تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55OLED707 2022

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55OLED907 2022

  • سیستم عامل اندروید Android
  • رزولوشن 3840*2160 پیکسل
  • نوع صفحه نمایش OLED
  • رفرش ریت 120 هرتز
  • توان خروجی 70 وات
  • پردازنده P5 Gen6
  • کیفیت تصویر 4K
  • سال ساخت 2022
  • لینک سایت اصلی کلیک کنید
ادامه مطلبShow less
67,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
PHILIPS TV 55OLED707 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 55 اینچ  4k مدل 55OLED707 2022

کمپانی فیلیپس PHILIPS سال هاست که در طراحی و تولید محصولات هوشمند و بروز اعم در زمینه تلویزیون فعالیت می کند که این بار در سال 2022 قادر به معرفی محصولی هوشمند و جدید بوده که با عرضه کردن آن توانسته یکی از برند های شاهکار به شمار رود. تلویزیون 55 اینچ مدل OLED70755 که ساخت و تولید برند فیلیپس می باشد از فوق العاده ترین رده های تلویزیون ها می باشد که با وجود کیفیت تصویر فورکی 4K و وجود قابلیت ارتقا تصویر می تواند بینظیر ترین محتوا را به صورت روان و شفاف نمایش دهد.

وجود پنل OLED یکی از منحصر به فرد ترین نوع پنل هایی است که این تلویزیون خارق العاده از آن بهره گرفته است، که همچنین نوع صفحه نمایش به کار رفته از نوع OLED  می باشد که این فناوری یکی از بروز ترین و جدید ترین امکانات دارا است که در هر بخش مجهز به کارایی مخصوص به خود می باشد. وجود پیکسل در صفحه نمایش برای ایجاد وضوح کامل تری از محتوا می باشد که با تعریف 2160 × 3840 پیکسل می تواند وضوح کامل از تصاویر را نمایش دهد.

رفرش ریت منبع قدرت و عملکرد می باشد که کارایی آن به این صورت می باشد که قادر به بروز هر ثاینه محتوا را دارد که با وجود 120 هرتز می تواند بینظیر ترین صفحه نمایش را در اختیار کاربر قرار دهد. صدا یکی از قابلیت های منحصر به فرد در تلویزیون فیلیپسمدل OLED707 55 به شمار می رود که دارای 2 عدد سیستم صوتی و 70 وات خروجی صدا می باشد. با وجود 70 وات و 2 عدد سیستم صوتی هر بلند گو از 35 وات بهره می گیرند که هر کدام از تولید صدایی قدرتمند برخودار هستند.

در کنار این امکانات فوق العاده کیفیت صدا وجود تکنولوژی دالبی یکی از منحصر به فرد ترین فناوری هایی است که صدا را به صورت سینمایی و گسترده پخش می کند و با پشتیبانی از فرمت های Dolby Atmos, Dolby Bass Enhancement, Dolby Volume Leveller, DTS Play-Fi می تواند صدایی جذاب تر و فراگیر تر پخش کند. طراحی ساختار کلی بدنه اعم یکی از معیار های انتخاب در تلویزیون ها می باشد که تلویزیون 55 اینچ فیلیپس با دار بودن بدنه فریم و مشکی یکی از گوشه های جذاب در این محصول به شمار می رود.

جنس بدنه به کار رفته شده دارای پلاستیک فشرده م یباشد که با وجود بدنه باریم و کم ضخامت از زیبا ترین جلوه ها را در خانه شما عزیزان به آرمغان می آورد. پایه دوشاخه طراحی شده این محصول از رنگ سیلور بهره گرفته است که به صورت جداگانه جذابی خاصی را برای ساختار کلی تلویزیون به وجود آورد است. فیلیپس یک شرکت بروز بوده که با بهره گرفتن از جدید ترین تکنولوژی و فناوری ها در طراحی و تولید محصولات خود توانسته از بهترین امکانات بهره گرفته باشد که در این صورت با در نظر گرفتن نیاز های مخاطبان نیز بلکه دسترسی ها را کاملا ایجاد کرده است اعم نیز پشتیبانی از متفاوت ترین امکانات دیگر را نیز امکان پذیر کرده است.

یکی از این فناوری ها در تلویزیون 55 اینچ فیلیپس که به عنوان سرگرمی از آن استفاده می شود فناوری یوتوب می باشد که با وجود فرمت شبکه بی سیم وای فای (FI-WI) بدونه هیچ گونه محدودیتی می توانید ساعت ها فیلم و ریال در هر زمینه ای تماشا کنید. گیمینگ یکی از امکانات لذت بخش در تلویزیون به شمار می رود که با وجود پورت HDMI 2.1 فوق العاده ترین امکانات گیمنگ را فراهم می دهد و اعم در کنار رفرش ریت 120 هرتز می تواند از سرعت و کیفیت تصویر فوق العاده ترین بهره گرفته است.

این سیستم عامل یکی از فوق العاده ترین امکانات بهره برده است که قابلیت دسرسی را به تمامی قطعات اصلی را برای مخاطب به آرمغان آورده است.  وجود فرمت بلوتوث Bluetooth می توانید بدونه استفاده از هیچ کابل و به صورت بی سیم آهنگ و سایر موارد از این قبیل پخش کنید. PHILIPSدر طراحی و تولید این محصول منحصر به فرد خود از بینظیر و خارق العاده ترین امکانات استفاده کرده است که با معیار و کارایی جدید که تعبیه کرده است این قابلیت را فراهم کرده که در دو روش تلویزیون خود را متصل کنید روش اول با استفاده از پایه دو شاخه و دومین روش با استفاده از اقلام همراه می توانید تلویزیون خود را به دیوار نصب نمایید. برای آشنایی کامل تر با این محصول خارق العاده 2022 در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

طراحی ظاهر و ساختار بدنه شیک و مدرن تلویزیون فیلیپس مدل 55OLED707

تلویزیون ها بخش حائز اهمیتی از خانه ها به شمار می روند، چنانچه با وجود طراحی های جذابی که در ساختار بدنه تلویزیون ها ایجاد می کنند سبب جلوه ای بسیار منحصر به فرد و خارق العاده می شود. تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مجهز به بدنه فریم و باریم بوده و در عین حال با وجود بدنه فریم مشکی جذابیت تلویزیون را چند برابر کرده است. ساختار بدنه فریم این محصول از رنگ مشکی مات بهره گرفته است که همانطور در قصمت پشت آن درگاه و پورت های ارتبات نیز تعبیه شده است.

وجود صفحه نمایش 55 اینچی که یکی از پر کاربرد ترین اینچ ها می باشد می تواند در محیط هایی همچون بزرگ، باز و بسته استفاده نمایید، یکی از نکته هایی که در این محصول باید توجه کرد و جود قابلیت نصب بر روی دیوار می باشد که در این صورت فضای کمتری را در محیط به خود اختصاص می دهد. صفحه نمایش بینظیر تلویزیون فیلیپسمدل OLED707 55 قادر به ایجاد زیبا و طبیعی ترین جلوه ها می باشد. شکل ظاهر طراحی شده پایه این محصول به طور دو شاخه ای و از رنگ سیلور بهره برده است، وجود پایه دوشاخه طراحی شده تلویزیون فیلیپس قادر به استحکام و مقاومت فوق العاده بالایی می باشد.

کیفیت تصویر شاهکار و منحصر به فرد 4k تلویزیون فیلیپس مدل 55OLED707

 

کیفیت تصویر اولین ملاک در انتخاب تلویزیون می باشد و قطعا تا جایی که آشنایی دارید اکثر از تلویزیون ها از نوع کیفیت تصویر فورکی 4k برخودار هستند. 4k یکی از جدید ترین نسل های کیفیت تصویر در تلویزیون ها می باشد که با وجود تعداد پیکسل بالا که در این کیفیت تصویر تعریف شده است قادر به نمایش بالاتر و بهتر می باشد. باتوجه به این معرفی شرکت فیلیپس برای در اختیار گذاشتن محصولی فوق العاده و ارائه امکانات فوق العاده برای کاربران از اولین قدم طراحی و تولید خود در این محصول خارق العاده از این کیفیت تصویر فورکی 4k منحصر به فرد بهره گرفته است.

رزلوشن های تعریف شده شامل 2160 × 3840 پیکسل می باشند که این پیکسل ها تعداد معینی از نقطه های ریز می باشد که موجب می شود ضوح کامل تر و باکیفیت تر از صحنه ها نمایش داده شود. یکی از جذاب ترین قسمت های تعبیه و تعریف شده در این محصول خارق العاده وجود پنل OLED می باشد. OLED مخفف عبارت Organic Light Emitting Diode می باشد و کارایی این پنل منحصر به فرد به این صورت می باشد که تعداد پیکسل هایی که تعریف شده در صورت وارد شدن به پنل می  درخشند.

یکی از جذاب ترین کارایی که در این پنل بینظیر تعریف شده است ارگانیک می باشد که قادر به ترکیب غنی فوق العاده از رنگ ها را بر عهده دارد و سبب می شود هر رنگ در هر صحنه های از زیبا ترین جلوه برخودار باشد. رفرش ریت refresh rate یکی از فوق العاده ترین امکانات هوشمند و قدرتمند می باشد که می تواند بروز هر لحضه محتوا و تصاویر را انجام دهد که با وجود 120 هرتز قابلیت فوق العاده را بر روی صفحه نمایش ارائه می دهد. یکی از اصلی ترین قطعه در صفحه نمایش تلویزیون وجود نوع صفحه نمایش می باشد که از نوع OLED بهره گرفته است.

همانطور با این نوع فوق العاده که در پنل به کار رفته شده آشنا شدید نیز کاملا کارایی آن متفاوت بوده و سبب ایجاد زاویه دید گسترده ای و غیره... می شود. کمپانی PHILIPS برای بالا بردن کیفیت و ارائه صحنه های واقعی تر از چند نمونه تکنولوژی بهره گرفته است که شامل HDR و سایر فرمت های HDR10 ، HDR10+ ، HLG و دالبی ویژن می باشد. فناوری HDR یکی از فوق العاده ترین و واقعی ترین تکنولوژی هایی است که روز به روز در حال پیشرفت اعم در کیفیت تصویر تلویزیون ها می باشد چنانچه این فناوری مخفف عبارت محدوده دینامیک بالا می باشد که قابلیت نمایش تصاویر را با محدوده بالا را دارد.

وجود حالت تصویر های متفاوت به مخاطب این امکان را می دهد تا صحنه و محتوا ها را به صورت دلخوا و مشابه به حالت تصویر تنظیم کنند که شامل حالت های AI PQ و حالت شب می باشد. وجود تکنولوژی 4K Upscaler یکی از شاهکار ترین امکانات در تلویزیون فیلیپس مدل OLED707 55 به شمار می رود چنانچه صفحه نمایش اصلی ترین کارایی در تلویزیون به شمار می رود و فیلیپس با بهره گرفتن از فناوری ارتقا تصویر می تواند جلوه زیبا و با کیفیت تری را برای مخاطب به آرمغان آورد. پردازنده بخش مرکزی در تلویزیون ها به شمار می رود که با وجود نوع پردازشگر P5 processor می تواند سرعت و عملکرد بینظیر را به آرمغان آورد. وجود سیستم عامل آندروید یکی از معروف ترین سیستم عامل هایی است که در اکثر محصولات به کار برده شده است که امروزه ما با جدید ترین نخسه آن که در تلویزیون فیلیپس تعبیه شده است آشنا می شوید.

جود کیفیت صدای 70 وات در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ  4k مدل 55OLED707

کیفیت صدا و سایر معیار های تشکیل دهنده کارایی آن می باشد. صدا یکی از اولیت هایی است که هر فرد و یا هر چیز قطعا به آن وابسته است که با وجود آن می تواند مفهوم و درک طرف مقابل یا اشیاء دوربر خود را درک کنید که یکی از ضرور ترین بخش صدا در تلویزیون می باشد چنانچه محتوایی که مایلید تماشا کنید با وجود صدا بلکه تماشا آن لذت بخش تر می شود اعم مفهوم فیلم را نیز درک خواهید کرد. تلویزیون فیلیپس مدل OLED707 55 مجهز به 2 عدد کانال صوتی با توان خروجی 70 وات می باشد.

هر یکی از کانال های صوتی دارای 35 وات می باشند که قادر به پخش صدایی فوق العاده و گسترده می باشد. تکنولوژی دالبی یکی از فوق پیشرفته های تولید صدا می باشد که سبب تولید صدایی فضایی و فراگیر را دارد و همچنین با وجود پشتیبانی از فرمت های Dolby Atmos, Dolby Bass Enhancement, Dolby Volume Leveller, DTS Play-Fi قابلیت تولید صدایی جذاب و گیرا تر را دارند که در صورت فعال کردن این تکنولوژی ها یکی از لذت بخش ترین اوقات را برای شما عزیزان رغم می زنند.

پردازنده قدرتمند P5 processor در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ  4k مدل 55OLED707

سرعت، عملکرد و وضوح یکی از معیار های کلی می باشد که در کار با تلویزیون به آن توجه می شود. اما این معیار هایی که تعریف کردیم در تلویزیون قطعه ای به نام پردازنده یا cpu تامین می کند برای همین منظور هر چقدر نوع و قدرت این پردازشگر بالا باشد اعم کارایی آن نیز قطعا بینظیر خواهد بود. وجود پردازنده قدرتمند P5 processor یکی از بینظیر و فوق العاده ترین پردزاشگر ها می باشد که فیلیپس با بهره گرفتن آن در تلویزیون 55 اینچ مدل OLED70755 قادر به ارائه کیفیت تصویر منحصر به فرد و در عین حال قدرت عالی را به آرمغان می آورد.

 

 

سیستم عامل آندروید Android با رابط مخاطب شیک و آسان در تلویزیون هوشمند مدل 55OLED707

سیستم عامل نرم افزاری است که دارای ساختار کلی بوده و اعم نیز دسترسی های نیز برای کاربر ایجاد کرده است. سیستم عامل آندروید یکی از فوق العاده و بینظیر ترین سیستم عامل هایی است که از ساختاری هوشمند بهره گرفته است که با وجود اپلیکشن و سایر کارایی هایی که تعریف شده است قابلیت عملکرد به شیوه هوش مصنوعی را نیز داشته است. این سیستم عامل بدونه هیچ گونه تعریف محدودیتی برای مخاطب این امکان را فراهم کرده است که به تمامی نقاط و کارایی های اصلی سیستم عامل دسترسی داشته باشد اما یکی از لذت بخش ترین کارایی این سیستم عامل وجود پشتیبانی زا تمامی اپلیکشن ها را در تمامی زمینه ها را دارد.

 

درگاه و پورت ای ارتباطی تلویزیون فیلیپس 55 اینچ  4k مدل 55OLED707

درگاه و پورت های ارتباتی در قسمت پشت تلویزیون تعبیه شده است، تلویزیون Philips 55 اینچ مدل OLED707 55 با دارا بودن 3 عدد USB و 4 عدد HDMI می باشد. یکی از پورت های دیگر که تعبیه شده است درگاه HDMI 2.1 می باشد که از این طریق می تواند از فوق العاده ترین سایر امکانات گیمینگ را به تلویزیون هوشمند خود بهره بگرید.

 

امکانات هوشمند در تلویزیون Philips 55 اینچ مدل 55OLED707

از جذاب ترین بخش ها و کار آمد در این محصول وجود سایر امکانات هوشمند می باشد که با وجود آن ها بلکه لذت استفاده از آن را چند برابر کرده است اعم قابلیت بهره گرفتن از بروز ترین امکانات را نیز برای کاربر فراهم کرده است. وجود Amazon Alexa که اعم نیز به عنوان سیستم صوتی یاد می شود می توانید از این طریق جستجوی صوتی در هر زمینه ای بر روی تلویزیون انجام دهید. ریموت کنترل یک سخت افزار است که به همراه تلویزیون تعبیه شده است، این ریموت کنترل را نیز می توان به عنوان هوشمند نیز نام برده شود.

چنانچه باطراحی که در آن ایجاد شده است نیز قابلیت عملکرد به صورت موس را نیز دارد. وجود 120 هرتز در قابلیت گیمینگ می تواند منحصر به فرد ترین و سرعت قابلی پیش بینی را برای مخاطب ارائه دهد که همچنین قابلیت شفاف و روان سازی کیفیت تصویر را نیز دارد. تلویزیون Philips 55 اینچ مدل OLED707 55 با وجود 16 گیگابایت حافظه داخلی و با دارا بودن فناوری Google Play Movies می تواند فوق العاده ترین امکانات هوشمند ( هوش مصنوعی ) را در اختیارتان قرار دهد.

 

کلام پایانی...

Philips یکی از پیشرفته و بروز ترین شرکت هایی است که با معرفی های تلویزیون هوشمند خود توانسته انقلابی عظیمی در سطح تکنولوژی ایجاد کند و آن را به شیوه نوین و جدید ارائه و عرضه کرده است. این کمپانی با عرضه کردن تلویزیون فیلیپس 55 اینچ  4k مدل OLED707 55 در سال 2022 توانسته به عنوان هوشمند به بازار عرضه کند. این محصول خارق العاده با وجود صفحه نمایش 55 اینچ و کیفیت تصویر فوق العاده آن می تواند با سایر امکاناتی که برای آن تعبیه شده است فوق العاده ترین صحنه ها را نمایش دهد.

وجود بلندگو 70 وات و 2 عدد سیستم صوتی می تواند تولید صدایی فراگیر را به وجود آود همچنین با تکنولوژی دابی و سایر فرمت ها که در بخش تولید صدا معرفی کردیم می تواند صدا را به صورت سینمایی و گسترده پخش کند. سایت  Asllikala یکی از معتبر ترین سایت هایی است که اعم نیز با وجود نماد هایی که به خود اختصاص داده است قادر به ارائه محصولات با کیفیت و جنس اصلی می باشد. اگر شما هم برای جایگزینی بهتر برای سایر امکانات خود در خانه یا خرید جهیزیه عروس می توانید با مناسب ترین قیمت از سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PHILIPS TV 55OLED707 2022

مشخصات

مدل کامل
OLED707
سری
707
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
OLED
قطر صفحه نمایش (cm)
139 سانتی متر
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
AI PQحالت شب
توان خروجی صدا (وات)
70
تعداد کانال های صوتی
2.1
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگابایت
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
شناسه کالا
55OLED707
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
صدا بهینه ساز
Dolby AtmosDolby Bass EnhancementDolby VolumeLevellerDTS Play-Fi
موتور تصویر
P5 processor
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
WiFi 5 – 802.11ac
پردازنده مرکزی
P5 processor
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
OLED707
سری
707
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
OLED
قطر صفحه نمایش (cm)
139 سانتی متر

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
AI PQحالت شب

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
70
تعداد کانال های صوتی
2.1
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگابایت
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55OLED707
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
صدا بهینه ساز
Dolby AtmosDolby Bass EnhancementDolby VolumeLevellerDTS Play-Fi
موتور تصویر
P5 processor
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
WiFi 5 – 802.11ac
پردازنده مرکزی
P5 processor
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم