تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NANOCell مدل 65NANO89

مشخصات کلی تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NANOCell مدل 65NANO89

  • کیفیت تصویر 4K NanoCell
  • نوع صفحه نمایش: NanoCell
  • اندازه صفحه نمایش:65 اینچ
  • نرخ رفرش ریت 120 هرتز
  • سیستم صوتی 2 کاناله
  • توان خروجی 20 واتی
  • سیستم عامل webOS 
  • سال ساخت 2022
ادامه مطلبShow less
37,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV 65NANO89 2022 4K NANOCELL
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال 65 اینچ 4K NANOCell مدل 65NANO89


تلویزیون یکی از ضروری ترین امکانات در خانه ها می باشد که با ساختار متفاوتی که در طراحی بدنه کلی که برند ها بر روی آن انجام می دهند کاملا متفاوت می باشد اما امروزه بلکه ساختار و بدنه نیز متفاوت می باشد اعم تکنولوژی و کارایی آن ها نیز مختلط است که ما امروز با معرفی برند ال جی در رده محصول تلویزیون با بینظیر ترین مدل می تواند بهترین کارایی و عملکرد را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

برند ال جی شرکت عظیمی است که سال های طولانیست در انواع رده تولید محصولات مختلف فعالیت می کند بلکه محصولات آن از دوام و عمر طولانی برخودار می باشد اعم از سرعت و قدرت فوق العاده عالی نیز بهره برده اند. این محصولی که به شما عزیزان معرفی می کنیم دارای سال تولید 2021 می باشد که از بروز و جدید ترین امکانات برخودار است و با پیشرفت تکنولوژی هایی که در صنعت امروز به وجود آمده است ال جی از تمامی آن ها در تولید هر محصولی خود به خصوص تلویزیون استفاده نموده که یکی از این تلویزیون ها مدل 65NANO89 می باشد.

تلویزیون ال جی 4K NANOCell مدل 65NANO89 دارای صفحه نمایش 65 اینچی در طراحی تخت می باشد که با بهره گرفتن از فناوری های مختلف و پخش صحنه و محتوا های زنده توسط امکانات بروز با کیفیت ترین نمایش را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. ساختار طراحی شده این محصول به صورت بدنه کم ضخامت و نازک می باشد که دوره های طراحی شده کلی تلویزیون به صورت رنگ چوبی قهوه ای می باشد که این طراحی موجب شده است زیبایی و جذابیت تلویزیون چند برابر شود. رنگ به کار رفته شده در صفحه پشت تلویزیون مشکی و طراحی سلیقی و صاف می باشد که در قسمت پایین گوشه آن درگاه و پورت هایی تعبیه شده است که به صورت مخفی می باشد که این ساختار موجب شده است ترتیب و مرتبی به فضای تلویزیون ببخشد.

بعد از تعریف و معرفی جزئی از کیفیت تصویر و ساختار کلی تلویزیون مدل 65NANO89 به نوع و کیفیت تصویر رسیدیم که مجهز به کیفیت تصویر Cell 4K NANO و نوع نمایشگر NANOCellدر اندازه صفحه نمایش 65 اینچی طراحی و تولید شده است. کیفیت تصویر Cell 4K NANO از ریز ترین ذرات نانو تشکیل شده است که می توان به جرات گفت صحنه ها را به صورت زنده و طبیعی نمایش می دهد و در کنار آن صفحه نمایش آن به قدری زیبا می باشد که هیچ گونه حواس پرتی را ایجاد نمی کند و بلکه سبب می شود تا کاربر را تا اوج در خود غرق کند.

صفحه نمایش تلویزیون ها مجهز به دو عامل مهم هستند که شامل رزولوشن و رفرش ریت می باشد، رولوشن از تعداد پیکسلی با ذرات ریز تعبیه شده است که در صورت روشن شدن تلویزیون بر روی صفحه نمایش و صحنه ها قرار می گیرند سپس وضوح و کیفیتی فوق العاده ای را از محتوا و تصاویر پخش می کند. رزولوشن تعریف شده در این تلویزیون ال جی نانوسل از 3840X2160 پیکسل تعبیه شده است که این تعداد پیکسل تا به امروز معین بوده و اکثر برند ها در تولید محصولات رده تلویزیون از این تعداد پیکسل بهره گرفته اند.

سرعت و کیفیت از مشخصات کلی و معیار های مهم در انتخاب تلویزیون می باشد که امروزه با وجود رفرش ریت و توانی که برای آن تعریف کرده اند می تواند سرعت بینظیر و فوق العاده عالی را به آرمغان آورد. در تلویزیون ال جی 65 اینچی نانوسل دارای رفرش ریت 120 هرتز بوده که از خارق العاده ترین مشخصات و معیار های متفاوت در این محصول است اعم این رفرش ریت 120HZ می تواند سرعت صفحه و تصاویر را با قدرت فوق العاده عالی تبدیل کند که با وجود این ویژگی بلکه سرعت و عملکرد افزایش پیدا می کند سپس کیفیت صفحه نمایش نیز بهبود می یابد.

اگر به تصویر مربوط توجه نمایید می بینید که از ضخامت و نازک بسیاری در طراحی بدنه آن به کار رفته است و در کنار آن با کیفیت تصویر فوق العاده طبیعی طراحی و تولید شده است. اما یکی از نگرانی هایی که در خرد تلویزیون وجود دارد وجود تنوع بی شمار آن ها می باشد که امروز با برند های فیکی که بازار عرضه می شود انتخاب چند برابر دشوار تر شده است برای همین منظور می توانید در سایت اصلی کالا با یک خرید بلکه از محصول اصلی برخودار می شوید اعم از مناسب ترین قیمت نیز بهره مند می شوید برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با این محصول برند ال جی در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

طراحی و ساختار کلی بینظیر تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NANOCell مدل 65NANO89


ظرافتی که در ساختار بدنه این تلویزیون ال جی مدل 65NANO89 به کار رفته شده است سبب شده تا از زیبایی منحصر به فردی برخودار باشد در کنار ظرفت طراحی شده در ساختار کلی این محصول نیز از ضخامت کمی نیز برخودار می باشد که این طراحی و تولید در این تلویزیون مذکور سبب شده تا در صورت قرار گیری در خانه های شما عزیزان دکوراسیون را به نحوه زیباترین شکل تبدیل کند.

اگر به عکس های اصلی موجود توجه کنید می بینید کناره های آن دارای رنگ قهوه ای و طراحی به شکل چوب است این طراحی که در ساختار کلی این تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NANOCell مدل 65NANO89 به کار رفته شده است موجب شده تا باتوجه به رقبای خود از متفاوت ترین تولید برخودار باشد. رنگ اصلی به کار رفته شده در بدنه این محصول مشکی می باشد که به راحتی با دکوراسیون کلی خانه هماهنگ می باشد و همچنین با وجود پایه های دو شاخه آن که از رنگ مشکی براق نیز بهره برده است می تواند زیبایی ساختار کلی بدنه آن را چند برابر کند.


کیفیت تصویر فوق العاده 4K NANOCell تلویزیون ال جی 65 اینچ مدل 65NANO89

کیفیت تصویر و نوع نمایشگر تولید شده در تلویزیون یکی از کارایی اصلی در تلویزیون می باشد که با وجود طراحی هایی که بر روی صفحه نمایش کلی آنجام می شود اعم هر قطعه یا فناوری دارای زیر مجموعه ای نیز می باشند. تلویزیون ال جی مدل 65NANO89 مجهز به کیفیت تصویر 4K NANOCell با نوع نمایشگر نانوسل NANOCell در اندازه 65 اینچی تولید شده است. کیفیت تصویر این محصول با وجود فورکی نانوسل که بهره گرفته است می تواند فوق العاده ترین صحنه و تصاویر را نمایش دهد همچنین با بهره گرفتن از نوع نانوسل و کیفیت فورکی می تواند متفاوت و منحصر به فرد ترین صفحه نمایش را در اختیار کاربران قرار دهد.

نانوسل از ریز ترین زرات نانو تشکیل شده است که فناوری نانو از معروف ترین تکنولوژی یا فناوری در سطح صنعت امروزه به شمار می رود زیرا هوشمند ترین تکنولوژی نیز شناخته شده است که ال جی با عظمتی که در بر گرفته است از این تکنولوژی فوق العاده بینظیر در اکثری از مدل های تلویزیون خود به کار برده است. با توجه به اشاره ای که در مورد زیر مجموعه بعضی از قطعات و سایر فناوری ها داشتیم این زیر مجموعه شامل قطعه صفحه نمایش نیز می باشد که مجهز به رزولوشن و رفرش ریت می باشد همچنین این دو عامل کارایی خاصی را بر روی صفحه و کیفیت محتوا و صحنه ها دارد به خصوص رزولوشن مجهز به 3840X2160 پیکسل است. این تعداد 3840X2160 پیکسل بر روی صحنه هایپخش قرار می گیرند که موجب می شود ضوحی از کوچیک ترین جزئیات نیز دیده شود، بعد از رزولوشن رفرش ریت عامل بخش اصلی از سرعت و عملکرد در تلویزیون می باشد که دارای 120 هرتز با قدرت بینظیری می باشد بلکه سرعت را به طور معجزه اسایی نیز کیفیت تصویر را بالا می برد.

قطعه ای دیگر که در صفحه نمایش تلویزیون به کار برده شده شامل پنل می باشد که نوع آن سبب می شود زاویه دید بهتر و کیفیت را چند برابر کند که تلویزیون 65 اینچ ال جی دارای پنل IPS می باشد، این نوع پنل هیچ گونه پراکندگی رنگ را ایجاد نکرده و بلکه از مصرف انرژی کمی نیز از تلویزیون مصرف می کند و در کنار این چند ویژگی بهترین و فوق العاده ترین صفحه نمایش را به وجود می آورد.

پخش صدای شگفت انگیز در تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NANOCell مدل 65NANO89


صدا توسط بلندگو های تعبیه شده خروجی را برای کار بر ارائه می دهد و همچنین توسط محتوایی که پخش می شود نیز صدا تولید می شود اما این فرایند در هر تلویزیون دارای طراحی مختلفی می باشد که باتوجه به توان و وجود کانال های صوتی پخش صدا در محیط کاملا متفاوت می باشد. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NANOCell مدل 65NANO89 مجهز به 2 عدد کانال صوتی با توان خروجی 10 وات می باشد که این دو عدد کانال صوتی هر کدام از توان 10 وات بهره مند شده اند و سرجمع دارای 20 وات می باشند. شکل قرار گیری این نوع بلندگو ها در تلویزیون به سمت پایین طراحی و تولید شده است که همین فرایند سبب شده است که صدایی رسا و فراگیر تولید و پخش شود.

گیمینگ (Gaming) در تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NANOCell مدل 65NANO89

گیمینگ در تلویزیون ها امروزه موجب شده است از پیشرفته ترین امکانات برخودار باشند و به عنوان هوشمند نیز شناخته شوند اما فناوری گیمینگ در تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NANOCell مدل 65NANO89 از فوق العاده ترین و سبک جدید تعریف شده است که دسترسی های متفاوتی را را مجاز کرده است. گیمینگ در کل شامل کنسول های بازی مختلط و بی نهایت می باشد که با وجود فرمت شبکه بی سیم وای فای (WiFi) می توانید به تعداد بیشتری از کنسول های بازی دسترسی داشته باشید.

گیمینگ یکی از فناوری هایی می باشد که در دسته سرگرمی قرار گرفته استو بعضی از افراد علاقه شدیدی به این گیمنیگ دارند اما امروزه با وجود طراحی تلویزیون های هوشمند می توانید همزمان از چند کارایی برخودار شوید که این چند کارایی در تلویزیون ال جی مدل 65NANO89 اولین آن شامل گیمینگ می باشد.

سایر امکانات هوشمند به کار رفته شده تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NANOCell مدل 65NANO89


امکانات هوشمند شامل سایر مواردی می باشد که در طراحی های بروز تلویزیون ها قرار گرفته است و به عنوان امکانات هوشمند شناخته شده است. کنترل سخت افزاری است که تمامی تلویزیون ها به آن مجهز هستند و قابلیت دسترسی به تمامی شبکه را دارد اما با طراحی بروزی که تولید کنندگان شرکت ال جی بر روی کنترل داشته اند به عنوان ریموت کنترل روانه بازار کرده اند.

این ریموت کنترل هوشمند قابلیت های فرمان و جستجوی صوتی را دارد که حتی این ملکرد نیز از راه دور قابل استفاده می باشد، همچینین طراحی که در ساختار این ریموت کنترل کرده اند بسیار خوش دست و سبک می باشد و حتی به صورت موس نیز عمل می کند. اما جالب ترین نقطه قوت این ریموت کنترل شارژ خود کار باتری آن می باشد که در صورت خالی شدن شارژ به صورت خود کار با سیستم یا تکنولوژی که برای آن تعریف شده است شارژ می شود.

پردازنده قدرتمند تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NANOCell مدل 65NANO89

پردازنده عامل اصلی در تلویزیون می باشد و حتی به عنوان مدیریت کل تلویزیون نیز معرفی شده است. پردازنده دارای قدرت و عملکرد بالایی می باشد که حتی با تنوعی که در تولید پردازنده ها ایجاد شده است حتی سرعت عملکرد در آن ها نیز متفاوت می باشد. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NANOCell مدل 65NANO89 مجهز به پردازشگر قدرتمند a7 Gen4 Al Processor 4k است، این نوع پردازنده یکی از بروز ترین تولید شده های برند ال جی می باشد که با وجود عملیات و کارایی منحصر به فردی که برای آن تعین شده است اعم بر روی کیفیت تصویر نیز تاثیر گذاشته است که تصاویر را شفاف و واضح تر تبدیل می کند در کنار آن سرعت عملی که برای آن تعریف شده است می تواند تمامی داده ها را در کمترین تایم ممکن که فکر می کنید برسی و تجزیه تحلیل کرده و بر روی صفحه نانوسل تلویزیون نمایش می دهد.

سیستم عامل WebOS در تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NANOCell مدل 65NANO89

سیستم عامل شامل تمامی ساختار و دسترسی هایی است که بر روی تلویزیون مشاهده می کنید. این ساختار شامل پنل ها تنظیمات و سایر شبکه ها می باشد که با طراحی های هوشمندی که بر روی تلویزیون ها انجام شده است مانند گیمینگ نیز مشاهده می کند، اما در کنار این ویژگی ها تنظیمات شاما تمامی قطعات می باشد مانند پنل sound که از این طریق می توانید پخش صدا را بر روی هر افکتی که از قبل برای تلویزیون تعریف شده است تنظیم نمایید. تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NANOCell مدل 65NANO89 شامل سیستم عامل WebOS می باشد که این سیستم عامل یکی از منحصر و با ارزش ترین قطعه و تولید شده در این محصول می باشد چنانچه از بروز ترین امکانات نیز پشتیبانی کرده و هیچ گونه محدودیتی را برای کار بر به وجود نمی آورد.

اتصالات و پورت درگاه های ورودی تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NANOCell مدل 65NANO89

اتصالات یکی از راه هایی می باشد که می توانید ارتبات بین دو دستگاه یا چند دستگاه به وجود آورد. این تلویزیونی که مشاهده می کنید یا روبروی شما عزیزان قرار دارد شامل 4 عدد HDMI و 2 عدد USB می باشد و با این وجود می توانید چند دستگاه از این طریق به تلویزیون خود متصل کنید و محتویات دستگاهی که به تلویزیون خود متصل کرده اید بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش داده می شود. اما یکی از این دستگاه می توان فلش و غیره باشد که به استفاده از درگاه یا پورت USB می توانید به تلویزیون خود متصل کنید. یکیدیگر از راه های اتصال استفاده از فرمت های شبکه بی سیم وای فای (WiFi) و بلوتوث (Bluetooth) می توانید از این طریق گوشی خود را متصل کنید و حتی با وجود فرمت بلوتوث (Bluetooth) نیز می توانید آهنگ پخش کنید.

کلام پایانی...


این محصولی که به شما عزیزان در پاراگراف های مختلف به شما عزیزان معرفی کردیم دارای اندازه صفحه نمایشی 65 اینچی در طراحی تخت می باشد و با وجود پنل iPS به کار رفته شده در آن می تواند زاویه دید فوق العاده عالی را فراهم کند. با وجود کیفیت تصویر 4K NANOCell فوق العاده ترین صفحه نمایش را به آرمغان می آورد و حتی با قطعه طراحی شده 2 عدد کانال صوتی با توان خروجی صدای 20 وات می تواند فراگیر و گسترده ترین صدا را در محیط پخش کند.

سیستم عامل به کار رفته شده در تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NANOCell مدل 65NANO89 شامل WebOS می باشد که از فوق العاده ترین ساختار و طراحی نیز برخودار می باشد. امکانات هوشمند این محصول نیز شامل دسته دیگر به نام هوش مصنوعی ThinQAl می باشد که این هوش مصنوعی قابلیت این را دارد حتی از راه دور تنظیمات کلی تلویزیون را در اختیار کاربر قرار دهد و حتی بر روی آن نتیز تغیراتی اعمال کند.

امکانات هوشمند در تلویزیون 65 اینچ ال جی شامل گیمینگ و ریموت کنترل می باشد که این دو کارایی یکی از منحصر و بینظیر ترین امکانات در تلویزیون ال جی 65 اینچ 4K NANOCell مدل 65NANO89 می باشد. با وجود صفحه نمایش 65 اینچ می توانید آن را حتی در محیط های بزرگ و مکان های باز استفاده نمایید برای دسترسی و دریافت اطلاعات بیشتر از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کار شناسان ما در ارتابات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV 65NANO89 2022 4K NANOCELL

مشخصات

مدل کامل
65NANO89
سری
NANO89
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی. مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
NANOCELL
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
کیفیت تصویر
4K NANOCELL
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Film
Sports
Cinema
(ISF) Expert (Bright Room)
Eco
Game
Standard
Vivid
Graphics
Photo
Custom
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد بلندگو
2 عدد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 عدد
تعداد ورودی USB
2 عدد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
2 پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65NANO89
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
دارد
پردازنده مرکزی
α7 Gen4 Processor 4K
ویژگی های اسمارت
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
65NANO89
سری
NANO89<br />
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی. مصر<br />

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
NANOCELL
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED<br />

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K NANOCELL
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Film<br /> Sports<br /> Cinema<br /> (ISF) Expert (Bright Room)<br /> Eco<br /> Game<br /> Standard<br /> Vivid<br /> Graphics<br /> Photo<br /> Custom

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد بلندگو
2 عدد
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS Smart TV
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4 عدد
تعداد ورودی USB
2 عدد
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
2 پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65NANO89
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
پردازنده مرکزی
α7 Gen4 Processor 4K
ویژگی های اسمارت

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم