تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PUS7607 2022

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PUS7607 2022  

  • سیستم عامل اندروید Android
  • رزولوشن 3840*2160 پیکسل
  • نوع صفحه نمایش LED
  • رفرش ریت 60 هرتز
  • توان خروجی 20 وات
  • پردازنده Pixel Precise Ultra HD
  • کیفیت تصویر 4K
  • سال ساخت 2022
  • لینک سایت اصلی کلیک کنید
ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
PHILIPS TV 55PUS7607 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی و مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PUS7607 2022

تلویزیون ها دارای انواع و اقصام از طراحی ها و اعم مدل ها می باشند اما انتخاب جنس اصلی با کیفیت های متنوع و پر کاربرد در تلویزیون کاری دشوار می باشد که برای حل این مسئله ما امروز جدید ترین محصول با برند معروف جهانی و همچنین با مناسب ترین قیمت معرفی می کنیم. تلویزیون فورکی اسمارت مدل 55PUS7607 دارای صفحه نمایش 55 اینچی و طراحی تخت می باشد که با بهره گرفتن از نوع صفحه نمایش LED قادر به نمایش محتوای فوق العاده با کیفیت تصویر فورکی 4K می باشد.

پنل به کار رفته شده در این محصول از نوع VA می باشد که زاویه دید عالی را از هر طرف برای مخاطب فراهم می کند و در کنار آن بینظیر ترین قابلیت آن جلوگیری از پخش رنگ ها بر روی صفحه نمایشمی باشد. با وجود صفحه نمایش 55 اینچی بلکه می توانید برای محیط های متوسط و بزرگ استفاده نمایید اعم با وجود فناوری گیمینگ قادر به ارائه بینظیر ترین امکانات همچنین کیفیت تصویر بی نقص می باشد. رزلوشن  مجهز به تعدادی از پیکسل های ریز می باشد که سبب نمایش وضوح با جزئیات کامل در صفحه نمایش می شود که رزلوشن در تلویزیون هوشمند فیلیپس مجهز به 3840X2160 پیکسل می باشد که قادر به نمایش وضوحی شفاف و روشن می باشد.

طراحی بینظیر این محصول می توان گفت از لذت بخش ترین تعریف های آن باشد که با وجود بدنه کم ضخامت و باریک می باشد که به بهره گرفتن از بدنه فریم بلکه زاویه دید عالی را فراهم می کند اعم جذابیتی خاصی را تیز به خانه های شما عزیزان فراهم می کند. شکل پایه طراحی شده آن دارای دو پایه دوشاخه مشکی براق می باشد که سبب می شود زمینه تلویزیون در صورت نسب بر روی پایه ها را جذاب تر می کند. امکانات هوشمند از لذت بخش ترین قسمت های این محصول به شمار می رود چنانچه با ارائه دادن اپلیکشن و برنامه های پیشرفته دلپذیر ترین اوقات فراغت را برای کاربر فراهم می کند.

وجود ریموت کنترل که به عنوان سخت افزار در تلویزیون شناخته شده است قادر به ارائه و در اختیار گذاشتن فناوری دستیار صوتی الکسا می باشد که می توانید جستجو های خود را به صورت فرمان صوتی و با استفاده از سخت افزار ریموت کنترل هوشمند انجام دهید. تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل PUS7607 202255 با بهره گرفتن از تولید صدا با استفاده از 2 کانال صوتی با توان خروجی صدای 20 وات که هر کانال از 10 وات صدا بهره گرفته اند قادر به تولید و پخش صدایی فوق العاده عالی می باشد.

وجود تکنولوژی دالبی اتموس دارای تولید صدایی سینمایی و پخش گسترده ای می باشد که در این محصول قادر به پخش فوق العاده ای از صدا در محیط می باشد. با استفاده از درگاه و پورت های ارتباطی می توانید سایر امکانات جانبی اعم فلش،رم،مموری و همچنین دسته بازی را متصل کنید که با وجود طراحی 2 عدد پورت USB و 3 عدد درگاه HDMI مجهز ترین پورت در این محصول به شمار می رود. پردازنده ها یکی از قدرتمند ترین عملکرد و سرعت ها را دارند که قادر به تجزیه و تحلیل در کمترین ثانیه می باشند که تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مجهز به پردازشگر Pixel Precise می باشد.

برند فیلیپس یکی از نامدار و شاهکار ترین شرکت هایی است که در عرضه تولید و طراحی محصولات رده تلویزیون ها فعالیت می  کند که امروزه خارق العاده ترین طراحی منحصر به فرد خود را به بازار عرضه کرد. سیستم عامل ها یا به عبارتی دیگر سخت افزار زمینه اصلی و اعم کارایی اصلی در تلویزیون ها می باشد که دارای انواع متنوعی هستند. فیلیپس در تلویزیون مدل PUS7607 55 از نوع سیستم عامل آندروید بهره گرفته است که دارای جدید و هوشمندانه ترین امکانات می باشد.

از انجا که تلویزیون ها بخش مهمی از خانه ها را تشکیل می دهند و قطعا هر خانه ای از تلویزیون هوشمند برخودار است برای همین منظور برای بالا بردن کیفیت و استفاده و بهره مندشدن از امکانات بروز اعم تکنولوژی ها ما به شما تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل PUS7607 202255 را معرفی می کنیم که در این پارا گراف سایر امکانات آن را بیان کردیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

 

 

طراحی ظاهری بینظیر تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PUS7607 

زیبایی معیار و ملاک هرچیزی می باشد، که امروز ما ساختار کلی بدنه تلویزیون هوشمند برند فیلیپس PHILIPS را معرفی می کنیم. این محصول خارق العاده و بسیار هوشمند از بدنه ای فوق العاده بینظیر برخودار است که چنانچه در جنس بدنه به کار رفته شده از نوع پلاستیک فشرده می باشد که از استحکام و مقاومت فوق العاده بینظیر بهره برده است. ساختار کلی بدنه این تلویزیون مجهز به بدنه فریم باریم مشکی است که از شاهکار ترین و جذاب ترین طراحی ها به شمار می رود.

همچنین با وجود به کاربردن بدنه کم ضخامت از معیار های دیگر در جذابیت ساختار کلی در آن می باشد اعم قابلیت در بر گرفتن کمترین فضا و چند برابر کردن زیبایی ظاهری TV SMART PHILIPS را چند برابر کرده است. صفحه نمایش این محصول از جذابیت و جلوه ای بسیار شیک و مدرن برخودار است که با وجود کیفیت نمایشی که ارائه می دهد کاملا نگاه ها را به خود خیره می کند و در کنار این طراحی منحصر به فرد صفحه نمایش و وجود طراحی و تولید ساختار کلی از دلپذیر و شیک ترین نقاط قوت این محصول 2022 به شمار می رود.

اما یکی از طراحی های دیگر تلویزیون 55 اینچ فیلیپس وجود زمینه پایه های آن می باشد که از رنگ مشکی براق بهره گرفته است. پایه دوشاخه مشکی رنگ طراحی شده به زمینه تلویزیون زیبایی خاصی را ارتقامی دهد که در کنار آن طراحان و تولید کنندگان این محصول با استفاده از اقلام همراه امکان نصب بر روی دیوار را نیز امکان پذیر کرده اند. ویژگی امکان نصب بر روی دیوار یکی از خاص ترین امکانات در آن می باشد که در این شیوه تلویزیون بلکه جذابیت خود را بیشتر جلوه می دهد اعم با وجود ضخامت کم بدنه و ساختار کلی بدنه فریم سبب می شود خانه شما به سبک مدرن تبدیل شود.

 

کیفیت تصویر منحصر به فرد 4K با فناوری HDR در تلویزیون اسمارت PHILIPS

بخش کامل مهمی از تلویزیون ها از کیفیت تصویر و صفحه نمایش بهره گرفته اند. کیفیت تصویر فورکی 4K یکی از آشنا ترین کیفیت هایی است که تمامی ما با آن آشنایی داریم چناچه از رده نوع و کیفیت تصویر های بینظیر و منحصر به فرد به شمار می رود. تلویزیون PHILIPS SMART 55PUS7607 با وجود کیفیت تصویر فورکی که از چند برابر حالت عادی پیکسل ها برخودار است قابلیت نمایش صحنه های شفاف، روان تر و با و ضوحی بالا را به آرمغان می آورد.

وجود پنل به کار رفته شده در صفحه نمایش این تلویزیون از نوع VA بهره گرفته است که چنانچه زاویه دید گسترده و بی نقصی را برای کاربر مهیا می کند. تلویزیون اسمارت فیلیپس دارای صفحه نمایشی 55 اینچی که دارای طراحی صفحه تخت می باشد که نیز از نوع صفحه نمایش LED بهره مند شده است. تا این بخش کلی در کیفیت نمایش این محصول از فوق العاده ترین امکانات برخودار می باشد که همچنین باوجود رزلوشن 3840X2160 پیکسل برخودار است که قابلیت ارائه دادن وضوح کاملی را از تصاویر و محتوا را دارند.

رفرش ریت یکی از فناوری هایی است که دارای سرعت و در عین حال حرکت می باشد که با وجود 60-50HZ بهرمند شده است. این رفرش ریت (refresh rate) سبب می شود محتوا هایی همچون مسابقات ورزشی، تماشای فیلم های حرفه ای و اعم مهمتر از این قابلیت ها وجود بازی و گیمینگ را با نهایت کیفیت و جذابیت ارائه می دهد. باوجود پیشرفت سطح های تکنولوژی وجود پردازنده ویدیوئی یکی از بهترین ویزگی ها دی کیفیت تصویر تلویزیون های امروز به خصوص مدل PUS7607 می باشد.

که با وجود آن سبب به آرمغان آوردن کیفیت تصویر فوق العاده و بی نقص می باشد که این پردازنده ویدیوئی با بهره گرفتن از نوع Pixel Precise می باشد که اعم قدرت مند ترین پردازنده در بخش کیفیت تصویر نیز شامل می شود. تکنولوژی HDR یکی دیگر از اصلی ترین امکانات در کیفیت تصویر به شمار می رود که با وجود فرمت های دیگر HDR10/HDR10+/HLG/Dolby Vision قابلیت ارائه دادن صحنه های واقعی و طبیعی تر را دارند. فناوری HDR مخفف عبارت محدوده دینمامیک بالا می باشد که در کنار آن باوجود در بر گرفتن بی شمار ترین رنگبندی ها قادر به نمایش بینظیری از محتوا و تصاویر را دارد.

 

پخش و تولید صدای خارق العاده تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PUS7607

صدا از ملاک های بسیار مهم در تلویزیون می باشد که چنانچه هر چقدر تعداد توان امکانات آن بالا باشد قطعا از پخش و تولید صدای بینظیر بهره مند می شوید. اما فیلیپس با در نظر گرفتن بخش های مختلف و به منظور ارائه کیفیت صدایی منحصر به فرد بخش اصلی ارائه صدا را به صورت 2 عدد کانال صوتی با توان خروجی صدای 20 وات طراحی کرده است و با بهره بردن از تکنولوژی و فناوری های هوشمند قادر به ارائه صدایی هوشمندانه و گسترده می باشد.

تکنولوژی دالبی اتموس یکی از نرم افزار هایی است که اکثری از سینما ها از آن برخودار هستند چنانچه این فناوری از تولید صدایی سینمایی و گسترده برخودار می باشد که فیلیپس با بهره گرفتن از این قابلیت و تعریف آن در محصول تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل PUS7607 55 شاهد تولید صدایی بینظیر و خارق العاده می باشد. تکنولوژی دالبی اتموس از فرمت های دیگر که شامل Dolby Digital (AC-3)/Dolby Digital Plus (E-AC-3) /Dolby AC-4 می باشند نیز پشتیبانی کرده که سبب صدایی فراگیر تر و فوق العاده تر همه منظوره می شود. و همچنین با وجود کارایی فوق العاده ای که برای آن تعریف شده است و با وجود فناوری DTS که شامل DTS Digital Surround و DTS-HD هستند نیز پشتیبانی می کند.

 

درگاه و پورت های ارتباطی در تلویزیون هوشمند PHILIPS مدل 55PUS7607 

درگاه و پورت ها تعریف شده در تلویزیون هوشمند PHILIPS  به صورت ( 2 عدد پورت USB و 3 عدد درگاه HDMI ) می باشد که با وجود این طراحی بینظیر که در قسمت پشت تویزیون به صورت مخفی تعبیه شده است می توانید سایر امکانات جانبی را به تلویزیون خود متصل کنید. یکی دیگر از راه های ارتباط با استفاده از شبکه بی سیم وای فای (WI-FI) می باشد که در کمترین تایم قادر به اتصال اعم مانند گوشی هوشمند شما به تلویزیون می باشد. قطعا با فناوری گیمینگ در این محصول آشنایی دارید که همچنین با سایر امکانات خارق العاده ای که برای این فناوری بینظیر تعریف شده است و با وچود پورت HDMI 2.0b می توانید به فناوری گیمینگ دسترسی داشته باشید.

پردازنده قدرتمند Pixel Precise تلویزیون منحصر به فرد برند فیلیپس 2022

 

پردازنده ها بخش اصلی تشکیل دهنده در تجزیه و تحلیل های کلی در تلویزیون ها می باشند. تلویزیون مدل PUS7607 55 با وجود پردازشگر Pixel Precise قادر به برسی و تجزیه تحلیل های داده ها در کمترین زمان می باشد که بلکه تمامی دستوراتی که که به صورت داده وارد می شوند را برسی کرده اعم نیز کیفیت تصویر و صحنه ها کنتراست و به نحوه فوق العاده ترین شیوه نمایش می دهد. این پردازنده Pixel Precise قدرتمند قادر به پشتیبانی و تجزیه تحلیل های هوشمند و بروز ترین امکانات را دارا است که با وجود این قابلیت خارق العاده به عنوان قدرت مند ترین رده پردازشگر ها شناخته شده است.

 

سیستم عامل فوق پیشرفته آندروید Android در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PUS7607 

سیستم عامل ها به عنوان نرم افزاری هوشمند شناخته شده اند که با پشتیبانی از بروز ترین امکانات قادر به ارائه بینظیر ترین صحنه و سایر قابلیت های هوشمند نیز می باشند. این محصول با بهره گرفتن از سیستم عامل فوق پیشرفته آندروید Android از جدید ترین و اعم بروز ترین برنامه و اپلیکشن ها بهره گرفته است که در کنار آن نیز دسترسی کامل را به تمامی قابلیت ها برای مخاطب امکان پذیر کرده است. این سیستم عامل مجهز به ساختار فوق العاده جذاب و کار آمد می باشد که حتی مبتدی ترین افراد نیز می توانند از هوشمند ترین امکانات این سیستم عامل بهره ببرد.

 

 

سایر امکانات هوشمند در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PUS7607 

از مهم ترین نکات تلویزیون های 2022 امکاناتی می باشد که به عنوان هوشمند و جدید معرفی شده اند که ما امروز هوشمند ترین محصول با امکاناتی فوق پیشرفته را به شما عزیزان معرفی کردیم. تلویزیون فورکی اسمارت فیلیپس یکی از فوق العاده ترین طراحی های جدید این شرکت عظیم در 2022 می باشد که با ارائه و در اختیار گذاشتن برنامه های متفاوت برای کاربر نهایت لذت را فراهم می کند. فرمت بلوتوث (Bluetooth) از فوق العاده ترین قابلیت ها در این محصول به شمار می رود که به کاربر این اجازه را می دهد که به صورت بی سیم آهنگ پخش کنید.

ریموت کنترل یکی از سخت افزار هایی است که تمامی تلویزیون های جدید و بروز از این قابلیت برخودار هستند اما این بار با جدید ترن نخسه آن سرو کار داریم که به صورت هوشمندانه ای کارایی فوق العاده ارائه می دهد. وجود فناوری فرمان صوتی الکسا این قابلیت را به کاربر می دهد که جستجوی خود را به صورتی صوتی از طریق ریموت کنترل هوشمند اعم از راه دور و نزیک نیز انجام دهید. گیمینگ یکی از دسته فناوری های سرگرمی به شمار می رود که کاربر های زیادی به این بخش علاقه مند هستند.

گیمینگ در تلویزیون 55 اینچ فیلیپس از فوق العاده ترین امکانات برخودار است که چنانچه با وجود رفرش ریت 60-50HZ سرت نوسازی وعملکرد صحنه ها را بر عهده دارد. با وجود فرمت شبکه بی سیم وای فای و قابلیت مرور گروب ساعت ها می توانید بر روی آن جستجوی های مختلفی را انجام دهید. اپلیکشن آمازون پرایم ویدئو در این تلویزیون فیلیپس به عنوان محبوب ترین برنامه شناخته شده است که دارای مجهز ترین و متنوع ترین فیلم های جهانی می باشد. برنامه یوتیوب نیز از دسته های سرگرمی به شمار می رود که ساعت های مختلف در هر زمینه ای می توانید اعم فعالیت و فیلم تماشا کنید.

کلام پایانی...

فیلیپس هموراه در تلاش است که در سال های آینده از متنوع ترین تکنولوژی های پیشرفته در تلویزیون های خود با قابلیت و کارایی های مختلف ارائه و معرفی کند که خوش بختانه در 2022 توانسته بینظیر ترین محصول خود ر را با توجه به رقبای خود به بازار عرضه کرده است. تلویزیون فورکی (SMART) یکی از هوشمندانه ترین طراحی و تولید های شرکت بزرگ فیلیپس می باشد که قادر به ارائه و در اختیار گذاشتن هوشمندانه ترین امکانات و اپلیکشن ها می باشد که در کنار آن نیز لحظات سرگرمی لذت بخشی را نیز فراهم می کند.

اصلی کالا یکی از سایت های معتبر می باشد که همچنین برای تظمین بیشتر و اطمینان کامل کاربران دارای نماد عای اعتماد نیز می باشد. این سایت از ارائه و معرفی جدید ترین محصولات پشتیبانی می کند و برای پرسنول قوی تر خود برای محصولات خود از مناسب ترین قیمت بهره برده است برای در یافت اطلاعات بیشتر از طریق سایت اصلی کالا با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PHILIPS TV 55PUS7607 2022

مشخصات

مدل کامل
PUS7607
سری
7607
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
139 سانتی متر
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
اندروید Android
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55PUS7607
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Pixel Precise Ultra HD
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Pixel Precise
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
PUS7607
سری
7607
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
139 سانتی متر

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه
قابلیت نصب روی دیوار

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55PUS7607
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Pixel Precise Ultra HD
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Pixel Precise
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم