تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 2022 75X85K

مشخصات کلی تلویزیون سونی 75 اینچ 4K مدل 75X85K

  • کیفیت تصویر 4K
  • نوع نمایشگر تلویزیون: LED
  • اندازه صفحه نمایش: 75 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش: تخت
  • قابلیت اتصال به WiFI ,Blutooth
  • رفرش ریت: 120HZ
  • ساخت سال 2022
  • ابعاد: 167.5x96.2x7.3 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
60,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SONY TV 55X85K
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سونی 75 اینچ 4k مدل 75X80K

شرکت سونی عظیم ترین تولید کنند محصولات برقی و خانگیاست که این بار در سال 2022 محصول خود را در رده تلویزیون به بازار ارائه داد. سونی برندی است که تمامی مردم با محصولات معروف آن آشنایی دارند که با وجود قیمت و کارایی هایی که بر روی تولید محصولات خود انجام می دهد به صرفه ترین محصولات با کارایی های مختلف به مردم معرفی می کند. تلویزیون سونی 75 اینچ 4k مدل 75X80K از تولید و طراحی های سال 2022 این برند می باشد که به عنوان هوشمند ترین محصول شناخته شده است.

تلویزیون مذکور دارای اندازه صفحه نمایش 75 اینچی با کیفیت تصویر 4k و همچنین نوع نمایشگر ال ای دی LED می باشد این طراحی که در تولید صفحه نمایش این محصول به کار رفته شده است از بینظیر ترین امکانات می باشد که در ارائه صحنه و محتوایی با کیفیت خارق العاده عالی را دارند. رزولوشن تعریف شده در تلویزیون مدل 75X80K دارای 3840x2160 پیکسل است که این پیکسل های موجود در صفحه نمایش تعداد آن ها به صورت لامپ های کوچک عمل می کند که از خود نور تولید می کنند و دارای رنگ های سفید و زرد می باشد که بلکه وضوح بیشتری را در صفحه نمایش به وجود می آورد اعم صحنه ها را با روشنایی خاصی تنظیم می کند.

رفرش ریت در این تلویزیون دارای 120 هرتز می باشد که سرعت عالی و بینظیری را محتوای صفحه نمایش تلویزیون می بخشد و در کنار آن کیفیت تصویر را نیز افزایش می دهد و به صورت شفاف و روشن پخش می کند. پردازنده به کار رفته شده در تلویزیون 75 اینچ سونی دارای 4K HDR Processor X1 می باشد که این پردازنده بلکه برسی و مدیریت کل تلویزیون را بر عهده دارد اعم بر روی کیفیت تصویر و صحنه ها نیز تاثیر گذاشته و آن ها را بهبود می بخشد.

HDR تکنولوژی است که مجهز به رنگبندی فوق العاده عالی می باشد که سبب می شود محتوایی که در حال پخش می باشد با کیفیت رنگ های متنوع و فوق العاده عالی تبدیل می کند. تکنولوژی Auto HDR Tone Mapping در تلویزیون سونی 75 اینچ 4k مدل 75X80K شدت رنگ محتوا را کنترل می کند و سپس سبب می شود با کیفیت فوق العاده عالی پخش شود. سیستم عامل تعریف شده در این محصول شامل آندروید می باشد این سیستم عامل از سیستم عامل آیفون (ISO) و دستیارهای صوتی Amazon Alexa و Google Assistant پشتیبانی می کند.

طراحی ساختار کلی این محصول به این صورت می باشد که از بدنه کم ضخامت و فریم تولید شده است و همچنین دارای جنس بدنه پلاستیک فشرده نیز است که این ویژگی سبب می شود تا تلویزیون از مقاومت و استحکام بالایی برخودار باشد. شکل پایه تولید شده تلویزیون مدل 75X80K دارای طراحی پایه بغل دوشاخه ای می باشد که حتی این نوع طراحی و تولید سبب می شود تا تلویزیون از امنیت بالایی نیز برخودار باشد و در کنار آن زیبایی تلویزیون را چند برابر می کند.

قطعا به کارایی تلویزیون ها توجه کرده اید که دارای کیفیت تصویر و وضوح صدا می باشد که با استفاده از آن تمامی کارایی و کیفیت هایی که برای آن تریف شده است را ارائه می دهد، که مجهز به 2 عدد کانال صوتی با توان خروجی صدای 20 وات می باشد که از تکنولوژی دالبی اتوموس نیز بهره گرفته است. این تکنولوژی منبعی از انرژی می باشد که با وجود آن سبب می شود صدا به صورت گسترده و فراگیر پخش شود همچنین یکی از قابلیت های دیگر این فناوری تعریف شده پشتیبانی از فرمت های دیگر می باشد که در حین تولید صدا نیز صدای تولید شده را از فرمت هایی که پشتیبانی می کند نیز عبور می دهد که موجب می شود کیفیت صدا به طور فوق العاده بینظیر افزایش پیدا کند.

امکانات هوشمند شامل سایر دسترسی های می شود که کارایی های مختلفی را بر روی تلویزیون انجام می دهد که یکی از این موارد گیمینگ می باشد بلکه این قابلیت از طرف داران زیادی برخودار است اعم با وجود پشتیبانی هایی که سیستم عامل برای این تلویزیون انجام داده است می توانید به سایر موارد کنسول های دیگر نیز دسترسی داشته باشید. برای کسب و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول خارق العاده در ادامه معرفی با ما همراه باشید.

طراحی تلویزیون سونی 75 اینچ 4k مدل 75X80K

بدنه تلویزیون های قدیمی از ابعاده و ضخامت بالایی برخودار بودند ولی امروزه با طراحی های که در سطح بدنه تلویزیون ها انجام شده است بلکه دارای کمترین ابعاده و ضخامت هستند نیز وزن آن ها بسیار کاهش پیدا کرده و جابه جایی آن ها آسان گردیده است. تلویزیون سونی 75 اینچ 4k مدل 75X80K مجهز به بدنه فریم در رنگ مشکی و کمترین ضخامت می باشد این فرایند زیبایی چشم گیری را به تلویزیون داده است که حتی با وجود جنس بدنه که از پلاستیک فشرده بهره گرفته است از مقاوت بالایی برخودار می باشد. شکل پایه طراحی شده این محصول به صورت پایه پغل دوشاخه ای می باشد که حتی از رنگ مشکی نیز برخودار می باشد این طراحی که برای تلویزیون تولید شده است ساختار بیرونی تلویزیون را زیبا تر کرده است.

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 75 اینچ 4k مدل 75X80K

صفحه نمایش اصلی تلویزیون از ملاک های به خوصوصی تشکیل شده است که شامل کیفیت تصویر، نوع نمایشگر و اینچ طراحی شدهصفحه نمایش می باشد اما نکته ای که قابل توجه می باشد کیفیت تصویر نیز دارای زیرمجموعه هایی می باشد مانند رفرش ریت و رزولوشن است. تلویزیون سونی 75 اینچ 4k مدل 75X80K با کیفیت تصویر فورکی 4K و نوع نمایشگر LED در اندازه 75 اینچی طراحی شده است. رزولوشن که به عنوان زیر مجموعه کیفیت اشاره کردیم دارای 2160x3840 پیکسل می باشد که این پیکسل های موجود در کیفیت تصویر وضوح صحنه و تصاویر را به طور معجزه آسایی بالا می برد.

همچنین روجود رفرش ریت در این تلویزیون از 120 هرتز تشکیل شده است که منبع انرژی و عملکرد بالا می باشد، رفرش ریت یا همان هرتز به خوصوص کارایی خود را بر روی کنسول های بازی اجرا می کند. کنسول های بازی یا گمینگ از سرعت بالایی برخودار هستند برای همین منظور بعضی از تلویزیون ها قادر به تجزیه و تحلیل آن ها را ندارند اما با جود رفرش ریت 120 هرتز بلکه سرعت را افزایش داده است اعم صحنه ها با جزئیات بهتر و کیفیت فوق العاده تری نمایش می دهد.

قطعا صحنه ها داری تنوع رتگ بالایی هستند که به واسطه قطعات و فناوری های مختلفی این عملیات صورت گرفته است که یکی از این ها تکنولوژی HDR می باشد که از فرمت HLG،HDR10 نیز پشتیبانی می کند، این تکنولوژی اچ دی ار دارای عظین ترین رنگبندی می باشد که با واسطه آن صحنه و تصاویر ها به صورت زنده و طبیعی پخش می شود که عحی با وجود فناوری های Live Color با استفاده از فناوری Triluminos Pro شدت رنگبندی ها را افزایش داده است و سبب می شود تا محتوایی که از کیفیت چندانی برخودار نمی باشد به طور مثال بعضی از تصاویر دارای تاریکی و روشنایی بالایی هستند که با وجود این تکنولوژی تعریف شده شدت رنگ های صحنه را کنترل کرده و به صورت واضح نمایش می دهد.

پنل به کار رفته شده در تلویزیون سونی 75 اینچ 4k مدل 75X80K از IPS بهره گرفته است، این نوع پنل بینظیر ترین قطعه ای می باشد که در صفحه نمایش این تلویزیون به کار رفته است. قطر صفحه نمایش 75 اینچی این تلویزیون برابر 189 سانتی متر می باشد که همچنین دارای زاویه دید 74 درجه می باشد با وجود این امکانات بینظیر که برای صفحه نمایش آن تعریف شده است می تواند صفحه نمایش فوق العاده بینظیر را در ختیار کاربران بگذارد.


کیفیت و وضوح صدا تلویزیون سونی 75 اینچ 4k مدل 75X80K

صدا توسط صحنه ها در حال پخش تولید می شود و همچنین از کانال و بلندگو های تعبیه شده نیز خروجی را ارائه می دهد که پخش و نوع تولی صدا بسته به بلندگو های تعریف شده می باشد. تلویزیون سونی 75 اینچ 4k مدل 75X80K با دارا بودن 2 عدد کانال صوتی و توان خروجی 20 وات می تواند صدایی حالی را در محیط شما عزیزان پخش کند همچنین نوع بلندگو های به کار رفته دارای Full Range (Bass Reflex) می باشد.

دالبی تکنولوژی است که دارای قدرت فراگیر می باشد که این تکنولوژی مخصوص قسمت بلندگو تعرف شده می باشد که در تلویزیون مدل 75X80K تکنولوژی Dolby Atmos تعبیه شده است که حتی از فرمت های Dolby Ac_4،Dolby Digital،Dolby پشتیبانی می کند این فناوری از صدایی گسترده و یک سطح برخودار است که حتی سینمای واقعی را در خانه های شما به وجود می آورد.

امکانات هوشمند تلویزیون سونی 75 اینچ 4k مدل 75X80K

در معرفی این پاراگراف به بخش امکانات هوشمند تلویزیون سونی 75 اینچ 4k مدل 75X80K رسیدیم، سونی برندی است که در تولید محصولات خود از بهترین مواد و امکانات در طراحی آن ها استفاده می کند اما در تولید سال 2022 محصولات در رده تلویزیون از امکانات بروز تری در ارائه خدمات طراحی کرده است که به عنوان تلویزیون هوشمند نیز شناخته شده است. تلویزیون سونی 75 اینچ 4k مدل 75X80K با سیستم عامل آندروید از دترسی های قابل تصور برخودار است که حتی از دستیار های صورتیGoogle Assistant و Alexa Amazon برای کنترل کردن صدا می توانید از آن استفاده کنید پشتیبانی می کند.

یکی از نکته های قابل توجه در این محصول بینظیر حافظه 16 گیگ می باشد که خارق العاده ترین امکانات این تلویزیون به شمار می رود. فناوری Google Home می توانید تمامی فیلم ها در هر رده ای را از این طریق جستجو نمایید همچنین شایان ذکر است که این فناوری مخصوص جستجوی انواع فیلم در هر موردی می باشد. تلویزیون سونی 75 اینچ 4k مدل 75X80K با وجود تکنولوژی Chromecast_Built_in می توانید برای اتصال های سایر دستگاه های دیگر مانند گوشی استفاده نمایید که سریع ترین اتصال را به وجود می آورد.

یکی از امکانات بروز این محصول وجود Bravia Cam می باشد که با نصب وب کم بر روی تلویزیون خود و تهیه کردن دوربین مخصوص تلویزیون سونی مدل 75X80K می توانید تماس تصویری راحت و آسان با دوستان خود داشته باشید این عملیات یا تکنولوژی مخصوص برند و سایر محصولات آن می باشد که کاربرد های خاصی را برای کاربران خود به آرمغان آورده است. ریموت کنترل نرم افزاری است که تمامی تلویزیون ها از آن برخودار می باشند.

اما به طراحی هایی که در سطح ریموت کنترل انجام داده اند می تواند دسترسی ها را از راه دور نیز به وجود آورد که این قابلیت گوشه ای از کارایی آن بود که حتی می تواند جستجو و فرمان صوتی را نیز برای مخاطبان خود رغم زند. گیمینگ دارای کنسول های بازی می باشد که در انواع سنین طراحی و تولید شده اند که با وجود رفرش ریت تعبیه شده 120 هرتز از سرعت فوق العاده عالی و کیفیت تصویر بینظیر برخودار است.

اتصالات و پورت های ارتباتی تلویزیون سونی 75 اینچ 4k مدل 75X80K

اتصالات بخشی است که که وسط آن می توانید سایر دستگاه های دیگر را نیز به تلویزیون خود متصل کنید، این محصولی که روبروی شما عزیزان قرار دارد دارد 4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB است. نکته ای که در درگاه و پورت های موجود قابل توجه می باشد تعداد درگاه HDMI است می توانید از این طریق سایر امکانات جانبی را نیز به تلویزیون خود متصل کنید. سیستم عاملی که در این محصول به کار رفته است.

می توانید از امکانات بروز مانند شبکه بی سیم وای فای (Wifi) و بلوتوث (Blutooth) پشتیبانی می کند بلکه از طریف تکنولوژی جدا می توانید گوشی خود را به تلویزیون متصل کنید اعم با استفاده از این فرمت ها نیز می توانید این عملیات را انجام دهید و حتی با وجود فرمت بلوتوث نیز می توانید در تلویزیون خود آهنگ پخش نمایید. پورت های دیگر که در قصمت پشت تلویزیون تعبیه شده است دارای بودن ورودی(RF) و خروجی صوتی دیجیتال و خروجی هدفون است که برای کارایی و استفاده های مختلف می توانید از آن استفاده نمایید.

پردازنده تلویزیون سونی 75 اینچ 4k مدل 75X80K

پردازنده تشکیل دهنده سرعت و انرژی است که در قصمت پشت تلویزیون ها طراحی شده است. پردازنده در تلویزیون کارایی همچون داده ها را برسی و تجزیه تحلیل می کند و با عملکرد و سرعتی بالا آن ها را بر روی صفحه نمایش تلویزیون پخش می کند اما با طعریف و طراحی هایی که برای هر یک از پردازنده ها انجام می شود قطعا کارایی آن ها نیز باهم متفاوت می باشد. تلویزیون سونی 75 اینچ 4k مدل 75X80K مجهز به پردازشگر 4K HDR PROCESSOR X1 است که از X1 بهره گرفته این عبارت سرچشمه سرعت و قدرت فوق العاده عالی می باشد.

سیستم عامل به کار رفته شده در تلویزیون سونی 75 اینچ 4k مدل 75X80K

اگر به محتویات و دسترسی هایی که تلویزیون در اختیار کاربران قرار داده است توجه کنید می بینید توسط محتوایی این قابلیت ها صورت می گیرد که به عنوان سیستم عامل در بازار شناخته شده است که هر کدام از این سیستم عامل ها دارایی کارایی و ساختار متفاوت هستند و حتی هر برند از سیستم عاملی مختصر به خود استفاده می کند. برند سونی سال هاست که از سیستم عامل آندروید Android بهره می گیرد که هر بار با طراحی جدیدی که در سطح محصولات خود انجام می دهد نیز سیستم عامل آن ها را بروز می کند.

این بار این سیستم عامل از سیستم عامل آیفون (iso) پشتیبانی می کند که قطعا کارایی آن را چند برابر کرده است. اما یکی از نکات جالب این سیستم عامل مجهز به منوی فارسی می باشد که موجب می شود تا کار بران دسترسی آسان و راحت به تمامی نقاط تلویزیون داشته باشند.

کلام آخر...


سونی تلویزیون مدل X85K را در اینچ های مختلف طراحی کرده است که در همان قدم اول انتخاب را برای شما عزیزان فراهم کرده است که با وجود اینچ های مختلف می توانید با اندازه محیط خود اینچ تلویزیون مورد نظر خود را انتخاب نمایید. این محصول دارای اندازه صفحه نمایش 75 اینچی می باشد که بعد از آن اندازه 86 اینچی می باشد که یان دو نوع اینچ را می توان برای فضا های باز اعم برای کار های اداری تجاری مانند هتل ها استفاده نمایید.

نوع بلندگو به کار رفته در تلویزیون سونی 75 اینچ 4k مدل 75X80K، Full Range (Bass Reflex) می باشد که با وجود 2 عدد کانال صوتی و توان خروجی 20 وات از تولید پخش صدایی گسترده و رسا برخودار می باشد. این محصول دارای دو روش نصب می باشد که اولین مرحله با استفاده از پایه های آن که دارای طراحی پایه بغل دو شاخه ای مشکی می باشد می توانید بر روی میز قرار دهید.

و همچنین روش دوم با استفاده از اقلام همراه در دسته بندی تلویزیون تعبیه شده است می توانید بر روی دیوار نصب نمایید که در این صورت با توجه به اندازه 75 اینچی از فوق العاده ترین دوراسیون را به آرمغان می آورد. اگر شما هم ماند کاربران دیگر جذب این محصول بینظیر شده اید می توانید برای دسترسی و ثبت سفارش اعم کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY TV 55X85K

مشخصات

مدل کامل
75X85K
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160x3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Dolby Vision Bright.Vivid.Custom.Game.Photo.Dolby. Dark.Standard.Cinema.Graphics
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
DTS Digital Surround، Room Compensation
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Full Range (Bass Reflex)
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
اندروید
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
Dolby Atmos
DTS Digital Surround
Dolby Audio
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
دارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167.5x96.2x7.3 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75X85K
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
صدا بهینه ساز
دارد
حالت تصویر هوشمند
دارد
سایر ویژگی های تصویر
پشتیبانی از فرمت های HDR.تکنولوژی ارتقاء کیفیت تصویر.قابلیت X Motion Clarity.Triluminos Display.قابلیت توسعه دید یا X_Wide Angle.
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac.قابلیت Wi-Fi Direct
پردازنده مرکزی
PROCESSOR X1
Clear Motion Rate
دارد
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
حسگر روشنایی
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
دستیار صوتی Alexa و Google Assistant.قابلیت اتصال به موبایل.قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث.Chromecast داخلی.پشتیبانی از Apple Airplay.پشتیبانی از Apple HomeKit
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
اقلام همراه
ریموت کنترل.باتری. کابل برق. پایه ها
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
75X85K
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160x3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Dolby Vision Bright.Vivid.Custom.Game.Photo.Dolby. Dark.Standard.Cinema.Graphics

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
DTS Digital Surround، Room Compensation
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Full Range (Bass Reflex)
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
Dolby Atmos<br /> DTS Digital Surround<br /> Dolby Audio
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه شاخه ای
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167.5x96.2x7.3 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 110-240V, 50/60Hz

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75X85K
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه تخت
صدا بهینه ساز
حالت تصویر هوشمند
سایر ویژگی های تصویر
پشتیبانی از فرمت های HDR.تکنولوژی ارتقاء کیفیت تصویر.قابلیت X Motion Clarity.Triluminos Display.قابلیت توسعه دید یا X_Wide Angle.
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac.قابلیت Wi-Fi Direct
پردازنده مرکزی
PROCESSOR X1
Clear Motion Rate
کنترل نور پس زمینه پویا
حسگر روشنایی
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
دستیار صوتی Alexa و Google Assistant.قابلیت اتصال به موبایل.قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث.Chromecast داخلی.پشتیبانی از Apple Airplay.پشتیبانی از Apple HomeKit
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی
اقلام همراه
ریموت کنترل.باتری. کابل برق. پایه ها

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم