تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED807 2022

تلویزیون فیلیپس 65  اینچ 4K مدل 65OLED807 2022

  • کیفیت تصویر: 4K
  • نوع صفحه نمایش:OLED
  • اندازه صفحه نمایش: 65 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش: تخت
  • رفرش ریت:120HZ
  • نوع پنل: WOLED
  • سال ساخت: 2022
  • برای کسب اطلاعات بیشتر  کلیک کنید
ادامه مطلبShow less
108,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Phillips TV 65OLED807 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED807 2022

تلویزیون ها یکی از رده های پرکاربرد ترین محصولات اعم در خانه ها و سایر مکان های دیگر می باشد که با وجود طراحی های پیشرفته ای که بر روی آن انجام می دهند و اعم وجود سایز بندی ها می توانید برای انواع مکان با توجه به سلیقه خود اینچ آن را انتخاب نمایید.

اما مهمتر از این قابلیت و ویژگی ها وجود سازنده آن می باشد که این بار ما به شما بینظیر ترین محصول و برند فیلیپس 2022 معرفی می کنیم. فیلیپس برند پیشرفته ای می باشد که با به کاربردن تکنولوژی و فناوری های بروز در طراحی و تولید محصولات خود توانسته بینظیر ترین محصول که امروزه به عنوان هوشمند یاد می شود به بازار عرضه کند.

تلویزیون مدل OLED807 ساخت سرکت فیلپیس در سال 2022 می باشد، این محصول خارق العاده دارای صفحه نمایش 65 اینچی با کیفیت فورکی 4K است که همچنین با وجود رزلوشن تعریف شده در قصمت وضوح این تلویزیون می تواند صحنه ها را به واقعا ترین جلوه نمایش دهد. تلویزیون فیلیپس 65 اینچ مجهز به رزلوشن 38402160X پیکسل است که این تعداد پیکسل بر روی صحنه و تصاویر قرار می گیرند و سپس سبب می شوند تا تمامی محتوا از وضوح کاملی برخودار باشند.

در کنار کیفیت تصویر بینظیر این محصول خارق العاده نوع پنل به کار رفته در آن از خارق العاده ترین طراحی در تلویزیون مدل 807 می باشد که از نوع پنل WOLED بهره گرفته است. WOLED این پنل یکی از جدید ترین نوع پنل ها و اعم بروز ترین نیز به شمار می رود.

چنانچه این پنل یکی از طبیعی ترین جلوه ها را بدونه ایجاد هیچ گونه نقصی در اختیار کاربر قرار می دهد. قطعا هر کدام از ما چند معیار از تلویزیون را یکی از نکات های مهم در انتخاب و خرید آن می دانیم که شامل کیفیت تصویر ، کیفیت صدا و پردازنده می باشد اما یکی دیگر از این معیار ها وجود سرعت می باشد که بلکه پردازنده تعبیه شده دارای سرعت می باشد اعم وجود رفرش ریت نیز از به ویژه ترین امکانات تلویزیون های امروزه به شمار می رود.

تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED807 با وجود رفرش ریت (refresh rate) 120 هرتز از سرعت و عملکرد فوق العاده ای برخودار است اما یکی از جالب ترین نکات این رفرش ریت بینظیر بلکه سرعت را افزایش می یابد در کنار آن کیفیت تصویر را نیز شفاف و روان می سازد.

برند فیلیپس یکی از مشهور و شاهکار ترین کمپانی در تولید و عرضه تلویزیون های هوشمند است که قطعا یکی از عرضه های خود را در سال 2022 به مردم معرفی کرد که اعم خوش بختانه نیز از استقبال زیادی در بین مردم برخودار است، یکی از این تولید و طراحی های بینظیر فیلیپس تلویزیون 65 اینچ مدل 65OLED807 می باشد که در ادامه معرفی این مطلب با سایر کارایی های آن قطعا آشنا خواهید شد.

بعد از معرفی جزئی در مورد این محصول به طراحی و شکل ساختار بدنه آن می پردازیم، تلویزیون مدل 65OLED807 مجهز به بدنه از جنس پلاستیک فشرده می باشد که همین امر سبب شده تا از استحکام و مقاومت بالایی برخودار باشد. شکل ساختار کلی بدنه این محصول به صورت بدنه ای فریم مشکی و کم ضخامت می باشد اگر به کناره های تلویزیون توجه فرمایید می بینید که ضخامتی که در آن به کار رفته است از نازک بسیار فوق العاده ای برخودار است اما یکی از امکانات هوشمند این تلویزیون وجود فناوری ضد سوختگی می باشد که کیفیت آن را چند برابر می کند.

وجود سیستم عامل آندروید در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED807 از خارق العاده ترین کارایی آن می باشد چنانچه این سیستم عامل بلمه هیچ مدودیتی را تعریف نرکده است اعم دسترسی را به تمام پنل ها امکان پذیر کرده است و در کنار آن ودجود دسترسی آسان بوده که حتی با وجود میان بر ها می توانید به ساده ترین روش به تمامی امکانات آن دسترسی داشته باشید. اگر شما هم مانند سایر افراد دیگر جلب این محصول برند PHILIPS خارق العاده شده اید برای آشنایی بیشتر در ادامه معرفی این مطلب با ما همراه باشید.

شکل ظاهری و ساختار کلی در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED807

تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED807 مجهز به ساختار بدنه فریم و مشکی می باشد در کنار این طراحی فوق العاده زیبا ضخامت آن یکی از بینظیر ترین و جذاب ترین قصمت بدنه آن می باشد با توجه به ترکیب رنگ مشکی که در طراحی کلی این تلویزیون انجام داده اند سبب شده تا نگاه های بیشتری را به خود جلب کند. قصمت پزیرایی یکی از حساس ترین قصمت در منازل می باشد که قطعا اگاهید بانوان نیز به آن اهیمت بالایی می دهند برای همین منظور فیلیپس در طراحی ساختار این محصول خارق العاده از بینظیر ترین قطعات و جنس استفاده نموده اند.

جنس بدنه به کار رفته در تلویزیون 65 اینچ فیلیپس از پلاستیک مرغوب می باشد که نیز استحکام و مقاومت بالایی دارد. یکی از امکانات فوق العاده تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED807 دو روش نصب آن می باشد که روش اول با استفاده از پایه آن می باشد و روش دوم اقلام همراه موجود در بسته بندی می توانید بر روی دیوار نصب کنید که در این صورت بلکه فضایی کم را می گیرد اعم زیبایی چشم گیری نیز به وجود می آورد. شکل پایخ طراحی شده تلویزیون 65 اینچ مدل 807 به صورت پایه وسط تخت نقره ای طراحی شده است که سبب می شود ساختار کلی تلویزیون بیشتر جلبه توجه کند و اعم کاربر را در صفحه نمایش غرق کند.

شکل پایه طراحی شده ی تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55OLED807 به صورت پایه وسط خطی و رنگ نقره ای می باشد که سبب می شود صفحه نمایش تلویزیون در صورت روشن بوده بیشتر جلب توجه کند. ظرافتی که در طراحی این محصول به کار رفته است سبب شده تا نمایه خانه ها ره به شیوه بینظیری تغیر دهد همچنین با وجود قابلیت نصب بر روی دیوار با استفاده از سایر اقلام همراه می توانید نصب کنید اگر به این قصمت توجه کنید می بینید این تلویزیون خارق العاده در این صورت چه زیبایی خاصی را به آرمغان می آورد همچنین با کیفیت تصویر شاهاری که دارد کاربر را در خود غرق می کند.

کیفیت تصویر شگفت اور در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED807

کیفیت تصویر شاهکار تلویزیون 65 اینچ 4K مدل 65OLED807 یکی از طراحی و تولید های جدید شرکت فیلیپس است که با وجو قابلیت های مختلفی که برای این صفحه نمایش تعریف شده است صحنه و تصاویر را با کیفیت بینظیری نمایش می دهد. این محصول از نوع کیفیت تصویر فورکی 4K بهره گرفته است، نوع کیفیت تصویر فورکی یکی از فوق العاده ترین و رایج ترین نوع کیفیت تصویری است که اکثر شرکت ها در طراحی و ساخت تلویزیون ها از آن بهره می برند. اما در کنار این نوع کیفیت تصویر منحصر به فرد رزلوشن به کار رفته که شامل 38402160X پیکسل است که سبب می شود ضوح بسیار فوق العاده از صحنه ها به نمایش بگذارد.

این تعداد پیکسل تعریف شده به صورت نقطه های ریز می باشد که بر روی تصاویر و صحنه ها قرار می گیرند همین اعمال سبب می شود که کیفیت تصویر افزاریش و اعم کوچکیک ترین جزئیان نیز دیده شود. رفرش ریت یک عامل اصلی قدرت و سرعت می باشد که با وجود ( refresh rate) 120 هرتز می تواند سرعت را بالا و سپس در کنار آن نیز کیفیت را شفاف و روان سازد. اما مهمتر از این در بخش صفحه نمایش تلویزیون پنل موجود در آن می باشد که تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED807 دارای پنل WOLED می باشد اعم از بینظیر ترین نوع بهره برده است.

این پنل یکی از شناخته ترین پنل های OLED سال 2022 می باشد که صحنه و تصاویر به به شیوه طبیعی و رنگبندی های متنوع نمایش می دهد همین امر سبب می شود تا کاربر را به خود جلب کند. در بخش پنل تنظیمات کلی کیفیت تصویر که از قبل برای تلویزیون تعریف شده است چند نمونه حالت تصویر تعریف شده است که هر کدام به توجه به کارایی خود صفحه نمایش را تنظیم می کنند این کیفیت تصویر ها مانند FILM ، SPORT ، CINEMA ، ECO ، STANDARD ، GRAPHICS ، PHOTO ، CUSTOM ، VIVID ، GAMING و DOLBY است که از پر استفاده ترین این حالت تصویر ها گیمینگ(GAMING) و حالت فیلم ساز (FILM) می باشد که هیجان انگیز ترین اوقات را برای شما عزیزان به آرمغان می آورد.

کیفیت صدا 70 وات و تکنولوژی های صوتی در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED807


قدرت صدای بینظیر 70 وات و وجود 2 عدد کانال صوتی در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED807 می تواند تجربه تکرار نشدنی را برای شما عزیزان به آرمغان آورد. همچنین با وجود این امکانات فوق العاده که با آن آشنا شدید وجود تکنولوژی های تعریف شده در این بخش تولید صدا سبب شده صدایی فضایی و واقعی تولید شود که این قابلیت سبب می شود تا لذت تماشا کردن تلویزیون چند برابر شود. این تکنولوژی های تعریف شده شامل Dolby Atmos ، Dolby Digital (AC-3) ، Dolby Digital Plus (E-AC-3) و Dolby AC-4 است که هر کدام کارایی منحصر به خود را در صورت فعال کردن بر روی کیفیت صدا انجام می دهند.


Dolby Atmos : دالبی یکی از پیشرفته ترین تولید صدا می باشد که هم اکنون تمامی شرکت ها در تمامی محصولات خود در قصمت تولید صدا از این فناوری بهره می گیرند اما یکی از شگفت انگیز ترین کارایی این تکنولوژی در تلویزیون 65 اینچ می باشد که صدای محتوا را به صورت زنده و گسترده پخش می کند.


Dolby Digital (AC-3) : این تکنولوژی Dolby Digital در قصمت تولید صدا سبب می شود تا صدا به صورت فراگیر و یک سطح پخش شود و همپنین نویز های موجود در صدا را پوشانده و صدای اصلی محتوا را با کیفیت فوق العاده عالی پخش می کند.

سیستم عامل آندروید در تلویزیون هوشمند تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED807


سیستم عامل آندروید یکی از پیشرفته ترین رده سیستم عامل ها می باشد اما نکته قابل توجه این سیستم عامل بینظیر با وجود امکانات پیشرفته ای که پشتیبانی می کند در کنار آن ساده ترین دسترسی را نیز در اختیار کاربران قرار داده است که با این وجود اعم افراد مبتدی نیز می توانند از آن استفاده کنند. این سیستم عامل آندروید در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED807 امکان فوق العاده ای را برای کاربران خود فراهم کرده است که اعم می توانند به صورت آنلاین از تماشای فیلم ها و سریال ها بپردازند و لذت ببرند.

پردازنده فوق پیشرفته P5 Gen6 در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED807

پردازنده بخش اصلی سرعت و عملکرد می باشد چنانچه سرعت صحنه ها به نوع پردازنده ای بستگی دارد که در تلویزیون تعبیه شده است. تلویزیون Philips 65 اینچ دارای نوع پردازنده P5 Gen6 است چنانچه از P5 بهره گرفته منبع انرژی و سرعت می باشد، طراحی ظکل ظاهری این قطعه پردازنده یا پردازشگر P5 Gen6 به صورت قطعه مربعی شکل با کمترین ضخامت می باشد که با این وجود یکی از حساس ترین قطعات در تلویزیون به شمار می رود. CPU دارای سرعت و عملکرد بالا می باشد که با توجه به داده هایی که توسط کاربر وارد می شود می تواند کارایی خود را مانند تجزیه و تحلیل انجام داده و سپس نتیجه آخر را بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش می دهد. این پردازشگر یکی از قدرتمند ترین رده های پردازنده می باشد که همانطور که اشاره کردهیم از نوع P5 بهره گرفته است.


درگاه و پورت های اتصال تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED807

اتصالات شامل درگاه و پورت هایی می باشد که توسط آن می تواند امکانات جانبی را به تلویزیون خود متصل کنید. تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED807 با وجود درگاه و پورت های طراحی شده بر روی قصمت پشت آن می تواند اتصال های چندگانه را به وجود آورد. این محصول بینظیر فیلیپس دارای 3 USB و 4 درگاه HDMI است که همچنین با وجود فرمت های وای فای (WI-FI ) و بلوتوث (Bluetooth) می توانید سایر امکانات هومند خود مانند گوشی به تلویزیون خود به صورت بی سیم متصال کنید.

سایر امکانات هوشمند تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED807

امکانات هوشمند در تلویزیون ها به صورت دسترسی ها سریع یا استفاده از امکانات پیشرفته در یک جا می باشد، به طور مثال نوار بازی در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED807 تمامی بازی هایی که از قبل جستجو شته است به صورت پیشفرض نمایش می دهد همچنین با جستجویی که از قبل انجام شده است محتویاتی مانند جستجوها در اختیار مخاطب قرار می دهد. گیم یا به عنوان ساده تر بازی یکی از رایج ترین سرگرمی هایی است که در بین مردم پیشرفت کرده است که یکی از این پیشرفت ها در تلویزیون فیلیپس 2022 می باشد که با وجود قابلیت گیمینگ یکی از لذت بخش ترین قصمت های این محصول خارق العاده می شود.

تکنولوژی ضد سوختگی نیز در تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED807 از پیشرفته ترین امکانات آن به شمار می رود. فناوری DTS Play-Fi به عنوان یک سینما خانگی یا پلت فرم در تلویزیون 65 اینچ فیلیپس تعریف شده است که سبب می شود امکاناتی همچون پخش موسیقس ، رادیو و سایر مواردی دیگر به صورت بی سیم به تلویزیون وصل و سپس پخش شود.

کلام پایانی . . .

فیلیپس یکی از گسترده ترین محصولات خود در سال 2022 روانه بازار کرد که با وجود کیفیت تصویر فوق العاده بینظیر که ارائه می دهد با توجه به سطح رقبای خود هیچ کدام به این سطح نرسیدند، چنانچه کیفیت تصویر تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED807 یکی از خارق العاده ترین صحنه ها را نمایش می دهد. فیلیپس با مدل 807 در اندازه صفحه نمایش 65 اینچ از کیفیت تصویر فورکی 4K بهره گرفته است که اعم نیز با وجود رزلوشن 38402160X پیکسل می تواند وضوح کامل و بی نقصی از تصاویر را نمایش دهد.

اما بعد از کیفیت تصویر خارق العاده این محصول قطعه قابل توجه و بینظیر آن وجود تعداد کانال صوتی آن با توان 70 وات صدایی فراگیر و گسترده را به آرمغان می آورد چنانچه با وجود تکنولوژی های تعریف شده برای کانال های صوتی سبب می شود در محیط خانه صدا را به صورت همزمان از بلندگو ها دریافت کنید. بعد از این قطعه های خارق العاده سرعت بینظیر این تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65OLED807 یکی از جذاب ترین بخش های آن می باشد که با وجود رفرش ریت 120 هرتز اعم در حالت استفاده از گیمینگ شاهکار ترین موقعیت و صحنه ها را به صورت بی نقص نمایش می دهد. اگر شما هم مجذوب کارایی فوق العاده ی برند فیلیپس شدید می توانید از طریق وات ساپ یا سایت اصلی کالا با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Phillips TV 65OLED807 2022

مشخصات

مدل کامل
65OLED807
سری
807
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
77 اینچ
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
WOLED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
FILMSPORT CINEMAECOSTANDARDGRAPHICSPHOTOCUSTOMVIVIDGAMINGDOLBY
توان خروجی صدا (وات)
70 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Dolby Atmos Dolby Digital (AC-3) Dolby Digital Plus (E-AC-3) Dolby AC-4
نوع سیستم عامل
Android
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
وسط و خطی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
OLED807
سایر تو ضیحات صدا
فراگیر دیجیتال DTS DTS-HD
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
65OLED807
سری
807
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
77 اینچ
نوع صفحه نمایش
OLED
نوع پنل
WOLED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
FILMSPORT CINEMAECOSTANDARDGRAPHICSPHOTOCUSTOMVIVIDGAMINGDOLBY

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
70 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Dolby Atmos Dolby Digital (AC-3) Dolby Digital Plus (E-AC-3) Dolby AC-4

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Android
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
وسط و خطی
قابلیت نصب روی دیوار

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
OLED807
سایر تو ضیحات صدا
فراگیر دیجیتال DTS DTS-HD
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم