تلویزیون فیلیپس 70 اینچ 4K مدل 70PUS8007 2022

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8007 2022

  • سیستم عامل اندروید Android
  • رزولوشن 3840*2160 پیکسل
  • نوع صفحه نمایش LED
  • رفرش ریت 50 هرتز
  • توان خروجی 20  وات
  • پردازنده P5 Gen6
  • کیفیت تصویر 4K
  • سال ساخت 2022
  • لینک سایت اصلی کلیک کنید
ادامه مطلبShow less
65,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
PHILIPS TV 70PUS8007 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 70 اینچ 4K مدل PUS8007 202270

فیلیپس یکی از برند های مشهور در وارد کردن تلویزیون ها می باشد، چنانچه طراحی و تولید که در تمامی قطعات اعم ویژگی های محصولات خود ارائه می دهد تا بتواند تمامی نیاز مخاطبان را بر آورد کند. کمپانی عظیم Philips در 2022 توانسته یکی از محصولات شاهکار و هوشمند خود را معرفی کند که شامل مدل 70PUS8007 می باشد.

تلویزیون فیلیپس 4K مدل PUS8007 70 دارای صفحه نمایش 70 اینچ و طراحی ساختار صفحه نمایش تخت می باشد. این محصول خارق العاده دارای کیفیت تصویر فورکی 4K می باشد که قادر است کیفیت تصویر با صحنه های فوق العاده زیبا و شفاف نمایش دهد.

اما وجود رزولوشن یکی از ضروری ترین امکانات در صفحه نمایش تلویزیون به شمار می رود که با رزلوشن 3840X2160 پیکسل می تواند وضوح منحصر به فردی از کیفیت صحنه ها را نمایش دهد. همچنین وجود رفرش ریت که قادر به بروز کردن هر لحضه صحنه ها را دارد با وجود 50 هرتز می تواند کیفیت تصویر را بلکه چند برابر می کند ام حتی وضوح کوچیک ترین جزئیات را نیز نمایش می دهد. نوع صفحه نمایش تعریف شده در تلویزیون فیلیپس 70 اینچ از نوع ال ای دی LED، بهره گرفته است که چنانچه صفحه نمایش ال ای دی یکی از پیشرفته و خارق العاده ترین نوع صفحه نمایش ها می باشد.

یکی از ویژگی های مهم در تلویزیون قطعا زاویه دید آن می باشد که باوجود پنل VA در این محصول خارق العاده زاویه دید گسترده را ایجاد می کند. شرکت فیلیپس یکی از هوشمند ترین برند هایی می باشد که با هر قدم در طراحی و تولید خود در محصولات از فوق العاده ترین امکانات بهره می برد و با در نظر گرفته تا حدودی نیازز های کاربر دسترسی ها را ایجاد کرده و بینظیر ترین امکانات و قابلیت ها را ارائه داده است که یکی از نمونه های هوشمند این برند تلویزیون فیلیپس 70 اینچ 4K مدل PUS800770 می باشد.

این محصول مجهز به بدنه فریم و ساختار کلی از رنگ مشکی مات می باشد که با این وجود طراحی جذابیت و جلوه ای خاصی را به وجود آورده است، در کنار ظاهر ساختار بدنه وجود پایه دو شاخه مشکی رنگ براق سبب شده زیبایی تلویزیون چند برابر شود. جنس بدنه به کار رفته شده از پلاستیک فشرده بهره گرفته است که دارای استحکام و مقاومت بالایی می باشد وجود بدنه فریم باریک و کم ضخامت سبب شده محیط شما به شیوه هوشمندانه ای جلوه دهد. یکی از نکته های قابل توجه این محصول برند فیلیپس وجود صفحه نمایش 70 اینچی می باشد که می توانید برای استفاده مصارف مکان های تجاری ، مکان های باز و بزرگ استفاده نمود.

تکنولوژی اچ دی ار HDR یکی از پیشرفته ترین امکانات در قصمت کیفیت تصویر بیان شده است که با وجود پشتیبانی از سایر دیگر فرمت های Dolby Vision، HLG، HDR10+ می تواند عمق رنگ بی شماری در صحنه و تصاویر به کار ببرند. کیفیت صدا نیز یکی از عوامل مهم در تلویزیون می باشد که در تلویزیون 70 اینچ فیلیپس دارای 2 عدد کانال صوتی باتوان خروجی صدای 20 وات می باشد همچنین در کنار این امکانات ویژه وجود تکنولوژی دالبی یکی از فوق العاده ترین امکانات به شمار می رود.

چنانچه قابلیت تبدیل صدا را به صورت فراگیر و گسترده دارد و همچنین با پشتبانی از سایر تکنولوژی های دیگر قابلیت تبدیل صدا به صورت سینمایی را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد. پردازنده بخش اصلی در قصمت پشت تلویزیون بهشمار می رود که دارای ظاهری مربی شکل در کمترین ضخامت می باشد که اعم به عنوان تراشه نیز معرفی شده است. پردازنده به کار رفته شده در این تلویزیون از نوع Pixel Precise بهره گرفته است که دارای قدرت و سرعت عملی بینظیری می باشد.

سیستم عامل نیز از اصلی ترین بخش های در تلویزیون می باشد که به عنوان نرم افزار معرفی شده است این محصول خارق العاده دارای سیستم عامل آندروید می باشد که یکی از پیشرفته و شاهکار ترین رده سیستم عامل ها می باشد و با سایر امکانات این سیستم عامل در ادامه معرفی این مطلب آشنا خواهید شد. اگر به عبار تلویزیون های هوشمند توجه فرمایید از کلمه هوشمند سرچشمه گرفته اند که با این وجود از هوش مصنوعی نیز برخودار می باشد که به عنوان امکانات هوشمند در تلویزیون ها نام برده می شود.

وجود دستیار صوتی الکسا که یکی از قابلیت های فوق العاده برای مخاطب ارائه می دهد به کاربر این قابلیت را می دهد که به صورت صوتی جستجو و سایر دستورات را اعم حتی از راه دور به تلویزیون خود وارد کند که این کارایی منحصر به فرد را می توانید از ریموت کنترل هوشمند بهره ببرید. وجود گیمینگ Gaming در تلویزیون ها یکی از پر بازدید ترین امکانات طراحی شده در تلویزیون های امروزه بوده که با وجود 50 هرتز تعریف شده در این محصول فوق العاده ترین تجربه گیمینگ برای شما عزیزان به آرمغان می آورد.

پورت و درگاه ها یکی از راه های ارتبات بین تلویزیون و سایر امکاناتی می باشد که در دسترس دارید که بر گرفته از از 2 عدد پورت USB و 3 عدد پورت HDMI می باشد. شرکت فیلیپس یکی از مشهور تر برند های جهان می باشد که با تولیدو طراحی، عرضه چند ساله هر بار توانسته به صورت بروز و پیشرفته محصولات جدید خود را با جدید ترین مدل ارائه دهد.

این برند خارق العاده با معرفی تلویزیون فیلیپس 70 اینچ 4K مدل PUS8007 202270 برای بار هزارم توانسته خود را به تمامی رقبای خود ثابت و از فوق العاده ترین امکانات در هر نظر بهره گرفته است که همین ویژگی سبب شده افراد بی شماری را به خود جلب کند.

اگر شما هم مانند سایر افراد دیگر مجذوب این محصول خارف العاده شده اید برای کسب و در یافت اطلاعات بیشتر برای آشنایی در ادامه معرفی کلی تلویزیون فیلیپس 70 اینچ 4K مدل PUS800770 در ادامه این مقاله با ما همراه باشید و از ارائه دادن و کیفیت فوق العاده بینظیر امکانات هوشمند این محصول بهره مند شوید.


مشخصات کلی ظاهری و ساختار بدنه تلویزیون فیلیپس 70 اینچ 4K مدل PUS800770


ظاهر یکی از لذت بخش ترین قسمت در تلویزیون ها به شمار می رود چنانچه این دو عامل یکی از مهمترین ویزگی ها در انتخاب تلویزیون نیز می باشد. فیلیپس یک برند هوشمند بوده که بلکه در قسمت کارایی و ارائه از قابلیت های هوش مصنوعی بهره برده است اعم در ظاهر و ساختار تلویزیون ها نیز از بینظیر ترین قطعات و جنس بدنه به کار برده است. تلویزیون فیلیپس 4K مدل PUS800770 مجهز به اندازه صفحه نمایش 70 اینچ و طراحی تخت می باشد همچنین با وجود صفحه نمایش تخت این محصول زاویه دید عالی را از هر طرف برای کار بر فراهم کرده است.

وجود بدنه فریم بر گرفته از رنگ مشکی تلویزیون را از زاویه دید فوق العاده شیک بهره مند کرده است. این محصول خارق العاده برند فیلیپس با وجود صفحه نمایش 70 اینچ گزینه ای مناسب برای گیمینگ باز ها و افرادی که علاقه مند به تماشا کردن فیلم و سریال دارند گزینه ای فوق العاده عالی به شمار می رود اما یکی از فوق العاده ترین طراحی فیلیپس بر روی قصمت پشت تلویزیون ایجاد نمایه ای زیبا که جلوه تلویزیون را در صورت تماشا کردن چند برابر می کند وجود لامپ های ال ای دی می باشد که به عنوان آمبی لایت معرفی شده اند.

آمبی لایت هایی که در قصمت پشت تلویزیون تعبیه شده اند دارای ال ای دی های کوچک می باشند که در صورت پخش محتوا و عوض شدن تصاویر لامپ های ال ای دی به صورت خودکار رنگ عوض می کنند. وجود پایه دوشاخه مشکی رنگ براق نیز یکی از زیباترین امکانات جانبی این محصول می باشد همچنین طراحی این پایه ها قابلیت برقراری مقومت تلویزیون در برابر انوع ظربه های فیزیکی می باشد.

کیفیت تصویر بینظیر 4K در تلویزیون فیلیپس 70 اینچ 4K مدل PUS8007 70

تلویزیون های فیلیپیس از لحاظ کیفیت تصویر در میان تلویزیون های دیگر در بالا ترین رده قرار گرفته است. اگر می خواهید داشتن تلویزیونی با نهایت امکانات و درعین حال دارای کیفیت تصویری فوق العاده را تجربه کنید به سراغ تلویزیون های PHILIPS بروید. سریه 2022 نسخه 8 این کمپانی جزء محبوب ترین و پر امکانات ترین تلویزیون های هوشمند بازار می باشد که در ادامه به برسی کیفیت تصویر تلویزیون مدل PUS8007 70 می پردازیم. همانطور که گفته شد.

کیفیت تصویر این مدل فورکی است و سرعت حرکت تصویر آن به میزان 50 هرتز است که این ویژگی باعث می شود از دیدن تصویر و تماشای صحنه ها در این تلویزیون لذت برد. رزلوشن از دیگر عوامل مهم در بهبود کیفیت تصویر تلویزیون است، در این مدل پیشرفته وضوح تصویر بالایی را به مقدار 3840X2160 پیکسل خواهید دید که در شفافیت و طبیعی بودن تصویر نقش مهمی دارد. این تلویزیون پیشرفته دارای زاویه دید گسترده ای است که توسط پنل که در خصوص آن به کار رفته ایجاد شده است.

علاوه بر زاویه دید بالا می توان دقت و نمایش کوچکترین جزئیات را در تصویر به وضوح دید. پنل VA در این تلویزیون جزو ویژگی های مهم و کار آمد آن است. کمپانی فیلیپیس از HDR فوق پیشرفته در این تلویزیون و نمونه های دیگر خود بهره برده است. در این نمونه هوشمند، دامنه رنگی یا وسعت رنگ ها بسیار بالاست با استفاده از فرمت های Dolby Vision، HLG، HDR10+ وضوح رنگ ها بیشتر شده و غلظت بالایی از رنگ ها در تصویر قابل مشاهده است.

کیفیت صدای فوق العاده با استفاده سیستم صوتی پیشرفته تلویزیون فیلیپس 4K مدل PUS8007 70

صدا نیز مانند تصویر در تلویزیون از عوامل فوق العاده مهم و کاربردی به شمار می رود. در این خصوص می خواهیم نوع سیستم صوتی و میزان کیفیت صدای این تلویزیون را باهم برسی کینم. بلندگوهای 2 کاناله در این تلویزیون هوشمند قابلیت انتشار صدا به قدرت 20 وات را دارد.

علاوه بر آن صدایی که از این محصول ویژه به گوش می رسد از شفافیت و وضوح بسیار بالا برخودار است که این امر تجربه ای جدید از شنیدن را برایتان رقم می زند. فناوری های صوتی که در این تلویزیون به کار رفته است شامل Dolby Atmos ، Dolby Digital (AC-3) ، Dolby AC-4 می باشد که سبب فراگیری صدا و ایجاد حس بهتری از شنیدن برای مخاطب می شود. تلویزیون های فیلیپس در بخش تصویر و صدا که از مهمترین ملاک های مهم در خرید تلویزیون هستند از بالاترین کیفیت برخودارند به همین دلیل برای استفاده بسیار مناسب هستند.


پردازنده پیشرفته Pixel Precise در تلویزیون فیلیپس 4K مدل PUS8007 70

پردازنده یکی دیگر از ویژگی های مهم در تلویزیون می باشد که بخش مهمی ایفا کرده است، در تلویزیون فیلیپس PUS8007 از پردازنده فوق پیشرفته Pixel Precise استفاده کرد است. این پردازنده با کارایی و عملکرد فوق العاده خود سرعت و دقت تلویزیون در تمام بخش ها را بالا می برد با وجود این پردازنده می توان نهایت کیفیت را در تمام بخش های تلویزیون مشاهده کرد.

پردازنده های پیشرفته علاوه بر بالا بردن سطح عملکرد تلویزیون در افزایش میزان کارایی و کیفیت چشم گیر آن نقش دارند که این امر سبب محبوبیت بالای این تلویزیون ها شده است. میزان سرعت تجزیه و تحیلیل این پردازنده که در تلویزیون فیلیپس فورکی به کار رفته است به قدری بالاست که می توان از وجود چنین سرعت و دقت بالایی آن هم در یک تلویزیون شگفت زده شد.


سیستم عامل فوق العاده هوشمند آندروید Android در تلویزیون فیلیپس مدل PUS8007 70

سیستم عامل، یک نرم افزار جدید و پیشرفته است که در انواع تلویزیون های هوشمند به کار می رود. کارایی و کاربرد این نرم افزار بسیار زیاد می باشد از جمله امکاناتی که با وجود آن فراهم شده است می توان به انجام بازی و گیمینگ با تلویزیون، تماشای آنلاین فیلم و سریال، نصب و راه اندازی انواع برنامه ها و دسترسی به اپلیکشن های مختلف اشاره کرد. سیستم عامل آندروید در تلویزیون فیلیپس مدل PUS8007 70 از ویژه ترین امکانات آن است که کاربران و مخاطبان به آن اهمیت زیادی می دهند چرا که سبب خلق تجربه ای نو و جدید از داشتن تلویزیون می شود.


پورت و درگاه های ارتباطی تلویزیون فیلیپس 70 اینچ 4K مدل PUS800770

پورت های فراهم شده در قسمت پشت تلویزیون برای اتصال انواع فلاش و کابل های مختلف به کارمی روند، می توان از 2 عدد پورت USB و 3 عدد پورت HDMI برای اتصالات مختلف در خصوص این تلویزیون بهره برد. پورت HDMI 2.0b مخصوص اتصال گیمینگ است، با این ویژگی که در اختیار تان قرار گرفته است می توانید یک لذت فوق العاده ناب و هیجان انگیز را تجربه کنید.

تلویزیون 70 اینچ فیلیپس به بهترین و بالا ترین امکانات هوشمند مجهز شده است که این نکته یکی از دلایل مهم در افزایش محبوبیت آن است. یکی از نکات ویژه سیستم عامل پشتیبانی از فرمت های شبکه بی سیم وای فای (WI-FI) و بلوتوث (Bluetooth) پشتیبانی می کند این امکان را برای کاربر ایجاد می کند اتصال به صورت بی سیم با وجود گوشی هوشمند خود با تلویزیون ایجاد شودهمچنین با وجود فرمت بلوتوث به صورت اعم بی سیم می توانید آهنگ پخش کنید.

سایر امکانات هوشمند تلویزیون فیلیپس 70 اینچ 4K مدل PUS800770

همانطور که در توضحیات اولیه گفته شد قسمت امکانات هوشمند این تلویزیون، بسیار جدید و متفاوت است و کمپانی فیلیپس از نواوری های جدید و پیشرفته خود در این قسمت رونمایی کرده است. دستیارصوتی الکسا یک قابلیت فوق پیشرفته است که در خصوص جستجوی سریع و راحت به کار می برد.

این امکان ویژه را می توانید برای مواقعی که قصد جستجوی مطلبی را دارید مورد استفاده قرار دهید زیرا بسیار کمک کننده است و خواسته شما را در کمترین زمان ممکن اجرا می کند. قابلیت های بازی و گیمینگ تلویزیون فیلیپس مدل 70PUS8007 بسیار پیشرفته و متفاوت است، این تلویزیون هوشمند برای انجام بازی بسیار مناسب است و با رفرش ریت 50 هرتز سرعت حرکت تصویر را به شکلی خارق العاده بالا می برد که سبب افزایش هیجان هنگام بازی می شود.

کلام آخر...

این محصول با وجود کیفیت تصویر فورکی و توان خروجی صدای 20 وات و با بهره گرفتن از 2 عدد کانال صوتی از فوق العاده و پیشرفته ترین امکانات بهره گرفته اند اما در کنار این قطعه های بروز وجود تکنولوژی های پیشرفته قادربه چند برابر کردن کیفیت آن ها می باشد. اما یکی از لذت بخش ترین امکانات این محصول وجود دسرسی های مختلف به سایر امکانات آن می باشد که با وجود قابلیت گیمینگ می توانید از سایر اپلیکشن ها دیگر فوق العاده نیز استفاده نمایید که با وجود فرمت شبکه بی سیم وای فای می توانید به جدید ترین اپلیکشن های گیمینگ دسترسی داشته باشید.

برای خرید تلویزیون فیلیپس مدل 770PUS800 می توانید به صورت مستقیم از طریق سایت اصلی کالا اقدام کنید. کارشناسان بخش فروش ما هر روز به صورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند. خرید تلویزیون از بانه یک خرید امن، راحت و به صرفه است که کالای خریداری شده در کمترین زمان در اختیار شما قرار می گیرد، برای به دست آوردن تجربه ای نو و متفاوت از خرید ایترنتی یا حضوری می توانید از Asllikala کمک بگیرید و از داشتن کالاهای خارجی اصل و با کیفیت لذت ببرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PHILIPS TV 70PUS8007 2022

مشخصات

مدل کامل
70PUS8007
سری
8007
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
70 اینج
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
WOLED
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Filmmaker Mode HGiG
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
اندروید Android
دستیار صوتی
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط دوشاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
70PUS8007
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos Dolby Digital (AC-3) Dolby Digital Plus (E-AC-3) Dolby AC-4
موتور تصویر
P5 Gen6
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
دارد
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi 5 – 802.11ac
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
70PUS8007
سری
8007
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
70 اینج
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
WOLED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Filmmaker Mode HGiG

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
دستیار صوتی

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط دوشاخه
قابلیت نصب روی دیوار

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
70PUS8007
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos Dolby Digital (AC-3) Dolby Digital Plus (E-AC-3) Dolby AC-4
موتور تصویر
P5 Gen6
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
HEVC Codec
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi 5 – 802.11ac
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم