تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55OLED807 2022

تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55OLED807 2022

  • کیفیت تصویر: 4K
  • نوع صفحه نمایش:OLED
  • اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش: تخت
  • رفرش ریت:120HZ
  • نوع پنل:OLED
  • سال ساخت: 2022
  • برای کسب اطلاعات بیشتر  کلیک کنید
ادامه مطلبShow less
82,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Phillips TV 55OLED807 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55OLED807 2022

PHILIPS نیز یکی از دسته های برند مشهرو و نامدار می باشد. این کمپانی سال هاست در عرضه و طراحی و تولید محصولات همچون تلویزیون فعالیت می کند و این بار بی رقیب ترین محصول خود را در سال 2022 را با مدل 807 روانه بازار کرد. فیلیپس با ارائه دادن این محصول بی همتای خود توانست در رده اول بروز ترین عرضه کنند تکنولوژی قرار گیرد، چنانچه با کارایی و عملکرد هایی که ارائه می دهد کاربر را به طور مستقیم در نگاه اول به خود مجذوب می کند.

تلویزیون فیلیپس مدل 55OLED807 دارای صفحه نمایش 55 اینچ با طراحی تخت می باشد، همچنین مجهز به نوع پنل WOLED بوده که یکی از جدید ترین نخسه های OLED می باشد که طراحان شرکت فیلیپس در این محصول خارق العاده به کار برده اند.

پنل در کنار تمامی کارایی منحصر به فرد خود که بر روی صفحه نمایش انجام می دهد شامل زیر مجموعه های دیگر نیز می باشد مانند رزولوشن و رفرش ریت که دو عامل مهم و اساسی در کیفیت اصلی صفحه نمایش و عملکرد در تمامی تلویزیون ها است.

نوع کیفیت تصویر تعریف شده برای این محصول که روبروی شما عزیزان قرار دارد از نوع 4K می باشد که یکی از طبیعی ترین صحنه ها را به نمایش می گذارد و با وجود وضوح تصویری که برای آن تعریف شده است می تواند کوچیک ترین جزئیات را نیز با کیفیتی فوق العاده بینظیری نمایش دهد.

رزولوشن به کار رفته شده در صفحه نمایش تلویزیون فیلیپس مدل 55OLED807 ، از 38402160X پیکسل بهره گرفته است. تعریف کلی از رزولوشن در کیفیت تصویر به این صورت می باشد که اعم به ریز ترین تولید کننده تصویر در صفحه نمایش پیکسل یا همان رزلوشن می گویند.

اما با مقدار وضوح تصویری که این محصول بهره مند شده است می تواند صحنه و تمامی محتویاتی که بر روی صفحه نمایشگر قابل نمایش می باشد به صورت شگفتی ارائه می دهد.همانطور که اشاره کردیم تلویزیون بخش کاملی آز آن دارای سرعت و عملکرد می باشد که توسط آن سایر موارد و داده هایی که وارد شده است نمایش داده می شود.

باتوجه به سرعتی که برای آن تعریف شده است همچنین این سرعت را در تولید تلویزیون های امروزه به صورت رفرش ریت تعریف کرده اند. تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مجهز به 120HZ می باشد که قطعا در ادامه مطلب با سایر کارایی دیگر این بخش فوق العاده آشنا خواهید شد.

ساختار طراحی شده تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55OLED807 2022 از بدنه ای بسایر نازک و فریم تولید شده است که با بهره گرفتن از از جنس بدنه پلاستیک فشرده یکی از مقاومت ترین نوع بدنه طراحی شده است جالب است که بدانید همچنین با وجود پایه وسط خطی آن نیز سبب می شود تا مقاومت و اسحکام آن چند برابر شود و در کنار آن جلوه زیبایی بیشتری در ساختار تلویزیون به وجود آورده است.

یکی از اولیت های انتخاب یک تلویزیون خارق العاده جزئیات تمامی کیفیت تصویر اعم نیز صدا می باشد این دو عامل تشکیل دهنده کارایی تلویزیون می باشد که هر چند کارایی این دو گزینه بالا باشد قطعا در اولیت انتخاب های اول قرار می گیرد. فیلیپس با در نظر گرفتن تمامی این قابلیت ها با طراحی و تولید این محصول خارق العاده خود تحولی نوین را در سطح تکنولوژی و تلویزیون ها ایجاد کرده است.

PHILIPS با تعریف فناوری های بروز در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل55OLED807 بلکه توانسته کاربران بی شماری را به خود جذب کند اعم با وجود کارایی های جذاب و کارامد نیز هزینه ها را کاهش دهد که همین عامل سبب شده است افراد بیشتری را به سمت خود جلب کند. در این مطلب سایر مشخصات اصلی این محصول شاهکار برند فیلیپس PHILIPS را به شما عزیزان معرفی کردیم و قطعا در ادامه مطلب تمامی نکات و کارایی اصلی را معرفی می کنیم.

شکل ظاهری و ساختار کلی در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55OLED807

شکل ظاهری ساختار لوازم خانگی یکی از حساس ترین انتخاب ها می باشد که اعم بانوان در این زمینه مهارت های خاصی دارند.


لوازم خانگی از نظر ساخت و طراحی یکی از متنوع ترین طراحی ها را دارد که باتوجه به هر سلیقه اعم رنگ ، شکل طراحی و غیره نیز در بازار امروز یافت می شود. اما یکی از پر کار برد ترین محصولات خانگی قطعا تلویزیون می باشد که برند فیلیپس با طراحی شیک و خارق العاده ای که در ساختار بدنه آن انجام داده است دکوراسیون خانه شما را به طور شگفت انگیزی جذاب می کند.

تلویزیون فیلیپس 55OLED807 دارای صفحه ای 55 اینچی با طراحی تخت می باشد که بدنه اصلی آن از رنگ مشکی بهره گرفته است که همین عامل در قدم اول سبب شده زیبایی تلویزیون در نگاه اول افراد را به خود جلب کند. بدنه طراحی شده این محصول خارق العاده از ساختار بدنه ای فریم و جنس پلاستیک مرفوب طراحی شده است با دربر گرفتن ظخامت کم بدنه ای تلویزیون بلکه کمترین جا را در بر می گیرد اعم زیبایی خاص و خارق العاده را نیز به خانه شما عزیزان می بخشد.

شکل پایه طراحی شده ی تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55OLED807 به صورت پایه وسط خطی و رنگ نقره ای می باشد که سبب می شود صفحه نمایش تلویزیون در صورت روشن بوده بیشتر جلب توجه کند. ظرافتی که در طراحی این محصول به کار رفته است سبب شده تا نمایه خانه ها ره به شیوه بینظیری تغیر دهد.

همچنین با وجود قابلیت نصب بر روی دیوار با استفاده از سایر اقلام همراه می توانید نصب کنید اگر به این قصمت توجه کنید می بینید این تلویزیون خارق العاده در این صورت چه زیبایی خاصی را به آرمغان می آورد همچنین با کیفیت تصویر شاهاری که دارد کاربر را در خود غرق می کند.

کیفیت تصویر شگفت اور در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55OLED807

یکی از جدید ترین تحولات نوین که در سطح تکنولوژی و رده تلویزیون ها ایجاد شده است و جود کیفیت تصویر فوق العاده بینظیر می باشد که می توان گفت این تعریف در مورد کیفیت تصویر تلویزیون های 2022 یکی از بخش های بسایر کوچک آن باشد چنانچه با صفحه نمایش و صحنه هایی که نمایش می دهد سبب می شود طبیعی ترین تصاویر را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

یکی از این تلویزیون های خارق العاده فیلیپس مدل 55OLED807 می باشد که دارای صفحه نمایشی در اندازه 55 اینچ و کیفیت تصویر خارق العاده 4K می باشد. کیفیت تصویر فورکی 4K یکی از رواج ترین کیفیت های تصویر در تلویزیون ها می باشد اما فیلیپس در طراحی و تولید نوع کیفیت تصویر فورکی از جدید ترین نخسه آن بهره گرفته است. یکی از گزینه هایی که در کیفیت تصویر از اهمیت بالایی برخودار است وضح آن می باشد که با وجود تعداد پیکسل که برای آن تعریف می شود وضوح کاملی را به همان اندازه نمایش می دهد.

رزلوشن یا همان وضح تصویر در تلویزیون 55 اینچ فیلیپس دارای 38402160X پیکسل می باشد این تعداد پیکسل در صورت روشن بودن صفحه نمایش بر روی صحنه ها به صورت نقطه های ریزی قرار می گیرند که همین امر سبب می شود ضوح کامل ایجاد شود، اما این پکسل ها نه تنها جزئیات کامل تصاویر را نمایش می دهند نیز کیفیت آن ها را نیز افزایش می دهد.

رفرش ریت ( refresh rate) در تلویزیون ها عامل اصلی سرعت و عملکرد می باشند که با توجه به مقداری که برای آن تعریف شده است سرعت تلویزیون را افزایش می دهد اما نکته ای که قابل توجه می باشد رفرش ریت نه تنها سرعت را در صحنه ها بالا می برد اعم نیز در منار آن شفافیت و دید فوق العاده بینظیری را نیز ایجاد می کند.

تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55OLED807 مجهز به رفرش ریت refresh rate 120 هرتز می باشد که فوق العاده ترین قصمت انرژی در این محصول به شمار می رود با وجود قابلیت گیمینگ که برای این محصول تعریف شده است لذت واقعی و شگفت انگیزی را برای اولین بار برای شما عزیزان به آرمغان می آورد.

فیلیپس در بخش پنل تنظیمات کیفیت تصویر چند کارایی منحصر به فرد را تعریف کرده است که به عنوان حالت های تصویر شناخته شده اند این حالت های تصاویر در TV PHILIPS 55OLED807 شامل FILM ، SPORT ، CINEMA ، ECO ، STANDARD ، GRAPHICS ، PHOTO ، CUSTOM ، VIVID ، GAMING و DOLBY می باشد که در ادامه با چند نمونه از کارایی های آن ها آشنا خواهید شد.

حالت تصویر FILM : در این بخش FILM این قابلیت را برای شما عزیزان به وجود می آورد که در صورت فعال کردن این گزینه صفحه نمایش به حالت تصویر فیلم ساز تنظیم می شود که در صورت فعال کردن قطعا متوجه تغیر آن می شوید.


حالت تصویر GAMING : گیمینگ یکی از بخش های کاربردی و لذت بخش در تلویزیون های امروزه می باشد که اعم با وجود امکانات پیشرفته ای که برای آن تعریف شده است می تواند لذت بخش ترین اوقات را برای شما عزیزان فراهم کند اما در این پاراگراف حالت تصویر گیمینگ را به شما عزیزان معرفی می کنیم که همانطورمی دانید این بخش را می توانید برای گیم فعال کنید که سبب می شود صحنه ها به صورت واقعی تر دیده و اعم شگفت انگیز ترین تجربه بازی را رغم زند.

کیفیت صدا 70 وات و تکنولوژی های صوتی در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55OLED807

صدا یکی دیگر از بخش های حساس در تلویزیون به شمار می رود که چنانچه هر چقدر توان آن بیشتر باشد قطعا از قدرت پخش صدایی بالایی نیز برخودار می باشد. تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55OLED807 مجهز به توان صوتی 70 وات و 2 عدد کانال صوتی می باشد که هر کانال دارای 35 وات می باشد که قدرت عظیمی در پخش صدا را آیفا می کند.

در کنار این کارایی بینظیر تلویزیون وجود تکنولوژی های فوق العاده دیگر که شامل Dolby Atmos ، Dolby Digital (AC-3) ، Dolby Digital Plus (E-AC-3) و Dolby AC-4 می باشد هر کدام از این فناوری های منحصر به فرد دارای کارایی و قابلیت های مخصوص می باشند که در صورت فعال بودن این فرمت ها با توجه کارایی که از قبل برای آن ها تعریف شده است صدا را تنظیم می کنند. تکنولوژی دالبی یکی از بروز ترین تولید های صدا می باشد که با توجه به پخش صدای یک سطح و هماهنگی که از بلندگو ها خارج می کند خانه شما را به یک سینمای واقعی تبدیل می کند.


Dolby Atmos : فناوری دالبی کی از عظیم ترین تولید کننده های صدا می باشد، Dolby Atmos صدا را به صورت فراگیر و یک سطح تنظیم می کند.


Dolby Digital (AC-3) : میزان و کیفیت صدا را افزایش می یابد و همچنین و جود نویز ها در صدا را می پوشاند تا کاربر سیگنال اصلی صدا محتویات که شامل صحنه ، تصاویر اعم ویدئو را در یفات کند.

سیستم عامل آندروید در تلویزیون هوشمند تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55OLED807

سیستم عامل اندروید یکی از پیشرفته ترین و بهترین نسخه های موجود در خصوص تلویزیون های فیلیپس است. این سیستم عامل در این محصول که تلویزیون فیلیپس مدل 55OLED807 می باشد امکاناتی نظیر دسترسی آسان به فضای مجازی و اینترنت را فراهم می آورد.

با وجود اسن امکان پیشرفته در این مدل منحصر به فرد می توانید با خیال راحت از استفاده های مختلف از تلویزیون لذت ببرید. سیستم عاملی که در این تلویزیون طراحی و بکار رفته است این امکان را به شما می دهد بتوانید از تماشای فیلم ها و سریال ها به صورت آنلاین لذت ببرید.

پردازنده فوق پیشرفته P5 Gen6 در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55OLED807

پردازنده عامل اصلی تجزیه تحلیل کلی در تلویزیون می باشد که بسته به نوع پردازنده ها قطعا سرعت و عملکرد آن ها متفاوت می باشد. تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55OLED807 مجهز به پردازنده فوق العاده بینظیر P5 Gen6 می باشد که از قدرت فوق العاده عالی برخودار است. این پردازنده به قدری قدرتمند می باشد که تمامی داده هایی که توسط مخاطب وارد می شود در کمترین تایم تجریه و تحلیل کرده و سپس نتیجه نهایی را بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش می دهد.

درگاه و پورت های اتصال تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55OLED807


تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55OLED807 مجهز به 3 USB و 4 درگاه HDMI می باشد، این در گاه های تعبیه شده در قصمت پشت تلویزیون به صورت مخفی بوده که سبب می شود تا ظاهر تلویزیون به صورت مرتب دیده شود. یکی دیگر از کارایی های این پورت ها می توانید سایر لوازم جانبی را باتوجه به تعدادی که تعریف شده است وصل کنید. یکی دیگر از راه های اتصال بین تلویزیون هوشمند و سایر امکانات که توسط سیستم عامل پشتیبانی می شود استفاده از فرمت های وای فای (WI-FI ) و بلوتوث (Bluetooth) می باشد که اتصال را در کمترین تایم ممکن بر قرار می کند.

سایر امکانت هوشمند تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55OLED807

قابلیت نوار بازی در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55OLED807 می تواند به صورت پیشفرض سایر مواردی که از قبل جستجو کرده اید نمایش دهد اما یکی دیگر از کارایی دیگر نوار بازی دسترسی آسان به سایر بازی های دیگر می باشد، باوجود فرمت وای فای هیچ گونه محدودیت وجود نداشته و می توانید به تمامی بازی ها دسترسی داشته باشید.

یکی دیگر از بینظیر ترین کارایی این محصول خارق العاده در قصمت گیمینگ وجود رفرش ریت می باشد که از 120 هرتز بهره برده است اعم دارای سرعت بینظیر و خارق العاده ای می باشد. فناوری ضد سوختگی یکی از سایر امکانات هوشمند در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ مدل 807 می باشد که یکی از کارایی های خارق العاده به شمار می رود. DTS Play-Fi سینمای خانگی یک پلت فرم بی سیم چند منظوره است که امکانات همچون پخش موسیقی ، رادیو و غیره قابلیت پخش به صورت بی سیم را دارد، این پلی فرمت سازگاری را با برنامه های ISO و Android را دارد.

کلام پایانی . . .

شرکت Philips با طراحی و تولید تلویزیون 55 اینچ 4K مدل 55OLED807 در سال 2022 روانه بازار کرد و در بین مردم به عنوان محبوب ترین محصول این سال شناخته شد، چنانچه با تکنولوژی های پیشرفته و کارایی هایی که در اختیار کاربران قرار داده است توانسته از انتخاب های اول قرار گیرد.

کیفیت تصویر بینظیر این محصول از فوق العاده ترین امکانات برخودار است که صحنه اعم محتوا را به صورت طبیعی نمایش می دهد همچنین با وجود طراحی بینظیری که در ساختار آن ایجاد شده است هیچ گونه حواس پرتی در هنگام تماشا کردن تلویزیون ایجاد نکرده بلکه مخاطب را در خود غرق می کند.

سیستم عامل به کار رفته شده در تلویزیون 55 اینچ فیلیپس آندروید می باشد که از جدید ترین نخسه بهره گرفته است که از تمامی امکانات بروز نیز پشتبانی می کند و هیچ گونه محدودیتی برای کاربر تعریف نشده است اما یکی از ویژگی های این سیستم عامل بینظیر دسترسی کامل به تمامی امکانت تلویزیون می باشد و با وجود طراحی بروزی که بر روی آن ایجاد شده است دارای آسان ترین روش دسترسی می باشد. اگر شما هم مانند سایر افراد دیگر مجذوب این محصول شاهکار برند فیلیپس شدید از طریق وات ساپ یا از طریق سایت اصلی کالا با کار شناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Phillips TV 55OLED807 2022

مشخصات

مدل کامل
OLED807
سری
807
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
WOLED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
FILMSPORT CINEMAECOSTANDARDGRAPHICSPHOTOCUSTOMVIVIDGAMINGDOLBY
توان خروجی صدا (وات)
70 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Dolby Atmos Dolby Digital (AC-3) Dolby Digital Plus (E-AC-3) - Dolby AC-4
نوع سیستم عامل
Android
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
وسط و خطی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
68x121 سانتی متر
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
OLED807
سایر تو ضیحات صدا
فراگیر دیجیتال DTS DTS-HD
موتور تصویر
P5 Gen6
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
Dolby Vision
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
OLED807
سری
807
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
WOLED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
FILMSPORT CINEMAECOSTANDARDGRAPHICSPHOTOCUSTOMVIVIDGAMINGDOLBY

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
70 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Dolby Atmos Dolby Digital (AC-3) Dolby Digital Plus (E-AC-3) - Dolby AC-4

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Android
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
وسط و خطی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
68x121 سانتی متر

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
OLED807
سایر تو ضیحات صدا
فراگیر دیجیتال DTS DTS-HD
موتور تصویر
P5 Gen6
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
Dolby Vision
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم