تلویزیون ال جی 86 اینچ 4K مدل 86NANO75 2022

مشخصات کلی تلویزیون الجی 86 اینچ 4K NanoCell مدل 86NANO75 2022 

  • پردازنده a5 Gen5 Al Processor 4K
  • سیستم عامل webOS Smart TV
  • رزولوشن 3840×2160 پیکسل
  • کیفیت تصویر 4K NanoCell
  • نرخ رفرش ریت 120 هرتز
  • سیستم صوتی 2 کاناله
  • توان خروجی 20 واتی
  • سال ساخت 2022
  • ابعاد 193x110x6 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
68,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 86NANO75 2022 4K NANOCELL
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

ویژگی های کلی تلویزیون LG فورکی مدل 86NANO75 2022

 تلویزیون جزء کالا هایی به حساب آمده که هر فردی می تواند به راحتی از آن برای دیدن فیلم و تصویر از آن بهره ببرد و البته در تلویزیون های جدید و پیشرفته که به تلویزیون های هوشمند معرفی شده اند می توانید بجز این دو مورد از گزینه های دیگر تلویزیون مانند بازی کردن، دانلود برنامه مورد نظر و... را با آن انجام  دهید؛ همه این تغییرات فوق العاده و چشمگیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی می باشد که باعث ایجاد تلویزیون های هوشمند شده است.

ما تعداد کمپانی هایی زیادی را در جهان می شناسیم که در که در خط تولید لوازم خانگی هستند، یکی از خوش نام ترین برند ها که با توجه به کیفیت عالی کالا هایش معروفیت زیادی به دست آورده و همچنین بسیار شناخته شده می باشد برند فوق العاده ال جی LG می باشد که در کشور کره فعالیت می کند. کمپانی الجی در سال 2022 سری جدید از تلویزیون های نانو NANO را معرفی کرد که جزء منحصر به فرد ترین کالا های 2022 می باشد.

یکی از تلویزیون های فوق العاده ای که معرفی شد مدل 86NANO75 می باشد که با توجه به کیفیت و کارایی که دارد جزء بهترین تلویزیون های سال قرار گرفت. این تلویزیون را با توجه به اندای محیظ و فضای کاربران در چندین سایز مختلف کوچک و بزرگ معرفی نمود که سایز 86 آن که با 218 سانتی متر برابر است جزء تلویزیون های بزرگ به حساب می آید؛ بدنه این تلویزیون بسیار ظریف و در حال مقاوم می باشد و از بدنه با قطر بسیار کمی برخوردار بوده که ظرافت خاصی را به تلویزیون بخشیده است و همچنین دو پایه دو شاخه آن از زیبایی خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشد که باعث شده تا تعادل تلویزیون را به بهترین شیوه حفظ نماید.

جزء مهم و اصلی که در کارکرد تلویزیون تاثیر گذاری زیادی دارد کیفیت تصویر و صدای آن می باشد؛ تلویزیون ال جی مدل 86NANO75 دارای کیفیت تصویر 4K NanoCell می باشد که از رزولوشن 3840*2160 پیکسل پشتیبانی می نماید و همچنین با نرخ رفرش ریت 120 هرتزی تصاویر فوق العاده ای را با صحنه های جذاب و رنگ های واقعی به ارمغان آورده است. این تلویزیون از کیفیت صدای بی نظیر 20 واتی پشتیبانی می کند که دارای سیستم صوتی 2 کاناله می باشد که صدایی را به صورت رسا با محتوای مورد نظر به صورت هماهنگ ارائه می دهد و البته با توجه به امکان اشتراک گذاری صدا می توانید صدای بلند تری را به ارمغان بیاورید و از شنیدن لحظه به لحظه آن لذت ببرید.

تلویزیون های جدید با توجه به فناوری و امکاناتی که در آن بهره برده اند به بهترین تلویزیون ها یعنی تلویزیون های هوشمند تبدیل شده اند و در کیفیت و کارایی تلویزیون نیز تاثیر به سزای گذاشته اند. یکی از این فناوری ها پردازشگر می باشد که در تلویزیون مدل 86NANO75 از پردازنده a5 Gen5 Al Processor 4K بهره برده اند تا به پردازش داده های صوتی و تصویری در کمترین زمان بپردازد و آن ها را به بهترین شیوه ارائه نمایند، یکی از موارد اصلی در تلویزیون های هوشمند سیستم عامل بوده که با توجه به هوش مصنوعی که از آن برخوردار می باشد امکانات و برنامه های زیادی را برای کاربران ارائه نموده است، ال جی از سیستم عامل مخصوص خود یعنی webOS Smart TV در همه تلویزیون های خود بهره برده است که دسترسی راحتی را به سایر برنامه ها و استفاده از امکانات دیگر امکان پذیر کرده است.

یکی از امکاناتی که سیستم عامل WEBOS از آن پشتیبانی می کند امکان اتصال به وای فای می باشد که با وجود اتصال به اینترنت می توانند به همه برنامه های سازگار با این مدل تلویزیون و محتوا های مختلف در هر سایتی به آسانی دسترسی داشته باشند و همچنین با دسترسی به داشبورد بازی از خرید جداگانه کنسول های بازی و هزینه اضافی جلوگیری می شود، با دسترسی به این بخش در تلویزیون می توانید بازی های مورد علاقه خود را به راحتی دانلود نمایید و از آن ها بهره ببرید.

هر تلویزیونی برای اینکه بتواند با سایر دستگاه های جانبی ارتباط برقرار کند و همچنین داده ها را انتقال دهد از دو روش بی سیم و سیمی استفاده می نماید، در تلویزیون LG مدل 86NANO75 نیز ارتباط از این دو طریق صورت می گیرد که در روش سیمی باید از کابل مخصوص و پورت های پشت تلویزیون استفاده کرد و برای ارتباط بی سیم از طریق وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth اقدام نمود.

 

 

 

طراحی فوق العاده شیک تلویزیون 86 اینچ مدل 86NANO75

یکی از اصلی ترین جزئیات ظاهری تلویزیون طراحی آن می باشد زیرا در هر کالایی اولین موردی که به آن توجه می شود طراحی ظاهری آن می باشد؛ همه ما در هنگام خرید یک کالا محصولی مد نظر ماست که ظاهر شیک و جذابی داشته باشد. الجی با توجه به اینکه کاربران توجه زیادی به طراحی تلویزیون دارند تمام تلاش خود را کرد تا بتواند آن ها را با بهترین شکل دیزاین نماید و آن ها را به شیوه فوق العاده ای معرفی کند تا همه کاربران را شگفت زده نماید. تلویزیون مدل NANO75 در سایز 86 اینچ برای محیط و فضا های بزرگ مناسب بوده زیرا این تلویزیون جزء سایز های بزرگ در تلویزیون محسوب می شود.

بدنه ی این تلویزیون به حدی از ضخامت کمی برخوردار بوده که کاملاً به صورت یکدست و صاف قرار گرفته است و برعکس تلویزیون های قدیمی از کناره های بسیار باریک برخوردار می باشد که ازحواس پرتی کاربران جلوگیری به عمل می آورد و باعث تمرکز بیشتر بر روی صفحه نمایش تلویزیون می شود. تلویزیون 86 اینچ مدل 86NANO75 دارای دو پایه محکم به شکل V می باشد که با توجه به مقاومت آن تلویزیون را در حالت ایستاده و متعادلی نگه داشته است؛ موردی که زیبایی تلویزیون را چند برابر کرده است رنگ آن می باشد زیرا تمام قاب، فریم و حتی پایه های آن به رنگ مشکی بوده که باعث می شود جذابیت بیشتری در فضا ایجاد شود.

جهت جلوگیری از شلوغی اطراف تلویزیون پورت های و کابل های ارتباطی را در قسمت پشت تلویزیون طراحی کرده اند، این باعث شده تا تلویزیون از ظاهر مرتب و شیک تری برخوردار باشد. پایه های این تلویزیون در یک حالت قرار می گیرد اما می توانید آن را به راحتی جدا نمایید تا بتوانید تلویزیون را بر روی دیوار نصب نمایید، جهت اتصال تلویزیون به دیوار باید از براکت دیواری متحرک یا ثابت بهره برد که با توجه به طراحی یکدست پشت آن، تلویزیون به صورت صاف مانند یک تابلو زیبا خود را روی دیوار نمایش می دهد.

 

کیفیت تصویر بی نظیر 4K NanoCell تلویزیون LG مدل 86NANO75

ما از تلویزیون برای دیدن تصاویر و فیلم بهره می بریم که در این صورت کیفیت تصویر بخش مهمی در تلویزیون به حساب می آید و با این وجود هرچه کیفیت تصویر بالاتر باشد تصاویر با کیفیت بهتر و جلوه زیبا تر تصاویر را ارائه می نماید. کمپانی الجی برای اینکه بتواند تلویزیون های خود را با بهترین کیفیت تصویر ارائه دهد از بهترین کیفیت تصویر و همچنین از فناوری هایی نیز برای بهبود تصاویر کم کیفیت پشتیبانی کرده است؛ ال جی در تلویزیون مدل 86NANO75 از کیفیت تصویر منحصر به فرد فورکی نانوسل 4K NanoCell استفاده کرده که تصاویر را به صورت فوق العاده ای به نمایش می گذارد به گونه ای که کاربر را از دیدن چنین تصاویری شگفت زده می نماید.

تمامی تلویزیون هایی که از کیفیت تصویر 4K برخوردار می باشد دارای رزولوشن 3840*2160 پیکسل بوده اند که مکان ارائه تصاویر با وضوح بالایی را به ارمغان آورده است؛ این مدل تلویزیون 86 اینچ تصاویر را با نرخ نو سازی 120 هرتز ارائه می نماید که باعث می شود در این تلویزیون سایز بزرگ صحنه ها  با جزئیات کامل تر نمایش داده شود. و البته نور پس زمینه ای که در این بهره برده شده است Direct LED می باشد و همچنین پنل این تلویزیون IPS بوده که باعث ایجاد تصاویر با زاویه دید بهتری شده است.

وجود برخی از فناوری ها در تلویزیون باعث می شود تا تصاویر با کیفیت بهتر و جلوه ی زیبا تری نمایش داده شود؛ یکی از این فناوری ها که HDR می باشد با پشتیبانی از فرمت های HDR10 Pro و HLG باعث شده تا نقاط تاریک و روشن تصویر با بهترین جزئیات نمایش داده شود و حتی این فناوری در صحنه هایی سایه دار نیز تاثیر گذاشته  باعث می شود تا تصاویر با حس لذت بخش دیده شوند. تلویزیون ال جی مدل NANO75 دارای حالت های تصویر متنوعی می باشد که هر کدام از آنها با توجه به محتوایی که ارائه می دهید باید فعال کنید، در این صورت محتوایی که ارائه می شود از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشد که حس لذت بخش و واقعی را به بیننده ها انتقال می دهد؛ این نمونه هایی از حالت های تصویر پشتیبانی شده در این تلویزیون می باشد که به راحتی می توانید از آن ها بهره ببرید، Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, Filmmaker, (ISF)Expert(Bright Room), (ISF)Expert(Dark Room).

 

کیفیت صدای رسا و فراگیر در تلویزیون ال جی مدل 86NANO75

کیفیت صدا بخش ویژه ای در تلویزیون به حساب می آید که باعث می شود تا صدای مورد نظر با کیفیت بالایی ارائه شود، تمامی تلویزیون های ال جی از کیفیت صدای بالایی برخوردار می باشند که باعث جلب توجه کاربران در هنگام انتخاب و بررسی مشخصات تلویزیون در هنگام خرید آن می باشد. تلویزیون مدل 86NANO75 امکان ارائه داده های صوتی را با توان خروجی 20 وات امکان پذیر کرده است، این تلویزیون دارای دو سیستم صوتی 2 کاناله در داخل تلویزیون می باشد که هر کدام از آن ها به طور جداگانه صدایی با توان صوتی 10 وات را ارائه می نمایند.

این تلویزیون با پشتیبانی از فناوری Clear Voice Pro نویز صدا را تا حد امکان کاهش داده و باعث می شود تا صدایی رسا و شفاف ارائه شود؛ قابلیت AI Acoustic Tuning صدایی که تولید می شود را با جزئیات کامل و پخش همزمان با تصویر ارائه می دهد. برای افرادی که قدرت صوتی این تلویزیون در برخی از مواقع برایشان جوابگو نیست امکان اشتراک گذاری صدا امکان پذیر شده است که با اتصال از طریق بلوتوث یا کابل به راحتی می توانید صدای تلویزیون را به ساندبار و بلندگو اتصال نمایید تا صدای بلند تری تولید شود.

 

پردازنده قوی آلفا 5 نسل 5 فورکی تلویزیون مدل 86NANO75

بیشتر تلویزیون های جدید دارای پردازنده می باشند و این به دلیل پیشرفت تکنولوژی بوده که از فناوری و امکانات هوشمندی در تلویزیون ها بهره برده اند؛ تلویزیون مدل 86NANO75 از پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K پشتیبانی می نماید تا بتواند داده های صوتی و تصویری را به بهترین شیوه پردازش نماید و با کیفیت بالا ارائه دهد.

پردازنده قدرتمند آلفا 5 نسل 5 فورکی در مرحله پردازش تصاویر و صدا را با سرعت بسیار بالا پردازش نموده که بر روی کیفیت صدا و تصویر تاثیر بسیاری می گذارد. تصاویری که از کیفیت پایینی برخوردار هستند و دارای نویز می باشند را به همان صورت بر روی صفحه نمایشگر ارائه نمی دهد بلکه کیفیت آن را به حد فورکی 4K رسانده و آن را با جزئیات دقیق و رنگ های واقعی به نمایش می گذارد؛ در کیفیت صدا نیز همان گونه عمل می کند صدایی که دارای نویز باشد را پردازش کرده و آن را بدون نویز و رسا ارائه می دهد البته صدای اصلی را به طور برجسته تری پخش می نماید و صدا های پس زمینه را کمرنگ تر پخش می کند. به این صورت صدا و تصاویری که از کیفیت پایینی برخوردار هستند به نحوه فوق العاده ای ارائه می شوند تا کاربران از دریافت آن ها با کیفیت بالا لذت ببرند.

 

سیستم عامل webOS و امکانات هوشمند در تلویزیون مدل 86NANO75

همان گونه که می دانید تلویزیون های مدل قدیمی و معمولی دارای امکانات چنین نبودند و حتی هیچ گونه برنامه هوشمندی را پشتیبانی نمی کرند اما امروزه همه تلویزیون های جدید دارای سیستم عامل مختص به خود می باشند که برند ال جی از مدل WebOS در همه تلویزیون های خود استفاده کرده است که امکانات و برنامه های هوشمندی را به ارمغان آورده است. تلویزیون الجی مدل 86NANO75 نیز از همین مدل سیستم عامل پشتیبانی کرده است.

این سیستم عامل امکان دسترسی به برنامه های مختلفی را به وجود آورده که هر کاربری به راحتی می تواند از آن ها استفاده نماید، با اتصال به وای فای می توانید به اینترنت متصل شوید و از این طریق هر برنامه ای را دانلود نمایید و یا به دلخواه خود وب گردی نمایید و صفحات وب مورد نظر را روی تلویزیون اجرا نمایید. شما از طریق دنیای اینترنت می توانید به برنامه هایی مانند Netflix وصل شد تا از محتوا های متنوعی در هر موضوعی بهره ببرید، محتوایی که در نتفلیکس هستند متناسب با هر سنی بوده که هر فردی می تواند فیلم و سریال را با هر ژانری که مورد سلیقه آن می باشد را بارگیری نماید.

با وجود سیستم عامل webOS تلویزیون از دستیار صوتی پشتیبانی نموده که کار کاربران را بسیار راحت تر نموده است به گونه ای که به راحتی و فقط با استفاده از صدای خود محتوای مورد نظر را بگویید تا دستیار صوتی صدای شما را تشخیص داده و در کمترین زمان صفحه با برنامه مورد نظر را برای شما ارائه دهد. شما با استفاده از این بدون تایپ می توانید جستجو کنید زیرا قابلیت تبدیل گفتار به متن نیز در این تلویزیون استفاده شده است.

 

راه های ارتباطی با تلویزیون هوشمند LG مدل 86NNAO75

همه تلویزیون های هوشمند از روش سیمی و بی سیم برای ارتباط و اتصال پشتیبانی می کنند که در تلویزیون ال جی LG مدل 86NANO75 نیز به همان روش می باشد به طوری که در ارتباط بی سیم کاربر از طریق وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth اقدام به اتصال می نماید و این از دو طریق داده ها را انتقال می دهد و البته با وجود وای فای به راحتی به اینترنت می توانید متصل شد و به کل محتوای داخل اینترنت به راحتی دسترسی داشت. در روش سیمی کاربر باید از کابل مخصوص و پورت های روی تلویزیون اقدام به اتصال نماید به طوری که یک طرف آن به پورت مرتبط وصل شده و طرف دیگر به دستگاه جانبی وصل می شود، به این گونه بوده که اتصال صورت می گیرد.

با توجه به مدل تلویزیون تعداد پورت های که در آن وجود دارد تغییر می کند و حتی گاهی اندازه تلویزیون های بزرگ یک مدل از پورت های بیشتری نسبت به دیگری ها برخوردار هستند. پورت هایی که در تلویزیون مدل 86NANO75 وجود دارند به ترتیب زیر می باشد.

  • 4 عدد پورت HDMI
  • 2 عدد پورت USB
  • 1 عدد پورت LAN
  • 2 عدد پورت RF

 

سخن پایانی ...

در نتیجه توضیحاتی که در مورد تلویزیون 86 اینچ مدل 86NANO75 داده شده است با جزئیات کامل بوده که برای تشخیص اصلیت آن می توانید آن را با مشخصات سایت اصلی مقایسه نمایید. این تلویزیون از برند ال جی LG بوده که در سال 2022 در کشور کره تولید شده و جزء بهترین تلویزیون های نانو محسوب می شود؛ همان طور که می دانید این تلویزیون از امکانات هوشمند و ویژگی های فوق العاده ای برخوردار می باشد که همه این موارد بر عملکرد تلویزیون تاثیر گذار بوده است.

اصلی کالا به شما عزیزانی که قصد خرید تلویزیون در سایز بزرگ و همچنین با کیفیت بالا را دارید مدل 86 اینچ NANO75 را به شما معرفی می نماید تا، این کالا مناسب برای افرادی بوده می باشد که فضای اتاق آنها بزرگ بوده و می خواهند تلویزیونی را خریداری نماید که در همه فضای اتاق به خوبی قابل دیدن باشد. جهت پاسخ گویی به سایر سوالات شما دوستان و ثبت سفارش از طریق وات ساپ و تماس تلفنی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا شما را به بهترین نحوه راهنمایی نمایند. تمامی کالا های سایت اصلی کالا به صورت مستقیم از شهر بانه یا گناوه ارسال می شوند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 86NANO75 2022 4K NANOCELL

مشخصات

مدل کامل
NANO75
سری
86
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
86
نوع صفحه نمایش
LED NANOCELL
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
218 سانتی متر
نور پس زمینه
Direct LED
کیفیت تصویر
4K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Dark Room)
(ISF) Expert (Bright Room)
Filmmaker
Standard
Cinema
Sports
Game
Vivid
Eco
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
1
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
193x110x6 سانتی متر
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
86NANO75
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
تنظیمات حالت صدا
دارد
موتور تصویر
a5 Gen5 Al Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
اقلام همراه
کابل برق، دفترچه راهنما، پایه رومیزی، پیچ اتصال پایه، ریموت کنترل
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
NANO75
سری
86
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
86
نوع صفحه نمایش
LED NANOCELL
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
218 سانتی متر
نور پس زمینه
Direct LED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K NanoCell
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Dark Room)<br /> (ISF) Expert (Bright Room)<br /> Filmmaker<br /> Standard<br /> Cinema<br /> Sports<br /> Game<br /> Vivid<br /> Eco

ویژگی های صدا تلویزیون

تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN
1

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
193x110x6 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
86NANO75
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
تنظیمات حالت صدا
موتور تصویر
a5 Gen5 Al Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
اقلام همراه
کابل برق، دفترچه راهنما، پایه رومیزی، پیچ اتصال پایه، ریموت کنترل

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم