2022 تولید شده که از ظاهر شیک و فوق العاده ای برخوردار می باشد به طوری که در هر دکوراسیونی زیبایی خاصی را به ارمغان می آورد، این تلویزیون با بدنه باریک و خوش فرمی که دارد بسیار چشمگیر و زیبا می باشد و البته پایه های شیک آن در دو طرف پایین تلویزیون قرار گرفته است که خطی بوده و در دو حالت امکان تنظیم دارد.

این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می نماید که امکان نمایش و ارائه تصاویر به بهترین شیوه را به ارمغان آورده و همچنین با پشتیبانی از فناوری های مختلفی به بهبود کیفیت تصویر کمک می کند تا تصاویر به شیوه چشم نواز و با کیفیت بسیار بالا ارائه شوند. صدا در این مدل تلویزیون سونی در سیستم صوتی 2 کاناله بهره می برد که سرجمع از صدایی با توان خروجی 60 وات پشتیبانی می نماید که به طور شگفت انگیز و فراگیری صدا پخش می شود، برای اینکه صدا به صورت فراگیر و سه بعدی در کل فضای اتاق پخش شود از فناوری XR Surrond استفاده می شود.

پردازنده یکی از فناوری های هوشمند در تلویزیون می باشد که به منظور پردازش داده های تصویری در تلویزیون بهره برده شده است، تلویزیون مدل 75X95K از پردازشگر Cognitive Processor XR پشتیبانی می نماید تا بتواند تصاویری که از کیفیت پایین برخوردار می باشند را به حد فورکی 4K  برساند و تصاویر را با جلوه دلنشین و رنگ های واقعی به نمایش بگذارد. سیستم عامل همانند پردازنده بخش مهمی در تلویزیون به حساب می آید که در همه تلویزیون های هوشمند سونی از سیستم عامل اندروید بهره می برد تا امکانات بیشتری را برای کاربران فراهم نماید، با وجود این سیستم عامل فوق العاده می توانید هر بازی و برنامه مورد علاقه خود را به راحتی دانلود نمایید و از آن بهره ببرید.

سونی اولین برندی بود که از صفحه نمایش Mini LED و دوربین BRAVIA CAM استفاده کرد تا تلویزیون های تفاوتی را عرضه نماید، دوربین در بالای تلویزیون های سونی همانند دوربین های لپ تاپ قرار گرفته است که از طریق آن می توانید مکالمات تصویری خود را در تلویزیون برقرار کنید، این دوربین قابلیت تشخیص لوکیشن افراد را دارد و همچنین باعث می شود تا به بهترین شیوه تنظیمات ممکن را عمل نماید.

این مدل تلویزیون 75 اینچ سونی جزء تلویزیون های هوشمند می باشد که به راحتی گوشی و لپ تاپ به آن وصل می شود که باید از طریق وای فای wi-fi  یا بلوتوث Bluetooth  به آن ها وصل شد، این دو نمونه از اتصال غیر مستقیم با تلویزیون بود اما برای اتصال مستقیم و سیمی از پورت های ارتباطی قرار گرفته در پشت تلویزیون استفاده می کنیم تا بتوانیم با سایر دستگاه های جانبی ارتباط برقرارکنیم، HDMI،USB،HDMI2،LAN،ALLM،VRR نمونه هایی از پورت های تلویزیون می باشد که هر کدام از آنها عمل مربوط به خود دارند و برای اتصال یک سری دستگاه جانبی و انتقال صوت و تصویر طراحی شده اند. در ادامه با ما همراه باشید تا با جزئیات کامل تلویزیون sony مدل 75X95K پی ببریم.

 

طراحی با بدنه خوش فرم  تلویزیون 75 اینچ مدل 75X95K

قطعاً در انتخاب و خرید هر کالا یا محصولی اولین موردی که توجه ما را جلب می کند ظاهر و طراحی آن می باشد و بنا به این دلایل در طراحی تلویزیون های سونی دقت بسیاری کرده اند تا بتوانند آن را متناسب با سلیقه های مختلف تولید نمایند و به گونه ای باشد که با دکوراسیون های گوناگونی ست شود. تلویزیون سونی مدل 75X95K در سه اینچ طراحی شده است که تمام سایز های آن دارای قاب یا فریم بسیار باریک و ظریف می باشد که این مدل تلویزیون ها به این دلیل که کاربران می توانند تمرکز بیشتری روی صفحه نمایش داشته باشند به طوری که از حواس پرتی جلوگیری می کند طرفداران زیادی دارد.

پورت های ورودی، خروجی و کابل های تلویزیون در پشت آن طراحی شده اند تا ظاهر زیبا و مرتبی را به تلویزیون بدهد و همچنین از شلوغی اطراف تلویزیون جلوگیری نماید. تلویزیون 75 اینچ دارای دو پایه می باشد که در حالت های مختلفی می توانید آن را تنظیم نمایید، فاصله بین دو پایه را زیاد و کم کنید و ارتفاع آن را بلند تر کنید و حتی برای زمانی که می خواهید تلویزیون را به دیوار نصب نمایید به راحتی می توانید پایه های آن را جدا کنید، جنس پایه های این تلویزیون آلومینیوم بوده که مقاومت زیادی دارد.

 

 

کیفیت تصویر فوق العاده تلویزیون فورکی مدل 75X95K

کیفیت تصویر تلویزیون75  اینچ سونی مدل 75X95K  دارای بهترین کیفیت تصویر ها می باشد شرکت ژاپنی سونی همیشه در کیفیت تصویر از تمام رقبای خود بالاتر بوده است. در این مدل تلویزیون ازپنل جدید Mini LED استفاده شده برنده جایزه سال 2022 شده است  که به وسیله آن تصاویر. رنگ ها و در کل کیفیت تصویر تلویزیون چند سطح ارتقاء پیدا می کند. کیفیت تصویرفورکی 4K استفاده شده است این یعنی کیفیت تصویری 4 برابر کیفیت تصویرFHD  با رزولوشن 2160*3840. در این تلویزیون از پردازنده عالیه Cognitive Processor XR استفاده شده که پردازنده XR  از بالاترین پردازشگر ها می باشد. پردازنده XR این امکان را دارد که تصاویر بدون کیفیت را با استفاده از قابلیت XR 4K Upscaling پردازش می کند و آن را ارتقاء می دهد و به تصاویری در حد فورکی 4K می رساند و پخش می کند.همچنین در کیفیت تصویر این تلویزیون سونی از فرمت HDR  استفاده شده که خود از نسخه های HLG,HDR10,Dolby Vision بهره گرفته است این فرمت ها تصاویر که تیره یا روشن هستن را تیره تر و روشن تر نشان می دهد به صورتی که تمام جزئیات تصاویررا کاملا واضح  و بدون نقص نشان می دهد و می توان تمام جزئیات سایه ها را هم دید. در این تلویزیون بی نظیر سونی 75 اینچ از قابلیت دیگری به نام XR Triluminos Pro  استفاده شده که باعث تقویت کنتراست تصاویر می شود و تصاویر با طیف رنگی گسترده تری را ارائه می دهد و همه چیز در تصویر حالت واقعی تری به خود می گیرد و رنگ ها را به صورت واقعی تر نشان می دهد. قابلیت بعدی در کیفیت تصویر XR Backlight Master Drive  می باشد که باعث کنترل نور پس زمینه می شود و کیفیت تصویر را بی نقص پخش می کند.  امکانات عالی دیگر در این تلویزیون XR Clarity  می باشد که به واسطه 4k XR Upscaling  قادر است تمام جزئیات حذف شده تصاویر را باز سازی کند مثلا در یک پرنده تار به تار پرها ی آن را واضح نشان دهد. XR  با تقویت کنتراست و همچنی متعادل کردن و تنظیم نور صفحه و کم کردن نور برخی نقاط و تقویت رنگ برخی نقاط دیگر تصویر را با بهترین حالت کیفیت  خود به نمایش می گذارد. XR Smoothing  هنگام تماشای تصاویر تصویری نرم و طبیعی تری برای شما ایجاد می کند و صحنه ها را با سایه ها و درجه بندی های عالی باز تولید می کند واین باعث می شود تصاویر واقعی تر به نظر برسد.

X_Wide Angle   چیست؟

از دیگر امکانات تلویزیون ها ی سونی با پردازشگ XR امکان قابلیت  X_Wide Angle  می باشد که باعث شده شما زاویه دید بیشتری داشته باشید و نور از نور پس زمینه باعث می شود شما در هر قسمتی از اتاق نشسته باشید تصاویر را با همان وضوح که اگر در روبروی تلویزیون می نشستین بتوانید ببینید.

X_Anti Reflectin   چیست؟

تا به حال برای شما پیش آمده که در یک اتاق خیلی روشن مجبور به دیدن فیلم های با صحنه های خیلی تاریک شوید. خاصیت عالی X_Anti Reflectin   باعث می شود نور لامپ یا نور خورشید کاهش پیدا کند و رنگ ها سیاه خالص تری را در روشنایی فضا ببینید و از تصاویر واضح لذت ببرید.

 

کیفیت صدای 60 واتی تلویزیون سونی مدل  75X95K

کیفیت صدا یک امر مهم و ویژه ای در تلویزیون به حساب می آید زیرا برای ارائه محتوا به طوری که کیفیت تصویر مهم است کیفیت صدا نیز همان گونه مهم بوده زیرا شنیدن صدای رسا و گوش نواز خواسته هر فردی می باشد و البته برای درک بهتر محتوا به صدایی با کیفیت بالا نیازمندیم. تلویزیون مدل 75X95K از سیستم صوتی با کیفیت و عالی 2 کاناله بهره برده است که هر کدام از بلندگو های آن امکان توان خروجی 30 وات دارند که در نهایت تلویزیون سرجمع صدایی را با توان صوتی 60 وات ارائه می دهد که صدایی فوق العاده شنیدنی و لذت بخش می باشد.

فناوری Multi_Audio Acoustic در این مدل تلویزیون استفاده شده که تاثیر به سزایی در کیفیت صدا دارد به طوری که کمک می کند تا صدا از طریق فرکانس های بالا طبق آن چیزی که صفحه نمایش ارائه می دهد آن را به ارمغان بیاورد؛ قابلیت فوق العاده XR Sound Position در افزایش کیفیت صدای پشت صفحه نمایش تاثیر گذار بوده به طوری که صدا را دقیقاً روبرو کاربر ارائه می دهد تا فرد از شنیدن صدا لذت ببرد، و اما فناوری XR Surround جزء بهترین ها بوده زیرا صدا را قبل از ارائه پردازش می کند و سپس آن را به صورت سه بعدی و فراگیر ارائه می نماید به طوری که در کل فضای محیط صدا پخش می شود و در هر کجا نشسته باشید صدا را به یک میزان می شنوید؛ فناوری Dolby Vision صدایی واضح و واقعی را بدون استفاده از اسپیکر یا ساندبار پخش می نماید.

VOICE ZOOM  چیست؟

حالت Voice Zoom در این تلویزیون صدا را تجزیه و تحلیل کرده و بر اساس محتوایی که اجرا کرده اید و همچنین محیط اطراف آن را به صورت فوق العاده و گوش نوازی ارائه می دهد به طوری که حس زنده بودن را به کاربر انتقال می دهد.

 

 

امکانات هوشمند با وجود سیستم عامل در تلویزیون مدل 75X95K

همه ما در حال حاضر به دنبال بهترین تلویزیون ها با امکانات پیشرفته هستیم تا علاوه بر دیدن فیلم و تصویر بتوانیم کار های دیگری را نیز انجام دهیم، خبر خوب این است که تلویزیون های سونی جزء هوشمند ترین تلویزیون های دنیا هستند که به این صورت تلویزیون سونی 75X95K از سیستم عامل اندروید Android  از نوع Google TV برخوردار می باشد که با توجه به حافظه داخلی 16 گیگابایت با رم 2 گیگ و سرعت رفرش 120 هرتز بازی های مورد علاقه خود را دانلود کنید و حس فوق العاده ای را تجربه نمایید. این سیستم عامل از دستیار صوتی نیز پشتیبانی می نماید که دو نوع Hey Google  و الکسا و  Google Assistantدر این تلویزیون بهره برده شده است که بدون استفاده از کنترل به راحتی و فقط با صدای خود می توانید به همه محتوای تلویزیون دسترسی داشته باشید فقط کافیست آن چیزی را که می خواهید بگویید تا در کمترین زمان ارائه شود.

این مدل تلویزیون دارای قابلیتChromecast  می باشد می توانید در عرض چند ثانیه تبلت، گوشی و یا لپ تاپ خود را به تلویزیون وصل نمایید و محتوا را در صفحه نمایش بزرگ تر ببینید تا لذت و حس دلنشینی را تجربه نمایید. با وجود سیستم عامل اندروید می توانید از طریق وای فای Wi-Fi به اینترنت وصل شد  و به راحتی به صفحات وب و سایر برنامه های دیگر دسترسی داشته باشید و با وب گردی یا دانلود برنامه مورد علاقه تان اوقات فراغت خود را سپری کنید.

ریموت کنترلی هوشمندی که همراه این تلویزیون قرار دارد کارکرد فوق العاده ای دارد که دارای میکروفون داخلی می باشد، بدون استفاده فیزیکی از ریموت کنترل هوشمند می توانید با صدای خود آن چیزی را که می خواهید بگویید تا مانند جستجوگر صوتی آن را برایتان ارائه دهد. این تلویزیون بجز زبان های خارجه از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند که شما می توانید با وجود برنامه مرتبط فیلم هایی که دوبله ندارند را با زیر نویس فارسی مشاهده نمایید وهمچنین با جستجو از فروشگاه گوگل پلی Google Play برنامه و نرم افزار مورد نظرتان را به راحتی دانلود نمایید.

 

 

دوربین هوشمند BRAVIA CAM تلویزیون فوق العاده سونی 75X95K

سونی در سال 2022 از تلویزیون مدل X95K از دوربین Bravia Cam  استفاده کرد که به دلیل این فناوری جدید برنده جایزه  CES  در سال 2022 شد که موفقیت بالایی برای کمپانی سونی می باشد. این دوربین در اندازه کوچکی بوده که در قسمت بالای تلویزیون قرار داده شده و بنا به محیط اطراف تنظیماتش به صورت خودکار فعال می شود، در این حالت دوربین تنها با حرکت دست و شناسایی موقعیت افراد در داخل اتاق به صورت خودکار حجم صدا و میزان روشنایی تصویر را با توجه به فاصله شما از تلویزیون تنظیم می کند. این دوربین برای مواقعی که جلسه کاری دارید و یا می خواهید با دوستان و خانواده خود تماس تصویری برقرار کنید گزینه عالی بوده زیرا می توانید تماس تصویری با وضوح تصویر و صدای بالا را تجربه نمایید.

 

 

انواع روش اتصال و ارتباط در تلویزیون مدل 75X95K

تلویزیون هوشمند فوق العاده سونی دارای امکانات و پورت های ارتباطی متنوعی می باشد که به منظور اتصال آسان به تلویزیون قرار داده اند. امکانات هوشمند که برای اتصال بی سیم واقع شده است از طریق وای فای Wi-Fi و همچنین بلوتوث Bluetooth می باشد که به راحتی می توانید هر گونه وسیله هوشمندی مانند گوشی، لپ تاپ و... و همچنین از طریق وای فای به اینترنت متصل شد تا بتوانید به تمام محتوا ها در کل سطح جهان دسترسی پیدا کنید.

برای اتصال سیمی تلویزیون Sony مدل 75X95K از 4 عدد پورت HDMI برای اتصال مستقیم انواع دستگاه های جانبی و همچنین 3 عدد پورت USB که می توانید فلش یا رم خود را مستقیم به تلویزیون وصل کنید، یکی دیگر از پورت های کاربردی پورت HDMI2  است که قابلیت اتصال کنسول های بازی را برای شما فراهم کرده، پورت کامپوزیت Composite  که برای گرفتن موج های صوتی استریو و امواج تصویر استاندارد SD می باشد که توسط کابل مخصوص صورت می گیرد؛ این تلویزیون از گیرنده دیجیتال داخلی DVB_T,DVB_C/T2 و همچنین ماهواره سرخود DVB_S2,DVB_S برخوردار بوده و همچنین  دارای خروجی هدفون نیز می باشد که می توانید هدفون را به تلویزیون خود وصل نمایید.

 

کلام آخر...

تلویزیون از اصلی ترین کالا هایی بوده که در زندگی ما بخش مهمی دارد به طوری که هر خانه ای حداقل دارای یک تلویزیون می باشد که اکثراً برای دیدن فیلم و تصویر از آن استفاده می کنند. اگر قصد خرید تلویزیون برند سونی دارید ما مدل 75X95K که تولید سال 2022 می باشد را با بهترین امکانات و کیفیت بالا به شما عزیزان معرفی می نماییم، این مدل تلویزیون جزء تلویزیون های هوشمند می باشد که از سیستم عامل اندروید با حافظه داخلی 16 گیگابایتی پشتیبانی می نماید که به راحتی می توان به سایر دستگاه های هوشمند و اینترنت وصل شد؛ تلویزیون سونی 75 اینچ 75X95K دارای ریموت کنترل هوشمند می باشد که امکان جستجو برنامه یا محتوای مورد نظر را با صدای خود امکان پذیر می کند. این تلویزیون از کیفیت تصویرفوق العاده ی فورکی برخوردار می باشد که به همراه صدایی با توان صوتی 60 وات محتوا را به شیوه بی نظیر و فوق العاده ای ارائه می دهد که کاربر از لحظه به لحظه آن حس لذت و خوشایندی را تجربه می کند.

شما عزیزانی که می خواهید این تلویزیون منحصر به فرد را سفارش دهید می توانید با شماره های روی سایت تماس بگیرید تا از قیمت روز آگاه شوید و پس از نتیجه سفارش آن را ثبت نمایید تا فروشندگان ما در کمترین زمان کالا را برای شما با ضمانت اصلیت کالا و ضمانت سالم بودن آن ارسال نماید، در صورت دلخواه می توانید گارانتی معتبر را برای محصول خود نیز سفارش دهید؛ جهت پیش آمد هر گونه سوالی همکاران فروش سایت اصلی کالا شما را به بهترین شیوه راهنمایی می نمایند و شما را در راستای خرید مطماً همراهی می کنند.

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY TV 55X95K

مشخصات

مدل کامل
X95K
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
MINI LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
190
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Audio،DTS،Voice Zoom2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
Hey Google
مرورگر وب
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو عدد خطی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167x96x6 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75X95K
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
صدا بهینه ساز
دارد
سایر تو ضیحات صدا
قابلیت XR Surround.قابلیت XR Sound Position.فناوری Multi_Audio Acoustic
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
Cognitive Processor XR
حالت تصویر هوشمند
X_Wide Angle،X_Anti Reflectin
سایر ویژگی های تصویر
قابلیت استفاده از HLG,HDR10,Dolby Vision.ارتقاء تصاویر 4k XR Upscaling.کیفیت تصویر XR Backlight Master Drive
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
ریموت کنترل هوشمند. قابلیت استفاده از BRAVIA CAM. قابلیت Chromecast. دستیار های صوتی Hey Google و الکسا و Google Assistant. اتصال به وای فای WiFi
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
ریموت کنترل.پایه. دفترچه راهنما.کابل برق
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
X95K
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
MINI LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
190
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Audio،DTS،Voice Zoom2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
Hey Google
مرورگر وب
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو عدد خطی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167x96x6 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75X95K
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
صدا بهینه ساز
سایر تو ضیحات صدا
قابلیت XR Surround.قابلیت XR Sound Position.فناوری Multi_Audio Acoustic
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
Cognitive Processor XR
حالت تصویر هوشمند
X_Wide Angle،X_Anti Reflectin
سایر ویژگی های تصویر
قابلیت استفاده از HLG,HDR10,Dolby Vision.ارتقاء تصاویر 4k XR Upscaling.کیفیت تصویر XR Backlight Master Drive
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
ریموت کنترل هوشمند. قابلیت استفاده از BRAVIA CAM. قابلیت Chromecast. دستیار های صوتی Hey Google و الکسا و Google Assistant. اتصال به وای فای WiFi
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
ریموت کنترل.پایه. دفترچه راهنما.کابل برق

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم