تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 2022 55X80K

مشخصات کلی تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 2022 55X80K

  • کیفیت تصویر 4K
  • نوع نمایشگر: LED
  • دارای طراحی صفحه نمایش: تخت
  • اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ
  • دارای نور پس زمینه: Direct LED
  • سیستم عامل: Android
  • سری: X80K
  • ابعاد: 123.3x71.3x7.2 سانتی متر 
ادامه مطلبShow less
19,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SONY TV 55X80K
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X80K

سونی یکی از شناخته ترین برند های جهانی می باشد که در عرضه و تولید لوازم خانگی و برقی فعالیت می کند. سونی در سال 2022 با عرضه کردن تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X80K یکی از پرکار برد ترین محصولات خود را در رده تلویزیون ارائه داد که این تلویزیون با کارایی هایی که دارد بهترین امکانات و قابلیت ها را در خود جایی داده است، این محصول ساخت کشور ژاپن و شرکت سونی می باشد.

که این بار با تجهیزاتی که برای این محصول خود تعریف کرده است از رده های برتر تولیدات تلویزیون بهره گرفته است. این محصول سونی با اینکه به تازگی وارد بازار شده است اما در بین مردم از استقبال زیاد و پرفروش ترین تلویزیون ها باتوجه به رقبای خود در سال 2022 بوده است، تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X80K دارای کیفیت تصویر فورکی 4K و نوع تلویزیون از ال ای دی LED بهره گرفته که یکی از بهترین کیفیت تصویر ها را به خود اختصاص داده است.

تلویزیون از پروفروش ترین لوازم خانگی باتوجه به سایر امکانات دیگر در خانه ها می باشد چنانچه تلویزیون به عنوان یکی از محصولات سرگرمی به شمار می رود و با وجود اینکه سونی سایر قابلیت های هوشمند که برای این محصول خود تعریف کرده است می تواند کارایی های بیشتر در پی خواهد داشت. در اصل کلن تنظیمات صفحه نمایش تلویزیون ها دارای 2 ویژگی مختصر به خود هستند که دارای رفرش ریت و رزولوشن می شود اما هر چقدر تعداد تعین شده این دو عامل بیشتر باشد کارایی و ویژگی کیفیت تصویر و عملکرد تلویزیون چند برابر می شود.

رزولوشن در تلویزیون 55 اینچ سونی دارای 3840x2160 پیکسل می باشد این تعداد پیکسل در بعضی از تلویزیون ها همسان می باشد یعنی این تعداد پیکسل در اکثری از تلویزیون استاندارد ترین رزولوشن نام برده اند و اما رزولوشن در کیفیت تصویر به صورت لامپ های ریز می باشد که بر روی صحنه ها و صفحه نمایش تلویزیون قرار می گیرند و سپس وضوح و روشنایی کاملی از صفحه نمایش تلویزیون به وجود می آورند.

رفرش ریت از عامل سرعت و قدرت ساخته شده است که تلویزیون نیمه از انرژی خود را از رفرش ریت تعبیه شده تهیه می کند که در تلویزیون سونی دارای 60HZ می باشد اما نکته ای که شایان ذکر است در رفرش ریت یا همان هرتز بلکه سرعت و عملکرد جلوه ها را افزایش می دهد اعم کیفیت صحنه ها را نیز بهبود می بخشد. این محصول با دارا بودن تکنولوژی HDR از رنگبندی های وسیعی برخودار می باشد.

که جلوه های محتوا را به صورت طبیعی پخش می کند و صحنه ها را با دقت رنگ بینظیر و اصلی نمایش می دهد این فناوری HDR یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی ها در کیفیت تصویر می باشد که با دقت رنگ عالی که دارد بهترین صفحه نمایش را نیز به وجود می آورد. تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X80K با دارا بودن سیستم عامل آندروید ANDROID می تواند از سایر قابلیت هایی همچون شبکه بی سیم وای فای، بلوتوث، دستیارهای صوتی Amazon Alexa و Google Assistant خارق العاده ترین کارایی ها را در اختیار کاربران قرار داده است.

یکی از فناوری هایی که مانند اچ دی ار عمل می کند در این محصول تکنولوژی Auto HDR Tone Mapping می باشد که باث شده دقت رنگبندی های صحنه ها بالاتر برده و سپس حتی کوچیک ترین جزئیات را به بهترین نحوه نمایش می دهد. این محصول با وجود سیستم عامل آندروید که بهره گرفته است می تواند با سایر امکانات و گوشی های ISO و ANDROID ارتبات مستقیم با تلویزیون سونی 55 اینچ به وجود آورد.

که می توانید تمامی محتوای گوشی خود را بر روی تلویزیون مشاهده نمایید. و اما بعد از تعریف بخش کوچکی از این محصول قصت داریم با طراحی و ساختار تلویزیون شما عزیزان را آشنا کنیم، بدنه این محصول از ساختاری فریم و جنس پلاستیک می باشد و همچنین جنس بدنه فریم این محصول به صورت خانه های مربعی شکل کوچک طراحی شده است که با این وجود از استحکام و مقاومت بالایی با ضربه های فیزیکی بر خودار می باشد.

بعد از ساختار و طراحی کلی از این محصول شکل پایه های آن می باشد که دارای رنگ مشکی و شکل دو پایه دو شاخه ای طراحی شده است که حتی به ظاهر تلویزیون زیبایی خاصی ارتقا می دهد و جلوه دید بهترین نیز به وجود می آورد. تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X80K از بهترین زاویه دید و پنل پرخودار است که دارای پنل IPS می باشد این پنل یکی از به سرقه ترین پنل ها و بینظیر ترین می باشد که با وجود آن می توانید تلویزیون خود را از نظر کیفیت زاویه دید و صفحه نمایش انتخاب نمایید و با قرار گرفتن این پنل در محصول سونی از خارق العاده ترین انتخاب ها برای خانه شما عزیزان با اندازه 55 اینچ که اعم برای محیط های بزرگ و کوچک نیز بسیار مناسب و پرکاربرد می باشد.

این محصول مجهز به 2 عدد کانال صوتی ا توان خروجی تولید صدای 20 وات می باشد که با پشتیبانی از فناوری یا فرمت صوتی DTS که بهترین تولید صدا را به خود اختصاص داده است. برند سونی از پیشرفته ترین برند ها می باشد چنانچه از بی شمار ترین تکنولوژی ها در تولید و طراحی محصولات خود استفاده می نماید و اما با طراحی ظاهری شیک که برای این محصول تولید کرده است می تواند به عنوان مقاومت و زیباترین محصول در رده تلویزیون نام برد. برای آشنایی بیشتر با تمامی قابلیت های دیگر این محصول در ادامه معرفی این مطلب با ما همراه باشید تا با کسب تجربه بهترین محصول برازنده خانه خود را از سایت اصلی کالا تهیه نمایید.

طراحی و ساختار تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X80K

سونی با طراحی و تولید شگفت انگیز تلویزیون 55 اینچ 4K مدل 55X80K توانسته است که نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. این محصول با دارا بودن بدنه کم ضخامت و فریم یکی از شیک ترین دکوراسیون ها را در خود جایی داده است همچنین با بهره گرفتن از رنگ مشکی در ساختار بدنه تلویزیون از زیباترین چشم نواز ها را دارد. این محصول با طراحی صفحه نمایش تخت 55 اینچی می توان انتخابی عالی حتی برای جهیزیه عروسه و جایه گزینی بهتر برای سایر امکانات در خانه ها به شمار رود حتی با وجود طراحی بینظیر کلی این محصول می توانید در فضای باز نیز از آن استفاده شود که با پنل IPS که در بر گرفته است بهترین زاویه دید را در هر زاویه ممکن به وجود می آورد.

تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X80K با شکل پایه دو شاخه ای بلکه از سخت ترین مقاومت و استحکام بر خودار است زیرا به ساختار تلویزیون نیز زیبایی خاصی را بخشیده است همچنین این محصول رامی توانید در دو روش بر روی میز و نصب بر روی دویار انجام دهید که این روش قرار گیری و نصب بستگی به سلیقه شما عزیزان دارد و در صورت نصب بر روی دیوار می توانید از قالام همراه در بسته بندی تلویزیون استفاده و به مرحله هایی که در دفترچه راهنما بیان شده است این مراحل ها را طی کنید.

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X80K

کیفیت تصویر به کار رفته شده در تلویزیون سونی 55 اینچ از بهترین کیفیت و امکانات بر خودار است و همچنین مجهز به نمایش صحنه و محتوا های زندی و طبیعی می باشد. تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X80K با دارای بودن کیفیت تصویر فورکی 4K و رزولوشن 3840x2160 پیکسل فوق العاده ترین صفحه نمایش با صحنه های خارق العاده نمایش می دهد. رفرش ریت تعبیه شده در تلویزیون دارای 60HZ می باشد که دارای سرعت و عملکردی بینظیر دی کیفیت تصویر و صحنه ها می باشد.

همانطور که به بخش کوچکی از تکنولوژی HDR آشاره کردیم نیز از فرمت های HLG،HDR10،Dolby Vision نیز پشتیبانی می کند که با این وجود و با محدوده دیناکینک بالای فناوری HLG تصاویر را با محدوده رنگ بالا نمایش می دهد. این محصول با تکنولوژی Live Color شدت رنگبندی و روشنایی افزایش داده و همچنین با استفاده از فناوری Triluminos Pro نیز می توانید این عملیات را بر روی محتوای در حال پخش انجام دهید.

تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X80K دارای تکنولوژی Auto HDR Tone Mapping می باشد که این تکنولوژی مختصر به تلویزیون های سونی به خصوص مدل 55X80K می باشد که با وجود این تکنولوژی بر روی فناوری HDR قرار می گیرد و سپس کنترل را افزایش و صحنه ها را با توجه به محتوا روشن یا تاریک می کند.

سونی یکی از قوی ترین برند ها در صنعت تکنولوژی می باشد که با وجو آن و با کارایی که تلویزیون ها ارائه می دهند تمامی نقص ها را با تکنولوژی و فناوری های به کار رفته شده حل کرده سپس بهترین امکانات را در اختیار کاربران قرار داده است. تکنولوژی یا فناوری که این دو عبارت همان پیشرفته صنعت می باشند، با Motion XR می توانید جلوه و محتوا را شفاف و ساف تبدیل کنید و همچنین صحنه ها را می تواند با سرعت سریع و عملکردی بالا نمایش دهد.

کیفیت صدا تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X80K


سونی در تلویزیون 55 اینچ 4K مدل 55X80K دو عدد کانال صوتی با توان خروجی 20 وات طراحی کرده است. تکنولوژی دالبی یکی از معروف ترین تکنولوژی ها که در قطعه بلندگو تلویزیون تعریف شده است می باشد که با وجود آن صدا به طور معجزه اسایی یک سطح و رسا در محیط پخش می شود و همچنین از تولید صدایی گسترده نیز برخودار می باشد. نوع بلندگو هایی که در این محصول به کار رفته است X_Balanced می باشد که عبارت هایی همچون فیلم و آهنگ با وضوح بالا پخش می کند. سونی با در نظر گرفتن تمامی قابلیت های تولید صدای این بلندگو ها و با تعریف فرمت و فناوری های Dolby Ac_4،Dolby Digital،Dolby Digital Plus می تواند بینظیر ترین تولید صدا را برای کاربران خود به آرمغان آورد.

اتصالات و پورت ها ی ارتباطی تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X80K

در قصمت پشت تلویزیون پورت و درگاه هایی تعریف شده است که شامل 4 پورت HDMI و 2 پورت USB می باشد. این تعداد HDMI و USB تعریف شده در این محصول به شما عزیزان این امکان را می دهد تا سایر امکانت دیگر مانند فلش و امکانات جانبی را به تلویزیون متصل کنید و با وجود سیستم عامل بینظیر که در تلویزیون سونی 55 اینچ به کار رفته است از تمامی این امکانات پشتیبانی کرده و دسترسی کامل و باز خانی تمامی موارد را برای شما عزیزان در پی خواهد داشت. تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X80K با وجود فرمت های شبکه بی سیم وای فای WiFi و بلوتوث Blutooth می تواند گوشی های هوشمند خود را از این طریق متصل یا با استفاده از فرمت بلوتوث در تلویزیون آهنگ پخش نمایید.

امکانات هوشمند تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X80K

سونی مجهز به امکانات هوشمنداز قبیل دستیار های صوتی Google Assistant و Amazon Alexa می باشد که با وجود حافظه داخلی 16 گیگ از این امکانات پشتیبانی می کند. یکی از پیشرفته ترین امکانات تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X80K گزینه Google Home می باشد که به راحتی می توانید سایر فیلم ها را با توجه به سلیقه خود جستجو کنید. بلکه با فرمت های وای فای و بلوتوث می توانید گوشی هوشمند خود را متصل کنید اعم با استفاده از تکنولوژی Chromecast_Built_in این قابلیت را می دهد تا اتصال را بین گوشی و تلویزیون ایجاد کند که ساده ترین راه حل برای اتصال بین این دو می باشد.

تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X80K دارای بینظیر ترین تکنولوژی Bravia Cam می باشد که البته به صورت جدا گانه باید دوربین مخصوص خریداری کنید که با نصب وب کم می توانید با دوستان خود از این طریق به صورت تصویر در ارتبات باشید. کنترل هوشمند یکی از توسعه یافته های ریموت کنترل هوشمند می باشد که طراحی آن بدونه هیچ گونه برجستگی و کاملا خوش دست طراحی و تولید شده است که کارایی فوق العاده ای که دارد کنترل چند دستگا می باشد که با وجود این قابلیت لازم نیست برای هر امکاناتی ریموت کنترل جداگانه استفاده نمایید.

سیستم عامل و پردازنده تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X80K

تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X80K دارای سیستم عامل آندروید Android می باشد که این سیستم عامل از گوشی های iso و Android و همچنین دستیار های صوتی Google Assistant و Amazon Alexa را پشتیبانی می کند. این سیستم عامل مانند سیستم عامل های دیگر از دسترسی و زبان کارایی ساده بر خودار است که حتی با طراحی بینظیری که برای ساختار این سیستم عامل انجام شده است.


بعد از سیستم عامل به بخش مدیریت کل تلویزیون پردازنده رسیدیم که اصلی طرین قطعه در تلویزیون می باشد که به صورت قطعه مربعش شکل کوچک طراحی شده است و در این محصول از 4K HDR Processor X1 بهره برده است. پردازشگر X1 یکی از قوی ترین CPU ها می باشد که حتی بر روی کیفیت تصویر صحنه ها تاثیر گذاشته و محتوا را به صورت شفاف و روان پخش می کند.

نتیجه گیری کلی ...

تلویزیون 55 اینچ 4K مدل 55X80K ساخت برند سونی در سال 2022 می باشد که توسط کشور مالزی نیز مونتاژ شده است. این محصول دارای اینچ های دیگر نیز می باشد که فقط اندازه به اصطلاحی دیگر اینچ آن ها فرق می کند و در کیفیت و کارایی هیچ کدام متفاوت نیستند. تلویزیون مدل 55X80K دارای کیفیت تصویر فورکی 4K می باشد که این قابلیت که در اکثر تلویزیون های امروز تعبیه شده است از نمایش صفحه فوق العاده بینظیری برخودار است همچنین با رفرش ریت 60 هرتز محتوای آن از سریع ترین سرعت عمل برخودار است که جاوه و تصاویر را نیز بهبوده بخشیده و شفاف و روان کرده است.

تلویزیون 55 اینچ 4K مدل 55X80K دارای سیستم عامل آندروید که از سایر امکانات هوشمند پشتیبانی می کند که امکانت فوق پیشرفته و بروز را در اختیار کاربران گذاشته است. این محصول سونی با دارا بودن بدنه فریم و کم ضخامت نیز از مقاومت و استحکام بالایی برخودار است و همچنین از رنگ مشکل و پایه های دوشاخه ای بهره گرفته است که فوق العاده ترین ساختار را به خود اختصاص داده است.

یکی از تکنولوژی هایی که سونی در این محصول خود به کار برده است از هوشمندانه ترین کارایی ها برخودار است که کمترین تلویزیون ها به این قابلیت دسترسی دارند. با وجود تکنولوژی Bravia Cam می توانید ارتبات مستقیم و تصویری با دوستان خود داشته باشید که با استفاده از امکانات دوربین که باید به صورت جدا تهیه نمایید سپس در حالت روشن کردن این فناوری و با دست تکان دادن سپس شما را شناسایی سپس سایر دسترسی به امکانات و قابلیت ها را برای کاربران امکان پذیر می کند.

این محصول یکی از به ویژه ترین تولیدات سونی می باشد که در اندازه صفحه نمایش 55 اینچی طراحی شده است که قطعا مناسب مکان های کوچک، بزرگ و باز نیز می باشد. شایان ذکر است که تلویزیون 55 اینچ سونی را می توان برای جهیزیه عروس نیز انتخاب نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY TV 55X80K

مشخصات

مدل کامل
43X80K 2022
سری
X80K
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160x3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Photo.Dolby Vision Dark.Standard.Cinema.Graphics.Dolby Vision.Bright.Vivid.Custom.Game
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
X-Balanced
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
ندارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
ندارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123.3x71.3x7.2 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55X80K
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
LED تخت
صدا بهینه ساز
دارد
تنظیمات حالت صدا
Dolby Atmos و Dolby Audio
نسبت تصویر
16:9
حالت تصویر هوشمند
دارد
سایر ویژگی های تصویر
پشتیبانی از فرمت های HDR.سیستم کاهش نویز.تکنولوژی ارتقاء کیفیت تصویر.Dolby Vision
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4K HDR processor X1
Clear Motion Rate
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
ریموت کنترل هوشمند.امکان اتصال به وای فای.قابلیت اتصال به گوشی.جستجوی صوتی. دسترسی صوتی به GOOGLE.
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
ریموت کنترل، باتری، پایه ، کابل، دفترچه راهنما
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
43X80K 2022
سری
X80K<br />
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160x3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Photo.Dolby Vision Dark.Standard.Cinema.Graphics.Dolby Vision.Bright.Vivid.Custom.Game

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
X-Balanced
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123.3x71.3x7.2 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55X80K
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
LED تخت
صدا بهینه ساز
تنظیمات حالت صدا
Dolby Atmos و Dolby Audio
نسبت تصویر
16:9
حالت تصویر هوشمند
سایر ویژگی های تصویر
پشتیبانی از فرمت های HDR.سیستم کاهش نویز.تکنولوژی ارتقاء کیفیت تصویر.Dolby Vision
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4K HDR processor X1
Clear Motion Rate
کنترل نور پس زمینه پویا
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
ریموت کنترل هوشمند.امکان اتصال به وای فای.قابلیت اتصال به گوشی.جستجوی صوتی. دسترسی صوتی به GOOGLE.
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
ریموت کنترل، باتری، پایه ، کابل، دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم