تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K مدل 65NANO75 2022

مشخصات کلی تلویزیون الجی 65 اینچ  4K NanoCell مدل 65NANO75 2022 

  • پردازنده a5 Gen5 Al Processor 4K
  • سیستم عامل webOS Smart TV
  • رزولوشن 3840×2160 پیکسل
  • کیفیت تصویر 4K NanoCell
  • نرخ رفرش ریت 60 هرتز
  • سیستم صوتی 2 کاناله
  • توان خروجی 20 واتی
  • سال ساخت 2022
  • ابعاد 145x84x6 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
28,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 65NANO75 2022 4K NANOCELL
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

توضیحات کلی تلویزیون ال جی LG مدل 65NANO75 2022

یکی از محصولات خانگی که می شود آن را در هر خانه ای و یا حتی برخی از مکان های عمومی دید تلویزیون می باشد که کاربران بیشتر برای دیدن تصاویر و فیلم از آن بهره می برند اما در تلویزیون های جدید که هوشمند می باشند امکانات بیشتری دارد و به همین دلیل مورد استفاده کار های دیگر نیز قرار می گیرد. تلویزیون های قدیمی که بسیار معمولی بودند و بجز تصویر و صدا به موارد دیگری توجه نمی کردند البته کیفیت این دو ویژگی نیز بسیار پایین بود اما با پیشرفت علم امکانات جدید اضافه شدند و همچنین از کیفیت بالاتری برخوردار بودند.  

ما برند های مختلفی را می شناسیم که در خط تولید انواع لوازم خانگی می باشند که یکی از بهترین برند محصولات خانگی ال جی LG می باشد، این کمپانی چندین سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است و به دلیل کیفیت بالا کالا هایش معروفیت بالایی را به دست آورده است؛ شرکت ال جی هر ساله سری جدید از تلویزیون های خود را وارد بازار لوازم خانگی می کند که سری پیشرفته تر از سری قبل می باشند، می توان گفت تلویزیون های نانو برند LG جزء بهترین تلویزیون ها می باشد که کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

تلویزیون ال جی هوشمند مدل 65NANO75 به دلیل کیفیت و عملکردی که دارد جزء بهترین تلویزیون های نانو سال 2022 محسوب می شود. کمپانی LG هر مدل از تلویزیون های خود را در چند اینچ مختلف طراحی می کند تا هر فردی بتواند با توجه به فضای محیط آن را انتخاب نماید. تلویزیون 65 اینچ NANO75 دارای طراحی مینیمالیستی می باشد که در هر محیط و فضایی زیبایی چشمگیری را به دنبال خود می آورد، البته همه این ها به دلیل بدنه ظریف و کناره های بسیار باریک بوده که ظاهر فوق العاده ای را به تلویزیون می بخشد و حتی طراحی دو پایه محکم آن که باعث شده تعادل تلویزیون را حفظ نماید.

دو ویژگی که بخش مهم و اساسی در عملکرد تلویزیون دارد کیفیت صدا و تصویر می باشد که با توجه به این دو مورد تلویزیون محتوای جذابی را ارائه می دهد. یکی از کیفیت تصویر های فوق العاده فورکی نانوسل 4K NanoCell می باشد که ال جی در تلویزیون مدل 65NANO75 از آن استفاده کرده است که رزولوشن مرتبط با کیفیت تصویر فورکی از 3840*2160 پیکسل برخوردار می باشد که در نمایش تصاویر با وضوح بالا تاثیر گذار می باشد، ال جی برای بهبود کیفیت تصویر از فناوری های متنوعی بهره برده است که هر کدام به نوبه خود تاثیر ویژه ای بر روی نمایش تصاویر می گذارند و آن ها را با جلوه طبیعی و چشم نوازی ارائه می دهند. سیستم صوتی که این تلویزیون از آن بهره برده است 2 کاناله بوده و به صورت سرجمع صدایی را با توان 20 وات به ارمغان می آورد که از شنیدن آن نهایت حس لذت بخشی را تجربه می نمایید.

با پشتیبانی از پردازشگر در تلویزیون ها تغییر بزرگی در عملکرد تلویزیون ها به وجود آمد به طوری که باعث شد تا تصاویر و صدا کم کیفیت با کیفیت بالاتری ارائه شوند؛ ال جی در تلویزیون 65NANO75 از پردازنده آلفا 5 نسل 5 فورکی بهره برده است تا قبل از نمایش هر تصویر و پخش صدا آن را به بهترین صورت پردازش نماید و سپس آن را به گونه ای ارائه دهد که کاربر را از دیدن چنین محتوا با کیفیتی شگفت زده نماید. یکی از دلایل اصلی که تلویزیون های معمولی را به هوشمند تبدیل می کند سیستم عامل می باشد که با وجود آن تلویزیون از هوش مصنوعی نیز برخوردار می باشد، تلویزیون NANO75 ساخت برند الجی بوده که از سیستم عامل WebOS پشتیبانی می نماید تا دسترسی آسانی را به برنامه های و امکانات هوشمند به ارمغان بیاورد، با وجود این سیستم عامل در تلویزیون بجز دیدن فیلم و تصویر می توانید به برخی امکانات دیگر نیز دسترسی داشته باشید.

با توجه به این که این مدل تلویزیون به وای فای wi-fi وصل می شود یعنی به اینترنت نیز دسترسی دارد و با این حالت کاربرانی که از این تلویزیون استفاده می نمایند می توانند از طریق مرورگر ها و برنامه های جستجوگر مانند گوگل به محتوا های مورد نظر دسترسی داشته باشند؛ این تلویزیون امکان نصب انواع بازی در هر موضوعی را برای کاربران به وجود آورده است که نصب و بارگیری آن به راحتی صورت می گیرد به طوری که دیگر لازم نیست هزینه اضافی کنید تا کنسول های بازی جدید را خریداری نمایید، داشبورد بازی که در این مدل تلویزیون نانو ایجاد شده است امکان دسترسی به هر بازی در هر سنی را امکان پذیر کرده است که با توجه به کیفیت تصویر بالایی که دارد بازی ای را با لحضه های جذاب و با کیفیت تصویر بالا تجربه می نماید.

برای اتصال با تلویزیون هوشمند مدل 65NANO75 از روش سیمی و بی سیم اقدام می نماییم که در روش ارتباط بی سیم از طریق وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth اقدام می کنیم و اما در روش سیمی یا مستقیم از پورت های پشت تلویزیون و همچنین کابل یا سیم مخصوص بهره می بریم.

 

 

 

طراحی بی نظیر تلویزیون 65 اینچ LG مدل 65NANO75

طراحی در هر گزینه ای در اولویت قرار گرفته است زیرا کالایی با ظاهر زیبا و شیک همیشه طرفداران بیشتری دارد و حتی طبق نظرات افراد بیشتر جذب محصولاتی با طراحی و ظاهر مدرن می شوند. ال جی تلاش کرده تا کالا و محصولات خود را با بهترین مواد ساختنی و ظاهری با سلیقه کاربران طراحی نماید به طوری که با هر زمینه و دگوراسیونی همخوانی داشته باشد. تلویزیون مدل NANO75 نیز همانند سایر تلویزیون های دیگر در چند سایز مختلف طراحی شده که کاربرانی که قصد خرید تلویزیون دارند می توانند سایز آن را متناسب با محیط خود انتخاب نمایندف این تلویزیون 65 اینچ مساوی با 165 سانتی متر می باشد که برای فضا های نه آنچنان بزرگ مناسب می باشد.

این تلویزیون دارا بدنه ظریف با ضخامت کم می باشد که قسمت پشت آن بسیار مرتب طراحی شده است و پورت های ارتباطی را نیز در آن قسمت به صورت بسیار مرتب قرار داده اند تا از شلوغی اطراف تلویزیون جلوگیری شود، کناره یا فریم تلویزیون به حدی باریک بوده که از هر گونه حواس پرتی جلوگیری می نماید و حتی باعث می شود که بیننده ها تمرکز بیشتری بر روی صفحه نمایش داشته باشند. تلویزیون بی نظیر 65NANO75 از دو پایه دو شاخه برخوردار بوده که با توجه به محکم بودنش تلویزیون را نگه داشته است، رنگ کلی این تلویزیون مشکی بوده که در هر فضایی زیبایی خاصی را ایجاد می نماید.

شما می توانید از این تلویزیون به دو حالت در دکوراسیون خود استفاده نمایید، در یکی از روش ها با وجود همان پایه صورت می گیرد که می توانید آن را روی سطوح صاف مانند میز تلویزیون به راحتی قرار دهید و یا با استفاده از براکت دیواری یا پایه دیواری آن را روی دیوار نصب نمایید، براکت های دیواری برای هر سایز تلویزیونی وجود دارند که در دو نوع ثابت و متحرک می باشد و انتخاب آن بستگی به سلیقه کاربر دارد. جهت جلوگیری از ضربه های ناگهانی به تلویزیون می توانید از محافظ صفحه تلویزیون استفاده نمایید.

 

کیفیت تصویر فورکی نانوسل تلویزیون LG مدل 65NANO75

در انتخاب تلویزیون یکی از ویژگی هایی که همیشه به آن توجه می شود کیفیت تصویر آن بوده زیرا کاربران به دنبال تلویزیون هایی با کیفیت تصویر بالا و صفحه نمایش عالی می باشند تا ویدیو و تصاویر را با کیفیت بالایی نگاه کنند. به دلیل اینکه کیفیت تصویر جزء مهمی در تلویزیون بوده کمپانی ال جی در تلویزیون مدل 65NANO75 از کیفیت تصویر 4K NanoCell بهره برده است که تصاویر فوق العاده با صحنه های جذاب و دیدنی را به ارمغان می آورد.

این تلویزیون دارای رزولوشن 3840*2160 پیکسل می باشد که به طور ثابت تمامی تلویزیون های فورکی از این مقدار رزولوشن برخوردار می باشند. صحنه های تصور ارائه شده با نرخ رفرش ریت HZ 60 اجرا می شوند که باعث اجرا تصاویر با جزئیات کامل تر می شود. این مدل تلویزیون الجی نانو از نور پس زمینه ی Direct LED بهره برده است؛ پنل IPS این تلویزیون باعث شده است تا زاویه دید بالاتر و بهتری را ایجاد نماید.

فناوری HDR جزء فناوری های ثابت در تلویزیون بوده که با پشتیبانی از دو فرمت HDR10 Pro و HLG نقاط بسیار تاریک و روشن تصویر را با جزئیات کامل ارائه می دهد و حتی در صحنه های سایه دار تصویر با کیفیت بالایی ارائه می شود که حس لذت بخشی را به بیننده منتقل می کند. با توجه با اینکه تلویزیون NANO75 از حالت های تصویر Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, Filmmaker, (ISF)Expert(Bright Room), (ISF)Expert(Dark Room) بهره برده است که هر کدام از آن ها برای محتوا های مختلفی می باشد که باعث می شود تا صحنه ها جذاب تر و واقعی تر ارائه شوند.

 

صدای گوش نواز تلویزیون 2 کاناله مدل 65NANO75

کیفیت صدا همانند کیفیت تصویر بخش مهم و ویژه ای در تلویزیون می باشد که هر چه کیفیت آن بالاتر باشد صدای پخش شده گوش نواز تر و شنیدنی خواهد بود، تلویزیون LG مدل 65NANO75 در همه محتوا های صوتی صدایی را با توان صوتی 20 وات ارائه می دهد که از دو سیستم صوتی برخوردار می باشد و هر کدام از آنها به صورت جداگانه صدایی را با توان خروجی 10 وات به ارمغان می آورد.

فناوری هایی در این تلویزیون پشتیبانی شده اند که به کیفیت صدا کمک می کند صدایی بهتر را ارائه دهد، یکی از این فناوری ها Clear Voice Pro می باشد که باعث کاهش نویز صدا می شود که صدایی رسا و شفاف را ارائه می دهد؛ قابلیت دیگر AI Acoustic Tuning بوده که صدا هایی که پخش می شود با جزئیات کامل و پخش همزمان با تصویر ارائه می شود. قابلیت اشتراک گذاری صدا در این تلویزیون ایجاد شده که کاربرانی که می خواهند صدای بلند تری بشنود از این طریق می توانند با اتصال بلندگو یا ساندبار از طریق بلوتوث یا کابل صدایی بلند تری را تولید نمایند.

 

پردازنده قدرتمند α5 Gen5 AI Processor 4K تلویزیون ال جی مدل 65NANO75

در تلویزیون های جدید از پردازنده بهره می برند تا امکان بهبود کیفیت تصاویر و صدا کم کیفیت را داشته باشد، وجود این پردازشگر در تلویزیون به دلیل پیشرفت تکنولوژی می باشد که از این فناوری فوق العاده بهره برده است ؛ تلویزیون ال جی مدل 65NANO75 از پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K پشتیبانی می نماید تا بتواند به بهترین صورت عمل خود را انجام دهد.

پردازشگر قوی آلفا 5 نسل 5 فورکی در مرحله پردازش خود تمامی داده های تصویری و صوتی را با سرعت بسیار بالا و کیفیت شگفت انگیزی ارائه می دهد، این پردازنده در عمل خود به بهبود داده های کم کیفیت می پردازد به گونه ای که اگر تصویری که می خواهید برروی تلویزیون نمایش دهید از کیفیت کمی برخوردار باشد قبل از آن پردازش شده و آن را در حد کیفیت 4K با جلوه فوق العاده ای ارائه می نماید، در کیفیت صدا نیز همان گونه عمل می کند صدا هایی که زیاد شفاف نیستند و یا دارای نویز می باشند پس از گذشت در مرحله پردازش به صورت بسیار گوش نواز، شفاف و رسا ارائه می شود.

 

سیستم عامل و امکانات هوشمند تلویزیون LG مدل65NANO75

تلویزیون های قدیمی به دلیل اینکه از امکانات و فناوری های خاصی پشتیبانی نمی کردند بسیار معمولی بودند به طوری که فقط می توانستید از آن ها برای دیدن فیلم استفاده کرد اما در حال حاضر تلویزیون هایی که در بازار وجود دارند همه هوشمند بوده و این به دلیل استفاده از سیستم عامل در تلویزیون می باشد، هر برند دارای یک سیستم عامل مختص به خود بوده که ال جی از سیستم عامل  WebOS در همه تلویزیون های جدید خود بهره برده است تا کاربران بجز دیدن فیلم و تصاویر بتوانند از تلویزیون استفاده های دیگری نیز بنمایند؛ تلویزیون ال جی 65NANO75 2022 از همین مدل سیستم عامل پشتیبانی می کند که دسترسی راحتی را برای کاربران ایجاد نموده است.

این سیستم عامل با وجود اینکه از وای فای پشتیبانی می کند دسترسی به برنامه ها و محتوا های متنوعی را برای کاربران ایجاد نموده است با اتصال به اینترنت می توانید به برنامه های مورد نظر خود به راحتی دسترسی داشته باشید و آن ها را دانلود نمایید و حتی در اوقات فراغت خود به وب گردی موضوعات دلخواه تان بپردازید. این تلویزیون از برنامه های مختلفی مانند Netflix بهره برده است که با وصل شدن به آن فیلم های سینمایی و سریال در ژانر های مختلف برای شما قرار می گیرد.

این تلویزیون با وجود سیستم عامل webOS از دستیار صوتی پشتیبانی می کند که برای آسانی کار کاربران طراحی شده است تا در کجا باشید بتوانید با استفاده از صدای خود امر کنید تا عمل مورد نظر شما در کمترین زمان اجرا شود، تشخیص صدای شما توسط دستیار صوتی امکان پذیر بوده که بعد از آن صفحه یا برنامه مورد نظر شما اعمال می شود؛ قابلیت فوق العاده ای که وجود دارد تبدیل گفتار به متن بوده که بدون تایپ می توانید آنچه را می خواهید فقط با گفتن آن جستجو نمایید.

 

اتصالات سیمی و بی سیم تلویزیون نانو مدل 65NNAO75

در حال حاضر همه تلویزیون های هوشمند از دو روش بهره می برند، در تلویزیون هوشمند الجی مدل NANO75 نیز به همان صورت می باشد؛ اتصال سیمی با استفاده از پورت های طراحی شده در پشت تلویزیون و همچنین کابل مخصوص صورت می گیرد که از این طریق می توانید به راحتی با سایر دستگاه های جانبی ارتباط برقرار کرد. اتصال بی سیم در تلویزیون بسیار راحت صورت گرفته که از طریق وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth به صورت غیر مستقیم با سایر دستگاه های هوشمند اتصال برقرار کرد و همچنین با وجود وای فای به دنیای اینترنت متصل شد تا به محتوا های مورد نظرتان دسترسی داشته باشید.

همان طور که در بالا گفتیم تلویزیون دارای پورت های ارتباطی متنوعی می باشد که هر کدام از آن ها کاربرد مخصوص به خود دارند و تعداد آن در هر تلویزیون تغییر می کند؛ تلویزیون 65NANO75 از 3 پورت HDMI برای اتصال و ارتباط با سایر دستگاه های جانبی استفاده می شود، 2 پورت USB برای وصل کردن فلش و مموری، 1 پورت LAN برای ارتباط تلویزیون با وای فای از طریق کابل و همچنین پورت های RF، CI، HDMI2 چند مدل دیگر از پورت های تلویزیون می باشند.

 

نتیجه گیری ...

یکی از برند های خوش نام جهان ال جی LG می باشد که در سال 2022 تلویزیون 65 اینچ مدل 65NANO75 را ارائه نمود که سری بالاتر همین تلویزیون محصول سال 2021 می باشد، تلویزیون سری جدید نسبت به سال قبل از نظر فناوری و کیفیت در درجه بالاتری قرار گرفته است و همچنین از امکانات جدید تری پشتیبانی می نماید.

در نتیجه به این پی بردید که تلویزیون های نانو الجی از کیفیت و کارکرد بالایی برخوردار می باشند که تلویزیون 65NANO75 جزء تلویزیون های فوق العاده می باشد و گزینه مناسبی برای شما عزیزانی می باشد که قصد خرید تلویزیون دارید، اگر می خواهید برای جهیزیه خود تلویزیون خرید نمایید که از نظر طراحی و کیفیت این مدل تلویزیون عالی بوده و پیشنهاد اصلی کالا برای شما عزیزان می باشد. جهت سفارش با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل بفرمایید تا همکاران فروش ما شما را در راستای خرید مطماً راهنمایی نمایند، شما محصولی را که سفارش داده اید در کمترین زمان با ضمانت سالم بودن و اصلیت کالا آن را دریافت می نمایید و همچنین در صورت دلخواه شما کالایتان با گارانتی معتبر ارسال خواهد شد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 65NANO75 2022 4K NANOCELL

مشخصات

مدل کامل
NANO75
سری
75
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
LED NANOCELL
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
165 سانتی متر
نور پس زمینه
Direct LED
کیفیت تصویر
4K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Dark Room)
(ISF) Expert (Bright Room)
Filmmaker
Standard
Cinema
Sports
Game
Vivid
Eco
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
1
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145x84x6 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65NANO75
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
تنظیمات حالت صدا
دارد
موتور تصویر
a5 Gen5 Al Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
اقلام همراه
کابل برق، دفترچه راهنما، پایه رومیزی، پیچ اتصال پایه، ریموت کنترل
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
NANO75
سری
75
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
LED NANOCELL
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
165 سانتی متر
نور پس زمینه
Direct LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Dark Room)<br /> (ISF) Expert (Bright Room)<br /> Filmmaker<br /> Standard<br /> Cinema<br /> Sports<br /> Game<br /> Vivid<br /> Eco

ویژگی های صدا تلویزیون

تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN
1

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145x84x6 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65NANO75
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
تنظیمات حالت صدا
موتور تصویر
a5 Gen5 Al Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
اقلام همراه
کابل برق، دفترچه راهنما، پایه رومیزی، پیچ اتصال پایه، ریموت کنترل

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم