تلویزیون سونی 85 اینچ 4K مدل 2022 85X95K

مشخصات کلی تلویزیون سونی 4K مدل 2022 85X95K 

  • پردازشگر Cognitive Processor XR
  •  سیستم صوتی 2 کاناله 60 واتی
  • رزولوشن 2160*3840 پیکسل
  • حافظه داخلی 16 گیگابایت
  • سرعت رفرش 120 هرتز
  • سیستم عامل اندروید
  • دارای کنترل هوشمند
  • سال ساخت 2022
  • کیفیت تصویر 4K
  • ابعاد 189x109x6 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
93,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SONY TV 55X95K
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

توضیحات کلی تلویزیون سونی 85 اینچ مدل 85X95K

همان گونه که اطلاع دارید شرکت هایی در کشور های مختلفی وجود دارند که بیشتر آن ها در صنعت لوازم خانگی فعالیت می کنند؛ سونی Sony یکی از کمپانی هایی می باشد که در این زمینه چندین سال است شروع به فعالیت کرده است، یکی از کالا های صوتی و تصویری پرطرفدار و برتر تلویزیون می باشد. این کمپانی برای اینکه محصولاتش را با کیفیت و امکانات بالا ارائه دهد از بهترین و پیشرفته ترین تکنولوژی و فناوری ها بهره برده است، سونی از برند های معروفی بوده که در ابتدا شروع تا به الان بسیار پیشرفت کرده است به گونه ای که هر سال محصولات و کالا های جدیدی را ارائه می نماید که در درجه اول تولیدات لوازم خانگی قرار گرفته است.

تلویزیون مدل 85X95K در سال 2022 توسط کمپانی سونی و در کشور ژاپن ارائه شد که دارای بدنه ای با ظاهر شیک و فوق العاده می باشد به صورتی که در هر نوع دکوراسیون و محیطی زیبایی خاصی را به ارمغان می آورد، این مدل تلویزیون از بدنه ظریف و خوش فرمی برخودار می باشد که زیبایی آن بسیار چشمگیر بوده و همچنین دو پایه آن را می توان به چند حالت مختلف تنظیم نمود.

این تلویزیون برای اینکه بتواند تصاویر را با کیفیت بالا و طبیعی ارائه دهد از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می نماید و البته پشتیبانی از فناوری هایی که برای بهبود کیفیت تصویر در این تلویزیون استفاده شده اند کمک کرده تا تصاویر بچشم نواز و با کیفیت بسیار بالا ارائه شود. صدایی که در این تلویزیون سونی پخش می شود با وجود سیستم صوتی 2 کاناله و توان خروجی 60 وات می باشد که صدا را به طور شگفت انگیز و فراگیری به ارمغان می آورد، با وجود فناوری XR Surrond و پشتیبانی از آن امکان ارائه صدا به صورت فراگیر و سه بعدی را امکان پذیر ساخته است.

پردازنده در تلویزیون یک امر مهم به حساب می آید که یکی از فناوری های منحصر به فرد در تلویزیون می باشد که به پردازش داده ها در کمترین زمان و کیفیت بالا می پردازد، تلویزیون سونی مدل X95K از پردازشگر Cognitive Processor XR پشتیبانی می کند تا تصاویری را که از کیفیت پایین برخوردار هستند را به حد فورکی 4K برساند و تصاویر را با جلوه طبیعی و رنگ های واقعی ارائه بدهد. سیستم عامل برای تلویزیون های هوشمند ویژگی بسیار مهمی به حساب می آید زیرا دلیل اصلی هوشمند بودن تلویزیون و امکانات فوق العاده آن سیستم عامل می باشد که سونی از سیستم عامل اندروید در تمامی تلویزیون های خود بهره برده است تا کاربرانی که از تلویزیون های سونی بهره می برند بتوانند به راحتی به برنامه های و بازی های متنوعی دسترسی داشته باشند.

سونی جزء اولین برندی بود که تلویزیون هایی را با صفحه نمایش Mini LED ارائه دارد و از دوربین BRAVIA CAM استفاده کرد تا تلویزیون های تفاوتی را عرضه نماید، این دوربین در بالای تلویزیون ها قرار می گیرد که از طریق آن می توانید تماس تصویری با دوستان، خانواده و حتی جلسه کاری را در صفحه نمایش بزرگ تر برقرار کنید، این دوربین می تواند مکان شخص را تشخیص دهد و همچنین به صورت خودکار تنظیمات آن تنظیم شود.

تلویزیون 85 اینچ سونی مدل X95K جزء تلویزیون های هوشمند بوده که می توانید سایر وسایل هوشمند دیگر را مانند گوشی، لپ تاپ و.. را به آسانی به تلویزیون وصل نمود که برای این کار فقط باید به وای فای wi-fi  یا بلوتوث Bluetooth  متصل شد، که از این طریق می توانید با تلویزیون ارتباط مستقیم برقرار کرد؛ برای اتصال سیمی باید از پورت های ورودی و خروجی که در پشت تلویزیون قرار گرفته اند استفاده کنیم تا از این روش به سایر دستگاه های جانبی وصل شد، HDMI،USB،HDMI2،LAN،ALLM،VRR چند نمونه از پورت های تلویزیون می باشند که هر کدام از آنها دارای عملکرد خود می باشد و هر مدل به خصوص برای اتصال به دستگاه های مخصوصی استفاده می شود.

 

طراحی شیک و مدرن تلویزیون 85 اینچ مدل 85X95K

طبق نظرات کاربران به این پی بردیم که اولین موردی که در هنگام خرید بیشتر از همه قابل توجه می باشد طراحی و ظاهر کالا می باشد به صورتی که ما اگر قصد خرید تلویزیون داشته باشیم قطعاً در نگاه اول تلویزیون هایی با طراحی باریک و مدرن چشم گیر تر می باشند، با توجه به این موارد سونی تلاش کرده تا تلویزیون هایی را با طراحی شیک ارائه نماید تا در هر دکوراسیون و محیطی قابل استفاده باشد. تلویزیون مدل 85X95K در سایز 85 اینچ یا 216 سانتی متر بوده که برای محیط های بزرگ مناسب می باشد، بدنه این مدل تلویزیون بسیار مدرن طراحی شده است و از قطر بسیار کمی برخوردار می باشد و همچنین کناره های آن بسیار باریک و ظریف می باشد و این باعث می شود تا از حواس پرتی افراد جلوگیری شود تا کاربر تمرکز بیشتری بر روی صفحه نمایش تلویزیون داشته باشد.

جهت جلوگیری از شلوغی اطراف تلویزیون پورت و درگاه ها را در قسمت پشت تلویزیون به صورت بسیار مرتب قرار داده اند که دسترسی به آن راحت تر می باشد. تلویزیون 85 اینچ سونی از دو پایه برخوردار می باشد و امکان تنظیم آن در چند حالت مختلف را امکان پذیر کرده است به طوری که می توانید ارتفاع آن را بلند و یا کمتر کنید و همچنین فاصله بین پایه ها را کم و زیاد نمایید؛ دلیل طراحی و وجود پایه ها برای تعادل تلویزیون می باشد و اما در صورت دلخواه می توانید پایه های آن را جدا نمایید و با استفاده از براکت دیواری آن را روی دیوار نصب کنید تا زیبایی خاصی را به محیط بدهید.

 

تصاویر با جلوه طبیعی تلویزیون فورکی مدل 85X95K

کیفیت تصویر گزینه مهم و قابل توجه ای در تلویزیون می باشد که به این دلیل سونی در تلویزیون سونی مدل 85X95K از کیفیت تصویر فوق العاده فورکی 4K پشتیبانی می نماید تا تصاویر با کیفیت بالا و جلوه های طبیعی و دلنشین برای کاربران ارائه شود. در این مدل تلویزیون از پنل جدید VA بهره برده شده که بر ارائه تصاویر و کیفیت صفحه نمایش تاثیر زیادی دارد. کیفیت تصویر فورکی 4K پشتیبانی شده در این تلویزیون 4 برابر کیفیت تصویر FHD می باشد که دارای رزولوشن 2160*3840 پیکسل بوده.

در این مدل تلویزیون سونی از پردازشگر فوق العاده Cognitive Processor XR بهره برده است که پردازنده XR جزء مدل های قوی در تلویزیون های سونی می باشد. این پردازنده به تصاویری که از کیفیت پایین برخوردار هستند را با استفاده از قابلیت  XR 4K Upscaling پردازش می نماید که در مرحله پردازش آن را به حد کیفیت فورکی 4K رسانده و سپس ارائه می دهد و همچنین نویز تصاویر را تا حد امکان کاهش داده تا بتواند تصاویری را با کیفیت بالا و طیف رنگی بالا نمایش دهد.

در تلویزیون 85X95K از فناوری منحصر به فرد HDR بهره برده اند که با پشتیبانی از فرمت های HLG,HDR10 ,Dolby Vision توانسته تمام نقاط تیره و روشن تصویر را با جزئیات کامل و وضوح کیفیت بالا ارائه می دهد. در این تلویزیون بی نظیر کمپانی سونی از قابلیت ویژه دیگری به نام XR Triluminos Pro استفاده کرده است که به تقویت کنتراست تصویر کمک کرده و همچنین طیف گسترده ای از رنگ ها را به وجود آورده تا تصاویر به صورت طبیعی نمایش داده شوند؛ و اما قابلیت XR Backlight Master Drive  فناوری مهمی بوده که به صورت خودکار نور پس زمینه را کنترل می کند تا تصاویر بی نقصی ارائه شوند. XR  باعث می شود تا به صورت خودکار نور صفحه با نور محیط تنظیم شود و همچنین رنگ ها را تقویت نماید تا نقاط بی روح تصویر با بهترین حالت کیفیت خود به نمایش بگذارند.

X_Wide Angle   چیست؟

قابلیت مهم و کاربردی در این تلویزیون X_Wide Angle  می باشد که باعث شده تا تلویزیون زاویه دید بهتری ایجاد نماید و همچنین باعث می شود که شما در هر کجای اتاق به دیدن تلویزیون بپردازید، نور پس زمینه به گونه ای تصاویر را به نمایش می گذارد که حس لذت بخش و جذابی را به ارمغان می آورد و حتی اگر در کناره تلویزیون آن را تماشا کنید صفحه نمایش همان وضوحی را دارد که در روبرو به آن نگاه می کنید.

صدای گوش نواز و شنیدنی تلویزیون Sony مدل  85X95K

همیشه در تلویزیون کیفیت صدا مهم بوده زیرا یکی از دلایلی که ما از تلویزیون بهره می بریم شنیدن صدای محتوا می باشد به گونه ای که می توان گفت صدا بخش اصلی تلویزیون می باشد و بدون ایجاد یا تولید صدا معنی ندارد، هر کاربری می خواهد صداهای فراگیر، رسا و گوش نواز را بشنود و به این دلایل کمپانی ها تلاش می کند تا تلویزیون هایی را با کیفیت صدای بالا ارائه دهند. سونی در تلویزیون مدل 85X95K از سیستم صوتی 2 کاناله پشتیبانی کرده که به طور کلی توان خروجی صدایی که تولید می شود 60 وات می باشد به طوری که هر کدام از بلندگو های آن از توان صوتی 30 وات برخوردار می باشد که باعث تولید صدای فوق العاده و لذت بخش می شود.

برخی از فناوری ها مانند Multi_Audio Acoustic در تلویزیون به منظور بهبود کیفیت صدا پشتیبانی می شوند، این فناوری کمک کرده تا صدا از طریق فرکانس های بالا و بر طبق محتوای ارائه شده روی صفحه نمایش به شیوه فوق العاده ای ارائه شود؛ قابلیت XR Sound Position به افزایش کیفیت صدای پشت صفحه نمایش کمک می کند و بسیار تاثیرگذار می باشد صدا به صورتی ارائه می شود که دقیقاً روبرو کاربر قرار گرفته که شنیدن آن بسیار لذت بخش می باشد، فناوری XR Surround جزء بهترین فناوری های تقویت صدا می باشد به طوری که صدا را به صورت سه بعدی و فراگیر ارائه می دهد و صدا در کل فضا یا محیط به طور کامل پخش می شود. فناوری دالبی ویژن Dolby Vision صدایی واضح و واقعی را بدون استفاده از اسپیکر یا ساندبار به ارمغان می آورد.

VOICE ZOOM  چیست؟

حالت Voice Zoom به این منظور در تلویزیون بهره برده شده که صدا را تجزیه و تحلیل کند و آن را بر اساس محتوایی که پخش شده است و همچنین محیط قرار گرفته در آن صدا به صورت منحصر به فرد و گوش نوازی ارائه می شود به صورتی که حس واقعی و زنده بودن را به کاربر انتقال می دهد.

 

امکانات و فناوری های هوشمند تلویزیون مدل 85X95K

در حال حاضر اگر بخواهیم یک کالا را مانند لوازم خانگی بخریم قطعاً به دنبال مدل های جدید می باشیم زیرا می خواهیم از محصولی استفاده نماییم که دارای امکانات جدید و کیفیت بالایی باشد، بخصوص الان که پیشرفت چشمگیری در تکنولوژی به وجود آمده کاربران به دنبال بهترین تلویزیون های هوشمند می باشند؛ خبر فوق العاده برای شمایی که قصد تهیه تلویزیون برند سونی را دارید تلویزیون مدل 85X95K جزء بهترین تلویزیون های هوشمند می باشد که از سیستم عامل اندرویدAndroid  پشتیبانی می نماید که با توجه به اینکه دارای حافظه داخلی 16 گیگابایت با رم 2 گیگ می باشد و همچنین سرعت رفرش 120 هرتز می توانید بازی های مورد علاقه خود را دانلود نمایید و با وجود این ویژگی ها حس بازی فوق العاده ای را تجربه نمایید. با وجود سیستم عامل تلویزیون از دستیار صوتی های Hey Google  و الکسا و  Google Assistantپشتیبانی می کند که بدون استفاده از کنترل به راحتی می توانید محتوای مورد نظر را در کمترین زمان اجرا کنید، دستیار صوتی فقط با صدای کاربر عمل می کند به طوری که پس از امر کردن صدای فرد را تشخیص می دهد و چیزی را که می خواهد ارائه می نماید.

با وجود قابلیت Chromecast در این تلویزیون می توانید در کمتر از یک دقیقه تبلت، موبایل و لپ تاب خود را به تلویزیون وصل نمایید و محتوای آن را روی صفحه نمایش بزرگ تر ببینید. استفاده از وای فای و اتصال به اینترنت هم با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید صورت گرفته که فقط با یک بار وصل شدن به اینترنت می توانید به انواع صفحات وب و برنامه های متنوع دسترسی داشته باشید.

این تلویزیون از ریموت کنترلی هوشمندی برخودار بوده که دارای میکروفون داخلی می باشد، شما به آسانی و بدون استفاده از ریموت کنترل هوشمند آنچه را می خواهید بگویید تا صفحه مورد نظر اجرا شود، این میکروفون با دستیار صوتی همگام سازی شده است به طوری که عملکردی که دستیار صوتی انجام می دهد فرمان را از طریق این میکروفون دریافت می نماید. این تلویزیون در کنار سایر زبان های دیگر اززبان فارسی نیز پشتیبانی می نماید شما با  استفاده از برنامه مرتبط، فیلم های دوبله نشده را می توانید با زیر نویس فارسی مشاهده کنید و همچنین با جستجو از فروشگاه گوگل پلی Google Play انواع برنامه های دلخواه خود را دانلود نمایید.

 

دوربین BRAVIA CAM تلویزیون هوشمند سونی مدل 85X95K

سونی در سال 2022 در برخی از تلویزیون های خود از دوربین Bravia Cam پشتیبانی کرد و به دلیل این فناوری فوق پیشرفته  برنده جایزه در مسابقه CES پ در همین سال شد که موفقیت فوق العاده ای برای کمپانی سونی بود. این دوربین در اندازه کوچکی در قسمت بالای تلویزیون طراحی شده است که بنا به محیط اطراف تلویزوین تنظیمات آن به صورت خودکار تنظیم می شود، این دوربین فقط با حرکت دست و شناسایی موقعیت کاربران در داخل اتاق حجم صدا و میزان روشنایی تصویر را به صورت خودکار و با توجه به مقدار فاصله شما از تلویزیون تنظیم میشود. این دوربین برای مواقعی که یک جلسه کاری تصویری دارید و یا می خواهید با دوستان و آشنا های خود مکالمه تصویری داشته باشید پیشنهاد فوق العاده ای می باشد زیرا تماس تصویری را با صفحه نمایش بزرگ با کیفیت بالا و شنیدن صدای واضح تجربه خواهید کرد.

 

 

 

اتصالات تلویزیون مدل 85X95K

همه تلویزیون های هوشمند سونی برای اینکه بتوانند با سایر دستگاه های جانبی ارتباط برقرار کنند و یا از داده ها را انتقال دهند از دو روش سیمی و بی سیم بهره می برند پورت های روی تلویزیون برای ارتباط راحت با تلویزیون قرار گرفته شده. برای اتصال بی سیم یا غیر مستقیم از امکاناتی مانند وای فای Wi-Fi و همچنین بلوتوث Bluetooth استفاده می شود، هر گونه دستگاه هوشمندی مانند گوشی، لپ تاپ و حتی برخی از وسایل منزل را می توانید از طریق وای فای یا بلوتوث به تلویزوین وصل نمایید و به طور مستقیم از طریق وای فای به اینترنت متصل شوید تا به دلخواه خود برنامه های مورد نظر را دانلود نمایید و به همه محتوا های سطح جهان دسترسی داشته باشید.

برای اتصال سیمی تلویزیون مدل 85X95K از 4 عدد پورت HDMI برای اتصال دستگاه های جانبی، 3 عدد پورت USB برای اتصاتل فلاش و مموری به تلویزیون، پورت HDMI2  برای اتصال کنسول های بازی برای افرد گیمینگ، پورت کامپوزیت Composite برای گرفتن اموج صوتی استریو و امواج تصویر استاندارد SD؛ گیرنده دیجیتال داخلی DVB_T,DVB_C/T2 و همچنین ماهواره سرخود DVB_S2,DVB_S و خروجی هدفون برخوردار می باشد.

 

سخن پایانی...

ما در طول زندگی به کالا هایی نیازمندیم که تعداد بیشتر آنها در هر خانه ای وجود دارد و یکی از آن ها تلویزیون می باشد که به دلیل دیدن فیلم و تصاویر از آن بهره می بریم، البته تلویزیون های جدید به دلیل داشتن امکانات هوشمند امکان استفاده در موارد بیشتری وجود دارد. تلویزیون سونی مدل 85X95K در سال 2022 تولید شده که از امکانات هوشمند و همچنین کیفیت بالایی برخوردار می باشد، این مدل تلویزیون جزء تلویزیون های هوشمند به حساب می آید زیرا با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید به آسانی می توانید به سایر دستگاه های جانبی هوشمند و همچنین اینترنت متصل شد؛ تلویزیون سونی 85 اینچ X95K  از ریموت کنترل هوشمند برخوردار می باشد که با وجود میکروفون داخلی امکان جستجو برنامه یا محتوای مورد نظر را با صدای کاربر امکان پذیر می باشد. این تلویزیون تصاویر را با کیفیت فوق العاده فورکی 4K با وضوح و کیفیت بالا نمایش می دهد و از صدایی با توان خروجی 60 وات بهره می برد که صدایی گوش نواز را به ارمغان می آورد.

اگر قصد خرید این تلویزیون 85 اینچ سونی را دارید با شماره های درج شده بر روی سایت تماس حاصل فرمایید و یا از طریق وات ساپ با همکاران فروش ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نماید و از قیمت تحویل درب منزل اطلاع داشته باشید؛ پس از اینکه سفارش خود را ثبت کردید می توانید گروه ارسال ما آن را در کمترین زمان با ضمانت سالم بودن و همچنین اصلیت کالا ارسال می نمایند، نگران نباشید چون از لحضه ثبت سفارش تا تحویل کالا می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید تا در راستای خرید مطماً شما را همراهی نمایند؛ تمامی محصولات سایت اصلی کالا با ضمانت به صورت مستقیم از شهر بانه یا گناوه ارسال می شوند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY TV 55X95K

مشخصات

مدل کامل
X95K
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
85
نوع صفحه نمایش
MINI LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
216
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Audio،DTS،Voice Zoom2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
Hey Google
مرورگر وب
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو عدد خطی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
189x109x6 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
85X95K
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
صدا بهینه ساز
دارد
سایر تو ضیحات صدا
قابلیت XR Surround.قابلیت XR Sound Position.فناوری Multi_Audio Acoustic
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
Cognitive Processor XR
حالت تصویر هوشمند
X_Wide Angle،X_Anti Reflectin
سایر ویژگی های تصویر
قابلیت استفاده از HLG,HDR10,Dolby Vision.ارتقاء تصاویر 4k XR Upscaling.کیفیت تصویر XR Backlight Master Drive
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
ریموت کنترل هوشمند. قابلیت استفاده از BRAVIA CAM. قابلیت Chromecast. دستیار های صوتی Hey Google و الکسا و Google Assistant. اتصال به وای فای WiFi
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
ریموت کنترل.پایه. دفترچه راهنما.کابل برق
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
X95K
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85
نوع صفحه نمایش
MINI LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
216
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Audio،DTS،Voice Zoom2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
Hey Google
مرورگر وب
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو عدد خطی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
189x109x6 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
85X95K
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
صدا بهینه ساز
سایر تو ضیحات صدا
قابلیت XR Surround.قابلیت XR Sound Position.فناوری Multi_Audio Acoustic
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
Cognitive Processor XR
حالت تصویر هوشمند
X_Wide Angle،X_Anti Reflectin
سایر ویژگی های تصویر
قابلیت استفاده از HLG,HDR10,Dolby Vision.ارتقاء تصاویر 4k XR Upscaling.کیفیت تصویر XR Backlight Master Drive
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
ریموت کنترل هوشمند. قابلیت استفاده از BRAVIA CAM. قابلیت Chromecast. دستیار های صوتی Hey Google و الکسا و Google Assistant. اتصال به وای فای WiFi
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
ریموت کنترل.پایه. دفترچه راهنما.کابل برق

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم