تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PML9507 2022

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PML9507 2022 

  • سیستم عامل اندروید Android
  • رزولوشن 3840*2160 پیکسل
  • نوع صفحه نمایش Mini LED
  • رفرش ریت 120 هرتز
  • توان خروجی 70 وات
  • پردازنده P5 AI Perfect Picture Engine
  • کیفیت تصویر 4K
  • سال ساخت 2022
  • لینک سایت اصلی کلیک کنید
ادامه مطلبShow less
56,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
PHILIPS TV 55PML9507 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PML9507

تلویزیون های 2022 و به طور کلی تلویزیون های سری جدید نسبت به نمونه های دیگر در حال حاظر، بیشتر مورد توجه افراد با سلیقه های مختلف قرار گرفته اند. تلویزیون های هوشمند 2022 از بهترین و جدید ترین امکانات و نوآوری های تازه برخوردا می باشند. یکی از کمپانی هایی که در ساخت و تولید تلویزیون به طور حرفه ای و ویژه فعالیت می کند فیلیپس است. این شرکت در سال 2021 و 2022 از بهترین تلویزیون های خود با فناوری آمبی لایت یا (Ambilight) رونمایی کرد.

این تکنولوژی نامبرده شده مختص نمونه های هوشمند فیلیپس می باشد که در ادامه با کاربرد و کارایی آن بیشتر آشنا خواهیم شد. تلویزیون پیشرفته ای که قصد داریم در این مطلب به شما معرفی کنیم جزو سری تلویزیون های PML این شرکت است. مدل PML9507 جزو محبوب ترین های داخل بازار است که در سایز های 55، 65 و 75 به تولید رسیده و ارائه شده است. این تلویزیون پیشرفته از طراحی بسیار مدرن با سبک جدید و پرطرفدار بهره می برد. صفحه نمایش آن، از نوع تخت با نهایت زیبایی و ظرافت به تولید رسیده است.

فریم باریک این تلویزیون، زیبایی آن را در ظاهر، دو چندان کرده است تا مخاطب و یا بیننده هنگام تماشای تلویزیون از دیدن آن لذت ببرد. دو پایه از نوع تخت که ابتکار خود شرکت فیلیپس می باشد و خلاقیت در ساخت آن، کاملا آشکار است به همراه این تلویزیون هوشمند وجود دارد که می توانید به وسیله آن، تلویزیون را روی میز قرار دهید و از تماشای آن اوج لذت را تجربه کنید. این نمونه هوشمند این قابلیت را دارد که بتوان علاوه بر قرار دادن بر روی میز، آن را به دیوار نیز نصب کرد.

قابلیت نصب تلویزیون به دیوار از نکات مهم و حائظ اهمیت است که افرادی که قرار گیری تلویزیون بر روی میز را نمی پسندند به این ویژگی توه خاصی دارند و کمپانی PHILIPS با بکار بردن این قابلیت در تلویزیون های سری جدید خود، مخاطبان را به خرید این نمونه های منحصر به فرد، بیشتر ترغیب می کند. بعد از طراحی و ساختار بدنه تلویزیون می رسیم به مبحث کیفیت تصویر. تلویزیون 55 اینچ فیلیپس PML9507 به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است.

این کیفیت تصویر با رزولوشن 3840x2160 پیکسل به نهایت وضوح و شفافیت در تصویر کمک شایانی کرده است. تجربه ای سینمایی با این تلویزیون خارق العاده و فناوری آمبی لایت آن، می تواند فوق العاده لذت بخش باشد. پنل VA زاویه دید را در تلویزیون بهبود بخشیده و به شدت نور و روشنایی در تصویر کمک می کند. میزان رنگ در تصویر و کنتراست در این مدل پیشرفته به وسیله فناوری HDR تقویت شده و تمامی نقاط تاریک و روشن در تصویر به شکلی حرفه ای و تماشایی از یکدیگر متمایز شده اند.

سرعت حرکت تصویر در این تلویزیون به سطح 120 هرتز رسیده و می توان با وجود این ویژگی، از تلویزیون نامبرده شده در زمینه بازی و گیمینگ نیز بهره برد. طرفداران این دست از تلویزیون های هوشمند می توانند با خیال راحت به انجام بازی و گیمینگ بپردازند و تجربه ای جدید و متفاوت را در این زمینه با این تلویزیون هوشمند به دست آورند. علاقه مندان به گیمینگ با تلویزیون با داشتن این تلویزیون، از تمام امکانات آن بی نیاز می شوند.

پس از تمامی نکات گفته شده، سعی بر این است که میزان سطح صدا و درجه کیفیت آن را در تلویزیون فیلیپیس 55 اینچ مدل 55PML9507 با یکدیگر بررسی کنیم. این مدل ویژه و پیشرفته دارای بلندگو های 2 کاناله است که قدرت انتشار صدا به میزان 70 وات را دارند که سبب می شود تجربه ای خاص و جدید را با این تلویزیون هوشمند تجربه کنید. نوع پردازنده ای که شرکت فیلیپس در تلویزیون OLED 4K مدل PML9507 بکار برده است از نوع P5 AI Perfect Picture Engine می باشد که سرعت، عملکرد و قدرت تلویزیون را بسیار بهبود می بخشد.

با توجه به وجود این پردازشگر در تلویزیون نامبرده شده می توان گفت که از این پس با داشتن آن، از کیفیتی فوق العاده بهره مند می شوید. پردازنده های قدرتمند در تلویزیون های مختلف به عنوان عاملی بسیار حائظ اهمیت و کاربردی به حساب می آیند و سرعت تلویزیون در ارائه تصویر و انتشار صدا را بالا می برند. اهمیت سیستم عامل را از یاد نبریم، سیستم عامل از نرم افزار های فوق العاده مهم در دستگاه های هوشمند مانند موبایل و تلویزیون است و امکانات ویژه ای را فراهم می آورد.

تلویزیون فورکی PHILIPS همانطور که گفته شد از سیستم عامل اندروید (Android) بهره می برد. این کمپانی معتبر از نهایت امکانات و قابلیت های فوق العاده در تلویزیون های خود بهره برده است تا مخاطب هنگام استفاده از آن، نهایت استفاده مفید و لذت را تجربه کند و علاوه بر آن، رضایت کامل را از خرید خود داشته باشد... از دیگر قابلیت های این محصول هوشمند می خواهیم به امکانات پیشرفته آن اشاره کنیم و کاربرد قسمت اتصالات و یا پورت های ارتباطی آن را از یاد نبریم.

ورودی ها یا درگاه های ارتباطی در این محصول، بسیار کاربردی به حساب می آیند و می توانید از طریق آن ها با ارتقا سطح کیفیت داده های چند رسانه ای و یا اتصال کابل ها و فلاش های مختلف به تلویزیون، به استفاده های جدید و لذت بخش از آن لذت ببرید.

این تلویزیون هوشمند که با مدل 55PML9507 شناخته شده است به راحتی به موبایل های هوشمند، وایفای WiFi، بلوتوث و فضای مجازی متصل می شود و می توان از آن مانند یک موبایل هوشمنند اما در سایز و ابعاد بزرگتر و فوق العاده تر بهره برد... در ضمن، کاربرد ها و قابلیت های این مدل پیشرفته به اینجا ختم نمی شود بلکه در بخش دیگری می خواهیم اشاره کنیم به دستیار های صوتی هوشمند این تلویزیون جزو امکانات فوق العاده پرطرفدار و محبوب آن به شمار می رود.

برای بهره گیری و برخورداری از تمامی امکانات و نهایت کیفیت این تلویزیون می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید و خریدی راحت آن از طریق سایت اصلی کالا با شرایط ویژه و قیمت استثنایی امکان پذیر است. بار دیگر لازم به ذکر این نکته است که تلویزیون اولد فیلیپس مدل 55PML9507 در 3 سایز مختلف برای استفاده در مکان های مختلف ساخت و تولید شده است تا طرفداران این دست از تلویزیون های پر قابلیت و با امکانات بتوانند در انتخاب سایز آن و نحوه قرار گیری آن در مکان مورد نظر خود به راحتی قدرت انتخاب داشته باشند.

طراحی و شکل ظاهری تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مدل 55PML9507

ساختار بدنه و شکل ظاهری تلویزیون، یکی از مهم ترین عوامل مهم است که برای افراد مختلف می تواند نکته ای مهم و موضوعی حائظ اهمیت باشد. برای خرید تلویزیون می بایست ظاهر و بدنه آن از زیبایی کافی و ظاهر شیک برخوردار باشد چرا که ظاهر محصول در اولین نگاه ها به چشم می آید و افراد، به آن توجه ویژه ای نشان می دهند. کمپانی فیلیپس با در نظر داشتن این موضوع که بسیار هم پر اهمیت است در ساخت و طراحی تلویزیون های هوشمند و سری جدید خود، نهایت دقت و خلاقیت را بکار برده است.

با داشتن یکی از این نمونه های هوشمند Philips می توان از وجود کیفیت بالا و امکانات خارق العاده در یک تلویزیون لذت برد. این محصول پیشرفته در 3 سایز مختلف شامل 55، 65 و 75 متناسب و قابل استفاده برای انواع فضا ها، ساخت و به تولید رسیده است. سطح بدنه این محصول که تلویزیون 55PML9507 می باشد از شفافیت و یکپارچگی خاصی برخوردار است و صفحه نمایش آن، فوق العاده زیبا، چشمگیر و دیدنی است. برای نحوه قرار گیری آن در هر کجا و با وجود هر گونه دکوراسیون علاوه بر پایه های خود تلویزیون که از نوع دو شاخه ای هستند می توانید از قابلیت نصب تلویزیون به دیوار نیز بهره ببرید.


کیفیت تصویر 4K Ultra HD تلویزیون PHILIPS مدل 55PML9507

تلویزیون فیلیپس نامبرده شده، از کیفیت تصویر 4K برخوردار است و می توان با وجود آن از تماشای فیلم، سریال و تصویر لذت برد. سطح رزولوشن این تلویزیون در درجه 3840x2160 پیکسل قرار گرفته است، با این وجود می توان تصاویر و محتوا های دیدنی را با نهایت وضوح و شفافیت تماشا کرد. تلویزیون هایی با این میزان از کیفیت تصویر بالا، جزو تلویزیون های فوق العاد پرطرفدار و محبوب در بازار به شمار می روند. فناوری Ambilight یک فناوری فوق العاده جدید و پیشرفته است که کمپانی فیلیپس در تلویزیون های سری جدید خود بکار برده است.

این تکنولوژی جذاب و منحصر به فرد، دیدن فیلم و سریال یا تماشای تصویر را لذت بخش تر می کند و تجربه بهتر و حس فوق العاده تری از تماشای تلویزیون به شما می دهد. نور پشت تلویزیون به وسیله LED های موجود که از خود نور ساطع می کنند فضای خانه را همانند سینما کرده و حس فوق العاده لذت بخش به مخاطب و یا بیننده می دهد.

پنل تلویزیون فیلیپس PML9507 از نوع VA است، با این پنل پیشرفته می توان تصویر را با زاویه دید بهتر و بالا تر تماشا کرد و دقت کنتراست و روشنایی بهتر و دیدنی تری را در تصویر شاهد بود. از دیگر ویژگی یا قابلیت های مهم این محصول در بخش تصویر، HDR آن است که با مجهز بودن به فرمت های ارتقا یافته ای مانند HDR10+ میزان رنگ را در تصویر افزایش داده و غلظت و شفافیت آن بیشتر شده است.


کیفیت صدا و میزان وضوح صدا در تلویزیون هوشمند فیلیپس مدل 55PML9507

صدا و تصویر تلویزیون، دو ویژگی و نکته مهم و درعین حال، جدا نشدنی هستند که کیفیت لازم در این دو بخش، میزان کارایی و کاربرد تلویزیون را معین کرده و در میزان تصمیم گیری خریدار برای خرید تلویزیون، نقشی مهم و اساسی دارد. در تلویزیون های جدید و پیشرفته فیلیپس می توان به کیفیت بالا در تصویر و قدرت بالای صدا به وسیله سیستم صوتی جدید و پیشرفته آن اشاره کرد. سیستم صوتی 2.1 کاناله تلویزیون 55 اینچ 4K فیلیپس، صدا را با قدرت 70 وات منتشر کرده و می توان با استفاده از فناوری Dolby Atmos که در این محصول بکار رفته است از حجم طبیعی بودن صدا و میزان وضوح آن لذت برد.


نوع پردازنده تلویزیون اولد 4K فیلیپس مدل PML9507

پردازنده در تلویزیون، نقشی مهم و اساسی در کارکرد و عملکرد آن را به همراه دارد. کمپانی فیلیپس که از شرکت های حرفه ای و معتبر در ساخت و تولید تلویزیون است در مدل های پیشرفته و جدید خود و تلویزیون 55PML9507 از پردازنده پر قدرت و دقیق P5 AI Perfect Picture Engine بهره برده است. با وجود این پردازنده که صدا و تصویر را به طور کاملا حرفه ای و با کیفیت بالا پردازش می کند می توان از نهایت کیفیت در تلویزیون لذت برد.

پردازشگر های پیشرفته نسبت به پردازنده های معمولی در تلویزیون ها، کاربرد فوق العاده بهتری از خود نشان می دهند و می توانند تصاویر و صدا ها را از لحاظ وضوح و شفافیت به شکلی خارق العاده ارتقا دهند. این موضوع به عنوان یکی از نکات مهم در تلویزیون معرفی شده به شمار می رود که سطح محبوبیت آن را بسیار بالاتر برده و آن را در میان مخاطبان، بسیار خاص و ویژه جلوه داده است.


سیستم عامل اندروید در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل PML9507

در این بخش قصد داریم تلویزیون OLED فیلیپس مدل 55PML9507 را در رابطه با نوع سیستم عامل، مورد بررسی قرار دهیم. PHILIPS در این مدل ویژه خود از سیستم عامل Android بهره برده است. سیستم عامل های زیادی در رابطه با تلویزیون های مختلف وجود دارند اما نرم افزار پیشرفته ای که در خصوص این تلویزیون فراهم شده است از سری ها یا نسخه های جدید و پر قابیت است که به شما این امکان را می دهد مانند گوشی موبایل از تلویزیون در رابطه با اینترنت استفاده کنید یا اینکه از نصب بازی ها و جستجو در فضای مجازی لذت ببرید. با این امکان ویژه که در تلویزیون نامبرده شده قرار گرفته است می توانید از تلویزیون هوشمند خود در زمینه های جدید تر، متنوع تر و سرگرم کننده تری استفاده کنید و اوقات فراغت خود را در لذت بخش ترین حالت خود در کنار خانواده با تلویزیون فیلیپس سپری کنید.


سرعت حرکت تصویر یا Refresh Rate در تلویزیون هوشمند فیلیپس مدل 55PML9507

همانطور که در توضیحات بالاتر و ابتدایی تر گفته شد، تلویزیون های 2022 فیلیپس از بهترین نمونه های موجود در بازار هستند چرا که از لحاظ امکانات و کیفیت، در رده بالایی قرار گرفته اند و همانطور که در این مقاله به اطلاع رساندیم تلویزیون 4K مدل PML9507 در بخش تصویر و ارائه تصویر، قابلیت های فوق العاده ای دارد.

یکی از بهترین ویژگی های این محصول در خصوص تصویر، سرعت حرکت آن است که به سطح 120 هرتز رسیده است. این ویژگی، ارائه تصویر را با وضوح بیشتر و شفاف تر امکان پذیر می سازد و حرکت تصویر را روان تر خواهد کرد. صحنه هایی که در برخی محتوا به صورت سریع و پشت سر هم اتفاق می افتد در این تلویزیون با دقت فوق العاده بالا و کاملا حرفه ای به نمایش خواهد در آمد به قدری که از دیدن و تماشای آن با این میزان از کیفیت لذت ببرید.


امکانات، اتصالات و قابلیت های هوشمند تلویزیون 55 اینچ 4K فیلیپس مدل PML9507

اتصالات در تلویزیون، شامل راه های ارتباطی میان تلویزیون و دیگر دستگاه های هوشمند و یا... می شود، تلویزیون OLED فیلیپس در این بخش از پورت های گوناگون و ورودی های مختلف برای استفاده های مختلف برخوردار است. هر یک از درگاه های ارتباطی، کاربرد مختص به خود را دارند و می توانند در رفع نیاز های شما بسیار موثر و کمک کننده باشند. 4 پورت HDMI و 3 پورت USB در این این تلویزیون هوشمند و پیشرفته می توانند برای انجام کار های مختلف در اراتباط با تلویزیون بسیار موثر واقع شوند.

برای مثال می توان از اتصال HDMI برای ارتقای سطح کیفیت داده های چند رسانه ای بهره برد و یا از ووردی USB برای اتصال فلاش یا کابل های مختلف سود برد. تلویزیون 55 اینچ 4K فیلیپس علاوه بر نکات و ویژگی های گفته شده تا به اینجا، دارای بهترین و پیشرفت ترین امکانات نیز می باشد.

پس از استفاده از این نمونه هوشمند می توانید بیشتر این موضوع را متوجه شوید که یک تلویزیون تا چه میزان می تواند در خانه کاربرد داشته باشد و علاوه بر ارائه بهترین محتوا ها با بیشترین کیفیت، شما را در راستای سرگرم شدن و یا دسترسی به اطلاعات جدید و تازه همراهی کند.


کلام آخر...

از ابتدا تا به اینجای مطلب سعی بر این بود که تلویزیون هوشمند فیلیپس مدل 55PML9507 را بیشتر و بهتر به شما معرفی کنیم و شما را از بهترین و بروز ترین قابلیت های آن آگاه سازیم. امیدواریم در این زمینه موفق بوده باشیم تا بتوانید در راستای خرید تلویزیون، بهترین انتخاب را داشته و از داشتن آن در هر زمان لذت ببرید. خرید تلویزیون یا خرید کالا های اصل خارجی از بانه از طریق سایت و فروشگاه اصلی کالا از طریق شماره های موجود در سایت امکان پذیر است و کارشناسان بخش فروش ما به صورت 24 ساعته در خدمت شما و آماده پاسخگویی به شما می باشند...!

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PHILIPS TV 55PML9507 2022

مشخصات

مدل کامل
PML9507
سری
9507
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
Mini LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
139 سانتی متر
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
70
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
اندروید Android
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55PML9507
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
قابلیت امبیلایت
موتور تصویر
P5 AI Perfect Picture Engine
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
WiFi 5 – 802.11ac
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
PML9507
سری
9507
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
Mini LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
139 سانتی متر

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
70
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55PML9507
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت <br /> قابلیت امبیلایت
موتور تصویر
P5 AI Perfect Picture Engine
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
WiFi 5 – 802.11ac
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم