تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K NanoCell مدل 55NANO79 2022

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K NanoCell مدل 55NANO79 2022

  • کیفیت تصویر: 4K NanoCell
  • نوع نمایشگر :NANOCell
  • اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش تخت
  • سیستم عامل: webOS
  • سال ساخت: 2022
  • ابعاد: 123.5x71.5x5.81 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
20,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 55NANO79 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلیتلویزیون ال جی 55 اینچ 4K NanoCell مدل 55NANO79 2022

تلویزیون های نانوسل یکی از پیشرفته ترین صفحه نمایش ها برخودار است که دارای ذارت نانو می باشد. نانوسل تکنولوژی و ساخت برند ال جی می باشد که اکثری از تلویزیون های خود را با نام نانو با مدل های مختلف و کارایی های بروز طراحی و تولید کرده است. ال جی یکی از معروف ترین برند های عرضه تلویزیون می باشد که با پیشرفتی که در این زمینه داشته است توانسته محصولات خود را با فناوری نانوسل به بازار عرضه کند که در بازار امروز از مخاطبان بی شماری را به خود جلب کرده است.

تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K NanoCell مدل 55NanoCell 2022 در سال 2022 تولید و به بازار عرضه شد این مدل نانوسل از تکمیل کننده های تلویزیون قدیم تا به امروز است که تمامی کارایی های که یک کاربر نیاز دارد در خود جایی داده است. این محصول دارای دو عامل یا فناوری تشکیل دهنده در صفحه نمایش به منضور سرعت و وضوح صحنه ها دارا می باشد که شامل رزولوشن و رفرش ریت می باشد.

رفرش ریت همان هرتز می باشد که مجهز به سرعت بینظیری می باشد که این کارایی رفرش ریت توسط تولید کنند گان این محصول و با توجه به توان آن تعریف می کنند که از 60HZ برخودار است، و اما رفرش ریت در تلویزیون منبع سرچشمه انرژی و سرعت می باشد. رزولوشن دارای اعداد معینیمی باشد که این اعداد پیکسل گفته می شود و سپس این تعداد پیکسل به صورت لامپ های ریز بر روی صفحه نمایش تلویزیون قرار می گیرند که روشنایی صفحه نمایش و محتوا توسط این پیکسل ها تکمیل می شود و اعم نیز باعث می شود که وضوح فوق العاده ای از جلوه و تصاویر در صفحه نمایش تلویزیون داشته باشید.

تلویزیون ال جی نانوسل مدل 55Nano79 2022 دارای صفحه نمایش 55 اینچی و با طراحی صفحه اصلی تلویزیون تخت می باشد، همچنین در صفحه اصلی تلویزیون دارای عامل منحصر به فردی است که شامل پنل آن می شود. پنل به کار رفته شده در این محصول IPS می باشد، این پنل یکی از فوق العاده ترین پنل ها به شمار می رود چنانچه از هیچ گونه پراکندگی رنگ در صفحه نمایش تلویزیون مشاهده نمی کنید و اعم دارای صرف انرژی کمتری نیز می باشد.

تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K NanoCell مدل 55NanoCell 2022 دارای کیفیت تصویر 4K NanoCell با نوع صفحه نمایش NanoCell می باشد، تکنولوژی نانوسل NanoCell در صفحه نمایش این محصول به این صورت است که دارای یک صفحه ناز سفید رنگ می باشد که نور های تولید شده توسط زرات پیکسل ها رنگ های ناخواسته را نیز گرفته سپس موجب می شود تا صفحه نمایش تلویزیون محتوا و تصاویر را با کیفیت فوق العاده عالی بدونه افت نمایش دهد که این فناوری منحصر به فرد زاویه دید عالی را از هر طرف به وجود می آورد.

این محصولی که پیش روی شما عزیزان قرار دارد مجهز به تکنولوژی Nano Color و Billion Rich Colors است که از تولید رنگ مختلط و عظیم می باشد و همچنین عمق رنگ 10 8+FRC)) بیت دارد که موجب می شود از تولید رنگ های طبیعی و زنده در صحنه ها به کار رفته شود. تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K NanoCell مدل 55NanoCell 2022 با تکنولوژی AI Brightness Control که در کیفیت صفحه نمایش قرار گرفته است می تواند روشنایی یا تاریک صفحه نمایش را با توجه به نور مکان تنظیم می کند.

Active HDR در این محصول می تواند فرمت HDR و سایر زیر مجموعه های آن مانند HLG و HDR10 Pro را با کیفیت فوق العاده بینظیر و با کیفیتی منحصر به فرد نمایش دهد. این محصول دارای 2 عدد بلندگو با توان خروجی صدای 20 وات است که حتی نوع بلندگو های آن از Down Firing بهره گرفته است، این نوع بلندگو که اکثر ال جی در سایر تلویزیون های خود به کار می برد از تولید صدایی گسترده و فراگیر برخودار است.

و همچنین مجهز به سایر تکنولوژی های دالبی نیز می باشد که قطعا در ادامه معرفی کارایی های آن ها را برای شما عزیزان بیان می کنیم. تلویزیون مذکور که مشاهده می کنید دارای بدنه فریم از جنس پلاستیک فشرده می باشد که در طراحی آن از رنگ مشکی جذاب بهره برده است که ویژگی جذابیت تلویزیون را چند برابر می کند. برای آشنایی بیشتر با تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K NanoCell مدل 55NanoCell 2022 در سایت اصلی کالا و ادامه این معرفی با ما همراه باشید.

ساختار بدنه و شکل ظاهری تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K NanoCell مدل 55NANO79 2022

در انتخاب تلویزیون بعد از معیار های مشخصات کلی قطعا به شکل و ظاهر آن توجه می شود که یکی از اولیت های ظاهر و ساختار بدنه مقاومت است که با وجود این ویژگی ها و مشخصات فنی تلویزیون مورد نظر را می توانید انتخاب نمایید. ما در این پاراگراف ساختار تولید شده این محصول را معرفی می کنیم تا به آسانی بتوانید انتخاب خود را با بهترین شیوه ممکن انجام دهید. تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K NanoCell مدل 55Nano79 مجهز به جنس بدنه پلاستیک و سلیقی شکل می باشد که اعم از بدنه فریم و رنگ مشکی براقی طراحی شده است.

این تلویزیون از گوشه و بدنه کم ضخامت تولید شده است و در کنار آن از مقاومت بالایی توسط جنس بدنه آن که به کار رفته شده دارد. رنگ مشکی یکی از جذاب ترین دسته بندی رنگ ها می باشد که کاربران بی نهایتی به این رنگ علاقه مند هستند و با وجود استفاده شده از این رنگ به راحتی حتی می توانید با دکوراسیون و سایر امکانات خانه خوئ هماهنگ نمایید. این محصول از اندازه صفحه نمایش 55 اینچی تشکیل شده است.

و با قابلیت نصب بر روی دیوار که توسط اقلام همراه در دسته بندی تعبیه شده است می توانید بر روی دیوار نیز نصب نمایید که در این صورت با این صفحه نمایش خانه شما عزیزان از زیبا ترین جلوه بر خودار می باشد. همانطور که بیان کردیم ضخامت به کار رفته شده در تلویزیون نانوسل بسیار کم است که در صورت نصب بر روی دیوار از هر جهت دید فوق العاده عالی را به وجود می آورد که این قابلیت یکی از بارز ترین ویژگی های تلویزیون مدل 55Nano79 می باشد.

کیفیت تصویر بینظیر تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K NanoCell مدل 55NANO79 2022


کیفیت تصویر از اولیت های مشخصات کلی تلویزیون می باشد. تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K NanoCell مدل 55Nano79 با کیفیت تصویر 4K NanoCell و نوع صفحه نمایش NanoCell تولید شده است که از پیشرفته ترین امکانات در صفحه نمایش این محصول به کار رفته شده است.

تکنولوژی نانوسل از زات نانو تشکیل شده است که بر روی صفحه نمایش تلویزیون دارای صفحه سفیدی می باشد که رنگ های ناقص را فیلتر کرده و سپس زرات پیکسل که دارای نور می باشند را با رنگ های قرمز،سبز و آبی تبدیل می کند که با این کارایی صفحه نمایش فوق العاده بینظیر و منحصر به فرد را به وجود می آورد.

این محصول دارای تکنولوژی اچ دی ار HDR با پشتبانی از فرمت های دیگر از این قبیل HLG و HDR10 Pro را دارد، تکنولوژی HDR مجهز به عظیم ترین رنگبندی ها می باشد که با این رنگبندی های موجود در آن کیفیت صفحه نمایش به طور فوق العاده عالی بالا می رود و سپس صحنه ها را به صورت تمام صفحه و سپس با رنگبندی های طبیعی و رسا بدونه هیچ نقصی نمایش می دهد. تکنولوژی HLG که توسط HDR پشتیبانی می شود مخفف محدوده دینامیک بالا می باشد، این محدوده بالا تاصویر را با دینامیک بالا پخش می کند که کیفیت محتوا و جلوه ها را چند برابر می کند.

تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K NanoCell مدل 55Nano79 دارای عمق رنگ 8 بیت 10 (8+FRC) می باشد که این فناوری تکمیل کنند بخش رنگبندی تمامی صحنه ها در هر صورتی می باشد که فوق العاده ترین صفحه نمایش را برای شما عزیزان به آرمغان می آورد. در قصمت تنظیمات تلویزیون دارای چند نمونه از حالت های تصاویر می باشد که به این صورت می باشد مانند: Filmmaker، Game و Standard می باشد.


حالت تصویر Filmmaker: عبارت Filmmaker در تلویزیون های امروزه به معنی فیلم ساز می باشد. این حالت تصویر Filmmaker در تلویزیون های 2022 مخصوصا تلویزیون ال جی Filmmaker متوای در حال پخش را به صورت فیلم ساز یا سینمایی تبدیل می کند، این حالت تصویر یکی از پر کاربرد ترین بخش های این تلویزیون می باشد که صفحه نمایش را به طور فوق العاده ای تنظیم و به حالت Filmmaker تبدیل می کند.

کیفیت و وضوح صدا تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K NanoCell مدل 55NANO79 2022

تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K NanoCell مدل 55Nano79 دارای تولید صدا در 2 عدد کانال صوتی با توان خروجی 20 وات می باشد. نوع بلند گو های به کار رفته شده در این محصول از نوع Down Firing بهره گرفته اند، این نوع بلندگو ها برند ال جی در اکثری از تولید محصولات تلویزیون های خود به کار می برد که حتی از صدایی رسا و فراگیر برخودار می باشد. و اما از لذت بخش ترین امکانات تولید صدا در بلندگو ها توسط تکنولوژی AI Sound Pro می باشد که صدا را با توجه به شرایط مکان پخش می کند.


کارایی Dolby Digital در تلویزیون مدل 55Nano79: این تکنولوژی از صدایی گسترده و فراگیر برخودار است که با وجود تکنولوژی Dolby Digital تجربه سینما را به خانه های خود هدیه دهید. این تکنولوژی از بینظیر ترین تولید صدایی رسا برخودار است نانچه با وجود این Dolby Digital می توانید تجربه صدایی گسترده و عالی را داشته باشید.

سایر امکانات هوشمند تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K NanoCell مدل 55NANO79 2022

ریموت کنترل هوشمند در تلویزیون ال جی نانوسل از امکانت هوشمند آن می باشد، که با وجود تکنولوژی AI Acoustic Tuning ریموت کنترل می تواند فاصله کاربر تا تلویزیون را اندازه گیری کند. این ریموت کنترل یکی از قطعات هوشمند این تلویزیون به شمار می رود که دسترسی های مختلفی را از راه دور برای کار بر آمکان پذیر می کند. بعد از ریموت کنترل هوشمند گیمینگ نیز در این دسته قرار دارد که به تازگی به سایر امکانات هوشمند تلویزیون ها اضافه شده است که اولیت تولید این فناوری ال جی در تلویزیون های خود انجام داده است. گیمینگ در این تلویزیون با رفرش ریت 60 هرتز از سرعت بینظیری برخودار است و با کارایی فوق العاده خود کیفیت تصویر را نیز شفاف می کند.

پردازنده فوق تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K NanoCell مدل 55NANO79 2022

این محصول با پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K طراحی و تولید شده است که اعم از قدرت بینظیری برخودار است، پردازنده در تلویزیون از کارایی مدیریت کل برخودار است که تمامی امکانات تلویزیون را کنترل می کند. CPU یا همان پردازشگر در قصمت پشت تلویزیون داخلی به صورت قطعه مربعی شکل کوچک طراحی شده است که به عنوان قدرت مند ترین قطعه در تلویزیون شناخته شده است.

سیستم عامل تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K NanoCell مدل 55NANO79 2022

ال جی در تمامی تولید های تلویزیون خود از سیستم عامل WebOS استفاده کرده است. این سیستم عامل یکی از بروز ترین امکانات برخودار است که حتی از سایر امکانات دیگر نیز پشتیبانی می کند. سیستم عامل شامل تمام پنل های تنظیمات با سایر تکنولوژی ها و تمامی دسترسی هایی می شود که در تلویزیون تعریف شده است که با وجود سیستم عامل می توانید کارایی های مختلفی دیگر نیز بر روی کیفیت تصویر، صدا و سایر امکانات دیگر تغیرات ایجاد و اعمال کنید.

تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K NanoCell مدل 55Nano79 با سیستم عامل WebOS مجهز به ساختاری فوق العاده جذاب است که کار کردن برای کار بر را لذت پخش تر می کند و در کنار این ویژگی این قابلیت را فراهم کرده است که با زبان ساده و مفهوم بتوانید کارایی فوق العاده ای را با این محصول داشته باشید.

کلام پایانی...

ال جی هر بار با عرضه کردن محصولات جدید خود تمامی بازار فروش تلویزیون ها را شگفت زده می کند، این محصول بلکه به عنوان هوشمند ترین تلویزیون شناخته شده است اعم دارای بدنه نازک و کم ضخامت است که با اندازه 55 اینچی که در بر گرفته است می تواند کیفیت و حس کارایی اصلی را برای کاربران خود به وجود آورد و در کنار آن دارای وزن فوق العاده عالی که همچنین از جابه جایی فوق العاده ساده و راحت برخودار می باشد.

تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ مدل 55Nano79 با کیفیت تصویر 4K NanoCell می تواند بهترین کیفیت صفحه نمایش طبیعی را به وجود آورد چنانچه با تعریف کلی که از تکنولوژی نانوسل در این مطلب داشتیم نتیجه گرفتیم که از قوی ترین صفحه نمایش های 2022 می باشد که از حتی از گسترده ترین رنگ ها نیز برخودار می باشد. دالبی یک تکنولوژی معروف در تولید صدای تلویزیون ها می باشد که بعضی از تلویزیون ها از این ویژگی برخودار هستند، دالبی تجربه یک صدای واقعی و فراگیر را در محیط به وجود می آورد که با وجود Dolby Digital در تلویزون 55 اینچ ال جی می توانید سینمایی واقعی را در خانه خود به وجود آورید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 55NANO79 2022

مشخصات

مدل کامل
55NANO79 2022
سری
NANO79
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room)
(ISF) Expert (Dark Room)
Filmmaker
Standard
Cinema
Sports
Vivid
Game
Eco
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2 عدد
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)
Dolby Digital (AC3)
Ultra Surround
Dolby AC4
HE-AAC
تعداد بلندگو
2 عدد کانال صوتی
حالت های صدا
Game Optimiser
Clear Voice Pro
AI Sound Pro
Standard
Cinema
Sports
Music
نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123.5x71.5x5.81 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55NANO79
سایر تو ضیحات صدا
نوع بلندگوها:Down Firing-تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55NANO79 2022
سری
NANO79<br />
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room)<br /> (ISF) Expert (Dark Room)<br /> Filmmaker<br /> Standard<br /> Cinema<br /> Sports<br /> Vivid<br /> Game<br /> Eco<br />

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2 عدد
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)<br /> Dolby Digital (AC3)<br /> Ultra Surround<br /> Dolby AC4<br /> HE-AAC<br />
تعداد بلندگو
2 عدد کانال صوتی
حالت های صدا
Game Optimiser<br /> Clear Voice Pro<br /> AI Sound Pro<br /> Standard<br /> Cinema<br /> Sports<br /> Music<br />

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123.5x71.5x5.81 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55NANO79
سایر تو ضیحات صدا
نوع بلندگوها:Down Firing-تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها<br />
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K<br />

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم