تلویزیون سونی 50 اینچ 4K مدل 2022 50X75K

مشخصات کلی تلویزیون سونی 4K مدل 2022 50X75K

  • سیستم صوتی 2 کاناله 20 واتی
  • رزولوشن 2160*3840 پیکسل
  • پردازشگر 4K Processor X1
  • دارای کنترل صوتی هوشمند
  • سرعت رفرش 50 هرتز
  • سیستم عامل اندروید
  • سال ساخت 2022
  • کیفیت تصویر 4K
  • ابعاد 113x66x8 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
20,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SONY TV 55X75K
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

توضیحات کلی تلویزیون Sony مدل 2022 50X75K

تعداد کمپانی هایی که در خط تولید لوازم خانگی هستند بسیار زیاد می باشد، یکی از برند های فوق العاده و معروف جهان سونی SONY می باشد که حتماً نام آن را تا به حال شنیده اید و حتی از محصولات با کیفیت این کمپانی استفاده نموده اید، یکی از بخش هایی که این کمپانی در آن فعالیت دارد لوازم صوتی و تصویری می باشد که یکی از پر طرفدار ترین آن تلویزیون می باشد. سایت اصلی کالا قصد دارد تا از بهترین تلویزیون سونی 2022 رونمایی نماید و آن را به شما عزیزان معرفی کند، یکی از تلویزیون هایی که در سال 2022 معرفی شد تلویزیون 50 اینچ مدل 50X75K می باشد که توسط کمپانی سونی در کشور ژاپن ارائه شد.

این مدل تلویزیون فوق العاده از چند سایز مختلف برخوردار می باشد که یکی از سایز های آن 50 اینچ برابر با 127 سانتی متر می باشد، طراحی بسیار شیک و مدرن این تلویزیون زیبایی خاصی را به محل قرار گرفته شده می دهد به گونه ای که در هر محیط و مکانی قرار بگیرد با آن همخوانی پیدا می کند تا دکوراسیون منحصر به فردی را به ارمغان بیاورد، بدنه باریک و خوش تراش و همچنین کناره های ظریف و نازک آن باعث شده تا ظاهر مینیمال داشته باشد؛ دو پایه به شکل دو شاخه آن باعث شده است تا تعادل تلویزیون به بهترین شیوه حفظ شود. از سری ویژگی های مهم تلویزیون کیفیت تصویر و صدای آن می باشد که از بخش قابل توجه ای برخوردار است، در تلویزیون مدل 50X75K از کیفیت تصویر فوق العاده فورکی4K  بهره برده شده است که تصاویر را با کیفیت بسیار بالا، وضوح نمایش بالا و جزئیات کامل ارائه می شود؛ سیستم صوتی که در این تلویزیون پشتیبانی شده است 2 کاناله بوده که از صدای فراگیر با توان خروجی 20 وات را به صورت رسا و گوش نوازی ارائه می نماید که کاربر را هر بار بیشتر شگفت زده می نماید.

پردازنده در تلویزیون بخش مهمی محسوب می شود زیرا تصاویر کم کیفیت و دارای نویز را پردازش می نماید و آنها را با بالاترین کیفیت نمایش می دهد، در تلویزیون مدل X75K از پردازشگر  4K Processor X1 پشتیبانی شده است که سونی به دلیل عملکرد فوق العاده آن در تلویزیون هایش استفاده کرده است، برای وضوح بالای تصویر از فناوری 4K X_Reality PRO بهره برده شده که تصاویر کم کیفیت را پس از پردازش و تحلیل به حد کیفیت 4K به نمایش می گذارد و همچنین باعث می شود تا تصاویر طبیعی و زنده ارائه شود. با وجود فناوری HDR تصاویر با کیفیت بالاتری ارائ می شوند زیرا با پشتیبانی از فرمت های HDR 10+،HLG  تصاویر در تاریک ترین و روشن ترین صحنه ها با جزئیات بالا نمایش داده می شوند.

با پشتیبانی از سیستم عامل در تلویزیون امکان ارائه امکانات و برنامه های هوشمند را ایجاد می کند، با توجه به اینکه سونی از سیستم عامل اندروید  Android در تلویزیون مدل 50X75K  استفاده کرده است امکان دسترسی بسیار راحتی را برای کاربران ایجاد نموده است به گونه ای که کاربر بنا به سلیقه خود می تواند از بهترین برنامه و محتواهای هوشمند استفاده، حافظه داخلی 16 گیگابایتی این سیستم عامل باعث شده تا بتوانید برنامه های زیادی را دانلود کرده و به شیوه فوق العاده ای از آنها استفاده کرد؛ سیستم عامل اندروید امکان اتصال اینترنت به تلویزیون را ایحاد نموده که با وصل شدن به آن به تمامی فیلم و سریال و تمامی محتوا در کل جهان دسترسی پیدا می کنید. البته از دستیار های صوتی نیز پشتیبانی می نماید که از طریق آن و با وجود صدای خودتان به راحتی می توانید به همه محتوای تلویزیون در مدت زمان کمی دسترسی داشته باشید، کنترل صوتی هوشمندی که همراه این مدل تلویزیون قرار دارد دارای میکروفون داخلی می باشد که با استفاده از آن صدای شما را تشخیص می  دهد و سپس موردی را که درخواست کرده اید اجرا می شود، این ریموت کنترل هوشمند با دستیار صوتی همگام سازی شده است؛ با وجود این مورد فوق العاده استفاده از کنترل عادی دیگر لزوم نیست.

تلویزیون Sony سری 7 مدل 50X75K از چندین پورت برخوردار می باشد که از آن ها برای ارتباط تلویزیون با سایر وسایل هوشمند دیگر طراحی کرده اند تا کاربر به راحتی بتواند اتصال را با وجود کابل مخصوص انجام دهد، پورت های همچون HDMI،USB،ALLM،VRR نمونه هایی از راه اتصالی سیمی می باشد که هر کدام از آن ها برای اتصالات مخصوصی ایجاد شده است، برای ارتباط بی سیم یا غیر مستقیم از بلوتوث و وای فای استفاده می شود که استفاده و ارتباط با آن ها به آسانی صورت می گیرد.

طراحی تلویزیون 50 اینچ با بدنه خوش فرم مدل 50X75K

همه افرادی که قصد خرید تلویزیون دارند در درجه اول به طراحی آن توجه زیادی دارند برای مثال همیشه تلویزیون هایی با ضخامت کم، بدنه و پایه های مدرن و شیک در اولویت قرار دارد، تلویزیون جدیدی که در سال 2022 رونمایی شد برای برند سونی بود که در این جا از سایز 50 اینچ مدل 50X75K تعریف شده است. این تلویزیون دارای طراحی بسیار شیک می باشد و دلیل شیک بودن آن بدنه بسیار ظریف با ضخامت کمی باشد که از کناره های باریک نیز برخوردار می باشد که باعث جلوگیری از حواس پرتی کاربر می شود.

بدنه تلویزوین از جنس پلاستیک فشرده می باشد که در برابر ضربه مقاومت زیادی دارد و همچنین از ظرافت بالایی برخوردار می باشد. پایه های تلویزیون مدل 50X75K به شکل دو شاخه می باشد که در دو طرف تلویزیون قرار گرفته است و ظاهر شیک و زیبایی را به تلویزیون بخشیده است و باعث شده تا تلویزیون را در هر حالتی نگه دارد و تعادل آن را حفظ نماید. اگر می خواهید در دکوراسونتان تغییر ایجاد کنید می توانید تلویزیون را روی دیوار نصب نمایید تا مانند یک تابلو نقاشی زیبا بر روی دیوار به صورت کاملاً یکدست خود را نمایان کند.

 

کیفیت تصویر فوق العاده تلویزیون سونی مدل 50X75K

ارائه صاویر با کیفیت بالا دغدغه همه سازندگان تلویزیون می باشد چون کیفیت تصویر بخش مهمی در تلویزیون محسوب می شود از بهترین ها در تلویزیون بهره می برند تا بتوانند تصاویر فوق العاده ای را به ارمغان بیاورند. تلویزیون Sony مدل 50X75K  دارای کیفیت تصویر فورکی 4K می باشد که از رزولوشن 3840×2160 پیکسل پشتیبانی می نماید تا تصاویر با بهترین شیوه ارائه شوند، این تلویزیون همچنین از رفرش ریت 50 هرتزی برخوردار بوده که امکان نمایش لحضه ها را با جزئیات بالا را به ارمغان می آورد.

یکی از بهترین فناوری هایی که در تلویزیون برای کمک به ارائه تصاویر با کیفیت بالاتر پشتیبانی شده است فناوری HDR می باشد که با بهره بردن از دو فرمت HLG و +HDR 10 صحنه های تاریک و روشن تصویر را بسیار طبیعی و با رنگ های واقعی ارائه می دهد. فناوری Dynamic Contrast Enhancer در تلویزیون مدل X75K  به منظور بالا رفتن کنتراست تصویر بهره برده شده که تصاویر با وضوح بالاتر و جلوه طبیعی ارائه دهد، یکی دیگر از این فناوری Live Color می باشد که باعث شده تا تصاویر با رنگ های واقعی و طیف رنگی بالایی نمایش داده شوند.

تلویزیون مدل 50X75K دارای پردازشگر  4K Processor X1 می باشد که با استفاده از آن داده های تصویری در کمترین زمان ممکن و کیفیت بالا پردازش می شود تا تصاویر با کیفیت تری را ارائه نماید. این پردازنده تمامی تصاویر را قبل از ارائه بر روی صفحه نمایش تلویزیون تجزیه و تحلیل می کند و اگر تصاویر از کیفیت پایینی برخوردار باشد آن را به حد کیفیت فورکی می رساند تا لحظه های چشم نوازی را برای کاربران ارائه نماید و آن ها را به دیدن تصاویر و فیلم های شگفت انگیزی دعوت نماید. این تلویزیون از حالت های تصویر Custom، Game، Graphic، Standard، Cinema، Photo، Vivid پشتیبانی می کند تا بر اساس محتوایی که ارائه می دهید حالت مرتبط را انتخاب نمایید تا محتوا چند برابر لذت بخش تر ارائه داده شود.

  قابلیت MOTION FLOW XR چیست؟

برخی از فیلم و ویدیو هایی که فیلمبرداری شده است دارای کیفیت پایینی می باشند به صورتی که در هنگام دیدن آن ها با لرزش و همچنین تاری تصویر مواجه می شوید، این موضوع برای کاربران خوشایند نمی باشد و حتی گاهی ندیدن آن را به تماشا کردنش ترجیح می دهند؛ سونی برای حل این مشکل از قابلیت فوق العاده Motion flow XR برخوردار می باشد که باعث می شود تا همه مشکلات در کمترین زمان حل شود، ای فناوری از عملکرد فوق العاده ای برخوردار می باشد که برای کاربران گزینه جذاب و بسیار کاربردی می باشد، این قابلیت در تلویزیون سونی 4K مدل 50X75K نیز بهره برده شده که صحنه ها را با جزئیات کامل ارائه می نماید و این به دلیل بازسازی جزئیات از دست رفته می باشد.

 

کیفیت صدای فراگیر 20 واتی تلویزیون مدل 50X75K

کیفیت صدا همانند تصویر برای سازندگان قابل توجه بوده زیرا پخش و ارائه صدا ویژگی مهمی در تلویزیون می باشد؛ سونی از بهترین سیستم صوتی بهره برده است تا تلویزیون های باکیفیتی را ارائه دهد. تلویزیون سونی مدل 50X75K صدایی با توان خروجی 20 وات را پشتیبانی می نماید و دارای 2 سیستم صوتی می باشد که هر کدام از آنها به طور جداگانه از توان صوتی 10 وات برخوردار می باشد، مقدار صدای تولید شده برای تلویزیون بسیار مناسب بوده به طوری که صدایی زنده و گوش نواز را تولید می نماید.

بلندگو های مدل Open Baffle برای تقویت شنیداری گزینه فوق العاده ای بوده برای همین تلویزیون سونی از آن استفاده نموده است تا صدای فراگیر و رسایی را پخش نماید، افرادی که می خواهند صدای بلند تری را تولید نمایند می توانند از طریق بلندگو یا ساندبار با اتصال به تلویزیون از شنیدن صدای بلند تر لذت ببرند؛ فناوری Dolby Audio امکان ارائه صدای فراگیر و سه بعدی با وضوح بالا را در محیط امکان پذیرکرده است.

 

سیستم عامل Android تلویزیون هوشمند مدل 50X75K

یکی از مواردی که در تلویزیون های هوشمند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد سیستم عامل می باشد، تلویزیون SONY مدل 50X75K از سیستم عامل اندروید Android آخرین نسخه آن بهره برده است که امکانات و برنامه های مختلفی پشتیبانی می نماید به طوری که دسترسی راحتی را برای کاربران ایجاد نموده است. با اتصال به اینترنت به هر گونه محتوا و برنامه ای که بخواهید می توانید دسترسی داشته باشید به شرطی که آن برنامه با تلویزیون سازگار باشد، و حتی با مراجعه به صفحات وب مختلف وب گردی نمایید و با استفاده از برنامه های مانند نتفلیکس، نماوا و نمونه هایی مانند آن به انواع فیلم ها در هر ژانری دسترسی پیدا نمایید.

سیستم عامل اندروید از دستیار های صوتی پشتیبانی کرده که این ها با صدای کاربر عمل می کنند فقط کافیست آن محتوایی را که می خواهید با صدای خود بگویید تا پس از تشخیص صدا برنامه یا صفحه مورد نظر اجرا شود، کنترل صوتی هوشمندی که به همراه تلویزیون قرار دارد دارای میکروفون داخلی بوده که صدا از طریق آن دستور را به تلویزیون می دهد. قابلیت به ویژه و هوشمند Chrome Cast برای کاربرانی ارائه شده است که می خواهند گوشی، لپ تاپ و... را به تلویزیون وصل نماید تا حس لذت بخشی را تجربه نمایند.

 

  فناوری X Protection PRO چیست؟

فناوری X Protection PRO یکی از قابلیت های ویژه در تلویزیون هوشمند مدل 50X75K می باشد که از نوسانات برق، صاعقه و رد و برق جلوگیری می نماید و این باعث طول عمر بیشتر تلویزیون می شود زیرا از خرابی تلویزیون جلوگیری به عمل می آورد. این مدل تلویزیون سونی در کنار محافظت از PRO در برابر گرد و غبار و همچنین رطوبت، از بالاترین استاندارد های تست رد و برق بهره می برد.

 

اتصالات سیمی و بی سیم تلویزیون سونی مدل 50X75K

در قسمت پشت تلویزیون از چندین پورت متنوع استفاده کرده اند تا کاربران بتوانند برای اتصال به تلویزیون به راحتی اقدام نمایند، البته درهمه تلویزیون ها روش اتصال سیمی به یک صورت می باشد و تنها تفاوت آن تعداد پورت های آن بوده که بستگی به مدل تلویزیون دارد. در ارتباط سیمی کاربر باید با استفاده از پورت و کابل مخصوص ارتباط تلویزیون با سایر دستگاه های جانبی را برقرار کند، تلویزیون مدل 50X75K از 3 پورت HDMI برای اتصال به کنسول بازی، ساندبار و...، 2 پورت USB برای اتصال فلش و مموری، برخوردار می باشد که این دو پورت از بهترین و کاربردی ترین پورت های تلویزیون می باشد.

اتصال بی سیم و یا غیر مستقیم در تلویزیون کاملاً برعکس اتصال سیمی می باشد به طوری که در روش بی سیم کاربر از کابل و پورت استفاده نمی کند بلکه از طریق وای فای WiFi  و بلوتوث Bluetooth به تلویزیون وصل شود؛ با استفاده از وای فای به راحتی می توانید به اینترنت متصل شد و هر گونه برنامه با محتوایی را که مد نظر دارید به راحتی در دسترستان قرار می گیرد؛ و البته با استفاده از بلوتوث می توانید گوشی هوشمند، لپ تاپ، تبلت و ... را در کمترین زمان به تلویزیون وصل کنید تا محتوا روی  تلویزیون اجرا شود.

برخی از پورت های دیگر که در تلویزیون قرار دارند؛ پورت Composite  برای ورودی ویدیو، پورت Optical برای خروجی ویدیو، پورت RF برای اتصال به رادیو و همچنین پورت HDMI2 برای اتصال کنسول های بازی استفاده می شوند.

 

 

 

نتیجه گیری...

زمانی که برای خرید و تهیه یک محصول اقدام می نماییم قطعاً به وجود آن نیاز داریم، پس در هنگام انتخاب آن به جزئیات و ویژگی کامل محصول توجه می نماییم تا بتوانیم کالای مورد نظرمان را در بهترین حالت با کارایی و کیفیت عالی تهیه نماییم، تلویزیون نیز جزء محصولاتی بوده که در هنگام خرید آن باید به تمامی جزئیات آن ریز به ریز توجه کنیم تا انتخاب درستی داشته باشیم، ما رد سایت اصلی کالا تمامی ویژگی های محصول را به صورت کامل توضیح داده ایم برای همین با مشاهده صفحه مخصوص کالا می توانید به جزئیات آن پی ببرید.

تلویزیون جزء کالا هایی بوده که در همه خانه ها و حتی برخی از مکان های عمومی نیز آن را مشاهده می نمایم، اما تا حالا به شیوه استفاده تلویزیون و کارایی آن دقت کرده اید؟ و یا می دانستید که تلویزیون ها در اول از چه ویژگی هایی برخوردار بودند؟!

تلویزیون هایی که در ابتدا تولید شدند بجز اندازه بسیار بزرگ آن ها از کیفیت تصویر و صدا بسیار پایینی برخوردار بودند اما با پیشرفت تکنولوژی و امکانات آن تحول بزرگی به وجود آمد به طوری که تلویزیون ها از نظر صدا و تصویر در درجه بالایی قرار گرفتند و بجز آن از امکانات هوشمند و اتصال به اینترنت نیز برخودار می باشند، ما به دلیل دیدن فیلم و تصاویر از تلویزیون بهره می بریم اما در حال حاضر تلویزیون های هوشمند دارای برنامه و امکانات متنوعی هستند که به راحتی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید و هر محتوایی را که می خواهید اجرا نمایید برای مثال با وجود اینترنت هر بازی یا برنامه مختلف دیگری را که می خواهید دانلود نمایید و از آن به شیوه دلخواه خود استفاده نمایید.

یکی از تلویزیون های منحصر به فرد شرکت سونی مدل 50X75K می باشد که در سال 2022 در کشور ژاپن معرفی شد، این تلویزیون دارای امکانات هوشمند و کیفیت فوق العاده ای می باشد، اگر قصد خرید تلویزیون دارید سایت اصلی کالا این مدل تلویزیون 50 اینچ را با کارایی بالا برای شما عزیزان پیشنهاد می دهد؛ برای سفارش کالا و جوابگویی به سوالاتتان با شماره های روی سایت تماس بگیرید و یا در وات ساپ با آن ها در ارتباط باشید تا کارشناسان ما شما را در راستای خرید مطماً همراهی نمایند و جواب گویی همه سوالات شا کاربران عزیز باشند.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY TV 55X75K

مشخصات

مدل کامل
X75K
سری
7
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
50
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
127
نور پس زمینه
Direct LED
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Custom
Game
Graphic
Standard
Cinema
Photo
Vivid
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Audio
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
113x66x8 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
50X75K
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
صدا بهینه ساز
دارد
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
4K Processor X1
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
حالت بازی یا Game Mode.جستجوی صوتی.قابلیت اتصال به موبایل.ریموت کنترل هوشمند.قابلیت ضبط برنامه (PVR).پشتیبانی از Apple Airplay
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
ریموت کنترل.باتری ریموت کنترل.دفترچه راهنما.کابل برق.پایه رومیزی
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
X75K
سری
7
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
127
نور پس زمینه
Direct LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160*3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Custom<br /> Game<br /> Graphic<br /> Standard<br /> Cinema<br /> Photo<br /> Vivid

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Audio
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
113x66x8 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
50X75K
اشتراک گزاری هوشمند
صدا بهینه ساز
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
4K Processor X1
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
کنترل نور پس زمینه پویا
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
حالت بازی یا Game Mode.جستجوی صوتی.قابلیت اتصال به موبایل.ریموت کنترل هوشمند.قابلیت ضبط برنامه (PVR).پشتیبانی از Apple Airplay
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
ریموت کنترل.باتری ریموت کنترل.دفترچه راهنما.کابل برق.پایه رومیزی

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم