تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8007 2022

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8007 2022

  • سیستم عامل اندروید Android
  • رزولوشن 3840*2160 پیکسل
  • نوع صفحه نمایش LED
  • رفرش ریت 50 هرتز
  • توان خروجی 20  وات
  • پردازنده P5 Gen6
  • کیفیت تصویر 4K
  • سال ساخت 2022
  • لینک سایت اصلی کلیک کنید
ادامه مطلبShow less
53,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
PHILIPS TV 65PUS8007 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8007 2022

فیلیپس از برند های معروف قدیمی است که سال هاست در عرضه تولید و طراحی رده تلویزیون ها فعالیت می کند. فیلیپس هر بار با پیشرفت زیمنه تکنولوژی و فناوری تمامی امکانات خود را بروز کرده و سپس کیفیت آن ها را چند برابر ساخته است. تلویزیون یکی از معیار های مهم در تمامی خانه های امروزه می باشد و اعم به عبارتی دیگر با وجود پیشرفت زمینه تکنولوژی ها جود تلویزیون های هوشمند در خانه های پیشرفته یکی از جذاب ترین پیشرفت های صنعت تکنولوژی و فناوری می باشد که با وجو طراحی و تولیدی که کمپانی فیلیپس در سال جدید معرفی کرده است نیز از این دسته که معرفی کردیم به شمار می رود.

این کمپانی در سال 2022 توانسته خارق العاده ترین محصول خورا با بازار ارائه دهد که این بار ما قست معرفی مدل 65PUS8007 را داریم و قطعا در ادامه به سایر امانات آن آشنا خواهید شود. تلویزیون فیلیپس 4Kمدل 65PUS8007 مجهز به سایز صفحه نمایش 65 اینچی و طراحی صفحه تخت می باشد.وجود کیفیت تصویر فورکی 4K در این محصول از شاهکار ترین کیفیت و نمایش برخودار است. همچنین نوع صفحه نمایش به کار رفته در آن از نوع LED بهره گرفته است، این نوع صفحه نمایش یکی از پیشرفته ترین نوع ها می باشد که فیلیپس در این محصول خود به کار برده است.

وجود پنل VA در این محصول از شاهکار ترین طراحی ها است که قابلیت ایجاد زاویه دید گسترده را دارد و در کنار آن تمامی محتوای صفحه نمایش با کیفیت خارق العاده تنظیم و نمایش دهد. و جود تعداد پیکسل قرار گرفته بری روی صفحه نمایش سبب می شوند وضوح کاملی از صحنه ها ایجاد شود که با وجود 38402160X پیکسل خارق العاده ترین مضوح در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. طراحی و ساختار این محصول دارای شیک ترین و مدرن ترین ساختار می باشد که با وجود بدنه کم ضخامت و فریم باریک می تواند یکی از منحصر به فرد و عالی ترین انتخاب ها برای خانه خود و فضای باز باشد.

وجود لامپ های ال ای دی LED در قسمت پشت تلویزیون که به عنوان Ambilight معرفی شده است زاویه دی را به شیوه منصر به فرد و شیک تبدیل می کند و همچنین یکی از ویژگی های آمبی لایت تغیر رنگ آن بوده که هر بار با عوض شدن صحنه ها یا پخش موسیقی آمبی لایت ها رنگ عوض می کنند. کانال صوتی از دیگر قابلیت و قطعه های بیسار مهم در تلویزیون به شمار می رود که با وجود 2 عدد کانال صوتی و 20 وات توان خروجی صدا می تواند تجربه عالی و تکرار نشدنی را به آرمغان آورد.

فیلیپس با طراحی کیفیت صدا و تعریف تکنولوژی Dolby Atmos در این بخش می تواند تولید صدا به صورت سینما، گسترده و فراگیر باشد. وجود دستیار صوتی الکسا امکان جستجوی صوتی اعم نیز از راه دور را برای کاربر فراهم می کند. اما یکی از این امکانات هوشمند که شامل سرگرمی می باشد وجود یوتوب می باشد که توسط سیستم عامل از این قابلیت های هوشمند و سایر کارایی آن ها پشتیبانی می کند. یوتوب در تلویزیون 65 اینچ فیلیپس بدونه هیچ گونه محدودیت سینی در هر محتوایی ساعت ها می توانید فیلم و سایر موارد دیگر را مشاهده کنید.

سیستم عاما و پردازنده نیز می توان به عنوان هوشمند و بروز ترین امکانات فیلیپس 65 اینچ 4Kمدل 65PUS8007 به شمار می رود. وجود سیستم عامل آندروید در تلویزیون می توان از خارق العاده ترین امکانات نام برد چنانچه دارای ساختاری بینظر و بروز می باشد. این محصول دارای نوع پردازنده P5 Gen6 می باشد این پردازشگر مجهز به قدرت بینظیری می باشد که چنانچه قادر به تجزیه و تحلیل در کمترن ثانیه می باشد. پورت های موجود طراحی شده در قصمت پشتی تلویزیون دارای 2 عدد پورت USB و 4 عدد پورت HDMI می باشد.

اما یکی از درگاه های قابلیت تعریف HDMI 2.0b می باشد که با این وجود می توانید از قابلیت گیمینگ بهره ببرید. PHILIPS تا به امروز توانسته در رده بروز و هوشمند ترین تولیدات اعم تلویزیون ها قرار گرفته است اما با وجود به کاربردن تکنولوژی های جدید نیز تمامی محصولات آن در بازار به عنوان هوشمند شناخته شده است. کیفیت تصویر و سایر فرمت های آن که شامل HDR10/HDR10+/HLG/Dolby Vision می باشند که قادر به تنظیم صفحه نمایش خارق العاده را دارند.

همچنین با وجود تکنولوژی HDR در کیفیت تصویر به عنوان شاهکار ترین تکنولوژی شناخته شده است. ظاهر خارق العاده این تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4Kمدل 65PUS8007 2022 یکی از با کیفیت و خارق العاده ترین ساختار و ظاهر را در بر گرفته است چنانچه با رنگی که در ساختار بدنه آن به کار رفته به راحتی می توانید  با سایر امکانات خانه خود هماهنگ کنید. ظاهر طراحی شده پایه آن به صورت پایه دو شاخه ای تولید شده است که همچنین از رنگ مشکی بهره گرفته است، پایه دوشاخه این تلویزیون سبب شده تا در برابر انواع ضربه های فیزیکی از مقاومت و استحکام بالایی برخودار باشد. اگر شما هم مانند سایر افراد مجذوب این محصول خارق العاده شده اید در ادامه معرفی این مقاله با ما همراه باشید.


طراحی ظاهری و ساختار بینظیر تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8007

طراحی ساختار بدنه تلویزیون از ویژگی های مهم است که وجود استحکام و مقاومت در این محصول باید بالا باشد چنانچه با طراحی نازکی که دارد باید در کنار آن نیر استحکام در بدنه آن تعریف شده باشد. تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4Kمدل 65PUS8007 دارای بدنه ای از جنس پلاستیک مرغوب و بدنه ای فریم می باشد. وجود بدنه فریم باریک، کم ضخامت از جذاب ترین طراحی های ایجاد شده در این تلویزیون فیلیپس است که سسب شده نگاه های کاربران را به خود جلب کند.

همچنین وجود رنگ مشکی به کار رفته شده به صورت کلی در تمامی ساختار آن از زیبا ترین جلوه ها را ایجاد کرده است. وجود صفحه نمایش 65 اینچی با طراحی صفحه کلی به صورت تخت می باشد که با سایر که برای آن تعریف شده است می توانید برای محیط های بزرگ و متوسط مورد استفاده قرار دهید و همچنین وجود دو روش نصب که دومین روش می توانید با استفاده از قلام همراه به دیوار نصب نمایید کمترین فضای مکان شما را در بر می گیرد. کمپانی PHILIPD از نظر وجود و ارائه تکنولوژ و طراحی، تولید ساختار از بروز ترین شرکت هایی است که هر بار با عرضه کردن جدید ترین محصول خود تمامی مخاطبان را شگفت زده می کند.

اگر به صفحه نمایش کلی یا ساختار پشت تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4Kمدل 65PUS8007 توجه کنید لامپ های ریز LED را مشاهده می کنید که طراحان شرکت فیلیپس این ال ای دی ها را به عنوان Ambilight آمبی لایت معرفی کرده اند سبب شده تا در جلوه زیبایی شیک ترین و مدرن ترین ایجاد کند و اعم در حالت تماشا کردن و وجود پخش صحنه ها رنگ های فناوری Ambilight آمبی لایت به طور مدوام عوض و پخش می شوند که لذت تماشا کردن تلویزیون را چند برابر می کند.


کیفیت تصویر 4K با فناوری HDR در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4Kمدل 65PUS8007

کیفیتتصویر ها مجهز به زیرمجموعه های بینظیر هستند که با وجود آن ها صحنه و محتوا ها را با وضوح و کیفیت بالاتری نمایش می دهند اما یکی از مهمترین اجزای صفحه نمایش نوع کیفیت تصویر به کارفته می باشد که اصلی ترین معیار در انتخاب یک تلویزیون با کیفیت تصویر منحصر به فرد می باشد. تلویزیون فیلیپس مدل 65PUS8007 با وجود اندازه صفحه نمایش 65 اینچ و کیفیت تصویر بهره گرفته از نوع 4K می تواند فوق العاده ترین کیفیت تصویر را برای شما عزیزان به وجود آورد.

پنل نیز از تشکیل دهنده سایر زیر مجموعه های کیفیت تصویر می باشد که از نوع VA بهره گرفته است. پنل VA مجهز به زاویه دید گسترده و موجب نمایش فوق العاده بینظیر صحنه ها از نظر کیفیت رنگ و روشنایی می شود. وجود رزلوشن 38402160X پیکسل می تواند وضوح کامل و بینظیری از صحنه ها در اختیار کاربر قرار دهد. علاوه بر رزلوشن تعریف شده رفرش ریت نیز یکی از عامل های مهم در صفحه نمایش به شمار می رود که با وجود 50 هرتز می تواند نرخ بروزرسانی صحنه ها را با کیفیت بالا نمایش دهد.

یکی از نکته هایی که باید به آن توجه نمود نوع صفحه نمایش به کار رفته می باشد که از نوع LED بهره گرفته است. نوع صفحه نمای ال ای دی LED می توان به عنوان بینظیر ترین نوع صفحه نمایش ها معرفی کرد. تکنولوژی HDR یکی از پیشرفته ترین فناوری هایی است که اکثری از تلویزیون ها از این تکنولوژی بینظیر برخودار هستند، HDR مخفف محدوده دینامیک بالا می باشد که صحنه و محتوا را با محدوده بالا تنظیم می کند. همچنین این فناوری HDR از سایر فرمت های HDR10/HDR10+/HLG/Dolby Vision نیز پشتیبانی می کند که هرکدام مجهز به کارایی منحصر به فرد خود می باشند.

فناوری HDR10 : این فناوری یا به عبارتی دیگر دارای میزان روشنایی 1000 نیت و عمق رنگ 10 بیت می باشد که اعم به عنوان SDR یا همان استاندار این اعمال بیان می شود، اما کارایی منحصر به فرد این HDR10 وجود ایجاد وضوح بیشتر و ایجاد روشنایی چند برابر در کنار کنتراست می باشد.

فناوری HDR10+ : این تکنولوژی بینظیر قادر به ارتقای حداکثر 4000 نیت که موجب می شود صفحه نمایش از تصویر های واقعی و بالا ترین کیفیت برخودار باشد.

فناوری Dolby Vision : این Dolby Vision ارتقا یافته تکنولوژی HDR10+ می باشد که با وجود 1000 نیت وعمق رنگ 12 بیت از ترکیب رنگی بی شمار و غنی بهره بردا است.

کیفیت صدای خارق العاده با تکنولوژی Dolby Atmos در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4Kمدل 65PUS8007

تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4Kمدل 65PUS8007 با دارا بودن ارائه کیفیت صدا و پخش فوق العاده در محیط به عنوان مجهز ترین امکانات می توان شناخت. این محصول دارای 2 عدد کانال صوتی با توان خروجی صدایی 20 وات می باشد. در کنار این امکاناتی که برای این محصول منحصر به فرد تعریف شده است وجود تکنولوژی Dolby Atmos موجب می شود صدا به صورت سینما خانگی فراگیر و یک سطح پخش شود اما یکی از بروز ترین فناووری Auto Volume Leveller که با استفاده از دالبی اتوموس می تواند به صورت خودکار وولوم صدا را تنظیم کند. همچنین روش قرار گیری این بلندگو ها یا به عبارتی دیگر وجود کانال های صورتی به صورت پایین طراحی شده اند که همین طراحی و تولید بینظیر در پخش صدا تاثیر گذاشته و سبب پخش صدایی رسا و گسترده می شود.


درگاه و پورت های تعبیه شده تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4Kمدل 65PUS8007

درگاه و پورت ها از کارایی خاصی در برقرار ارتبات بین تلویزیون و سایر امکانات هوشمند می باشد. تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4Kمدل 65PUS8007 دارای 2 عدد پورت USB و 4 عدد پورت HDMI است. درگاه HDMI 2.0b یکی از بنیظیر ترین پورت ها و اعم در عین حال نیز ظرور ترین پورت به شمار می رود که با وجود آن می توانید از قابلیت گیمینگ استفاده نمایید. اما جدا از ارتبات که با استفاده از پورت های تعریف شده وجود فرمت های بی سیم وای فای (WI-FI) و بلوتوث (Bluetooth) می توانیداز این طریق نیز گوشی هوشمند خود را نیز به تلویزیون نیز وصل نمایید و همچنین با وجود بلوتوث قابلیت پخش آهنگ را نیز برای کار بر به آرمغان آورده است.


سیستم عامل آندروید Android در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4Kمدل 65PUS8007

سیستم عامل آندروید یکی از بینظیر ترین رده سیستم عامل ها می باشد. آندروید دارای ساختاری پیشرفته و دسترسی های متفاوت و در عین حال نیز از پیشرفته ترین امکانات نیز برخودار می باشد. فیلیپس با در نظر گرفته کیفیت بالا در تلویزیون 65 اینچ 4Kمدل 65PUS8007 از سخت ترین قطعات و نرم افزار ها بهره گرفته است که یکی از این طراحی و تعبیه های بینظیر وجود سیستم عامل آندروید Android می باشد. سیستم عامل مجهز به ساختار تمامی دسترسی در تلویزیون می باشد که با اینج وجود ساختار طراحی شده می توانید از کارایی و فناوری های تعریف شده بهره مند شوید.

پردازنده قدرتمند تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4Kمدل 65PUS8007

پردازنده یا CPU یکی از شناخته ترین تراشه هایی است که در قصمت داخلی پشت تلویزیون تعبیه شده است. پردازشگر به عنوان بخش مرکز تلویزیون نیز شناخته شده است که تمام دستور العمل ها در مرحله اول به این تراشه مرکزی وارد می شود. تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4Kمدل 65PUS8007 مجهز به پردازنده قدرتمند P5 Gen6 می باشد، این نوع پردازنده به کار رفته شده در تلویزیون 65 اینچ فیلیپس می توان از معیار های خارق العاده در آن به شمار رود چنانچه سرعت و عملکردی که برای تلویزیون به آرمغان می آورد سبب می شود تمامی تجزیه تحلیل ها با کیفیت خارق العاده نمایش داده شود. پردازنده ها بخش اصلی در هر محصولی می باشند چنانچه تمامی کارایی که تلویزیون و سیستم عامل آن در اختیار کار بر قرار داده است توسط پردازنده تجزیه تحلیل می شود.


سایر امکانات هوشمند تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4Kمدل 65PUS8007


تلویزیون 65 اینچ 4Kمدل 65PUS8007 یکی از جدید ترین طراحی و تولید سری جدید 8 برند فیلیپس می باشد که در سال 2022 به بازار عرضه کرده است. این محصول خارق العاده مجهز به امکانات هوشمند می باشد و همچنین به عنوان تلویزیون هوشمند نیز شناخته شده است. دستیار صوتی الکسا یکی از منحصر به فرد و هوشمند ترین امکانات تلویزیون مدل 65PUS8007 است که کارایی آن به این صورت می باشد با وجود ریموت کنترل جادویی می توانید داده ها را به صورت صوتی مانند جستجو و سایر دستورات را بر روی تلویزیون خود از این طریق وارد کنید.

قطعا تمامی ما با فناوری گیمینگ آشنایی داریم و اعم این قابلیت در سال های اخیر به قصمت سرگرمی های تلویزیون ها اضافه شده است سبب شده کاربران بی شماری را به سمت خود جذب کند. وجود قابلیت گیمینگ در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4Kمدل 65PUS8007 به عنوان خارق العاده ترین بخش سرگرمی شناخته شده است که با وجود رفرش ریت 50 هرتز فوق العاده ترین کیفیت تصویر را ارائه می دهد. وجود پورت HDMI 2.0b که به منظور استفاده از گیمینگ طراحی شده است.

کلام آخر...

PHILIPS، از منحصر به فرد ترین برند ها در عرضه تلویزیون های هوشمند می باشد که بینظیر ترین محصولات خود را که شامل سری 8 می شوند در سال 2022 به بازار عرضه و معرفی کرد. کیفیت تصویر به کار رفته شده در تلویزیون 65 اینچ فیلیپس به جرئت می توان گفت از شاهکار ترین صفحه نمایش هایی است که تا به حال آن را تماشا کرده است.

تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4Kمدل 65PUS8007 مجهز به کیفیت صدایی سینمایی که با وجود تکنولوژی Dolby Atmos ایجاد می شود به آرمغان آورد در کنار پخش صدا به صورت سینما خانگی نیز قابلیت پخش صدا را به صورت گسترده و یک سطح را نیز دارد. برای دسترسی کامل به این تلویزیون بینظیر می توانید از طریق سایت ASllikala اقدام یا با وجود شماره تماس های درج شده بر روی سایت می توانید از طریق وات ساپ با کار شناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PHILIPS TV 65PUS8007 2022

مشخصات

مدل کامل
OLED8007
سری
8007
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینج
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
WOLED
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Filmmaker Mode HGiG
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
اندروید Android
دستیار صوتی
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط دوشاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65OLED907
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos Dolby Digital (AC-3) Dolby Digital Plus (E-AC-3) Dolby AC-4
موتور تصویر
P5 Gen6
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
دارد
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi 5 – 802.11ac
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
OLED8007
سری
8007
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینج
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
WOLED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Filmmaker Mode HGiG

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
دستیار صوتی

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط دوشاخه
قابلیت نصب روی دیوار

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65OLED907
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos Dolby Digital (AC-3) Dolby Digital Plus (E-AC-3) Dolby AC-4
موتور تصویر
P5 Gen6
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
HEVC Codec
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi 5 – 802.11ac
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم