تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO79 2022

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO79 2022

  • کیفیت تصویر: 4K NanoCell
  • نوع نمایشگر :NANOCell
  • اندازه صفحه نمایش: 75 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش تخت
  • سیستم عامل: webOS
  • سال ساخت: 2022
  • ابعاد: 167.8X96.4X5.99 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
45,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 75NANO79 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NanoCell 2022

ال جی برند کره ای که سال هاست در تولید لوازم خانگی فعالیت می کند و هر بار محصولی با بروز ترین قابلیت ها ارائه می دهد. نانو از پیشرفته ترین تکنولوژی های صنعت امروزه می باشد که ال جی این تکنولوژی را به صورت نانوسل در طراحی و تولید تلویزیون 2022 خود تعریف کرده است که باتوجه به تعریف هایی که در ادامه با این تلویزیون شگفت انگیز با هم خواهیم داشت قطعا شگفت زده خواهید شد.

تلویزیون نانوسل 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NanoCell 2022 ساخت برند شرکت ال جی که همان طور می دانید این شرکت از عظیم ترین تولید کننده عای رده تلویزیون و سایر امکانات دیگری نیز می باشد که در تمامی تولیدی های خود از بهرین مواد اصلی استفاده می کند که این طراحی بر روی کیفیت و عمر طولانی محصول تاثیر می گذارد. تلویزیونی که پیش روی شما عزیزان قرار دارد در اندازه صفحه نمایش 75 اینچی و طراحی صفحه تخت می باشد که مجهز به کیفیت تصویر 4K NanoCell و نوع نمایشگر NanoCell است که باتوجه در اینچ های دیگر که معرفی کردیم کارایی و عملکر کیفیت تصویر این محصول از فوق العاده ترین ارائه دهنده کیفیت تصویر سال 2022 می باشد که حتی محتوا و جلوه ها را با نمایه زنده و طبیعی نمایش می دهد.

نانوسل از ذرات نانو شتکیل شده است که در تلویزیون مذکور به عنوان نانوسل تعبیه شده است و در صفحه نمایش اصلی دارای صفحه ای سفید بوده که رنگ های ناقص را فیلتر می کند و سپس نور هایی که توسط رزولوشن تولید شده است را با رنگ های قرمز، آبی و سبز تبدیل می کند تا صفحه نمایش از جذابیت صفحه نمایش پند برابر بر خودار باشد. تلویزیون مدل 75NanoCell 2022 مجهز به پنل IPS می باشد، پنل IPS یکی از شناخته ترین رده های پنل می باشد چنانچه هیچ گونه پراکندگی رنگ را در صفحه نمایش ایجاد نکرده و حتی کیفیت تصویر و صحنه ها را به صورت تمام صفحه و کیفیت اصلی نمایش می دهد.

بعد از پنل دو عاملی که برای کیفیتتصویر در صفحه نمایش تلویزیون تعریف شده است رفرش ریت و رزولوشن می باشد که این دو زیر شاخه کیفیت صفحه نمایش تلویزیون می باشد، رزولوشن در این محصول از 38402160x پیکسل تشکیل شده است و دارای رفرش ریت 60 هرتز می باشد که در ادامه آشنایی با کارایی و عملکرد آن و برسایر قطعات دیگر بیان می کنیم. نانوسل کیفیت تصویر صفحه نمایش است که در کنار آن تکنولوژی HDR نیز تعریف شده اس این تکنولوژی مجهز به گسترده ترین رنگ بندی و طیف عظیمی از رنگبندی های مختلط می باشد که به واسطه این دو عامل محتوا به صورت طبیعی و زنده پخش می شوند.

اولین چیزی که در نگاه اول با توجه به تلویزیون دیده می شود صفحه نمایش و ساختار بدنه آن می باشد که همان طور که تعریف کردیم صفحه نمایش آن از 75 اینچی بهره برده است و دارای بدنه فریم و مشکی براق و سلیقی است و در کنار بدنهفریم از کمترین ساختار بدنه طراحی و تولید شده است شایان ذکر است که این صفحه نمایش می توانید برای مکان های بزرگ و حتی باز استفاده نمود و نکته ای که قابل توجه می باشد می توانید برای کار های تجار نیز از آن بهره ببرید.

تلویزیون ال جی نانوسل 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NanoCell 2022 مجهز به چند نمونه امکانات بروز می باشد که با همین امکانات که از قبل برای سایر محصولات در رده تلویزیون تعریف شده بود اما الان چند نمونه قابلیت و کارایی دیگر نیز به آن افزوده شده است که یکی از این قابلیت های ویژگی اندازه گیری فاصله کاربر با تلویزیون می باشد که توسط ریموت کنترل هوشمند و تکنولوژی که در پارا گراف امکانات هوشمند تریف شده است قابل استفاده می باشد.

مدل 75NanoCell 2022 با دو عدد کانال صوتی و توان خروجی 20 وات طراحی شده است و با سایر تکنولوژی های دیگر که برای آن تعریف شده است از صدایی رسا و گسترده بر خودار می باشد. در قصمت پنل تنظیمات کیفیت تصویر که مشاهده می کنید دارای چند حالت تصویر می باشد که در صورت هر یکی از این فناوری ها فعال باشد صفحه نمایش ر آن صورت قرار می گیرد که لحظات و اوقات فراغت دلنشین تری را رغم می زند.

ال جی مجهز به قدرت و تکنولوژی های بی شماری است که با وجود و به کار بردن آن ها مخصوصا در تلویزیون بهترین امکانات را در اختیار کاربران خود قرار می دهد، قطعا در ادامه این مطلب به معرفی بیشتری در ورد تمامی کارایی های قطعات دیگر این محصول می پردازیم و از شما عیزیان خواهش مندیم تا انتهای آن با ما همراه باشید.

ساختار بدنه و شکل ظاهری تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO79

طراحی تولید ساختار بدنه تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO79 از ضخامت کم و طراحی بدنه نازک از جنس پلاستیک فشرده می باشد و در ساختار کلی تلویزیون از رنگ مشکی بهره برده است اما طراحی پشت تلویزیون به صورت صفحه ای صاف و سلیقی طراحی شده و با ضخامت کمی که برای آن تعریف شده است در صورت نصب بروی دیوار مانند قاپ عکس یا دیزیان خانه به شمار می رود و با توجه به اندازه صفحه نمایش 75 اینچی تمامی نگاه ها را به خود جلب و در صورت تماشا کردن آن هیچ گونه حواس پرتی ایجاد نکرده و سپس کاربر را در خود غرق می کند.

صفحه نمایش و ساختار بدنه این تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO79 به صورت یک قطعه دیده می شود چنانچه با ضخامت کم و بدنه فریم نیز از وزن کم و جابه جایی آسان بر خودار است. تولید خارق العاده طراحی ساختار بدنه این محصول سخت پسند ترین نظرات نیز به خود جلب می کند و حتی با اندازه عظیمی که برای آن تعریف شده است در فضای باز با کیفیت توصر فوق العاده عالی می توانید استفاده نمایید.

کیفیت تصویر بینظیر تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO79


کیفیت صفحه نمایش تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO79 از ذرات نانو تشکیل شده است که به صورت 4K NanoCell در صفحه نمایش این محصول تعریف شده است اما یکی از با کیفیت ترین ویژگی این محصول نوع نمایشگر به کار رفته می باشد که شامل نانوسل است. تکنولوژی NanoCell بروز ترین کارایی ها را در خود جایی داده است که تلویزیون با این وجود کارایی خود را به نحوه بینظیر ترین شکل ارائه می دهد.

فناوری نانوسل در صفحه نمایش تلویزیون 75 اینچ ال جی مجهز به صفحه سفید رنگی می باشد که رنگ های تولید شده که دارای نقص و کیفیت پایین هستند را حذف و سپس رنگی جدید با کیفیت بالا را بر روی صحنه ها قرار می دهد. HDR از شناخته ترین تکنولوژی ها در تلویزیون به شمار می رود که تا به امروز در اکثری از تلویزیون های ال جی با برند های دیگر نیز معرفی کرده ایم که از رنگبندی گسترده تشکیل شده است و با فرمت های HLG و HDR10 Pro کیفیت صحنه ها را چند برابر می کند.


تکنولوژی HDR10 Pro: فناوری HDR به منظور بالا بردن و افزایش کیفیت تصویر می باشد و اما با پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 Pro این قابلیت را چند برابر کرده است که با وجود آن کیفیت صفحه نمایش و تصاویر به طور فوق العاده زیبایی نمایش داده می شود.


تکنولوژی HLG : این تکنولوژی در تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO79 مخف محدوده دینامیک بالا می باشد، این محدوده دینامیک بالا محتوا و صفحه نمایش را با محدوده رنگ دینامیک بالا نمایش می دهد. چنانچه کارایی این تکنولوژی HLG رنگ های به کار رفته شده در صفحه نمایش با محدوده دینامیک بالا پخش می کند.


و اما آخرین تعریف در کیفیت تصویر شامل حالت های تصویر می باشد که در قصمت پنل تنظیمات کیفیت تصویر تعبیه شده است این حالت های تصویر بلکه کیفیت تصویر را تغریر داده اعم به صورت جذاب تری تبدیل می کند که این حالت های تصاویر شامل Game، standard و Filmaker می باشد که این سه گزینه از پرکاربرد ترین حالت تصویر در این تلویزیون می باشد.


حالت تصویر Game: این حالت در صورت استفاده کردن از قابلیت گیمینگ می توانید این حالت تصویر را فعال کنید که لذت گیم و جذابیت بازی را چند برابر می کند.


حالت تصویر Filmmaker: این حالت تصویر در کیفیت تصویر به معنای فیلم ساز می باشد که کارایی آن در تلویزیون بع عنوان تبدیل کرئن صفحه نمایش بر اساس Filmmaker می باشد که در صورت پخش شدن فیلم و فعال کردن این حالت تصویر کیفیت تلویزیون بر این اساس تنظیم می شود.

کیفیت و وضوح صدا تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO79

اول از همه چیز طراحی و نوع بلندگو را بیان می کنیم که شمل 2 عدد سیستم صوتی با توان خروجی 20 وات می باشد که نوع بلندگو به کار رفته شده دارای Down Firing می باشد. شکل به کار رفته این بلندگو در تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO79 به صورت پایین تولید شده است که این فرایند در پخش صدا نیز تاثیر گذاشته و سپس صدایی گسترده و یک سطح در مکان شما عزیزان پخش می کند، تکنولوژی AI Sound Pro در این محصول باتوجه به صدای محیط صدای صحنههای صفحه نمایش را تنظیم می کند.


تکنولوژی Dolby Digital : بعضی از تکنولوژی های معرفی شده از معروف ترین کارایی ها را دارند که یکی از این تکنولوژی ها Dolby Digital می باشد که در قطعات بلندگو تعبیه شده است. این تکنولوژی سبب می شود سینمای واقعی را در خانه خود با تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO79 تجربه کنید که حتی می توانید با یک بار هزینه کردن از چند کارایی منحصر به فرد برخودار شوید.


سایر امکانات هوشمند تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO79

گیمینگ در تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO79 شامل رفرش ریت 60 هرتز می باشد که سرعت کنسول های بازی را افزایش می دهد و با وجود فرمت وب و شبکه بی سیم وای فای که توسط سیستم عامل پشتیبانی می شود را امکان دسترسی بیشتر به کنسول های بازی را نیز فراهم کرده است. یکی از کارایی هایی که به ریموت کنترل اضافه شده است اندازه گیری فاصله ی بین کاربر تا تلویزیون می باشد که با استفاده از تکنولوژی AI Acoustic Tuning می توانید به این قابلیت دسترسی داشته باشید.


ریموت کنترل هوشمند در تلویزیون ال جی نانوسل از امکانت هوشمند آن می باشد، که با وجود تکنولوژی AI Acoustic Tuning ریموت کنترل می تواند فاصله کاربر تا تلویزیون را اندازه گیری کند. این ریموت کنترل یکی از قطعات هوشمند این تلویزیون به شمار می رود که دسترسی های مختلفی را از راه دور برای کار بر آمکان پذیر می کند.


پردازنده فوق العاده تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO79

پردازنده بخش اصلی بارگیری تلویزیون می باشد که مدیریت کل تلویریون توسط پردازنده تعبیه شئه صورت می گیرد اما عملکرد پردازنده ها با هم متفاوت هستند اما تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO79 با پردازشگر بینظیر α5 Gen5 AI Processor 4K از سرعت بالا و بینظیری برخودار است. پردازشگر یک قطعه نازک و کم ضخامت در ابعاد مربع شکل می باشد که با وجود طراحی کوچکی که دارد از کارایی منحصر به فرد و قوی نیز برخودار می باشد.

سیستم عامل تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO79

تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO79 دارای سیستم عامل WebOS می باشد. این سیستم عامل مختصر به برند ال جی می باشد که در تمامی تولید محصولات خود از این سیستم عامل WebOS استفاده می کند همچنین یکی از قابلیت های به ویژه این سیستم عامل دارای منوی فارسی می باشد که کار کرد کاربر با تلویزیون را آسان نموده است. ساختار طراحی شده این سیستم عامل بسیار بینظیر و چشم گیر است که کار با آن یکیاز لذت بخش ترین امکانات تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO79 به شمار می رود. سیستم عامل و پردازنده عامل تشکیل دهنده سرعت و دسترسی به تلویزیون می باشد که با وجود این دو عامل می توانید کیفیت و کارایی تلویزیون را در هنگام خرید تشخیص دهید.

نتیجه گیری پایانی تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO79

تلویزیون سری جدید نانو ها از کیفیت تصویر بینظیری برخودار هستند به خصوص مدل 75NANO79 که با دارا بودن امکانات هوشمند در تمامی قطعات توانسته بهترین کارایی و عملکرد را را آیفا کند. اما از ویژگی و کارایی فوق العاده که باتوجه به کارایی تلویزیون در رده بالا قرار دارد کیفیت و وضوح صدای آن می باشد که دارای 2 عدد سیستم صوتی باتوان خروجی 20 وات همچنین تکنولوژی دالبی دیجیتال می باشد.

تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO79 با اندازه صفحه نمایش 75 اینچی با طراحی تخت می باشد اما مشخصات کلی کیفیت تصویر آن شامل کیفیت تصویر فورکی نانوسل و نوع نمایشگر نانوسل می باشد که این فرایند در تلویزیون ال جی از استقبال بالایی برخودار بوده است. ساختار تولید شده تلویزیون مذکور دارای جنس بدنه پلاستیک و فریم می باشد که با ضخامت کمی که در طراحی بدنه آن به کار رفته شده است از زیبایی بسیار زیادی بر خودار بوده و حتی دکوراسیون خانه را به نوح مدرن ترین شکل تبدیل می کند.

جدا از مشخصات کیفیت تصویر دارای چند حالت تصویر می باشد که در قصمت یا پاراگراف کیفیت تصویر بیان کردیم که شامل Filmmaker، Game و standard می باشد. ال جی از بینظیر ترین شرکت ها در جهان می باشد که حتی تمامی مردم نیز با کارایی و عملکرد آن آشنایی کامل را دارند اما ال جی با طراحی جدید که در سطح تلویزیون های 2022 کرده است به عنوان هوش مصنوعی و هوشمند در بازار امروز شناخته شده است.

تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO79 با اندازه و ایینچ که برای آن تعرف شده است می توانید برای کارهای تجاری و حتی در فضای باز نیز از آن استفاده نمایید که مجهز به کار کرده فوق العاده عالی می باشد. تلویزیون مدل 75NANO79 با سیستم عاملی که در آن به کار رفته شده است از پیشرفته ترین سیستم عامل ها می باشد که حتی دسترسی کامل را برای تمامی نرم افزار ها ایجاد کرده است و حتی قابلیت این را دارد تغیرات را بر روی آن اعمال کنید.

اگر شما هم مجذوب این محصول شده اید و دغه دفه یتان محصول با جنس اصلی است با اطمینان کامل می توانید از طریق سایت اصلی کالا با نماد های معتبر می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید که باتوجه به قیمت های مناسب می توانید از جنس اصلی برخودار شوید. شایان ذکر است که امکانات هوشمند مانند گیمینگ و ریموت کنترل از کارایی فوق العاده بینظیر برخودار می باشد.

به خصوص ریموت کنترل هوشمند که فاصله بین کاربر و تلویزیون را اندازه گیری می کند و سپس اندازه به دست آورده را بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش می دهد. تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO79 می توان انتخابی عالی برای کارهای تجاری مانند هتل های باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 75NANO79 2022

مشخصات

مدل کامل
75NANO79 2022
سری
NANO79
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
آندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room)
(ISF) Expert (Dark Room)
Filmmaker
Standard
Cinema
Sports
Vivid
Game
Eco
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2 عدد
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)
Dolby Digital (AC3)
Ultra Surround
Dolby AC4
HE-AAC
تعداد بلندگو
2 عدد کانال صوتی
حالت های صدا
Game Optimiser
Clear Voice Pro
AI Sound Pro
Standard
Cinema
Sports
Music
نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167.8X96.4X5.99 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75NANO79
سایر تو ضیحات صدا
نوع بلندگوها:Down Firing-تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
75NANO79 2022
سری
NANO79<br />
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
آندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room)<br /> (ISF) Expert (Dark Room)<br /> Filmmaker<br /> Standard<br /> Cinema<br /> Sports<br /> Vivid<br /> Game<br /> Eco<br />

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2 عدد
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)<br /> Dolby Digital (AC3)<br /> Ultra Surround<br /> Dolby AC4<br /> HE-AAC<br />
تعداد بلندگو
2 عدد کانال صوتی
حالت های صدا
Game Optimiser<br /> Clear Voice Pro<br /> AI Sound Pro<br /> Standard<br /> Cinema<br /> Sports<br /> Music<br />

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167.8X96.4X5.99 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75NANO79
سایر تو ضیحات صدا
نوع بلندگوها:Down Firing-تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها<br />
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K<br />

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم