تلویزیون ال جی 75 اینچ 4K مدل 75NANO75 2022

مشخصات کلی تلویزیون الجی 75 اینچ 4K NanoCell مدل 75NANO75 2022 

  • پردازنده a5 Gen5 Al Processor 4K
  • سیستم عامل webOS Smart TV
  • رزولوشن 3840×2160 پیکسل
  • کیفیت تصویر 4K NanoCell
  • نرخ رفرش ریت 60 هرتز
  • سیستم صوتی 2 کاناله
  • توان خروجی 20 واتی
  • سال ساخت 2022
  • ابعاد 168x96x6 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
48,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 75NANO75 2022 4K NANOCELL
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون هوشمند LG مدل 75NANO75 2022

یکی از نیاز های کاربران در زندگی استفاده از تلویزیون می باشد که هر فردی بستگی به کار مورد نظرش از آن بهره می برد، البته اصلی ترین کارایی تلویزیون دیدن تصاویر و ویدیو و همچنین شنیدن صدای محتوا می باشد. تلویزیون های بسیار قدیمی نه از کیفیت تصویر و صدا بالایی برخوردار بودند و نه دارای امکانات و فناوری های هوشمندی بودند، اما تلویزیون هایی که در حال حاضر وجود دارند با توجه به پیشرفت فوق العاده تکنولوژی تغییرات چشمگیری در تلویزیون ها رخ داد که یکی از آنها افزایش چند برابر کیفیت صدا و تصویر در تلویزیون بود و علاوه بر آن مدل های جدید از امکانات هوشمند و فناوری های فوق العاده ای برخوردار می باشند.

تعداد کمپانی هایی که در ساخت و تولید لوازم خانگی هستند زیاد بوده و برخی از آن ها به دلیل کیفیت و کارایی فوق العاده کالا هایشان جزء بهترین و معروف ترین برند ها می باشند، برند خوش نام ال جی LG نیز یکی از همین کمپانی های معروف در سراسر جهان می باشد؛ این برند در سال 2022 سری جدید از تلویزیون های خود را ارائه داد که مدل های توسعه یافته سال قبل می باشند، یکی از مدل های پرطرفدار ال جی تلویزیون های نانو NANO می باشد که از همه نظر منحصر به فرد بوده.

تلویزیون الجی مدل 75NANO75 یکی از بهترین مدل های امسال می باشد که به دلیل کیفیت و کارایی خارق العاده ای که دارد جزء بهترین تلویزیون ها محسوب می شود. این تلویزیون در چند سایز مختلف برای محیط های بزرگ و کوچک طراحی شده است تا کاربران بنا به آن چیزی که مورد نیازشان است اندازه آن را انتخاب نمایند. طراحی تلویزیون 75 اینچ الجی بسیار شیک و مدرن بوده به گونه که با هر محیط  دکوراسیونی همخوانی پیدا می کند، بدنه ای با ضخامت کم و کناره های باریک ظاهر تلویزیون را چند برابر زیبا تر کرده است و البته دو پایه محکم آن باعث شده تا تلویزیون را به صورت متعادلی نگه دارد.

کیفیت تصویر و صدا در تلویزیون بخش ویژه ای محسوب می شود زیرا از تلویزیون برای هر کاری بهره ببریم این دو گزینه تاثیر بالایی در اجرا آن عملکرد دارند. تلویزیون مدل NANO75 از کیفیت تصویر فوق العاده فورکی نانوسل 4K NanoCell بهره برده است که با رزولوشن 3840*2160 پیکسل برابری می کند که امکان ارائه تصاویر با کیفیت بالایی را برای کاربران به ارمغان آورده و البته برخی از فناوری هایی مانند HDR به بهبود کیفیت تصاویر می پردازند تا آن ها را با جلوه طبیعی و شگفت انگیز به نمایش بگذارد. این مدل تلویزیون از کیفیت صدایی با توان صوتی 20 وات بهره برده است که دارای دو بلندگوی 2 کاناله می باشد و هر کدام از آن ها صدایی را با توان خروجی 10 وات ارائه می نماید تا صدای شفاف و شنیدنی را ایجاد کند، فناوری و قابلیت هایی در این تلویزیون پشتیبانی شده است که کمک می کند صدایی با کیفیت بالاتر تولید شود.

LG از فناوری منحصر به فردی به نام پردازنده در این تلویزیون بهره برده است که در مدل 75NANO75 از پردازنده a5 Gen5 Al Processor 4K به منظور پردازش داده های صوتی و تصویری بهره برده است، هر تصویر و صدایی قبل از ارائه توسط این مدل پردازشگر با سرعت و کیفیت بالا پردازش می شود که در مرحله پردازش کیفیت را تا حد امکان بالا می برد و داده هایی که دارای اختلالات می باشند را به بهترین گونه ارائه می دهد. هوشمند بودن همه تلویزیون ها به دلیل هوش مصنوعی و سیستم عامل آن می باشد یعنی بدون وجود آن تلویزیون ها معمولی عمل می کنند، ال جی در همه تلویزیون های خود از سیستم عامل به ویژه وب او اس WebOS پشتیبانی کرده است تا کاربران بتوانند به امکانات و برنامه های بیشتری دسترسی داشته باشند و بجز دیدن فیلم و تصویر بتوانند از آن استفاده های دیگر نیز داشته باشند.

سیستم عامل WEBOS امکان اتصال به وای فای را به وجود آورده است که با اتصال به اینترنت می توانید به محتوا های زیادی در کل سطح جهان دسترسی داشته باشید و البته امکان نصب بازی های متنوعی را نیز امکان پذیر کرده است که با استفاده از این فناوری دیگر لازم به خرید جداگانه کنسول های بازی نمی باشد، بلکه از طریق تلویزیون به راحتی می تواند بازی های مورد علاقه تان را بارگیری نمایید تا بازی ای را با کیفیت و لحظه های جذاب تجربه نمایید.

برای اینکه با تلویزیون LG مدل 75NANO75 ارتباط برقرار کرد باید از دو روش اتصال سیمی و بی سیم بهره برد که در روش بی سیم به طور غیر مستقیم از طریق وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth اقدام می نماییم و برای ارتباط سیمی از طریق پورت های پشت تلویزیون و کابل مخصوص اتصال صورت می گیرد.

 

 

 

طراحی تلویزیون 75 اینچ ال جی LG مدل 75NANO75

هنگامی که ما قصد خرید یک کالا داریم و می خواهیم در بین چند مدل یکی را انتخاب نماییم قطعاً مدلی که دارای طراحی شیک و زیبایی می باشد بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرد و با توجه به این طراحی در هر کالا یا محصولی گزینه مهم و قابل توجه ای می باشد. ال جی تلویزیون 75 اینچ NANO75 را با ظاهر فوق العاده مدرن و مینیمال طراحی کرده است که هر فردی از دیدن آن لذت می برد؛ این تلویزیون 75 اینچ برابر با 190 سانتی متر بوده که می توانید آن را در سایز های دیگر نیز تهیه نمایید چون الجی همین مدل را در چندین سایز ارائه داده است.

ضخامت بدنه این تلویزیون به حدی باریک و یکدست طراحی شده که در هر جایی آن را قرار دهید زیبایی خاصی را به آن محیط می دهد و همچنین کناره های آن بسیار ظریف بوده که از هر گونه حواس پرتی جلوگیری به عمل می آورد. پایه های آن به شکل دو شاخه بوده که در دو طرف تلویزیون به صورت بسیار زیبا و شیک قرار گرفته است و تلویزیون را به حالت متعادلی نگه می دارد. کل بدنه و پایه و فریم تلویزیون به رنگ مشکی می باشد؛ همه این موارد باعث شده تا تلویزیونی خوش فرم و فوق العاده زیبا به وجود آید.

برای اینکه تلویزیون ظاهر مرتبی داشته باشد پورت ها را در قسمت پشت آن طراحی کرده اند تا از شلوغی اطراف تلویزیون نیز جلوگیری شود. شما می توانید از این تلویزیون به دو حالت در دکوراسیون خود بهره ببرید، یکی از حالت ها با وجود همان پایه بوده که با خرید یک میز تلویزیون شیک می توانید تلویزیون را روی آن قرار دهید؛ در روش بعد جدا سازی پایه حتمی می باشد زیرا تلویزیون را با استفاده از پایه دیواری روی دیوار نصب می نماییم.

 

کیفیت تصویر نانوسل فورکی 4K NanoCell تلویزیون مدل 75NANO75

ما از تلویزیون به دلیل اینکه بتوانیم تصاویر و ویدیو ها را با آن ببینیم از آن استفاده می کنیم به گونه ای که تلویزیونی که دارای کیفیت تصویر بالایی می باشد قطعاً خواهان بیشتری دارد زیرا دیدن فیلم و ویدیو با کیفیت تصویر بالاتر لذت بخش تر می باشد. با توجه به این ویژگی ها کمپانی  LG از بهترین کیفیت تصویر فورکی نانوسل 4K Nano Cell در تلویزیون مدل 75NANO75 استفاده کرده است تا بتواند تصاویری را با کیفیت بالا و جلوه های دلنشین ارائه دهد.

تلویزیون نانو سری 75 به دلیل اینکه از کیفیت تصویر 4K برخوردار می باشد از رزولوشن 3840*2160 پیکسل پشتیبانی می کند که این مقدار در همه تلویزیون ها با کیفیت تصویر فورکی ثابت می باشد. صحنه و لحظه های تصویر با نرخ رفرش ریت 60 هرتز ارائه می شود که باعث شده تا هر لحظه تصویر را به خوبی ببینید. در این تلویزیون از نور پس زمینه Direct LED استفاده شده است و همچنین پنل آن IPS می باشد که زاویه دید بهتری را ایجاد نموده است.

فناوری های متنوعی در تلویزیون بهره برده شده اند که در نمایش بهتر کیفیت تصویر بسیر تاثیر گذار هستند، یکی از آن ها فناوری HDR می باشد که با پشتیبانی از فرمت های HDR10 Pro و HLG امکان ارائه تصاویر با جزئیات کامل را در نقاط تاریک و روشن امکان پذیر کرده است. یکی از امکانات فوق العاده این تلویزیون NANO75 حالت های تصویر آن می باشد؛ Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, Filmmaker, (ISF)Expert(Bright Room), (ISF)Expert(Dark Room) حالت هایی هستند که در این تلویزیون می توانید از آن ها بهره ببرد تا محتوای ارائه شده به بهترین شیوه به نمایش بگذارد، هر کدام از این حالت ها برای یک محتوا تولید شده است برای مثال از حالت Filmmaker می توانید برای زمانی که فیلم می بینید از آن بهره ببرید.

 

کیفیت صدا 2 کاناله تلویزیون مدل 75NANO75

همان گونه که می دانید کیفیت صدا در تلویزیون ویژگی بسیار مهمی به حساب می آید به گونه ای که اگر تلویزیون از کیفیت صدای آن چنانی برخوردار نباشد تلویزیون در درجه بسیار پایینی قرار می گیرد و البته با این وجود شرکت الجی تلاش کرده تا تلویزیون هایی را با بهترین کیفیت به ارمغان بیاورد تا هر فردی از شنیدن آن نهایت لذت ببرد؛ ال جی در تلویزیون مدل 75NANO75 از بلندگو دو کاناله بهره برده است که هر کدام از آن ها دارای توان صوتی 10 وات می باشد که در نهایت به صورت کلی از صدایی با توان خروجی 20 وات پشتیبانی می نماید.

با استفاده و پشتیبانی از فناوری Clear Voice Pro صداهایی که دارای نویز می باشند را حذف کرده و این باعث ایجاد صدایی رسا و شفاف می شود؛ قابلیت AI Acoustic Tuning امکان ارائه صدایی تولید شده را با جزئیات کامل و پخش همزمان با تصویر امکان پذیر کرده است. قطعاً افرادی وجود دارند که به شنیدن صدای بلند تر علاقه دارند و یا می خواهند در برخی از مواقع صدایی بلند تولید شود، برای این افراد امکان اشتراک گذاری صدا به راحتی صورت گرفته که می توانند از طریق بلوتوث و حتی کابل صدای تلویزیون را به بلندگو یا ساندبار انتقال دهید.

 

پردازشگر قدرتمند α5 Gen5 AI Processor 4K تلویزیون LG مدل 75NANO75

یکی از دلایل مهمی که شرکت های سازنده از پردازنده در تلویزیون های خود استفاده کرده اند بهبود تصاویر و صدای کم کیفیت می باشد، این فناوری در تلویزیون های جدید استفاده شده که با پیشرفت تکنولوژی از مدل های قدرتمند تری بهره برده اند؛ کمپانی الجی در برخی از تلویزیون های خود از پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K پشتیبانی می نماید به طوری که در تلویزیون مدل 75NANO75 از همین مدل بهره برده اند تا به شیوه فوق العاده ای به پردازش داده های صوتی و تصویری بپردازد و آن ها را با کیفیت فوق العاده بالایی ارائه دهد.

پردازنده قدرتمند آلفا 5 نسل 5 فورکی از بهترین عملکرد برخوردار بوده به صورتی که از بهترین کارایی برخوردار می باشد و همچنین داده ها را به شیوه فوق العاده ای به نمایش می گذارد، این پردازشگر همه تصاویر و صدا را قبل از ارائه پردازش می نماید و اگر از کیفیت پایینی برخوردار باشند آن ها را با کیفیت بالاتر و دلنشین تر اجرا می کند. اگر تصویری دارای نویز باشد و یا از کیفیت پایینی برخوردار باشد به کمک پردازنده کیفیت آن به حد 4K می رسد و به گونه ای نمایش داده می شود که از دیدن آن تعجب می کنید؛ برخی از صدا ها که پخش می شوند دارای نویز هستند و حتی گاهی نشنیدن آن را به شنیدن صدا ترجیح می دهید، این پردازنده به صدایی که ارائه می شود کمک می کند تا به صورت رسا و واضح ارائه شود.

 

سیستم عامل Web OS Smart TV تلویزیون هوشمند ال جی مدل75NANO75

به دلیل نبود امکانات تلویزیون های قدیمی بسیار معمولی بودند و بجز دیدن فیلم و تصویر نمی شد از آن استفاده دیگری نمود. اما در حال حاضر تلویزیون ها از امکانات و فناوری های فوق العاده ای برخوردار می باشند که بیشتر آن ها با وجود سیستم عامل صورت گرفته است، سیستم عامل دلیل اصلی تلویزیون های هوشمند می باشد که امکان دسترسی تعداد زیادی از برنامه و امکانات را برای کاربران به ارمغان آورده است. هر برندی که در خط تولید تلویزیون می باشد از یک سیستم عامل بهره برده که در همه تلویزیون های خود از آن پشتیبانی می نماید، برند ال جی که جزء بهترین کمپانی های تولید تلویزیون بوده در تلویزیون جدید مدل 75NANO75 از سیستم عامل WebOS بهره برده است تا بتواند برنامه و امکانات متنوعی را برای کاربران ایجاد نماید.

با وجود پشتیبانی از سیستم عامل در تلویزیون کاربران بجز دیدن فیلم می توانند از آن استفاده های دیگری ببرند برای مثال بازی کنند و یا به برنامه های اجتماعی دسترسی داشته باشند، زمانی که تلویزیون از وای فای برخوردار باشد یعنی که به اینترنت متصل می شود که از این طریق می تواند برنامه هایی که تلویزیون با آن سازگاری دارد را دانلود نماید و همچنین با استفاده از برنامه های مرورگر مانند گوگل وب گردی نماید و اوقات فراغت خود را سپری کند؛ یکی از برنامه های فوق العاده ای که این تلویزیون از پشتیبانی نموده است نتفلیکس Netflix می باشد که دارای محتوا فیلم و سریال های متنوعی می باشد که در هر ژانری می توانید به دیدن آن بپردازید.

دستیار صوتی هایی که در این تلویزیون با وجود سیستم عامل webOS پشتیبانی شده اند استفاده بسیار راحتی دارند به گونه ای که می شود گفت بدون استفاده از کنترل نیز می توانید به هر محتوایی که می خواهید در تلویزیون دسترسی داشته باشید، برای استفاده از آن فقط لازم است صفحه یا برنامه مورد نظری را که می خواهید را با صدایی روان و واضح بگویید تا بعد از تشخیص صدای شما عمل خود را در کمترین زمان انجام نماید و حتی زمانی که لازم است تایپ کنید برای مثال می خواهید در برنامه جستجوگری به برخی از اطلاعات دسترسی داشته باشید و یا در مورد آن اطلاعاتی جمع کنید، حتی در این حالت نیز برای شما قابلیت تبدیل صوت به متن وجود دارد که در این حالت حتی لازم نیست تایپ کنید.  

 

ارتباطات تلویزیون 75 اینچ LG مدل 75NNAO75

هر تلویزیونی از دو روش برای اتصال و ارتباط با تلویزیون استفاده می نماید که هر کدام از آن ها برای اتصال به یک سری دستگاه مختلف قرار داده شده اند؛ تلویزیون ال جی LG در مدل NANO75 از دو روش سیمی ( مستقیم ) و بی سیم ( غیر مستقیم ) بهره برده است؛ در روش اتصال مستقیم یا سیمی وجود کابل مخصوص و پورت مرتبط در تلویزیون ضروری می باشد زیرا بدون وجود یکی از آن ها ارتباط صورت نمی گیرد، در این حالت باید یک طرف کابل را به تلویزیون و طرف دیگر را به دستگاه مورد نظر وصل نمایید تا ارتباط میان آن دو برقرار شود. اتصال بی سیم به راحتی و بدون استفاده از سیم صورت می گیرد که در این حالت فقط لازم است با وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth در ارتباط باشید تا در مدت زمان کمی بتوانید داده ها را روی تلویزیون اجرا کنید و حتی با استفاده از وای فای به اینترنت متصل شوید.

پورت های ارتباطی که در هر تلویزیون وجود دارد بستگی به مدل تلویزیون دارد و این ثابت نمی باشد بلکه فقط روش ارتباطی آن در همه تلویزیون ها به یک صورت می باشد. با پورت هایی که در تلویزیون 75NANO75 قرار داده شده اند و کارایی آن ها در ادامه آشنا می شوید:

  • 3 پورت HDMI برای اتصالات سایر دستگاه های جانبی به تلویزیون از طریق کابل
  • 1 پورت LAN برای اتصال وای فای به تلویزیون از طریق کابل
  • 2 پورت USB برای اتصال فلش و مموری به تلویزیون
  • و در آخر پورت های RF، CI، HDMI2 برخی دیگر از راه اتصال سیمی به تلویزیون می باشد.

 

کلام آخر ...

در سال 2022 یکی از برند های معروف و شناخته شده ای که اقدام به معرفی سری جدید از تلویزیون های نانو کرد برند خوش نام الجی LG بوده و یکی از مدل های آن 75NANO75 می باشد که در کشور کره تولید شده است، سری 75 تلویزیون های 2022 NANO از نظر کیفیت و فناوری با توجه به تلویزیون های سال 2021 در درجه بالایی قرار گرفته است؛ با توجه به امکانات و فناوری های فوق العاده باعث شده تا تلویزیون از عملکرد شگفت انگیزی برخوردار باشد.

اگر به دنبال تلویزیون با کیفیت هستید و می خواهید آن را از یک برند معتبر تهیه نمایید اصلی کالا تلویزیون 75 اینچ NANO75 را به شما عزیزان معرفی می نماید، این مدل تلویزیون 75 اینچ در سایز بزرگ تلویزیون ها به حساب می آید که برای فضا های بزرگ مناسب می باشد. برای سفارش این محصول و جهت رسیدن به جواب سوالاتتان می توانید با کارشناسان فروش ما در اسرع وقت تماس بگیرید تا پاسخ گوی سوالات شما باشند و همچنین در صورت انتخاب کالا سفارشتان را بدون هیچ نگرانی ثبت نماید تا در طول کمترین زمان سفارش شما را ارسال نمایند. تمامی کالا های این سایت دارای مرجوعیت اصلی کالا می باشند تا شما به راحتی بتوانید آن را بدون دلهره ای انتخاب نمایید

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 75NANO75 2022 4K NANOCELL

مشخصات

مدل کامل
NANO75
سری
75
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
LED NANOCELL
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
190 سانتی متر
نور پس زمینه
Direct LED
کیفیت تصویر
4K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Dark Room)
(ISF) Expert (Bright Room)
Filmmaker
Standard
Cinema
Sports
Game
Vivid
Eco
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
1
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
168x96x6 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75NANO75
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
تنظیمات حالت صدا
دارد
موتور تصویر
a5 Gen5 Al Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
اقلام همراه
کابل برق، دفترچه راهنما، پایه رومیزی، پیچ اتصال پایه، ریموت کنترل
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
NANO75
سری
75
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
LED NANOCELL
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
190 سانتی متر
نور پس زمینه
Direct LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Dark Room)<br /> (ISF) Expert (Bright Room)<br /> Filmmaker<br /> Standard<br /> Cinema<br /> Sports<br /> Game<br /> Vivid<br /> Eco

ویژگی های صدا تلویزیون

تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN
1

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
168x96x6 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75NANO75
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
تنظیمات حالت صدا
موتور تصویر
a5 Gen5 Al Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
اقلام همراه
کابل برق، دفترچه راهنما، پایه رومیزی، پیچ اتصال پایه، ریموت کنترل

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم