تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8807 2022

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS7607 2022  

  • سیستم عامل اندروید Android
  • رزولوشن 3840*2160 پیکسل
  • نوع صفحه نمایش LED
  • رفرش ریت 120 هرتز
  • توان خروجی 20 وات
  • پردازنده Pixel Precise Ultra HD
  • کیفیت تصویر 4K
  • سال ساخت 2022
  • لینک سایت اصلی کلیک کنید
ادامه مطلبShow less
65,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
PHILIPS TV 65PUS8807 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8807 2022

فیلیپس از پیشرفته ترین عرضه کننده های رده هوشمندانه ترین محصولات به خصوص تلویزیون ها می باشد. همانطور که می دانید تلویزیون ها به عنوان بخشی مهمی از خانه های امروز به شمار می رود و همچنان با توجه به تعریف پیشرفته ترین کارایی ها در بخش تلویزیون به عنوان هوش مصنوعی نیز عمل می کند. ما امروز خارق العاده ترین محصول سال 2022 را با شگفت انگیز ترین برند معرفی می کنیم که با وجو این محصول بلکه از صرف هزینه های بالا خلاص می شوید اعم با یک محصول ساده می توانید از چند نمونه کارایی بهره ببرید.

TV PUS8807 ساخت،طراحی و عرضه کننده برند فیلیپس می باشد که با بهره گرفتن از اندازه صفحه نمایش 65 اینچ قادر به نمایش فوق العاده ترین صحنه ها می باشد. وجود کیفیت تصویر فورکی 4K می توان به عنوان عالی و بینظیر ترین امکانات این محصول نام برد که قادر به نمایشی محتوا های واقعی و زنده می باشد.

عاملی که در کیفیت تصویر از اهمیت بالایی برخودار است وجود وضوح بالا می باشد که توسط رزولوشن ایجاد می شود، رزلوشن ها تعداد بی نهایتی از نقطه ها یا لامپ های ال ای دی ریز هستند که در صورت نمایش صحنه ها به صورت هماهنگ بر روی صفحه نمایش قرار می گیرند و سبب ایجاد و نمایش وضوح کاملی می شوند.

تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل PUS8807 202265 مجهز به 3840×2160 پیکسل می باشد که قادر به ایجاد وضوح کامل و شفافی از تصاویر را دارد. اما یکی از نکته هایی که در صفحه نمایش تلویزیون باید به آن توجه کرد وجود نوع صفحه نمایش به کار رفته می باشد که از نوع LED بهره گرفته است. نوع صفحه نمایش LED یکی از فوق العاده و بی نقص ترین نوع صفحه نمایش ها می باشد که در ایجاد و نمایش صحنه های واقعی تر عمل می کند و سسب نمایش منحصر به فرد و بینظیر می شود.

فیلیپس از قدرتمند ترین شرکت هایی است که همانطور در معرفی بالا اشاره کردیم از منبع های تکنولوژی و فناوری های بروز بهره گرفته است که با توجه به این ویژگی خارق العاده سبب ایجاد چند نمونه کارایی در محصول می شود. همانطور که بیان کردیم این تلویزیون در بازار امروز به عنوان هوشمندانه ترین محصول شناخته شده است و با وجود عملکرد هایی که ارائه می دهد موجب شده کاربران بی شماری را به خود جلب کند.

پنل به کار رفته شده در صفحه نمایش تلویزیون فیلیپس 65 اینچ از نوع IPS است که از بی نقص ترین نوع پنل ها شناخته شده است و همچننین بلکه زاویه دید فوق العاده و گسترده ای را ایجاد می کند اعم از پراکندگی رنگ نیز بر روی صفحه نمایش تلویزیون جلوگیری می کند.

وجود فناوری گیمینگ در این تلویزیون از فوق العاده ترین امکانات به شمار می رود که نیز با وجود قابلیت های ویژه ای که برای آن تعبیه شده است اما با وجود رفرش ریت refresh rate تعریف شده و وجود نرخ 120 هرتز قادر به ایجاد سرعت بالایی در کنسول های بازی و شفاف سازی صحنه ها می شود. رفرش ریت قابلیت بروز رسانی هر لحضه صحنه ها را بر عهده دارد و نیز در منار آن صفحه نمایش را به صورت کلی شفاف و روان می سازد.

قطعا در نگاه اول جذب نمایه پشتی تلویزیون شده اید که با وجود لامپ ها در سه طرف آن که به عنوان آمبی لایت شناخته شده است سبب به آرمغان آوردن زیبا ترین نمایه می شود. اما نکته ای که در فناوری آمبی لایت وجود دارد حساسیت بالای آن می باشد که با وجود عوض شدن صحنه ها نیز لامپ های ال ای دی به رنگ مشابه صحنه ها تبدیل می شوند. ساختار بدنه کم ضخامت تلویزیون 65 اینچ از زیباترین ساختار تلویزیون هایی است که تا اکنون آن را دیده اید.

همچنین وجود بدنه فریم باریک آن از خارق العاده ترین طراحی هایی است که نیز توسط آن از آسان ترین جابه جایی برخودار می باشد. ساختار کلی این محصول از رنگ نقره ای براق بهره گرفته است که با توجه به پایه وسط تخت آن نیز که همانطور بخش اصلی پشت تلویزیون دارای رنگ نقره ای می باشد که در طراحی آن هماهنگی و جذابیت خاصی دیده می شود. کیفیت صدا در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل PUS8807 202265 از پخشی گسترده و سینمایی برخودار است که با وجود 2 عدد کانال صوتی و توان خروجی صدای 20 وات قادر به پخش صدایی رسا و فراگیر می باشد.

تکنولوژی دالبی از فوق العاده و پیشرفته ترین تکنولوژی هایی است که سبب تولید صدایی سینمایی و گسترده می شود و با پشتیبانی از فرمت های Dolby Digital (AC-3)، Dolby Digital Plus (E-AC-3) و Dolby AC-4 قادر به پخش صدا با لذت چند برابر برای کاربر به آرمغان می آورد. سیستم عامل در هر محصول الکتریکی که قابلیت دسترسی و نمایش داشته باشد به عنوان زمینه اصلی آن شناخته شده است که در تلویزیون 65 اینچ فیلیپس از نوع سیستم عامل آندروید بهره گرفته است.

این نوع سیستم عامل آندروید دارای ساده ترین ساختار و در عین حال مفهوم ترین دسترسی را برای تمامی امکانات خود امکان پذیر کرده است. پردازنده ها قطعه ای مربع شکا در کمترین ضخامت می باشند که از قدرت و تجزیه تحلیل بالایی نیز برخودار می باشند اما با توجه به سرعتی که برای آن با توجه به نوع پردازنده تعبیه می شود به عنوان اصلی ترین نکته یا به اصطلاح دیگر ویژگی شناخته می شود.

پردازشگر به کار رفته شده در این محصول دارای نوع P5 Gen5 می باشد که از سرعت و عملکرد فوق العاده بالا برخودار است. کمپانی فیلیپس با معرفی این محصول به بازار امروز ثابت کرد که در سال 2022 هوشمندانه ترین تلویزیون را با توجه به رقبای خود طراحی،تولید و عرضه کرده است. اصلی کالا از معتبر ترین سایت ها می باشد که با محصولاتی که ارائه و معرفی می کند در کنار آن سعی کرده از کمترین قیمت بهره ببرد. برای دریافت و آشنایی بیشتر با تلویزیون فیلیپس در ادامه معرفی این مقاله با ما همراه باشید.

طراحی ساختار کلی بینظیر تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8807 

بدنه یکی از مهمترین ویژگی هایی است که قطعا در انتخاب تلویزیون باید به آن توجه کرد چنانچه تلویزیون از اصلی ترین ملاک در خانه ها به شمار می رود و بخشی ازآن را تشکیل می دهد. تلویزیون PHILIPS دارای صفحه نمایشی تخت می باشد که با وجود اندازه صفحه نمایش 65 اینچی یکی از زیبا ترین جلوه نمایش صحنه ها را نمایش می دهد. ساختار مقاوم طراحی شده این محصول از جنس پلاستیک فشرده بهره گرفته است که اعم نیز مجهز به استحکام فوق العاده بالایی می باشد.

ظاهر کلی طراحی شده این محصول دارای بدنه فریم و باریک می باشد که با وجود ضخامت کم و رنگ بکار رفته شده نقره ای در بدنه کلی آن از زیبا ترین جلوه ها را ایجاد می کند همچنین با این طراحی و تولید منحصر به فرد ساده ترین هماهنگی را بین سایر امکانات خانه شما عزیزان به وجود می آورد. شکل پایه طراحی شده تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل PUS8807 65 به صورت پایه وسط تخت تولید شده است که به بهره گرفتن از رنگ نقره ای براق سبب جذابیت خاصی در نگاه و ساختار کلی تلویزیون شده است.

وجود لامپ های آمبی لایت در سه طرف قسمت پشت تلویزیون سبب نمایش شگفت انگیز و لذت بخش ترین صحنه ها می شود. فناوری آمبی لایت از تعداد معین بی شماری از ال ای دی LED ها بهره برده است که نیز از حساسیت بالایی برخودار است و هر بار با عوض شدن محتوای صفحه نمایش تلویزیون آمبی لایت رنگ عوض می کنند. وجود دو روش نصب یکی از فوق العاده ترین امکانات این محصول به شمارمی رود که در مرحله اول با استفاده از پایه آن می توانید بر روی میز نصب نمایید و در روش دوم با استفاده از اقلام همراه در بسته بندی تلویزیون می توانید بر روی دیوار نصب نمایید.

کیفیت تصویر شگفت آور 4k در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8807

کیفیت تصویر ها یکی از متفاوت ترین کارایی ها نوع برخودار هستند چنانچه نوع 4K یکی از رایج ترین کیفیت تصویر هایی می باشد که تلویزیون ها از آن برخودار هستند. تلویزیون فیلیپس 65 اینچ مدل PUS880765 مجهز به نوع کیفیت تصویر فورکی 4K است که با وجود پنل (IPS) قادر به ایجاد کیفیت تصویر فوق العاده و زاویه گسترده ای می باشد. پنل IPS بلکه زاویه دید فوق العاده را فراهم می کند اعم از پاشیدگی رنگ صحنه ها بر روی صفحه نمایش نیز جلوگیری می کند و سبب ایجاد تصاویر و صحنه های با کیفیت بالاتر می باشد.

نوع صفحه نمایش به کار رفته شده در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ LED می باشد که از بهترین نوع صفحه نمایش هایی است که سبب ایجاد محتوا به صورت شفاف و روان می باشد. در کنار این نوع صفحه نمایش رزلوشن از کارایی بینظیر برخودار است که با وجود 3840×2160 پیکسل قادر به نمایش صحنه ها به وضوح کامل می باشد. در کیفیت تصویر تکنولوژی به کار رفته شده است که غنی ترین رنگبندی ها را در خود جایی داده است و به عنوان HDR شناخته شده است .

این تکنولوژی مخفف عبارت محدوده دینامیک بالا می باشد که سبب ایجاد محتوا به صورت محدوده بالا می باشد. رفرش ریت در تلویزیون به عنوان بخشی از سرعت شناخته شده است که از نرخ 120 هرتز در این محصول برخودار است و سبب ایجاد و بالا بردن کیفیت و سرعت چند برابر می باشد.

این رفرش ریت هر لحضه نوسازی صحنه ها را بر عهده دارد و این قابلیت کارایی بینظیری را بر روی فناور گیمینگ دارد اعم بلکه کیفیت را بالا برده سپس سرعت را چند برابر می کند تا کاربر از شگفت انگیز ترین امکانات برخودار باشد. همانطور که در این پاراگراف بیان کردیم فناوری اچ دی ار HDR از فرمت های Dolby Vision، HDR10، HDR10+، HLG پشتیبانی می کند. این فرمت ها دارای خاص ترین کارایی ها می باشند که هر کدام در صورت تنظیم و فعال کردن کیفیت تصویر را با توجه به مبنای کارایی خود اعمال می کنند.

کیفیت صدا شگفت آور تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8807

تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل PUS880765 مجهز به 2 عدد کانال صوتی و توان خروجی صدای 20 وات برخودار است که با وجود قرار گیری این بلندگو ها به سمت پایین سب ایجاد تولید صدایی رسا و هماهنگ می شود. تکنولوژی دالبی از پیشرفته ترین تکنولوژی هایی است که قادر به تولید صدایی گسترده و یک سطح می باشد.

با وجود تکنولوژی Dolby Atmos سبب ایجاد صدایی فوق العاده فراگیر و سینمایی می باشد که توسط این ویژگی کاربر اوج لذت را از این تلویزیون کسب می کند. فیلیپس در بخش تولید صدا این کانال های صوتی از هوشمندانه ترین فناوری ها بهره گرفته است که همچنین با پشتبانی از فرمت های دیگر Dolby Digital (AC-3)، Dolby Digital Plus (E-AC-3) و Dolby AC-4 را نیز دارد که هر کدام با توجه به عملکرد که تعریف شده است قابل تنظیم صدا را به شیوه های مختلف را دارند.


پردازنده قدرتمند P5 Gen5 در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8807

پردازنده ها دارای انواعی نوع می باشند که هر برند با توجه به نوع کارایی محصول از نوع پردانزده مختلف در طراحی خود استفاده نموده اند. تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل PUS880765 مجهز به پردازنده نوع P5 Gen5 می باشد که مجهز به قدرت و عملکرد فوق العاده عالی می باشد. این پردازنده از خارق العاده ترین سرعت و عملکرد برخودار است که قادر به تجزیه و تحلیل های داده های بالا می باشد و در کنار آن نیز کیفیت تصویر را چند برابر می کند.

سیستم عامل آندروید Android در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8807

سیستم عامل آندروید Android یکی از مختصر ترین ساختار ها را به خود اختصاص داده است چنانچه با پشتیبانی از برنامه، اپلیکشن های بروز و سایر تکنولوژی های روز دنیا قابلیت ارائه دادن فوق العاده ترین امکانات را در بر گرفته است. طراحان و تولید کنندگان شرکت فیلیپس در محصول تلویزیون 65 اینچ 4K مدل PUS880765 از سیستم عامل آندروید بهره گرفته است که می توان گفت از فوق العاده ترین امکانات نیز برخودار می باشد. این سیستم عامل دارای ساده ترین ساختار می باشد که با وجود دسترسی های فراوانی برای امکانات هوشمند خود ایجاد کرده است سبب جذب کاربران بی شماری شده است.

سایر امکانات هوشمند تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8807

تکنولوژی و فناوری ها که امروزه در بخشی از کارایی امکانات اصلی به کار می رود به عنوان امکانات هوشمند شناخته شده اند که با توجه به این طراحی به کاربر این امکان را می دهد تا از چند نمونه و بروز ترین کارایی ها برخودار باشد. فناوری وای فای ( wi-fi ) و بلوتوث (Bluetooth) نیز یکی از راه های ایجاد ارتباط تلویزیون هوشمند با سیار امکاناتی می باشد که در دسترس دارید.

اما این فرمت های تعریف شده شامل چند کارای مختلف هستند که اعم شبکه بی سیم وای فای برای مخاطب امکان ایجاد دسترسی به شبکه های جدید و سایر برنامه و اپلیکشن های بروز می باشد و با وجود سیستم عامل خارق العاده نیز پشتیبانی می شوند و قادر به بازخانی تمامی امکاناتی که مایل به آن هستید را دارد.

فرمت بلوتوث یکی از فناوری هایی است که تمامی ما با آن آشنایی داریم که در این محصول به صورت بی سیم عمل می کند و قادر به اتصال بین امکانات هوشمند را داشته و می توانید آهنگ و سایر موارد دریگر در این رده پخش کنید. دستیار صوتی الکسا از منحصر به فرد ترین کارایی ها را به خود اختصاص داده است که نیز در نظر مخاطب به عنوان لت بخش ترین کارایی نیز شناخته شده است.

دستیار صوتی الکسا امکان فرمان و جستجوی صوتی را دارد که این قابلیت بینظیر از راه دور و نزدیک امکان پذیر می باشد. بخش قابلیت گیمنگ از شگفت انگیز ترین امکانات در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل PUS880765 به شمار می رود چنانچه با اندازه صفحه نمایش 65 اینچ یکی از بینظی ترین صفحه نمایش ها با کیفیت تصویر فوق العاده عالی برخودار می باشد که لذت استفاده از گیمینگ را چند برابر می کند.

کلام پایانی...

در آشنایی این مطلب با سایر کارایی و عملکرد تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل PUS880765 آشنا شدید و با کارایی که ارائه می دهد قادر به ایجاد لذت و شگفت انگیز ترین اوقات فراغت برای کاربر می باشد. PHILIPS برندی است که از تولید کنندگان معروف در رده تلویزیون های اسمارت می باشد که جدید ترن نخسه خود را در 2022 به بازار عرضه کرد.

قطعا در تلویزیون دو عامل اصلی وجود دارد که شامل کیفیت تصویر و صدا می باشد این تو قطعه از کارایی اصلی در تلویزیون به شمار می رود و با توجه به مشخصات کلی که در مورد این دو عامل در معرفی بالا بیان کردیم نتیجه گرفتیم با محصولی هوشمند و کارایی های خارق العاده طرف هستید. برای دریافت این تلویزیون 65 اینچ مدل PUS880765 از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PHILIPS TV 65PUS8807 2022

مشخصات

مدل کامل
65PUS8807
سری
8807
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
اندروید Android
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
65PUS8807
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Pixel Precise Ultra HD
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
65PUS8807
سری
8807
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
65PUS8807
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Pixel Precise Ultra HD
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم