تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8507 2022

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8507 2022  

  • سیستم عامل اندروید Android
  • رزولوشن 3840*2160 پیکسل
  • نوع صفحه نمایش LED
  • رفرش ریت 60 هرتز
  • توان خروجی 20 وات
  • پردازنده P5 Perfect Image Engine
  • کیفیت تصویر 4K
  • سال ساخت 2022
  • لینک سایت اصلی کلیک کنید
ادامه مطلبShow less
56,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
PHILIPS TV 65PUS8507 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4k مدل 65PUS8507 2022

تلویزیون ها یکی از دسته های رایج بوده که تمام خانه ها از آن برخودار هستند. TV یکی از هوشمند ترین محصولاتی می باشد که روز به روز در حال پیشرفت و بروز می باشد. PHILIPS یکی از برند های جدید بوده که سال هاست در عرضه و رده تولید و طراحی تلویزیون فعالیت می کند که خوش بختانه امروز ما با جدید ترین نخسه 8507 سال 2022 آشنا خواهید شد. تلویزیون فیلیپس 4k مدل PUS8507 65 شامل صفحه نمایش 65 اینچی با طراحی تخت می باشد که از نوع پنل VA بهره گرفته است.

پنل VA قادر به تشکیل دید گسترده ای از صحنه و محتوا می باشد و اعم از پراکندگی رنگ نیز بر روی صفحه نمایش جلو گیری می کند. نوع صفحه نمایش به کار رفته شامل LED می باشد که این نوع صفحه نمایش به کار رفته شده یکی از فوق العاده ترین نوع صفحه نمایش به کار رفته است. رزلوشن یکی از امکانات مهم بوده که در صفحه نمایش تعریف شده است که قادر به نمایش وضوح کاملی از محتوا می باشد. رزلوشن تعریف شده که در TV PHILIPS دارای 3840x2160 پیکسل می باشد که موجب می شود وضوح دید کاملی و بی نقص در تصاویر می شود.

رفرش ریت یکی از مجهز ترین امکانات تعریف شده در تلویزیون ها می باشد که سبب می شود سرعت و عملکرد تلویزیون چند برابر شود. ظاهر طراحی شده ساختار بدنه کلی تلویزیون 65 اینچ فیلیپس دارای بدنه ای فریم و نازک می باشد که از رنگ مشکی مات بهره گرفته است. جنس بدنه طراحی شده از نوع پلاستیک فشرده می باشد که دارای استحکام و مقاومت بالایی می باشد. شکل پایه طراحی شده شامل دو پایه دو شاخه ای سیلور براق می باشد که جذابیت خاصی را به تلویزیون بخشیده است.

اگر به قصمت پشت تلویزیون توجه نمایید درگاه و پورت های تعبیه شده در قسمت از گوشه تلویزیون طراحی شده است که به صورت مخفی تولید شده است. لامپ های ال ای دی LED که در بخش قسمت پشت تلویزیون طراحی شده است که نیز به عنوان آمبی لایت معرفی شده است. این آمبی لایت ها در صورت تغیر تصاویر صفحه نمایش نیز رنگ عوض می کند که شیک ترین محیط را برای کاربر به آرمغان می آورد. تولید صدا و پخش صدا در این محصول از فوق العاده و بینظیر ترین مشخصات برخودار است که با وجود 2 عدد کانال صوتی و توان خروجی صدای 20 وات قادر به پخش گسترده و یک سطح می باشد.

وجود فناوری دالبی اتموس یکی از بینظیر ترین امکانات در بخش تولید صدای این قطعه فوق العاده می باشد که سبب می شود که صدا به صورت گسترده و سینمایی پخش می کند. گیمینگ نیز از دسته امکانات هوشمند در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل PUS8507 65 به شمار می رود که اعم با وجود درگاه HDMI 2.0b می توانید به صورت مسستقیم به قابلیت گیمینگ دسترسی داشته باشید. سیستم عامل مجهز به ساختاری می باشد که کاربر با استفاده از سخت افزار هایی که در دسترس دارد قابلیت دسترسی تا حدودی دارد اما با وجود سیستم عامل آندروید تعریف شده.

در این تلویزیون 65 اینچ فیلیپس بلکه دسترسی را برای تمامی امکانات امکان پذیر کرده است اعم نیز از جدید و هوشمند ترین اپلیکشن و برنامه ها پشتیبانی می کند. وجود پردازنده در تلویزیون از عامل های مهم و ضروری می باشد که اعم نیز به عنوان یکی از مرکزی ترین بخش ها در تلویزیون به شمار می رود. پردازنده تعبیه شده در این محصول از نوع P5 Gen5 بهره گرفته است که از قدرت و ملکرد فوق العاده بینظیر و فوق العاده برخودار می باشد.

در گاه و پورت های ارتباطی یکی از راه های ایجاد کردن ارتباط تلویزیون با سایر امکاناتی می باشد که در دسترسی دارید که شامل 2 عدد پورت USB و 4 عدد پورت HDMI می باشد. امکانات هوشمند معرفی شده در TV PHILIPS شامل سایر عملکرد و اختیاراتی می باشد که می توان به عنوان اولیت های کاربر معرفی کرد. وجود برنامه سرگرمی یوتیوب که ساعت ها بدونه هیچ گونه محدودیتی از آن استفاده کنید همچنین دارای ارائه هر گونه محتوا هایی نیز می باشد.

وجود مرور گر وب یکی از منحصر به فرد ترین قابلیت و امکانات در این محصول به شمار می رود که اعم نیز با استفاده از ریموت کنترل هوشمند با وجود قابلیت یا فناوری دستیار صوتی الکسا می توانید به صورتی صوتی جستجو کنید. فرمت های هوشمند بلوتوث و شبکه بی سیم وای فای می توان به عنوان مجهز ترین امکانات نیز تعریف کرده که دارای کارایی های مختلف و پر استفاده می شود که در ادامه با سایر کارایی آن قطعا آشنا خواهید شد.

برند فیلیپس یکی از معروف ترین کمپانی هایی می باشد که همانطور در معرفی بالا آشاره کردیم در عرضه و تولید تلویزیون های جدید و هوشمند سال هاست فعالیت می کند و با بهره گرفتن از بینظیر ترین قطعات و مشخصات قادر به فوق العاده ترین کارایی می باشد. این تلویزیون قادر به در اختیار گذاشتن فوق العاده ترین امکانت پیشرفته می باشد که با وجو آن کاربر از هر گونه محصولات اضافی خلاص می شود. برای آشنایی بیشتر با این محصول مدل 65PUS8507 در ادامه معرفی این مقاله با ما همراه باشید.

طراحی و ساختار ظاهری تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8507 

ظاهر یکی معیار های مهم می باشد که هر فرد قطعا به آن توجه می کند. از انجا که تلویزیون ها یکی از جلب توجه و اعم نیز مهم ترین قسمت در خانه ها به شمار می رود، با وجود آن نیز فضای خانه تغیر می کند که امروز با ساختار و طراحی که بر روی بدنه آن صورت می گیرد سبب جذابیت فوق العاده ای می شود. تلویزیون برند فیلیپس مدل PUS8507 65 مجهز به طراحی صفحه نمایشی تخت در اندازه 65 اینچی تولید شده است.

بدنه فریم و مشکی آن یکی از زیبا ترین قسمت در این محصول به شمار می رود چنانچه وجود بدنه باریک و کم ضخامت سبب در بر گرفتن کمترین فضا اعم در صورت نصب بر روی دیوار می شود. وجود بدنه باریک و کم ضخامت یکی از جذاب ترین طراحی هایی می شود که این تلویزیون در بر گرفته است.

اگر به قسمت پشتی تلویزیون توجه نمایید به صورت دورانی لامپ های ال ای دی LED را مشاهده می کنید که دارای رقص نور می باشند، این لامپ های ال ای دی LED به عنوان عبارت دیودهای رنگی شناخته شده اند که با هر باز تغیر صحنه ها نیز این دیود ها رنگ عوض می کنند که سبب زیبایی و لذت تماشای چند برابر می شود.

کیفیت تصویر فوق العاده تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8507

کیفیت تصویر از ملاک هایی در انتخابی تلویزیون بی نقص و بینظیر می باشد. وجود کیفیت تصویر فورکی 4K در تلویزیون 65 اینچ فیلیپس می توان به جرئت گفت از خارق العاده ترین طراحی هایی است که شرکت فیلیپس بر روی این محصول انجام داده است. کیفیت تصویر 4K یکی از فوق العاده و بی نقص ترین کیفیت صفحه نمایش هایی است که قادر به ارائه و نمایشی فوق العاده بینظیر می باشد. پنل به کار رفته شده در صفحه نمایش این محصول شامل نوع VA می باشد که دارای فراهم کردن زاویه دید گسترده برای مخاطبان و جلوگیری از پراگندگی رنگ ها بر روی صفحه نمایش اصلی می باشد.

رزلوشن یکی از امکانات ضروری در تلویزیون ها به شمار می رود که با وجود 3840x2160 پیکسل که بر روی صفحه نمایش و صحنه ها قرار می گیرد که سبب وضوح دید کامل تر از تصاویر و محتوا را برای کار بر فراهم می آورد. رفرش ریت (refresh rate) یکی از فوق العاده و منحصر به فرد ترین امکانات در تلویزیون ها به شمار می رود که با توان 60 هرتز در این محصول خارق العاده فیلیپس می تواند هر ثانیه تمام صحنه ها را بروز و سپس کیفیت نمایش را شفاف و روان می کند.

یکی از ویژگی ها در این کیفیت تصویر وجود پردازنده P5 Perfect Picture Engine در کیفیت تصویر صحنه ها می باشد که سبب به آرمغان آوردن تصاویر و محتوا ها به صورت با سرعت و کیفیت فوق العاده عالی می باشد. فناوری یا به عبارتی دیگر تکنولوژی HDR از فوق پیشرفته ترین فراهم کردن صحنه و تاویر می باشد که مخفف مدوده دینامیک بالا می باشد اما یکی دیگر از کارایی که این فناوری در بر گرفته است وجود رنگبندی های عظیم و غنی می باشد که همین عامل موجب شده است که صحنه ها به طور طبیعی و زنده نمایش داده شود.

یکی دیگر از دسته های این فناوری که توسط سیستم عامل پشتیبانی می شود شامل فناوری های HDR10/HDR10+/HLG/Dolby Vision می باشد که سبب به وجود آوردن بی نقص ترین کیفیت تصویر و وضوح شود. فناوری Dolby Vision Game/ALLM/HDMI VRR در TV PHILIPS 2022 سبب به وجود آوردن کیفیت فوق العاده منحصر به فرد در صحنه های اعم گیمینگ می باشد که حتی در صورت فعال کردن حالت تصویرmode game قابلیت فوق العاده ترین صفحه نمایش گیمینگ را برای کاربر مهیا می کند.

پخش و کیفیت صدای بینظیر در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8507

کیفیت صدا یکی از بخش هاو قطعه های فوق العاده بینظر می باشد که باوجود آن بخش صحنه و تاصویر به صورت کامل تکمیل می شود. صدا توسط محتوایی تولید می شود که بر روی صفحه نمایش تلویزیون در حال پخش می باشد و باوجود کانال های صوتی که طراحی شده است قادر به پخش صدایی بی نقص می باشد. تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل PUS8507 65 مجهز به 2 عدد کانال صوتی 20 وات توان خروجی صدا می باشد که هر کانال صدا دارای 10 وات خروجی صدای همزمان و یک سطح را دارند.

فناوری به کار رفته شده در قطعه اصلی تولید صدا Dolby Atmos می باشد که این تکنولوژی قادر به تولید صدایی گسترده و فراگیر می باشد. فناوری A.I. Sound یکی از فوق العاده ترین امکانات هوشمند در این محصول به شمار می رود که چنانچه سبب ایجاد هماهنگ بین صدا و تصاویر می شود و از هر گونه اختلال و یا ناهماهنگی در بین این دو عامل جلوگیری می کند. برند فیلیپس در طراحی و تولید قطعات اصلی خود از فوق العاده ترین فناوری های هوشمند بهره گرفته است که با وجود Night mode قادر به تنظیم خودکار صدا در شب می باشد.

قابلیت هوشمند گیمینگ در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8507

گیمینگ یکی از پرطرف دار ترین کارایی در تلویزیون های امروزه می باشد که در این محصول خارق العاده که روبروی شما عزیزیزان قرار دارد با وجود صفحه نمایش 65 اینچ قادر به کیفیت و ارائه بینظیر ترین کارایی در گیمینگ می باشد. همچنین با وجود رفرش ریت 60 هرتز قابلیت بروز و نوسازی صحنه ها را در هر دقیقه دارد که این عملکرد سبب شفاف، روان سازی و اعم بالا بردن سرعت و عملکرد صحنه ها می شود. وجود پورت مخصوص گیمینگ کا شامل درگاه HDMI 2.0b می باشد یکی از راه های اتصال گیمینگ در تلویزیون می باشد.

پردازنده قدرتمند و هوشمند P5 Gen5 در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8507

پردازنده ها نقطه مرکزی و اصلی در تلویزیون ها هستند که اعم به عنوان عبارت CPU نیز شناخته شده اند. تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل PUS8507 65 بهره گرفته از نوع پردازنده P5 Gen5 می باشد. پردازشگر ها یکی از قدرتمند و سریع ترین تجزیه تحلیل هایی هستند که داده ها را در کمترین زمان برسی می کنند و با وجود کارایی فوق العاده ای که برای این پردازنده منحصر به فرد نیز کیفیت تصویر را چند برابر کرده اعم سپس نتیجه ر بر روی صفحه نمایش ارائه می دهد.

سیستم عامل هوشمند آندروید Android در تلویزیون اسمارت Philips

سیستم عامل ها نرم افزاری هستند که اغلب دارای دسترسی های آسان و راحت می باشند و با ساختاری که توسط طراحان تولید شده است قادر به ارائه سایر امکانات هوشمند نیز می باشد. این محصول برند فیلیپس با وجود سیستم عامل آندروید می توان گفت از بی عیب و خارق العاده ترین طراحی و تولید های برند فیلیپس در سال 2022 می باشد. سیستم عامل هوشمند آندروید Android مجهز به ساختار فوق العاده آسان و جذاب می باشد و با امکانات فوق العاده ای که از هر نظر برای آن طراحی شده است دسترسی کامل را نیز برای مخاطبان فراهم کرده است.

درگاه و پورت های ارتباطی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8507

پورت ها در قسمت پشت تلویزیون قرار گرفته اند که دارای طراحی های مختلفی نیز می باشند. تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل PUS8507 65 دارای درگاه و پورت های 2 عدد پورت USB و 4 عدد پورت HDMI می باشد که اعم این امکان را برای کاربر فراهم کرده است که سایر امکانات جانبی را نیز به تویزیون خود متصل کنید.

امکانات هوشمند تلویزیون اسمارت مدل 65PUS8507 

از امکانات هوشمند تلویزیون اسمارت فیلیپس مدل PUS8507 65 می توان به ریموت کنترل و سایر امکانات هوشمند آن اشاره کرد. وجود دستیار صوتی الکسا یکی از کارایی های فوق العاده را د راختیار کاربر قرار داده است که قابلیت جستجو و فرمان صوتی اعم از دور و نزدیک از هر لحاظ فراهم کرده است. فناوری یا به عبارتی دیگر برنامه Apple TV قابلیت ارائه دادن مختلف و بروز ترین فیلم و سریال ها را دارد. نرم افزار یوتیوب برنامه ای است که امروزه تمامی مردم با آن اشنایی دارند اعم دسترسی کامل را نیز در اختیارشان قرار گرفته است.

فیلیپس با بهره گرفتن از این قابلیت هوشمند و پرکاربرد می توانید به بروز و جدید ترین فیلم ها در هر رده ای دسترسی داشته باشید و ساعت ها بدونه هیچ محدودیتی می توانید فیلم تماشا کنید. وجود فرمت های ( شبکه بی سیم وای فای wi-fi ، بلوتوث Bluetooth) که توسط سیستم عاما پشتیبانی می شوند با وجود فرمت شبکه بی سیم وای فای می توانید اتصال را بین گوشی خود و تلویزیون هوشمند ایجاد کنید یکی دیگر از قابلیت های به ویژه این فرمت می تواند با استفاده از مرور گروب ساعت ها جستجو انجام دهید یا اعم برنامه های مختلفی را نیز نصب نمایید. با وجود فناوری بلوتوث به صورت بی سیم اعم بلکه می توانید صدای تلویزیون خود را به گوشی انتقال دهید اعم نیز قادر به پخش موسیقی نیز می باشد.


کلام آخر...


برند فیلیپس جدید ترین محصول خود را در سال 2022 با بهره گرفتن از بروز و جدید ترین امکانات هوشمند به بازار عرضه کرد. TV PHILIPS یکی از فوق العاده ترین محصولات برند این شرکت پیشرفته می باشد که با وجود صفحه نمایش 65 اینچی اعم می توانید برای مصرف خانگی، شرکت و تجاری استفاده نمایید اما مهمتر از این ویژگی ها قابلیت گیمینگ می باشد که می تواند از انتخاب های فوق العاده و بینظیر برای کاربرانی که علاقه مند به گیمینگ هستند گزینه فوق العاده عالی می باشد. سایت اصلی کالا Asllikala قادر به ارائه جدید ترین محصولات می باشد اما در کنار این امکانات خارق العاده خود نیز کمتری قیمت را در برابر محصولات خود دربر گرفته است که برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریف واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PHILIPS TV 65PUS8507 2022

مشخصات

مدل کامل
PUS8507
سری
8507
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
165 سانتی متر
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
رنگ بدنه
نقره ای روشن
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65PUS8507
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
P5 Perfect Image Engine
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Dolby Vision
دارد
اقلام همراه
سیم برقپایه رومیزیکنترل از راه دور2 عدد باتری قلمی دفترچه راهنما
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
PUS8507
سری
8507
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
قطر صفحه نمایش (cm)
165 سانتی متر

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
نقره ای روشن
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220 - 240 V 50/60

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65PUS8507
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
P5 Perfect Image Engine
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
Dolby Vision
اقلام همراه
سیم برقپایه رومیزیکنترل از راه دور2 عدد باتری قلمی دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم