تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCell مدل 65NANO79 2022

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCell مدل 65NANO79 2022

  • کیفیت تصویر: 4K NanoCell
  • نوع نمایشگر :NANOCell
  • اندازه صفحه نمایش: 65 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش تخت
  • سیستم عامل: webOS
  • سال ساخت: 2022
  • ابعاد: 145.4X83.8X5.84 سانتی متر 
ادامه مطلبShow less
30,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 65NANO79 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO79

تلویزیون از سال ها پیش تا الان از معیار و اولیت های مهم و ضروری بوده است زیرا با توجه به امکاناتی که برای آن تعریف شده است به عنوان سرگرمی و اطلاعات بیتشر استفاده می شود. اما در سال 2022 به بعد و قبل برند ها تصمیم به پیشرفت و طراحی ساختار جدید تلویزیون ها کردند که نتیجه این تصویم تولید کنند گان معروف تلویزیون در بازار های امروزه دیده می شود که حتی به صورت هوش مصنوعی نیز عمل می کنند.

ال جی از همان دسته برند هایی است که در مقاوم اول طراحی و تولید کنند های محصولات خانگی برقی به خصوص تلویزیون می باشد که هر بار با طراحی های جدید که در محصلات خود به کار می برد تمامی کاربران خرید فروش محصولات خانگی در عرضه تلویزیون شگفت زده می کند و با معرفی آن به مردم از پرفروش ترین محصولات در برند ال جی می باشد. ال جی با عرضه کردن تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO79 2022 یکی از اولین پیشرفته های خود را ارائه داد که از تکنولوژی نانو استفاده کرده است و همچنین در کیفیت تصویر از 4K NanoCell و نوع نمایشگر NanoCell در اندازه 65 اینچی بهره برده است.

این صفحه نمایش از خارق العاده ترین کیفیت تصویر ها را ارائه می دهد که با وجود اندازه صفحه نمایش 65 اینچی می توان برای محیط های بزرگ اعم باز و کوچک نیز استفاده شود. کیفیت تصویر نانوسل NanoCell مجهز به کارایی فوق العاده بینظیری است که دارای صفحه سفیدی در صفحه نمایش تلویزیون می باشد که رنگ های به کار رفته شده در صحنه ها را برسی کرده و سپس نقص ها را بر طرف و کیفیت محتوای در حال پخش را چند برار می کند.

و اما شکل و ظاهر طراحی شده تلویزیون رو به روی شما از بهترین مواد الیاژ شده استفاده شده است که دارای مقاومت بالایی می باشد و همچنین ساختار بدنه فریم و جنس بدنه آن پلاستیک فشرده طراحی شده است. رنگ به کار رفته شده در تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO79 2022 از مشکی براق با طراحی صاف و سلیقی می باشد که نمای ظاهری تلویزیون را به طور معجزه آسایی بالا برده است.

کیفیت تصویر تلویزیون دارای دو فناوری منحصر به فرد می باشد که در طراحی و تولید هر تلویزیون این دو عامل کاملا متفاوت می باشد که اولین فناوری به کر رفته شده 38402160x پیکسل می باشد که این تعداد پیکسل بر روی محتوا صفحه نمایش تلویزیون قرار می گیرند که وضوح و روشنایی را افزایش می دهند. و دومین عامل دارای رفرش ریت می باشد که دارای 60 هرتز می باشد که سرعت عمل تلویزیون و صفحه نمایش را افزایش می دهد و سپس کیفیت تصویر را شفاف و روان می سازد. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO79 مجهز به یک سری امکانات هوشمند می باشد که اولین مورد گیمینگ می باشد که با وجود رفرش ریت 60 هرتز کنسول های بازی را به بهترین نحوه شکل ارائه می دهد.

پنل به کار رفته شده در این محصول VA می باشد که این پنل یکی از بهترین کارایی ها را به خود اختصاص داده است که حتی باعث می شود حتی رنگ ها به صورت طبیعی نمایان شوند. این محصول با دارای بودن عمق 10 8+FRC) ) بیت می تواند صحنه ها را به صورت زنده و با رنگ های شفاف پخش کند. تکنولوژی AI Brightness Control نور صفحه نمایش را باتوجه به نور محیط به طور خودکار تنظیم می کند که این کارایی یکی از فوق العاده ترین تکنولوژی در کیفیت تصویر تلویزیون به شمار می شود.

فناوری HDR دارای رنگبندی بالا و گسترده می باشد که حتی با وجود فرمت هایی که توسط اچ دی ار پشتیبانی می شود مانند HLG و HDR10 Pro کیفیت تصویر صفحه نمایش تلویزیون افزایش می باد. این محصول مجهز به نوع بلندگو Down Firing با دو عدد کانال صوتی در توان خروجی صدای 20 واتی طراحی شده است که با وجود تکنولوژی دالبی اتوموس صدا را یک سطح و با پخش روان در محیط پخش می کند. ال جی در محصولات خود از سیستم عامل WebOS استفاده می کند که روز بروز تمامی امکانات و پشتیبانی آن افزایش می یابد، برای کسب و اطاعات بیتشر در مورد تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCell مدل 65NANO79 در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ساختار بدنه و شکل ظاهری تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO79

ساختار بدنه از تشکیل دهنده تمامی ظاهر و جنس بدنه تلویزیون می باشد که با توجه به ساختار بدنه تشکیل شده نوع جنس و طراحی ظاهری آن تشخصی داده می شود و همچنین بدنه طراحی شده از اجزای اصلی تلویزیون می باشد. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCell مدل 65NANO79 2022 دارای بدنه ای از جنس پلاستیک و فریم می باشد که در آن از رنگ مشکی براق استفاده شده است.

این محصول دارای ضخامت کم می باشد که با وجود صفحه نمایش 65 اینچی و در صورت نصب آن بر روی دیوار دکوراسیون خانه شما به بهترین نحوه شکل دیزاین می کند، اگر به طراحی و شکل ظاهری پایه این محصول توجه کنید می بینید از دو پایه دوشاخه ای تشکیل شده است که حتی بلکه زیبایی خاصی به ساختار تلویزیون می بخشد اعم مقاومت بالایی را برای امنیت بیشتر تلویزیون فراهم می کند. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCell مدل 65NANO79 دارای دو روش نصب می باشد که اولین مرحله با استفاده از پایه های تعبیه شده در بسته بندی محصول و روش دوم با استفاده از اقلام همراه و دفترچه راهنما می توانید بر روی دیوار نصب نمایید.

کیفیت تصویر بینظیر تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO79


این محصول با کیفیت تصویر 4K NanoCell و نوع نمایشگر NanoCell می باشد که در اندازه 65 اینچی طراحی و تولید شده است. کیفیت تصویر فورکی نانوسل 4K NanoCell در این محصول از فوق العاده ترین امکانات به کار رفته در آن می باشد زیرا با این وجود کیفیت تصویر طبیعی و فوق العاده عالی را به نمایش می گذارد. این کیفیت تصویر همان طور که در پاراگراف مشخصات کلی تعریف کردیم دارای صفحه ای سفید رنگ است که رنگ های ناقص و بی کیفیت را جدا می کند و در عوض با وجود تکنولوژی های به کار رفته در آن جایگزینی بهترین بر روی آن قرار می دهد شایان ذکر است که وجود 38402160x پیکسل که به لامپ های ریز تبدیل می شونی این صحنه آن ها را به رنگ های آبی، سبز و قرمز تبدیل می کند.

اچ دی ار HDR یکی از پر تکار ترین تکنولوژی در کیفیت تصویر تلویزیون ها می باشد که مجهز به رنگبندی عظیمی می باشد و با وجود فرمت های HLG و HDR10 می تواند کیفیت تصویر بالا تری را ارائه دهد. پنل به کار رفته شده در تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO79 2022 می باشد که زاویه دید منحصر به فرد و فوق العاده عالی را فراهم می کند، قطر نمایش تعریف شده در صفحه نمایش این محصول برابر با 31 می باشد.

حالت تصویر Standard: عبارت Standard در هر چیزی به معنای استاندارد بودن آن محصول در هر لحاض می باشد و در این پاراگراف حالت تصویر Standard صفحه نمایش را با این حالت تنظیم می کند.


این حالت تصویر در تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO79 حالت صحنه ها را به صورت استاندارد تنظیم می کند که در هر حالت بلکه زاویه دید را فراهم کند اعم باتوجه به اندازه ای که از تلویزیون دور هستنید صحنه و محتوا را تنظیم و به صورت استاندارد اعمال می کند.


حالت تصویر Game: گیمینگ یکی از امکانات هوشمند در تلویزیون های امروز تعریف شده است که توسط آن می توانید بهترین لحظات خود را سپری کنید اما به وجود حالت تصویر Game که در بخش پنل تنظیمات کیفیت تصویر قرار دارد می توانید فعال کنید و حالت تصویر خود را بر این اساس تنظیم نمایید که در این صورت دلنشین ترین اواقات فراغت با گیم با تلویزیون ل جی 65 اینچ نانوسل برخودار می شوید.


حالت تصویر Filmmaker : معنی عبارت Filmmaker فیلم ساز می باشد که در این محصول به عنوان حالت تصویر تعریف شده است و در حالت فعال صفحه نمایش به طور Filmmaker تنظیم می شود که بهترین صفحه نمایش را در اختیار شما عزیزان می گذارد.

کیفیت و وضوح صدا تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO79


تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCell مدل 65NANO79 مجهز به دو عددکانال صوتی با توان خروجی صدای 20 وات می باشد که از نوع بلندگو Down Firing بهره گرفته است و همچنین نوع قرار گیری این بلندگو ها به سمت پایین می باشد که موجب می شود تولید صدایی رسا و شفاف تری در محیط پخش شود. یکی از کارایی هایی که به این بلندگو اضافه شده است تکنولوژی AI Sound Pro می باشد که صدا را با توجه به میط تنظیم می کند و همچنین قابل تعریف است که وجود تکنولوژی دالبی در این محصول باعث می شود که صدا به صورت گسترده و فراگیر تر تبدیل شود.


تکنولوژی Dolby Digital: تلویزیون ال جی نانوسل با تکنولوژی Dolby Digital صدا را گسترده و فراگیر پخش می کند و با وجود آن یک سینمای اوقعی را می توانید در خانه خود با این تکنولوژی به کار رفته شده در بخش تولید صدای تلویزیون تجربه کنید. برند ال جی با طراحی و تولید این بلندگو ه و باوجود توانی که برای آن تعریف شده است توانسته بهترین امکانات را برای بخش تولید صدا در تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCell مدل 65NANO79 تعریف کرده است.

سایر امکانات هوشمند تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO79 2022

تلویزیون های امروزه با توجه به طراحی و تولید های جدید که بروی آن ها تعریف شده است دارای چند نمونه امکانات هوشمند می باشد که به کارایی تلویزیون اضافه شده است همچنین در تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO79 2022 قابلیت گیمینگ تعریف شده است که توسط سایر عامل هایی دیگر که برای تلویزیون تعبیه شده کیفیت و کارایی گیمینگ در این محصول افزایش داده شده است.

از عامل های پیشرفته در تلویزیون 65 اینچ تعبیه شده دارای رفرش ریت می باشد که توسط 60 هرتز تعریف شده سرعت کنسول های بازی را افزایش و کیفیت تصویر را نیز بالا می برد. اما یکی از جدید ترین کارایی این تلویزیون تشخیص فاصله کاربر تا تلویزیون می باشد که توسط ریموت کنترل این عملیات انجام می شود که حتی از راه دور نیز می توانید این کارایی را امتحان کنید. این اندازه گیری از راه دور توسط تکنولوژی AI Acoustic Tuning می باشد که سپس اندازه به دست آورده شده را بر روی صفحه نمایش تلویزیون نشان داده می شود. این ریموت کنترل هوشمند مجهز به سایر کلید های دیگر نیز می باشد که دو مورد از آن ها ه توجه شده است کارایی های رمان و جستجوی صوتی می باشد که حتی از راه دور نیز این امکانات را در دسترس داشته باشید.

پردازنده فوق العاده تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO79 2022


تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO79 2022 با پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K مجهز است که با وجود آن به عنوان بهترین تلویزیون با سرعت عمل بینظیر شناخته شده است. طراحی ظاهری این پردازنده به شکل مربع کوجک می باشد که در کمترین ضخامت طراحی شده است و مدیریت کل تلویزیون را بر عهده دارد. پردازنده در تلویزیون عامل اصلی تمامی تجزیه تحلیل ها و مدیریت تمامی بخش های مختلف می باشد که توسط آن تمامی اعمال هایی که توسط شما عزیزان بر روی تلویزیون صورت می گیرد توسط این پردازشگر اعمال می شود.

سیستم عامل تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO79 2022


سیستم عامل ساختاری است که تمامی دترسی را با امکانات تعریف شده برای تلویزیون امکان پذیر است اما کارایی و شکل ظاهر تمامی سیستم عامل ها با هم فرق می کند چنانچه تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K NanoCellمدل 50NANO79 2022 مجهز به سیستم عامل WebOS می باشد. این سیستم عامل مخصوص تمامی محصولات ال جی می باشد که این شرکت عظیم در تمامی تولیدات محصولات خود از این سیستم عامل بههر می گیرد.

سیستم عامل WebOS از فرمت ها و فناوری های Apple Airplay، Apple HomeKit و DLNA و فرمت های شبکه بی سیم وای فای (WiFi) و بلوتوث (Bluetooth) پشتیبانی می کند که دارای کارایی و عملکرد های مختلفی می باشند. توسط فرمت شبکه بی سیم می توانید گوش هوشمند خود را به تلویزیون می توانید متصل کنید و همچینین با وجود بلوتوث در تلویزیون خود می توانید آهنگ پخش نمایید.

نتیجه گیری تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO79 2022


برند ال جی از بینظیر ترین تولیدات محصولات خانگی می باشد که مجهز به امکانات هوشمند و دسترسی کامل می باشد که این قابلیت در بین مردم از محبوبیت فوق العاده ای بر خودار است چنانچه با استفاده و وجود سیستم عامل مخصوص خود می تواند سایر امکانات دیگر را نیز از جانب وب نیز دسترسی کامل را در اختیار کار بران خود قرار دهد که حتی با وجود ریموت کنترل هوشمند می توانید بر روی آن جستجوی صوتی انجام دهید. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO79 2022 ا بدنه فریم و جنس بدنه پلاستیک فشرده طراحی و تولید شده است که با وجود دو پایه دوشاخه آن از مقاومت بالایی برخودار است.

پایه و کل بدنه تلویزیون دارای رنگ مشکی می باشد که جذابیت و چشم گیری تلویزیون را افزایش داده است. این محصول همانطور که معرفی کردیم دارای 2 عدد سیستم صوتی با توان خروجی 20 وات می باشد که همچنین دارای تکنولوژی دالبی دیجیتال نیز می باشد. تلویزیون ال جی 4K NanoCell مدل 65NANO79 با صفحه نمایش 65 اینچی و طراحی تخت تولید شده است که دارای قط نمایش برای 31 سانتی متر می باشد.

این محصول دارای کیفیت تصویر فورکی نانوسل و نوع نمایشگر نانوسل می باشد این تکنولوژی نانوسل از زرات ریز نانو تشکیل شده است که مجهز به بینظی ترین رنگبندی می باشد که حتی پیکسل تعریف شده رنگ های آن را به صورت قرمز، آبی و سبز تبدیل می کند. برند ال جی این محصول را در سال 2022 طراحی و تولید و به بازار عرضه شده است که برند ال جی در کشور کره قرار دارد و توسط کشور اندونزی نیز مونتاژ شده است که حتی دارای منوی فارسی می باشد که دسترسی آسان تر را برای مخاطبان خود فراهم کرده است.

سیستم عامل به کار رفته شده در تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NanoCellمدل 65NANO79 2022 شامل WebOS می باشد که امکانات بروز و هوشمند نیز پشتیبانی می کند و باتوجه به امکاناتی که برای آن تعریف شده است حتی می تواند به گوشی نیز متصل شود. تلویزیون مذکور دارای پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K می باشد شکاو طراحی ظاهری این پردازنده به صورت مربع شکل کوچک در کمترین ضخامت می باشد که در قصمت داخلی نرم افزار پشت تلویزیون قرار گرفته است.

این محصول با توجه به طراحی و تولید کننده آن به عنوان هوشمند ترین تلویزیونامروزه با کیفیت تصویر فورکی نانوسل شناخته شده است همچنین شایان ذکر است که کیفیت و ارائه صحنه و تصاویر این صفحه نمایش از بینظیر ترین صفحه نمایش تلویزیون ها می باشد. تلویزیون 65 اینچ می توان انتخابی عالی برای جهیزیه عروس و جای گزینی بهترین در خانه های شما عزیزان باشد، برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق وات ساپ یا سایت اصلی کالا با کار شناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 65NANO79 2022

مشخصات

مدل کامل
65NANO79 2022
سری
NANO79
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
آندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room)
(ISF) Expert (Dark Room)
Filmmaker
Standard
Cinema
Sports
Vivid
Game
Eco
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2 عدد
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)
Dolby Digital (AC3)
Ultra Surround
Dolby AC4
HE-AAC
تعداد بلندگو
2 عدد کانال صوتی
حالت های صدا
Game Optimiser
Clear Voice Pro
AI Sound Pro
Standard
Cinema
Sports
Music
نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145.4X83.8X5.84 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65NANO79
سایر تو ضیحات صدا
نوع بلندگوها:Down Firing-تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
65NANO79 2022
سری
NANO79<br />
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
آندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room)<br /> (ISF) Expert (Dark Room)<br /> Filmmaker<br /> Standard<br /> Cinema<br /> Sports<br /> Vivid<br /> Game<br /> Eco<br />

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2 عدد
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)<br /> Dolby Digital (AC3)<br /> Ultra Surround<br /> Dolby AC4<br /> HE-AAC<br />
تعداد بلندگو
2 عدد کانال صوتی
حالت های صدا
Game Optimiser<br /> Clear Voice Pro<br /> AI Sound Pro<br /> Standard<br /> Cinema<br /> Sports<br /> Music<br />

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145.4X83.8X5.84 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65NANO79
سایر تو ضیحات صدا
نوع بلندگوها:Down Firing-تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها<br />
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K<br />

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم