تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 2022 43X75K

مشخصات کلی تلویزیون سونی 4K مدل 2022 43X75K

  • سیستم صوتی 2 کاناله 20 واتی
  • رزولوشن 2160*3840 پیکسل
  • پردازشگر 4K Processor X1
  • دارای کنترل صوتی هوشمند
  • سرعت رفرش 50 هرتز
  • سیستم عامل اندروید
  • سال ساخت 2022
  • کیفیت تصویر 4K
  • ابعاد 97x57x8 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
16,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SONY TV 55X75K
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

ویژگی های کلی تلویزیون سونی 43 اینچ 4K  مدل 43X75K

برند خوش نام سونی SONY یکی از کمپانی های معروف بوده است که تقریباً همه افراد اسم آن را شنیده اند و حتی از محصولات آن نیز بهره برده اند، این کمپانی یکی از صنعت هایی که در آن فعالیت دارد تولید محصولات صوتی و تصویری می باشد که یکی از پر طرفدار ترین آن ها تلویزیون می باشد. ما در این مقاله تلویزیونی از برند سونی را با کیفیت و امکانات بالا معرفی می نماییم، تلویزیون 43 اینچ مدل 43X75K تولید شرکت سونی می باشد که در سال 2022 آن را با بهترین کیفیت بالا معرفی نمود.

این مدل تلویزیون 43 اینچ برابر با 109 سانتی متر از طراحی بسیار مدرنی برخوردار می باشد که می توانید آن را در هر محیط و دکوراسیونی قرار دهید تا زیبایی فوق العاده ای را در آن محل به ارمغان بیاورید، این تلویزیون دارای بدنه باریک با فریم خیلی نازک و ظریف می باشد و از دو پایه دو شاخه برخوردار بوده که برای تعادل تلویزیون طراحی شده است. یکی از کیفیت تصاویر که امکان ارائه تصاویر با کیفیت عالی را به ارمغان می آورد فورکی  4K  می باشد که در این تلویزیون بهره برده شده است؛ سیستم صوتی که در این تلویزیون استفاده شده است 2 کاناله می باشد  صدایی را با توان خروجی 20 وات ارائه می نماید که صدایی کاملاً رسا و گوش نوازی بوده که هر فردی از لحظه به لحظه شنیدن چنین صدایی لذت می برد.

پردازشگر   4K Processor X1در اکثر تلویزیون های سونی استفاده شده است که از قدرت بالایی برخودار می باشد به طوری که در کمترین زمان ممکن و کیفیت بالا به پردازش داده های تصویری قبل از ارائه می پردازد، برای وضوح تصویر از فناوری 4K X_Reality PRO استفاده می نمایند، تصاویری که از کیفیت پایین برخوردار هستند و همچنین دارای وضوح آنچنانی نمی باشند با وجود این دو فناوری تصاویر به حد 4K رسیده و با رنگ های طبیعی آن را به نمایش می گذارد. این پردازنده از فناوری نسخه  HDR و همچنین از فرمت های HDR 10+،HLG  پشتیبانی می نماید که امکان ارائه تصاویر در صحنه های تاریک و روشن با جزئیات بالا را به ارمغان آورده است.  

سونی با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید  Android در تلویزیون مدل 43X75K  دسترسی به انواع برنامه و محتوای های مختلف دیگر را برای کاربران امکان پذیر کرده است، با حافظه داخلی 16 گیگابایتی این سیستم عامل برنامه های زیادی را می توان دانلود کرد و به راحتی از آن ها استفاده نمود؛ با وجود سیستم عامل اندروید در این تلویزیون به راحتی می توان به اینترنت وصل شد تا به هزاران فیلم و محتوا های مختلف دسترسی پیدا کرد و همچنین با پشتیبانی از دستیار های صوتی به راحتی می توان با صدای خود به همه محتوای تلویزیون در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت دسترسی داشته. این مدل تلویزیون دارای کنترل صوتی هوشمند می باشد که با وجود آن دیگر لازم به استفاده از کنترل عادی نیست، این ریموت هوشمند با وجود صدای کاربر عمل می کند و حتی زمانی که حوصله تایپ ندارید با وجود همین کنترل صوتی می توانید متن مورد نظر را بگویید تا صدای شما به متن تبدیل شود.

تلویزیون Sony سری 7 از پورت های ارتباطی متنوعی برخوردار می باشد که با وجود آن ها می توان سایر وسایل هوشمند را از طریق این پورت ها به تلویزیون متصل کرد و از امکانات فوق العاده آن استفاده کرد، پورت های HDMI,USB,ALLM,VRR و خروجی هدفون و... نمونه های از ورودی و خروجی های تلویزیون می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تلویزیون فوق العاده در ادامه با ما همراه باشید تا به مشخصات بیشتر آن پی ببرید.

 

 

 

طراحی شیک و مدرن تلویزیون 43 اینچ سونی مدل 43X75K

طراحی در انتخاب هر کالایی در اولیت قرار می گیرد به گونه ای که اولین موردی که توجه ما را جلب می کند ظاهر کار می باشد، تلویزیون سونی 43 اینچ مدل 43X75K با ظرافت بدنه شیک و مدرنی طراحی شده است که این تلویزیون از صفحه نمایش تخت برخوردار بوده که نمایش فوق العاده ای دارد و زاویه دید عالی را ایجاد کرده است که باعث تمرکز بیشتر می شود. کناره های تلویزیون بسیار باریک و ظریف بوده به گونه ای که می شود آن به عنوان تلویزیون های بدون فریم در نظر گرفت و این مورد از حواس پرتی کاربر جلوگیری به عمل می آورد. جنس بدنه تلویزیون بسیار مقاوم بوده و در برابر آن از ظرافت خاصی برخوردار می باشد.

تلویزیون مدل 43X75K دارای دو پایه به شکل دو شاخه می باشد که ظاهر زیبایی را به تلویزیون بخشیده است و با توجه به اینکه از جنس مقاومی برخوردار می باشد تلویزیون را بدون هیچ گونه لرزش و با تعادل بالا نگه داشته است؛ اگر می خواهید تلویزیون را بر روی دیوار نصب نمایید می توانید پایه های آن را به راحتی جدا نمایید و با استفاده از براکت دیواری متحرک یا ثابت آن را مانند یک تابلو زیبا قرار بدهید. جهت جلوگیری از شلوغی اطراف تلویزیون تمامی کابل و پورت ها را در قسمت پشت آن طراحی کرده اند تا تلویزیون از ظاهر مرتب و مدرنی برخودار باشد.

 

 

 

کیفیت تصویر 4K تلویزیون Sony  مدل 43X75K

به دلیل اینکه کیفیت تصویر بخش اصلی تلویزیون به حساب می آید در تولید تلویزیون توجه زیادی به این بخش دارند تا بتوانند تصاویری را ارائه دهند که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار باشد. سونی در تلویزیون مدل 43X75K  از کیفیت تصویر فورکی 4K بهره برده است که برابر با رزولوشن 3840×2160 پیکسل می باشد، این کیفیت تصویر امکان ارائه تصاویر را به بهترین شیوه به ارمغان آورده تا کاربران از لحظه به لحظه دیدن آن لذت ببرند و خسته نشوند. این تلویزیون تصاویر و صحنه های سریع را با رفرش ریت 50 هرتز ارائه می دهد که در کیفیت تصویر تاثیر گذار می باشد.

یکی از قابلیت هایی که در تلویزیون بهره برده شده فناوری HDR می باشد که با پشتیبانی از فرمت های HLG و +HDR 10 امکان ارائه تصاویر با بهترین کیفیت را در صحنه های تاریک و روشن را فراهم کرده است و تصاویر را بر طبق آن چیزی که هست و همچنین با جلو واقعی نمایش می دهد. با پشتیبانی از فناوری Dynamic Contrast Enhancer در تلویزیون مدل 43x75k باعث می شود تا کنتراست تصاویر افزایش یابد و کمک می کند تا تصاویر به شیوه واضح و نزدیک به جلوه بسیار طبیعی نمایش داده شود. و اما فناوری ویژه دیگر به نام Live Color باعث می شود تا تصاویر با طیف رنگی بالایی ارائه شود و همچنین دامنه رنگی گسترده ای را به وجود آورد.

در تلویزیون 4K سونی مدل 43X75K از پردازنده  4K Processor X1استفاده شده است که در تلویزیون به پردازش داده های تصویری با سرعت و کیفیت بالا می پردازد. این پردازشگر تصاویری که دارای نویز می باشند و از کیفیت پایینی برخوردار می باشند را تجزیه می کند و پس از چند مراحل پردازش کیفیت آن را به حد فورکی 4K می رساند و نویز تصویر را به طور کامل حذف می نماید، تصویر پس از پردازش به صورت شگفت انگیز و چشم نوازی تصاویر را ارائه می نماید تا حس دلنشین و منحصر به فردی را به کاربر منتقل بکند.

 

 

 

MOTION FLOW XR چیست؟

گاهی فیلم و ویدیو هایی با سرعت بالا فیلم برداری شده که باعث تاری و لرزش صحنه ها شده است و این موارد باعث کاهش کیفیت آن می شود، حتماً برای شما هم این موضوع پیش آمده و زمانی که خواستید آن را روی تلویزیون ارائه نمایید با کیفیت بسیار پایین نمایش داده شده!. سونی از قابلیت فوق العاده ای در تلویزیون های خود بهره برده است که قابل باور کاربران می باشد زیرا تمامی مشکلات ویدیو را حل کرده و آن را با کیفیت بالا نمایش می دهد، این قابلیت Motion flow XR نام دارد که در تلویزیون سری 7 نیز بهره برده شده تا کاربر بتواند صحنه های را با جزئیات کامل مشاهده کند. این فناوری شگفت انگیز جزئیات از دست داده را به شیوه فوق العاده ای بازسازی می نماید و صحنه های واقعی را به نمایش می گذارد.

 

 

صدای شنیدنی و رسا در تلویزیون سونی مدل 43X75K

در انتخاب تلویزیون کیفیت صدا یکی از ویژگی هایی بوده که در انتخاب تلویزیون تاثیر به سزایی دارد و از اهیمت بالایی برخوردار می باشد؛ در تلویزیون sony مدل 43X75K  از سیستم صوتی 2 کاناله بهره برده شده که هر کدام از آنها به صورت جداگانه از توان صوتی 10 وات پشتیبانی می نماید، به صورت سرجمع صدا با توان خروجی 20 وات ارائه می شود که صدای گوش نواز و رسایی را ارائه می دهد، این میزان صدا متناسب با تلویزیون استفاده شده و جوابگوی هر گونه محتوای صوتی می باشد.

این تلویزیون از بلندگو های مدل Open Baffle برای تقویت شنیداری شما استفاده کرده است، اگر احساس کردید که صدای ایجاد شده برای محیط شما کم بوده و یا می خواهید در برخی مواقع صدای بلند تری تولید شود می توانید تلویزیون را به ساندبار و بلندگو نیز وصل نمایید. استفاده از فناوری Dolby Audio در این مدل تلویزیون امکان پخش صدایی رسا و فراگیر را در فضای اتاق شما بدون نویز و حتی با وضوح بالا ارائه می نماید.

قابلیت CLEAR PHASE

یکی از امکانات و فناوری های مهم در این تلویزیون که بر کیفیت صدا تاثیر می گذارد قابلیت Clear Phase می باشد که فرکانس های بلندگو را تجزیه و تحلیل می نماید و آن ها را با فرکانس و دقت بالاتر ارائه می دهد. این قابلیت در واقع برای تنظیم و بررسی هر گونه بالا یا کاهش رفتن اجرا شده تا صدا به صورت خالص، طبیعی با باز تولید صاف و یکنواخت برای همه فرکانس ها ارائه داده شود.

 

 

امکانات پیشرفته و کاربردی تلویزیونهوشمند مدل 43X75K

تلویزیون سونی مدل 43X75K دارای سیستم عامل اندروید Android می باشد و از آخرین نسخه برخوردار بوده که باعث شده است تا از امکانات هوشمند و برنامه های متنوعی پشتیبانی نماید و دسترسی راحتی را برای کاربران ایجاد کند. با اتصال به اینترنت به راحتی می توانید به هر محتوایی که می خواهید دسترسی داشته باشید برای مثال برنامه و بازی های مورد علاقه خود را دانلود نمایید، وب گردی کنید و به انواع فیلم و سریال ها در انواع موضوعات در برنامه هایی همچون روبیکا، فیلیمو و... دسترسی داشته باشید.

این مدل سیستم عامل از دستیار صوتی نیز بهره برده که با وجود صدای شما عملکرد خود را انجام می دهد، به طوری که فقط لازم است آن چیزی را که می خواهید بگویید تا بعد از تشخیص صدای شما آن را اجرا نماید؛ کنترل هوشمندی که همراه تلویزیون وجود دارد از میکروفون داخلی برخوردار می باشد به طوری که دستیار صوتی با این ریموت هوشمند صوتی همگام سازی شده است و صدا از طریق آن داده ها را انتقال می دهد. با قابلیت هوشمند Chrome Cast در زمان کمی می توانید گوشی، لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و نمونه های مانند آن را به تلویزیون وصل نمایید تا بتوانید آن ها را در صفحه نمایش بزرگ تر با حس بهتر ببینید.

 

 

 

X Protection PRO چیست؟

قابلیت مهمی و قابل توجه ای که در تلویزیون مدل 43X75K پشتیبانی شده است فناوری X Protection PRO می باشد که در برابر نوسانات برق، صاعقه و رد و برق مقاومت می کند و از خرابی تلویزیون جلوگیری می نماید که باعث طول عمر بیشتر تلویزیون می شود. این مدل تلویزیون سونی در کنار محافظت از PRO در برابر گرد و غبار و همچنین رطوبت از بالاترین استاندارد های تست رد و برق نیز پشتیبانی می نماید.

 

 

اتصالات و ارتباطات تلویزیون سونی 43X75K

پورت های متنوعی که در قسمت پشت تلویزیون قرار گرفته اند که برای ارتباط راحت و آسان سایر دستگاه های جانبی هوشمند با تلویزیون می باشد؛ همه تلویزیون ها از روش برای اتصال بهره می برند که این تلویزیون نیز همانند سایر مدل های دیگر می باشد. در ارتباط سیمی کاربر باید از طریق پورت ها و کابل مخصوص ارتباط برقرار کند، تلویزیون مدل 43X75K  دارای 3 پورت HDMI که با استفاده از سیم همراه دستگاه جانبی آن را به تلویزیون وصل می نماییم، 2 پورت USB برای ارتباط مستقیم فلش و مموری، این دو پورت از بهترین و پر استفاده ترین ها در تلویزیون می باشد.

در ارتباط بی سیم و یا غیر مستقیم کاربر باید از طریق وای فای WiFi  و همچنین بلوتوث Bluetooth  به تلویزیون وصل شود و داده ها را از این روش انتقال داد؛ با وجود وای فای می توانید به اینترنت وصل شوید و آنچه را می خواهید جستجو نمایید، برنامه های مورد علاقه را دانلود نمایید و... ؛ با وجود بلوتوث و بدون استفاده از کابل می توانید به گوشی هوشمند، لپ تاپ، ساندبار و ... را به تلویزیون وصل نمود و محتوای آن ها ب راحتی بر روی تلویزیون ارائه نمود.

در ادامه با سایر پورت های ارتباطی تلویزیون مدل 43X75K آشنا خواهید شد:

  • پورت Composite  برای ورودی ویدیو
  • پورت Optical  برای خروجی ویدیو
  • پورت RF برای اتصال به رادیو
  • پورت HDMI2 برای اتصال کنسول های بازی

 

 

کلام آخر...

همه ما زمانی که به خرید و تهیه کالایی می پردازیم لازم به استفاده از آن می باشیم و به همین دلیل است که می خواهیم آن را تهیه کنیم، افرادی که قصد خرید تلویزیون دارند قطعاً نیازمند آن می باشد، در حال حاضر هر خانه ای حداقل یک تلویزیون دارد و حتی در برخی از مکان های عمومی نیز آن را مشاهده می کنیم. سوال اینجا به وجود می آید که چرا ما از تلویزیون استفاده می کنیم؟!

اولین تلویزیون هایی که تولید شدند از کیفیت پایین و اندازه بزرگی بودند که فقط می توان با آن فیلم ببینند و البته نمایش فیلم به گونه ای بود که تصاویر سیاه و سفید و با صدایی دارای نویز ارائه می شد، اما در حال حاضر تلویزیون ها بسیار پیشرفت کرده اند که بجز دیدن فیلم و تصاویر می توانید با آن بازی نمایید، با اتصال به اینترنت وب گردی کنید و... ، استفاده از تلویزیون اکثراً برای گذراندن اوقات فراغت می باشد چون می توان با آن به دیدن انواع فیلم و سریال پرداخت و یا با دانلود بازی های مورد علاقه تان حس لذت بخشی را از بازی کردن تجربه خواهید کرد.

تلویزیون سونی SONY مدل 43X75K ساخت کشور ژاپن بوده که از بهترین تلویزیون های 2022 به حساب می آید، این تلویزیون از امکانات هوشمند و کیفیت بالایی برخوردار می باشد و برای افراد گیمینگ گزینه مناسبی می باشد. شما از طریق سایت اصلی کالا می توانید این تلویزیون فوق العاده را سفارش دهید، برای ثبت سفارش نهایی با همکاران فروش ما تماس بگیرید و یا از طریق وات ساپ با آنها در ارتباط باشید تا شما را در خرید مطماً همراهی نمایند. بدون هیچ نگرانی می توانید آن را با ضمانت اصلیت کالا و همچنین گارانتی معتبر سفارش دهید.

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY TV 55X75K

مشخصات

مدل کامل
X75K
سری
7
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
43
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
109
نور پس زمینه
Direct LED
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Custom
Game
Graphic
Standard
Cinema
Photo
Vivid
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Audio
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
97x57x8 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
43X75K
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
صدا بهینه ساز
دارد
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
4K Processor X1
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
حالت بازی یا Game Mode.جستجوی صوتی.قابلیت اتصال به موبایل.ریموت کنترل هوشمند.قابلیت ضبط برنامه (PVR).پشتیبانی از Apple Airplay
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
ریموت کنترل.باتری ریموت کنترل.دفترچه راهنما.کابل برق.پایه رومیزی
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
X75K
سری
7
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
109
نور پس زمینه
Direct LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Custom<br /> Game<br /> Graphic<br /> Standard<br /> Cinema<br /> Photo<br /> Vivid

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Audio
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
97x57x8 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
43X75K
اشتراک گزاری هوشمند
صدا بهینه ساز
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
4K Processor X1
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
کنترل نور پس زمینه پویا
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
حالت بازی یا Game Mode.جستجوی صوتی.قابلیت اتصال به موبایل.ریموت کنترل هوشمند.قابلیت ضبط برنامه (PVR).پشتیبانی از Apple Airplay
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
ریموت کنترل.باتری ریموت کنترل.دفترچه راهنما.کابل برق.پایه رومیزی

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم