تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS7607 2022

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS7607 2022  

  • سیستم عامل اندروید Saphi
  • رزولوشن 3840*2160 پیکسل
  • نوع صفحه نمایش LED
  • رفرش ریت 60 هرتز
  • توان خروجی 20 وات
  • پردازنده Pixel Precise Ultra HD
  • کیفیت تصویر 4K
  • سال ساخت 2022
  • ابعاد 145x87x29 سانتی متر 
  • لینک سایت اصلی کلیک کنید
ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
PHILIPS TV 65PUS7607 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS7607 2022

امروزه شاهد حضور برند ها و مدل های بسیار متنوعی در بخش تلویزیون هستیم و این موضوع دارای جنبه مثبت و منفی می باشد. جنبه مثبت این موضوع به تنوع بالای مدل و برند اشاره دارد و با استفاده از این حجم بالا از تنوع شما می توانید مدل های مختلف با ویژگی های گوناگون را مقایسه کنید و بهترین و مناسب ترین مدل را خریداری کنید و باید گفته شود که جنبه مفی این تنوع بالا این است که امر انتخاب و خرید تلویزیون دشوار می شود و به نوعی می توان گفت یک نوع سردرگمی برای خریدای ایجاد می شود.
یکی از شرکت هایی که در طی این چند سال اخیر در زمینه تولید تلویزیون بسیار عالی عمل کرده است، کمپانی PHILIPS می باشد که در سال 2022 نیز شاهد نمایش درخشانی در بخش طراحی و تولید تلویزیون فیلیپس هستیم. در این مطلب به صورت جامع به بررسی تلویزیون فیلیپس مدل 65PUS7607 خواهیم پرداخت. سبک طراحی پایه ها در این مدل از نوع 2 پایه 2 شاخه می باشد و لازم به ذکر است گفته شود که طراحی پایه های این مدل خطی است و همانند دیگر برند ها از طراحی 2 شاخه استفاده نشده است که این موضوع به نوبه خود جذاب می باشد.
تلویزیون PHILISP 65PUS7607 دارای رنگ مشکی در فریم و پایه ها می باشد و این یک دستی رنگ می تواند بسیار جذاب باشد و لازم به ذکر است گفته شود که در مدل 2022 از ظرافت بیشتری استفاده شده است و از طرف دیگر این مدل از قابلیت نصب بر روی دیوار نیز بهره می گیرد و در صورت نیاز شما می توانید به صورت نصب شده بر روی دیوار نیز از این مدل استفاده کنید و همین موضوع سبب می شود که دست مخاطب برای طراهاحی فضای داخلی باز باشد. لازم به ذکر است گفته شود که تلویزیون فیلیپس مدل PUS7607 در سایز های 50 اینچ تا 70 اینچ موجود می باشد و سایز 65 اینچ این مدل دارای ابعاد 145x87x29 می باشد.

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS7607 2022

تلویزیون فیلیپس 65 اینچ مدل 65PUS7607 از کیفیت تصویر 4K UHD LED بهره می گیرد و قادر است تصاویر را با جزئیات بیشتری در مقایسه با 4K به نمایش بگذارد که این موضوع به نوبه خود یک نکته مثبت در خصوص فیلیپس 2022 می باشد. صفحه نمایش LED در این مدل این توانایی را دارد که نور را با کیفیت بالایی به مخاطب عرضه کند و از طرف دیگر باید در نظر داشته باشید که با استفاده از سرعت به روز رسانی 60 هرتز قادر است تصاویر را با کیفیت مطلوبی به روز رسانی و نمایش دهد.
رزولوشن 3840x2160 پیکسل در این مدل سبب نمایش با کیفیت تصاویر می شود و شما می توانید محتوا را با جزئیات عالی دریافت کنید و لازم به ذکر است گفته شود که با استفاده از این فناوری شما می توانید شاهد دامنه رنگی جذابی نیز باشید. نوع پردازنده تصویر در این مدل از نوع Pixel Precise Ultra HD می باشد و کیفیت بسیار عالی را به نمایش می گذارد و در بخش تصویر این مدل از فرمت های مختلفی از فناوری HDR بهره می گیرد.
برای دریافت صدای با کیفیت لازم است از سیستم صوتی با کیفیتی در این مدل استفاده شود و شما می توانید در این مدل به وضح شاهد کیفیت بالای سیستم صوتی این مدل باشید. این مدل قادر به تولید حداکثر توان صوتی 20 وات می باشد زیرا این مدل از سیستم صوتی 2 کاناله استفاده می کند و لازم به ذکر است گفته شود که از طریق بلوتوث نیز امکان دریافت توان صوتی بیشتر برای کاربران وجود دارد زیرا می توانید به سیستم های صوتی مختلف متصل شوید.
تولید صدای هماهنگ با تصویر با استفاده از فناوری A.I. Sound در این مدل صورت می گیرد و از طرف دیگر باید در نظر داشته باشید فناوری Dolby Atmos وظیفه تولید صدای 3 بعدی و سینمایی را عهده دار می باشد و در نظر داشته باشید که این مدل از فناوری های دیگر از فرمت دالبی بهره می گیرد و لذت دریافت توان صوتی را برای شما افزایش می دهد.
PHILIPS TV 65PUS7607 مجهز به سیستم عامل SAPHI می باشد و شما می توانید از قابلیت اتصال به Bluetooth, Wi-Fi برای دست رسی بیشتر و همچنین انتقال محتوا از گوشی به تلویزیون استفاده کنید و لازم ذکر است گفته شود که این مدل از کنترل هوشمند مخصوص نیز بهره مند است و از طرف دیگر باید در نظر داشت که این مدل مجهز به برنامه های پیش فرض جذابی از جمله یوتیوب و نتفلیکس می باشد و از نظر دسترسی نیز این مدل مجهز به 3 عدد HDMI و 2 عدد USB می باشد.

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS7607 2022


طراحی تلویزیون PHILIPS 65PUS7607 2022

کمپانی PHILIPS در زمینه تولید لوازم برقی بسیار هوشمندانه و عالی عمل کرده است و توانسته است در سال 2022 در بخش طراحی تلویزیون عملکرد بسیار جذابی داشته باشد. تلویزیون 2 پایه فیلیپس مدل 65PUS7607 در عین سادگی دارای زیبای خاصی می باشد و این موضوع اوج خلاقیت کمپانی سازنده در بخش طراحی می باشد. رنگ تیره استفاده شده در فریم و پایه های این مدل توانسته است در بخش زیبایی بسیار تاثیر گذار باشد و شما می توانید شاهد زیبایی منحصر به فردی باشید.
همان طور که گفته شد تلویزیون فیلیپس 65 اینچ مذکور مجهز به 2 عدد پایه مشکی رنگ ( هم رنگ بدنه ) می باشد که در 2 طرف تلویزیون مستقر شده اند و لازم به ذکر است گفته شود که طراحی پایه ها در این مدل به صورت خطی می باشد و هیچ اضافه کاری دیگری در آن دیده نمی شود و از طرف دیگر شما می توانید از این مدل به صورت نصب شده بر روی دیوار نیز استفاده کنید زیرا مدل PUS7607 از قابلیت نصب شدن بر روی دیوار نیز بهره مند است و لازم به ذکر می باشد گفته شود که هدف از این استفاده دسترسی بیشتر کاربران به فضای بیشتر و همچنین اینجاد تنوع در سبک استفاده می باشد.
در خصوص طراحی پایه در این مدل باید در نظر داشته باشید که شرکت سازنده در نظر داشته است که طراحی را استفاده کند که نسبت به دیگر برند ها متفاوت و جذاب باشد و در نظر داشته باشید که کمپانی های دیگر از جمله ال جی و سامسونگ سعی داشته اند در بخش طراحی های 2 پایه از طراحی خرچنگی یا همان 2 شاخه استفاده کرده اند اما فیلیپس با استفاده از طراحی خطی توانسته است به صورت کامل حساب خود را از دیگران جدا کند و همین موضوع بر جذابیت بیشتر این مدل اضافه کرده است. در نظر داشته باشید که تلویزیون 65PUS7607 دارای ابعاد 145x87x29 می باشد.

طراحی تلویزیون PHILIPS 65PUS7607 2022

کیفیت تصویر 4K UHD LED در تلویزیون فیلیپس 65PUS7607

تلویزیون فیلیپس 2022 از نظر کیفیت تصویر و فناوری های استفاده شده در بخش کیفیت تصویر در سطح قابل قبولی قرار دارند و لازم به ذکر است که تلویزیون فیلیپس 65 اینچ مدل PUS7607 نیز از این قاعده مستثنی نیست و محتوای تصویری را با کیفیت 4K UHD LED به تصویر می کشد. این مدل مجهز به پردازنده تصویر Pixel Precise Ultra HD می باشد و در خصوص این پردازنده باید گفته شود که قادر است تصاویر را با کیفیت بسیار عالی پردازش و در صورت نیاز تغییرات لازم را با استفاده از فناوری های مختلف روی تصاویر اعمال کند و لازم به ذکر است گفته شود که پردازنده تلویزیون حکم مغز انسان را برای تلویزیون دارد و همین اهمیت بالا سبب استفاده از بهترین پردازنده ها در تلویزیون های فیلیپس 2022 شده است.
سرعت رفرش تصویر و تراکم پیکسلی جز مهم ترین ها در بخش کیفیت صدا می باشند و مدل مذکور نیز در هر 2 بخش به شکل بسیار عالی عمل می کند و لازم است در نظر داشته باشید که در این مدل از سرعت رفرش تصویر 60 هرتز واقعی استفاده شده است و امکان به روز رسانی و نمایش تصویر با کیفیت به شکل قابل قبولی وجود دارد و لازم به ذکر است گفته شود که این مدل در بخش وضوح تصویر یا همان رزولوشن از فناوری 3840x2160 پیکسل استفاده می کند که می تواند تصاویر را با جزئیات و کیفیت مطلوبی به نمایش بگذارد.

کیفیت تصویر 4K UHD LED در تلویزیون فیلیپس 65PUS7607


در طی این چند سال اخیر شاهد این موضوع بودیم که برند های مختلف در بخش تصویر از فناوری HDR استفاده داشته اند و کمپانی PHILIPS نیز در این زمینه نمایش عالی داشته است و مدل های خود را به فرمت های مختلفی از فناوری HDR مجهز کرده است که در این بخش به Dolby Vision و HDR10+ می پردازیم. با پشتیبانی از این فناوری ها شما می توانید شاهد کیفیت بسیار عالی از نظر حجم جزئیات و کیفیت و دامنه رنگی باشید زیرا این فناوری ها به نحوی عمل می کنند که رنگ ها را واقعی تر جلوه می دهند و همچنین قادر هستند نمایش نور بسیار عالی می باشند.
نمایش نور در این مدل با کیفیت بسیار عالی صورت می گیرد زیرا تلویزیون فیلیپس مدل 65PUS7607 مجهز به صفحه نمایش LED می باشد و نورپردازی در این مدل با استفاده از این فناوری بسیار عالی صورت می گیرد. در نظر داشته باشید که این مدل با توجه به امکانات موجود می تواند گزینه ای عالی برای گیمینگ و بازی با کنسول بازی PS4 باشد.

کیفیت تصویر 4K UHD LED در تلویزیون فیلیپس 65PUS7607

سیستم صوتی در تلویزیون فیلیپیس مدل 65PUS7607 2022

تلویزیون در بین کالا های صوتی و تصویری قرار دارد و تنها کیفیت تصویر اهمیت ندارد و لازم است تلویزیون از صدای با کیفیت نیز بهره مند باشد و این موضوع مهم و ضروری به صورت کامل مورد توجه کمپانی PHILIPS قرار گرفته است و در تلویزیون فیلیپس مدل 65PUS7607 نیز از سیستم صوتی و فناوری های کاربردی بسیاری استفاده شده است که در ادامه به توضیح بیشتر در خصوص هر کدام از فناوری های موجود خواهیم پرداخت.
در این مدل از سیستم صوتی 2 کاناله با توان صوتی 20 واتی استفاده شده است و در نظر داشته باشید که این حجم از توان صوتی برای سایز های بزرگ از قبیل 65 اینچ بسیار مناسب نیست و همین موضوع سبب می شود که شرکت سازنده امکان اتصال به بلوتوث را به این مدل اضافه کند و با استفاده از این قابلیت شما می توانید به سیستم های صوتی جذابی از جمله ساندبار ها و سینما خانگی ها متصل شوید و با بهره گیری از آن ها توان صوتی بالاتر و همچنین صدای با کیفیت و قوی تری را دریافت کنید.
خلق صدای هماهنگ با تصویر وظیفه ای است که در این مدل بر عهده فناوری A.I. Sound گذاشته شده است و این فناوری قادر است به کامل ترین و عالی ترین شکل ممکن این وظیفه را انجام دهد و از بروز کوچک ترین ناهماهنگی در صدا و تصویر جلوگیری می کند. پشتیبانی از فناوری Dolby سبب جذابیت بیشتر و همچنین افزایش کیفیت صدا در این مدل خواهد شد و لازم به ذکر است گفته شود که PHILIPS TV 65PUS7607 با استفاده از فناوری Dolby Atmos قادر به خلق صدای فراگیر و 3 بعدی می باشد.
در بخش دیگر از فناوری های دالبی ( Dolby )، شاهد فناوری Dolby Bass Enhancement و Dolby Volume Leveller هستیم و لازم است در نظر داشته باشید که فناوری وظیفه دارد که حجم باس صدا را تقویت کند و این موضوع باعث رسا تر شدن صدا خواهد شد و از طرف دیگر باید در نظر داشته باشید که می توانید با استفاده از فناوری Dolby Volume Leveller شاهد تنظیم خودکار صدا باشید که می تواند برای مخاطب بسیار جذاب باشد.
از دیگر قابلیت های جذاب این مدل در بخش صدا می توان از فناوری Clear Dialogue نام برد و لازم به ذکر است گفته شود که این فناوری به حالتی عمل می کند که صدای گویندگان را تقویت می کند و باعث می شود دیالوگ های رد و بدل شده با کیفیت بالاتری به گوش مخاطب برسد و در نظر داشته باشید با استفاده از حالت Night mode می توانید در شب شاهد کیفیت متفاوتی از صدا باشید و این فناوری به نحوی فعالیت می کند که از اذیت شدن مخاطبین خود توسط صدای بلد جلوگیری به عمل می آورد.

سیستم صوتی در تلویزیون فیلیپیس مدل 65PUS7607 2022

امکانات هوشمند در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ مدل 65PUS7607 2022

تلویزیون های فیلیپس 2022 از نظر نوع سیستم عامل مورد استفاده بسیار عالی هستند و لازم به ذکر است گفته شود که همواره این کمپانی سعی دارد با استفاده از سیستم عامل های با کیفیت و کاربردی، دست کاربران را از نظر امکانات مورد استفاده باز نگه دارد و این موضوع در رابطه با تلویزیون فیلیپس 65 اینچ مدل 65PUS7607 به صورت کامل صدق می کند و در ادامه به نوع سیستم عامل مورد استفاده و دیگر قابلیت های SMART این مدل خواهیم پرداخت.
تلویزیون فروکی اسمارت ، مجهز به سیستم عامل SAPHI می باشد که از نظر امکانات و قابلیت در سطح پایین تری از سیستم عامل اندریود قرار دارد و در سری 7 تلویزیون فیلیپس اکثرا از سیستم عامل SAPHI استفاده می شود. از سری قابلیت های این مدل می توان به قابلیت Simply Share اشاره داشت و لازم به ذکر است گفته شود که این قابلیت به نحوی عمل می کند کند کاربران قادر به اشتراک محتوا با تلویزیون می باشند و لازم است در نظر داشته باشید با وجود این قابلیت می توانید از طریق گوشی های هوشمند هر نوع محتوایی را اعم از صوتی و تصویری روی این مدل بارگذاری کنید.
قدرت پردازش محتوا ها در این مدل از سطح قابل قبولی برخوردار می باشد زیرا در این مدل از پردازنده پردازنده 2 هسته ای استفاده شده است و در خصوص دیگر ویژگی های این مدل باید گفته شود که از کنترل هوشمند مخصوص و انواع برنامه های پیش فرض جذاب از جمله یوتیوب و نتفلیکس و مرگر وب بهره می گیرد که دسترسی عالی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

امکانات هوشمند در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ مدل 65PUS7607 2022

سخن آخر

تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS7607 2022 برای کسانی که به دنبال دریافت کیفیت بالا با قیمت مطلوب هستند گزینه ای عالی می باشد و برای هر سبک سلیقه و هر استفاده ای یک انتخاب مطلوب به حساب می آید و از سری ویژگی های این مدل می توان به پردازنده با کیفیت و کیفیت تصویر 4K UHD LED اشاره داشت و همچنین نباید از خاطر برد که این مدل از نظر کیفیت صدا بسیار عالی عمل کرده است و صدا را با کیفیت بسیار عالی به گوش مخاطب می رساند.
طراحی و شکل ظاهری این مدل بسیار مدرن و شیک می باشد و علی غم سادگی که این مدل از آن بهره می گیرد، دارای ترکیب بسیار جذابی از سادگی و مدرنیته می باشد و با قابلیت نصب بر روی دیوار می تواند فضای مورد استفاده را بیش از حد اشغال نکند و محیط شما را بزرگ تر نشان می دهد. شما می توانید در صورت تمایل به خرید تلویزیون فیلیپس از گناوه و همچنین خرید تلویزیون فیلیپس از بانه به سایت اصلی کالا مراجعه کنید و لازم به ذکر است گفته شود که سایت اصلی کالا هم در بانه و هم در گناوه دفتر فروش دارد و شما می توانید تجربه یک خرید لذت بخش را با اصلی کالا داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PHILIPS TV 65PUS7607 2022

مشخصات

مدل کامل
PUS7607
سری
7607
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
نور پس زمینه
دارد
کیفیت تصویر
4K UHD LED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
حالت های صدا
Dolby Atmos
نوع سیستم عامل
Saphi صافی
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145x87x29
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65pus7607
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
تنظیمات حالت صدا
دارد
موتور تصویر
Pixel Precise Ultra HD
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
PUS7607
سری
7607
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
نور پس زمینه

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K UHD LED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
حالت های صدا
Dolby Atmos

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Saphi صافی
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
145x87x29

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65pus7607
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
تنظیمات حالت صدا
موتور تصویر
Pixel Precise Ultra HD
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم