تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 2022 43X80K

مشخصات کلی تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 2022 43X80K

  • کیفیت تصویر 4K
  • نوع نمایشگر: LED
  • دارای طراحی صفحه نمایش: تخت
  • اندازه صفحه نمایش: 43 اینچ
  • دارای نور پس زمینه: Direct LED
  • سیستم عامل: Android
  • سری: X80K
  • ابعاد: 96.4x56.3x6.9 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
19,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SONY TV 55X80K
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 43X80K

شرکت سونی یک برند ژاپنی است که توسط دو فرد معروف تاسیس شده است که سال هاست در زمینه تولید کنسول های بازی، سرگرمی و تجهیزات الکتریکی و برقی فعالیت می کند همچنین افراد کمی پیدا می شود که با ایین برند نامدار آشنایی نداشته باشد مخصوصا کنسول های بازی که طراحی و تولید می کند ولی این بار با عرضه کردن تلویزیون بهترین امکانات خود را برای این محصول که ما امروز قصت داریم معرفی کنیم استفاده کرده است.

سونی یکی از پر طرف دار ترین برند هایی است که در عرضه و تولید لوازم خانگی و برقی فعالیت می کند. سونی با طراحی و تولید تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 43X80K توانسته است بهترین کیفیت صفحه نمایش را برای کاربران سونی فراهم کند که مجهز به کیفیت تصویر 4K و نوع تلویزیون دارای LED می باشد که با طرای صفحه نمایش تخت در اندازه 43 اینچی می باشد که مناسب محیط های کوچک می باشد ولی با توجه به اندازه آن دارای کیفیت تصویر و عملکرد بینظیری است.

رزولوشن و هرتز یک عامل مهم و کلیدی در صفحه نمایش های تلویزیون می باشد که رزولوشن در تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 43X80K دارای 3840x2160 پیکسل است این تعداد معین پیکسل که برای این محصول تعبیه شده است مانند لامپ های کوچک LED عمل می کند که روشنایی خاصی به صحنه و صفحه نمایش اصلی تلویزیون می بخشد. رفرش ریت همانطور که با آن آشنایی دارند منبی سریع ترین عملکرد و قدرت است که با توانی که برای آن تعریف می شود کارایی خود را بر روی صفحه نمایش و محتوا انجام می دهد.

هرتز تعبیه شده در تلویزیون سونی از 60 هرتز بهره برده است که فوق العاده ترین سرعت را ایجاد می کند و در کنار سرعت عملی که برای تلویزیون تعبیه می کند نیز کیفیت تصویر را افزایش می دهد. سیستم عامل به کار رفته شده در تلویزیون سونی از آندروید بهره گرفته است که از سیستم عامل های ISO (آیفون) و (Android) نیز پشتیبانی می کند. و اما پردازنده این محصول دارای x1 کی باشد که قدرت مند ترین سی پی یو می باشد که تا به حال با آن آشنایی داشته اید، این پردازشگر به عنوان فوق العاده و سریع ترین در رده پردازنده ها شناخته شده است که مانند رفرش ریت بلکه محتوا را برسی و تجزیه تحلیل می کند اعم کیفیت صفحه نمایش را نیز شفاف و روان می کند.

اما یکی از قابلیت هایی که از استقبال زیادی در سیستم عامل آندروید این محصول برخودار بوده است دستیارهای صوتی Amazon Alexa و Google Assistant می باشد که دسترسی کامل را با سایر امکانت دیگر آن برای کاربران ایجاد کرده است. تلویزیون های ال ای دی پیشرفته ترین با توجه به صفحه نمایش های تلویزیون قدیم می باشد که محتوا را به صورت رنگی نمایش می دهد اما امروز با پیشرفت که در پی داشته ایم با تکنولوژی HDR از گسترده ترین طیف رنگبندی طبیعی با دقت و عمق رنگ استاندار می باشد.

تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 43X80K مجهز به زاویه دید یا پنل IPS می باشد، این پنل از فوق العاده ترین زاویه دید ها برخودار است که تمامی کیفیت صحنه ها را به صورت اصلی نمایش می دهد. تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 43X80K با 2 عدد سیستم صوتی با توان خروجی 20 وات تولید شده است که حتی از تولید صدایی رسا و گسترده نیز برخودار است و با استفاده از فناوری DTS بهره برده است.

که در تولید صدایی رسا و قدرتمند در بخش بلندگو ها فعالیت می کند. این محصول دارای ساختار و بدنه فریم و مشکی است که از مقاومت بالایی نیز برخودار است اگر به طراحی پشت تلویزیون توجه کنید از ضخامت کمی برخودار است که این ویژگی جذابیت تلویزیون را چند برابر کرده است. برای آشنای بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 43X80K در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

طراحی و ساختار تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 43X80K

طراحی و ساختار تلویزیون شامل جنس بدنه و شکل ظاهری بدنه آن می باشد که توسط طراحان این بدنه تلویزیون تولید می شود. تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 43X80K دارای کمترین ظخامت و با بدنه فریم می باشد که دکوراسیون خانه را به شیوه فوق العاده عالی جلوه می دهد و شایان ذکر است با صفحه نمایش 43 اینچی و طراحی تخت که برخودار است مناسب محیط های متوسط می باشد.

در ساختار بدنه تلویزیون اولی معیاری که به آن توجه می شود مقاومت آن می باشد که به جرئت می توان گفت سونی در طراحی بدنه محصولات خود به خصوص تلویزیون که از نازک ترین بدنه بهره برده از اصلی ترین مواد الیاژ شده استفاده می کند. شکل طراحی پایه تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 43X80K به صورت پایه دو شاخه ای می باشد که باعث می شود ساختار بدنه تلویزیون بیشتر دیده شود که این روش در صورت نصب بر روی میز و با استفاده از پایه که برای آن تعبیه شده است می باشد ولی اما با نصب تلویزیون بر روی دیوار تلویزیون با صفحه نمایش فوق العاده بینظیری که دارد مانند قاپ عکس عمل می کند.

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 43X80K

مشخصات کیفیت تصویر در هر تلویزیون از معیار های اول انتخاب می باشد که هر چند نوع نمایشگر، کیفیت تصویر و سایر امکانات دیگر بیشتر باشد قطعا صفحه نمایش تلویزیون از کیفیت نمایش بینظیری برخودار است. تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 43X80K با دارا بودن کیفیت نمایش فورکی 4K و نوه نمایشگر تلویزیون ال ای دی LED می تواند بهترین صفحه نمایش با کیفیت تصویر صحنه های فوق العاده عالی نمایش دهد.

تلویزیون ها دارای دو عامل مهم رزولوشن و رفرش ریت می باشند که با وجود آن ها می توانید تشخصی دهید که وضوح و سرعت تلویزیون از چه مقداری برخودار است، این محصول مجهز به 3840x2160 پیکسل می باشد که این تعداد پیکسل مانند نقطه های ریز به صورت نور عمل می کنند که روشنایی صفحه نمایش را افزایش و سپس وضوح کیفیت تصویر را نیز بالا می برد. و عامل مهم بعدی که شامل رفرش ریت می باشد که از 60 هرتز بهر برده است، این 60 هرتز دادای سرعت بینظیری است که صحنه ها را با عملکردی بینظیر پخش می کند و در کنار آن کیفیت تصویر را نیز افزایش می دهد.

فناوری HDR از معروف ترین تکنولوژی های صنعت امروزه می باشد که همانطور آگاهید از رنگبندی عظیمی برخودار می باشد که حتی از فرمت های دیگر HLG،HDR10، پشتیبانی می کند. تکنولوژی HLG در کیفیت تصویر تلویزیون به معنای محدوده دینامیک بالا می باشد که تصاویر و جلوه ها را به صورت محدوده دینامیک بالا پخش می کند. در کنار تمامی این قابلیت های رنگبندی تصاویر با وجود فناوری Live Color شدت رنگ بندی ها را افزایش و سپس تصاویر را به صورت طبیعی تر و زنده نمایش می دهد.

تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X80K با به کار گیری تکنولوژی Auto HDR Tone Mapping در کیفیت تصویر توانسته است که مانند فناوری اچ دی ار عمل کند که محتوا را با تنظیم روشنایی یا تاریکی کوچیک ترین جزئیات را نیز نمایش می دهد. برند سونی یکی از پرفروش ترین محصولات برقی و خانگی است که با ماندگاری بالایی و کارایی های بروزی که دارد افراد زیادی را به خود جلب کرده است همچنین با دارا بودن مناسب ترین قیمت توانسته است در زمینه فروش نسبت به رقبای خود از فروش بیشتری نیز برخودار باشد.

کیفیت صدا تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 43X80K


صدا بخش کاملی از تلویزیون می باشد که با بلندگو هایی که در تلویزیون تعبیه شده است کارایی تلویزیون تکمیل می شود. تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 43X80K مجهز به 2 عدد کانال صوتی و همچنین با توان خروجی 20 وات می باشد، این دو عدد کانال صوتی یا به اصطلاحی دیگر بلندگوها از تکنولوژی دالبی بر خودار هستند. تکنولوژی دالبی در اکثر از تلویزیون ها تعیرف شده است که با وجود آن در بخش تولید صدا کارایی و عملکردی فوق العاده عالی دارد.

تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 43X80K با تکنولوژی Dolby Atmos که یکی از معروف ترین تکنولوژی ها به شمار می رود در قصمت بلندگو تلویزیون تعریف شده است که صدا را به صورت گسترده و رسا پخش می کند. اما یکی از نکته های قابل توجه نوع بلندگو که از X_Balanced بهره گرفته است که صدا را با وضوح کامل پخش می کند و اما نکته ای که شایان ذکر است سایر تکنولوژی های Dolby Ac_4،Dolby Digital،Dolby Digital Plus نیز تعریف کرده است.

اتصالات و پورت ها ی ارتباطی تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 43X80K

تلویزیون ها دارای یک سری درگاه و پورت های تعبیه شده می باشند که قطعا همه ما با آن آشنایی داریم اما با توجه به طراحی های مختلف تعداد آن ها در قصمت پشت تلویزیون فرق می کند. این محصول دارای 4 پورت HDMI و 2 پورت USB است که سایر امکاناتی همچون فلش وغیره را می توانید به تلویزیون متصل کنید و با استفاده از 4 پورت HDMI نیز می توانید امکانات جانبی نیز به تلویزیون خود متصل نمایید. تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 43X80K با دارا بودن فرمت های شبکه بی سیم وای فای WiFi و بلوتوث Blutooth حتی می توانید گوشی خود را به تلویزیون ارتبات دهید و یکی از کارایی که این تلویزیون در خود جایی داده است و بسیار پرکاربرد می باشد فرمت بلوتوث بوده که با وجود آن نیز می توانید آهنگ پخش نمایید.

امکانات هوشمند تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 43X80K

تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 43X80K دارای حافظه داخلی 16 گیگ می باشد. اما ویژگی منحصر به فرد این تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 43X80K پشتیبانی از دستیار های صوتی Google Assistant و Amazon Alexa می باشد که حتی با وجود وب که توسط سیستم عامل پشتبانی می شود می توانید به دلخواه جتسجو را آنجام دهید. فناوری Google Home که می توانید در قصمت تنظیمات کلی تلویزیون به این فناوری دسترسی داشته باشید، Google Home می تواند تمامی فیلم و غیره که شما عزیزان مایلد پخش شود یا به دنبال جدید ترین محتوای فیلم های هستنید با استفاده از فناوری Google Home که در این محصول تعریف شده می توانید جستجو سپس بر روی صفحه نمایش تلویزیون خود پخش نمایید.

همان طور که بخش از ارتبات و اتصال سایر امکانات تلویزیون را معرفی کردیم و پی بردیم که با وجود پورت و فرمت های تعبیه شده می توانید از سایر امکانات پیشرفته بر خودار شوید ولی سونی با طراحی تکنولوژی Chromecast_Built_in توانسته است سریع ترین دسترسی را بین گوشی هوشمند کاربران و تلویزیون ایجاد کند. اگر به مشخصات کلی این تلویزیون توجه فرمایید می بینید قابلیت ارتبات مستقیم تصویر را با استفاده از دوربین ایجاد کرده است که این عملکرد توسط فناوری Bravia Cam صورت می گیرد.

کارایی این فناوری Bravia Cam به این صورت است که جدا دوربین مخصوص را تهیه سپس بر روی قصمت بالای تلویزیون نصب نمایید و سپس با نصب وب کم می توانید این قابلیت را فعال نمایید و اما برای شناسایی شما باید دست های خود را به جهت های مختلف تکان دهید تا دوربین فعال و شمارا شناسایی کند. ریموت کنترل یا کنترل هوشمند هر دو از یک قابلیت برخودار هستند اما با توجه به برند کا دارای کارایی های خاصی می باشند، این کنترل هوشمند سونی دارای طراحی ساختار بدنه بسیار خوش فرم خوش دست می باشد که حتی این قابلیت را دارد که استفاده چندگانه در چند دستگاه را داشته باشد.

سیستم عامل و پردازنده تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 43X80K

تلویزیون سونی 55 اینچ 4K مدل 55X80K مجهز به سیستم عامل آندروید است که حتی از سیستم عامل های iso نیز پشتیبانی می کند و در این صورت نیز می توانید حتی گوشی آیفون را نیز به تلویزیون خود متصل نمایید. این سیستم عامل یکی از پیشرفته ترین امکانات بروز را در خود جایی داده است مانند پشتیبانی از دستیار های صوتی Google Assistant و Amazon Alexa که یکی از فوق العاده ترین معیار و ویژگی های تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 43X80K می باشد.


سونی در تولید و طراحی بخش مدیریت کلی 43 اینچ 4K مدل 43X80K از پردازنده 4K HDR Processor X1 استفاده کرده است. CPU X1 یکی از قوی ترین پردازنده ها در رده تتلویزیون می باشد که تمامی برسی و تجزیه تحلیل ها را در کمترین تایم ممکن انجام می دهد همان طور که به قدرت مند ترین این پردازنده آشاره کردیم حتی کیفیت تصویر را نیز کنترل کرده و در صورت نقص صحنه و تصاویر را شفاف و روان می سازد.

نتیجه گیری...


تلویزیون 43 اینچ 4K مدل 43X80K ساخت برند سونی در سال 2022 می باشد که توسط کشور مالزی نیز مونتاژ شده است. این محصول دارای اینچ های دیگر نیز می باشد که فقط اندازه به اصطلاحی دیگر اینچ آن ها فرق می کند و در کیفیت و کارایی هیچ کدام متفاوت نیستند. تلویزیون مدل 43X80K دارای کیفیت تصویر فورکی 4K می باشد که این قابلیت که در اکثر تلویزیون های امروز تعبیه شده است از نمایش صفحه فوق العاده بینظیری برخودار است همچنین با رفرش ریت 60 هرتز محتوای آن از سریع ترین سرعت عمل برخودار است که جاوه و تصاویر را نیز بهبوده بخشیده و شفاف و روان کرده است.

تلویزیون 43 اینچ 4K مدل 43X80K دارای سیستم عامل آندروید که از سایر امکانات هوشمند پشتیبانی می کند که امکانت فوق پیشرفته و بروز را در اختیار کاربران گذاشته است. این محصول سونی با دارا بودن بدنه فریم و کم ضخامت نیز از مقاومت و استحکام بالایی برخودار است و همچنین از رنگ مشکل و پایه های دوشاخه ای بهره گرفته است که فوق العاده ترین ساختار را به خود اختصاص داده است. یکی از تکنولوژی هایی که سونی در این محصول خود به کار برده است از هوشمندانه ترین کارایی ها برخودار است که کمترین تلویزیون ها به این قابلیت دسترسی دارند.

با وجود تکنولوژی Bravia Cam می توانید ارتبات مستقیم و تصویری با دوستان خود داشته باشید که با استفاده از امکانات دوربین که باید به صورت جدا تهیه نمایید سپس در حالت روشن کردن این فناوری و با دست تکان دادن سپس شما را شناسایی سپس سایر دسترسی به امکانات و قابلیت ها را برای کاربران امکان پذیر می کند. این محصول یکی از به ویژه ترین تولیدات سونی می باشد که در اندازه صفحه نمایش 55 اینچی طراحی شده است که قطعا مناسب مکان های کوچک، بزرگ و باز نیز می باشد. شایان ذکر است که تلویزیون 55 اینچ سونی را می توان برای جهیزیه عروس نیز انتخاب نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY TV 55X80K

مشخصات

مدل کامل
43X80K 2022
سری
X80K
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160x3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Photo.Dolby Vision Dark.Standard.Cinema.Graphics.Dolby Vision.Bright.Vivid.Custom.Game
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
X-Balanced
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
ندارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123.3x71.3x7.2 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
43X80K
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
LED تخت
صدا بهینه ساز
دارد
تنظیمات حالت صدا
Dolby Atmos و Dolby Audio
نسبت تصویر
16:9
حالت تصویر هوشمند
دارد
سایر ویژگی های تصویر
پشتیبانی از فرمت های HDR.سیستم کاهش نویز.تکنولوژی ارتقاء کیفیت تصویر.Dolby Vision
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4K HDR processor X1
Clear Motion Rate
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
ریموت کنترل هوشمند.امکان اتصال به وای فای.قابلیت اتصال به گوشی.جستجوی صوتی. دسترسی صوتی به GOOGLE.
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
ریموت کنترل، باتری، پایه ، کابل، دفترچه راهنما
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
43X80K 2022
سری
X80K<br />
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160x3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Photo.Dolby Vision Dark.Standard.Cinema.Graphics.Dolby Vision.Bright.Vivid.Custom.Game

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
X-Balanced
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123.3x71.3x7.2 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
43X80K
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
LED تخت
صدا بهینه ساز
تنظیمات حالت صدا
Dolby Atmos و Dolby Audio
نسبت تصویر
16:9
حالت تصویر هوشمند
سایر ویژگی های تصویر
پشتیبانی از فرمت های HDR.سیستم کاهش نویز.تکنولوژی ارتقاء کیفیت تصویر.Dolby Vision
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4K HDR processor X1
Clear Motion Rate
کنترل نور پس زمینه پویا
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
ریموت کنترل هوشمند.امکان اتصال به وای فای.قابلیت اتصال به گوشی.جستجوی صوتی. دسترسی صوتی به GOOGLE.
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
ریموت کنترل، باتری، پایه ، کابل، دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم