تلویزیون فیلیپس 77 اینچ 4K مدل 77OLED807 2022

تلویزیون فیلیپس 77  اینچ 4K مدل 77OLED807 2022

  • کیفیت تصویر: 4K
  • نوع صفحه نمایش:OLED
  • اندازه صفحه نمایش: 77 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش: تخت
  • رفرش ریت:120HZ
  • نوع پنل: WOLED
  • سال ساخت: 2022
  • برای کسب اطلاعات بیشتر  کلیک کنید
ادامه مطلبShow less
175,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Phillips TV 77OLED807 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 77 اینچ 4K مدل 77OLED807 2022

تلویزیون های امروزه یکی از هوشمند ترین محصولات و اعم نیز می توان به عنوان هوش مصنوعی آن ها را نام برد، که یکی از این محصولات برند فیلیپس بوده که با ارائه دادن جدید و شگفت انگیز ترین تلویزیون های پیشرفته سری 8 به عنوان فوق العاده و شاهکار ترین برند شناخته شده است. فیلیپس این بار در 2022 جدید ترین محصول خود را ارائه داد که با وجود امکاناتی که ارائه می دهد قابلیت فوق العاده و کیفیتی بینظیر را در اختیار مخاطب قرار می دهد.

تلویزیون ها یکی از متنوع ترین محصولاتی هستند که اعم از نظر ظاهر، امکانات و عملکرد کاملا متفاوت می باشد که یکی از فوق العاده ترین TV برند فیلیپس می باشد که قطعا امروز ما به شما عزیزان معرفی می کنیم. تلویزیون فیلیپس 4K مدل 77OLED807 دارای اندازه صفحه نمایش 77 اینچی با طراحی صفحه تخت می باشد که با بهره گرفتن از کیفیت تصویر فورکی 4K می تواند فوق العاده ترین نمایش و صفحه نمایش را به آرمغان آورد. این کیفیت تصویر فورکی در تلویزیون PHILIPS از جدید ترین نخسه بهره گرفته است که قابلیت نمایش طبیعی و زنده تمامی صحنه ها را دارد.

وجود وضوح ودید فوق العاده در صفحه نمایش یکی از نکات مهم و به ویژگی می باشد که با وجود رزلوشن 38402160X پیکسل قابلیت وضوح کاملی از صحنه را ایفا می کند. نوع پنل به که به رفته شده در این محصول از نوع WOLED می باشد که با توجه به نوع تلویزیون که از OLED بهره گرفته است.

این پنل خارق العاده قادر به فراهم کردن زاویه دید گسترده ای که در هنگام تماشا کردن کاربر از آن لذت چند بربر را کسب می کند. وجود رفرش ریت در تلویزیون یکی از فوق العاده ترین امکانات در تلویزیون به شمار می رود چنانچه با وجود رفرش ریت 120 هرتز قادر به سرعت و عملکرد فوق العاده ای می باشد.

اما یکی از کارایی های دیگر این رفرش ریت فوق العاده در امکانات هوشمند مانند گیمینگ می باشد که باتوجه گیمینگ با در بر گرفتن فضای زیادی از تلویزیون سرعت آن بهبود می یابد اما با وجود این رفرش منحصر بفرد و بنظیر 120 هرتز قابلیت بروز هر ثانیه صحنه ها را دارد و سبب می شود از سرعت و عملکرد فوق العاده برخودار باشد.

تا اکنون در این مطلب به بخش از آشنایی جزئی در مورد این محصول رسیدیم و پی بردی که برند فیلیپس و تمامی طراحی و تولید کنند گان آن از بهترین قطعات استفاده کرده اند و همچنان با بهره گرفتن از تکنولوژی های روز دنیا توانسته اند بیترین محصول با امکانات هوشمند در اختیار مخاطبان قرار دهند و اعم با در نظر گرفتن حتی کو چیک ترین جزئیات تا به امروز توانسته جلب توجه بی شمار دی بین مردم داشته باشد.

طراحی ساختار کلی این محصول به صورت بدنه ای فریم باریک و مشکی دارد که از جذابیت بینظیری برخودار می باشد، روش قرار گیری درگاه و پورت ها در قسمت پشت تلویزیون به صورت مخفی می باشد که این طراحی در مرتب بودن و جلوه زیبایی را می بخشد. شکل طراحی شده پایه این محصول به صورت دو پایه دو شاخه سیلور می باشد که این قسمت به صورت جداگانه از زیبایی خاصی برخودار می باشد. پردازنده تعریف شده در تلویزیون فیلیپس 77 اینچ 4K مدل 77OLED807 از نوع P5 Gen6 برخودار است که با توجه به شناختی که در این زمینه پردازشگر داراید مجهز به سرعت و عملکرد بینظیری می باشد.

وجود سیستم عامل یکی از امکانات ظروری می باشد که در هنگام تولید و طراحی برای تلویزیون تعبیه شده است. سستم عامل تعریف شده در این محصول از نوع آندروید بهره گرفته است. سیستم عامل آندروید یکی از فوق العاده ترین نرم افزار در رده سیستم عامل ها قرار گرفته است.

وجود امکانات هوشمند در تلویزیون برند سونی از فوق العاده ترین امکانات به شمار می رود که با وجود فناوری ضد سوختگی یکی از مهمترین عامل ها در این محصول به شمار می رود. فیلیپس یک از بینظیر ترین تولید کننده های سطح تلویزیون می باشد که با این فناوری های که ارائه می دهد قابلیت هوشمندانه ای با دسترسی کامل در اختیار کاربر قرار می دهد. اگر شما هم مجذوب این محصول شده اید برای آشنایی بیشتر در ادامه معرفی این مقاله با ما همراه باشید تا با امکانات فوق العاده دیگر آن آشنایی کامل را داشته باشید.

شکل ظاهری و ساختار کلی در تلویزیون فیلیپس 77 اینچ 4K مدل 77OLED807

ساختار بدنه عامل اصلی در تولید و طراحی تلویزیون می باشد که در این محصول خارق العاده برند فیلیپس جنس بدنه آن از نوع پلاستیم مرغوب بهره مند شده است. وجود رنگ مشکی در ساختار کلی آن یکی از جذاب ترین طراحی های بخش این تلویزیون به شمار می رود همچننی وجود بدنه فریم باریک و کم ضخامت یکی از شیک ترین ساختار بدنه در رده تلویزیون ها نیز به شمار می رود. این محصول با سایز صفحه نمایش 77 اینچ و صفحه تخت قابلیت زاویه دی گسترده را برای کاربر فراهم می کند.

بدنه این تلویزیون دارای جلوه زیبایی می باشد که با وجود بدنه فریم و باریک در صورت نصب بر روی دیوار بلکه فضایی کمی را در بر می گیرد اعم محیط را به زیباترین شیوه ممکن جلوه می دهد. همچنین و جود صفحه نمایش 77 اینچی این محصول می توانید در مکان های بزرگ و اعم محیط های باز از آن استفاده نمایید. پایه طراحی شده تلویزیون فیلیپس 4K مدل 77OLED807 به شکل پایه دوشاخه ای سیلور تولید شده است اما یکی از نکته های قابل توجه وجود استحکام و مقاومت پایه ها می باشد که سبب می شود تلویزیون از تعادل و مقاومتی عالی در برابر انواع ظربه ها را دارد.


کیفیت تصویر شگفت اور در تلویزیون فیلیپس 77 اینچ 4K مدل 77OLED807

کیفیت تصویر ها یکی از پیشرفته و فوق العاده ترین امکانات در تلویزیون ها به شمار می روند که چنانچه قادر به پخش و نمایش صحنه های فوق العاده می باشد. تلویزیون برند فیلیپس مدل 77OLED807 مجهز به کیفیت تصویر فورکی 4k که با بهره گرفتن از جدید ترین نخسه آن می تواند منحصر به فرد ترین صفحه نمایش را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

وجود نوع صفحه نمایش که دارای نوع OLEDمی باشد در کنار کیفیت تصویر فورکی سبب شده کیفیت نمایش صحنه ها چند برابر شود. وضوح در کیفیت تصویر یکی از عامل های مهم می باشد که با وجود 38402160X پیکسل می تواند وضوح با جزئیات کامل را نمایش دهد.

فیلیپس PHILIPS یک برند اصلی در سطح طراحی و تولید محصولات اعم رده تلویزیون می باشد که با بهره گرفتن از تکنولوژی های متفاوت قادر است بهترین امکانات با فوق العاده ترین هزینه در اختیار مخاطبان قرار دهد. همانطور که کیفیت تصویر و صفحه نمایش بخش اصلی از تشکیل دهنده تلویزیون می باشند از منحصر به فرد و شگفت انگیز ترین قابلیت و امکانات برخودار می باشد. وجود سرعت در تلویزیون یکی از معیار هایی می باشد که باید قطعا به آن توجه کرد که با وجود رفرش ریت ( refresh rate) که در تلویزیونتعریف شده است بلکه سرعت را افزایش داده است اعم کیفیت را نیز چند برابر می کند.

وجود رفرش ریت 120 هر تز در تلویزیون فیلیپس 77 اینچ 4K مدل 77OLED807 می توان به عنوان فوق العاده ترین امکانات نام برد که با با وجود آن می توانید از سرعت و عملکرد بینظیری بهره مند شوید. اما یکی از فوق العاده ترین ویژگی و کارایی در کیفیت تصویر وجود تکنولوژی های خارق العاده می باشد که عبارتند از فناوری HDR10، HDR10+ Adaptive، Dolby Vision، HLG می باشد. فناوری HDR یکی از عمیقو غنی ترین ترکیب رنگ ها می باشد و اعم به معنی محدوده دینامیک بالا می باشد که کارایی آن به این صورت می باشد صحنه ها را به دقت رنگ بالا و گسترده و با محدوده ای بالا نمایش می دهد.

وجود رفرش ریت 120 هرتز می توان به عنوان یکی از قابلیت های گیمینگ نیز نام برد که قابلیت بروز و نوسازی هر لحضه تمامی صحنه ها را دارد و با 120 هرتزی که تعریف شده است نیز کیفیت تصویر را چند برابر می سازد. یکی از طراحی های بینظیر برند فیلیپس در بخش پنل تنظیمات کیفیت تصویر وجود حالت تصاویر های مختلف می باشد که با توجه به محتویات هر محتوا می تواند حالت تصویر مشابه را انتخابب نمایید. این حالت تصویر ها شامل FILM ، SPORT ، CINEMA ، ECO ، STANDARD ، GRAPHICS ، PHOTO ، CUSTOM ، VIVID ، GAMING و DOLBY می باشد.

حالت تصویر FILM : قطعا تمامی ما فیلم یا سریال مورد علاقه ای داریم که قادر به تماشا آن می باشیم که باتوجه به پیشرفت سطح تکنولوژی نیز سایر امکانات قابلیت ها دارای چند نمونه کارایی می باشند. حالت تصویر FILM یکی از بینظیر ترین امکانات در سریال و فیلم های می باشد که سبب می شود به صورت سیسنمایی نمایش داده شود.
حالت تصویر GAMING : گیمینگ یک نرم افزار سرگرمی است که در تلویزیون ها تعریف شده است اما جذاب ترین نکته آن وجود حالت تصویر GAMING می باشد که در صورت استفاده از نرم افزار یا اپلیکشن گیمینگ و با فعال کردن این حالت تصویر منحصر به فرد به مخاطبان این قابلیت را می دهد تا از کارایی این قابلیت از لذت بیشتری برخودار باشند.


کیفیت صدا 70 وات و تکنولوژی های صوتی در تلویزیون فیلیپس 77 اینچ 4K مدل 77OLED807

Sound در تلویزیون از شگفت انگیز ترین و اعم در عین حال حساس ترین قطعه نیز به شمار می رود. تلویزیون فیلیپس 77 اینچ 4K مدل 77OLED807 مجهز به به توان صوتی 70 وات و 2 عدد کانال صوتی است. وجود توان خروجی صدا 70 وات قادر به تولید صدایی بینظیر است که همچنین وجود 2 عدد کانال صوتی که هر کدام از آن ها از 35 وات بهره گرفته اند. وجود تکنولوژی پیشرفته تعریف شده در کیفیت صدای تلویزیون از این فرمت ها Dolby Atmos ، Dolby Digital (AC-3) ، Dolby Digital Plus (E-AC-3) و Dolby AC-4 بهره گرفته است.


Dolby Atmos : فناوری Dolby Atmos صدا را به صورت گسترده و هماهنگ پخش می کند این قابلیت سبب می شود تا کاربر لذت بیشتری از کیفیت صدای صحنه ها ببرد و همچنین با وجود فرمت های دیگر که پشتیبانی می شود کیفیت صوتی چند برابر می شود.


Dolby Digital (AC-3) : این تکنولوژی فوق العاده پیشرفته در تلویزیون فیلیپس 77 اینچ سبب تولید صدایی فوق العاده عالی فراگیر می باشد که در کنار افزایش کیفیت صدا موجب می شود نویز های صدا از بین رفته و صدای اصلی صحنه ها را پخش می کند.

سیستم عامل آندروید در تلویزیون هوشمند تلویزیون فیلیپس 77 اینچ 4K مدل 77OLED807

سیستم عامل یک نرم افزار پیشرفته است که با وجود آن در تلویزیون می توانید به جدید ترین امکانات دسترسی داشته باشید البته با طراحی های مختلف نیز تمامی ساختار و جئیات سیستم عامل ها متفاوت می باشد. برند فیلیپس در تلویزیون 77 اینچ مدل 77OLED807 از نوع سیستم عامل آندروید بهره گرفته که این سیستم عامل یکی از فوق العاده ترین نرم افزار ها به شمار می رود. سیستم عامل آندروید Android دارای ساختاری فوق العاده زیبا و مفهومی دارد که با این وجود نیز دسترسی را به تمامی امکانات را امکان پذیر کرده است.

پردازنده فوق پیشرفته P5 Gen6 در تلویزیون فیلیپس 77 اینچ 4K مدل 77OLED807

بخش پردازنده یا CPU اصلی و مهمترین بخش در رده تجزیه و تحلیل تمامی داده ها می باشد. اما باتوجه به تولید مختلف زمینه پردازشگر ها از هر نظر قطعا هر تلویزیون مجهز به پردازنده مخصوص به خود می باشد. تلویزیون فیلیپس 77 اینچ 4K مدل 77OLED807 با بهره بردن از نوع پردازنده P5 Gen6 دارای بینظیر ترین قدرت و عملکرد می باشد. پردازنده P5 Gen6 یکی از فوق العاده ترین CPU هایی است که برند فیلیپس در محصولات 2022 از آن بهره گفته است و با وجود این قابلیت قادر به جزیه و تحلیل های بالا در کمترین زمان و ثانیه می باشد.

درگاه و پورت های اتصال تلویزیون فیلیپس 77 اینچ 4K مدل 77OLED807

در گاه ها یا به عبارتی دیگر پورت ها راه های ارتبات به تلویزیون با سایر امکانات جانبی می باشد که این درگاه ها در قسمت پشت تلویزیون به صورت مخفی طراحی شده است چنانچه با این طراحی بینظیر سبب مرتب جلوه نشان دادن ساختار کلی در تلویزیون می شود.

TV PHILIPS MODEL 77OLED807 دارای 3 عدد USB و 4 عدد HDMI می باشد که در کنار این طراحی خارق العاده وجود پورت HDMI 2.1 می توانید از بهترین و مجهز ترین امکانات برای گیمینگ، بازی بهره ببرید. اما وجود فرمت های شبکه بی سیم وای فای (WI-FI ) و بلوتوث (Bluetooth) می توانید اتصال را به سایر امکانات مانند گوشی خود به تلویزیون هوشمند به صورت بی سیم انجام دهید.


سایر امکانت هوشمند تلویزیون فیلیپس 77 اینچ 4K مدل 77OLED807

قطعا با سطح تکنولوژِی بروزی که در پیش داریم تمامی ما با امکانات هوشمند آشنایی داریم که این امکانات قادر به دسترسی آسان و راحت کردن کارایی سایر محصولات برای مخاطب می باشد. وجود نوار بازی در تلویزیون فیلیپس 77 اینچ قابلیت دسترسی آسان را به تمامی بازی ها را برای کاربر امکان پذیر کرده است همچنین باتوجه به جستجو های قبل که انجام شده است اپلیکشن های مشابه را نمایش می دهد. گیمینگ یکی از بینظیر ترین امکانات در تلویزیون ها به شمار می رود که نیز یکی از جذاب ترین قصمت های سرگرمی در تلویزیون ها به شمار می رود.

اما در تلویزیون فیلیپس مدل 77OLED807 با وجود رفرش ریت 120 هرتز از فوق العاده ترین کیفیت تصویر و وضوح بهره می برید. وجود فناوری ضد سوختگی یکی از جدید و بروز ترین امکانات در ثایر تلویزیون های 2022 برند فیلیپس به شمار می رود. وجود تکنولوژی DTS Play-Fi سینمای خانگی در این محصول قابلیت اتصال بی سیم به صورت فرمت های چند منظوره برای استفاده و پخش موسیقی ، رادیو و غیره تعبیه شده است.

کلام پایانی . . .

برند فیلیپس یا  تلویزیون هوشمند فیلیپس 77 اینچ 4K مدل 77OLED807 می تواند بینظیر و منحصر به فرد ترین کارایی ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. چنانچه با وضوح کیفیت تصویر و نوع کیفیت تصویر قادر به پخش و نمایش صحنه های فوق العاده زیبا و طبیعی می باشد.

در کنار کیفیت تصویر بینظیر وجود قطعه تولید صدا از خارق العاده ترین خروجی صدا برخودار می باشد که با تکنولوژی دالبی که تعبیه شده است می تواند صدا را به صورت گسترده و سینمایی برای کاربر به آرمغان آورد. این محصول با وجود صفحه نمایش 77 اینچ می تواند اعم برای مکان های بزرگ و محیط های باز استفاده نمایید که با قدرت فوق العاده ای که برای آن تعریف شده است می تواند منحصر به فرد ترین امکانات را ارائه دهد. برای کسب و دریافت اطلاعاتی بیشتر در مورد تلویزیون 77 اینچ فیلیپس می توانید از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Phillips TV 77OLED807 2022

مشخصات

مدل کامل
77OLED807
سری
807
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
77 اینچ
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
WOLED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
FILMSPORT CINEMAECOSTANDARDGRAPHICSPHOTOCUSTOMVIVIDGAMINGDOLBY
توان خروجی صدا (وات)
70 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Dolby Atmos - Dolby Digital (AC-3) - Dolby Digital Plus (E-AC-3) - Dolby AC-4
نوع سیستم عامل
Android
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
وسط و خطی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
OLED807
سایر تو ضیحات صدا
- فراگیر دیجیتال DTS - DTS-HD
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
P5 Gen6
Dolby Vision
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
77OLED807
سری
807
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
77 اینچ
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
WOLED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
FILMSPORT CINEMAECOSTANDARDGRAPHICSPHOTOCUSTOMVIVIDGAMINGDOLBY

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
70 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Dolby Atmos - Dolby Digital (AC-3) - Dolby Digital Plus (E-AC-3) - Dolby AC-4

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Android
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
3
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
وسط و خطی
قابلیت نصب روی دیوار

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
OLED807
سایر تو ضیحات صدا
- فراگیر دیجیتال DTS - DTS-HD
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
P5 Gen6
Dolby Vision
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم