تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K NanoCell مدل 86NANO79 2022

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K NanoCell مدل 86NANO79 2022

  • کیفیت تصویر: 4K NanoCell
  • نوع نمایشگر :NANOCell
  • اندازه صفحه نمایش: 86 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش تخت
  • سیستم عامل: webOS
  • سال ساخت: 2022
  • ابعاد: 192.7x110.4x5.99 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
63,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 86NANO79 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K NanoCellمدل 86NANO79 2022

شرکت ال جی یکی از برند هایی است که در اولین طراحی و تولید نخستین محصولات خود از طرفداران بی شماری برخودار بوده است و همین امر موجب پیشرفت بی نهایت این برند گردیده است که امروز هوشمند ترین محصولات خود را ارائه می دهد که یکی ازاین محصولات هوشمند LG تلویزیون می باشدکه با به کار گیری تکنولوژی نانو در این مدل از هوشمندانه ترین تولید های 2022 در رده تلویزیون و باتوجه به رقبای خود می باشد.

تلویزیونی که امروز ما قصت داریم به شما عزیزان معرفی کنیم بلکه از مشخصات فنی از بهترین امکانات برخودار می باشد اعم دارای صفحه نمایش عظیم نیز می باشد که برای کار های تجاری و حتی فضای باز نیز می توانید از آن استفاده نمایید. تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K NanoCellمدل 86NANO79 2022 با کیفیت تصویر 4K NanoCell و نوع نمایشگر تعبیه شده در تلویزیون شامل NanoCell می باشد، فناوری نانوسل NanoCell در کیفیت تصویر و نوع نمایشگر از بهترین کارایی برخودار می باشد.

و اما روش چگونه کارکردن این تکنولوژی نانوسل که در بخش اصلی تلویزیون قرار دارد، نانوسل همانطور که در اینچ های قبلی در این مدل بیان کردیم از ذرات نانو تشکیل شده است که صنعت فناوری یا تکنولوژی نانو امروز از پیشرفته ترین امکانات و عملکرد در هر سطحی برخودار می باشد. این نانوسل که در نوع نمایشگر تلویزیون قرار گرفته است مجهز به صفحه سفیدی می باشد که این صفحه رنگ های تولید شده که توسط صحنه ها ایجاد می شوند مورد برسی قرار می دهد و سپس رنگ های ناقص و بی کیفیت از تنظیمات و صفحه نمایش تلویزیون حذف کرده و سپس با تولید رنگ های با کیفیت جایگزینی بهترین بر روی آن قرار می دهد.

اما نکته جالب در کارایی نانوسل تاثیر بر کارایی وضوح تصویر یا همان رزولوشن می باشد دارد که با تولید رنگ های لامپ ریز که توسط پیکسل تعبیه شده است را به رنگ های قرمز ، سبز وآبی تبدیل می کند که این فرایند موجب می شود کیفیت تصویر و صفحه نمایش خارق العاده تری در تلویزیون به وجود بیاید. عامل تشکیل دهنده سرعت عملکرد توسط پردازنده تعبیه شده در تلویزیون صورت می گیر اما با وجود فناوری رفرش ریت در تلویزیون با توان 120HZ بر روی کارایی و عملکرد صفحه نمایش و صحنه ها تاثیر گذاشته بلکه عملکرد را افزایش سپس کیفیت تصویر را نیز چند برابر می کند.

رزولوشن در تلویزیون از معیار های مهم در کیفیت صفحه نمایش در تلویزیون می باشد که از 38402160x پیکسل بهره گرفته است و این تعداد پیکسل روشنایی صفحه را کامل و اعم وشوح دید بیشتری را به وجود می آورد. صفحه نمایش تلویزیون از چند نمونه امکانات تولید و برخودار است که در بالا به چند نمونه از امکانات اشاره کردیم و آخرین مورد چنل طراحی شده در آن می باشد که صفحه اصلی تلویزیون این پنل به کار رفته شده می باشد که از IPS بهره گرفته است.

این پنل دارای صفحه ای شفاف و بدونه پراکندگی نور می باشد که از خارق العاده ترین کارایی در تلویزیون مدل 86NANO79 2022 به شمار می رود. تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K NanoCell مدل 86NANO79 2022 مجهز به تکنولوژی Nano Color و سپس Billion Rich Colors است که دارای گسترده ترین رنگبندی می باشد و حتی از فناوری عمق رنگ 10 +8  (FRC)  بهره گرفته است این کارایی و فناوری تعریف شده سبب می شود تا صحنه و تصاویر از جلوه های طبیعی و زنده بر خودار باشند.

تکنولوژی صنعتی است که کارایی های که انجام می دهد به صورت خود کار یا در صورت فعال بودن عملیات خود را اجام می دهد اما این تکنولوژی و فناوری از شگفت زده ترین امکانات تا به امروز می باشد که به قطعات تلویزیون ها اضافه شده است. تکنولوژی AI Brightness Control باتوجه به نور محیط ( روشنایی ، تاریک) رنگ و روشنایی صحنه ها های صفحه نمایش تلویزیون را تنظیم می کند که این عملکرد به صورت خودکار اعمال می شود.

رنگبندی که توسط فناوری و قطعات اصلی تعبیه شده در تلویزیون ایجاد می شود اما با تعریف تکنولوژی HDR در تلویزیون ال جی 86 اینچ نانوسل از گسترده و فراگیر ترین رنگبندی برخودار می باشد. تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K NanoCellمدل 86NANO79 2022 دارای بخش صوتی با 2 عدد بلندگو و توان خروجی تولید صدای 20 واتی طراحی و تولید شده است نوع بلندگو های به کار رفته شده در تولید این محصول از Down Firing می باشد که از تولید صدایی رسا برخودار می باشد.

این تلویزیون دارای بخشی به نمام پورت و درگاه وردی می باشد که دارای 2 عدد HDMI و 2 عدد USB می باشد که در قصمت پشت تلویزیون تعبیه شده است و همچنین جهز به خروجی صوتی دیجیتال (Optical ) ، ورودی آنتن (RF ) و غیره می باشد که هرکدام می توانید به مناسبت کارایی مختلف از آن استفاده نمایید.

همانطور که بیان کردیم تکنولوژی هایی که امروز در محصولات به کار رفته شده است موجب شده که در بین مردم به عنوان هوشمند شناخته شود که باتوجه به کارایی هایی که در تلویزیون قابل مشاهده است و دسترسی دارد همین امر موجب شه است از هوشمندانه ترین امکنات آن نیز به شمار رود، برای کسب و دریافت بیشتری از این اطلاعات در مورد تلویزیون ال جی در ادامه معرفی با ما همراه باشید.


ساختار بدنه و شکل ظاهری تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K NanoCell مدل 86NANO79

ساختار بدنه تلویزین های امروزه از بدنه فریم تشکیل شده است اما با پیشرفت چند برابر صنعت تلویزیون ها نیز از ضخامت کمی نیز طراحی شده اند همچنین دارای گوشه هایی نازک مانند کاغذ می باشد که در صورت اتصال به دیوار مانند قاپ عکس عمل می کند. تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K NanoCellمدل 86NANO79 نیز از آن دسته تلویزیون های پیشرفته می باشد که تغیرات منحصر به فردی در طراحی و تولید ساختار آن ایجاد کرده اند.

بدن فریم وجنس ساختار طراحی شده آن پلاستیک فشرده تولید شده است که در صورت به کار بردن عامل های کم ضخامت و نازک در عوض کیفیت جنس بدنه آن را افزایش داده اند که از مقاومت و استحکام بالایی برخودار می باشد. اما نکته ای که در طراحی صفحه نمایش تلویزیون مهم است اندازه عظیم آن می باشد که دارای طراحی صفحه تخت در کمترین ظخامت می باشد.

و همنین می توانید برای کار های تجاری مانند شرکت و حتی هتل ها نیز آز آن استفاده نمایید. شکا طراحی شده ساختار پایه این محصول پایه بغل می باشد که به صورت دو پایه و شاخه ای طراحی و تولید شده است، که باتوجه به ندازه صفحه نمایش و با وجود این شکل پایه تلویزیون را از نظر مقاومت و استحکام تظمین می کند.

کیفیت تصویر بینظیر تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K NanoCellمدل 86NANO79

صفحه نمایش به کار رفته شده در این تلویزیون ال جی 4K NanoCell مدل 86NANO79 86 اینچی می باشد که دارای کیفیت تصویر فورکی نانوسل 4K NanoCell با نوع نمایشگر نانوسل NanoCell طراحی و تولید شده است. این کیفیت تصویر بر این پایه طراحی شده است که کارایی آن به صورت صفحه سفید در صفحه نمایش تلویزیون قرار دارد و با ذرات نانوکه تشکیل شده است موجب می شود تا رنگ های بی کیفیت و ناقص را فیلتر سپس جایه گزینی از رنگ های بهتر قرار دهد.

این صفحه نمایش دارای بینظیر ترین رفرش ریت و رزولوشن می باشد که با وجود 38402160x پیکسل در صفحه نمایش بلکه وضوح را کامل تر می کند اعم ذرات نانو نور های تولید شده پیکسل ها را به رنگ های قرمز، آبی و سبز تبدیل کرده و با این وجود صفحه نمایش با صحنه بینظیری را به آرمغان می آورد. و اما رفرش ریت که عامل و سرچشمه سرعت و عملکرد می باشد صحنه هایی همچون کنوسل بازی را باتوان 120 هرتز سرعت را افزایش داده و در کنار آن نیز کیفیت محتوا را حفظ و به صورت شفاف و روان تنظیم می کند.

حالت تصویر Standard: حالت تصویر یکی از پیشرفته ترین امکانات تلویزیون مدل 86NANO79 می باشد که صحنه ها را به صورت استاندارد تنظیم می کند.

حالت تصویر Game: در کل گیمینگ دارای یک سری کنسول های بازی می باشد که توسط سیستم عامل تعبیه شده پشتیبانی می شود و حتی در این محصول با وجود وب می توانید به سایر کنسول های بازی نیز دسترسی داشته باشید اما در این بخش حالت تصویر Game از پر کاربرد ترین بخش های گیمینگ می باشد که لحظات را هیجان انگیز تر می کند.


حالت تصویر Filmmaker : Filmmaker مخفف عبارت فیلم ساز است. این حالت تصویر در صورت پخش انواع فیلم و فعال کردن حالت تصویر Filmmaker صحنه و صفحه نمایش را بر این اساس تنظیم می کند.

کیفیت و وضوح صدا تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K NanoCellمدل 86NANO79

همه دسته تلویزیون ها دارای بخشی به نام سیستم صوتی می باشد که توسط طراح و تولید کنندگان محصول تعداد آن را معین وتعبیه می کنند که در تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K NanoCellمدل 86NANO79 دارای 2 عدد کانال صوتی با توان خروجی 20 وات طراحی و تولید شده است همچنین در این بلتدگو ها از نوع Down Firing بهره گرفته است که مجهز به تولید صدایی گسترده و فراگیر می باشد.

برای همه ما قطعا پیش آمده است که در صورت دسترسی که چندان به تلویزیون نداشته ایم از صدایی بلند برخودار بوده است که این عامل از معایب تلویزیون های قبل از پیشرفت صنعت تکنولوژی بود اما تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K NanoCell مدل 86NANO79 با وجود تکنولوژی AI Sound Pro صدای محتوای درحال پخش باتوجه به محیط تنظیم می کند. و اما تکنولوژی که در بازار امروز از استقبال بینظیری در تلویزیون ها برخودار است Dolby Digital می باشد که موجب می شود سینما را در خانه خود تجربه کنید اما با وجود اندازه صفحه نمایش 86 اینچی که برای مکان های بزرگ استفاده می شود حتی صدایی گسترده را نیز تولید می کند.

سایر امکانات هوشمند تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K NanoCellمدل 86NANO79

تلویزیون ال جی با دارا بودن ریموت کنترل به عنوان تلویزیون هوشمند شناخته شده است که حتی طراحی جدیدی که برای آن انجام شده است اندازه گیری فاصله بین کاربر و تلویزیون می باشد که با استفاده از تکنولوژی AI Acoustic Tuning می توانید از این قابلیت استفاده نمایید.

و اما مورد دیگری از امکانات هوشمند تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K NanoCell مدل 86NANO79 گیمینگ و رفرش ریت بینظیر تعریف شده آن می باشد که با وجود گیمینگ می توانید لحظات سرگرمی بینظیری را برای خود به آرمغان آورید و قابلیت دیگر که شامل رفرش ریت می باشد دارای 120 هرتز بوده که از سرعت فوق العاده بینظیری برخودار می باشد و حتی با وجود 120 هرتز کیفیت صفحه نمایش افزایش پیدا می کند و به صورت شفاف و روان تر نمایش داده می شود.

پردازنده فوق العاده تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K NanoCellمدل 86NANO79

پردازشگر در تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K NanoCellمدل 86NANO79 2022 به شکل قطعه مربع شکا نازک و کم ضخامت می باشد که مدیریت کل تلویزیون را برعهده دارد همچنین سرچشمه سرعت عمل فوق العاده بینظیر تلویزیون می باشد که باتوجه به این تعریف هر چند نوع پردازنده بالاتر باشد قطعا کارایی و عملکرد تلویزیون نیز بیشتر می باشد که با وجود پردازنده α5 Gen5 AI Processor در تلویزیون مدل 86NANO79 دارای خارق العاده ترین سرعت عمل در کمترین تایم ممکن می باشد.

سیستم عامل تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K NanoCellمدل 86NANO79 2022

سیستم عامل در تلویزیون شامل تمام امکاناتی می باشد که شما عزیزان از آن استفاده می کنید. اما سیستم عامل های امروزه از هوشمند ترین امکانات برخودار هستند که یکی از این سیستم عامل های هوشمند WebOS می باشد، همان طور که هر بار به این نتکته توجه می کنیم ال جی در تمامی محصولات خود از سیستم عامل WebOS بهره گرفته است که با پشتیبانی از شبکه بی سیم وای فای (WiFi) و بلوتوث (Bluetooth) حتی می توانید گوشی خود را به تلویزیون متصل و با بلوتوث در تلویزیون خود می توانید آهنگ پخش نمایید. سیستم عامل WebOS حتی پشتیبانی از Apple Airplay، Apple HomeKit و DLNA را دارد کا دارای کارایی های مختلفی در تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K NanoCell مدل 86NANO79 2022 را دارند.

نتیجه گیری تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K NanoCellمدل 86NANO79 2022

بعد از تعریف کلی از بخش و قطعات مختلف تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K NanoCellمدل 86NANO79 2022 به بندی نتیجه گیری آخر رسیدیم که در یافتیم ال جی از بینظیر ترین برند ها در تویلد و عرضه محصولات در هر رده ای به خصوص لوازم خانگی می باشد که حتی محبوب ترین برند در بین مدرم نیز می باشد. قطعان برند ال جی هر کسی از آن استفاده کرده است و به عمر طولانی و کارکرد منحصر به فرد آن توجه شده است که از اصلی ترین مواد در قطعات آن استفاده شده است و با تکنولوژی و کارایی های که برای سیستم عامل آن تعریف شده است حتی دسترسی را بر تمام قطعات نیز امکان پذیرکرده است.

سیستم عامل به کار رفته شده دارای WebOS می باشد که یکی از قوی ترین و گسترده ترین سیستم عاملی می باشد که ال جی از آن استفاده می کند همچنین با طراحی و ساختار جدیدی که برای آن طراحی شده است از بروز ترین امکانات نیز برخودار می باشد. تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K NanoCell مدل 86NANO79 2022 از کیفیت و صفحه نمایش خارق العاده ای برخودار است که همچنین دارای صفحه نمایشی برابر با قط نمایش 217 سانتی متر می باشد.

این محصول دارای 2 عدد سیستم صوتی با توان خروجی صدای 20 واتی تولید شده است که با وجود تکنولوژی دالبی دیجیتال از صدایی گسترده و یک سطح برخودار می باشد و با وجود شکل قرار گیری به سمت پایین این بلندگو ها باعث می شود صدا از پخش رسا تری برخودار باشد البته با توجه به تکنولوژی دالبی و فرمت هایی که پشتیبانی می کند محیط شما را به یک سینمای واقعی تبدیل می کند.

تلویزیونی که روبری شما عزیزان قرار دارد از صفحه نمایش 86 اینچی با کیفیت تصویر فورکی نانوسل بهره برده است که این فرایند در صفحه نمایش عظیم این محصول از بهترینویزگی های آن می باشد که دارای ارائه و بخش صحنه و محتوای فوق العاده عالی و طبیعی می بشد و حتی صفحه نمایش آن به صورت تمام صفحه صحنه ها را نمایش می دهد. تلویزیون ال جی دارای پردازنده α5 Gen5 AI Processor می باشد، این پردازنده از سرعت بینظیری در عملکرد محتویات تلویزیون دارد که حتی با وجود رفرش ریت 120 هرتز سرعت و عملکرد آن چند برابر شده است.

گیمینگ یکی از امکانات لذت بخش در تلویزیون های امروزه می باشد مخصوص این تلویزیون با اندازه ای که در بر گرفته است هیچ گونه حواس پرتی را ایجاد نکرده بلکه مخاطب را در خود غرق می کند و باتوجه به پورت 2 عدد HDMI می توانید سایر مکانات جانبی مانند دسته بازی را به تلویزیون خود متصل نمایید. این محصول می توان مناسب ترین گزینه برای کار های تجار وفضای باز باشد زیرا کیفیت تصویر و صدایی که این تلویزیون ارائه می دهد در هر شرایط و مانی از گسارده ترین تولید صدا می باشد بای کسب و اطلاعاتبیشتر و دسترسی به این محصول از سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 86NANO79 2022

مشخصات

مدل کامل
86NANO79 2022
سری
NANO79
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
آندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
86 اینچ
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room)
(ISF) Expert (Dark Room)
Filmmaker
Standard
Cinema
Sports
Vivid
Game
Eco
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2 عدد
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)
Dolby Digital (AC3)
Ultra Surround
Dolby AC4
HE-AAC
تعداد بلندگو
2 عدد کانال صوتی
حالت های صدا
Game Optimiser
Clear Voice Pro
AI Sound Pro
Standard
Cinema
Sports
Music
نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
192.7x110.4x5.99 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
86NANO79
سایر تو ضیحات صدا
نوع بلندگوها:Down Firing-تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
86NANO79 2022
سری
NANO79<br />
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
آندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
86 اینچ
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room)<br /> (ISF) Expert (Dark Room)<br /> Filmmaker<br /> Standard<br /> Cinema<br /> Sports<br /> Vivid<br /> Game<br /> Eco<br />

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2 عدد
سیستم های صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)<br /> Dolby Digital (AC3)<br /> Ultra Surround<br /> Dolby AC4<br /> HE-AAC<br />
تعداد بلندگو
2 عدد کانال صوتی
حالت های صدا
Game Optimiser<br /> Clear Voice Pro<br /> AI Sound Pro<br /> Standard<br /> Cinema<br /> Sports<br /> Music<br />

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
192.7x110.4x5.99 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
86NANO79
سایر تو ضیحات صدا
نوع بلندگوها:Down Firing-تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها<br />
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K<br />

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم