تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED937 2022

تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED937 2022

  • کیفیت تصویر: 4K
  • نوع صفحه نمایش:OLED
  • اندازه صفحه نمایش: 65 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش: تخت
  • رفرش ریت:120HZ
  • نوع پنل:OLED
  • سال ساخت: 2022
ادامه مطلبShow less
194,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Phillips TV 65OLED937 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED937 2022

شرکت فیلیپس PHILIPS یکی از برند هایی است که اکثرا در معرفی و عرضه محصولاتی همچون تلویزیون به بازار سال هاست فعالیت می کند. این برند با توجه به شاهد تمامی تولید های آن هستیم تا به اکنون هیچ رقیبی نداشته و تا اکنون در اولیت های اول قرار گرفته است و با معرفی که امروز که ما در مورد جدید ترین مدل این برد قطعا با هم خواهیم داشت می توانید از سایر امکانات اضافی و پر هزینه خلاص شوید.

تلویزیون هوشمند فیلیپس مدل 65OLED937 ساخت سال 2022 و دارای اندازه صفحه نمایش 65 اینچی در طراحی تخت می باشد. این محصول شاهکار مجهز به کیفیت تصویر فوق العاده بینظیری می باشد که با بهره گرفتن از 4K UHD قادر به نمایش صحنه های واقعی و زنده می باشد. وجود رفرش ریت که یکی از بخش های سرعت تلویزیون با توان 120 هرتز به خود اختصاص داده است سبب چند برابر شدن سرعت و نرخ نوسازی هر لحضه محتوا را دارد.

تلویزیون اسمارت مدل 65OLED937 دارای جنس بدنه فریم و مشکی می باشد که با وجود ضخامت کم آن دارای زیبا ترین جلوه و از جمله دید فوق العاده عالی در هر طرف می باشد. طراحی بدنه این محصول سبب می شود تا خانه شما عزیزان را به هر شیوه ای در هر جا و مکانی با شیک و مدرن ترین نحوه تبدیل می کند و با وجود اندازه صفحه نمایش و کیفیت تصویر که ارائه می دهد حس یک سینمایی واقعی و با کیفیت های چندبرابر در اختیار مخاطب قرار می دهد.

اما یکی از جالب و چشم گیر ترین طراحی این محصول وجود پایه سندباری مکعب شکل خطی می باشد که مجهز به 5 کانال صوتی ب توان خروجی صدای 95 وات می تواند صدایی گسترده و یک سطح را پخش کند. اما یکی از نکته هایی که باید به آن توجه نمود وجود این پایه سندباری در زمینه تلویزیون می باشد که سبب رسای صدا و فراگیر می شود. امکانات هوشمند بی شمار در این تلویزیون تعریف شده است که تمامی آن ها از جدید ترین نخسه ها بهره گرفته اند.

همچنین با وجود تکنولوژی گوگل اسیستنت Google Assistant می توانید کارایی های خارق العاده را بر روی تلویزیون انجام دهید همچنین ریموت کنترل هوشمند از عبارت هایی است که قابلیت فرمان و جستجوی صوتی اعم از راه دور را برای کاربر فراهم کرده است. پردازنده P5 processor شامل قدرت فوق العاده بالایی می باشد که قادر به تجزیه و تحلیل ها در کمترین ثانیه می باشد. برای دریافت و آشنایی بیشتر با تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED937 2022 در ادامه این مقاله با ما باشید.

طراحی ظاهری شاهکار تلویزیون فیلیپس 65 اینچ مدل 65OLED937

جدید ترین نسخه طراحی و تولید شده برند فیلیپس شامل مدل 937 می باشد که با توجه تا جایی که با این محصول خارق العاده آشنا شده اید می دانید یکی از هوشمندانه ترین TV سال 2022 می باشد که قطعا در این پاراگراف به شکا ظاهری طراحی شده این محصول می پردازیم. تلویزیون فیلیپس مدل 65OLED937 دارای اندازه صفحه نمایش 65 اینچی با طراحی صفحه کلی تخت می باشد که با شکل و ظاهری که در بر گرفته است جذاب ترین نقطه این محصول صفحه نمایش آن می باشد.

بدنه فریم و و کم ضخامت یکی از معیار های بینظیر در TV PHILIPS937 است که با توجه به صفحه نمایش 65 اینچی بینظیر ترین نمایه را در خانه شما عزیزان به آرمغان می آورد. فناوری آمبی لایت از خارق العاده ترین طراحی هایی است که برند فیلیپس از آن در جدیدترین نسخه های خود از آن بهره گرفته و اعم سبب ایجاد جذاب و شیک ترین نمایه نیز می باشد و در کنار آن نیز موجب می شود تا کاربر از محتوای در حال پخش لذت چند برابر و تکرار نشدنی را تجربه کند.

آمبی لایت لامپ های LED به صورت ریز در قسمت سه طرف پشت تویزیون طراحی شده است که در صورت تاریکی این رنگ ها دیده می شوند و همچنین با عوض شدن محتوا و تصاویر نیز آمبی لایت ها رنگ عوض می کنند.همانطور که به اندازه صفحه نمایش آشاره کردیم و با و جود بدنه فریم مشکی آن سبب شده تلویزیون به صورت ضخامت کاغذ دیده شود که جذاب ترین قسمت آن می باشد. طراحی پشتی تلویزیون فیلیپس دارای سطحی سلیقی و در گوشه آن به صورت مخفی درگاه و پورت ها تعبیه شده است.

قطعا به پایه های تلویزیون ها توجه کرده اید که بخشی از آن ها دارای پایه دو شاخه،خطی و پایه وسط تخت می باشد که این طراحی ها نیز به صورت جداگانه نیز از زیبایی منحصر به فردی برخودار هستند، اما کمپانی عظیم فیلیپس که از هوشمندانه و بینظیر ترین امکانات و تکنولوژی ها برخودار است. در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ مدل 65OLED937 پایه های آن را به صورت مکعبی وسط ( خطی ) طراحی و تولید شده است. 

با بهره گرفتن از رنگ خاکستری زیبا ترین جلوه را به زمینه تلویزیون می بخشد، این پایه طراحی شده مجهز به سندبار و میکروفون می باشد.پایه مکعبی وسط ( خطی ) این تلویزیون دارای شاهکار ترین طراحی اعم از نظر کارایی و ظاهری می باشد که با بهره گرفتن و جاگرفتن بلندگو های اصلی تلویزیون در این بخش می توان به نقطه اصلی از این محصول بیان کرد که اعم نیز در کنار این بلندگو یا به عبارتی دیگر سندبار نیز میکروفون تعبیه شده است که از بینظیر ترین کارایی و تولید صدای گسترده برخودار می باشد.


کیفیت تصویر خارق العاده 4K UHD در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ مدل 65OLED937

تلویزیون ها مجهز به انواعی از کیفیت تصویر های مختلفی هستند که هر کدام از نوع مخصوصی بهره گرفته اند و همانطور می دانیم فیلیپس برندی است که از شاهکار و خاص ترین تکنولوژی و قطعات بهره گرفته است. تلویزیون فیلیپس 65 اینچ مدل 65OLED937 مجهز به نوع کیفیت تصویر 4K UHD می باشد که قادر به نمایش محتوا و تصاویر فوق العاده عالی و بینظیراست. این تلویزیون 65 اینچ با بهره گرفتن از نوع صفحه نمایش OLED یکی از شاهکار و خارق العاده ترین صفحه نمایش ها برخودار می باشد.

چنانچه فناوری OLED یکی از پیشرفته و هوشمند ترین تکنولوژی ها بوده که فیلیپس در این محصول خود با کار برده و سبب ایجاد صحنه های واقعی بینانه تر و زیباتر می شود. اما جدا از این طراحی و تولید های خارق العاده کیفیت تصویر تلویزیون فیلیپس 65 اینچ وجود پردازنده تصویر که سبب می شود محتوا هایی که از کیفیت پایین برخودار هستند به صورت خودکار تنظیم کرده و با کیفیت بالاتر با تنظیم روشنایی و کیفیت رنگ نمایش می دهد.

با بهره گرفتن از پردازنده تصویر P5 processor می تواند از خارق العاده ترین صفحه OLED با صحنه های واقعی در زمینه هر محتوایی به آرمغان می آورد. تکنولوژی HDR می توان به جرئت گفت از منحصر به فرد ترین فناوری در کیفیت تصویر است. HDR مخفف محدوده دینامیک بالا می باشد که تصاویر،ویدیو و سایر محتوا های دیگر با بامحدودهای بسیار بالا نمایش می دهد. این فناوری HDR از غنی ترین ترکیب های رنگبندی برخودار می باشد که همین عامل سبب شده تا صفحه نمایش به صورت طبیعی و زنده نمایش داده شود.

یکی از کارایی دیگر فوق العاده این فناوری از فرمت های HDR 10، HDR+ نیز پشتیبانی می کند و اما یکی از جالب ترین کارایی این فرمت ها که قابل تعریف می باشد. قطعا محتوایی که شما عزیزان تماشا می کند انتظار روشنایی و نور کامل را از صفحه نمایش دارید، فناوری دالبی ویژن از هوشمندانه ترین سطح تکنولوژی می باشد که این محصول با بهره گرفتن از این فناوری قابلیت ارائه کیفیت تصویر فوق العاده عالی را دارد. فناوری دالبی ویژن Dolby Vision سبب ایجاد تنظیم نور صفحه نمایش را به صورت خودکار را دارد که جذابیت و حالت دید را جذاب تر می کند.

وضوح تصویر بی نقص و رفرش ریت بالای تلویزیون فیلیپس سری جدید

وضوح تصویر بالا در تلویزیون جزء مهمترین ویژگی ها در آن به شمار می رود. وضوح تصویر یا به عبارتی دیگر رزلوشن در 937 TV PHILIPSدارای 3840×2160 پیکسل می باشد که قادر به نمایش وضوح کاملی از محتوا و تصاویر می باشد. رفرش ریت نیز مانند رزلوشن از ملاک های مهمی در کیفیت تصویر به شمار می رود زیرا با وجود این دو عامل مهم بلکه کیفیت تصویر شفاف و روان می سازد اعم از نظر دید بی نقص ترین نمایش را در اختیار کاربر قرار می دهد.

رفرش ریت تعریف شده در این محصول از 120 هرتز برخودار می باشد. رفرش ریت (refresh rate) 120 هرتز یکی از ویژگی های مهم در این محصول به شمار می رود که چنانچه سرعت و عملکرد را چند برابر کرده و سپس کیفیت تصویر را شفاف می کند. یکی از قابلیت و کارایی دیگر این رفرش ریت خارق العاده وجود بروز و نوسازی هر لحضه تصاویر می باشد که به خصوص در صورت استفاده از قابلیت گیمینگ بلکه سرعت را بالا می برد اعم سبب می شود کاربر نهایت لذت تکرار نشدنی را از این قابلیت بهره ببرد.


پخش صدای گسترده سندبار تلویزیون فیلیپس مدل 65OLED937


شرکت فیلیپس به همان اندازه که از تکنولوژی و قطعات خارق العاده در کیفیت تصویر تلویزیون سری جدید خود بهره گرفته است نیز در قسمت تولید صدا و سایر کانال های صدا از شاهکار ترین طراحی اعم متفاوت تولید شده است. تلویزیون فیلیپس مدل 65OLED937 مجهز به 5 کانال صوتی با توان صدای خروجی 95 می باشد. توان خروجی این کانال های صوتی از بینظیر و منحصر به فرد ترین تولید و پخش صدا برخودار می باشد که با وجود آن از هرگونه سایر لوازم اضافی اعم سندبار و سینما خانگی خلاص می شوید.

و با وجود تلویزیون فیلیپس و شکل طراحی شده پایه سندباری آن و تولید صدای بی نقص برای کاربر به آرمغان می آورد. دالبی یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی هایی است که اکثری از تلویزیون ها از این قابلیت خارق العاده برخودار هستند و با توجه به مشخصات قدرتمند این پایه سندباری TV PHILIPS و پشتیبانی از فرمت های Dolby Atmos, Dolby Bass Enhancement, Dolby Digital را نیز دارد.

پردازنده قدرتمند P5 processor تلویزیون اسمارت فیلیپس

پردازنده ها یک قطعه به نام cpu شناخته شده است که در کارایی تلویزیون ها نیز به عنوان پردازنده مرکزی معرفی شده است. پردازشگر ها منبعی از انرژی و عملکردی فوق بالا را دارند و با پیشرفتی که در سطح تکنولوژی انجام شده است نیز در کارایی پردازنده ها تاثیر گذاشته و تا اکنون سعی داشته اند بهترین نوع را به بازار عرضه کنند. فیلیپس برندی مشهور است که سال هاست در زمینه ارائه و معرفی رده تلویزیون های اسمارت فعالیت می کند.

و همواره سعی داشته است شاهکار ترین محصول را به بازار عرضه کند. تلویزیون خارق العاده مدل 65OLED937 مجهز به نوع پردازنده P5 processor می باشد، این نوع پردازنده قدرت مند که از نوع P5 بهره گرفته است قادر به تجزیه تحلیل های بالا با محتویات فئق پیشرفته قادر می باشد. پردازشگر P5 processor قادر به برسی های داده ها در کمترین تایم ممکن که فکر می کنید دارد و همچنان در کنار تجزیه و تحلیل های خود نیز کیفیت تصویر را بالا و شفاف روان می سازد.

سیستم عامل آندروید (Android) تلویزیون خارق العاده مدل 65OLED937

سیستم عامل ها زمینه اصلی پخش و ایجاد صفحه نمایش بی نقص با محتوا های فوق العاده بینظیر اعم شگفت انگیز می باشد. تلویزیون اسمارت با وجود سیستم عامل آندروید مجهز به هوشمند ترین امکانات و دسترسی ها می باشد. سیستم عامل آندروید (Android) محتوایی صدا با دسترسی کامل به تمامی امکانات از جمله تمامی پنل های تنظیمات به کاربر اجازه می دهد تا با شگفت انیگز و فوق العاده ترین کارایی ها دسترسی کامل را داشته باشد.

فناوری گیمینگ در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ مدل 65OLED937

کنسول های بازی از متنوع ترین محتوا هایی است که فرد می تواند از آن استفاده نمایید اما اگر توجه کرده باشید بعضی از صحنه های گیمینگ بلکه از دید و وضوح کاملی برخودار نسیتند اعم از پاره شدن صحنه ها نیز برخودار است. کمپانی فیلیپس در قسمت گیمینگ بلکه رفرش ریت را به عنوان ملاک اصلی معرفی کرده است اما با وجود تکنولوژی، G-SYNC بلکه محتوا به صورت روان و بدونه پاره شدن صحنه ها دیده می شود اعم با وجود رفرش ریت 120 هرتز سرعت و عملکرد فوق العاده بینظیری را بر روی صحنه ها آیفا می کند.

تلویزیون فیلیپس 65 اینچ مدل 65OLED937 با امکانات هوشمند رفرش ریت 120 هرتز و رزلوشن 3840×2160 پیکسل خاص و هوشمندانه ترین و هیجان انگیز ترین امکانات و لذت را فراهم می کند. یکی از بخش های جذاب در فناوری گیمینگ جود تکنولوژِی VRR بوده که همچنین با وجود پورت ورودی HDMI2.1 می توانید از جدید و بروز ترین نسل های بازی بهره ببرید.

سایر امکانات هوشمند تلویزیون فیلیپس 65 اینچ مدل 65OLED937

همه ما با ریوت کنترل قطعا آشنای داریم و اعم کارایی آن نیز بسیار ساده و راحت است که با وجود آن می توانید به صورتی غیر مستقیم به تلویزیون خود دسترسی داشته باشید. ریموت کنترل در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ به عنوان عبارت هوشمند شناخته شده است که با وجود تکنولوژی Amazon Alexa به مخاطب این قابلیت را می دهد تا به صورت صوتی جستجو های خود را انجام دهد که این اعمل نیز اعم به صورت مشتقیم و از راه دور نیز امکان پذیر می باشد.

فناوری Google Now در اکثری از تلویزیون ها راوج یافته است اما امروز به جدید ترین نخسه آن آشنا می شوید که فیلیپس خوش بختانه نیز از این فناوری فوق پیشرفته نیز بهره گرفته است. تکنولوژی گوگل اسیستنت Google Assistant همانطور که بیان کردیم این فناوری نخسه کاملی از تمامی امکانات Google Now می باشد.

با استفاده از تکنولوژی Google Assistant می توانید به قابلیت هایی همچون می توان رودی های تلویزیون، اجرای برنامه های متفاوت، کارایی خودکار در صورت استفاده نکردن تلویزیون و بستن تمامی پنجره های باز،دسترسی به سرویس های گوگل و سایر موارد و امکاناتی دیگر که در صورت استفاده از آن با آن آشنا می شوید.

یکی از امکانات فوق العاده کاربردی در این تلوویزیون وجود حافظه جداگانه تعریف شده می باشد که از 16 گیگابایت بهره برده است و قادر به ذخیره سازی مواردی که مورد پسند کاربر است می باشد. کمپانی phlilips در تلویزیون اسمارت 2022 سایرامکاناتی هوشمند و اعم سرگرمی را تعریف کرده است که شامل یوتیوب می باشد و بدونه هیچ گونه محدودیتی در هر زمینه ای ساعت ها می توانید از تماشا کردن فیلم لذت ببرید.

کلام پایانی...

تلویزیون ها محصولی هستند که وجود آن ها در خانه ها به عنوان امری ضروی به شمار می رود و اعم حتی امروزه با کارایی های متفاوتی که قادر به نمایش آن هستند سبب شده مردم زیادی به وجود کارایی و عملکرد تلویزیون ها وابسته شوند. یکی از این تلویزیون های هوشمند ساخت برند فیلیپس می باشد که توانسته در 2022 جدید ترین محصول خود را ارائه و معرفی کرده است و با وجود امکانات خارق العاده و منحصر به فردی که به آرمغان آورده به عنوان اسمارت شناخته شده است. همواره ما در تلاشیم تا با معرفی محصولات جدید برند های مختلف در سایت Asllikala با مناسب ترین صرف هزینه به آن دسترسی داشته باشید و برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Phillips TV 65OLED937 2022

مشخصات

مدل کامل
65OLED937
سری
937
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
FILMSPORTCINEMAECOSTANDARDGRAPHICSPHOTOCUSTOMVIVIDGAMINGDOLBY
توان خروجی صدا (وات)
95 وات
تعداد کانال های صوتی
5
تعداد بلندگو
5
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
فراگیر دیجیتال DTS
نوع سیستم عامل
اندروید Android
مرورگر وب
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط سندبار دار
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
شناسه کالا
OLED937
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos - Dolby Digital (AC-3) - Dolby Digital Plus (E-AC-3) - Dolby AC-4 - Dolby TrueHD
موتور تصویر
P5 Gen6
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
P5 Gen6
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
65OLED937
سری
937
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
FILMSPORTCINEMAECOSTANDARDGRAPHICSPHOTOCUSTOMVIVIDGAMINGDOLBY

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
95 وات
تعداد کانال های صوتی
5
تعداد بلندگو
5
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
فراگیر دیجیتال DTS

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
مرورگر وب
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط سندبار دار
قابلیت نصب روی دیوار

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
OLED937
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos - Dolby Digital (AC-3) - Dolby Digital Plus (E-AC-3) - Dolby AC-4 - Dolby TrueHD
موتور تصویر
P5 Gen6
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
P5 Gen6

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم