تلویزیون سونی 65 اینچ 4K مدل 2022 65X85K

مشخصات کلی تلویزیون سونی 50 اینچ 4K مدل 50X85K

  • کیفیت تصویر 4K
  • نوع نمایشگر تلویزیون: LED
  • اندازه صفحه نمایش: 50 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش: تخت
  • قابلیت اتصال به WiFI ,Blutooth
  • رفرش ریت: 120HZ
  • ساخت سال 2022
  • ابعاد: 145.2x83.6x7.2 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
39,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SONY TV 55X85K
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سونی 65 اینچ 4k مدل 65X80K


سونی یکی از پیشرفته ترین برند ها می باشد که بلکه در سطح تولیدات محصولات خانگی و برقی فعالیت می کند نیز در طراحی اپلیکشن نیز فعالیت هایی را انجام میدهد که اکثری از تکنولوژی هایی که در تلویزیون های خود به کار می برد از طراحی و تولید برند خود بهره گرفته اند. سونی شناخته ترین شرکت در ژاپن می باشد که سال هاست در عرضه کردن محصولات با قابلیت های متفاوت فعالیت می کند که در سال 2022 برای بار هزارم از تولید کننده و طراحی های خود را به بازار عرضه کرد.

تلویزیون سونی 65 اینچ 4k مدل 65X80K تولید سری 8 برند سونی می باشد که به عنوان هوشمند شناخته شده است، کیفیت تصویر آن دارای فناوری 4K و مجهز به نوع نمایشگر LED می باشد. در صفحه اصلی تلویزیون مجهز به روزلوشن و رفرش ریت می باشد این دو عامل یکی از مهم ترین مشخصات صفحه نمایش اصلی تلویزیون می باشد، رزولشون در تلویزیون 65 اینچ دارای 3840x2160 پیکسل است این پیکسل ها دارای لامپ های ریز هستند که از خود رنگ های سفید وزرد تولید می کنند و سپس موجب می شود تا نور پس زمینه با Direct LED تکمیل شود و در نهایت وضوح بیشتری را در صحنه ها به وجود می آورد.

رفرش ریت تعبیه شده در تلویزیون سونی 65 اینچ 4k مدل 65X80K دارای 120 هرتز می باشد که مجهز به فوق العاده ترین سرعت عمل سریع می باشد بلکه سرعت را افزایش می دهد اعم کیفیت صحنه ها را نیز به صورت شفاف و روان تنظیم می کند. این محصول با بدنه مشکی و طراحی فریم می باشد که حتی از کمترین ضخامت نیز طراحی شده است شکا پایه طراحی شده آن به صورت پایه بغل دوشاخه ای می باشد که از رنگ مشکی نیز بهره گرفته است که در این صورت جذابیت تلویزیون در صورت نصب بر روی میز با استفاده از این پایه بیشتر می شود.

اما یکی از نکته های قابل تعریف در کیفیت تصویر آن پردازنده است که حتی عملیات و کارایی آن بر روی کیفیت صحنه ها تاثیر می گذارد. این تلویزیون سونی از سیستم عامل آندروید بهره گرفته است که این سیستم عامل دارای بروز ترین ساختار و تکنولوژی های می باشد که کارایی و عملکرد آن ها در ادامه معرفی بخش های دیگر قطعا آشنا خواهید شود. تکنولوژی HDR با ویژگی Auto HDR Tone Mapping سبب می شود که شدت رنگ ها افزایش داده شود و افزایش کیفیت رنگ تصویر و صحنه ها شود.

همان طور که بیان کردیم سیستم عامل تعبیه شده در تلویزیون سونی 65 اینچ 4k مدل 65X80K نیز از سیستم عامل های دیگر مانند های آیفون (iso) و اندروید (Android) نیز پشتیبانی می شود که به راحتی حتی وشی های آیفون نیز این قابلیت داده شده است که به این تلویزیون منحصر به فرد قابلیت اتصال را داشته باشد همچنین از اپلیکشن و امکانات دستیارهای صوتی Amazon Alexa و Google Assistant و شبکه بی سیم وای فای و بلوتوث نیز پشتیبانی می کند.

این محصول بینظیر دارای 2 عدد کانال صوتی با توان خروجی 20 وا می باشد که با وجود تکنولوژی دالبی که برای آن تعریف شده است می تواند صدا را گسترده تر و فراگیر پخش کند. قطعا به ساختار کلی تلویزیون ها توجه کرده اید که در قصمت پشت آن دارای یک سری در گاه و پورت های مخصوص خود می باشد که تلویزیون 65 اینچ سونی از 4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB بهره گرفته است.

سونی از خارق العاده ترین برند هایی است که در سطح محصولات خانگی فعالیت می کند که با قیمت و طراحی هایی که برای محصولات خود طراحی می کند افراد بی شماری را به خود جلب می کند. تلویزیون سونی 65 اینچ 4k مدل 65X80K دارای حافظه ای 16 گیگ می باشد، قطر صفحه نمایش تلویزیون سونی برابر با 164 سانتی متر می باشد و همچنین دارای زاویه دید 68 درجه می باشد.

پنل به کار رفته شده در تلویزیون مذکور VA می باشد که نسبت به پنل های دیگر از فوق العاده ترین صفحه نمایش و کیفیت برخودار می باشد. این محصولی که روبروی شما عزیزان قرار دارد دارای دو روش نصب می باشد که حتی با وجود صفحه نمایش بزرگ آن و نصب برروی دیوار هیچ فضای اضافه ای را نمی گیرد بلکه در این صورت دوراسیون به نحوه زیبا ترین شکل دیده می شود. روش دوم با استفاده از پایه های تعبیه شده در تلویزیون نصب صورت می گیرد که بر روی میز می توانید تلویزیون خود را قرار داهید شکل طراحی شده این پایه ها از زیبا ترین طراحی ها می باشد که سبب می شود تا ساختار تلویزیون بیشتر دیده شود.

سونی مانند هر بار فوق العاده ترین محصول خود را ارائه داده که برای اولین بار در بازار از پرفروش ترین محصولات به توجه به رده برند های دیگر می باشد. اگر شما هم دنبال جنس و کیفیت اصلی می باشید بدونه هیچ گونه تردیدی می توانید از سایت اصلی کالا محصول ود را با کیفیت اصلی و تضمینی خریداری کنید. این محصول که پیش روی شما عزیزان قرار دارد می توانید حتی برای مکان های باز نیز استفاده کنید برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه آشنایی و معرفی در این مطلب با ما همراه باشید.

طراحی تلویزیون سونی 65 اینچ 4k مدل 65X80K

جنس بدنه یکی از عامل های مهم در تلویزیون می باشد که باید از استحکام و مقاومت بالا برخودار باشد، تلویزیون سونی 65 اینچ 4k مدل 65X80K مجهز به جنس بدنه پلاستیک فشرده می باشد و از رنگ مشکی براق نیز بهره گرفته است. شکل طراحی شده بدنه این محصول فریم و دارای کمترین ضخامت می باشد که با این طراحی از زیباترین جلوه نیز برخودار می باشد. صفحه نمایش این محصول دارای طراحی تخت در اندازه 65 اینچی می باشد که فوق العاده ترین نمایش را در اختیار کاربران خود می دهد.

و همچینین با وجود امکانات هوشمند مانند گیمنیگ که برای این محصول تعبیه شده است از لذت بخش ترین اوقات فراغت را برای شما عزیزان فراهم می کند. ساختار و طراحی عامل تولید کننده و تشکیل دهنده ساختار بیرونی تلویزیون می باشد که تلویزیون سونی 65 اینچ 4k مدل 65X80K با تعرف کلی که در ساختار بدنه آن و شکل پایه دوشاخه آن که از رنگ مشکی برخودار است می تواند از زیباترین جلوه ها در دکوراسیون خانه شما عزیزان باشد.

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 65 اینچ 4k مدل 65X80K

کیفیت و صفحه نمایش دارای زیر شاخه هایی مختصر به خود هستند که کیفیت تصویر شامل فورکی 4K و نوع نمایشگر LED می باشد و همچنین صفحه نمایش دارای دو عامل که دارای رزولوشن و رفرش ریت می باشد است. رولوشن در تلویزیون سونی 65 اینچ 4k مدل 65X80K مجهز به 2160x3840 پیکسل می باشد این پیکسل های طراحی شده بر روی صفحه نمایش تلویزیون در صورت روشن بودن بر روی صحنه ها و تصاویر قرار می گیرند که سبب می شوند وشوح کامل تر و نمایش کوچیک ترین جزئیات در صفحه نمایش تلویزین شود.

رفرش ریت از مشخات فنی مهم در تلویزیون می باشد که مانند پردازنده از سرعت و عملکردی بالا برخودار می باشد که هر چقدر توان آن بالا باشد کارایی و سرعت عمل تلویزیون نیز بالاتر می باشد اما این بار رفرش ریت بر روی صفحه و محتوا تاثیر گذاشته که دارای توان 120 هرتز می باشد که صحنه ها را از سرعت بالا مجهز کرده سپس کیفیت را افزایش داده است. شایان ذکر است که کیفیت تصویر فورکی تعبیه شده در تلویزیون سونی 65 اینچ 4k مدل 65X80K برابر با فناوری FHD می باشد. HDR تکنولوژی است که از بینظیر ترین مشخات تلویزیون های امروزه می باشد که در کیفیت تصویر تعریف شده است این تکنولوژی اچ در ار دارای طیف عظیمی از رنگبندی ها می باشد که این امر سبب شده است که کیفیت صحنه ها به صورت طبیعی و زنده نمایش داده شود.

این تکنولوژی HDR از فرمت های HLG،HDR10 نیز پشتیبانی می کند که این فناورها نیز کارایی مختصر به خود را بر روی صفحه نمایش تلویزیون انجام می دهند. در تلویزیون سونی 65 اینچ 4k مدل 65X80K یه سری تکنولوژی های دیگر در قصمت تولید رنگ صحنه ها تعریف شده است که شامل Live Color و Triluminos Pro است این تکنولوژی ها شدت رنگ را افزایش می دهند که سبب می شود صحنه و مجتوا هایی که دارای روشنایی بالا و تاریکی زیادی هستند با وضوح کامل تری دیده شود.


کیفیت و وضوح صدا تلویزیون سونی 65 اینچ 4k مدل 65X80K

کیفیت و وضوح صدا شاما امکاناتی می شود که تولید کنندگان در تلویزیون طراحی کرده اند که شامل بلندگو و توان خروجی می شود که توسط صحنه ها تولید می شود. تلویزیون سونی 65 اینچ 4k مدل 65X80K مجهز به دو کانال صوتی از نوع Full Range (Bass Reflex) با توان خروجی تولید صدای 20 واتی می باشد بلکه این ویژگی های کارایی مختصر به خود را دارند با وجو تکنولوژی که در ان تعریف شده ه در ادامه با آن آشنا می شوید کیفیت آن چند برابر می شود.


تکنولوژی Dolby Atmos: این تکنولوژی صدا را به صورت گسترده و فراگیر پخش می کند و اگر تا جایی که با آن آشنایی داشته باشید این تکنولوژی صدا را به صورت سینمای واقعی تبدیل می کند و با پشتیبانی از فرمت های Dolby Ac_4،Dolby Digital،Dolby از این طریق صدا را عبورمی دهد تا کیفیت آن چند برابر شود.

امکانات هوشمند تلویزیون سونی 65 اینچ 4k مدل 65X80K

تلویزیون های امروزه دارای چند قابلیت و کارایی می باشند که بر همین اساس به عنوان امکانات هوشمند شناخته شده اند که می توانید در یک تلویزیون از چند نمونه کارایی نیز برخودار شوید. سونی از بینظیر ترین تولید کننده گان تلویزیون ها می باشد که هر سری در طراحی آن ها تغیراتی را اعمال می کند که همین امر سبب شده است که طنوع کارایی تلویزیون ها افزایش پیدا کند و کار کرد آسانی برای کار بران در پیش داشته باشد.

تلویزیون سونی 65 اینچ 4k مدل 65X80K با دارای بودن حافظه داخلی 16 گیگ می تواند سایر قابلیت و امکانات دیگر در خود جایی دهد یا پشتیبانی کند اما جدا این قابلیت تلویزیون سونی این ویژگی خارق العاده عالی را دارد که از دستیار های صورتیGoogle Assistant و Alexa Amazon پشتیبانی کند که دارای عملیاتی همچون کنترل کردن صدا یا آن را خاموش و روشن کنید. تکنولوژی Google Home از این طریق می توانید به تمامی فیلم، اکشن و سریال های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید که این فناوری مخصوص این کارایی در تلویزیون طراحی شده است که حتی می توانید به صورت صدا نیز جستجوی خود را انجام دهید.

اگر توجه فرمایید بر اتصال بین گوشی و تلویزیون اشاره کردیم که با استفاده از فرمت های بلوتوث و وای فای می توانیستید از این قابلیت بهره مند شوید اما با وجود فناوری Chromecast_Built_in در تلویزیون نزیز می توانید گوشی خود را به تلویزیون متصل کنید. برند سونی از پیشرفته ترین شرکت هایی است که هر غیره ممکنی را ممکن می کند که یکی از این عملیات غیر ننکن و جود تماس تصویری در تلویزیون می باشد که با وجود تکنولوژی Bravia Cam و نصب وب کم با تکان داده دست خود این تکنولوژی شما را شناسایی و سایر عملایت دیگر دسترسی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

اما شایان ذکر است که باید به صورت جدا گانه دوربین مخصوص را تهیه نمایید و در این صورت تمامی امکانات تکمیل و می توانید با دوستان خود با تلویزیون 65 اینچی تماس تصویری داشه باشید. کنترل های طراحی شده در تلویزیون های امروزه در همه ی برند ها به عنوان هوشمند شناخته شده است که دارای جستجو و فرمان صتی می باشد که حتی از راه دور نیز می توانید به این کارایی دسترسی داشت باشید.

اتصالات و پورت های ارتباتی تلویزیون سونی 65 اینچ 4k مدل 65X80K


درگاه ها شامل پورت هایی می باشد که در قصمت پشت تلویزیون تعبیه شده اند و نیز دارای تعداد معینی می باشند. این محصولی که روبروی شما عزیزان قرار دارد مجهز به 4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB است که در کنار آن نیز از امکانات همچون ورودی(RF) و خروجی صوتی دیجیتال و خروجی هدفون بهره گرفته است. قطعا با وجود پورت هایی که طراحی شده است می توانید سایر دستگاه های دیگر نیز به تلویزیون خود متصل کنید که حتی این محصول با پشتیبانی از فرمت های شبکه بی سیم وای فای (Wifi) و بلوتوث (Blutooth) می توانید گوشی خود را به تلویزیون هوشمند سونی نیز متصل کنید که این فرایند در کمترین زمان کم صورت می گیرد.

پردازنده تلویزیون سونی 65 اینچ 4k مدل 65X80K


پردازشگر در تلویزیون به عنوان مدیریت کل کار می کند که کارایی آن بسته به نوع پردازشگر تعبیه شده در تلویزیون نیز می باشد که باتوجه پردازنده اصلی ترین عامل آن سرعت و عملکرد است. تلویزیون سونی 65 اینچ 4k مدل 65X80K مجهز به CPU 4K HDR PROCESSOR X1 است که پردازشگر مخفف CPU می باشد که در تلویزیون و سایر محصولاتی که دارای سرعت می باشند از پردازنده بهره گرفته اند. پردازنده 4K HDR PROCESSOR X1 دارای فوق العاده ترین عملکرد می باشد که سرعتی که برای تلویزیون 65 اینچ سونی که فراهم می کند در کمترین تایم ممکن نتیجه را بر روی صفحه تلویزیون نمایش می دهد.

سیستم عامل به کار رفته شده در تلویزیون سونی 65 اینچ 4k مدل 65X80K

سیستم عامل تمامی ساختاری می باشد که در تلویزیون مشاهده می کنید و در کنار آن دسترسی را به نقاط تلویزیون فراهم کرده است اما امروز سیستم عامل ها به طور معجزه آسایی از بروز ترین امکانات و دسترسی ها برخودار می باشند که یکی از این سیستم عامل ها آندروید می باشد که حتی یکی از فوق العاده ترین کارایی اولیه که برای تلویزیون انجام داده است پشتیبانی از سیستم عامل های آیفون (iso) و آندروید می باشد که حتی سایر و تمامی امکانات گوش هایی که دارای سیستم عامل (iso) هستند می تواند به شما عزیزان این امکان را بدهد که در تلویزیون به تمامی نقاط آن دسترسی داشته باشید.

کلام آخر...

تلویزیون ها دارای کارایی مشخص و معینی هستند که فقط کافی است در انتخاب تلویزیون به نوع برند و مشخصات کلی تلویزیون توجه نمایید که هر چقدر مقدار و ویژگی های قطعات تلویزیون بالا باشد صددرصد از بینظیر ترین کارایی و عملکرد نیز برخودار می باشد که ما امروز ما در این مطلب بهترین برند با مشخصات کلی و بیان کارایی تمامی قطعات از خارق العاده ترین محصول را معرفی کرید.

تلویزیون سونی 65 اینچ 4k مدل 65X80K از صفحه نمایش بزرگ با کیفیت تصویر فورکی 4K در کنار نوع نمایشگر LED و پنل VA طراحی شده است که این قطعات تعبیه شده در تلویزیون از اصلی ترین قطعات تلویزیون به شمار می روند چون تلویزیون ها با توجه به کیفیت تصویر و وشوح صدا می توانند کارایی که برای آن ها تعریف شده است از این طریق بیان کنند. این محصول با 2 عدد کانال صوتی و توان خروجی 20 وات کی باشدکه با وجود تکنولوژی دالبی نیز صدایی گسترده و فراگیر را به آرمغان می آورد. برای دسترسی به تلویزیون 65 اینچی سونی از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کار شناسان ما در اتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY TV 55X85K

مشخصات

مدل کامل
65X85K
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160x3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Dolby Vision Bright.Vivid.Custom.Game.Photo.Dolby. Dark.Standard.Cinema.Graphics
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
DTS Digital Surround، Room Compensation
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Full Range (Bass Reflex)
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
اندروید
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
Dolby Atmos
DTS Digital Surround
Dolby Audio
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
دارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145.2x83.6x7.2 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65X85K
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
صدا بهینه ساز
دارد
حالت تصویر هوشمند
دارد
سایر ویژگی های تصویر
پشتیبانی از فرمت های HDR.تکنولوژی ارتقاء کیفیت تصویر.قابلیت X Motion Clarity.Triluminos Display.قابلیت توسعه دید یا X_Wide Angle.
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac.قابلیت Wi-Fi Direct
پردازنده مرکزی
PROCESSOR X1
Clear Motion Rate
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
دستیار صوتی Alexa و Google Assistant.قابلیت اتصال به موبایل.قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث.Chromecast داخلی.پشتیبانی از Apple Airplay.پشتیبانی از Apple HomeKit
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
ریموت کنترل.باتری. کابل برق. پایه ها
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
65X85K
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160x3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Dolby Vision Bright.Vivid.Custom.Game.Photo.Dolby. Dark.Standard.Cinema.Graphics

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
DTS Digital Surround، Room Compensation
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Full Range (Bass Reflex)
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
Dolby Atmos<br /> DTS Digital Surround<br /> Dolby Audio
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145.2x83.6x7.2 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65X85K
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
صدا بهینه ساز
حالت تصویر هوشمند
سایر ویژگی های تصویر
پشتیبانی از فرمت های HDR.تکنولوژی ارتقاء کیفیت تصویر.قابلیت X Motion Clarity.Triluminos Display.قابلیت توسعه دید یا X_Wide Angle.
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac.قابلیت Wi-Fi Direct
پردازنده مرکزی
PROCESSOR X1
Clear Motion Rate
کنترل نور پس زمینه پویا
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
دستیار صوتی Alexa و Google Assistant.قابلیت اتصال به موبایل.قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث.Chromecast داخلی.پشتیبانی از Apple Airplay.پشتیبانی از Apple HomeKit
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
ریموت کنترل.باتری. کابل برق. پایه ها

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم