تلویزیون فیلیپس 75 اینچ 4K مدل 75PUS8007 2022

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 75 اینچ 4K مدل 75PUS8007 2022

  • سیستم عامل اندروید Android
  • رزولوشن 3840*2160 پیکسل
  • نوع صفحه نمایش LED
  • رفرش ریت 50 هرتز
  • توان خروجی 20  وات
  • پردازنده P5 Gen6
  • کیفیت تصویر 4K
  • سال ساخت 2022
  • لینک سایت اصلی کلیک کنید
ادامه مطلبShow less
83,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
PHILIPS TV 75PUS8007 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 75 اینچ 4K مدل 75PUS8007 2022

تلویزیون ها دارای انواع برند و مدل می باشند و با طراحی و تولید های بروز که در سطح رده این محصولات انجام می شود قطعا در انتخاب آن خرید یک محصول منحصر به فرد کاری دشوار به نظرت می رسد اما امروز ما به معرفی جدید ترین مدل برند فیلیپس می توان به جرات گفت از خارق العاده ترین تلویزیون ها می باشد که در سال 2022 به بازار عرضه شده است. فیلیپس یکی از بروز و پیشرفته ترین برند هایی است که با معرفی تلویزیون ها خود در بین مردم به عنوان هوشمند شناخته شده است.

عارت هوشمند از امکاناتی سرچشمه می گیرد که بلکه کارایی را برای مخاطب آسان نموده اعم سایر امکانات در اختیار قرار می دهد که با وجود آن می توانید از پیشرفته ترین تکنولوژی ها بهره مند شوید. تلویزیون 75 اینچ 4K مدل 75PUS8007 2022 دارای کیفیت تصویر فوق العاده فورکی 4K می باشد که قادر به پخش صحنه و صفحه نمایش طبیعی و زنده می باشد. وجود پنل VA در این محصول خارق العاده می توان زاویه دید گسترده و فوق العاده ترین کیفیت را ارائه می دهد.

وجو نوع صفحه نمایش که از نوع LED بهره گرفته است این ال ای دی ها از لامپ های ریز تشکیل شده است که این لامپ های ریز به عنوان دیود شناخته شده اند که سسبب می شوند نور تولید کنند این نوره یا به عنوان دیگر لامپ های ال ای دی سبب می شوند تا صفحه نمایش روشنایی بیتشر و وضوح بالایی برخودار باشد. رزلوشن یکی از عامل های مهم در صفحه نمایش می باشد که از رزولوشن 3840X2160 پیکسل بهره گرفته است، این رزلوشن قابلیت وضوح چند برابر صفحه نمایش را به وجود می آورد.

طراحی ساختار مدرن این محصول می توان به عنوان شیک ترین و جذاب نام برد که وجود صفحه نمایش 75 اینچی و صفحه تخت می باشد و با وجود جنس ساختار بدنه که از جنس پلاستیک شرده طراحی شده است اعم از استحکام و مقاوت فوق العاد عالی طراحی شده است. بدنه کلی تلویزیون فیلیپس 75 اینچ 4Kمدل 75PUS8007 2022 دارای رنگ مشکی می باشد که با وجود بدنه فریم و باریک سبب شده در انتخاب های اول قرار گیرد. اگر به قصمت پشت تلویزیون توجه کنید.

لامپ های ال ای دی نورانی را مشاهده می کنید که به عنوان Ambilight آمبی لایت معرفی شده است. این لامیپ های آمبی لایت یا ال ای دی دارای رنگبندی بینظر و ترکیبی است که در صورت عوض شدن صحنه ها به طور خود کار رنگ عوض می کند. بعد از کیفیت تصویر عاملی که مورد توجه قرار می گیرد وجود کانال صدا می باشد که در تلویزیون 75 اینچ از 2 عدد کانال صوتی و 20 وات توان خروجی صدا بهره گرفته است، فیلیپس در کنار این امکانات صدا تکنولوژی Dolby Atmos را تعریف کرده است که صدا را به صورت سینمایی و گسترده پخش می کند.

تلویزیون های هوشمند قطعا مجهز به امکانات هوشمند نیز می باشند که با این و بجود به عنوان محصولات هوشمند شناخته شده اند. تلویزیون فیلیپس 75 اینچ 4K مدل 75PUS8007 2022 مجهز به قابلیت گیمینگ می باشد که با وجود 50 هرتز که برای آن تعریف شده است قادر به بروز هر ثانیه صحنه ها می باشد که این امکان موجب بالا بردن کیفیت و سرعت عملکرد آن می شود. یکی از نکته های که در طراحی ساختار این محصول توجه کرد و جود پایه دو شاخه مشکی رنگ براق می باشد که بلکه دارای زیبایی خاصی می باشد نیز تلویزیون را از نز استحکام تنظیم کرده و نیز مقاومت بالایی را در برابر انواع ظربه های فیزیکی دارد.

وجود سیستم عامل در تلویزیون یک امر ضروری می باشد که توسط آن می توانید از امکانات بیشتری بهره بگیرید، وجود سیستم عامل و همچنین ساختاری که برای آن تعریف شده است از بروز و پیشرفته ترین امکانات در سطح تکنولوژی می باشد. این محصول خارق العاده که روبروی شما عزیزان قرار دارد مجهز به سیستم عامل آندروید بوده که از شک ترین و مفهوم ترین ساختار بهره گرفته است، سیستم عامل آندروید مجهز به پیشرفته ترین و هومند ترین امکانت و تکنولوژی ها می باد و در این عوض نیز دسرسی کامل را برای کاربر ایجاد کرده است. پورت ها راه ها ارتباتی هستند که تلویزیون می تواند با سایر امکاناتی که شما در دسترسی دارید ارتبات برقرار کنید.

اما وجود طراحی این درگاه ها متفاوت بودد و تلویزیون فیلیپس مدل 75PUS8007 از 2 عدد پورت USB و 4 عدد پورت HDMI طراحی و تولید شده است. پردازنده از قدیم تا به اکنون به عنوان پردازنده مرکزی در تمامی محصولات معرفی شده است این پردازشگر دارای بدنه ای نازک است که در دید به عنوان تراشه ای کوچک مربعی دیده می شود که در اصل اصلی ترین قطع اعم در تلویزیون ها به شمار می رود، این محصول از نوع پردازنده P5 Gen6 بهره گرفته است. اگر شما هم مانند سایر افراد دیگر که با تمامی ویژگی های این محصول آشنا شده اند شما هم مایل دارید می توانید در ادامه این معرفی مقاله در ادامه با ما همراه باشید و با بینظیر ترین امکانات آن آشنا شوید.

طراحی ظاهری و ساختار بینظیر تلویزیون فیلیپس 75 اینچ 4K مدل 75PUS8007

طراحی و ظاهر از دیگر امکانات تولید ها می باشد که این قابلیت تاثیر بالایی در خرید و انتخاب تلویزیون ها قطعا دارد. تلویزیون فیلیپس 4K مدل 75PUS8007 وجود صفحه نمایش 75 اینچ و بدنه فریم کم ضخامت که به عنوان باریک نیز می توان تعریف کرد.

رنگ بدنه کلی با کار رفته شده مشکی می باشد که جذابیت تلویزیون را چند برابر کرده است. ساختار کلی این محصول از شیک ترین بدنه طراحی شده است که با وجود جنس بدنه پلاستیک مرغوب که از استحکام و مقاومت بینظیر برخودار است می تواند گزینه فوق العاده عالی برای شما عزیزان باشد.

اگر به ساختار کلی تلویزیون های برند فیلیپس توجه نمایید می بیند که از بینظیر ترین ساختار طراحی و تولید شده اند که از کمترین اینچ تا بالا ترین از فوق العاده ترین امکانات بهره گرفته اند. اما یکی از تغیراتی که سطح پشت این محصول اید شده است وجود لمپ های ال ای دی LED رنگ و رنگ می باشد که با وجود پخش صحنه ها بر روی صفحه نمایش رنگبندی این لامپ های ال ای دی تغیر می کنند.

این لامپ های ال ای دی به عنوان Ambilight آمبی لایت معرفی شده است که به ساختار کلی پشت تلویزیون جلوه فوق العاده زیبا بخشده است این طراحی سبب می شود تا کاربر در صفحه نمایش غرق شده و هیچ گونه حواس پرتی را ایجاد نمی کند.

وجود پایه های شیک تلویزیون فیلیپس 75 اینچ 4K مدل 75PUS8007 که دارای طراحی دو پایه دو شاخه ای مباشد که از رنگ مشکی بهره گرفته می تواند به ساختار کلی تلویزیون شیک ترین نمایه را ایجاد کند همچنین با قابلیت دو روش نصب که دو مین روش شامل اقلام همراه در بسته بندی می توانید بر روی دیوار نصب نمایید.

کیفیت تصویر 4K با فناوری HDR در تلویزیون فیلیپس 75 اینچ 4K مدل 75PUS8007

کیفیت تصویر از معیار های اصلی در تلویزیون می باشد. کیفیت تصویر تعریف شده در تلویزیون 75 اینچ مدل 75PUS8007 از نوع 4K بهره گرفته است. کیفیت تصویر های فورکی 4K می توان به عنوان بهترین نوع یاد شود که همچنین صحنه و محتوا هایی که توسط این صفحه نمایش ارائه می دهد از بینظ و طبیعی ترین جلوه ها برخودار می باشد. وجود نوع صفحه نمایش به کار رفته که شامل LED می باشد. این نوع صفحه نمایش LED دارای بیشز از هزار ال ای دی های کوچک می باشد که به عنوان دیود نورانی شناخته شده اند.

ال ای دی یا همان دیود ها دارای لایه بسیار نازک می باشد که از رسانای اعم با ناخالصی بالا تشکیل شده است این فرایند سبب می شود که کیفیت تصویر و نمایش با لا ببرد که لذت تماشا کردن را برای کاربران چند برابر می کند. اما بعد از نوع صفحه نمایش پنل یکی از مهمترین قطعه ای است که در هنگام خرید قطعا با ید با آن توجه کرد نوع پنل با کار رفته شده در تلویزیون PHILIPS 75 اینچ، VA می باشد. پنل VA دارای زاویه دید گسترده می باشد، که چنانچه این پنل کریستال های موجود در خود را به صوتی عمودی نمایش می دهد و اعم در صورت شارژ آن اجازه می دهد به صورت روشن تر و کیفیت بالاتر و در عین صورت وضوح کامل تمامی صحنه ها را نمایش می دهد.

وجود رزلوشن یه به اعبارتی دیگر وضوح یکی از بینظیر ترین زیر مجموعه ها در کیفیت تصویر می باشد که در آن رده قرار گرفته است. رزلوشن یا نرخ بروز رسانی که قابلیت بروز رسانی هر ثانیه صفحه نمایش را بر عهده دارد همچنین با وجود رزلوشن 38402160X پیکسل که به صورت نقطه هایی ریز بر روی صفحه نمایش قرار می گریند وجب وضوح بالایی در صحنه ها می شوند. رقرش ریت اعم نیز می توان به عنوان قدرت نیز بیان شد، رفرش ریت یکی از مهمترین عامل در تلویزیون می باشد.

چنانچه قادر به افزایش سرعت و بالا بردن کیفیت صفحه نمایش است چنانچه تلویزیون 75 اینچ فیلیپس مجهز به 50 هرتز می باشد. اما یکی از بینظیر ترین امکانات در کیفیت تصویر وجود تکنولوژی HDR می باشد که مخفف محدوده دینامیک بالا می باشد.

این فناوری HDR در کیفیت تصویر یکی از بینظر تیرن امکانات آن می باشد که با وجود محدوده دینامیک بالا سبب می شود بینظیر و منحصر بفرد ترین کیفیت تصویر را برایر کار بر به آرمغان آورد. این تکنولوژی HDR با پشتیبانی از فرمت های HDR10/HDR10+/HLG/Dolby Vision می تواند مجهز و ترین کیفیت تصویر به در اختیار مخاطبان قرار دهد.


کیفیت صدای خارق العاده با تکنولوژی Dolby Atmos در تلویزیون فیلیپس 75 اینچ 4K مدل 75PUS8007

صدا یکی از اصلی ترین کارایی ها در تلویزیون می باشد که هر چقدر کیفیت صدا و پخش آن از کیفیت بالا برخودار باشد قطعا از بینظیر ترین قطعات بهره برده است. فیلیپس در طراحی و تولید بخش صدا در تلویزیون 75 اینچ 4Kمدل 75PUS8007 از 2 عدد کانال صوتی با توان خروجی صدایی 20 وات بهره گرفته است. وجود تکنولوژی تعریف شده Dolby Atmos قادر به پخش صدایی فضایی و گسترده را ایجاد می کند که با وجود فناوری Auto Volume Leveller قادر به تنظیم خود کار وولوم صدا را بر عهده دارد.

درگاه و پورت های تعبیه شده تلویزیون فیلیپس 75 اینچ 4K مدل 75PUS8007

درگاه و پورت ها قطعه اصلی ارتبات بین امکانات جانبی و تلویزیون می باشد که با تعدادی معینی که برای پورت ها ایجاد شده است می توانید اتصال سایر امکانات با تلویزیون خود ایجاد کنید. وجود 2 عدد پورت USB و 4 عدد پورت HDMI در تلویزیون فیلیپس 75 اینچ 4Kمدل 75PUS8007 می تواند از مجهز و تعبیه شده مجهز ترین امکانات در این تلویزیون هوشمند به شمار می رود.

همچنین وجود پورت HDMI 2.0b که می تواند به عنوان اتصال های گیمینگ از آن استفاده نمایید، این پورت خارق العاده یکی از مهمترین درگاه هایی می باشد و عم در حین حالت از لذت بخش ترین کارایی را در اختیار کار بر قرار می دهد. وجود سیستم عاما فوق العاده که از فرمت های شبکه بی سیم وای فای (WI-FI) و بلوتوث (Bluetooth) پشتیبانی می کند می تواند اتصالات بین امکانات هوشمند که در اطراف خود راید باوجود این تلویزیون خارق العاده ایجاد کنید.


سیستم عامل آندروید Android در تلویزیون فیلیپس 75 اینچ 4K مدل 75PUS8007

سیستم عاما بخش مهمی از تکشیل دهنده صفحه نمایش می شود که شامل تمامی محتوا ها،سایر امکانات و تمامی پنل های تنظیمات می باشد که در کنار آن نیز دسترسی هایی را نیز امکان پزیر کرده است. تلویزیون فیلیپس 75 اینچ 4Kمدل 75PUS8007 دارای سیستم عامل آندروید Android می باشد که این سیستم عامل اکنون به عنوان یکی از فئق العاده ترین شناخته شده است. Android یکی از پیشرفته ترین نخسه های سیستم عامل ها می باشد که قادر به پشتیبانی از تمامی امکانات بروز و هوشمند پشتیبانی می کند.


پردازنده قدرتمند تلویزیون فیلیپس 75 اینچ 4K مدل 75PUS8007

پردازنده اصلی ترین یا مرکز تلویزیون می باشد که دارای قدرت بینظیر می باشد این پردازنده تجزیه و تحلیل تمامی داده ها را برعهده دارد که با توجه به نوع پردازنده به کار رفته شده می توانید سرعت آن را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهد کنید.

تلویزیون فیلیپس 75 اینچ 4Kمدل 75PUS8007 دارای نوع پردازنده P5 Gen6 بهره گرفته است که دارای سرعت و عملرد بینظیری می باشد. این پردازنده خارق العاده می تواند تمامی دستوارت که به عنوان داده وارد می شود تجزیه تحلیل کرده و در کنار آن نیز کیفیت تصویر را افزایش می دهد در کمترین ثانیه در اختیار کاربر قرار دهد.

سایر امکانات هوشمند تلویزیون فیلیپس 75 اینچ 4Kمدل 75PUS8007

تلویزیون های امروزه به عنوان عبارت هوشمند شناخته شده اند چنانچه باوجود امکانات هوشمندی کا برای کاربر ارائه می دهد به عنوان هوشمند یاد می شود. وجود درستیار صوتی الکسا در تلویزیون فیلیپس 75 اینچ 4Kمدل 75PUS8007 می تواند جستجوی صوتی یا سایر کارایی کهیی دیگر که بر روی تلویزیون اعمال می کنید از طریق ریموت کنترل هوشمند و وجود فناوری دستیار صوتی الکسا اعم از راه دور نیز می توانید جستجوی و غیره ... خود را انجام دهید.

قطعا تمامی ما با عبارت یوتوب آشنایی داریم و نیز از آن استفاده کرده ایم اما برند خارق العاده فیلیپس با طراحی یوتوب د را ین محصول شاهکار خود تعریف کرده است که هیچ گونه محدودیتی نداشته و ساعت ها می تواند در هر زمینه ای فیلم تماشا کنید. وجود قابلیت گیمینگ نیز از رایج ترین امکانات است که اکثری از تلویزیون های امروزه ای این قابلیت منحصر به فرد برخودار هستند اما با وجود صفحه نمایش 75 اینچ این محصول کی تواند تجربه تکرار نشدنی را برای شما عزیزان به وجود بیاورد.

کلام آخر...

ما در معرفی کلی در این مقاله به محصول تلویزیون فیلیپس 75 اینچ 4Kمدل 75PUS8007 پرداختیم همچنین برای یادر آوری کلی صفحه نمایش 75 اینچی این محصول منحصر بهره گرفته است اول از اینکه می توانید در مکان های باز یا عم میط های بزرگ و در نهایت به عنوان استفاده تجاری از آن بهره بگیرید. وجود امکانات هوشمند در تلویزیون فیلیپس این امکان را برای مخاطب به آرمغان اورده است که از یار محصولات پر هزینه خودار کرده و با تهیه این محصول خارق العاده می توانند فراتر از تصویر و تیاز خود در اختیار داشته باشند.

وجود کیفیت تصویر 4K به کار رفته شده در صفحه نمایش تلویزیون مدل 75PUS8007 می تواند بینظیر ترین کیفیت تصویر با نمایش محتوا به صورت شفاف و رروان نمایش دهد همچنین در نوع صفحه نمایش به کار رفته از نوع LED می باشد که این فرایند موجب می شود تا صحنه ها از کیفت بالاتر برخودار باشند.

PHILIPS می تواند گفته از بدن های خارق العاده باتوجه به تمامی رقبای خود می باشد چنانچه با تولید و عرضه محصولا هوشمند جدید خود که در سال جدید 2022 معرفی کرده است توانسته برای بار هزارم نام خود را به عنوان بینظیر و با کیفیت در بین مردم زنده کند. برای درییافت و بهره بردن از این تلویزیون شاهکار می توانید از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PHILIPS TV 75PUS8007 2022

مشخصات

مدل کامل
75PUS8007
سری
8007
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینج
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
WOLED
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Filmmaker Mode HGiG
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
اندروید Android
دستیار صوتی
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط دوشاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75PUS8007
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos Dolby Digital (AC-3) Dolby Digital Plus (E-AC-3) Dolby AC-4
موتور تصویر
P5 Gen6
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
دارد
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi 5 – 802.11ac
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
75PUS8007
سری
8007
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینج
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
WOLED

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
50 هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Filmmaker Mode HGiG

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
دستیار صوتی

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط دوشاخه
قابلیت نصب روی دیوار

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75PUS8007
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
سایر تو ضیحات صدا
Dolby Atmos Dolby Digital (AC-3) Dolby Digital Plus (E-AC-3) Dolby AC-4
موتور تصویر
P5 Gen6
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
HEVC Codec
توضیحات Wi-Fi
Wi-Fi 5 – 802.11ac
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم