ظروف استیل نگهدارنده غذا سه تکه برند FRESH BOX

ظروف استیل نگهدارنده غذا سه تکه برند Fresh box

  • برند : Fresh box
  • جنس بدنه : استیل
  • جنس درب : پلاستیک سوپاپ دار
  • سه تکه
  • سایز های 16،20،24 سانتی متر
  • دارای لاستیک دور درب
  • درب پلاستیک سوپاپ دار
ادامه مطلبShow less
480,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
STEEL STORAGE CONTAINERS
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ظروف استیل نگهدارنده غذا سه تکه برند Fresh box


این سه تیکه ظروف استیل نگهدارنده غذا در سایز های 16،20،24 سانتی متر طراحی شده می توان در هر مواقعی استفاده نمایید مانند: اعم برای گرم نگهداشتن غذا های مختلف، نگهداری انواع مواد غذایی و حتی می توان به عنوان دسته بندی مواد غذایی خود به صورت عامل اصلی نیز حتی در سفر های خود و غیره ... استفاده نمایید.

اگر بر روی درب طراحی شده این محصول توجه فرمایید می بینید بر روی آن درب کوچک دایره شکل قرمز رنگ تعبیه شده که در صورت تمایل باز کردن درب اول این درب کوچک دایره شکل باید باز کنید در غیر این صورت درب اصلی ظروف باز نمی شود که این فرایند سبب می شود در باز نشدن درب اصلی اطمینان کامل را ایجاد می کند، و اعم موجب می شود تا مواد داخل ظروف از هرگونه ریختگی جلو گیری کند و همچنین مواد داخل از سالم بودن آن می توانید مطماً باشید.

این محصول یکی از بینظیر ترین ظروفی می باشد که اعم می توانید به سایر لوازم آشپزخانه خود اضافه نمایید. یکی از جالب ترین طراحی که در این محصول تعریف شده وزن سبک، سایز بندی و حمل نقل راحت آن می باشد که حتی با وجود شستشوی آسان آن یکی از پر کاربرد ترین ظروف استیل نگه دارنده غذا به شمار می رود.

جنس درب این ظروف سه تکه پلاستیک می باشد که در آن دارای نواری قرمز رنگ می باشد و با طراحی درب اصلی که از جنس پلاستیک با رنگ سفید شفاف و روان ساخته شده است، همچنین با این وجود زیبایی خاصی را در بدنه این محصول به وجود آورده است.

کلام آخر

بعد از معرفی کلی موارد این محصول به کلام پایانی رسیدیم که این ظروف استیل نگه دارنده غذا می توانید در هر گونه مواقعی از آن استفاده نمایید مانند قرار گرفتن داخل مایکرو فر و یخچال که در این صورت با حرارت مستیقیم می تواند در هر شرایط قرار گیرد بدونه ایجاد هر گونه عوض شدن رنگ و نفوض بو محیط به داخل ظروف.

مواد داخل ظروف با توجه به مشخصات کاملی که در مورد معرفی آن در پاراگراف بالا داشتیم می توانید با توجه به نیاز خود از حجم طراحی شده آن استفاده نمایید، یکی دیگر از ویژگی های ظروف سه تکه نگهدارنده غذا طراحی آن می باشد که هیچ گونه فضایی اضافه ای در یخچال و غیره را نمی گیرد.

یکی از نکته قابل توجه که باید به آن آشاره کرد جنس استیل آن بوده که سبب می شود ظروف در هر محیطی بو و طعم محتویات داخل خود را حفظ کند. این محصول بینظیر را می توانید با اعتماد کامل ئر هر مورد و نظر از سایت اصلی کالا تهیه نمایید و برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق وات ساپ یا سایت اصلی کالا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
STEEL STORAGE CONTAINERS
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم