تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 2022 43X85K

مشخصات کلی تلویزیون سونی 43 اینچ 4K مدل 43X85K

  • کیفیت تصویر 4K
  • نوع نمایشگر تلویزیون: LED
  • اندازه صفحه نمایش: 50 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش: تخت
  • قابلیت اتصال به WiFI ,Blutooth
  • رفرش ریت: 120HZ
  • ساخت سال 2022
  • ابعاد: 96.4x56.3x6.9 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
18,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SONY TV 55X85K
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سونی 43 اینچ 4k مدل 43X85K

SONY شرکتی عظیم در کشور ژاپن می باشد که در تولید محصولات مختلف برقی سال هاست که فعالیت می کند که این بار در سال 2022 بهترین محصول خود را به بازار عرضه کرد و همچنین با توجه به مشخصات و کارایی هایی که برای آن تعرف کرده است به عنوان محبوب ترین محصول در بین مردم شناخته شده است و از همه مهمتر قیمت مناسب آن می باشد که حتی در اندازه های مختلف نیز تولید شده است که برای انواع محیط و مکان خود می توانید اندازه را انتخاب نمایید.

تلویزیون سونی 43 اینچ 4k مدل 43X85K مجهز به شیک ترین طراحی و ساختار بدنه می باشد که دارای رنگ مشکی براق نیز می باشد و اما قصمت پشت تلویزیون از جذاب ترین طراحی ها انجام شده است که به صورت خانه های مربع شکل می باشد که ان طراحی انجام شده سبب می شود تا از مقاومت بالاتری نیز برخودار باشد. بعداد طراحی کلی از تلویزیون اگر به ضخامت به کار رفته شده در آن توجه کنید می بینید دارای بدنه نازک کم ضخامت می باشد و اما با جنس بدنه پلاستیک فشرده کار شده مقاومت و استحکام تلویزیون را تضمین می کند.

این محصولی که روبروی شما عزیزان قرار دارد دارای صفحه نمایش 43 اینچی یا کیفیت تصویر 4k می باشد در کنار این مشخصات کیفیت تصویر نوع صفحه نمایش به کار رفته شده ال ای دی LED با پنل VA می باشد که سبب می شود محتویات به صورت طبیعی و زنده نمایش داده شود و هیچ نقصی در صفحه نمایش دیده نشود. ادازه صفحه نمایش این محصول برابر با قطر نمایش 108 سانتی متر و زاویه دید 68 درجه می باشد این طراحی مجوب می شود تا در هر زاویه و مکانی از دید فوق العاده عالی با وضوح کامل داشته باشد.

صفحه نمایش دارای دو زیر شاخه مهم و اصاسی می باشد که شامل رزولوشن و رفرش ریت می باشد، رزولوشن از تعداد پیکسل هایی تشکیل شده است که در تلویزیون سونی 43 اینچ دارای 2160X340 پیکسل است که بر روی صفحه نایش قرار می گیرند و وضوح بیشتری را ایجاد می کند. رفرش ریت تعبیه شده در تلویزیون از 120 هرتز تشکیل شده است که منبعی از انرژی می باشد که سرعت صحنه و جلوه ها و تلویزیون را افزایش و سپس کیفیت تصویر را شفاف و روان می سازد.

این تلویزیون از نوع پردازنده x1 بهره گرفته است که سرشار از سرعت و عملکرد بینظیر می باشد. سیستم عامل تعریف شده در تلویزیون سونی 43 اینچی اندروید می باشد که از سیستم عامل و سایر امکانات آیفون (iso) پشتیبانی می کند همچنین از امکانات بروز همچون دستیارهای صوتی Amazon Alexa و Google Assistant و فرمت های شبکه بی سیم و وای فای، بلوتوث پشتیبانی می کند.

سیستم صوتی عاملی است که باتوجه به محتوایی که بر روی صفحه نمایش پخش می شود صدا تولید می شود که با توجه به بلندگو های موجود صدا از آن ها خارج می شود اما امروزه با توجه به پیشرفت کارایی کانال ها نیز تغیر کرده است که تلویزیون سونی 43 اینچ 4k مدل 43X85K مجهز به 2 عدد کانال صوتی با توان خروجی 20 وات می باشد که با وجود تکنولوژی دالبی اتوموس و سایر فرمت هایی که پشتیبانی می کند می تواند در کانال های صوتی صدایی گشترده و یک سطح ایجاد کند و با وجود این تکنولوژی منحصر به فرد سینمای واقعی را در خانه خود به وجود می آورید.

فناوری اچ دی ار HDR که در کیفیت تصویر و صحنه ها قرار گرفته است از رنگبندی بی نهایتی تشکیل شده است که حتی با وجود فرمت های دیگر در فناوری HDR پشتیبانی می شوند کارایی مختصر را به خود دارنده که صفحه نمایش را به طور معجزه اسایی صحنه ها و محتوا در حال پخش را نمایش می هد. برند سونی بینظیر ترین تولید کنند رده محصولاتی همچون تلویزیون می باشد که اگر به طراحی های سال اخیر و همچنین 2022 نگاه کنید می بیندی از هوشمندانه ترین طراحی ها برخودار هستند چنانچه سونی باتوجه در سطح تولید کردن اپلیکشن ها نیز فعالیت می کند قطعا در طراحی محصولات مانند تلویزیون نیز از تکنولوژی های هوشمند به کار می برد که این امر موجب می شود تلویزیون به عنوان هوشمند ترین محصول در بازار و در بین مردم شناخته شده است.

اگر شما هم مانند آن دسته افراد دیگر دنبال تلویزیون با کیفیت با قیمت مناسب هستید قطعا ما به شما عزیزان برند سونی و مدل X85K را معرفی می کنیم و حتی با وجود اینچ ها ی مختلف با توجه به اندازه مکان خود می تواند آن را انتخاب نمایید، برای آشنایی بیشتر در ادامه معرفی با ما در این مطلب همراه باشید.

 

طراحی و ساختار بدنه تلویزیون سونی 43 اینچ 4k مدل 43X85K

این بخش معرفی طراحی ساختار کلی تلویزیون سونی 43 اینچ 4k مدل 43X85K می باشد. شرکت سونی در تولید این محصول خود در ساختار و نوع بدنه آن از جنس پلاستیک و بدنه فریم طراحی کرده است که اگر به طراحی کلی این تلویزیون توجه نمایید می بینید از ضخامت و نازک بسیاری طراحی شده است که با توجه به جنس بدنه آن از مقاومت بالایی در برابر ضربه ها برخودار می باشد. رنگ به کار رفته در طراحی کلی تلویزیون مدل 43X85K مشکی براق می باشد که این فرایند سبب شده است که جذابیت تلویزیون در ساختار بدنه آن چند برابر شده است.

کیفیت تصویر خارق العاده تلویزیون سونی 43 اینچ 4k مدل 43X85K

صفحه نمایش از معیار های اول مشخصات فنی در تلویزیون می باشد که تلویزیون سونی 43 اینچ 4k مدل 43X85K دارای کیفیت تصویر فورکی و نوع نمایشگر ال ای دی LED در اندازه 43 اینچی طراحی و تولید شده است. در اصل کیفیت تصویر دارای دو عامل مانند رزولوشن و رفرش ریت می باشد که رزولوشن آن از 2160x3840 پیکسل تعبیه شده است که این تعداد پیکسل موجود در صفحه نمایش مانند لامپ های ریز به رنگ سفید و زرد عمل می کنند که بر روی صفحه نمایش تلویزیون قرار گرفته سپس وضوح بیشتری را در صحنه ها به وجود می آورند.

این محصول با دارا بودن رفرش ریت 120 هرتز می تواند کیفیت و عملکرد صفحه نمایش را بالا ببرد مخصوص در کنسول های بازی که بلکه سرعت را افزایش اعم کیفیت تصویر را نیز بهبود می بخشد. صفحه نمایش طراحی شده که از کیفیت فورکی بهره گرفته است برابر با FHD می باشد که این امر موجب می شود کیفیت تصویر افزایش یابد. HDR یکی از تکنولوژی هایی می باشد که همه ما با آن آشنایی کامل داریم و می دانیم از گسترده ترین طیف رنگ بندی برخودار می باشد که همین تکنولوژی در کیفیت تصویر صفحه نمایش موجب شده است به صورت طبیعی و زنده پخش شود و حتی با پشتیبانی از فرمت ها دیگر HLG،HDR10، عملیات تخصصی تر نیز بر روی صفحه نمایش و کیفیت آن انجام می دهد.

فناوری HLG مخفف محدوده دینامیک بالا می باشد که کیفیت صحنه و تصاویر را را محدوده دینامیک بالا پخش می کند و همچنین با وجود تکنولوژی Live Color و Triluminos Pro دسته بندی رنگبندی ها افزایش یافته و به صورت شدت بیشتر تبدیل می کند که این فرایند سبب می شود محتوا هایی که دارای تاریک یا روشنایی زیادی هستند با وضوح کامل نمایش داده شود. یکی از قابلیت های دیگر تعریف شده برای تلویزیون سونی 43 اینچ 4k مدل 43X85K ارتقا کیفیت تصویر می باشد.

که با استفاده از تکنولوژی 4K X_Reality Pro انجام می شود. در قصمت پنل تنظیمات کیفیت تصویر دسته بندی ای وجود دارد که دارای حالت های تصاویر می باشد که در هر صورت و با توجه به محتوایی که در حال پخش است می توانید حالت تصویر را بر همان اساس تنظیم کنید، این حالت های تصویر شامل Game،   Standard و Filmmkir می باشد. در صفحه نمایش تلویزیون پنل به کار رفته شده شامل VA می باشد که با توجه به طراحی بینظیری که در این سطح انجام داده اند زاویه و کیفیت تصویر فوق العاده عالی را برای تلویزیون ایجاد کرده است همچنین با وجود زاویه دید 68 درجه و قطر صفحه نمایش که برابر 108 سانتی متر می باشد فوق العاده ترین صفحه نمایش در اندازه 43 اینچی می باشد.

 

کیفیت و وضح صدای بینظیر تلویزیون سونی 43 اینچ 4k مدل 43X85K

کاربران تولید کننده گان تلویزیون سونی 43 اینچ 4k مدل 43X85K در بخشد تولید صدای آن 2 عدد کانال صوتی با توان خورجی صدای 20 واتی طراحی کده اند که از نوع بلندگو Full Range (Bass Reflex) نیز بهره گرفته است. تکنولوژی به کار رفته شده در تولید صدای این محصول از تکنولوژی Dolby Atmos برخودار است که صدا را به صورت گسترده و فراگیر پخش می کند. این تکنولوژی با وجود پشتیبانی از فرمت های Dolby Ac_4،Dolby Digital، صدا را از این فرمت ها عبور داده تا تولید صدا در محیط به صورت فوق العاده تری پخش شود. شکل قرار گیری بلندگو های تلویزیون سونی 43 اینچ 4k مدل 43X85K به سمت پایین می باشد که این طراحی سبب می شود صدا به صورت توان و یک سطح پخش شود.

 

امکانات هوشمند تلویزیون سونی 43 اینچ 4k مدل 43X85K

امکانات هوشمند شامل قابلیت هایی می باشد که بلکه دسترسی کامل را ایجاد کرده است اعم دارای کارایی مختلفی نیز می باشد اما یکی از نکته های قابل ذکر تلویزیون سونی 43 اینچ 4k مدل 43X85K با حافظه داخلی 16 گیگ می باشد. این محصول دارای امکانات هوشمند مانند فناوری Google TV، دستیار های صوتی Google Assistant  و Alexa  Amazon که توسط سیستم عامل تعریف شده در تلویزیون پشتیبانی می شود.

تکنولوژی دستیار های صوتی Google Assistant  و Alexa  Amazon می توان برای کار هایی همچون کنترل کردن صدا تلویزیون را کم و زیاد کنید و خاموش و روشن کنید. تکنولوژی Google Home می توان برای مخصوص جستجو های انواع فیلم های مختلف می باشد که از این طریق می توانید سریال یا فیلم مورد نظر خود استفاده کنید. فناوری Chromecast_Built_in در تلویزیون سونی 43 اینچ 4k مدل 43X85K می توانید ساده ترین روش برای اتصال گوشی خود به تلویزیون باشد که حتی با وجود فرمت های وای فای و بلوتوث نیز می توانید از این کارایی استفاده نمایید.

کمپانی سونی با در نظر گرفتن وب کم در این تلویزیون قابلیت تماس تصویری را تعبیه کرده اند که با استفاده از فناوری Bravia Cam می توانید با تکان دادن دست خود این فناوری شما را شناسایی کرده و دسترسی به امکانات تماس تصویری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. ریموت کنترل نیز از امکانات این تلویزیون به شمار می رود که طراحی بدنه آن به این صورت می باشد دارای بدنه بدونه برجستگی و کاملا خوش دست می باشد که حتی دسترسی از راه دور را نیز امکان پذیر کرده است یکی از کارایی دیگر این ریموت کنترل هوشمند می توانید برای سایر کنترل دستگاه های دیگر نیز استفاده نمایید.

گیمینگ نیز از فوق العاده ترین امکانات در این محصول می باشد که حتی با وجود رفرش ریت 120 هرتز از کیفیت و سرعت عمل چند برابر برخودار می باشد و با امکاناتی که سیستم عامل این تلویزیون در اختیار شما عزیزان قرار داده است می توانید به موارد بیشتر  در رده کنسول های بازی دسترسی داشته باشید.

 

اتصالات و پورت های ارتباتی تلویزیون سونی 43 اینچ 4k مدل 43X85K

تلویزیون سونی 43 اینچ 4k مدل 43X85K دارای درگاه های 4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB می باشد. این تعداد پورت و درگاه ها تعبیه شده در تلویزیون از استاندارد ترین طراحی پورت ها می باشد که می توانید دستگاه های دیگر را نیز از این طریق به تلویزیون خود متصل کنید. تلویزیون سونی 43 اینچ 4k مدل 43X85K با وجود فرمت های شبکه بی سیم وای فای (Wifi) و بلوتوث (Blutooth) می توانید گوشی خود را از این طریق به تلویزیون متصل نمایید. این محصول برند سونی با دارا بودن بودن ورودی(RF)  و خروجی صوتی دیجیتال و خروجی هدفون  می توانید به سایر قابلیت های دیگر نیز دسترسی داشته باشید.

 

پردازنده تلویزیون سونی 43 اینچ 4k مدل 43X85K

پردازنده تشکیل دهنده منبع سرعت و انرژی است که دارای طراحی قطعه مربعی شکل در ضخامت کم می باشد و در قصمت داخلی پشت تلویزیون قرار گرفته است و تمام داده هایی مانند روشن کردن تلویزیون یا وارد کردن سایر امکاناتی همچون فلش و غیر توسط  پورت های تعبیه شده می توانید وارد کنید و سپس پردازشگر این عملیات مانند داده از شما گرفته و سپس پس از برسی و تجزیه تحلیل نتیجه را بر روی صفحه نمایش ارائه می دهد.

تلویزیون سونی 43 اینچ 4k مدل 43X85K مجهز به پردازشگر 4K HDR PROCESSOR X1 است که مجهز به سرعت و عملکردی بینظیر در ارائه صحنه و محتوا ها می باشد که حتی کارایی آن بر روی کیفیت تصویر نیز تاثیر گذاشته و سپس کیفیت و شفافیت آن را چند برابر می کند. پردازشگر در تلویزیون از امرا های ضروری و معیار های مهمی در مشخصات کلی تلویزیون می باشد که باتوجه تلویزیون باید از سرعت بالا برخودار باشد از این طریق می توانید نوع پدازنده را مشاهده نمایید.

 

سیستم عامل به کار رفته شده در تلویزیون سونی 43 اینچ 4k مدل 43X85K

سیستم عامل ها دارای انواع مختلفی با نام های متفاوت طراحی و تولید شده اند که هر کدام دارای کارایی و ساختار منحصر به فردی نیز می باشند اما کارایی و عملکردی که برای آن ها تعریف شده است از دسترسی های مختلفی  نیز برخودار می باشد. تلویزیون سونی 43 اینچ 4k مدل 43X85K دارای سیستم عامل آندروید (Android) می باشد که از سیستم عامل آیفون (iso) و آندروید نیز پشتیبانی می کند. سیستم عامل آندروید مختصر به محصولات برند سونی می باشد که هر بار با طراحی جدیدی که در سطح محصولات خود انجام می دهند سپس ساختار و کارایی این سیستم عامل را نیز به صورت هوشمندانه تری طراحی و تولید می کنند.

 

کلام آخر...

تلویزیون سونی 4k مدل 43X85K با اندازه صفحه نمایش 43 اینچی و کیفیت تصویر فورکی 4k و نوع نمایشگر ال ای دی LED طراحی شده است اما در کنار این مشخصات اصلی نیز مجهز به رزولوشن و رفرش ریت می باشد که رفرش ریت آن از 120 هرتز بهره گرفته است و همچنین رزولوشن دارای 2160x3840 پیکسل می باشد. این محصولی که روبروی شما عزیزان قرار دارد و مشاهده می کنید دارای بدنه فریم وجنس پلاستیک فشرده می باشد که دارای رنگ مشکی براق نیز است.

برند سونی در طراحی مشخصات و کارایی این محصول از توجه بالایی استفاده کرده است که با تعبیه کردن تکنولوژی Bravia Cam می توانید تماس تصویری از طریق تلویزیون با دوستان خود ساعت ها داشته باشید. تلویزیون سونی 4k مدل 43X85K با دارا بودن درگاه های 4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB می توانید سایر امکانات دیگر ار نیز به تلویزیون هوشمند خود متصل کنید.

این تلویزیون با برند سونی و طراحی صفحه نمایش 43 اینچ می توانید انتخابی فوق العاده بینظیر برای جهیزیه عروس و خانه های خود باشد و با وجود دو روش نصب که برای آن تعریف شده است می توانید اعم بر روی میز و بر روی دیوار نیز می توانید نصب نمایید. برای کسب و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تلویزیون سونی 4k مدل 43X85K از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY TV 55X85K

مشخصات

مدل کامل
43X85K
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160x3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Dolby Vision Bright.Vivid.Custom.Game.Photo.Dolby. Dark.Standard.Cinema.Graphics
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
DTS Digital Surround، Room Compensation
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Full Range (Bass Reflex)
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
اندروید
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
Dolby Atmos
DTS Digital Surround
Dolby Audio
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
دارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
96.4x56.3x6.9 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
43X85K
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
صدا بهینه ساز
دارد
نسبت تصویر
16:9
حالت تصویر هوشمند
دارد
سایر ویژگی های تصویر
پشتیبانی از فرمت های HDR.تکنولوژی ارتقاء کیفیت تصویر.قابلیت X Motion Clarity.Triluminos Display.قابلیت توسعه دید یا X_Wide Angle.
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac.قابلیت Wi-Fi Direct
پردازنده مرکزی
PROCESSOR X1
Clear Motion Rate
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
دستیار صوتی Alexa و Google Assistant.قابلیت اتصال به موبایل.قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث.Chromecast داخلی.پشتیبانی از Apple Airplay.پشتیبانی از Apple HomeKit
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
ریموت کنترل.باتری. کابل برق. پایه ها
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
43X85K
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
43 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160x3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Dolby Vision Bright.Vivid.Custom.Game.Photo.Dolby. Dark.Standard.Cinema.Graphics

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
DTS Digital Surround، Room Compensation
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Full Range (Bass Reflex)
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
Dolby Atmos<br /> DTS Digital Surround<br /> Dolby Audio
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
96.4x56.3x6.9 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
43X85K
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
صدا بهینه ساز
نسبت تصویر
16:9
حالت تصویر هوشمند
سایر ویژگی های تصویر
پشتیبانی از فرمت های HDR.تکنولوژی ارتقاء کیفیت تصویر.قابلیت X Motion Clarity.Triluminos Display.قابلیت توسعه دید یا X_Wide Angle.
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac.قابلیت Wi-Fi Direct
پردازنده مرکزی
PROCESSOR X1
Clear Motion Rate
کنترل نور پس زمینه پویا
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
دستیار صوتی Alexa و Google Assistant.قابلیت اتصال به موبایل.قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث.Chromecast داخلی.پشتیبانی از Apple Airplay.پشتیبانی از Apple HomeKit
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
ریموت کنترل.باتری. کابل برق. پایه ها

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم