تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PUS8007 2022

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PUS8007 2022

  • سیستم عامل اندروید Android
  • رزولوشن 3840*2160 پیکسل
  • نوع صفحه نمایش LED
  • رفرش ریت 50 هرتز
  • توان خروجی 20  وات
  • پردازنده P5 Gen6
  • کیفیت تصویر 4K
  • سال ساخت 2022
  • لینک سایت اصلی کلیک کنید
ادامه مطلبShow less
35,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
PHILIPS TV 55PUS8007 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4Kمدل 55PUS8007 2022

باتوجه به افزایش برند های موجود در بازار، امروزه به سختی می توان یک تلویزیون مناسب و کار آمد که از هر لحاظ دارای امکانات و کیفیت باشد را تهیه نمود اما امروز در این مطلب می خواهیم یکی از تلویزیون های برند فیلیپس برای اطلاع و آگاهی بیشتر برای شما که قست خرید تلویزیون را دارید معرفی کرده و شما را از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد اگاه کنیم. Philips جزء محبوب ترین و پرطرف دار ترین برند های موجود است که تلویزیون های خود را بر اساس کیفیت بالا و امکانات جدید و پیشرفته ارائه می دهد.

می توان با داشتن یک تلویزیون فیلیپس از نهایت کیفیت آن لذت برد. مدل جدید 55PUS8007 از تولیدات بروز این کمپانی است که در سال 2022 تولید و معرفی شده است. این محصول پیشرفته دارای کیفیت بالا در تصویر، صدا و دیگر امکانات پیشرفته می باشد. از ویژگی ها و قابلیت های مهم آن می توان به سیتسم عامل و پردازنده ی پیشرفته آن اشاره کرد، مواردی همچمون طراحی و ساختار بدنه این محصول کاملا خاص و ویژه است. سطح بدنه آن صاف و شفاف است و نمایشگر آن فوق العاده جلوه ای شیک و مدرن دارد.

فریم باریک تلویزیون 55 اینچ مدل 55PUS8007 در ایجاد حس بهتر برای بیننده در هنگام تماشای تصویر نقش دارد. Ambilight آمبی لایت فناوری جدید و پیشرفته است که فیلیپس در تلویزیون های سری جدید خود از آن بهره برده است. این فناوری منحصر به فرد لذت تماشا را چند برابر می کند، باوجود LED های موجود در پشت تلویزیون از خود نور تولید می کنند و آن را در پشت پخش می کند می توان به تجربه ای جدید و جذاب دست یافت. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K است و رزلوشن آن 3840X2160 پیکسل است که با این وجود می توان وضوح و شفافیت را در تصویر دید.

پنل VA از دیگر ویژگی های این تلویزیون هوشمند است که علاوه بر ایجاد زاویه دید گسترده موجب نمایش بهتر تصویر محتوا از لحاظ میزان رنگ و روشنایی و کیفیت بهتر می شود. کیفیت صدای خارق العاده این محصول مجهز به 2 عدد کانال صوتی و 20 وات توان خروجی صدا مجهز می باشد.

این تلویزیون در کنار کیفیت صدایی خارق العاده که بهره برده است وجود تکنولوژی Dolby Atmos قادر به پخش و تولید صدایی سینمایی و گسترده می باشد. امکانات هوشمند این تلویزیون یکی از قابلیت های بینظر در این محصول می باشد که یکی از این امکانات هوشمند وجود یوتوب می باشد که با این وجود می توانید ساعت ها از تماشای انواع محتوا های مختلف لذت ببرید.

فیلیپس یک برند مشهور بوده که باعرضه و معرفی این محصول منحصر به فرد خود توانسته مورد جلب توجه بسیار از مخاطبان به خصوص کاربر هایی که علاقه شدید به گیمینگ دارند همچنین با وجود صفحه نمایش 55 اینچ می توانید اوج لذت شگفت آور را با این محصول برند فیلیپس کسب کنید.

وجود صفحه نمایش 55 اینچ یکی از فوق العاده ترین اندازه را در بر گرفته است که با وجود دو روش نصب که برای کاربر تعبیه شده است می توانید با وجو پایه دو شاخه نصب و سپس در روش دوم با استفاده از قلام همراه در بسته بندی می توانید تلویزیون هود را بر روی دیوار نصب نمایید که در این صورت بلکه دارای ساختار کم ضخامت می باشد ام کمترین فضا را می گیرد.

سیستم عامل آندروید قطعا تمامی ما با آن آشنایی کامل را دایم و با ساختار کلی آن نیز نهایت شناخت را داریم این سیستم عامل آندروید که در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4Kمدل 55PUS8007 2022 تعریف شده است که مجهز به ساختاری فوق العاده عالی با امکانات پیشرفته و بروز می باشد.

یکی از قابلیت و ویژگی این سیستم عامل وجود پشتیبانی بوده که جدا از امکانات خود قابلیت پشتیبانی از سایر موارد دگیر که توسط کاربر وارد می شود را دارد. درگاه و پورت های ارتباطی تعبیه شده شامل 2 عدد پورت USB و 4 عدد پورت HDMI می باشد و اعم با وجود پورت فوق العاده پورت HDMI 2.0b می تواند درگاه فوق العاده عالی برای گیمینگ باشد که چنانچه با وجود آن از تمامی امکانات گیم برخودار می شوید.

در کنسول بازی که توسط سیستم عامل پشتیبانی می شود وجود رفرش ریت 50 هرتز می تواند هر ثانیه صحنه ها را بروز کرده و در کنار آن نیز کیفیت تصویر را شفاف سازد این قابلیت می تواند لذت و کیفیت گیم را چند برابر کند. پردازنده نیز یک قطعه اساسی و مهم در تلویزیون می باشد که به عنوان پردازنده مرکزی نیز شناخته شده است.

تلویزیون مدل 55PUS8007 مجهز به نوع CPU، P5 Gen6 می باشد. پردازشگر P5 Gen6 از جدید ترین نخسه بهره مند شده شده است که با وجود قرار گیری آن در تلویزیون نیز از نظر تجزیه و تحلیل مجهز به سرعت و کیفیت فوق العاده می باشد. همانطور که در معرفی این محصول خارق العاده بیان کردیم فیلیپس شاهکار ترین طراحی و سره جدید 8 خود را در 2022 روانه بازار کرد که ما در این مطلب معرفی کلی از این محصول هوشمند داشتیم برای دریافت اطلاعات کامل در ادامه معرفی این مقاله با ماهمراه باشید.

طراحی ظاهری و ساختار بینظیر تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4Kمدل 55PUS8007

فیلیپس یکی از برجسته ترین برند هایی است که با طراحی در سطح تلویزیون ها توانسته به عنوان بینظیر ترین کمپانی شناخته شود. تلویزیون فیلیپس 4K مدل 55PUS8007 مجهز به اندازه صفحه نمایش 55 اینچ و طراحی کلی صفحه نمایش تخت می باشد که در کنار آن با وجود دو پایه دوشاخه ای دارای توازن و مقاومت بالایی است.

ساختار کلی این TV به صورت شیک و مدرن می باشد چنانچه از نوع و جنس بدنه ای پلاستیک فشرده تولید شده است این نوع جنس بکار رفته شده دارای استحکام فوق العاده بالایی می باشد که با وجود ظربه های فیزیکی هیچ تغیری نکرده بلکه از وارد شدن ظربه به تلویزیون نیز جلوگیری می کند.

شکل ظاهری ساختار کلی تلویزیون 55 اینچ PHILIPS، مجهز به بدنه فریم و کم ضخامت است که در کلی ساختار آن از رنگ مشکی مات بهره گرفته است این عامل در طراحی ظاهری یکی از نکات مهم در انتخاب آن می باشد که با این وجود زیبایی خاصی را به مکان شما عزیزان می بخشد همچنین با وجود طراحی شیکی که در بر گرفته است این امکان را برای بانوان فراهم کرده است که به راحتی با سایر امکاناتی که در منزل خود دارند یکنواخت کنند.

این محصولی که روبروی شما عزیزان قرار دارد قطعا چیزی که شما را جلب کرده است وجود لامپ های رنگ پشت آن طراحی شده است می باشد که به ساختار کلی تلویزیون جذابیت منحصر به فردی ارتقا داده است. این لامپ های رنگی یا به عنوان دیگر لامپ های ال ای دی LED به عنوان Ambilight آمبی لایت شناخته شده اند که این فناوری در صورت پخش موسیقی یا سایر محتوا های دیگر رنگ عوض می کند.

کیفیت تصویر 4K با فناوری HDR در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4Kمدل 55PUS8007

کیفیت تصویر تلویزیون ها فیلیپس 2022 می توان گفت از خارق العاده ترین تولید و طراحی های این کمپانی و سایر برند های دیگر می باشد، چنانچه وجود و کارایی این کیفیت تصویر که تلویزیون 55 اینچ PHILIPS ارائه می دهد کاربر را به طور مستقیم در نگاه اول در خود غرق می کند.

وجود نوع کیفیت تصویر 4K در تلویزیون مدل 55PUS8007 می توان به عنوان منحصر به فرد ترین امکانات آن نام برد، این کیفیت تصویر فورکی یکی از بروز ترین نوع کیفیت تصویر و محتوا می باشد که محتوا، تصاویر به به شیوه طبیعی و زنده نمایش می دهد.

بعد از کیفیت تصویر نوع صفحه نمایش یکی از نکات مهم در تلویزیون ها به شمار می رود که در هنگام انتخاب و خرید تلویزیون باید به آن توجه کرده چنانچه وجود و نوع صفحه نمایش اهمیت بالایی در ارائه و نمایش تصاویر را دارد. نوع صفحه نمایش تعریف شده در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ، از نوع LCD بهره گرفته است همچنین این نوع صفحه نمایش یکی از رایج ترین نوع می باشد که اکثر از تلویزیون ها از آن بهره گرفته اند و با وجود کیفیت صفحه نمایش که ارائه می دهند از بهترین نوع آن ها نیز به شمار می رود.

پنل یکی بخش دیگری در صفحه نمایش تلویزیون است که در این محصول خارق العاده از نوع VA بهره برده، یکی از ویژگی های این نوع پنل وجود مصرفی انرژی کم می باشد و همچنین در کنار آن سرعت پاسخ دهی بالایی رانیز دارد. وضوح در تصاویر یکی از نکته های مهم و حائز اهیمت می باشد این وضوح با استفاده از رزلوشن تعریف شده در صفحه نمایش ایجاد می شود. تعداد پیکسل تعریف شده در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4Kمدل 55PUS8007 دارای 38402160X پیکسل می باشد.

این پیکسل ها به صورت نقطه های ریزی در صورت نمایش صفحه LCD تلویزیون بر روی صحنه، محتوا قرار می گیرد که این کارایی سبب وضوح بیشتر تصاویر می شود. رفرش ریت یکی از اصلی ترین طراحی در تلویزیون به شمار می رود که با وجود آن بلکه سرعت و کارایی تلویزیون افزایش می دهد همچنین نرخ و برزو رسانی هر دقیقه تصاویر را نیز بر عهده دارد اما در کنار این کارایی بینظیر نیز کیفیت تصویر را شفاف و روان می سازد وجود 50 هرتز رفرش ریت در این محصول خارق العاده از بینظیر ترین امکانات آن به شمار می رود. وجود فناوری HDR که مخفف محدوده دینامیک بالا می باشد، وجود فناوری HDR در کیفیت تصویر یکی از خارق العاده ترین ویژگی های آن می باشد چنانچه اچ دی ار یکی از بی شمار ترین رنگبندی ها را در بر گرفته است و با پشتیبانی از سایر فرمت های HDR10/HDR10+/HLG/Dolby Vision می تواند خارق العاده و شاهکار ترین کیفیت تصویر را برای مخاطبان به آرمغان آورد.

کیفیت صدای خارق العاده با تکنولوژی Dolby Atmos در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4Kمدل 55PUS8007

کیفیت صدا با وجود فناوری و سایر امکاناتی که برای این بخش در تلویزیون تعریف شده است می توان تنظیم کرد اما جود پخش صدا خار قالعاده و کیفیت صدایی بینظیر می توان یکی از عالی ترین امکانات تلویزیون به شمار رود. تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4Kمدل 55PUS8007 مجهز به 2 عدد کانال صوتی با توان خروجی صدایی 20 وات می تواند شما عزیزان را از فوق العاده ترین پخش صدا بهره مند کند و اعم تجربه کسب نشدنی را به آرمغان آورد.

فیلیپس در کنار این امکانات تکنولوژی Dolby Atmos و سایر فناوری های دیگر که مانند Auto Volume Leveller را تعریف کرده است که کارایی این دو فناوری به این صورت می باشد که با وجود قابلیت Auto Volume Leveller می تواند به صورت خودکار ولوم صدا را تنظیم می کند، همچنین باوجود تکنولوژی Dolby Atmos صدایی گسترده و فراگیر را در محیط پخش می کند.

درگاه و پورت های تعبیه شده تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4Kمدل 55PUS8007

درگاه ها شامل پورت هایی می باشد که با وجود آن می توانید سایر امکانات جانبی را به تلویزیون خود متصل کنید. تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4Kمدل 55PUS8007 مجهز به 2 عدد پورت USB و 4 عدد پورت HDMI می باشد همچنین در کنار این درگاه های خارق العاده وجود پورت HDMI 2.0b یکی از بینظیر ترین کارایی را در بر گرفته است که برای حالت گیمینگ می توانید از آن استفاده نمایید.

اما با وجود سیستم عامل خارق العاده که از فرمت شبکه بی سیم وای فای (WI-FI) و بلوتوث (Bluetooth) پشتیبانی می کند که با وجود فرمت وای فای می تواند اتصال بین گوشی و تلویزیون هوشمند خود را در کمترین تایم انجام دهید.

سیستم عامل آندروید Android در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PUS8007

سیستم عامل تعریف شده در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PUS8007 شامل آندروید می باشد که یکی از پیشرفته ترین نوع سیستم عامل ها به شمار می رود. سیستم عامل شامل تمامی محتویاتی می شود که به آن دسترسی یا اعم به عنوان سرگرمی از آن استفاده می کند این سیستم عامل یکی از بروز و پیشرفته ترین نخسه های بروز می باشد که با تکنولوژی هایی که برای سایر قطعه ها تعریف شده است می تواند کیفیت فوق العاده عالی را فراهم کند و اعم در کنار آن ساختار طراحی شده بینظیر آن یکی از ویژگی هایی منحصر به فرد آن می باشد که دارای ساده ترین دسترسی می باشد.

پردازنده قدرتمند تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PUS8007

پردازنده به عنوان یک پردازشگر یا CPU مرکز شناخته شده است که طراحی آن به صورت تراشه ای کوچک و کم ضخامت می باشد. این تراشه یا به عبارتی دیگر CPU منبع تمامی تجزیه و برسی هایی می باشد که دستور العمل ها به صورت داده به آن وارد شده است و سپس از برسی آن نتیجه را با توجه به طراحی که از قبل برای آن تعین شده است ارائه می دهد.

پردازنده در تلویزیون ها از قطعه اصلی نام برده شده است که با توجه به نوع آن می توان میزان قدرت و تجزیه تحلیل آن تشخیص داد. طراح و تولید کننده گان کمپانی PHILIPS در تلویزیون 55 اینچ 4K مدل 55PUS8007 از نوع پرازشگر P5 Gen6 بهره گرفته است. این پردازنده P5 Gen6 یکی از نخسه های بروز طراحی شده CPU می باشد که اعم منبع قدرت و برسی ها در کمترین ثانیه می باشد و قا در به تجزیه و تحلیل محتوا ها زیاد با سرعت فوق العاده عالی نیز است.


سایر امکانات هوشمند تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PUS8007

همانطور که بیان کردیم فیلیپس این بار جدید ترین نخسه سری 8 خود را در سال 2022 را معرفی کرد چنانچه با وجود بیان امکانات هوشمند در تلویزیون 55 اینچ 4K مدل 55PUS8007 توانسته از رده خرید مخاطبان در اولیت قرار گیرد. یکی این امکانات هوشمند شامل قابلیت یوتوب می باشد که یکی از بینظیر ترین قابلیت ها در این محصول به شمار می رود، با وجود قابلیت یوتوب که در این تلویزیون تعریف شده است ساعت ها می توانید فیلم و سریال اعم و سایر محتواهای دیگر را بدونه هیچ محدودیتی تماشا کنید. وجود دستیار صوتی الکسا یکی از کارایی های فوق العاده برای کاربر ایجاد کرده است که با وجود ریموت کنترل هوشمند می توانید جستجو و سایر اطلاعات دیگر را از این طریق به صورت صوتی به تلویزیون خود وارد کنید.


کلام آخر...

تلویزیون، یکی از محبوب ترین کالا های موجود در بازار است که هر فرد و هر خانه به یکی از مدل های آن نیاز دارد. برای خرید تلویزیون می توان به یک سایت معتبر و فابل اعتماد مراجعه کرد و از داشتن یک تلویزیون فول امکانات با نهایت کیفیت لذت برد. در این رابطه می توان به بهترین نمونه های موجود در بازار اشاره کرد که تلویزیون های فیلیپس می باشند. فیلیپس از برند های شناخته شده است که کیفیت و امکانات را در محصولات خود برای ایجاد رضایت بیشتر مشتری فراهم آورده است.

تلویزیون 55 اینچ فیلیپس مدل 55PUS8007 از جدید ترین سری های تولید شده در سال 2022 است. این مدل همانطور که در توضیحات اولیه گفته شد از بیشترین و پیشرفته ترین قابلیت ها و ویژگی های موجود در بخش ها و قسمت های مختلف بهره می برد. برای خرید تلویزیون از بانه می توانید از طریق سایت اصلی کالا اقدام کنید و برای ارتباط با کارشناسان ما به شماره های تماس موجود در سایت مراجعه فرمایید. خریدی بی دغدغه و آسان را می توان با ASllikala تجربه کرد...

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PHILIPS TV 55PUS8007 2022

مشخصات

مدل کامل
PUS8007
سری
8007
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینج
نوع صفحه نمایش
LCD
نوع پنل
VA
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Filmmaker Mode HGiG
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
اندروید Android
دستیار صوتی
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط دوشاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55PUS8007
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos Dolby Digital (AC-3) Dolby Digital Plus (E-AC-3) Dolby AC-4
موتور تصویر
P5 Gen6
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
دارد
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi 5 – 802.11ac
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
PUS8007
سری
8007
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینج
نوع صفحه نمایش
LCD
نوع پنل
VA

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Filmmaker Mode HGiG

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
دستیار صوتی
قابلیت ضبط برنامه (PVR)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط دوشاخه
قابلیت نصب روی دیوار

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55PUS8007
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos Dolby Digital (AC-3) Dolby Digital Plus (E-AC-3) Dolby AC-4
موتور تصویر
P5 Gen6
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
HEVC Codec
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi 5 – 802.11ac
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم