تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCell مدل 50NANO79 2022

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K NanoCell مدل NANO79 2022

  • کیفیت تصویر: 4K NanoCell
  • نوع نمایشگر :NANOCell
  • اندازه صفحه نمایش: 50 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش تخت
  • سیستم عامل: webOS
  • سال ساخت: 2022
  • ابعاد: 112.1x65.1x5.77 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
18,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 50NANO79 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO79 2022

تلویزیون های ال جی یکی از پشرفته ترین تکنولوژی های صنعت 2022 می باشد که بلا خصوص از تکنولوژی نانوسل بهره برده است که حتی از نوع صفحه نمایش و کیفیت تصویر از نانوسل نیز در طراحی و تولید تلویزیون خود استفاده نموده است. ال جی با عرضه کردن تلویزیون های نانو خود در انواع مدل ثابت کرده است که یکی از پرکاربرد ترین و بینظیر ترین محصولات در رده تلویزیون به مردم ارائه می دهد، ال جی یک برند قدرتمند در صنعت امروزه می باشد که با وجود یک محصول می تواند چند کارایی را به کاربران خود به آرمغان آورد.

تلویزیون ال جی 4K NanoCellمدل 50NANO79 2022 در اندازه صفحه نمایش 50 اینچ و طراحی صفحه تخت می باشد، اول از همه چیز تعریف بخشی از ساختار تولید شده این محصول به شما عزیزان معرفی می کنیم و قطعا در ادامه مطلب سایر امکانات دیگر نیز با تمامی ویژگی ها بیان می کنیم. طراحی ساختار بدنه تلویزیون مدل 50NANO79 از پلاستیک با رنگ مشکی بهره برده است که طراحی ظاهری آن دارای ضخامتی کم و نازک می باشد ولی با طراحی جنس بدنه پلاستیک غشرده توانسته در برابر ضربه های فیزیکی مقاومت بالایی را داشته باشد.

به گوشه ها و کنار تلویزیون توجه کنید که متوجه کمی ضخامت به کار رفته شده در این محصول می شوید و با نصب آن بر روی دیوار بهترین دکوراسیون پزیرایی را برای خانه های شما عزیزان فراهم می کند. رزولوشن در تلویزیون دارای تعداد پیکسل معینی است که از 38402160x پیکسل بهره گرفته است، این تعداد زرولوشن در صفحه نمایش وضوح تصاویر و جلوه ها را بیشتر می کند و همچنین با تولید نور هر یکی ازاین پیکسل ها روشنایی صفحه نمایش تلویزیون را تکمیل می کنند.

یکی از ویژگی ها و و کاربرد های گیمینگ رفرش ریت وجود در آن می باشد که سرعت و عملکرد صحنه های بازی و کنسول ها را چند برابر می کند اگر توجه کرده باشید گیمینگ ها به دلیل سرعت بالایی که دارند بعضی از صحنه و تصاویر آن ها از وضوح و روشنایی کامل بر خودار نیستند اما با وجود 60 هرتز تعبیه شده در تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCell مدل 50NANO79 2022 اوقات سرگرمی با گیمینگ را به صورت فوق العاده عالی فراهم می کند.

یکی از کار کرده شده ها در صفحه نمایش تلویزیون نوع پنل آن می باشد که از پنل IPS بهره برده است این پنل یکی از خلاصه ترین تمامی پنل ها می باشد که حتی زاویه دید عالی را نیز فراهم می کند. تلویزیون ال جی مدل 50NANO79 2022 دارای کیفیت تصویر 4K NanoCell و نوع نمایشگر NanoCell در اندازه صفحه نمایش 50 اینچی طراحی و تولید شده است، نانوسل NanoCell یکی از فوق العاده ترین کیفیت تصویر ها می باشد که صفحه سفید رنگی بر روی صفحه نمایش اصلی می باشد که وجود رنگ ها را فیلتر کرده سپس روشنایی و تاریکی آن را کنترل برسی کرده و با وجود تعداد پیکسل قرار داده شده بر روی صفحه نمایش لامپ های آن را با رنگ های قرمز، آب و سبز تنظیم می کند که نتیجه عکس هایی می باشد که در بخش اصلی مشاهده می کنید می باشد.

تلویزیون مذکور دارای تکنولوژی Nano Color و Billion Rich Colors می باشد که از طیف عظیم رنگبندی ها حتی با وجود رنگ و عمق 10 8+FRC) ) بیت بیت طراحی و سپس در کیفیت تصویر این محصول به کار رفته شده است که موجب نمایش صحنه های طبیعی و زنده می شود. فناوری AI Brightness Control در کنترل نور صحنه ها فعالیت می کند که در صورت فعال بودن به صورت خودکار با توجه به نور محیط روشنایی و تاریکی محتوای در حال پخش را تنظیم می کند.

فرمت HDR یکی از قدرتمند ترین کارایی ها را به خود اختصاص دادهاست اما در این تلویزیون ال جی 50 اینچ توسط تکنولوژی Active HDR از HDR و سایر فرمت های دیگر HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می کند که موجب می شود کارایی این تکنولوژی یا فناوری ها افزایش یابد و کیفیت صفحه نمایش را چند برابر تر کنند. نوع بلندگو های تعبیه شده در تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO79 2022 دارای Down Firing می باشند که با 2 عدد کانال صوتی و توان خروجی صدای 20 واتی طراحی شده است.

دالبی یکی از پیشرفته ترین تولید صدا های دنیا در محصولات الکتریکی می باشد که بخصوص در تلویزیون ها به کار رفته شده است، این محصول مجهز به تکنولوژی دالبی اوتوموس می باشد کخ با وجود فرمت های دیگر که در ادامه معرفی با آن آشنا می شوید نیز پشتبانی می کند تا صدا را به طور بینظیر و بی نقص برای کار بران خود ارائه دهد. برای کسب و آشنایی بیشتر با این تلویزیون ال جی در ادامهاین مطلب با ما هراه باشید.


ساختار بدنه و شکل ظاهری تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO79

تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO79 2022 با ساختار بدنه فریم و کم ضخامت تولید شده است و از رنگ مشکی نیز بهره برده است که این قابلیت زیبایی تلویزیون را چند برابر می کند، این محصول که رو بروی شما عزیران قرار دارد از صفحه نمایش 50 اینچی با طراحی نازک تولید شده است که با این وجودتعداد کار برانی را باتوجه به طراحی ظاهری و ساختار به خود جلب نموده.

جنس به کار رفته شده در بدنه تلویزیون مدل 50NANO79 پلاستیک فشرده می باشد و با وجود طراحی های نازک و کم ضخامت آن از جنس بدنه فوق العاده مقاوم تولید شده است. ال جی یکی از عرضه کننده های معروف تلویزیون می باشد که دوباره با تولید و ارائه این محصول که در این مطلب به شما معرفی کردیم ثابت کرده که یکی از تلویزیون های هوشمند در انواع اینچ های مختلف هستند.

تلویزیون ال جی 4K NanoCell دارای دو مرحله قابلیت نصب می باشد که در اولین مرحله با استفاده از پایه وسط هلالی شکل مشکی که در بسته بندی این محصول تعبیه شده است صورت می گیرد و دومین روش می توانید با استفاده از اقلام همراه بر روی دیوار نصب نمایید، با توجه به صفحه نمایش 50 اینچ تخت یکی از زیباترین دید و جلوه ها را به آرمغان می آورد.

کیفیت تصویر بینظیر تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO79

تلویزیون ال جی 50 اینچ مدل 50NANO79 2022 با کیفیت تصویر 4K NanoCell و نوع صفحه نمایش NanoCellمی باشد و همچنین دارای اندازه صفحه نمایش 50 اینچ در طراحی تخت تولید شده است. 4K NanoCell یکی از بینظیر ترین کیفیت تصویر هایی می باشد که تا به الان با آن آشنایی داشته اید چنانچه تکنولوژی نانوسل دارای صفحه ای صفید که کارایی فیلتر کردن رنگ ها را بر عهده دارد و رنگ های ناقص و بی کیفیت را حذف سپس پیکسل به کار رفته شده در صفحه نمایش تلویزیون را با رنگ های قرمز،آبی و سبز نمایش می دهد.

تکنولوژِی HLG مخفف محدوده دینامیک بالای رنگ ها می باشد که کیفیت رنگ ها را با محدوده دینامیک بالا که بینظیر ترین اعمالی می باشد که بر روی محتوا اعمال می شود. تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO79 مجهز به عمق رنگ 8 بیت 10+8 (FRC) است، این تکنولوژی یکی از تکمیل کنند های دسته بندی رنگبندی ها می باشد که حتی این فنوری موجب می شود تا کیفیت تصویر افزایش یابد.

در قصمت تنظیمات کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCell مدل 50NANO79 از چند حالت تصویر برخودار است که در صورت فعال کردن هر یکی از این ها صفحه نمایش بر آن اساس تنظیم می شود. تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO79 مجهر به رزولوشن 38402160x پیکسل می باشد و با وجود رفرش ریت 60 هرتز از بینظیر ترین سرعت و عملکرد بر خودار است. این محصول دارای قطر صفحه نمایش 126 سانتی متر می باشد و با پنل VA به کار رفته شده در صفحه نمایش تلویزیون از زاویه دید فوق العاده عالی برخودار است.

حالت تصویر Standard: این حالت تصویر در تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO79 حالت صحنه ها را به صورت استاندارد تنظیم می کند که در هر حالت بلکه زاویه دید را فراهم کند اعم باتوجه به اندازه ای که از تلویزیون دور هستنید صحنه و محتوا را تنظیم و به صورت استاندارد اعمال می کند.


حالت تصویر Game: گیم یکی از امکانت هوشمند و سرگرمی در تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO79 می باشد که استفاده از آن می توانید بهترین اوقات فراغت دلنشین به وجود آورید اما یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول حالت انواع تصویر می باشد که حتی با وجود حالت تصویر Game و فعال کردن آن در حالت بازی کردن یکی از فوق العاده ترین صفحه نمایش هیجان انگیز رغم می زند.


حالت تصویر Filmmaker : Filmmaker مخفف عبارت فیلم ساز می باشد که صحنه ها را با حالت تصویر Filmmaker تبدیل می کند، اما شایان ذکر است صحنه هایی همچون فیلم و حتی سینمایی، اکشن را با این حالت تصویر Filmmaker تنظیم نمایید.

کیفیت و وضوح صدا تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO79 2022



تلویزیون دارای دو بخش کارایی می باشد که با وجود صفحه نمایش و بلندگو های تعبیه شده کارایی اصلی خود را ارائه می دهد. تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO79 2022 مجهز به 2 عدد کانال صوتی با توان خروجی 20 وات طراحی و تولید شده است همانطور که به نوع بلندگو ها و قرار گیری آن ها به سمت پایین آشاره کردیم این دو عامل در بخش صدایی گسترده و رسا نیز تاثیر دارند.

بعضی از موقع با وجود دسترسی چندانی که به تلویزیون نداریم و محتوا هایی که از تولید صدایی بالا برخودار هستند یکی از مزایا های کنترل کردن صدا در تلویزیون می باشد اما با وجود تکنولوژی AI Sound Pro بینظیر ترین کارایی همچون صدا را با توجه به محیط تنظیم می کند می باشد. دالبی پشرفته ترین تکنولوژی می باشد که از تولید صدایی فوق العاده بینظیر برخودار است.


تکنولوژی Dolby Digital: تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO79 با وجود تکنولوژی Dolby Digital دارای فراگیر ترین تولید صدا وپخش رسا می باشد، با تکنولوژی Dolby Digital می توانید تجربه واقعی سینما را در خانه خود تجربه کنید. ال جی در طراحی و نوع بلندگو های این محصول از بهترین امکانات استفاده کرده است تا بتواند صدایی بی نقص را برای شما عزیزان به وجود آورد و قطعا با تلاشی که در این قطعه شده است و با وجود تکنولوژی دالبی دیجیتال توانسته است صدایی گسترده و فراگیر را به وجود آورد. همچنین با تکنولوژی های دیگر به اصطلاحی دیگر فرمت هایی کی دالبی پشتیبانی می کند نیز در این تلویزیون به کار رفته شده است که در صورت پخش صدا نیز ازاین افکت ها عبور می کند

سایر امکانات هوشمند تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO79

گیمینگ یکی از دل نشین ترین امکانات هوشمند تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO79 با رفرش ریت 60 هرتز می باشد. رفرش ریت در این محصول یکی از پرکاربرد ترین امکانات در بخش گیمینگ می باشد که سرعت و عملکرد کنسول های بازی را چند برابر می کند. اما از جالب ترین کارایی جدیدی که به تلویزیون ال جی 50 اینچ اضافه شده است تشخیص فاصله کاربر تا تلویزیون با وجود تکنولوژی AI Acoustic Tuning در ریموت کنترل هوشمند می باشد که با کلیک کردن بر روی آن اندازه کاربر تا تلویزیون را بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش می دهد.

این محصول همچنین دارای ریموت کنترل می باشد که به عنوان یکی از قطعات هوشمند تلویزیون شناخته شده است و با وجود کلید های تعبیه شده بر روی آن دستیار صوتی و فرمان صوتی حتی از راه دور نیز برای مخاطبان ایجاد کرده است. اما هوش مصنوعی در تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO79 امکان دسترسی و کنترل تلویزیون از راه های دور امکان پذیر می کند همچنین این اجازه را می دهد تا بر روی تلویزیون نیز تغیراتی اعمال کنید.

نتیجه گیری تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO79 2022

این محصول در سال 2022 تولید و از بروز ترین طراحی های بروز برخودار است و با وجود سایر قابلیت های مختلف دسترسی کامل را به تمامی امکانات خود امکان پذیر کرده است که این کارایی توسط سیستم عامل آندروید به کار رفته در تلویزیون صورت می گیرد. این سیستم عامل آندروید از زیبا ترین ساختار طراحی شده بهره گرفته است همچنین با بهره گرفتن از منوی فارسی می توانید به ساده ترین روش ممکن به تلویزیون خود دسترسی داشته باشید.

ال جی در تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO79 2022 از جنس بدنه پلاستیک و دنه فریم به کار برده که با وجود ضخامت کم و صفحه نمایش 50 اینچی دارای وزن کم بوده که حتی جابه جایی آسان را برای کاربران خود به آرمغان آورده است. اما مهمتر از این ویزگی های پر کاربرد مشخصات کلی صفحه نمایش و بلندگو آن می باشد که از کیفیت تصوی 4K NanoCell و نوع نمایشگر تلویزیون نانوسل بهره گرفته است. تعداد بلند گو به کار رفته شده در این محصول دارای 2 عدد کانال صوتی با توان خورجی 20 وات می باشد که با وجود تکنولوژی دالبی دیجیتال از پخش صدایی گسترده و فراگیر برخودار است.

ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO79 2022 دارای قطر صفحه نمایش برابر با 126 سانتی متر است و با وجود پنل به کار رفته شده از نوع VA می تواند زاویه دید فوق العاده عالیی را از هر زاویه ای به وجود آورد همچنین این محصول را می توانید در مکانهای بزرگ یا متوسط نیز نصب کنید و انتخابی بینظیر می توان برای جهیزیه عروس نیز باشد. اگر شما هم مانند افراد های دیگر مجذوب این تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO79 2022 تلویزیون شداید می توانید برای دریافت و کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 50NANO79 2022

مشخصات

مدل کامل
50NANO79 2022
سری
NANO79
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room)
(ISF) Expert (Dark Room)
Filmmaker
Standard
Cinema
Sports
Vivid
Game
Eco
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2 عدد
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)
Dolby Digital (AC3)
Ultra Surround
Dolby AC4
HE-AAC
تعداد بلندگو
2 عدد کانال صوتی
حالت های صدا
Game Optimiser
Clear Voice Pro
AI Sound Pro
Standard
Cinema
Sports
Music
نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
112.1x65.1x5.77 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
50NANO79
سایر تو ضیحات صدا
نوع بلندگوها:Down Firing-تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
50NANO79 2022
سری
NANO79<br />
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50 اینچ
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room)<br /> (ISF) Expert (Dark Room)<br /> Filmmaker<br /> Standard<br /> Cinema<br /> Sports<br /> Vivid<br /> Game<br /> Eco<br />

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2 عدد
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)<br /> Dolby Digital (AC3)<br /> Ultra Surround<br /> Dolby AC4<br /> HE-AAC<br />
تعداد بلندگو
2 عدد کانال صوتی
حالت های صدا
Game Optimiser<br /> Clear Voice Pro<br /> AI Sound Pro<br /> Standard<br /> Cinema<br /> Sports<br /> Music<br />

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
112.1x65.1x5.77 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
50NANO79
سایر تو ضیحات صدا
نوع بلندگوها:Down Firing-تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها<br />
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K<br />

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم