تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PUS8807 2022

مشخصات  کلی تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PUS8807 2022  

  • سیستم عامل اندروید Android
  • رزولوشن 3840*2160 پیکسل
  • نوع صفحه نمایش LED
  • رفرش ریت 120 هرتز
  • توان خروجی 20 وات
  • پردازنده Pixel Precise Ultra HD
  • کیفیت تصویر 4K
  • سال ساخت 2022
  • ابعاد 123x79x26 سانتی متر
  • لینک سایت اصلی کلیک کنید
ادامه مطلبShow less
46,200,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
PHILIPS TV 55PUS8807 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل  55PUS8807 2022

تلویزیون فیلیپس 2022 یکی از شاهکار هایی بود که در اسن سال از جانب کمپانی PHILIPS به بازار جهانی عرضه شد و لازم به ذکر است توجه داشته باشید که تلویزیون فیلیپس مدل 55PUS8807 یکی از بهترین مدل هایی است که در این سال تولید شده است و از قابلیت های بسیار جذابی بهره می گیرد که در ادامه به صورت جامع به بررسی تمامی ویژگی ها و قابلیت های این مدل خواهیم پرداخت.
تلویزیون فیلیپس در طی این چند سال اخیر بسیار عالی عمل کرده است و با استفاده از قابلیت های منحصر به فرد توانسته است جایگاه مختص به خود را در بین کاربران و سلایق مختلف خلق کند و باید در نظر داشته باشید که در بخش طراحی از تلویزیون فیلیپس شاهد عملکرد بسیار عالی از این کمپانی و علل خصوص برای مدل PUS8807 هستیم. مدل مذکرو دارای 1 پایه در وسط می باشد که قادر است به عالی ترین شکل ممکن تعادل را حفظ کند و لازم به ذکر است گفته شود که نوع این پایه مسطح و گسترده می باشد و از پشت تلویزیون به آن اضافه می شود.
PHILIPS TV 55PUS8807 دارای رنگ بسیار خیره کننده و خاصی می باشد و از رنگ سیلور در فریم و پایه استفاده شده است و لازم است در نظر داشته باشید که این مدل از ظرافت بیشتری برخوردار می باشد و ظخامت در این مدل کم تر شده است و از نظر ابعاد نیز این مدل دارای ابعاد ( ارتفاع 79cm x عرض 123cm x طول 26cm ) می باشد. تلویزیون فیلیپس بخش زیادی از معروفیت و همچنین معروفیت خود را مدیون قابلیت Ambilight می باشد و در رابطه با این قابلیت لازم است توجه داشته باشید که به صورت انحصاری در تلویزیون PHILIPS دیده می شود.
موضوع جالب توجه در خصوص این مدل نسخه Ambilight استفاده شده می باشد که در این مدل از نوع 3 طرفه می باشد و لازم است در نظر داشته باشید که نورپردازی از 3 قسمت بالا، چپ و راست این مدل صورت می گیرد و این نورپردازی به توجه به نوع محتوا صورت می پذیرد و در نظر داشته باشید که قابلیت نصب بر روی دیوار این مدل را بسیار جذاب تر کرده است و می توانید با استفاده از این قابلیت محیط خود را بسیار جذاب تر کنید.

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PUS8807 2022

نوع سیستم عامل در تلویزیون های فیلیپس 2022 یکی از جذاب ترین ویژگی ها در آن ها به حساب می آید و لازم است توجه داشته باشید که بهترین نوع سیستم عامل در تلویزیون اندروید می باشد و این برتری به واسطه ی دسترسی بالا و همچنین امکاناتی است که به واسطه ی این سیستم عامل می توانید در دسترس داشته باشید و لازم به ذکر است گفته شود که تلویزیون فیلیپس 55 اینچ مدل 55PUS8807 مجهز به تعداد زیادی برنامه های پیش فرض از جمله Netflix، YouTube، Google Play و Spotify می باشد که امکان سرگرم شدن کاربران را فراهم ساخته است و از طرف دیگر لازم است توجه داشته باشید که مجهز به 4 عدد پروت HDMI و 2 عدد USB می باشد.
نوع سیستم صوتی مود استفاده در این مدل از نظر تون صوتی بسیار قوی نیست اما با استفاده از فناوری هایی که دارد قادر است کیفیت صدای بسیار عالی را خلق کند و باید گفته شود که این مدل از سیستم صوتی 2 کاناله بهره مند است و توان صوتی 20 وات را خلق می کند و با استفاده از فناوری A.I. Sound صدا با تصویر به عالی ترین شکل ممکن هماهنگی می شود و لازم به ذکر است گفته شود که این مدل مجهز به فناوری دالبی Dolby در این مدل می باشد و کیفیت عالی از صدا را برای شما خلق می کند.
تلویزیون های فیلیپس 2022 از نظر کیفیت تصویر در سطح بسیار عالی قرار دارد و مدل PUS8807 نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای کیفیت تصویر 4K UHD LED می باشد. صفحه نمایش این مدل از نوع LED و نوع پنل نیز از نوع VA می باشد و همین موضوع سبب می شود نور و دامنه رنگی با کیفیتی عالی به نمایش گذاشته شود و رنگ ها واقعی و زنده نمایش داده می شوند و لازم است در نظر داشته باشید که سرعت به روز رسانی تصویر در این مدل نیز بسیار عالی است و تصاویر با سرعت 120 هرتز واقعی به روز رسانی و نمایش داده می شوند.
این مدل مجهز به پردازنده P5 Perfect Picture Engine می باشد که می تواند تصاویر و فناوری ها را وضوح تصویر با استفاده از فناوری 3840x2160 در سطح عالی قرار دارد و لازم به ذکر است گفته شود این مدل در بخش کیفیت تصویر مجهز به فناوری های بسیار عالی می باشد و با استفاده از پورت HDMI2.1 که از آن بهره می گیرد می تواند گزینه ای عالی برای گیمینگ به حساب آید.

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K  55PUS8807 2022

طراحی ظاهری تلویزیون فیلیپس مدل 55PUS8807 2022

طراحی جز ویژگی هایی است که در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شاهد این موضوع هستیم که اغلب کمپانی ها و شرکت های سازنده تلویزیون در نظر دارند که در سال های جدید از طراحی های جدید نیز در محصولات خود استفاده کنند و این موضوع در کمپانی PHILIPS مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است و در سال 2022 شاهد استفاده از طراحی های بسیار جذابی از طرف مهندسان بخش طراحی این کمپانی هستیم و در خصوص تلویزیون فیلیپس مدل 55PUS8807 باید ذکر کرد که یکی از مدرن ترین و خاص ترین طراحی ها را دارد که در ادامه بیشتر به بررسی آن خواهیم پرداخت.
جالب است توجه داشته باشید که بیشتر مخاطب های که طرفدار تلویزیون فیلیپس هستند، تلویزیون مذکور را با قابلیت Ambilight می شناسند و جذابیت این موضوع زمانی بیشتر خواهد شد که بدانید قابلیت Ambilight منحصرا در تلویزیون های فیلیپس دیده می شود و لازم به ذکر است توجه داشته باشید قابلیت Ambilight در این مدل از نسخه 3 طرفه می باشد و منظور از اینکه دارای نسخه 3 طرفه می باشد این است که از 3 طرف نورپردازی می شود و نور از پشت تلویزیون از بالا، چپ و راست به نمایش کشیده می شود و لازم به ذکر است گفته شود که هر نوع محتوایی به صورت ویژه ای نورپزدازی می شود و این موضوع یعنی شما نمی توانید شاهد نورپردازی فیلم های سینمایی و مسابقات ورزشی به یک حالت باشید و این موضوع به نوبه خود بسیار جذاب است.
رنگ تلویزیون یکی دیگر از ویژگی هایی است که امروزه بسیار به آن توجه می شود و کمپانی PHILIPS در نظر دارد که از تنوع رنگ در پایه و فریم محصولات خود استفاده کند و در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ مدل 55PUS8807 شاهد این هستیم که فریم و پایه به رنگ سیلور می باشد که می تواند در جذابیت بیشتر محیط شما بسیار تاثیر گذار باشد و لازم به ذکر است گفته شود که این مدل در گروه تلویزیون های پایه وسط قرار دارد و از 1 عدد پایه مسطح و تخت در وسط خود استفاده کرده است.
در خصوص این مدل باید ذکر کرد که از قابلیت نصب بر روی دیوار نیز بهره مند است و این امکان برای کاربران وجود دارد که در صورت تمایل بتوانند به صورت نصب شده از مدل مذکور نیز استفاده کنند که برای محیط های اداری و رسمی بسیار جذاب است و در محیط های مسکونی نیز فضای بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد و توجه داشته باشید که PHILIPS 55PUS8807 دارای ابعاد ( ارتفاع 79cm x عرض 123cm x طول 26cm ) می باشد و لازم است توجه داشته باشید که این مدل دارای ضخامت صفحه 6.7cm می باشد که به نوبه خود بسیار جذاب است زیرا در سال 2022 ضخامت تلویزیون ها بسیار کم تر شده است و طراحان از ظرافت بیشتری در طراحی محصولات استفاده کرده اند.

طراحی ظاهری تلویزیون فیلیپس مدل 55PUS8807 2022


کیفیت تصویر تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PUS8807 2022

کمپانی PHILIPS در سال 2022 در بخش به کار گیری از فناوری ها بسیار عالی عمل کرده است و این موضوع در بخش کیفیت تصویر بسیار بیشتر نمود پیدا کرده است و در تلویزیون فیلیپس مدل 55PUS8807 از کیفیت تصویر 4K UHD LED استفاده شده است و لازم به ذکر است توجه داشته باشید که این مدل در مقایسه با مدل های پیشین توانسته است به نحوی عمل کند که تصاویر با جزئیات بیشتری به تصویر کشیده شود و به اصطلاح عملی می توان گفت که رزولوشن یا همان وضوح تصویر در کیفیت تصویر 4K UHD LED در مقایسه با محتوا های 4K بسیار بالا تر می باشد و این موضوع به نوبه خود یکی از نقاط قوت در بخش کیفیت تصویر این مدل به شمار می آید.
سرعت به روز رسانی در این مدل بسیار عالی است و شما می توانید هر نوع محتوایی را اعم از سینمایی یا ورزشی با نهایت کیفیت دریافت کنید زیرا این مدل از رفرش تصویر یا همان سرعت به روز رسانی 120 هرتز بهره می گیرد و این یعنی نهایت سرعت در تجدید نرخ تصویر که می تواند هر نوع محتوایی را جذاب کند. در بخش حرکت شاهد استفاده از فناوری Natural Motion هستیم و لازم است توجه داشته باشید که این فناوری به نحوی عمل می کند که حرکات با کیفیت بالاتر و راوان تر عرضه می شود.

کیفیت تصویر تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PUS8807 2022

نور تصویر با استفاده از صفحه نمایش و پنل مورد استفاده بسیار تحت تاثیر قرار می گیرد و به همین دلیل است از صفحه نمایش LED در این مدل استفاده شده است که نور بسیار با کیفیتی را تولید می کند و همچنین در بخش پنل نیز شاهد بهره گیری از پنل VA استفاده کرده است و موضوع مهم در خصوص پنل های VA این است که رنگ ها را واقعی تر و زنده تر نمایش می دهد و همین موضوه سبب جذابیت بیشتر تصاویر نمایش داده شده می شود. وضوح تصویر در این مدل در وضعیت عالی قرار دارد زیرا از فناوری 3840x2160 که در بیشتر مدل ها نیز از همین فناوری استفاده می شود در تلویزیون فیلیپس 55PUS8807 استفاده شده است و لازم است در نظر داشته باشید که از فناوری های HDR نیز بهره می گیرد که این موضوع نیز به نوبه خود می تواند بسیار تاثیر گذار در تصویر باشد.
در خصوص فناوری های HDR در این مدل باید در نظر داشت که این مدل از فرمت های Dolby Vision/HDR10+ از فناوری HDR پشتیبانی می کند و شما می توانید شاهد کنتراست بالا تری از رنگ تصاویر باشید و تضاد بین رنگ ها با استفاده از این فناوری ها بسیار بالا می رود و همچنین باید در نظر داشت که فناوری Micro Dimming Pro در زمینه عمق تصویر تاثیر گذار است و شما می توانید تصاویر را بسیار واقعی دریافت کنید. دیگر موضوع مهمی که لازم است بسیار مورد توجه قرار گیرد نوع پردازنده تصویر می باشد و جذابیت تلویزیون های فیلیپس 2022 زمانی افزایش پیدا می کند که بدانید مدل های تولید شده در این سال همگی از پردازشگر های بسیار قوی بهره می گیرند و مدل 55PUS8807 از پردازنده P5 Perfect Picture Engine بهره می گیرد که قادر است فناوری های موجود در بخش کیفیت تصویر را به عالی ترین شکل ممکن هماهنگ کند.
امروزه یکی از مهم ترین و اصلی ترین استفاده هایی که از تلویزیون می شود به گیمنیگ اختصاص دارد و کمپانی PHILIPS به این موضوع بسیار توجه داشته است و لازم به ذکر است گفته شود که PHILIPS TV 4K UHD LED 55PUS8807 از پورت HDMI2.1 و تعدادی دیگر از فناوری های ویژه جهت گیمنیگ بهره می گیرد و موضوع مهم در خصوص پورت HDMI2.1 این است که برای بازی با کنسول های نسل جدید مانند PS5 مناسب است و شما می توانید با استفاده از فناوری ALLM شاهد حرکات روان و همچنین بازی با کیفیت بسیار عالی باشید و همچنین با استفاده از فناوری HGiG می توانید بازی های HDR را با کیفیت اصلی بازی کنید.

کیفیت تصویر تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PUS8807 2022

سیستم صوتی و کیفیت صدا در فیلیپس 55 اینچ مدل PUS8807

کمپانی PHILIPS علاوه بر تصاویر با کیفیت در نظر دارد که صدای مطلوبی را نیز به گوش مخاطب برساند و این موضوع با استفاده از سیستم صوتی قوی صورت می گیرد و لازمه هر سیستم صوتی و تولید صدای با کیفیت، وجود فناوری های گسترده می باشد و در خصوص تلویزیون فیلیپس مدل 55PUS8807 باید گفته شود که از سیستم صوتی 2 کاناله بهره مند است و این سیستم صوتی قادر به تولید صدا با حداکثر توان 20 وات می باشد و لازم به ذکر است گفته شود که از فناوری Dolby Atmos نیز برای خلق صدای فراگیر و همه جانبه استفاده شده است.
از طریق بلوتوث می توانید به صدای با کیفیت تر و حتی توان صوتی بیشتری نیز دست پیدا کنید و این امکان توسط اتصال به سیستم های صوتی مانند سینما خانگی و ساندبار صورت می پذیرد که این موضوع به نوبه خود بسیار جذاب می باشد و در رابطه با ایجاد هماهنگی بین صدا و تصویر باید گفته شود که از فناوری A.I. Sound در این مدل استفاده شده است که در نوع خود بسیار منحصر به فرد و جذاب است و قادر به خلق اوج هماهنگی بین صدا و تصویر می باشد.
فناوری Clear Dialogue به نحوی عمل می کند که صدای گویندگان را تقویت می کند و شما می توانید صدا را با کیفیت بالاتری دریافت کنید و همچنین باید اضافه کرد که سیستم صوتی مذکور مجهز به فناوری Night mode می باشد و شما می توانید با فعال کردن این حالت در زمان ها و تایم های شب، صدا را با کیفیت مناسب تری دریافت کنید و ایم قابلیت از اذیت شدن مخاطب جلوگیری می کند. موضوع جذاب دیگر در خصوص فناوری Dolby در این مدل حضور فناوری های Dolby Bass Enhancement/Dolby Volume Leveller می باشد که در تنظیم و تقویت حجم صدا فعالیت دارند.

سیستم صوتی و کیفیت صدا در فیلیپس 55 اینچ مدل PUS8807

ویژگی های هوشمند در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ مدل 55PUS8807

یکی از جذاب ترین قابلیت های اسمارت در تلویزیون های فیلیپس وجود حافظه داخلی 16GB می باشد و از طرف دیگر با استفاده از سیستم عامل جذاب Android می توانید هر نوع محتوایی را نصب و استفاده کنید و امکان ذخیره بر روی حافظه داخلی نیز وجود دارد و لازم به ذکر است گفته شود که با استفاده از کنترل هوشمندی که این مدل از آن بهره می گیرد می توانید شاهد اجرایی شدن دستورات صوتی از طریق دستیار های صوتی مختلف می باشد.
تلویزیون فیلیپس مدل 55PUS8807 از طریق قابلیت اتصال به Bluetooth, Wi-Fi می توانید دسترسی عالی داشته باشید و با استفاده از برنامه های پیش فرض جذابی از جمله YouTube ، Netflix ، Spotify و Google Play می توانید از هر نوع محتوایی لذت ببرید و لازم به ذکر است گفته شود که این مدل مجهز به 4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB می باشد.

ویژگی های هوشمند در تلویزیون فیلیپس 55 اینچ مدل 55PUS8807
سخن آخر

شما می توانید با مراجعه به سایت اصلی کالا تجربه یکی خرید راحت را از بانه و گناوه داشته باشید زیرا سایت بزرگ اصلی کالا دارای دفاتر فروش در بانه و گناوه می باشد و شما می تونید در صورت تمایل به خرید تلویزیون فیلیپس از بانه و همچنین خرید تلویزیون فیلیپس از گناوه به سایت اصلی کالا مراجعه کنید. تلویزیون فیلیپس 55 اینچ 4K مدل 55PUS8807 2022 یکی از بهترین و جذاب ترین مدل های تولید شده در سال 2022 می باشد و با استفاده از کیفیت تصویر 4K UHD LED و سرعت به روز رسانی 120 هرتز می تواند تصاویر را با کیفیت بسیار عالی به نمایش بگذارد و لازم به ذکر است گفته شود که این مدل از نظر طراحی نیز بسیار جذاب و مدرن می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PHILIPS TV 55PUS8807 2022

مشخصات

مدل کامل
55PUS8807
سری
8807
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
va
کیفیت تصویر
4K UHD LED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
قابلیت HDR
دارد
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
اندروید Android
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
PUS8807
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Pixel Precise Ultra HD
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55PUS8807
سری
8807
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
va

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K UHD LED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
قابلیت HDR

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
PUS8807
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
Pixel Precise Ultra HD
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم