تلویزیون ال جی 55 اینچ 4K مدل 55NANO75 2022

مشخصات کلی تلویزیون الجی 55 اینچ  4K NanoCell مدل 55NANO75 2022 

  • پردازنده a5 Gen5 Al Processor 4K
  • سیستم عامل webOS Smart TV
  • رزولوشن 3840×2160 پیکسل
  • کیفیت تصویر 4K NanoCell
  • نرخ رفرش ریت 60 هرتز
  • سیستم صوتی 2 کاناله
  • توان خروجی 20 واتی
  • سال ساخت 2022
  • ابعاد 123x71x6  سانتی متر

ادامه مطلبShow less
20,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 55NANO75 2022 4K NANOCELL
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 55 اینچ مدل 55NANO75 2022

یکی از نیاز های کاربران در زندگی استفاده از تلویزیون می باشد که هر فردی بستگی به کار مورد نظرش از آن بهره می برد، البته اصلی ترین کارایی تلویزیون دیدن تصاویر و ویدیو و همچنین شنیدن صدای محتوا می باشد. تلویزیون های بسیار قدیمی نه از کیفیت تصویر و صدا بالایی برخوردار بودند و نه دارای امکانات و فناوری های هوشمندی بودند، اما تلویزیون هایی که در حال حاضر وجود دارند با توجه به پیشرفت فوق العاده تکنولوژی تغییرات چشمگیری در تلویزیون ها رخ داد که یکی از آنها افزایش چند برابر کیفیت صدا و تصویر در تلویزیون بود و علاوه بر آن مدل های جدید از امکانات هوشمند و فناوری های فوق العاده ای برخوردار می باشند.

تعداد کمپانی هایی که در ساخت و تولید لوازم خانگی هستند زیاد بوده و برخی از آن ها به دلیل کیفیت و کارایی فوق العاده کالا هایشان جزء بهترین و معروف ترین برند ها می باشند، برند خوش نام ال جی LG نیز یکی از همین کمپانی های معروف در سراسر جهان می باشد؛ این برند در سال 2022 سری جدید از تلویزیون های خود را ارائه داد که مدل های توسعه یافته سال قبل می باشند، یکی از مدل های پرطرفدار ال جی تلویزیون های نانو NANO می باشد که از همه نظر منحصر به فرد بوده.

تلویزیون الجی مدل 55NANO75 یکی از بهترین مدل های امسال می باشد که به دلیل کیفیت و کارایی خارق العاده ای که دارد جزء بهترین تلویزیون ها محسوب می شود. این تلویزیون در چند سایز مختلف برای محیط های بزرگ و کوچک طراحی شده است تا کاربران بنا به آن چیزی که مورد نیازشان است اندازه آن را انتخاب نمایند. طراحی تلویزیون 55 اینچ الجی بسیار شیک و مدرن بوده به گونه که با هر محیط  دکوراسیونی همخوانی پیدا می کند، بدنه ای با ضخامت کم و کناره های باریک ظاهر تلویزیون را چند برابر زیبا تر کرده است و البته دو پایه محکم آن باعث شده تا تلویزیون را به صورت متعادلی نگه دارد.

کیفیت تصویر و صدا در تلویزیون بخش ویژه ای محسوب می شود زیرا از تلویزیون برای هر کاری بهره ببریم این دو گزینه تاثیر بالایی در اجرا آن عملکرد دارند. تلویزیون مدل NANO75 از کیفیت تصویر فوق العاده فورکی نانوسل 4K NanoCell بهره برده است که با رزولوشن 3840*2160 پیکسل برابری می کند که امکان ارائه تصاویر با کیفیت بالایی را برای کاربران به ارمغان آورده و البته برخی از فناوری هایی مانند HDR به بهبود کیفیت تصاویر می پردازند تا آن ها را با جلوه طبیعی و شگفت انگیز به نمایش بگذارد. این مدل تلویزیون از کیفیت صدایی با توان صوتی 20 وات بهره برده است که دارای دو بلندگوی 2 کاناله می باشد و هر کدام از آن ها صدایی را با توان خروجی 10 وات ارائه می نماید تا صدای شفاف و شنیدنی را ایجاد کند، فناوری و قابلیت هایی در این تلویزیون پشتیبانی شده است که کمک می کند صدایی با کیفیت بالاتر تولید شود.

سونی از فناوری منحصر به فردی به نام پردازنده در این تلویزیون بهره برده است که در مدل 55NANO75 از پردازنده a5 Gen5 Al Processor 4K به منظور پردازش داده های صوتی و تصویری بهره برده است، هر تصویر و صدایی قبل از ارائه توسط این مدل پردازشگر با سرعت و کیفیت بالا پردازش می شود که در مرحله پردازش کیفیت را تا حد امکان بالا می برد و داده هایی که دارای اختلالات می باشند را به بهترین گونه ارائه می دهد. هوشمند بودن همه تلویزیون ها به دلیل هوش مصنوعی و سیستم عامل آن می باشد یعنی بدون وجود آن تلویزیون ها معمولی عمل می کنند، ال جی در همه تلویزیون های خود از سیستم عامل به ویژه وب او اس WebOS پشتیبانی کرده است تا کاربران بتوانند به امکانات و برنامه های بیشتری دسترسی داشته باشند و بجز دیدن فیلم و تصویر بتوانند از آن استفاده های دیگر نیز داشته باشند.

سیستم عامل WEBOS امکان اتصال به وای فای را به وجود آورده است که با اتصال به اینترنت می توانید به محتوا های زیادی در کل سطح جهان دسترسی داشته باشید و البته امکان نصب بازی های متنوعی را نیز امکان پذیر کرده است که با استفاده از این فناوری دیگر لازم به خرید جداگانه کنسول های بازی نمی باشد، بلکه از طریق تلویزیون به راحتی می تواند بازی های مورد علاقه تان را بارگیری نمایید تا بازی ای را با کیفیت و لحظه های جذاب تجربه نمایید.

برای اینکه با تلویزیون LG مدل 55NANO75 ارتباط برقرار کرد باید از دو روش اتصال سیمی و بی سیم بهره برد که در روش بی سیم به طور غیر مستقیم از طریق وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth اقدام می نماییم و برای ارتباط سیمی از طریق پورت های پشت تلویزیون و کابل مخصوص اتصال صورت می گیرد.

طراحی مدرن و شیک تلویزیون 55 اینچ LG مدل 55NANO75

طراحی در انتخاب و خرید هر کالا یا محصولی در درجه اول قرار گرفته زیرا اولین موردی که توجه ما را برای خرید یک کالا جذب می کند ظاهر شیک و مدرن می باشد. با توجه به سلیقه کاربران و همچنین مد روز شرکت ال جی LG تلویزیون هایی را با ظاهر فوق العاده زیبا و مینیمالیستی طراحی کرده است که هر توجه هر فردی را به خود جلب می نماید. تلویزیون مدل NANO75 در سایز های 43،50،55،65،70،75،86 اینچ برای محیط هایی با متراژ زیاد و کم ارائه شده است تا هر فردی با توجه به محیط خود بتواند این تلویزیون بی نظیر را انتخاب نماید، سایز 55 اینچ این مدل برابر با 139 سانتی متر می باشد.

بدنه این تلویزیون دارای ضخامت بسیار کمی بوده و به صورت بسیار مرتب و یکدست طراحی شده است، کناره های تلویزیون بسیار ظریف و نازک بوده که باعث می شود تا تمام تمرکز کاربر روی صفحه نمایشگر متمرکز شد و از حواس پرتی جلوگیری نماید. تلویزیون 55NANO75 دارای دو پایه به شکل دو شاخه می باشد که در دو طرف تلویزیون قرار گرفته شده و از جنس محکمی تولید شده که باعث می شود تا تلویزیون را به حالت متعادل نگه دارد و از بروز هرگونه لرزش جلوگیری نماید. رنگ فریم، قاب و پایه های این تلویزیون به رنگ مشکی جذاب بوده که در هر دکوراسیونی زیبایی خود را به رخ می کشاند.

چندین سال است که پورت های ارتباطی را در قسمت پشت تلویزیون طراحی می کنند تا از شلوغی اطراف تلویزیون جلوگیری شود و البته ظاهر مرتبی را نیز به تلویزیون بخشیده است. این تلویزیون را می توانید در دو حالت در دکوراسیون خود بهره ببرید، یکی از این حالت ها با وجود همان پایه صورت می گیرد که می توانید آن را بر روی هر سطح صافی مانند میز تلویزیون قرار دهید، اما در حالت یا روش دیگر باید پایه های آن جدا نمود و با استفاده از پایه دیواری ( براکت دیواری) آن را به دیوار نصب کرد تا مانند یک تابلو خود را روی تلویزیون نمایان کند.

کیفیت تصویر 4K NanoCell تلویزیون ال جی مدل 55NANO75

یکی از ویژگی های مهم در تلویزیون کیفیت تصویر آن می باشد زیرا ما برای دیدن انواع تصویر و ویدیو آن را تهیه می نماییم و قطعاً برای ما جزء مهمی دارد زیرا هرچه کیفیت تصویر بالاتر باشد تصاویر با کیفیت بالا تری ارائه می شوند به طوری که کاربران را از دیدن چنین تصاویر متعجب می شوند. کمپانی الجی در تلویزیون مدل 55NANO75 از کیفیت تصویر فورکی نانوسل 4K NanoCell پشتیبانی کرده است که امکان نمایش تصاویر با بهترین کیفیت را امکان پذیر کرده است.

به طور ثابت تمامی تلویزیون هایی که دارای کیفیت تصویر 4K می باشد از رزولوشن 3840*2160 پیکسل پشتیبانی کرده اند که تصاویر را با وضوح بالاتر نمایش می دهد. این مدل تلویزیون فورکی صحنه ها را با نرخ رفرش ریت 60 HZ ارائه می دهد که در نمایش لحظه ها تاثیر زیادی دارد و باعث می شود تا با جزئیات دقیق تر نمایش داده شوند. نور پس زمینه ای که در این تلویزیون به کار رفته است Direct LED می باشد؛ پنل بکار رفته در این تلویزیون IPS می باشد که تصاویر را با زاویه دید بهتری ارائه می دهد.

این تلویزیون دارای فناوری HDR می باشد که با پشتیبانی از فرمت های HDR10 Pro و HLG نقاط تاریک و روشن تصویر را با جزئیات کامل نمایش می دهد، حتی در صحنه هایی سایه دار نیز امکان مشاهده تصویر با حس لذت بخشی وجود دارد. تلویزیون NANO75 از حالت های تصویر متنوعی بهره برده است؛ Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, Filmmaker, (ISF)Expert(Bright Room), (ISF)Expert(Dark Room) نمونه هایی از حالت تصویر می باشند که هر کدام از آن ها برای محتوا با موضوعات مختلفی بهره برده شده اند، شما با توجه به محتوا پخش شده حالت مرتبط را فعال می کنید تا با ارائه صحنه های جذاب و دیدنی از دیدن آن چند برابر لذت ببرید.

صدای رسا با توان خروجی 20 وات تلویزیون مدل 55NANO75

کیفیت صدا بخش ویژه ای در تلویزیون به حساب می آید که باعث می شود تا صدای مورد نظر با کیفیت بالایی ارائه شود، تمامی تلویزیون های ال جی از کیفیت صدای بالایی برخوردار می باشند که باعث جلب توجه کاربران در هنگام انتخاب و بررسی مشخصات تلویزیون در هنگام خرید آن می باشد. تلویزیون مدل 55NANO75 امکان ارائه داده های صوتی را با توان خروجی 20 وات امکان پذیر کرده است، این تلویزیون دارای سیستم صوتی 2 کاناله در داخل تلویزیون می باشد که هر کدام از آن ها به طور جداگانه صدایی با توان صوتی 10 وات را ارائه می نمایند.

این تلویزیون با پشتیبانی از فناوری Clear Voice Pro نویز صدا را تا حد امکان کاهش داده و باعث می شود تا صدایی رسا و شفاف ارائه شود؛ قابلیت AI Acoustic Tuning صدایی که تولید می شود را با جزئیات کامل و پخش همزمان با تصویر ارائه می دهد. برای افرادی که قدرت صوتی این تلویزیون در برخی از مواقع برایشان جوابگو نیست امکان اشتراک گذاری صدا امکان پذیر شده است که با اتصال از طریق بلوتوث یا کابل به راحتی می توانید صدای تلویزیون را به ساندبار و بلندگو اتصال نمایید تا صدای بلند تری تولید شود.

پردازنده قوی α5 Gen5 AI Processor 4K تلویزیون ال جی مدل 55NANO75

بیشتر تلویزیون های جدید دارای پردازنده می باشند و این به دلیل پیشرفت تکنولوژی بوده که از فناوری و امکانات هوشمندی در تلویزیون ها بهره برده اند؛ تلویزیون مدل 55NANO75 از پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K پشتیبانی می نماید تا بتواند داده های صوتی و تصویری را به بهترین شیوه پردازش نماید و با کیفیت بالا ارائه دهد. پردازنده قدرتمند آلفا 5 نسل 5 فورکی در مرحله پردازش تصاویر و صدا را با سرعت بسیار بالا پردازش نموده که بر روی کیفیت صدا و تصویر تاثیر بسیاری می گذارد.

تصاویری که از کیفیت پایینی برخوردار هستند و دارای نویز می باشند را به همان صورت بر روی صفحه نمایشگر ارائه نمی دهد بلکه کیفیت آن را به حد فورکی 4K رسانده و آن را با جزئیات دقیق و رنگ های واقعی به نمایش می گذارد؛ در کیفیت صدا نیز همان گونه عمل می کند صدایی که دارای نویز باشد را پردازش کرده و آن را بدون نویز و رسا ارائه می دهد البته صدای اصلی را به طور برجسته تری پخش می نماید و صدا های پس زمینه را کمرنگ تر پخش می کند. به این صورت صدا و تصاویری که از کیفیت پایینی برخوردار هستند به نحوه فوق العاده ای ارائه می شوند تا کاربران از دریافت آن ها با کیفیت بالا لذت ببرند.

 

سیستم عامل webOS Smart TV در تلویزیون هوشمند LG مدل 55NANO75

همان گونه که می دانید تلویزیون های مدل قدیمی و معمولی دارای امکانات چنین نبودند و حتی هیچ گونه برنامه هوشمندی را پشتیبانی نمی کرند اما امروزه همه تلویزیون های جدید دارای سیستم عامل مختص به خود می باشند که برند ال جی از مدل WebOS در همه تلویزیون های خود استفاده کرده است که امکانات و برنامه های هوشمندی را به ارمغان آورده است.

این سیستم عامل امکان دسترسی به برنامه های مختلفی را به وجود آورده که هر کاربری به راحتی می تواند از آن ها استفاده نماید، با اتصال به وای فای می توانید به اینترنت متصل شوید و از این طریق هر برنامه ای را دانلود نمایید و یا به دلخواه خود وب گردی نمایید و صفحات وب مورد نظر را روی تلویزیون اجرا نمایید. شما از طریق دنیای اینترنت می توانید به برنامه هایی مانند Netflix وصل شد تا از محتوا های متنوعی در هر موضوعی بهره ببرید، محتوایی که در نتفلیکس هستند متناسب با هر سنی بوده که هر فردی می تواند فیلم و سریال را با هر ژانری که مورد سلیقه آن می باشد را بارگیری نماید.

با وجود سیستم عامل webOS تلویزیون از دستیار صوتی پشتیبانی نموده که کار کاربران را بسیار راحت تر نموده است به گونه ای که به راحتی و فقط با استفاده از صدای خود محتوای مورد نظر را بگویید تا دستیار صوتی صدای شما را تشخیص داده و در کمترین زمان صفحه با برنامه مورد نظر را برای شما ارائه دهد. شما با استفاده از این بدون تایپ می توانید جستجو کنید زیرا قابلیت تبدیل گفتار به متن نیز در این تلویزیون استفاده شده است.

اتصالات تلویزیون LG مدل 55NNAO75

برای ارتباط و اتصال با تلویزیون ال جی LG مدل NANO75 از دو روش سیمی و بی سیم استفاده می شود که هر کدام از آن ها برای اتصال دستگاه های جانبی مختلفی می باشد؛ در روش اتصال مستقیم کاربر برای اینکه بتواند ارتباط میان تلویزیون و یک دستگاه جانبی را برقرار کند باید از طریق کابل یا سیم مخصوص و همچنین پورت مربوط در پشت تلویزیون اقدام به اتصال نماید. اتصال بی سیم در تلویزیون با وجود وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth صورت می گیرد که در هر کجا باشید می توانید داده ها را به راحتی بر روی تلویزیون انتقال دهید، با وجود وای فای تلویزیون به اینترنت متصل می شود که از طریق آن می توانید به انواع محتوا و برنامه ها به راحتی دسترسی داشته باشید.

پورت های ارتباطی تلویزیون در قسمت پشت آن طراحی شده است که دسترسی به آن ها راحت می باشد، این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI برای اتصالات سایر دستگاه های جانبی از طریق کابل، 2 پورت USB برای اتصال فلش و به تلویزیون، 1 پورت LAN برای اتصال وای فای به تلویزیون از طریق کابل می باشد، پورت های RF، CI، HDMI2 نمونه های دیگر از درگاه تلویزیون هستند که نسبت به پورت های قبلی کمتر استفاده می شوند.

 

کلام آخر...

تلویزیون 55 اینچ مدل 55NANO75 محصول برند ال جی LG می باشد که در سال 2022 در کشور کره تولید شده که یکی از بهترین تلویزیون های نانو به حساب می آید، این مدل تلویزیون در سال 2021 با همین نام تولید شده اما مدل معرفی شده امسال از نظر کیفیت و فناوری در درجه بالاتری قرار دارند؛ این مدل تلویزیون دارای امکانات و ویژگی های فوق العاده ای می باشد که باعث شده تا عملکرد فوق العاده ای داشته باشد.

اصلی کالا تلویزیون 55 اینچ NANO75 را به شما عزیزانی که قصد خرید تلویزیون دارید معرفی می کند، این کالا مناسب برای افرادی بوده که قصد خرید جهیزیه دارند و یا می خواهند تلویزیون مدل جدید را تهیه نمایند. برای سفارش کالا و جهت جوابگویی به سوالات شما با همکاران فروش ما از طریق تماس تلفنی یا وات ساپ در ارتباط باشید تا شما را به بهترین شیوه راهنمایی نمایند و همچنین سفارش شما را بدون نگرانی ثبت نمایند، تمامی کالا های سایت اصلی کالا با مرجوعیت اصلی بودن کالا به طور مستقیم از شهر بانه یا گناوه ارسال خواهند شد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 55NANO75 2022 4K NANOCELL

مشخصات

مدل کامل
NANO75
سری
75
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED NANOCELL
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
139 سانتی متر
نور پس زمینه
Direct LED
کیفیت تصویر
4K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Dark Room)
(ISF) Expert (Bright Room)
Filmmaker
Standard
Cinema
Sports
Game
Vivid
Eco
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
1
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123x71x6سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55NNAO75
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
تنظیمات حالت صدا
دارد
موتور تصویر
a5 Gen5 Al Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
اقلام همراه
کابل برق، دفترچه راهنما، پایه رومیزی، پیچ اتصال پایه، ریموت کنترل
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
NANO75
سری
75
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED NANOCELL
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
139 سانتی متر
نور پس زمینه
Direct LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Dark Room)<br /> (ISF) Expert (Bright Room)<br /> Filmmaker<br /> Standard<br /> Cinema<br /> Sports<br /> Game<br /> Vivid<br /> Eco

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN
1

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123x71x6سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55NNAO75
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
تنظیمات حالت صدا
موتور تصویر
a5 Gen5 Al Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
اقلام همراه
کابل برق، دفترچه راهنما، پایه رومیزی، پیچ اتصال پایه، ریموت کنترل

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم