تلویزیون 75 اینچ سونی 8K مدل 2022 OLED 75Z9K

مشخصات کلی تلویزیون سونی 8K مدل 2022 75Z9K

  • دستیار های صوتی  Alexa ,Google Assistant
  • پردازنده  Cognitive Processor XR
  • رزولوشن 4320*7680 پیکسل
  • پورت HDMI،USB،HDMI2
  • 2.2.4 کانال صوتی
  • سال ساخت 2022
  • کیفیت تصویر 8K
  • صدای 85 واتی
  • سری 9
  • ابعاد 167x97x7.5 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
98,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SONY TV OLED 85Z9K
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

توضیحات کلی تلویزیون سونی 8K مدل 75Z9K 2022OLED

تلویزیون در ابتدا تا به حال یکی از کالا هایی بوده که طرفداران زیادی داشته و همچنین با پیشرفت تکنولوژی، تغییر چشمگیری در تلویزیون ها رخ داد به طوری که هر ساله سری جدید با کیفیت و امکانات بالاتر ارائه می شوند. همه افراد به دنبال تلویزیون هایی با امکانات و کیفیت بالا هستند به گونه ای که می خواهند از بهترین ها استفاده نمایند. تلویزیون های OLED برند سونی جزء بهترین تلویزیون ها با بهترین امکانات و کیفیت فوق العاده بالا می باشند که نسبت به سایر تلویزیون های دیگر از قیمت نسبتاً بالایی برخوردار هستند، و حتی از نظر سایر امکانات و حتی کیفیت صدا و تصویر در درجه بالاتری قرار دارند.

یکی از تلویزیون های فوق العاده ای که سونی Sony در سال 2022 معرفی نمود تلویزیون سری 9 مدل Z9K در دو سایز 75، 85 اینچ می باشد که دارای طراحی بسیار شیک و مدرن می باشد، فریم ان به حدی باریک و نازک بوده که باعث می شود تا تمرکز بیشتری بر روی صفحه نمایش داشته باشید؛ بدنه آن نیز از ظرافت بالایی برخوردار می باشد و کاملاً به صورت صاف و یکدست طراحی شده است همچنین دارای دو پایه خطی شکل می باشد که می توانید آن را در چند حالت مختلف تنظیم نمایید.

یکی از دلایلی که تلویزیون در دسته محصولات صوتی و تصویری قرار گرفته است به دلیل اهمیت بالای کیفیت تصویر و صدا می باشد که بخش ویژه و به سزایی در تلویزیون دارد؛ تلویزیون اولد مدل 75Z9K از کیفیت تصویر فوق العاده 8K پشتیبانی می نماید که تصاویر را با رزولوشن 4320*7680 و همچنین رفرش ریت 120 هرتز به نمایش می گذارد، که امکان ارائه تصاویر فوق العاده با کیفیت بی نظیر را امکان پذیر کرد است. این مدل تلویزیون جزء بهترین تلویزیون ها از نظر کیفیت صدا می باشد زیرا از صدایی با توان خروجی 85 وات برخوردار می باشد و این تلویزیون یکی از مدل هایی می باشد که از کیفیت صدا فوق العاده بالا برخوردار می باشد، صدا از طریق سیستم صوتی 2.2.2 کاناله ارائه می شد که مدل بلندگو های این تلویزیون Mid Range و Tweeter می باشد که صدایی فوق العاده شنیدنی و گوش نواز را ارائه می دهند. با توجه به فناوری هایی که در تلویزیون 75Z9K به کار رفته است صدایی سه بعدی و فراگیر را به ارمغان می آورد.

این مدل تلویزیون سونی دارای صفحه نمایش تخت با نوع Mini LED می باشد و همچنین از نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED بهره برده است که با کمک فناوری XR Backlight Master Drive به صورت خودکار نور پس زمینه را تنظیم می نماید و به کنتراست تصویر کمک می نماید تا تصاویر با کیفیت بالاتری ارائه شوند. سونی از پردازشگر منحصر به فرد Cognitive Processor XR در تلویزیون مدل 75Z9K پشتیبانی می نماید و به منظور پردازش داده های تصویری از آن بهره می برد، به گونه ای که اگر کیفیت تصویری پایین بوده و یا دارای نویز باشد این پردازنده با عملکرد سریع و فوق العاده خود کیفیت آن را به حد ایت کی 8K می رساند و همچنین آن را با رنگ های طبیعی ارائه می نماید که حس واقعی را به کاربر کنتقل می کند.

یکی از دلایل مهم و به ویژه تلویزیون های هوشمند سیستم عامل به کار رفته در آن می باشد سونی با بهره بردن از سیستم عامل اندروید Android در تلویزیون های خود امکان دسترسی به محتوا و برنامه های متنوعی را برای کاربران ایجاد کرده است، سیستم عامل به شما امکان اتصال به اینترنت از طریق وای فای را می دهد تا بتوانید به محتوای مورد نظر به راحتی دسترسی داشته باشید و حتی برنامه های مورد علاقه خود را به آسانی دانلود نمایید و از آن ها بهره ببرید؛ البته بجز این موارد امکانات زیادی نیز در تلویزیون بکار برده شده تا دسترسی راحت تری را برای افراد ایجاد نماید.

ریموت کنترلی هوشمند یکی از اقلام این تلویزیون می باشد که استفاده از آن بسیار راحت تر و سریع تر از کنترل های معمولی بوده به طوری که مانند ماوس کامپیوتر عمل می کند، این ریموت دارای میکروفون داخلی نیز می باشد که با دستیار های صوتی همگام سازی شده است تا از طریق صدای کاربر و تشخیص دستوری که به آن داده شده محتوا را در مدت زمان کمی بر روی تلویزیون ارائه دهد. دوربین BRAVIA CAM تکنولوژی جدید و فوق العاده ای بوده که همراه تلویزیون مدل Z9K نیز وجود دارد، از طریق این دوربین می توانید تماس صوتی های خود را بر روی تلویزیون برقرار کنید، البته این دوربین با حرکت دست شما و موقعیتی که در آن قرار گرفته اید تنظیم می شود.

با وجود این تلویزیون می توانید به سایر وسایل هوشمند دیگر نیز وصل شوید که این کار از طریق پورت های ارتباطی که در پشت تلویزیون طراحی شده اند و یا به صورت غیر مستقیم صورت می گیرد، اتصال از طریق پورت ها به معنی روش سیمی می باشد که از طریق کابل مخصوص و پورت های تلویزیون می توانید اتصال سیمی و مستقیم برقرار کرد، در روش غیر مستقیم و یا بی سیم باید از طریق وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth اقدام کرد.

 

طراحی شیک و مدرن تلویزیون سونی 75 اینچ مدل75Z9K

تلویزیون سونی  مدل OLED 75Z9K در سایز های 85 و 75 وارد بازار لوازم خانگی شده که متناسب با فضا های بزرگ می باشد و به صورت فوق العاده و زیبایی خود را در هر مکان و محیطی قرار می دهد. مواد مصرفی که در ساخت این تلویزیون استفاده شده بیش از 85 درصد آن قابل بازیافت بوده به طوری که می توان گفت این تلویزیون دوست دار محیط زیست می باشد.

تلویزیون 75 اینچ مدل Z9K دارای بدنه ای با یک قاب بسیار باریک به رنگ خاکستری و مشکی می باشد که از ظرافت بالایی برخوردار می باشد به گونه ای که تمام توجه و تمرکز بیننده بر روی صفحه نمایش متمرکز می شود. قسمت پشت تلویزیون به گونه ای طراحی شده است که دارای قست نگهدارنده کابل و سیم می باشد که از شلوغی اطراف همچنین پشت تلویزیون جلوگیری نماید. بدنه تلویزیون از ضخامت کمی برخودار می باشد و همچنین از بسیار یکدست و مدرن طراحی شده است که در هر زاویه به آن نگاه کنید عیب و ایرادی در آن نمی بینید. به راحتی و با استفاده از براکت دیواری می تواند آن را مانند یک قاب عکس بر روی دیوار نصب نمایید تا دکوراسیون جدیدی را به ارمغان بیاورید.

تلویزیون سونی مدل 75Z9K دارای دو پایه بوده که در دو طرف تلویزیون قرار گرفته شده و به دلیل محکم بودنش تلویزیون را به صورت کاملاً متعادل نگه می دارد، این پایه ها قابل تنظیم هستند به صورتی که می توان به سه حالت متفاوت آن را بسته به سلیقه و دکوراسیون منزل خود تغییر دهید؛ از جمله قرار دادن دو پایه در وسط یا دو طرف یا اینکه تغییر ارتفاع پایه ها به سلیقه خود شما بستگی دارد و البته قابل بحث است که به راحتی می توانید پایه های آن را در هنگام نصب تلویزیون بر روی دیوار جدا نمایید.

 

 

کیفیت تصویر فوق العاده 8K تلویزیون مدل 75Z9K

همان گونه که می دانید یکی موارد و گزینه های مهم در تلویزیون کیفیت تصویر آن می باشد زیرا یکی از دلایلی که ما از تلویزیون استفاده می نماییم دیدن تصاویر و ویدیو می باشد و با توجه به آن حتمی است که تلویزیون از کیفیت تصویر بالایی پشتیبانی نماید. سونی این باره تحول بزرگی در تلویزیون های اولد به انجام رساند به گونه ای که در تلویزیون OLED سونی مدل 75Z9K از کیفیت تصویر ایت کی 8K بهره برد که برابر با رزولوشن 4320*7680 پیکسل می باشد و تصاویری با کیفیت فوق العاده بالا و طبیعی به نمایش می گذارد.

در این مدل تلویزیون، Sony از صفحه نمایشMini LED  استفاده کرده است به صورتی که کیفیت آن ها بالاتر از LED های معمولی می باشد و همچنین ار نور پس زمینه Full Array LED را پشتیبانی می نماید و با وجود فناوری Local Dimming به طور خودکار نور پس زمینه را کنترل می نماید. تلویزیون هوشمند سونی مدل 75Z9K دارای پردازشگر فوق العاده Congitive Procesor XR می باشد که امکان ارائه تصاویر با بهترین کیفیت را به وجود آورده است به گونه ای که همه تصاویر قبل از نمایش توسط این پردازنده پردازش می شوند و کیفیت آن را بهبود می یابد و سپس آن را با کیفیت بالا وشگفت انگیزی ارائه می دهد. فناوری   8K Upseating به افزایش کنتراست تصویر کمک کرده تا تصاویر بی نظیری را برای شما به نمایش بگذارد؛ فناوری مهم و کاربردی که در این تلویزیون پشتیبانی شده است فناوری  HDR بوده که از فرمت های HDR10،HLG و DOLBY VISION نموده، این تکنولوژی نقاط تیره و روشن تصویر را با وضوح و جزئیات کامل نمایش می نماید.

 یکی دیگر از فناوری های بهبود کیفیت تصویر، فناوری Triluminos PRO  می باشد که به تصاویر کمک کرده تا دامنه گسترده تری از رنگ ها را به ارمغان بیاورد و هر رنگی در تصویر را به همان صورت نشان دهد که در واقعیت نمایش می شود. گاهی پیش آمده که در محیط روشنی در حال دیدن صحنه های تاریک بازی، فیلم و... می باشید که این صحنه ها تاریک نمایش داده می شود و این به دلیل انعکاس نور پیش آمده که با فناوری Anti Reflection نور لامپ یا نور خورشید را کاهش می دهد و باعث می شود رنگ های تیره در تصویر را تیره تر ببینید و با جزئیات کامل ببینید.

 

X_Wide Angle

در تلویزیون سونی مدل 75X9K به دلیل نمایش صحنه ها با کیفیت بالا از قابلیت X_Wide Angle بهره برده است که این امکان این را دارد که پنل نور به پس زمینه کمک کرده تا در هر کجا به تماشای تلویزیون بپردازید تصویر با همان کیفیت که در جلو تلویزیون نشسته اید نمایش داده می شود و این باعث ایجاد زاویه دید گسترده ای می شود.

 

صدای گوش نواز و رسا تلویزیون مدل 75Z9K

شرکت سونی علاوه بر کیفیت تصویر اهمیت بالایی نیز به کیفیت صدای تلویزیون داده است به طوری که توانسته تمامی تلویزیون های خود را با صدای فراگیر و گوش نوازی ارائه نماید.  یکی از تلویزیون هایی که سونی در سال 2022 معرفی کرد مدل 75Z9K می باشد که از سیستم صوتی 2.2.2 کاناله پشتیبانی کرده است و صدایی را با توان خروجی 85 وات ارائه می نماید، صدای تولید شده به قدر کافی بلند بوده و از این منظور دیگر استفاده از ساندبار و اسپیکر اضافی لازم نمی باشد؛ صدایی که این تلویزیون ارائه می دهد فوق العاده گوش نواز و رسا بوده که هر کاربری را از شنیدن چنین صدای واضحی شگفت زده می نماید.

این مدل تلویزیون دارای امکانات و فناوری های صوتی بی نظیری بوده که به منظور ارتقاء کیفیت صدای پشتیبانی شده است که کمک می کنند تا صدایی عالی و با کیفیت را ارائه بنمایند، پردازشگر XR یکی از فناوری های به کار رفته در تلویزیون می باشد که صدا را پردازش نموده و سپس آن را با کیفیت بالایی پخش می کند. یکر دیگر از این امکانات Multi _ Audio Acoustic می باشد که با وجود چند فریم اطمینان امکان ارائه صدا با فرکانس بالا را امکان پذیر کرده و آنچه را ارائه می دهد با محتوای ارائه شده بر روی تلویزیون مطابقت دارد. فناوری 3D Surround Upscaling صدای رسا و سه بعدی را برای کاربران به ارمغان آورده تا در هر کجا باشید از شنیدن چنین صدایی خارق العاده ای لذت ببرید.

 

امکانات و برنامه های هوشمند تلویزیون سونی مدل 75Z9K

تلویزیون هوشمند OLED سونی مدل 75Z9K به دلیل بهره بردن از سیستم عامل بی نظیر اندروید Android امکانات هوشمند و برنامه های زیادی را برای کاربران به ارمغان آورده تا به راحتی کاربران بتوانند از آن ها بهره ببرند. این سیستم عامل امکان اتصال به وای فای WiFi را برای شما کاربران عزیز ایجاد نموده است، به این معنی که شما به آسانی می توانید به مرورگر خود متصل شوید و به انواع صفحات وب دسترسی داشته باشید. این تلویزیون با وجود سیستم عامل اندروید از دستیار های صوتی های Alexa ,Google Assistant پشتیبانی نموده است تا بدون اتلاف وقت به انواع محتوای مورد نظر دسترسی داشته باشید.

در تلویزیون Sony مدل 75Z9K امکان سرچ صوتی را ایجاد نموده که از این طریق به راحتی و در کمترین زمان ممکن دستور دهید تا از طریق صدای شما دستور مورد نظرتان اجرا شود و به مدیریت محصولات هوشمند بپردازید. با قابلیت Chromecast می توانید به راحتی گوشی و لپ تاب خود را به تلویزیون وصل نمایید.

 

دوربین BRAVIA CAM در تلویزیون سری 9 سونی

یک فناوری خارق العاده در تلویزیون سونی دوربین Bravia Cam می باشد که نوآوری جدید در تلویزیون های 2022 می باشد، این فناوری در همان سال 2022 برنده جایزه CES شد که در تلویزیون مدل 75Z9K همراه خود تلویزیون وجود دارد اما در تلویزیون های معمولی سونی باید دوربین آن را جدا خریداری کرد. این دوربین از امکانات عالی در این تلویزیون بهره برده است که در این حالت شما با حرکت دست می توانید موقعیت خود را به تلویزیون نشان دهید تا با توجه به فاصله شما از تلویزیون به تنظیم صدا و نور بپردازد. این دوربین فوق العاده امکان عوض کردن کانال ها را بدون استفاده از کنترل صوتی و همچنین کم و زیاد کردن صدا را امکان پذیر کرده است. با این امکان شما به راحتی می توانید مکالمه تصویری داشته باشید و با وجود قابلیت Voice Zoom  که دارد امکان تشخیص صدای اشخاص را دارد.

 

ریموت کنترلی هوشمند

یکی از اقلامی که همراه تلویزیون های سری 9 سونی وجود دارد کنترل ریموت هوشمند می باشد که از طراحی ساده و زیبایی برخوردار می باشد و دارای سطح صاف با یک روکش از جنس  پلی اورتان بوده که به راحتی قابل تمیز کردن است. این کنترل هوشمند به طور همزمان تمام وسایل هوشمندی که در نظر دارید را به تلویزیون وصل می نماید و آن ها را مدیریت می کند به طوری که دیگر نیاز نیست برای هر کدام از آنها کنترل جداگانه استفاده نمایید. این ریموت هوشمند دارای میکروفون داخلی نیز می باشد؛ مواقعی که آن را گم کرده اید با گفتن Ok Google می توانید آن را به راحتی پیدا کنید.

 

قابلیت گیمینگ در تلویزیون مدل  75X9Kبرای افراد علاقه مند به گیم

یکی از بهترین قابلیت های تلویزیون سونی سری 9 وجود قابلیت گیمینگ می باشد، برای افرادی که به گیم و بازی علاقه دارند این تلویزیون گزینه فوق العاده ای بوده زیرا به راحتی و بدون تاخیر داده ها را ارائه می دهد و البته کیفیت تصویر 8K و همچنین نرخ نوسازی 120 هرتز در این تلویزیون لحظه های بازی را به بهترین شیوه نمایش می دهد، با تشخیص خودکار ژانر بازی ارائه شده حالت تصویر ژانر مورد نظر حالت بازی را بدون تاخیر ورودی و همچنین بازی هایی را با سرعت بسیار بالا و روان تر به نمایش می گذارد؛ با وجود فناوری ها و قابلیت های این تلویزیون تجربه بازی فوق العاده ای را داشته باشید.

 

اتصالات و ارتباطات در تلویزیون OLED سونی مدل 75Z9K

سونی در تلویزیون های خود از امکانات و پورت های متنوعی استفاده می کند که با وجود آن ها به راحتی امکان اتصال به تلویزیون را فراهم می کنند، پورت هایی که در این تلویزیون قرار داده شده از جمله 4  عدد پورت HDMI  برای اتصال سایر دستگاه های جانبی و 3 عدد پورت USB که قابل اتصال به فلش یا رم مورد نظرتان می باشد را فراهم کرده تا بتوانید محتویات را بر روی صفحه نمایش اجرا نمایید؛ یکی دیگر از پورت ها به نام HDMI2 بوده که امکان اتصال دسته های بازی و کنسول های بازی را فراهم می کند.

تلویزیون سونی Sony مدل 75Z9K با اتصال به بلوتوث Bluetooth امکان اتصال از راه دور و غیر مستقیم را اجرا کرده که به راحتی می توانید فیلم و تصاویر مورد نظر را در مدت زمان کمی روی تلویزیون انتقال دهید و همچنین با اتصال به وای فای WI-FI به انواع محتوا در هر موضوعی دسترسی پیدا می نمایید، در این روش می توانید از هر برنامه مرورگری که تلویزیون پشتیبانی می کند بهره ببرید و همچنین برنامه های مختلفی را در موضوعات مختلف دانلود نمایید.

کلام آخر...

اگر شما قصد خرید تلویزیون دارید و به دنبال تلویزیون هایی با کیفیت فوق العاده بالا هستید ما تلویزیون های OLED برند سونی را به شما معرفی می نماییم که بجز کیفیت بالای صدا و تصویر دارای امکانات هوشمندی نیز می باشد، تلویزیونی که ما قصد داریم آن را به شما معرفی نماییم محصول سال 2022 به نام 75Z9K بوده که از کیفیت تصویر ایت کی 8K برخوردار می باشد و همچنین دارای تکنولوژی جدید به نام دوربین Bravia Cam می باشد که امکان مکالمات تصویری را برای کاربران امکان پذیر نموده است.

اگر قصد خرید این تلویزیون اولد سونی را دارید می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید و یا از طریق وات ساپ سفارش خود را ثبت نمایید. بدون نگرانی و ایجاد مشکلی کالا در کمترین زمان ممکن به دست شما می رسد، شما عزیزان پس از تحویل، کالا را از نظر سالم بودن و همچنین ضمانت اصلیت کالا چک نمایید و سپس آن را با خیال راحت تحویل بگیرید. سایت اصلی کالا بهترین محصولات را با بهترین کیفیت معرفی می نماید تا افرادی که قصد خرید کالا دارند بتوانند از بهترین ها بهره ببرند به گونه ای که از خرید خود پشیمان نشوند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY TV OLED 85Z9K

مشخصات

مدل کامل
Z9K
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
85
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
215
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
8K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
7680x4320 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
85 وات
تعداد کانال های صوتی
2.2.2
سیستم های صوتی
Acoustic Multi-Audio.Sound Positioning Tweeter
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگابایت
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
تعداد ورودی کامپوننت Component
1
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو طرف و خطی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
OLED 85Z9K
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
زاویه دید افقی
دارد
صدا بهینه ساز
دارد
تنظیمات حالت صدا
دارد
سایر تو ضیحات صدا
3D Surround Upscaling
Dolby Atmos
DTS Digital Surround
Dolby Audio
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
Cognitive Processor XR
سایر ویژگی های تصویر
XR Triluminos Pro, XR HDR Remaster.Dynamic Contrast Enhancer.تکنولوژی HDR
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
ورودیS-Video
دارد
Clear Motion Rate
دارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
دارد
ویژگی های اسمارت
تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer.تکنولوژی XR Triluminos Pro.سیستم صوتی Acoustic Multi-Audio.تکنولوژی XR Motion Clarity.دارای دوربین Bravia Cam .پشتیبانی از AirPlay 2 و HomeKit
Dolby Vision
دارد
Harman Kardon هارمن کاردن
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
همگام سازی صدا LG
دارد
Hi-Fi Audio
دارد
اقلام همراه
ریموت کنترل.باتری.پایه رومیزی.دفترچه راهنما.کابل برق
دوربین
دارد
پشتیبانی از فرمت USB DRIVE
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
Z9K
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
215
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
8K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
7680x4320 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
85 وات
تعداد کانال های صوتی
2.2.2
سیستم های صوتی
Acoustic Multi-Audio.Sound Positioning Tweeter
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگابایت
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
تعداد ورودی کامپوننت Component
1
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو طرف و خطی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
OLED 85Z9K
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
زاویه دید افقی
صدا بهینه ساز
تنظیمات حالت صدا
سایر تو ضیحات صدا
3D Surround Upscaling<br /> Dolby Atmos<br /> DTS Digital Surround<br /> Dolby Audio
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
Cognitive Processor XR
سایر ویژگی های تصویر
XR Triluminos Pro, XR HDR Remaster.Dynamic Contrast Enhancer.تکنولوژی HDR
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
ورودیS-Video
Clear Motion Rate
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
ویژگی های اسمارت
تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer.تکنولوژی XR Triluminos Pro.سیستم صوتی Acoustic Multi-Audio.تکنولوژی XR Motion Clarity.دارای دوربین Bravia Cam .پشتیبانی از AirPlay 2 و HomeKit
Dolby Vision
Harman Kardon هارمن کاردن
تنظیم صدا جادویی
همگام سازی صدا LG
Hi-Fi Audio
اقلام همراه
ریموت کنترل.باتری.پایه رومیزی.دفترچه راهنما.کابل برق
دوربین
پشتیبانی از فرمت USB DRIVE

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم