تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED707 2022

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED907 2022

  • سیستم عامل اندروید Android
  • رزولوشن 3840*2160 پیکسل
  • نوع صفحه نمایش OLED
  • رفرش ریت 120 هرتز
  • توان خروجی 70 وات
  • پردازنده P5 Gen6
  • کیفیت تصویر 4K
  • سال ساخت 2022
  • لینک سایت اصلی کلیک کنید
ادامه مطلبShow less
92,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
PHILIPS TV 65OLED707 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED707 2022

فیلیپس دارای انواع متفاوت از مدل های تلویزیون می باشد که هرکدام مجهز به قابلیت و کارایی های مختصر به خود می باشند. شرکت Philips این بار در 2022 خارق العاده ترین محصول خود را ارائه داد که شامل مدل 707 می باشد، این مدل دارای بینظیر ترین امکانات و اعم هوشمند ترین کارایی ها می باشد. تلویزیون فیلیپس 4K مدل OLED707 202265 دارای صفحه نمایش 65 اینچی با طراحی تخت می باشد. وجود کیفیت تصویر فورکی 4k یکی از بینظیر ترین نوع کیفیت تصویر هایی می باشد که شرکت فیلیپس در این محصول خارق العاده خود به کار برده است.

این کیفیت تصویر فوق العاده بینظیر دارای زیر مجموعه های فوق العاده عالی می باشند که شامل رفرش ریت و پیکسل می باشد این دو عاما سرعت، عملکرد و ضوح کاملی از صحنه ها را نمایش می دهند. صدای منحصر به فرد تعریف شده در این محصول از 4 عدد کانال صوتی و 70 وات خروجی صدا تعبیه شده است. اما فیلیپس با در نظر گرفتن امکانات بروز تر وجود تکنولوژی اتموس می تواند صدا را به صورت سینمایی و گسترده پخش کند. تلویزیون اسمارت 2022 فیلیپس 65 اینچ دارای ساختار بدنه بسیار نازک و فریم می باشد که از رنگ مشکی مات نیز بهره گرفته است.

وجود بدنه باریک و فریم یکی از جذاب ترین طراحی ها را در بر گرفته است که اعم با وجود وزن سبک که در بر گرفته است می تواند جابه جای آسانی را در هر شرایطی برای مخاطب فراهم کند. پایه دوشاخه سیلور طراحی شده دارای رنگ و جلوه ای براق می باشد که ساختار کلی تلویزیون را جذاب و شیک تر می کند. امکانات هوشمند و پرکاربرد یکی از مهم ترین بخش ها در این محصول به شمار می رود چنانچه با کارایی هایی که ارائه می دهد قادر به آسانی کار مخاطب و در دسترس گذاشتن جدید و بروز ترین قابلیت و برنامه ها می باشد.

یکی از ملاک های این امکانات هوشمند در تلویزیون فیلیپس وجود اپلیکشن و سایر موارد دیگر سرگرمی می باشد که شامل گیمینگ، یوتیوب و مرورگروب می باشد این قابلیت یا به عبارتی دیگر برنامه ها از فوق العاده ترین امکانات در این محصول به شمار می رود که در ادامه با کارایی آن ها آنشا خواهید شد.

پردازنده تعبیه شده در تلویزیون 65 اینچ فیلیپس P5 Gen5 می باشد که از قدرتمند ترین پردازشگر هایی می باشد که اکنون فیلیپس از آن بهره گرفته است. سیستم عامل آندروید یکی از خاص ترین سیستم عامل یا نرم فزار هایی است که در این تلویزیون به کار رفته است. برای آشنایی بیشتر با تلویزیون اسمارت فیلیپس 65 اینچ در ادامه معرفی این مقاله با ما همراه باشید.

طراحی ظاهر خیره کننده تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل OLED70765

ساختار بدنه یکی از ویژگی و معیار هایی است که قطعا هر فردی در صورت خرید تلویزیون به آن توجه می نماید. ساختار تلویزیون های قدیم دارای بدنه غول پیکر و صفحه نمایش متوسط بود که با توجه به پیشرفته امروزه تلویزیون ها به صورت فریم و با صفحه نمایش عظیم طراحی و تولید شده اند. کمپانی فیلیپس PHILIPS در طراحی سختار تلویزیون بروز خود از بدنه ای فریم و کم ضخامت بهره گرفته است که همچنان با بوجود بدنه باریک آن و قابلیت نصب بر روی دیوار قادر به در بر گرفتن کمترین فضا در خانه شما عزیزان.

اگر به شکل طراحی شده پشت تلویزیون توجه نمایید دارای رنگ مشکی مات بوده و با تعبیه شدن درگاه و پورت ها در قسمت گوشه ای از آن که به صورت مخفی بوده به ساختار کلی تلویزیون ظاهری مرتب بخشیده است. همچنین وجود پایه تولید شده به صورت دو شاخه که دارای رنگ سیلور براق می باشد و در کناره پایه آن نام برند فیلیپس حک شده است که این نکته یکی از نکته های یک محصول اصلی و تظمینی می باشد.

تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4Kمدل OLED70765 یکی از خاص ترین طراحی و ویزگی ها را به خود اختصاص داده است که در صورت تاریک فضایی فوق العاده زیبا را برای مخاطب به وجود می آورد، رق های نور که در پشت تلویزیون ملاحضه می شود و با تغیر صحنه این الامپ های ال ای دی تغیر می کند سبب شده کاربر به طور مستقیم در تلویزیون غرق شود و نهایت لذت را برای کاربر به آرمغان آورد.

کیفیت تصویر شاهکار 4K در تلویزیون فیلیپس اسمارت مدل OLED707 65

کیفیت تصویر تلویزیون های 2022 یکی از خارق العاده ترین نمایش ها را در بر گرفته اند که هر برند با طراحی و تولید بسیار متفاوت در این سطح قادر به نمایش صفحه نمایش خارق العاده می باشند. برند فیلیپس یک برند هوشمند و در عین عال بروز و جدید می باشد که از جدید ترین امکانات و تکنولوژی ها بهره گرفته است.

تلویزیون فیلیپس مدل OLED70765 مجهز به صفحه نمایشی در اندازه 65 اینچی و کیفیت تصویر 4K فورکی طراحی شده است. کیفیت صفحه نمایش فورکی یکی از فوق العاده ترین کیفیت تصویر هایی است که در تلویزیون ها به کار رفته است، اما کیفیت تصویر 4K به تنهایی قادر به ارائه کیفیت تصویر بی نقی نمی باشد که برای همین منظور با وجود رزلوشن که وضوح صحنه ها را بالا می برد طراحی شده است.

رزلوشن به کار رفته شده در این محصول برند فیلیپس دارای 3840X2160 پیکس می باشد، این تعداد پیکسل تعین شده دارای نقطه های ریزی می باشد که بر روی تصاویر قرار گرفته و سپس سبب وضوح کامی از جزئیات صحنه ها می شود. وجود رفرش ریت یکی از بینظیر ترین امکانات تعریف شده می باشد که در تلویزیون ها موجب می شود کیفیت تصویر از لحاظ شفافیت، روان بودن و سرعت عملکرد چند برابر شود که این قابلیت در صورت تعداد معین صورت می گیرد که برای رفرش ریت تعریف شده است.

رفرش ریت (refresh rate)، در تلویزیون فیلیپس اسمارت مدل OLED707 65 از 120 هرتز بهره گرفته است که قادر به بروز و نوسازی هر ثانیه صحنه ها را با کیفیت فوق العاده بینظیر دارد. پنل یکی از اجزای تشکیل دهنده صفحه اصلی در تلویزیون می باشد که پنل سبب زاویه دید فوق العاده شده و اعم در جلوه دادن طبیعی بودن رنگ ها نقش دارد اما همانطور که بیان کردیم انواعی از پنل ها تعریف شده است که در این محصول فیلیپس از نوع پنل IPS بهره گرفته است.

پنل IPS مجهز به فراهم کردن زاویه دید عالی و گسترده و همچنین در پخش شدن رنگ ها در صفحه نمایش جلوگیری می کند، این پنل یکی از فوق العاده و هوشمند ترین در رده پنل ها به شمار می رود. یکی از خاص و به ویژه امکانات در کیفیت تصویر وجود ارتقا کیفیت تصویر می باشد که به عنوان 4K UPSCOLER معرفی شده است.

این قابلیت سبب می شود که از نظر وضوح، روشنایی، شفافیت و جلوه دادن صحنه های طبیعی آن ها را چند برابر کند. تکنولوژی HDR مخفف عبارت محدوده دینامیک بالا می باشد این تکنولوژی از چند نمونه کارایی فوق العاده بهره مند شده است که اعم از غنی ترین رنگبندی های برخودار می باشد و در کنار آن قادر به نمایش دادن تصاویر به صورت مدوده ای بالا را دارد. تکنولوژی اچ دی ار HDR قابلیت پشتیبانی از فرمت های HDR10 ، HDR10+ و Dolby Vision را دارد.

کیفیت صدایی گسترده و فراگیر در تلویزیون 65 اینچ PHILIPS

صدا در تلویزیون با استفاده از سایر امکاناتی پخش می شود که توسط قطعه های اصلی در تلویزیون طراحی و تولید شده اند می باشد. صدا بخش اصلی در تشکیل دهنده کیفیت تصویر می باشد که با وجود آن کیفیت تصویر و صحنه ها از جذابیت بیشتر و مفهم، درک بالاتری برخودار می باشد اما نکته ای که در صدا باید به آن توجه بالایی شود وجود کیفیت صدا می باشد. کیفیت صدا یکی از معیار و ملاک هایی مهمی در مشخصات کلی و انتخاب تلویزیون می باشد که تلویزیون اسمارت 65 اینچی فیلیپس با بهره گرفت از 4 کانال سیستم صوتی و توان خروجی صدای 70 وات قابلیت فراهم کردن صدایی گسترده و یک سطح را دارا است.

اما در کنار این امکانات قدرت مند و فوق العاده بینظیر تکنولوژی دالبی تعریف شده است که با وجود آن و در صورت فعال بودن قابلیت تولید صدایی سینمایی و گسترده را در محیط فراهم می کند. دالبی اتموس یکی از قدرت مند ترین تکنولوژی ها در سطح کیفیت صدا می باشد که اعم حتی در سینما ها نیز در امکانات خود از این فناوری بهره برده اند چنانچه با تولید صایی فوق العاده و گسترده ای که دارد سبب می شود کاربران زیادی را به خود جلب کند.


درگاه و راه های ارتباط هوشمند در تلویزیون اسمارت فیلیپس 2022

ارتباط یکی از راه هایی می باشد که قست کاربر را به طور مستقیم وارد می کند اما در این معرفی ما قست ارتبات بین لوازم های هوشمند و جانبی را بیان کنیم. درگاه و پورت های تعبیه شده در پست تلویزیون PHILIPS 65 اینچ از ( 3 عدد USB و 4 عدد HDMI، برخودار است).

اما در کنار این پورت ها هوشمند ترین امکانات نیز معرفی شده است که به صورت ارتباط از آن استفاده می شود. وجود پورت شبکه بی سیم WI-FI قابلیت اتصال بین گوشی و تلویزیون هوشمند خود می توانید در کمترین زمان ایجاد کنید. یکی از پورت هایی که باید به آن توجه نمود درگاه HDMI 2.1 که قابلیت اتصال کلی گیمینگ را دارد فراهم شده است که با اسن وجود HDMI بلکه از کیفیت تصویر بینظیر بهره مند می شوید اعم از قابلیت های هوشمند دیگر Gaming نیز برخودار می شوید.


پردازنده هوشمند و قدرتمند P5 Gen5 تلویزیون 65 اینچی 4K 65 اینچ مدل OLED707 65

پردازنده بخشی مرکزی از تلویزیون ها معرفی شده است که با وجود کارایی های مختلفی که برای تلویزیون های هشومند طراحی و تعبیه شده است باید از پردازنده قدرتمند نیزه بهره گرفته باشد. پردازنده ها دارای ساختاری بسیار سبک و در عین حال چشم گیری را دارند که با وجو ساختار بدنه کم ضخامت و بدنه که مانند تراشه ای براق دیده می شود طراحی و تولید شده است که نوع آن نیز بر روی این تراشه حک شده است. تلویزیون اسمارت فیلیپس 65 اینچ از نوع پردازنده هوشمند P5 Gen5 بهره گرفته است. این پردازشگر یکی از فوق العاده و بینظیر ترین CPU هایی است که دارای قدرت و عملکرد فوق العاده منحصر به فرد می باشد.


سیستم عامل بینظیر آندروید Android تلویزیون 65 اینچ فیلیپس مدل OLED707 65

سیستم عامل ها به عنوان نرم افزار هوشمند و ( هوش مصنوعی) شناخته شده اند که مجهز به ساختار و سایر امکانات بروز و فراست که باوجود نوع سیستم عامل آندروید که مجهز به ساختار فوق العاده ساد و شیک می باشد و با وجود قابلیت هوشمندی که دارد از بروز ترین امکانات همچون ( بلوتوث، شبکه بی سیم وای فای ، مرور گروب، اپلیکشن، قابلیت نصب برنامه ها، انتقال صدای تلویزیون به موبایل و پیشتانی DLNA را دارد). این سیستم عامل با پشتیبانی از این امکانات قادر به ارائه فوق العاده ترین قابلیت ها را در هر لحاظ دارد اما این پشتیبانی بخش کوچکی از امکانات سیستم عامل می باشد که در ادامه با سایر پشتیبانی های دیگر نیز قطعا آشنا خواهید شود.

قابلیت فوق العاده بینظیر گیمینگ Gaming در تلویزیون 65 اینچ فیلیپس مدل OLED707 65

گیمینگ یکی از لذت بخش ترین قسمت و کارایی ها در تلویزیون می باشد که فیلیپس منحصر و شگفت آور ترین امکانات را برای این بخش طراحی کرده است. گیمینگ Gaming در تلویزیون 65 اینچ فیلیپس قادر به ارائه لذت بخش ترین امکانات و اپلیکشن های متفاوت و در کنار آن خوش ترین لحظات را برای کاربر رقم می زند. یکی از جالب و تحسین برانگیز ترین امکانات این قابلیت هوشمند وجود رفرش ریت 120 هرتز می باشد که قادر به بروز و نوساز هر دقیقه صحنه ها به خصوص گیمینگ را دارد و در کنار آن سرعت و عملکرد آن را چند برابر می کند. وجود درگاه HDMI 2.1 یکی از فوق العاده ترین پورت های تعبیه شده می باشد که قابلیت گیمینگ را برای کاربر را فراهم کرده است.

امکانات هوشمند در تلویزیون اسمارت Philips 65 اینچ مدل OLED707 65

هوشمندترین امکانات در این محصول خارق العاده و بینظیر 2022 شامل چندین مواردی می باشد که برای کاربر به عنوان جذاب ترین تلویزیون دیده می شود. ریموت کنترل هوشمند اکثری از ما ها با آن آشنایی داریم اما با نخسه جدیدتری با آن روبرو هستیم که با وجود سیستم صوتی که در این ریموت کنترل تعریف شده که قابلیت جستجوی صوتی و فرمان صوتی اعم از راه دور را نیز دارا است.

آهنگ یکی از قابلیت هایی است که همه ما روزانه چند ساعت با آن سر وکار داریم و قطعا نیز به آن علاقه مند هستیم برای همین منظوز طراحان و تولید کننده گان کمپانی فیلیپس با در نظر گرفتن این وِیژگی منحصر به فرد و با طراحی فرمت بلوتوث Bluetooth، قادر به پخش آهنگ بدونه استفاده از هیچ گونه کابلی برای کاربر فراهم کرده است.

یکی از جذاب ترین امکانات سرگرمی در این محصول خارق العاده وجود برنامه یوتیوب می باشد که این امکان را برای مخاطب فراهم کرده است ساعت ها بدونه هیچ گونه محدودیتی ساعت ها سریا و فیلم ها را در زمینه ای را تماشا کنید. یکی از لذت بخش ترین امکانات هوشمند در تلویزیون اسمارت Philips 65 اینچ مدل OLED707 65 وجود آمازون پرایم ویدئو می باشد که به شما عزیزان این قابلیت خارق العاده را می دهد تا بدونه هیچ گونه حدودیتی بیش از هزار فیلم را قادر به ارائه آن می باشد.


کلام آخر...

تلویزیون ها دارای انواع از طراحی و تولید های متفاوت می باشند که هر سال طراحی از نظر کارایی و قابلیت های هوشمند بروز و جدید می شوند که خوشبختانه برند فیلیپس در 2022 بروز ترین محصول خود را به بازار عرضه کرد. تلویزیون فیلیپس مدل OLED707 65 دارای اندازه صفحه نمایش 65 اینچی با طراحی تخت می باشد. این محصول به وجود کیفیت تصویر فورکی قادر به ارائه و نمایش صحنه ها به طور طبیعی و زنده می باشد که با وجود بهره گرفتن از تکنولوژی اچ دی ار HDR دارای بی شمار ترین رنگبندی ها می باشد که همین عامل سبب نمایش صحنه های شفاف و طبیعی می شود.

صدا یا به عبارتی دیگر تولید صدا در این تلویزیون به عنوان خاص ترین بخش ها معرفی شده است که با وجود 4 عدد کانال صوتی و 70 وات خروجی صدا قادر به تولید صدایی عظیم و فراگیر می باشد. اما یکی از تکنولوژی های معروف و گسترده که در بخش کیفیت صدا معرفی شده است دالبی اتموس می باشد که دارای پخش صدایی سینمایی و گسترده می باشد که این امکانان را برای کاربر فراهم می کند تا از شگفت زده ترین تولید صدا و اعم لذت بخش ترین بخش بهره مند شود.

سایت اصلی کالا Asllikala دارای نماد عای اعتماد و تظمینی می باشد و از این طریق می توانید از جدید ترین محصولات وارد بازار شده آگاه شوید و با سایر امکانات آن نیز آشنا شوید اما یکی از نکته های این سایت بینظیر وجود قیمت مناسب با توجه به محصولات خارق العاده ای می باشد که ارائه می دهد، برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق وات ساپ با کار شناسان ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PHILIPS TV 65OLED707 2022

مشخصات

مدل کامل
OLED707
سری
707
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
165 سانتی متر
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
70
تعداد کانال های صوتی
2.1
تعداد بلندگو
4 عدد کانال صوتی
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 عدد
تعداد ورودی USB
3 عدد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
شناسه کالا
65OLED707
Micro Dimming
16 گیگابایت
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
P5 Gen5
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
توضیحات Wi-Fi
WiFi 5 – 802.11ac
پردازنده مرکزی
P5 Gen5
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
OLED707
سری
707
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
165 سانتی متر

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
70
تعداد کانال های صوتی
2.1
تعداد بلندگو
4 عدد کانال صوتی
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4 عدد
تعداد ورودی USB
3 عدد
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65OLED707
Micro Dimming
16 گیگابایت
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
P5 Gen5
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
توضیحات Wi-Fi
WiFi 5 – 802.11ac
پردازنده مرکزی
P5 Gen5
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم