تلویزیون فیلیپس 58 اینچ 4K مدل 58PUS8507 2022

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 58 اینچ 4K مدل 58PUS8507 2022  

  • سیستم عامل اندروید Android
  • رزولوشن 3840*2160 پیکسل
  • نوع صفحه نمایش LED
  • رفرش ریت 60 هرتز
  • توان خروجی 20 وات
  • پردازنده P5 Perfect Image Engine
  • کیفیت تصویر 4K
  • سال ساخت 2022
  • لینک سایت اصلی کلیک کنید
ادامه مطلبShow less
45,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
PHILIPS TV 58PUS8507 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 58 اینچ 4k مدل 58PUS8507 2022

تلویزیون ها در انواع دسته بندی و رده بندی مدل ها قرار گرفته اند که می توان گفت از متنوع ترین محصولات از نظر کارایی و ظاهری می باشند. ما امروز قادر به معرفی و آشنایی جدید ترین محصول سال 2022 برند فیلیپس برای شما عزیزان می باشیم که با وجود آن می تواند از فوق العاده ترین امکانات و دسترسی های هوشمند برخودار شوید.

تلویزیون 58 اینچ مدل PUS8507 58 ساخت سال 2022 کمپانی فیلیپس مس یاشد که این شرکت با ارائه و معرفی این محصول خارق العاده خود توانست رکورد بیشترن جذب کاربران را به خود اختصاص دهد همچنین یا وجود بهره گرفتن از جنس قطعات اصلی بلکه کیفیت را بالا برده اعم کایی ها را نیز به چند دسته به دسترسی کامل به مخاطب قرار داده است. این محصول بینظیر دارای صفحه نمایش 58 اینچی با طراحی صفحه کلی تخت می باشد که با وجود پنل (VA) بلکه زاویه گسترده ای را به وجود می آورد اعم سبب گسترده تر نمایش دادن صحنه و متحوا نیز می باشد.

نوع کیفیت تصویر به کار رفته شده در این تلویزیون از نوع 4K بهره گرفته است که با وجود رزلوشن 3840x2160 پیکسل قادر به نمایش با وضوح کامل و کیفیت فوق العاده بینظیر می باشد. اما یکی از بخش های بینظیر این محصول نوع صفحه نمایش به کار رفته شده در آن می باشد که از نوع LED بهره گرفته است، این ویژگی منحصر به فرد در کنار کیفیت تصویر و سایر زیر مجموعه ها تشکیل و نمایش صحنه های بی نقص عمل می کند و همچنین بهترین امکان و لذت بخش ترین اوقات برای کاربر فراهم می کنند.

قطعا همه ما در روزمره خود با سرعت سروکار داریم اما سرعت و عملکرد در تکنولوژی یکی از بینظیر ترین فناوری هایی است که به طور مستیقم کار بر را به خود جذب می کند. رفرش ریت نیز از عامل های سرعت می باشد که با وجود بهره گرفتن از 60 هرتز قابلیت چند برابر کردن سرعت و سپس بالا بردن کیفیت تصویر می شود. ظاهر این تلویزیون از جذاب و شیک ترین طراحی و تولید ها برخودار است که با وجود رنگ مشکی که در ساختار کلی تلویزیون به کار رفته شده سبب زیبایی چند برابر در این محصول شده است.

اعم اگر به کنارها و گوشه های اصلی صفحه نمایش تلویزیون توجه نمایید دارای رنگی سیلور براق می باشد که همین طراحی فوق العاده سبب شده تا تمامی نگاه های خاص را به خود جلب کند. بدنه فریم، کم ضخامت و باریک یکی از نقطه قوت این محصول در طراحی اصلی آن است که همین طراحی سبب ایجاد محیط شیک و مدرن می شود.

اگر در محیط های تاریک به قصمت پشت تلویزیون از نمایه روبرو توجه نمایید نوری را مشاهده می کنید که توسط لامپ های که به عنوان آمبی لایت شناخته شده اند را مشاهده می کنید که نمایه ای بسیاز زیبا را ایجاد می کند و همچنین لذت تماشا دید را چند برابر و اعم در صورت رنگ عوض شدن صحنه ها نیز آمبی لایت ها به صورت خودکار رنگ عوض می کنند.

همانوط ر که کیفیت تصویر از امیت ها و اولیت های اول در انتخاب تلویزیون با کیفیت تاثیر دارد نیز کیفیت صدا از عامل و ملاهای اصلی در تلویزیون به شمار می رود که در TV PHILIPS 58PUS8507 از 2 عدد کانال صوتی با توان خروجی و ارائه دهنده صدایی 20 وات می باشد. گیمینگ یکی از رایج ترین فناوری هایی است که در طراحی و تولید تلویزیون های جدید رایج پیدا کرده است این فناوری بلکه کنار گذاشته نمی شود اعم هر روز با وجود تکنولوژی های بروز رواج پیدا کرده و سبب کارایی بیشتر در قصمت گیمینگ می شود.

سیستم عامل کارایی و زمینه اصلی در تلویزیون می باشد که با بهره گرفتن از نوع سیستم عامل آندروید می توان به جرات گفت از خارق العاده ترین سیستم عامل هایی است که از پیشرفته ترین امکانات و کارایی ها پشتیبانی می کند. پردازنده ها در تلویزیون ها به عنوان بخش اصلی در تجزیه و تحلیل های اصلی شناخته شده اند که این تلویزیون به وجود پردازنده فوق العاده قدرتمند P5 Gen5 قادر به برسی ها تمامی داده اعم اطلاعات در کمترین تایم می باشد.

همچنین این پردازنده بلکه در زمینه تجزیه تحلیل داده ها عمل می کند اعم کیفیت تصویر را کنترل و تنظیم کرده و به صورت شفاف و روان نمایش می دهد. راه های ارتباط در تلویزیون فیلیپس 58 اینچ 4K مدل PUS8507 58 دارای 2 عدد پورت USB و 4 عدد پورت HDMI می باشد که ارتباط بین امکانات جانبی با تلویزیون برای کاربر فراهم می کند. مرور گروب یکی از فناوری های پرکاربرد می باشد که باوجود طراحی و پشتیبانی آن توسط سیستم عامل منحصر به فرد به کاربر این قابلیت را می دهد ساعت ها بر روی آن در هر زمینه ای جستجو کند.

قطعا همه ما با ریموت کنترل آشنایی داریم اما در این محصول از جدید ترین نخسه ریموت کنترل آشنا خواهید شده که توسط آن می توان جستجوو و فرمان صوتی را به صورت نزدیک و از راه دور نیز امکان پذیر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تلویزیون فیلیپس مدل PUS8507 58 در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

طراحی و ساختار ظاهری تلویزیون فیلیپس 58 اینچ 4K مدل 58PUS8507 

کمپانی فیلیپس از با کیفیت و تظمینی ترین برند هایی است که با عرضه محصولات خود قادر به جذب و محبوبیتی بالایی در بازار تا تا به امروز شده است. ساختار ظاهری تلویزیون 58 اینچ مجهز به ساختار بدنه ای فریم و مشکی می باشد و اگر به صفحه اصلی و کناره های آن توجه کنید دارای رنگ سیلور براق بوده که سبب جذابیت بیشتری در ظاهر تلویزیون شده است. اندازه صفحه نمایش اصلی این محصول از 58 اینچ بهره گرفته است که اعم برای محیط های بزرگ و متوسط می توانید از آن بهره ببرید.

از ویژگی های چند کاره اینمحصول و جود دو نوع مرحله نصب را در بر گرفته است، که در مرحله اول با استفاده از دو پایه دو شاخه که برای آن تعیبه شده است قابلیت نصب بر روی میز را دارد. دومین روش نصب تلویزیون فیلیپس 58 اینچ 4K مدل PUS8507 58 با وجود امکانات همراه در بسته بندی می باشد که می توانید بر روی دیوار نصب نمایید، در این صورت بلکه زیبایی خاصی به محیط کاربر می بخشد اعم سبب ایجاد دید گسترده ای نیز می شود. کمپانی فیلیپس با بهره گرفتن فناوری آمبی لایت در تلویزیون های نخسه جدید 2022 می تواند از شیک و مدرن ترین طراحی های این سال در رده تلویزیون باشد که با قرار گرفتن این لامپ های آمبی لایت در سه طرف قصمت پشت تلویزیون سبب ایجاد نمایه ای فوقالعاده دیدنی می باشد.

کیفیت تصویر فوق العاده تلویزیون فیلیپس 58 اینچ 4K مدل 58PUS8507 

به همان اندازه که کیفیت صدا در تلویزیون از اهمیت های بالایی برخودار است نیز کیفیت تصویر از ملاک های اولیت در انتخاب در تلویزیون می باشد. تلویزیون فیلیپس 58 اینچ 4K مدل PUS8507 58 مجهز به نوع کیفیت تصویر 4K با نوع صفحه نمایش طراحی شده LED می باشد که قادر به نمایش محتوا به صورت طبیعی و زنده می باشد. رزولوشن در صفحه نمایش سبب ایجاد وضوح کاملی از صحنه ها را بر عهده دارد که در تلویزیون اسنارت فیلیپس از 3840x2160 پیکسل بهره گرفته است.

رفرش ریت نیز از فناوری های ضروری بوده که به عنوان ایجاد سرعت و عملکرد بالا در تلویزیون یاد می شود. رفرش ریت در این محصول با بهره گرفتن از 60 هرتز قادر به نوسازی و بروز هر لحضه تصاویر و بالا بردن عملکرد محتوا را دارد. از فناوری های دیگر در کیفیت تصویر وجود پردازنده ویدیوئی P5 Perfect Picture Engine می باشد که از قدرت فوق العاده بالایی برخودار می باشد که موجب به وجود آوردن صحنه هایی با کیفیت و طبیعی می باشد.

تکنولوژی HDR از پیشرقته ترین زمینه های فناوری می باشد که اعم با پشتیبانی از فرمت های دیگر HDR10/HDR10+/HLG/Dolby Vision سبب به وجود آوردن تصاویر با رنگبندی فوق العاده و زندی می باشد. از انجا فناوری HDR مخفف عبارت محدوده دینامیک بالا می باشد اعم موجب به وجود آوردن و نمایش صحنه ها با محدوده بالایی می باشد.

فیلیپس در تمامی کارایی و قطعات اصلی این محصول منحصر به فرد خود از پیشرفته ترین امکانات بهره گرفته است که با هر قدم به کاربر این امکان را داده است بلکه دسترسی کامل را داشته باشد اعم با هر فناوری ار چند نمونه کارایی برخودار شود. فناوری های Dolby Vision Game/ALLM/HDMI VRR موجب به وجود آوردن کیفیت بالایی از تصاویر اعم در محتوایی همچون گیمینگ که همچنین در این صورت با فعال کردن گزینه حالت تصویرmode game می تواند حالت تصویر گیم را به صورت فوق العاده عالی تنظیم کند.


پخش و کیفیت صدای بینظیر در تلویزیون فیلیپس 58 اینچ 4K مدل 58PUS8507 

کیفیت صدا از اصلی ترین کارایی در تلویزیون ها به شمار می رود که در مدل PUS8507 58 از خارق العاده ترین امکانات و تکنولوژی ها برخودار می باشد. تلویزیون فیلیپس 58 اینچ 4K مدل PUS8507 58 مجهز به به 2 عدد کانال صوتی 20 وات توان خروجی صدا می باشد که قادر به تولید صدایی گسترده و فوق العاده بالا می باشد.

دالبی یکی از مشهور و شاهکار ترین تکنولوژی هایی است که به عنوان چند برابر کردن کارایی از این فناوری ها استفاده می شود. تکنولوژی Dolby Atmos سبب می شود صدایی سینمایی و گسترده در محیط پخش شود. فناوری A.I. Sound سبب ایجاد هماهنگی صدا و تصاویر می شود و از هر گونه اختلال صدا و ناهماهنگی جلوگیری می کند.شرکت PHILIPS در جدید ترین نخسه تولید خود از خاص ترین امکانات بهره برده است چنانچه با وجود فناوری Night mode سبب تنظیم خودکار صدا می شود.

فناوری هوشمند گیمینگ در تلویزیون فیلیپس 58 اینچ 4K مدل 58PUS8507

فناوری گیمینگ که در چند سال اخیر به کارایی و قابلیت های تلویزیون ها اضافه شده توانسته کاربران بی شماری را به خود جلب کند و با توجه به تعریف پیشرفته ترین امکانات در این زمینه سبب شده کیفیت و کارایی گیمینگ را بالا ببرد. گیمینگ در تلویزیون 58 اینچ فیلیپس مدل 5807 از رفرش ریت 60 هرتز برخودار است که قادر به بروز و نوسازی هر لحضه صحنه ها را دارد سپس در کنار این کارایی بینظیر نیز کیفیت عملکرد کنسول های بازی که شامل هر صحنه ای می باشد را افزایش می دهد. همچنین وجود درگاه وردی HDMI 2.0b دترسی به تمامی کنسول های بازی را برای کاربر فراهم می کند.

پردازنده قدرتمند و هوشمند P5 Gen5 در تلویزیون فیلیپس 58 اینچ 4K مدل 58PUS8507 

پردازنده ها نقطه اصلی در تویزیون ها به شمار می روند چنانچه توسط پردازنده داده هایی که توسط مخاطب وارد می شود را تجزیه تحلیل سپس نتیجه کامل را بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش می دهد. تلویزیون فیلیپس 58 اینچ 4K مدل 58PUS8507  با وجود نوع پردازنده تعریف شده P5 Gen5 از قدرتمند تری نوع CPU ها برخودار است چنانچه قادر به برسی تمامی داده ها در کمترین تایم را دارد. قطعا در انتخاب تلویزیون اولین اولین سرعت می باشد که با وجود این پردازنده خارق العاده بلکه سرعت تلویزیون را چند برابر می کند اعم کیفیت را نیز بالا می برد.


سیستم عامل هوشمند آندروید Android در تلویزیون اسمارت Philips

سیستم عامل ها دارای انواع نوع و رده بندی هستند و اعم نیز در تلویزیون و یا محصولات دیگر به عنوان نرم افزار شناخته شده اند. تلویزیون هوشمند با وجود سیستم عامل آندروید از هوشمند ترین امکانات برخودار می باشد که زمینه اصلی طراحی شده این سیستم عامل خارق العاده دارای ساختار بینظیر و جذاب می باشد. همچنین این سیستم عامل آندروید دارای ساده ترین زبان و در عین حال نیز دسترسی را به تمامی پنل های تنظیمات و سایر امکانات برای مخاطب امکان پذیر کرده است.

درگاه و پورت های ارتباطی تلویزیون فیلیپس 58 اینچ 4K مدل 58PUS8507 

پورت ها را ها ارتباط و اتصال با استفاده از کابل های موجود می باشد همچننی این پورت و درگاه ها در قسمت پشت تلویزیون تعبیه شده اند که قادر به باز خوانی و اتصال سایر موارد جانبی را دارد. تلویزیون فیلیپس 58 اینچ 4K مدل PUS8507 58 مجهز به و پورت های 2 عدد پورت USB و 4 عدد پورت HDMI می باشد. اما جدا ازین پورت ها وجود درگاه HDMI 2.0b می توانید به جدید ترین نسل و نخسه های بازی دسترسی داشته باشید.

امکانات هوشمند تلویزیون اسمارت مدل 58PUS8507 

امکانات هوشمند شامل دسترسی و سایر برنامه و فناوری هایی می باشد که دارایی کارایی و عملکرد بروز و جددی می باشند همچنین دسترسی کامل را نیز فراهم کرده اند. ریموت کنترل سخت افزاری است که به عنوان اقلام همراه در بسته بندی تلویزیون محسوب می شود. این ریموت کنترل هوشمند با وجود فناوری دستیار صوتی الکسا می تواند دستیار و فرمان به صورت صوتی اعم از راه دور و نزدیک امکان پزیر می باشد. تکنولوژی برنامه Apple TV از پرکاربرد ترین کارایی ها را به خود اختصاص داده است که مجهز به جدید ترین سریال در هر زمینه ای به صورت جهانی می باشد.

برنامه های سرگرمی که توسط سیستم عامل پشتیبانی می شوند در این تلویزیون از بی شمار ترین تکنولوژی و فناوری ها معرفی شده است که توسط سیستم عامل فوق العاده پشتیبانی می شود. یوتیوب یکی از نرم افزار هایی است که تمامی مردم با آن آشنایی کامل را دارند اما وجود آن در تلویزیون اسمارت مدل PUS8507 58 قابلیت تماشا کردن فیلم وس ایر موارد دیگر را ساعت ها دارد. فناوری ( شبکه بی سیم وای فای wi-fi ، بلوتوث Bluetooth) قادر به ایجاد ارتباط بین گوشی هوشمند و سایر موارد دیگر می باشد که این قابلیت با وجود فرمت شبکه بی سیم وای فای امکان پذیر می باشد.

همچنین یکی دیگر از کارایی این فرمت ایجاد جستجو بر روی مرورگر وب در تلویزیون است. بلوتوث یکی از کارایی خارق العاده داراد که ایجاد اتصال بی سیم و پخش موسیقی و سایر موارد دیگر را در این رده را قادر به پشتیبانی می باشد. با وجود فناوری بلوتوث به صورت بی سیم اعم بلکه می توانید صدای تلویزیون خود را به گوشی انتقال دهید اعم نیز قادر به پخش موسیقی نیز می باشد.


کلام آخر...


PHILIPS، از دسته برند هایی است که هر سال جدید ترین نخسه خود را در هر مدل و سایز طراحی و تولید می کند و اعم نکته قابل توجه در آن وجود قابلیت های هوشمندانه آن می باشد که به کاربر اوج لذت منحصر به فرد را ارتقا می دهد. تلویزیون اسمارت دارای اندازه صفحه نمایش 58 اینچی که دارد و همچنین با طراحی تخت، زاویه دید عالی را از هر طرف برای مخاطب فراهم می کند.

وجود کیفیت تصویر به کار رفته شده در تلویزیون اسمارت از منحصر به فرد و خارق العاده ترین نوع کیفیت تصویر بهره گرفته است. همچنین با وجود رزلوشن که ایجاد وضوح کامل و روان از محتوا را نمایش می دهد سبب کیفیت بالا چند برابر در صحنه ها می شود. برای دریافت و آشنایی بیشتر با این محصول بینظیر می توانید از طریق سایت اصلی کالا Asllikala یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PHILIPS TV 58PUS8507 2022

مشخصات

مدل کامل
PUS8507
سری
8507
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
58 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
147 سانتی متر
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
رنگ بدنه
نقره ای روشن
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
58PUS8507
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
P5 Perfect Image Engine
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Dolby Vision
دارد
اقلام همراه
سیم برقپایه رومیزیکنترل از راه دور2 عدد باتری قلمی دفترچه راهنما
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
PUS8507
سری
8507
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
58 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
147 سانتی متر

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
نقره ای روشن
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
58PUS8507
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
P5 Perfect Image Engine
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Dolby Vision
اقلام همراه
سیم برقپایه رومیزیکنترل از راه دور2 عدد باتری قلمی دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم