تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 2022 65X80K

مشخصات کلی تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 2022 65X80K

  • کیفیت تصویر 4K
  • نوع نمایشگر: LED
  • دارای طراحی صفحه نمایش: تخت
  • اندازه صفحه نمایش: 65 اینچ
  • دارای نور پس زمینه: Direct LED
  • سیستم عامل: Android
  • سری: X80K
  • ابعاد: 145.2x83.6x7.2 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
33,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SONY TV 55X80K
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K

برند SONY یکی از تولید و تکمیل کننده سایر امکانات خانه می باشد که با طراحی های بینظیر که بر روی محصولات خود انجام می دهد می توانید با خیال راحت و کارایی تظمینی محصولات برند سونی را به خانه خود اضافه نمایید. نکته ای که در تولید محصولات برند سونی قابل توجه است ساختار مقاوم آن می باشد که حتی با به کار بردن ضخامت کم در رده تلویزیون ها و با طراحی صفحه نمایش های بزرگ از استجکام بالایی برخودار است.

سونی با پیشرفته ترین امکاناتی که مجهز است این بار بهترین محصول خود را در اینچ های مختلف مناسب انواع محیط های بسته و باز به بازار عرضه کرده است، تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K ساخت سال 2022 ساخت کشور ژاپن و همچنین مونتاژ کشور مالزی می باشد. این محصول SONY از امکانات هوشمندی برخودار است که اصلی ترین بهش های آن کیفیت تصویر و صدا می باشد که این دو اصل بر پایه معیار های اولیت تلویزیون ها به شمار می رود.

تلویزیون مدل 65X80K با صفحه نمایش 4K و با نوع نمایشگر LED طراحی شده است، این صفحه نمایش بلکه از کیفیت بالا و فوق العاده برخودار است اعم از تکنولوژی هایی نیز بهره برده است که کیفیت تصویر را چند برابر می کند. صفحه نمایش تلویزیون ها بر دو اصل استوار هستند که دارای رزلوشن و رفرش ریت است این دو اصل یکی از ویژگی و مشخصات کلی تلویزیون ها در انتخاب کیفیت تصویر می باشد. سونی در این محصول از 3840x2160 پیکسل در صفحه نمایش مدل 65X80K استفاده کرده است این تعداد پیکسل تعبیه شده در این محصول به صورت نقطه های ریز عمل کرده سپس از خود نور تولید می کنند و بعد از این عملیات در صورت پخش تصاویر یا جلوه ها این رزولوشن باعث می شود که کیفیت تصویر در حالت دید از وضوح کاملی برخودار باشد.

رفرش ریت زیر مجموعه ای از سرعت و عملکر بالا می باشد که امروزه به کارایی های تلویزیون ها اضافه شده است که مجهز به تعداد معینی از توان عملکرد بالا می باشند که تلویزیون مدل 65X80K از 60HZ بهره برده این هرتز در کنار بالا بردن سرعت نمایش صحنه ها کیفیت تصویر را نیز افزایش می دهد. اما یکی از قطعات به کار رفته شده در صفحه نمایش ال ای دی این محصول پنل آن می باشد که از IPS بهره برده است، این پنل یکی از خاص ترین کارایی ها و نمایش ها را دارد که حتی از صرف انرژی کمی نیز از تلویزیون مصرف می کند.

قطر صفحه نمایش تلویزیون سونی 65 اینچ برابر با 165 سانتی متر می باشد که فوق العاده ترین قطر ها را به خود اختصاص داده است، و اما زاویه دیدی که این محصول بر خودار است دارای زاویه دید 74 درجه می باشد که بینظیر ترین زاویه را در هر روش قرار گیری به وجود می آورد. با توجه به آشاره کوچکی که در باره امکانات هوشمند این محصول داشتیم حتی پشتیبانی از دستیارهای صوتی Amazon Alexa و Google Assistant را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است.

سیستم عامل در محصولاتی که دارای صفحه نمایش هستند بسیار مهم است چنانچه تمامی امکاناتی که از آن در تلویزیون استفاده می شود توسط سیستم عامل به کار رفته شده صورت می گیرد که هر چند نوع سیستم عامل بالا و پشتیبانی از امکانات بیشتر باشد قطعا از طرف داران بیشتری برخودار است. سیستم عامل آندروید از شناخته ترین سیستم عامل های امروزه می باشد که باتوجه به کارایی های بالا که دارد حتی از سیستم عامل آیفون نیز پشتیبانی می کند.

تکنولوژی ها عمل پیشرفته امکانات تلویزیون ها می باشند که با وجود آن ها محصولات مانند تلویزیون از امکانات هوشمند تری مجهز هستند که یکی از آن ها HDR می باشد که از گسترده ترین رنگبندی ها در رده تلویزیون برخودار است که موجب می شود محتوای در حال پخش به صورت زنده نمایش داده شود. این محصول از بدنه فریم و اعم رنگ مشکی جذاب بهره برده است در کنار بدنه فریم نیز از ضخامت کم در طراحی و تولید آن استفاده شده است که در راستای مقاومت و استحکام از بهترین قطعات اصلی استفاده شده است.

تولید صدا یکی از کارایی های دوم تلویزیون می باشد که توسط بلندگو های تعبیه شده صورت می گیرد که در این تلویزیون سونی از 2 عدد کانال صوتی با توان خروجی 20 وات طراحی شده است که حتی این قطعه اصلی بلند گو از سایر تکنولوژی بهره برده که در ادامه معرفی تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K با تمام کارایی های آن ها قطعا آشنا می شوید.

طراحی و ساختار تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K


اول از همه چیز معرفی کلی از ساختار و ظاهر بدنه تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K در این پاراگراف آشنا می شوید که انتخاب های تلویزیون بر اساس مقاومت های بدنه و کیفیت تصویر و سایر موارد مهم صورت می گیرد که در ادامه این نکات را به صورت نکته به شما عزیزان تاکید می کنیم. اول از همه چیز طراحی این تلویزیون که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است بدنه کم ضخامت و فریم می باشد که دارای رنگ مشکی نیز می باشد.

صفحه نمایش این محصول از 65 اینچ تشکیل شده است که طراحی آن به صورت تخت بوده و در صورت نصب بر روی دایور از شیک ترین دکوراسیون در خانه های خود برخودار می شوید. طراحی صفحه نمایش این تلویزیون به این صورت است که محتوا را به صورت تمام صفحه نمایش می دهد که با وجود این ویژگی زیبایی دید تلویزیون را چند برابر کرده است.

تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K مجهز به نوع جنس بدنه پلاستیک فشرده بوده که تا آنجایی که با این قابلیت آشنایی که داشته باشید از استحکام بالایی برخودار می باشد و اما بعد از طراحی ظاهری کلی به شکا ظاهری پایه های تلویزیون توجه فرمایید که ازپایه دو شاخه مشکی ساخته شده است که در صورت نصب بر روی میز می توانید از این پایه های تعبیه شده استفاده نمایید.

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K

کیفیت تصویر همانطور که اشاره کردیم از معیار های اول تشکیل دهنده تلویزیون می باشد. تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K با طراحی صفحه نمایش تخت و کیفیت تصویر فورکی 4K تولید شده است که مهمتر از این قابلیت ها نوع نمایشگر آن می باشد که دارای صفحه LED است. این محصول دارای دو عامل مانند رزولوشن و هر تز می باشد که رزولوشن در تلویزیون 65 اینچ سونی دارای 3840x2160 پیکسل می باشد و همچنین رفرش ریت به کار رفته شده از 60 هرتز برخودار است.


و اما کارایی این دو عامل به چه صورت است؟


3840x2160 پیکسل تعبیه شده در این تلویزیون از تعداد پیکسل ها به نور های ریز تبدیل شده اند که بر روی صفحه نمایش تلویزیون قرار می گیرد. رفرش ریت همان هرتز می باشد که دارای سرعت بینظیری می باشد که از 60 هرتز بهره برده است، این رفرش ریت علاوه سرعت صفحه نمایش و صحنه ها را بالا می برد سپس کیفیت صفحه نمایش را نیز تنظیم می کند.


تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K با پنل IPS بهترین کیفیت نوع صفحه نمایش را ارائه می دهد که از پراکندگی نور نیز در صفحه نمایش تلویزیون جلوگیری می کند.قطر صفحه نمایش به کار رفته شده در این محصول برابر با 165 درجه می باشد و همچنین دارای زاوویه دید فوق العاده 74 درجه می باشد که بینظیر ترین زاویه دید را در محیط شما عزیزان به آرمغان می آورد.

تکنولوژی اچ دی ار HDR یکی از قوی ترین عامل ها در کیفیت تصویر می باشد که از فرمت های HLG،HDR10 نیز پشتیبانی می کند. این تکنولوژی HDR از طیف عظیم رنگ ها بر خودار است که با بکار گیری این تکنولوژی در صفحه نمایش تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K صحنه ها به طور طبیعی و سپس تمام صفحه نمایش داده می شود.

کیفیت صدا تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K


تولید صدا در تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K دارای 2 عدد بلندگو با توان خروجی 20 وات می باشد و حتی نوع بلندگو های تعبیه شده در این محصول از نوع Full Range (Bass Reflex) می باشندکه از تولید صدایی بینظیر و رسا برخودار هستند. تکنولوژی دالبی در کل یکی از قوی ترین تکمیل کننده های بخش تولید صدا و بلندگو ها می باشد که با وجود آن و قرار گیری که بر روی کیفیت صدا انجام می دهد می تواند گسترده ترین صدا مانند سینما در خانه های شما عزیزان به وجود آورد. 

تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K در قصمت قطعه بلندگو دارای تکنولوژی Dolby Atmos می باشد که کارایی فوق العاده و دارای افکت های منحصر فرد می باشد که در صورت فعال بودن صدا از این افکت ها عبور و بهترین تولید صدا را به آرمغان می آورد. و اما یکی از قابلیت های بارز این محصول پشتیبانی از سایر فرمت های دالبی Dolby Ac_4،Dolby Digital،Dolby Digital Plus را دارد که همان افکت هایی می باشد که صدا از آن ها عبور می کند.

اتصالات و پورت ها ی ارتباطی تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K


پورت ها شامل در گاه های HDMI وUSB می باشد که در قصمت پشت تلویزیون از تعداد معینی برخودار هستند، تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K مجهز به 4 پورت HDMI و 2 پورت USBمی باشد. این محصول با دارا بودن سیستم عامل پیشرفته ای که دارد از عامل های فرمت شبکه بی سیم وای فای WiFi و بلوتوث Blutooth نیز پشتیبانی می کند که از این طریق می توانید گوش خود را حتی با سیستم عامل های ISO نیز به تلویزیون پیش روی خود متصل نمایید. این محصول همچنین دارای پورت خروجی صوتی، پورت خروجی هدفون، RS، ورودی آنتن (RF) می باشد که هر کدام از این درگاه ها دارای کارایی های مختلف و پر کاربرد می باشند. 


پورت HDMI : برای راه اندازه صفحه نمایش اصلی تلویزیون و متصل کردن سایر امکانات جانبی تعبیه شده است.


پورت USB : از طریق این پورت می توانید سایر امکانات همچون فلاش و غیره را به تلویزیون مذکور متصل نمایید.

امکانات هوشمند تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K

یکی از نکات قابل توجه این محصول حافظه داخلی 16 گیگ می باشد که یکی از پرکار برد ترین کارایی را از نظر حافظه به خود اختصاص داده است. این پاراگراف مربوط به سایر امکانات هوشمند به کار رفته شده در تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K می باشد که با وجود سیستم عامل فوق العاده ای که دارد از دستیار های صوتی Google Assistant و Amazon Alexa پشتیبانی می کند. همچنین با وجود شبکه بی سیم وای فای که اعم توسط سیستم عامل نیز پشتیبانی می شود می توانید بر روی وب جستجوی صوتی نیز از هر مواردی کا مایلد جستجو نمایید اما یکی از قابلیت های مختلف و مخصوص فرمت Google Home می باشد که از این طریق می توانید فیلم های مورد نظر و علاقه خود را جستجو نمایید.

باتوجه به آشاره کلی که از فرمت شبکه بی سیم وای فای WiFi و بلوتوث Blutooth داشتیم یکی از ساده ترین راحل را برای اتصال گوشی خود به تلویزیون فراهم کرده است که با استفاده از تکنولوژی Chromecast_Built_in می توانید در کمترین تایم ممکن فوق العاده ترین اتصال را بین این دو محصول انجام دهید. همانطور که در تصویر مخصوص این پارا گراف مشاهده می کنید قابلیت تماس تصویر را نیز دارد که با تیکه یک دوربین می توانید از این تکنولوژی بهره مند شوید که با استفاده از تکنولوژی و کارایی Bravia Cam می توانید با تکان دادن دست خود این دوربین شما را شناسایی کرده و سایر امکانات را برای اتصال و تماس را نیز در دسترس کار بران قرار می دهد.

سیستم عامل و پردازنده تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K


سیستم عامل آندروید Android در تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K قرار گرفته است که برند سونی اکثر از این سیستم عامل در طراحی و تولید تلویزیون ها خود استفاده می کند. این سیستم عامل آندروید سونی از پیشرفته ترین امکانات دنیا برخودار است که حتی با سایر و تمامی تکنولوژی ها نیز دسترسی کامل را ایجاد کرده است. اما یکی از نکته هایی که چند بار در معرفی کلی این محصول آشاره کردیم این سیستم عامل از برنام و اپلیکشن های  آیفون(iso) و حتی آندروید نیز پشتیبانی می کند که حتی بر روی وب نیز می توانید اپلیکشن این سیستم عامل ها را نیز جستجو و استفاده نمایید، این سیستم عامل از قوی ترین کارایی ها و اعمال ها در کمترین تایم ممکن نیز برخودار است.


پردازنده بخش اصلی روشن کردن صفحه نمایش و راه اندازی سیستم عامل به کاار رفته شده می باشد که حتی اعمال و کارایی هایی که بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده می کنید توسط پردازنده تعبیه شده صورت می گیرد. تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K دارای پردازشگر 4K HDR Processor X1 می باشد که با توجه به بهره بردن از X1 یکی از قدرت مند ترین پردازنده ها می باشد.

نتیجه گیری کلی تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K

تلویزیون ها یکی از امکانات ضروری در خانه ها می باشد که این اصل نیزاز قدیم تا به امروز ادامه داشته است که برند ال جی با عرضه کردن تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K همچنین با قیمت مناسبی که دارد توانسته یکی از محصولات معروف و کامل در هر نظر کاربران باشد. این محصول با کیفیت صدای 20 وات با وجود دو عدد کانال صوتی و به کار گیری از فرمت های دالبی می تواند فوق العاده ترین کیفیت صدا ره در محیط مورد نظر رغم زند.

تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K مجهز به کیفیت تصویر فورکی در اندازه 65 اینچی با طراحی تخت می باشد همچنین از زاویه 74 درجه نیز که فوق العاده ترین حالت دید در هر طرف را فراهم می کند. تلویزیون پیش روی شما عزیزان دارای سیستم عامل آندروید با پشتیبانی از تمامی امکانات بروز می باشد که از کارایی های مختلف و در کنار آن دسترسی را به تمامی این کارایی ها را امکان پذیر کرده است. یکی از امکانات هوشمند این تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 65X80K تماس تصویر بوده که با استفاده از تکنولوژی Bravia Cam و دوربین اینکارایی صورت می گیرد.

برند سونی کی از معروف ترین تولید کننده های رده تلویزیون در هر مدل و اندازه می باشد که فوق العاده ترین کارایی ها را برای مخاطبان خود در این محصول به کار برده است تا با استفاده از آن از چند نمنونه کارایی برخودار شوند. این محصول می توان انتخابی عالی برای جهیزیه عروس و برای مکان های بسته و باز باشد که با اطمینان کامل و به شرط جنس صلی می توانید از طریق سایت اصلی کالا محصول مورد نظر خود را سفارش دید. این تلویزیون یکی از بینظیر ترین نثبت به رقبای خود در این رده می باشد که حتی با خرید یک تلویزیون می توانید چند کارایی را به خانه خود هدیه دهید و با وجود آن حس اصلی بودن و کیفیت فوق العاده را قطعا کسب می کنید، برای سایر اطلاعات بیشتر از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY TV 55X80K

مشخصات

مدل کامل
65X80K 2022
سری
X80K
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160x3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Photo.Dolby Vision Dark.Standard.Cinema.Graphics.Dolby Vision.Bright.Vivid.Custom.Game
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
X-Balanced
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145.2x83.6x7.2 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65X80K
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
LED تخت
صدا بهینه ساز
دارد
تنظیمات حالت صدا
Dolby Atmos و Dolby Audio
حالت تصویر هوشمند
دارد
سایر ویژگی های تصویر
پشتیبانی از فرمت های HDR.سیستم کاهش نویز.تکنولوژی ارتقاء کیفیت تصویر.Dolby Vision
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4K HDR processor X1
Clear Motion Rate
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
ریموت کنترل هوشمند.امکان اتصال به وای فای.قابلیت اتصال به گوشی.جستجوی صوتی. دسترسی صوتی به GOOGLE.
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
ریموت کنترل، باتری، پایه ، کابل، دفترچه راهنما
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
65X80K 2022
سری
X80K<br />
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160x3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Photo.Dolby Vision Dark.Standard.Cinema.Graphics.Dolby Vision.Bright.Vivid.Custom.Game

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
X-Balanced
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145.2x83.6x7.2 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65X80K
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
LED تخت
صدا بهینه ساز
تنظیمات حالت صدا
Dolby Atmos و Dolby Audio
حالت تصویر هوشمند
سایر ویژگی های تصویر
پشتیبانی از فرمت های HDR.سیستم کاهش نویز.تکنولوژی ارتقاء کیفیت تصویر.Dolby Vision
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4K HDR processor X1
Clear Motion Rate
کنترل نور پس زمینه پویا
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
ریموت کنترل هوشمند.امکان اتصال به وای فای.قابلیت اتصال به گوشی.جستجوی صوتی. دسترسی صوتی به GOOGLE.
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
ریموت کنترل، باتری، پایه ، کابل، دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم