تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55OLED907 2022

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55OLED907 2022

  • سیستم عامل اندروید Android
  • رزولوشن 3840*2160 پیکسل
  • نوع صفحه نمایش OLED
  • رفرش ریت 120 هرتز
  • توان خروجی 80 وات
  • پردازنده P5 Gen6
  • کیفیت تصویر 4K
  • ابعاد : 1225X746X69 سانتی متر
  • سال ساخت 2022
  • لینک سایت اصلی کلیک کنید
ادامه مطلبShow less
93,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
PHILIPS TV 55OLED907 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل OLED907 2022

قطعا همه ما با کارایی تلویزیون ها آشنایی داریم و اعم حتی به عنوان یکی از امر های ضروری نیز به شمار می رود. اما یکی از نکته هایی که در خرید تلویزیون تا به امروز به آن توجه بالایی شده است، مدل و نوع برند آن می باشد که با وجود پیشرفت چشم گیری که در سال 2022 داشته ایم برند فیلیپس PHILIPS یکی از شگفت انگیز ترین محصول خود را به بازار عرضه کرده است و حتی به عنوان هوشمند نیز شناخته شده است.

باتوجه به کارایی و طراحی های بروزی که بر روی سایر محصولات جدید و بروزی که امروزه ایجاد شده است، به عنوان تلویزیون های هوشمند معرفی و در بین مردم شناخته شده است. اما یکی از جالب ترین نکته هایی که در این ویژگی باید به آن توجه کرد نحوه کارایی و کیفیت آن می باشد که معرفی امروز ما در مورد بهترین، پیشرفته و فوق العاده ترین تلویزیون می باشد که یکی از تولیدات سال 2022 است. تلویزیون OED907 یکی از تولیدات شاهکار کمپانی فیلیپس می باشد که در سال 2022 آن را عرضه کرده است.

تلویزیون فیلیپس 4K مدل OED907 2022 دارای اندازه صفحه نمایش 55 ، 65 می باشد که در این مطلب قطعا به معرفی کلی از سایز 55 می پردازیم. این محصول خارق العاده از کیفیت تصویر فورکی 4K بهره گرفته است که همانطور که از کارایی کیفیت تصویر های فورکی آگاهید یکی از فوق العاده ترین کیفیت تصویر هایی می باشد که اکثر طراحان و تولید کننده گان که در تولید محصولات خود از آن بهره می برند.

بعد از کیفیت تصویر فورکی که تلویزیون فیلیپس مدل OED907 رزلوشن یکی از ویژگی های کلیدی آن می باشد که با وجود آن کیفیت تصویر چند برابر افزایش می باید، تلویزیون PHILIPS مجهز به رزولوشن 2160X3840 پیکسل می باشد که حتی رزلوشن به عنوان عبارت DPI نیز شناخته می شود.

رزولوشن 2160X3840 پیکسل در صورت روشن شدن صفحه نمایش تلویزیون بر روی تمامی صحنه های در حال پخش قرار می گیرد و سپس وضوع و روشنایی بینظیری را ارائه می دهد. اگر به کارایی تلویزیون ها توجه کرده باشد قطعا اولین ملاک سرعت بوده که امروز با تعریف رفرش ریت در تلویزیون ها سرعت و عملکرد بینظیری را ارائه داده است که همچنین تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل OED907 از رفرش ریت یا همان نوسازی از 120 هرتز بهره مند شده است که یکی از بینظیر ترین امکانات در این محصول خارق العاده به شمار می رود.

یکی از کارایی بی شمار رفرش ریت در تلویزیون های 2022 بالا بردن سرعت قابلیت GAME می باشد که با وجود نرخ نوسازی 120 هرتز در این محصول می تواند به شیوه بینظیر و خارق العاده سرعت را افزایش و در کنار آن کیفیت تصویر صحنه ها را بالا ببرد. پنل یکی از اجزای تشکیل دهنده صفحه نمایش تلویزیون می باشد که باتوجه نوع و کارایی آن ها متفاوت می باشد، تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل OED907 مجهز به نوع پنل WOLED می باشدt پنل اولد WOLED یکی از بینظیر ترین و در حین حال متفاوت پنل در رده تمامی رقبا قرار دارد. این پنل تمامی محتویات در حال پخش را به صورت طبیعی بدونه هیچ گونه تغیری نمایش می دهد.

بعد از معرفی جزئی این محصول منحصر به فرد طراحی که در ساختار بدنه آن به کار رفته شده است می پردازیم. تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل OLED907 دارای کمترین ضخامت در بدنه می باشد که همین امر سبب شده است در جلب توجه بالاتری قرار گیرد. پایه طراحی شده این محصول به صورت پایه وسط و رنگ مشکی است که هم رنگ بدنه اصلی تلویزیون می باشد. جنس به کار رفته شده در بدنه تلویزیون پلاستیک با مقاومت و استحکام بالایی طراحی و تولید شده است.

در این مطلب ما قصت داریم یکی از پیشرفته ترین محصول 2022 را به شما عزیزان معرفی کردیم که در این بخش معرفی جزئی در مورد تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل OLED907 داشتیم برای کسب و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این مو ضوع در ادامه با ما همراه باشید.


طراحی و ساختار بدنه تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل OLED907

بدنه یکی از اصلی ترین ساختار تشکیل دهنده تلوزیزون می باشد که با توجه به طراحی هایی که در تولید تلویزیون های امروزه انجام داده شده است می توان گفت یکی از جذاب و مقاومت ترین جنس بدنه برخودار هستند که یکی از این بدنه ها تلویزیون فیلیپس مدل OLED907 برخودار می باشد که بلکه از استحکام و مقاومت شگفت انگیزی با توجه به ظخامت کمی که دارد اعم در کنار آن یکی از جذاب ترین قطعه نیز در این محصول به شمار می رود.

تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل OLED907 با وجود صفحه نمایش 55 طراحی خانه شما را به یکی از منحصر ترین نمایه تبدیل می کند که همانطور که آشاره کردیم بدنه فریم و کم ضخامت آن سبب می شود که کمترین جا را در بر گیرد. رنگ به کار رفته شده در این محصول شگفت انگیز مشکی می باشد که سبب شده جذابیت تلویزیون چند برابر شود، پایه طراحی شده تلویزیون 55 اینچ فیلیپس به صورت پایه وسط تخت می باشد که بلکه جذابیت ساختار را بالا برده اعم با وجود پایه تخت نیز استحکام و مقاومت بالایی در برابر انواع لرزش و سایر ضربه های فیزیکی می باشد.


کیفیت تصویر بینظیر تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل OLED907

کیفیت تصویر این تلویزیون از نوع فورکی 4K است و همانطور که می دانید فورکی جزو کیفیت تصویر های شاهکار در تلویزیون است که تصاویر و محتواهای مختلف را با نهایت وضوح و شفافیت ارائه می دهد، سطح رزولوشن این تلویزیون پیشرفته 2160X3840 پیکسل است و پنل آن از نوع WOLED است که علاوه بر اینکه دارای کیفیت عالی می باشد در ارائه تصویر نیز نهایت کیفیت را ارائه می دهد. رفرش ریت در تلویزیون به معنای میزان سرعت و حرکت تصویر در صحنه های مختلف می باشد و از انجایی که این تلویزیون دارای رفرش ریت 120 هرتز است می توان گفت که در نمایش و ارائه تصویر به شکلی فوق العاده عمل می کند و باید به اطلاع رساند که این محصول جزء پرطرفدار ترین و محبوب ترین تلویزیون های فیلیپس به شمار می رود.


در کنار این امکانات که برای این محصول بینظیر که تعریف شده است با وجود تکنولوژی های HDR10 ، HDR10+ و HLG که انقلابی عظیمی در تولید رنگ صحنه ها به وجود آورده اند ، این فناوری ها در این محصول باعث می شود تا کیفیت تصویر با وجود رنگ های طبیعی به صورت زنده نمایش داده شود.

 یکی از قابلیت و کارایی منحصر به فردی که در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4Kمدل OLED907 تعریف شده است حالت ALLM می باشد که این فناوری در صورت استفاده از GAME فعال می شود و فناوری ALLM به صورت تغیر دادن کیفیت تصویر در این بخش عمل می کند و سبب می شود لذت تماشا کردن و اعم بازی کردن چند برابر شود. تکنولوژی حالت فیلم ساز یکی از پر استفاده ترین ویژگی ها در تلویزون های امروزه می باشد که باتوجه به سلیقه خود می توانید در هنگام تماشا کردن فیلم های مورد علاقه خود کیفیت تصویر تلویزیون خود را بر روی حالت فیلم ساز تنظیم کنید.

کیفیت صدای خارق العاده تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل OLED907

کیفیت صدا از عوامل دیگر مهم در تلویزیون است و لازم است که در خرید تلویزیون به این بخش از خصوصیات آن به خوبی توجه کنید و از کیفیت بالای تلویزیون در بخش صدا مطلع و مطمن شوید. این محصول از کیفیت صدای فوق العاده به وسیله سیستم صوتی پیشرفته ای که دارد بهره می برد. نهایت وضوح و شفافیت در صدایی که این تلویزیون منتشر می کند را می توان به طور کاملا مشخص متوجه شد. این محصول از کیفیت صدای فوق العاده به وسیله سیستم صوتی پیشرفته ای که دارد بهره می برد. نهایت وضوح و شفافیت در صدایی که این تلویزیون منتشر می کند را می توان به طور کاملا مشخص متوجه شد. 


تکنولوژی های پیشرفته و نو در بخش صدای این تلویزیون، باور نکردنی است و نمی توان از آن غافل شد. با وجود تکنولوژی Dolby Atmos ، Dolby Digital (AC-3) ، Dolby Digital Plus (E-AC-3) ، Dolby AC-4 و در این مدل خاص و منحصر به فرد می توان صدایی واضح، رسا و دلنشین را حس کرد و از شنیدن آن لذت بردt همچنین در کنار این تکنولوژی های پیشرفته فراگیر دیجیتال DTS و DTS-HD تعریف شده است. یکی از بینظیر ترین امکاناتی که این محصول در بر گرفته است وجود قابلیت فراگیر دیجیتال DTS می باشد و اعم که در کنار آن فناوری DTS-HD بیان شده سبب پخش صدایی واقعی و یک سطح در محیط می شود. 


تکنولوژی دالبی یکی از محبوب ترین فناوری هایی می باشد که تمامی تلویزیون های امروز از آن برخودار هستند چنانچه با قدرتی که سصدا را پخش می کند یک سینمای واقعی را در خانه شما عزیزان به آرمغان می آورد اما در کنار این ویژگی خارق العاده تکنولوژی دالبی Dolby و که از سایر فرمت های دیگر که نیز شامل زیر مجموعه آن می باشد صدا را به صورت زنده پخش می کند چنانچه حس واقعی صدا را در محیط به وجود می آورد. تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4Kمدل OLED907 دارای 3 عدد بلندگو با توان 80 وات می باشد که با توجه به قرار گیری به سمت پایین بلندگو ها سبب می شود تا صدایی رسا و فراگیر تری در مکان به وجود بیاید.

پردازنده تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل OLED907

پردازنده را می توان به عنوان یکی دیگر از عوامل مهم و موثر در تلویزیون نام برد. همانطور که به اندازه کافی که در مورد پردازنده اطلاع دارید بخش مهمی از تلویزیون به شمار می رود که حتی بسته به نوع آن سرعت و عملکرد تلویزیون تعریف شده است اما با توجه به تنوع که در تولید پردازنده ها ایجاد شده است قطعا هر تلویزیون دارای پردازنده منحصر به فردی می باشد. 

تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4Kمدل OLED907 مجهز به پردازنده P5 Gen6 می باشد، این پردازنده خارق العاده از سرعت فوق العاده ای برخودار می باشد چنانچه که در صورت وارد کردن دستورات که از سمت کاربر به عنوان داده وارد می شود در کمرتین ثانیه تجزیه تحلیل کرده و نتیجه را نمایش می دهدt همچنین با وجود تعریف تکنولوژی های گوناگون که هر کدام دارای کارایی خاصی می باشند به صورت کامل تمامی اعمال ها را بر روی صفحه نمایش و غیره انجام می دهد.

سیستم عامل تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل OLED907

سیستم عامل شامل تمامی دسترسی ها و اطلاعاتی می باشد که به کاربر اجازه می دهد به آن دسترسی داشته باشد اما بسته به نوع سیستم عامل ها تمامی کارایی و عملکرد آن ها نیز متفاوت می باشد. سیستم عامل همان محتویاتی می باشد که شما عزیزان بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده می کند اما در کنار سرگرمی که سیستم عامل به وجود آورده است به کاربران خود این قابلیت را فراهم کرده است که تنظیمات تصاویر ، پنل را در اختیار داشته باشد و با توجه به سلیقه خود می تواند آن را تنظیم کند. 


برای همین منظور کمپانی فیلیپس بهترین نوع سیستم عامل خود را در محصول تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل OLED907 به کار برده است که دارای سیستم عامل آندروید Android بهره گرفته است. این سیستم عامل آندروید با پشتیبانی از فرمت های وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth نیز پشتیبانی می کند که این امکان را فراهم می کند تا در کمترین تایم اتصال بین گوش هوشمند خود و تلویزیون برقرار شود.

اتصالات و ارتباطات تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل OLED907

اتصالات شامل قطعه ای کوچک در قصمت پشت تلویزیون می باشد که سبب می شود، سایر لوازم جانبی را به تلویزیون متصل کنید. اما در طراحی تمامی تلویزیون ها نیز قصمت اتصالات نیز متفاوت می باشد که تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4Kمدل OLED907 دارای 3 عدد USB و 4 عدد HDMIمی باشد که بهترین امکان اتصالات را برای کاربران خود فراهم کرده است. اما قصمت ارتبات که توسط سیستم عامل تعریف شده پشتیبانی می شود شامل وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth می باشد که همانطور اشاره کردیم اتصال را بین گوشی و سایر موارد دیگر که در دسترس دارید بر قرار می کند.

سایر امکانات هوشمند تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل OLED907


همانطور که بیان کردیم این محصول که ما امروز به شما عزیزان معرفی کردیم جزء هوشمند و شاهکار ترین تولید و طراحی های شرکت فیلیپس می باشد که در اندازه 55 و 65 اینچ به بازار عرضه کرده است. این تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4Kمدل OLED907 مجهز به فناوری ضد سوختگی می باشد که یکی از فوق العاده ترین امکانات این محصول به شمار می رود.

 یکی دیگر از امکانات پیشرفته این محصول خارق العاده وجود دستیلر صوتی می باشد که از دستیار گوگل الکسل بهره گرفته است این قابلیت امکانت جستجو جوصتی با صدای خود کاربر را فراهم می کند که حتی این قابلیت را می تواند از راه دور نیز انجام دهید. 


تکنولوژی برنامه Apple TV در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4Kمدل OLED907 که با استفاده از درگاه HDMI به تلویزون متصل می شود که سبب می شود نمایش فوق العاده ای را بر روی صفحه نمایش تلویزیون ایجاد کند، برنامه Apple TV با اتصال با شبکه وای فای سبب می شود که کاربر به بروز ترین فیلم ها و سایر موارد دیگر که مایلد دسترسی داشته باشد. 

فیلیپس این بار با پیشرفته ترین امکانات تلویزیون خود را به عنوان هوشمند ترین محصول در سال 2022 ارائه داد که با سایر امکانات کلی آن در این مطلب آشنا شدید اما یکی دیگر ار امکانات وق العاده این محصول که تعریف شده است وجود فناوری یوتوب YouTube می باشد که برای فعال کردن این فناوری Smart TV یا کنسول بازی ویدوئی را فعال کنید و با چند بار کلیک روی ریموت کنترل می توانید به یوتوب خود دسترسی داشته باشید.

کلام آخر . . .


این بخش یک معرفی کلی در مورد تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل OLED907 است و قطعا در معرفی های بالا با تمامی ویژگی و سایر امکانات هوشمند آن آشنا شدید. این محصول بنیظیر دارای صفحه نمایش تخت در اندازه 55 اینچی می باشد که اعم از نوع پنل WOLED بهره گرفته است. همانطور که می دانید دو گزینه ای که در انتخاب تلویزیون تاثیر ارد وجود کیفیت تصویر و کیفیت صدا می باشد که با وجود کارایی که تلویزیون ارائه می دهد این دو عامل از ویژگی های مهم در آن به شمار می رود. 


تلویزیون مدل OLED907 دارای کیفیت تصویر فورکی می باشد و اعم با وجود فناوری های HDR و سایر فرمت های آن بهرتین صفحه نمایش با صحنه های واقعی را به آرمغان می آورد. همانور که آشاره کردیم صدا از ویزگی های مهم در تلویزیون می باشد در این محصول شامل 3 عدد بلندگو با توان 80 وات می باشد که فوق العاده و بینظیر ترین تولید صدا را به وجود می آورد. پردازنده از عامل اصلی در سرعت و کیفیت تصویر نیز می باشد هر چند نوع پردازنده بالاتر باشد قطعا تلویزیون از سرعت بیشتری نیز برخودار می باشد که این محصول از نوع پردازنده P5 Gen6 بهره گرفته است. 


سیستم عامل تعریف شده در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4Kمدل OLED907 ازنوع آندروید بهره گرفته است که این نوع یکی از پیشرفته ترین سیستم عامل ها محسوب می شودt برای در یافت و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول خارق العاده از طریق وات ساپ یا سایت اصلی کالا با کار شناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PHILIPS TV 55OLED907 2022

مشخصات

مدل کامل
OLED907
سری
907
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینج
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
OLED EX
قطر صفحه نمایش (cm)
139 سانتی متر
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Filmmaker Mode HGiG
توان خروجی صدا (وات)
80 وات
تعداد کانال های صوتی
3.1
تعداد بلندگو
3
نوع سیستم عامل
اندروید Android
دستیار صوتی
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55OLED907
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos Dolby Digital (AC-3) Dolby Digital Plus (E-AC-3) Dolby AC-4
موتور تصویر
P5 Gen6
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
دارد
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi 5 – 802.11ac
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
OLED907
سری
907
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینج
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
OLED EX
قطر صفحه نمایش (cm)
139 سانتی متر

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Filmmaker Mode HGiG

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
80 وات
تعداد کانال های صوتی
3.1
تعداد بلندگو
3

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
دستیار صوتی
قابلیت ضبط برنامه (PVR)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55OLED907
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos Dolby Digital (AC-3) Dolby Digital Plus (E-AC-3) Dolby AC-4
موتور تصویر
P5 Gen6
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
HEVC Codec
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi 5 – 802.11ac
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم