تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50NANO75 2022

مشخصات کلی تلویزیون الجی 50 اینچ  4K NanoCell مدل 50NANO75 2022 

  • پردازنده a5 Gen5 Al Processor 4K
  • سیستم عامل webOS Smart TV
  • رزولوشن 3840×2160 پیکسل
  • کیفیت تصویر 4K NanoCell
  • نرخ رفرش ریت 60 هرتز
  • سیستم صوتی 2 کاناله
  • توان خروجی 20 واتی
  • سال ساخت 2022
  • ابعاد 112x65x6 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
17,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 50NANO75 2022 4K NANOCELL
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

ویژگی های کلی تلویزیون ال جی 50 اینچ 4K مدل 50NANO75

تلویزیون جزء کالاهایی می باشد که در همه خانه ها یافت می شود که اصلی ترین دلیل استفاده از تلویزیون دیدن تصاویر، ویدیو و همچنین شنیدن داده های صوتی می باشد. تلویزیون هایی معمولی که مدل های قدیمی بودند دارای ویژگی خاص و کیفیت بالایی نبودند، به دلیل پیشرفت تکنولوژی و علم فناوری تغییرات زیادی را در تلویزیون ها مشاهده می نماییم بکه از نظر کیفیت صدا و تصویر در درجه بالایی قرار گرفته اند و بجز آن از امکانات و فناوری های هوشمندی برخوردار می باشند.

کمپانی های زیادی در جهان وجود دارند که در خط تولید لوارم خانگی هستند یکی از خوش نام ترین برند های جهان ال جی LG می باشد که به دلیل کیفیت و کارکرد فوق العاده شان جزء بهترین و معروف ترین برند های جهان می باشد؛ این برند در سال 2022 سری جدید از تلویزیون های NANO را معرفی کرد که جزء مدل های توسعه یافته سال قبل یعنی 2021 می باشد، تلویزیون های نانو NANO جزء مدل های پرطرفدار و منحصر به فرد می باشد.

تلویزیون LG مدل 50NANO75 یکی از بهترین تلویزیون های امسال محسوب می شود زیرا از کیفیت و کارایی فوق العاده ای برخوردار می باشد. این تلویزیون را برای محیط هایی با متراژ متفاوت تولید کرده اند که با توجه به فضای اتاق می توانید تلویزیون مورد نظر خود را تهیه نمایید. یکی از موارد مهم طراحی تلویزیون بوده که این تلویزیون 50 اینچ ال جی دارای طراحی شیک و مدرن می باشد و با هر دکوراسیونی همخوانی پیدا می کند، بدنه آن از ضخامت کم و کناره های باریک در ظاهر تلویزیون تاثیر زیادی گذاشته است که آن را چند برابر جذاب تر کرده است و البته دو پایه دو شاخه و محکم آن نیز در طراحی تلویزیون تاثیر گذار می باشد.

دو مشخصه ای که در تلویزیون اهمیت زیادی دارد کیفیت تصویر و صدای آن می باشد؛ تلویزیون ال جی مدل NANO75 از کیفیت تصویر 4K NanoCell پشتیبانی کرده است که برابر با رزولوشن 3840*2160 پیکسل می باشد، رزولوشن تصویر هر چه بالاتر باشد امکان ارائه تصاویر با کیفیت بالا و جزئیات دقیق تری را ایجاد می نماید و همچنین فناوری هایی مانند HDR در تلویزیون به منظور بهبود کیفیت تصویر به کار برده شده اند تا تصاویر با جلوه واقعی و شگفت انگیز ارائه شود. این مدل تلویزیون نانو صدای خروجی را با توان 20 وات در دو بلندگوی ارائه می دهد که صدایی شفاف و گوش نواز را پخش می نماید، فناوری و قابلیت هایی برای بهبود و بالا رفتن کیفیت صدا در تلویزیون بهره برده شده که هر کدام به نوبه خود بر روی صدا تاثیر می گذارند

LG در تلویزیون مدل 50NANO75 از پردازنده a5 Gen5 Al Processor 4K پشتیبانی کرده است تا صدا و تصاویر را با کیفیت و سرعت بالا پردازش نماید، همه داده های تصویری و صدا قبل از ارائه توسط این پردازشگر پردازش شود و سپس آن را با کیفیت فوق العاده و شگفت انگیز ارائه دهد. هوشمند بودن تلویزیون ویژگی مهم و کاربری به حساب می آید که به دلیل هوش مصنوعی و سیستم عامل تلویزیون های معمولی به هوشمند تغییر کرده اند، ال جی به بهره بردن از سیستم عامل WebOS در همه تلویزیون های ساخت کمپانی خود امکانات و برنامه های فوق العاده ای را ایجاد کرده و آن ها را به راحتی در دسترس کابران قرار داده اند.

سیستم عامل WEBOS اتصال به وای فای را به راحتی به وجود آورده که با اتصال به اینترنت به محتوا های دلخواه تان به راجتی دسترسی پیدا می کنید و آن ها را در مدت زمان کمی مورد استفاده قرار می دهید. و البته با وجود همین سیستم عامل می توان از بازی های متنوعی در داشبورد بازی استفاده کرد بدون اینکه نیازی به خرید کنسول های بازی جداگانه داشته باشید.

برای ارتباط و اتصال با تلویزیون هوشمند مدل 50NANO75 از دو طریق اتصال سیمی ( مستقیم) و بی سیم ( غیرمستقیم ) استفاده می شود که در اتصال سیمی کاربر باید از طریق پورت های ارتباطی مخصوص و کابل مرتبط اتصال را برقرار نماید و همچنین در روش بی سیم که روش بسیار راحتی بوده از وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth بهره برده می شود.

 

 

 

طراحی مینیمالیستی تلویزیون 50 اینچ مدل 50NANO75

همیشه ما زمانی که یک تلویزیون را انتخاب می نماییم در درجه اول به طراحی و ظاهر آن فکر می کنیم زیرا همه افراد به دنبال کالاهایی با طراحی جدید و مدرن می باشند تا بتوانند آن را با دکوراسیون خود ست کنند. به دلیل اهمیت بالای شکل ظاهری، ال جی LG تلویزیون هایی را با توجه به سلیقه کاربران و دکوراسیون های مختلف طراحی کرده است که از ظاهر فوق العاده زیبا و مینیمالیستی می باشند. تلویزیون شیک مدل NANO75 در سایز های 43،50،55،65،70،75،86 اینچ طراحی شده تا هر فردی با توجه به متراژ محیط مورد نظرش سایز مناسب را انتخاب نماید، در اینجا مشخصات ظاهری این مدل تلویزیون 50 اینچ را معرفی می نمایمم که برابر با 127 سانتی متر می باشد.

این تلویزیون دارای بدنه ای ظریف با ضخامت بسیار کم می باشد که بسیار مرتب و یکدست طراحی شده است، فریم تلویزیون به حدی باریک و ظریف می باشد که از حواس پرتی بینندگان جلوگیری به عمل می آورد. تلویزیون ال جی 50NANO75 توسط دو پایه به شکل V طراحی شده است که تلویزیون را به حالت متعادلی نگه می دارد که بسیار محکم می باشد. بدنه، کناره و همچنین پایه های این تلویزیون به رنگ بسیار جذاب مشکی می باشد.

طراحان همیشه در تلاشند تا بتوانند تلویزیون هایی مدرن و مرتب را ارائه دهند که یکی از کارهای فوق العاده ای بر روی طراحی آن انجام داده اند قرار دادن پورت های ورودی و خروجی در قسمت پشت تلویزیون می باشد که ظاهر مرتب تر را به ارمغان آورده  و همچنین از شلوغی اطراف تلویزیون نیز جلوگیری می نماید. شما می توانید در دو حالت از تلویزیون در دکوراسیون خود بهره ببرید یکی از حالت ها با وجود همان پایه های سرخود بوده که اکثراً آن را روی میز مخصوص تلویزیون قرار می دهند و روش دیگر با جداسازی پایه ها و اتصال به دیوار از طریق براکت دیواری صورت می گیرد، به دلیل یکدست بودن پشت تلویزیون به صورت صاف بر روی دیوار قرار می گیرد.

 

کیفیت تصویر منحصر به فرد فورکی تلویزیون LG مدل 50NANO75

یک گزینه بسیار مهم در تلویزیون کیفیت تصویر می باشد که در انتخاب تلویزیون در اولویت انتخاب قرار دارد به طوری که هرچه کیفیت تصویر بالا تر باشد تصاویر ویدیو ها با کیفیت بالاتری ارائه می شود که هر کاربری از دیدن آن شگفت زده شود. کمپانی LG در تلویزیون سری جدید 2022 مدل 50NANO75 از کیفیت تصویر منحصر به فرد فورکی نانوسل 4K NanoCell بهره برده است که تصاویر را با کیفیت عالی و رنگ های غنی به نمایش می گذارد.

تلویزیون هایی که از کیفیت تصویر 4K برخوردار هستند دارای رزولوشن 3840*2160 پیکسل می باشند به گونه ای که امکان ارائه تصاویر با وضوح بالاتر را به ارمغان آورده. این تلویزیون نانو صحنه های تصویر را با نرخ رفرش ریت 60 هرتز باسازی می نماید که باعث شده تا لحظه به لحظه محتوا تصویری با جزئیات کامل ارائه. با بهره بردن از پنل IPS، تلویزیون با زاویه دید بهتری تصاویر را نمایش می دهد و همچنین با پشتیبانی از نور پس زمینه Direct LED نور تلویزیون با محتوای مورد نظر تنظیم می شود و در آخر تصویری خارق العاده را ارائه می دهند.

تلویزیون نانو ال جی دارای فناوری HDR می باشد که با پشتیبانی از فرمت های HDR10 Pro و HLG صحنه های تاریک و روشن تصویر و حتی در صحنه هایی سایه دار نیز مشاهده تصویر به طور کامل بوده که حس لذت بخشی را به وجود می آورد. ال جی در تلویزیون NANO75 از چند حالت تصویر مختلفی پشتیبانی کرده است؛ Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game,Filmmaker, (ISF)Expert(Bright Room), (ISF)Expert(Dark Room) این ها نمونه هایی از حالت تصویر بوده هر کدام برای محتوای مرتبطی ایجاد شده، مثلاً شما زمانی که در حال گیم با بازی هستید می توانید حالت گیم Game را فعال نمایید تا صحنه های بازی چند برابر دیدنی و لذت بخش تر شود.

 

سیستم صوتی 2 کاناله تلویزیون ال جی مدل 50NANO75

یکی از بخش های مهم در انتخاب تلویزیون کیفیت صدا می باشد که تاثیر زیادی بر روی کارکرد و ارائه داده های صوتی دارد، ال جی در تلویزیون های خود از کیفیت صدای بالایی بهره برده است تا صدایی که توسط تلویزیون ارائه می شود به صورت کاملاً دلنشین و گوش نواز باشد. تلویزیون مدل 50NANO75 دارای سیستم صوتی 2 کاناله می باشد که هر کدام از آن ها امکان خروجی 10 وات دارند و به صورت سرجمع این تلویزیون صدایی را با توان صوتی 20 وات را به صورت رسا و فراگیر ارائه می دهد.

تلویزیون الجی مدل NANO75 از فناوری Clear Voice Pro بهره برده که باعث می شود تا نویز صدا را حذف نماید و صدایی بدون نویز را به طور رسا و شفاف ارائه دهد؛ قابلیت AI Acoustic Tuning صدای مورد نظر را با جزئیات کامل و همچنین پخش همزمان با تصویر به ارمغان می آورد. افرادی هستند که به شنیدن صدای بلند علاقه دارند برای این افراد امکان اشتراک گذاری صدا ایجاد شده که کاربران می توانند صدا را با اتصال به بلوتوث و یا کابل به ساندبار یا بلندگو متصل نمایند تا صدایی با میزان بلند تر تولید شود.

 

پردازنده آلفا 5 نسل 5 فورکی تلویزیون LG مدل 50NANO75

در تلویزیون های جدید پردازنده بخش مهم و ویژه ای محسوب می شود زیرا در عملکرد و ارائه داده ها تاثیر گذار می باشد؛ الجی در برخی از تلویزیون های خود بخصوص نانو ها از پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K بهره برده اند که تلویزیون 50NANO75 نیز از همین مدل پردازشگر به منظور پردازش داده های صوتی و تصویری پشتیبانی کرده تا تصاویر و صدا را قبل از ارائه به بهترین شیوه پردازش کند و با کیفیت بالا ارائه دهد.

پردازنده آلفا 5 نسل 5 فورکی دارای عملکرد قوی بوده که با سرعت بسیار بالا به پردازش تصاویر و صدا می پردازد. تصاویری که از کیفیت فورکی پایین تر هستند و یا از نویز تصویر برخوردار می باشند در این مرحله کیفیت آن بالا رفته و تصاویری با حداقل کیفیت 4K و با جزئیات دقیق و طیف رنگی بالا نمایش می دهد؛ این پردازنده برای کیفیت صدا نیز به همان صورت عمل می کند مثلاً صدایی که می خواهد ارائه شود اگر دارای نویز باشد و شفافیت آن چنانی نداشته باشد به کمک این پردازنده صدایی که به گوش افراد می رسد بدون نویز وکاملاً رسا و فراگیر بوده که هر فردی از شنیدن چنین صدا هایی لذت می برد.

 

سیستم عامل WebOS تلویزیون هوشمند مدل 50NANO75

تلویزیون های قدیمی بسیار معمولی بودند و از امکانات و فناوری های آن چنانی برخوردار نبوده اند به طوری که از هیچ گونه برنامه هوشمندی پشتیبانی نکرده اند اما امروزه به دلیل پیشرفت چشمگیری که در تکنولوژی رخ داده است شاهد تلویزیون های هوشمند می باشیم که دلیل اصلی این تلویزیون ها بهره بردن از سیستم عامل می باشد که هر برند دارای یک یا دو سیستم عامل مخصوص است که در تلویزیون های خود استفاده کرده است، برند الجی LG از مدل  مختص به خود می باشند که از مدل WebOS استفاده کرده تا که امکانات و برنامه های هوشمندی را در دسترس کاربران قرار دهد. تلویزیون هوشمند مدل 50NANO75 از سیستم عامل وب او اس پشتیبانی کرده است.

با وجود سیستم عامل به راحتی می توانید به انواع برنامه و محتوا دسترسی داشته باشید، با استفاده از اتصال به وای فای می توانید به اینترنت متصل شوید تا با یک جستجوی ساده به محتوای مورد نظرتان در مدت زمان کمی دسترسی داشته باشید، حتی به راحتی توانسته وب گردی نمایید تا اوقات فراغت خود را سپری کنید. شما با اتصال به دنیای اینترنت می توانید به برنامه هایی مانند Netflix دسترسی داشته باشید تا ساعت ها محتوا های مختلف نگاه کنید و نهایت لذت ببرید.

سیستم عامل webOS از چند دستیار صوتی پشتیبانی می کند که با وجود آن بدون استفاده ریموت کنترلی به راحتی می توانید کار خود را پیش ببرید زیرا پس از امر شما، دستیار صوتی صدای شما را تشخیص داده و سپس آن چیزی را که درخواست کرده اید پس از مدت زمان کوتاهی اجرا می شود. شما به راحتی و حتی بدون تایپ می توانید با صدای خود در مرورگرها اقدام به جستجو نمایید، با قابلیت تبدیل گفتار به متن صدای شما به صورت متن نمایش داده می شود.

 

ارتباط و اتصالات تلویزیون ال جی مدل 50NNAO75

هر تلویزیون برای اینکه بتواند با سایر دستگاه های جانبی ارتباط برقرار کند باید از دو روش سیمی و بی سیم بهره ببرد، تلویزیون LG مدل 55NANO75 همانند سایر تلویزیون های دیگر این این دو طریق اقدام می کند؛ ارتباط در روش اتصال سیمی از طریق کابل مخصوص و پورت های قرار گرفته در پشت تلویزیون صورت می گیرد که به راحتی می توانید اتصال میان تلویزیون و چند دستگاه جانبی را به صورت همزمان برقرار کرد. اتصال بی سیم کاملاً برعکس اتصال سیمی بوده به طوری که در این روش فقط لاز است تا با وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth در ارتباط باشید و به صورت غیر مستقیم اقدام به اتصال آن ها بنمایید، زمانی که به وای فای وصل هستید قطعاً به اینترنت نیز دسترسی پیدا خواهید کرد.

جهت مرتب بودن پورت های ارتباطی آن ها را در قسمت پشت تلویزیون طراحی کرده اند، در ادامه با برخی از پورت های تلویزیون NANO75 آشنا می شویم؛ 3 پورت HDMI برای اتصال تلویزیون به سایر دستگاه های جانبی بوده، 2 پورت USB برای اتصال فلش و نمایش داده های آن، 1 پورت LAN برای اتصال وای فای از طریق کابل مرتبط و پورت های RF، CI، HDMI2 نمونه های دیگر از درگاه تلویزیون هستند که نسبت به پورت های قبلی کمتر قابل استفاده می باشند؛ دو پورت USB و  HDMIجزء معروف ترین و پر استفاده ترین پورت های تلویزیون می باشد.

 

سخن پایانی ...

برند ال جی در سال 2022 اقدام به ساخت سری جدیدی از تلویزیون هایش کرد که یکی از این تلویزیون ها مدل 50NANO75 می باشد که در کشور کره تولید شده است، تلویزیون های نانو NANO جزء بهترین تلویزیون ها به حساب می آیند؛ تلویزیون Nano75 در سال 2021 با همین شناسه تولید شده اما مدل 2022 آن از کیفیت بالاتر و امکانات جدید تری برخوردار می باشد؛ به دلیل امکانات و ویژگی های فوق العاده این تلویزیون از عملکرد خارق العاده ای برخوردار می باشد.

اگر قصد خرید تلویزیون دارید سایت اصلی کالا تلویزیون 50 اینچ NANO75 فورکی را به شما عزیزان معرفی می نماید، اگر به دنبال تلویزیونی مناسب برای جهزیه هستید این مدل تلویزیون گزینه مناسبی بوده زیرا هم هوشمند بوده و هم عملکرد بالایی دارد. برای ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا در راستای یک خرید مناسب شما را راهنمایی نمایند، شما به صورت مستقیم کالا را از شهر بانه یا گناوه تحویل می گیرد و البته جای گفتن است که تمامی کالا های اصلی کالا با ضمانت اصلیت کالا دریافت خواهند شد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 50NANO75 2022 4K NANOCELL

مشخصات

مدل کامل
NANO75
سری
75
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
50
نوع صفحه نمایش
LED NANOCELL
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
127 سانتی متر
نور پس زمینه
Direct LED
کیفیت تصویر
4K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Dark Room)
(ISF) Expert (Bright Room)
Filmmaker
Standard
Cinema
Sports
Game
Vivid
Eco
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
1
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
112x65x6 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
50NANO75
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
تنظیمات حالت صدا
دارد
موتور تصویر
a5 Gen5 Al Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
اقلام همراه
کابل برق، دفترچه راهنما، پایه رومیزی، پیچ اتصال پایه، ریموت کنترل
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
NANO75
سری
75
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
50
نوع صفحه نمایش
LED NANOCELL
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
127 سانتی متر
نور پس زمینه
Direct LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Dark Room)<br /> (ISF) Expert (Bright Room)<br /> Filmmaker<br /> Standard<br /> Cinema<br /> Sports<br /> Game<br /> Vivid<br /> Eco

ویژگی های صدا تلویزیون

تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN
1

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
112x65x6 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
50NANO75
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
تنظیمات حالت صدا
موتور تصویر
a5 Gen5 Al Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
اقلام همراه
کابل برق، دفترچه راهنما، پایه رومیزی، پیچ اتصال پایه، ریموت کنترل

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم