تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 2022 75X80K

مشخصات کلی تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 2022 75X80K

  • کیفیت تصویر 4K
  • نوع نمایشگر: LED
  • دارای طراحی صفحه نمایش: تخت
  • اندازه صفحه نمایش: 75 اینچ
  • دارای نور پس زمینه: Direct LED
  • سیستم عامل: Android
  • سری: X80K
  • ابعاد: 167.5x96.2x7.3 سانتی متر 
ادامه مطلبShow less
48,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SONY TV 55X80K
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K

امروزه انواعی از برند های مختلف در بازار موجود است که بر روی انواع محصولات نام برند درج شده است و بیشتر این برند ها در عرضه محصولات برقی و خانگی فعالیت می کنند. ما امروز با برند سونی بهترین محصول سال را معرفی می کنیم همچنین سونی یک برند قدیمی است که سال هاست در تولید محصولات مختلف فعالیت می کند و این بار با معرفی محصول خود در رده تلویزیون های هوشمند معرفی کرد.

این محصولی که ما قصت داریم در ادامه به شما عزیزان معرفی کینم دارای اینچ های مختلفی دیگری نیز می باشد که بسته به مکان خود می توانید اینچ مورد نظر خود را انتخاب نمایید. تلویزیون 75 اینچ 4K مدل 75X80K ساخت کشور ژاپن توسط شزکت سونی طراحی و تولید شده است و همچنین از برند سونی نیز بهره برده است. قطعا باتوجه با اینکه این مطلب را می خوانید قصت دارید تلویزیون با برند سونی با صفحه نمایش عظیم 75 اینچی را خریداری کنید که بهترین انتخاب را می توانید با سایت اصلی کالا و ارتبات با کارشناسان ما می توانید انجام دهید.

تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K با کیفیت تصویر فورکی 4K و نوع نمایشگر صفحه تلویزیون ال ای دی LEDتولید شده است همچنین صفحه نمایش تلویزیون دارای پنل IPS می باشد که با توجه به صفحه نمایش بزرگی که در بر گرفته است از بهترین پنل نیز بهره برده. این پنل ای پی اس یکی از خارق العاده ترین پنل ها می باشد که حتی در صرف انرژی نیز صرفه جویی کرده و با این وجود بهترین صفحه نمایش را نیز آرائه می دهد.

اما دو عاملی که در تمامی معرفی تلویزیون ها انجام دادیم شامل رزولوشن و رفرش ریت می باشد که این دو زیر شاخه ای از کیفیت صفحه نمایش و کیفیت تصاویر می باشد که با وجود و کارایی آن ها جاوه و محتوا با کیفیت و سرعت فوق العاده عالی پخش می شود. اگر به زاویه دید و حالت صفحه نمایش توجه کنید با توجه به مشخصات کلی که در مورد این تلویزیون تعریف شده است می توانید زاویه دید و حتی قطر نمایش را نیز مشاهده نمایید.

این محصول دارای قطر صفحه نمایش 189 cm برابر با صفحه نمایش تلویزیون می باشد همچنین مجهز به زاویه دید حالی 75 درجه می باشد. تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K با سیستم عامل آندروید که در بر گرفته است می تواند از سایر امکانات هوشمند مانند از دستیارهای صوتی Amazon Alexa و Google Assistant و نیز فرمت های شبکه بی سیم وای فای و بلوتوث پشتیبانی می کند.

وب یکی از کارایی و اپلیکشن هایی محسوب می شود که با استفاده از شبکه بی سیم کار می کند که با استفاده از آن می توانید سایر مواردی که لازم دارید یا مایلد بر روی آن جستجو نمایید. تکنولوژی از صنعت هایی می باشد که امروزه تولید کنند های محصولات در قطعات و تنظیمات محصولات به کار می برند که در تلویزیون ها به عنوان هوشمند شناخته شده است. HDR اچ دی ار از تکنولوژی های شناخته شده و معروف در بازار می باشد که از گسترده ترین رنگبندی ها برخودار است که با وجود پشتیبانی از فرمت های HLG و HDR10 می تواند کیفیت تصویر را به صورت جذابیت بیشتری ارائه دهد.

بعد از تعریف بخش کوچکی از تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K به معرفی بدنه و مشخصات آن رسیدیم که از ساختار بدنه ای فریم از جنس پلاستیک فشرده طراحی و تولید شده است و همچنین دارای رنگ مشکی که یکی از جذاب ترین رنگبندی ها در دنیا امروز می باشد اما یکی از خاصیت های این رنگ هماهنگ شدن به آسانی با سایر امکاناتی که در خانه های خود دارید می باشد. این محصول برند سونی دارای پخش گسترده ترین صدا و یک سطح در محیط شما عزیزان به وجود می آورد که حتی با وجود قرار گیری در محیط های باز و بزرگ نیز از صدایی رسا و فراگیر برخودار است.

بعد از سیستم عامل پردازنده نقش اصلی تلویزیون و کنترل آن را بر عهده دارد که حتی با وجود نوع آن می تواند از سرعت و عملکرد سریع تر نیز برخودار باشد که تلویزیون 75 سونی دارای پردازنده 4K HDR Processor X1 می باشد که این پردازشگر از X1 بهره گرفته است و باتوجه به این مشخصات منبع قدرت عالی و بینظیری می باشد. سونی یکی از تولید های منبی اپلیکشن با برند سونی و همچنین کنسول های بازی می باشد که امروزه با طراحی و تولید هایی که در عرضه و صنعت لوازم خانگی و برقی انجام می دهد به عنوان بهترین برند با قیمت مناسب در بازار امروز معرفی شده است.

تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K ساخت سال 2022 و در کشور ژاپن توسط شرکت سونی طراحی و تولید شده است که حتی توسط کشور مالزی مونتاژ شده است، اگر به طراحی ساختار بدنه و جنس آن توجه کنید می بینید با کارایی که ارائه می دهد از ماندگاری و طول عمر بالایی برخودار است که قابلیت توسط مواد اصلی به کار رفته شده در تمامی طراحی های ساختار بدنه می باشد. مشخصات کلی تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K تیکه یا معرفی کلی از این محصول بود که برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

طراحی و ساختار تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K

اول از همه چیز به معیار ساختار تلویزیون توجه می شود که تلویزیون 75 اینچ سونی دارای صفحه نمایش تخت در اندازه 75 اینچی می باشد. نوع جنس بدنه به کار رفته شده در این محصول پلاستیک فشرده می باشد که دارای مقاومت و استحکام بینظیری می باشد، شکل و طراحی این محصول بدنه فریم و کم ضخامت تشکیل شده است که با توجه به اندازه صفحه نمایش بزرگ می توانید در محیط های باز یا استفاده از آن برای کار های تجاری نیز فوق العاده عالی می باشد.

رنگ به کار رفته شده در قصمت پشت تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K مشکی می باشد که باعث می شود تلویزیون از دید بالاتری در نگاه های کاربران برخودار باشد. شکا و طراحی پایه های این محصول به صورت پایه دوشاخه ای تولید شده است که حتی این پایه ها هم نیز از رنگ مشکی جذاب بهره برده اند. یکی از قابلیت ها این تلویزیون در نصب امکان اتصال نیز به دیوار را دارد که در این صورت با صفحه نمایش عظیمی که دارد می تواند نمایش و فوق العاده و نمای بینظیری را ایجاد و فراهم کند.

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K

کیفیت تصویر در تلویزیون بسیار مهم است چنانچه تلویزیون با استفاده از صفحه نمایش و پخش صدا می توان کارایی خود را ارائه دهد و بر همین اساس هر چند تکنولوژی های به کاررفته و سایر عامل های تعبیه شده بیشتر باشد قطعا از کیفیت تصویر و صدایی گسترده برخودار می شوید. تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K با کیفیت تصویر فورکی 4K و نوع نمایشگر LEDتوسط شرکت سونی طراحی و تولید شده است، این صفحه نمایش نیز مجهز به رفرش ریت و رزولوشن می باشد.

رزولوشن در این محصول از 3840x2160 پیکسل تشکیل شده است که به صورت زرات نور بر روی صفحه نمایش تلویزیون قرار می گیرند همچنین رفرش ریت تعبیه شده دارای 60 هرتز می باشد که از سرعت بینظیری در صفحه نمایش تلویزیون و محتوای در حال پخش دارد. تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K دارای پنل IPS بوده که بهترین زاویه دید را برای کاربران فراهم می کند و در کنار آن تمامی نقص تصاویر را بر طرف سپس هیچ گونه پراکندگی رنگ بر روی صفحه نمایش دیده نمی شود.

تلویزیون مدل 75X80K مجهز به قط نمایش برابر 165 در جه است و اعم با زاویه 74 درجه نیز برخودار می باشد. تکنولوژی HDR یکی از پیشرفته تین عامل ها در صنعت می باشد که با طراحیی که برای آن انجام شده است از عظیم ترین رنگبندی ها برخودار می باشد که حتی با پشتیبانی از فرمت های HLG،HDR10 کیفیت تصویر را چند برابر می کند. تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K از نمایش صحنه های زنده و تمام صفحه بر خودار است که به وجود تکنولوژی های ارتقا رنگ و بعضی از آن ها که ز گسترده ترین رنگبندی ها بر خودار هستند همین عامل باعث شده است که محتوا و جلوه ها بلکه از سرعت بالایی برخودار باشند اعم از کیفیتتصویر و نمایش بینظیری نیز بهره مند شوند.


کیفیت صدا تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K

تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K با تولید صدا با توان خروجی 20 وات با دو عدد کانال صوتی می باشد و نکته ای که شایان ذکر است نوع بلند گو های آن می باشد که از Full Range (Bass Reflex) بهره گرفته است. یکی از تکنولوژی هایی که در این بلندگو ها Full Range (Bass Reflex) قرار گرفته است Dolby Atmos می باشد که از تولید صدایی رسا و فراگیر برخودار می باشد، این تکنولوژی Dolby Atmos پشتیبانی از فرمت های Dolby Ac_4،Dolby Digital،Dolby Digital Plus برای تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K ایجاد کرده است که از تولید صدایی گسترده تر با فناوری های مختلف بر خودار باشد.

کیفیت صا یکی از دومین معیار انتخاب در تویزیون های امروزه می باشد که تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K خوشبختانه از صدایی رسا و فراگیر که توسط بلندگو های 2 کاناله و توان خروجی 20 وات تولید می شود می باشد که حتی با وجود قرار گیری شکل بلندگو ها به سمت پایین باعث شده تا صدا از کیفیت چند برابر برخودار باشد.

اتصالات و پورت ها ی ارتباطی تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K


درگاه و پورت های تعبیه شده برای تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K از 4 پورت HDMI و 2 پورت USB تشکیل شده است جدا از این پورت ها از سایر درگاه های دارای پورت خروجی صوتی، پورت خروجی هدفون، RS، ورودی آنتن (RF) نیز برخودار می باشد. قطعا با این پورت های پورت HDMI و پورت USBدر تلویزون و با کارایی آن آشنایی دارید ولی با وجود سیستم عامل آندروید در این محصول پشتیبانی از های فرمت شبکه بی سیم وای فای WiFi و بلوتوث Blutooth را فراهم کرده است که می توانید حتی از این طریق گوشی خود را به تلویزیون هوشمند متصل کنید.

اما یکی دریگر از کارایی های این فرمت بلوتوث پخش آهنگ از این طریق می باشد که با وجود بلندگو های به کاررفته شده فوق العاده ترین تولید صدا را به آرمغان می آورد. این پورت ها از اتصالات سریع در تلویزوین ها می باشد که در کل در طراحی و تولید کلی ساختار تلویزیون تعبیه شده است و تعداد معین این درگاه ها در هر تلویزیون فرق می کند که حتی بستگی به چند کارایی بودن آنها نیز دارد.

امکانات هوشمند تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K

تلویزیون های امروزه از پیشرفته ترین امکانات بروز برخودار هستند که این امکانات توسط شرکت ها در بخش هایی مختلف تلویزیون تعبیه می شوند که دارای سایر کارایی های هوشمند هستند. تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K مجهز به سیستم تصویر یا همان تماس تصویر می باشد که با استفاده از فناوری Bravia Cam صورت می گیرد. اما با استفاده از سیستم عاملی که برای تلویزیون تعریف شده است پشتیبانی از دستیار های صوتی Google Assistant و Amazon Alexa را دارد نکته ای که در این محصول شایان ذکر است اعم پشتیبانی از شبکه بی سیم وای فای و بلوتوث می باشد که حتی این فرمت ها از کارایی منحصر به فردی برخودار هستند که حتی دسترسی را به تمامی قابلیت های این فرمت ها امکان پذیر کرده است.

با استفاده از فناوری وب که در تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K تعبیه شده است می توانید سایر مواردی که مایلد نیز جستجو نمایید اما یکی از تکنولوژی های بروز که برای این محصول تعریف شده است Google Home می باشد که از این طریق می توانید فیلم های بروز جستجو و دسترسی کامل داشته باشید. یکی از روش های اتصال بین گوشی و تلویزیون هوشمند استفاده از فرمت وای فای و بلوتوث بود که این بار در این محصول با وجود تکنولوژی Chromecast_Built_in می توانید سریع ترین اتصال را به وجود بیاورید.

سیستم عامل و پردازنده تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K

سونی در طراحی و تولید های صفحه نمایش محصولات خود از سیستم عامل آندروید Android بهره گرفته است که این سیستم عامل مانند سیستم عامل های دیگر از چند کارایی و امکانات دیگر همچون سیستم عامل های آیفون (iso) و آندروید پشتیبانی می کند. سیستم عامل آندروید مجهز به ساختاری فوق العاده جذاب و پر کار برد است و در کنار این ویژگی های بینظیر از سایر امکانات دیگر نیز پشتیبانی می کند.


تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K دارای پردازشگر 4K HDR Processor X1 می باشد. ساختار طراحی شده این پردازنده قطعه مربعی شکل در ضخامت فوق العاده کم می باشد که با این وجود تمامی تلویزیون را نیز مدیریت می کند. پردازنده در کل کارایی همچون برسی و تجزیه تحلیل داده هایی است که توسط کاربران در انواع شکل وارد می شود مانند متصل کردن فلش، روشن کردن تلویزیون و اعمال کردن تغیراتی که بر روی امکانات تلویزیون و صفحه نمایش انجام می شود توسط پردازنده صورت می گیرد.

نتیجه گیری کلی تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K

همان طور که تا جایی که با توجه به اطلاعات خود می دانید تلویزیون یکی از راه های ارتبات و پخش سایر صحنه ها یا اخبار هایی می باشد که حتی در سرتا سر دنیا پیش آمده و در تلویزیون به صورت زنده به سایر مردم دیگر نیز اصلاع داده می شود که یکی از کارایی های اول تلویزیون به شمار کی رود. اما بلکه این کارایی که در معیار اول تلویزیون های جدید نیز وجود دارد بلکه نیز پیشرفته کرده است که حتی به صورت تصویری نیز می توانید با دوستان خود در ارتبات باشید که این قابلیت و تکنولوژی مخصوص تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K می باشد که با استفاده از فناوری Bravia Cam انجام می شود.

طراحی این محصول سونیاز ساختار بدنه فریم و نازک تولید شده است که حتی با وجود این ویژگی نیز از استحکام بالایی برخودار است، رنگ به کار رفته شده در مدل 75X80K رنگ مشکی روشن جاب می باشد همچنین اگر به اندازه عظیم 75 اینچی تلویزیون توجه فرمایید مناسب محیط های باز و بزرگ می باشد و حتی می توانید به عنوان استفاده های تجاری مانند هتل ها نیز استفاده نمایید.

این محصول دارای 2 عدد بلندگو با توان خروجی 20 وات طراحی شده است که با وجود نوع بلندگو های به کار رفته از تولید صدای گسترده و بینظیری برخودار است، فناوری صدا مخصوصا در تلویزیون ها از اهمیت بالایی برخودار است که این محصول می توان یکی از انتخاب های اول از نظر کیفیت صدا و صفحه نمایش خارق العاده آن باشد. تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X80K مجهز به کیفیت تصویر 4K و نوع نمایشگر LED می باشد که می تواند تجربه کسب نشدنس و تکرار نشدنی را با ارائه صحنه و کیفیت تصویر طبیعی نمایش می دهد. برای دریافت اطلاعت بیشتر با محصول این برند از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY TV 55X80K

مشخصات

مدل کامل
75X80K 2022
سری
X80K
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160x3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Photo.Dolby Vision Dark.Standard.Cinema.Graphics.Dolby Vision.Bright.Vivid.Custom.Game
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
X-Balanced
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167.5x96.2x7.3 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75X80K
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
LED تخت
صدا بهینه ساز
دارد
تنظیمات حالت صدا
Dolby Atmos و Dolby Audio
حالت تصویر هوشمند
دارد
سایر ویژگی های تصویر
پشتیبانی از فرمت های HDR.سیستم کاهش نویز.تکنولوژی ارتقاء کیفیت تصویر.Dolby Vision
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4K HDR processor X1
Clear Motion Rate
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
ریموت کنترل هوشمند.امکان اتصال به وای فای.قابلیت اتصال به گوشی.جستجوی صوتی. دسترسی صوتی به GOOGLE.
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
ریموت کنترل، باتری، پایه ، کابل، دفترچه راهنما
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
75X80K 2022
سری
X80K<br />
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160x3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Photo.Dolby Vision Dark.Standard.Cinema.Graphics.Dolby Vision.Bright.Vivid.Custom.Game

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
X-Balanced
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167.5x96.2x7.3 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75X80K
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
LED تخت
صدا بهینه ساز
تنظیمات حالت صدا
Dolby Atmos و Dolby Audio
حالت تصویر هوشمند
سایر ویژگی های تصویر
پشتیبانی از فرمت های HDR.سیستم کاهش نویز.تکنولوژی ارتقاء کیفیت تصویر.Dolby Vision
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4K HDR processor X1
Clear Motion Rate
کنترل نور پس زمینه پویا
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
ریموت کنترل هوشمند.امکان اتصال به وای فای.قابلیت اتصال به گوشی.جستجوی صوتی. دسترسی صوتی به GOOGLE.
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
ریموت کنترل، باتری، پایه ، کابل، دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم