ظروف استیل نگهدارنده غذا سه تکه برند FRESH BOX

ظروف استیل نگهدارنده غذا سه تکه برند Fresh box

  • برند : Fresh box
  • جنس بدنه : استیل
  • جنس درب : پلاستیک سوپاپ دار
  • سه تکه
  • سایز های 16،14،12 سانتی متر
  • دارای لاستیک دور درب
  • درب پلاستیک سوپاپ دار
ادامه مطلبShow less
350,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
STEEL STORAGE CONTAINERS
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

ظروف استیل نگهدارنده غذا سه تکه برند FRESH BOX

ظروف سه تکه استیل در سایز بندی های مختلفی طراحی شده است که در این قسمت ما به شما سریه سایز های 16،14،12 سانتی متر با کارایی چند کاراه به شما عزیزان معرفی می کنیم. ظروف استیل نگهدارنده غذا به صورت بدنه تمام استیل با درب پلاستیک سوپاپ دارا طراحی شده است که این اعمال در طراحی ظاهری آن نمایه فوق العاده زیبایی را به وجود آورده است اما مهمتر از این جلوه بینظیر ساختار مقاوم و استحکام آن می باشد که با وجود درب آن که به صورت پلومپ محکم می شود در صورت ظربه و ظربه های فیزیکی هیچ گونه تغیراتی برای محتویات داخل ظروف به وجود نمی آورد.

استیل جنسی است که در اکثر محولات به کاربرده می شود به خصوص در لوازم آشپزخانه که با وجود قرار گیری در یخچال که با دمای مستقیم قرار می گیرد این جنس سبب می شود تا با وجود جنس بدنه آن هیچ گونه هوایی به داخل ظروف نفوذ نکرده و در دمای عادی خود هیچ تغیری نمی کند.

ظروف استیل نگهدارنده غذا برند Fresh box مجهز به طراحی سبک و خوش دست می باشد که حتی جابه جایی آن نیز آسان می باشد و با وجود سایز های مختلف می توانید با توجه به ظرفیت ظروف مورد نظر خود را انتخاب نمایید. اگر به شکل طراحی درب آن توجه نمایید می بینید درب دایره شکلی بر روی درب اصلی قرار گرفته است که در صورت باز کردن آن اول باید درب دایره شکل را باز کنید که این طراحی موجب می شود که اطمینان کاملی در هر صورت به ظروف نگهدارنده در برابر ضربه داشته باشید.

کلام آخر


با توجه معرفی کلی که از ظروف استیل نگهدارنده غذا سه تکه برند FRESH BOX در پاراگراف بالا داشتیم این محصول یکی از بینظیر ترین گزینه در هر مواردی می تواند در آشپخانه های شما عزیزان باشد و با وجود سایز های مختلف می توانید به دلخواه ظرفیت ظروف را انتخاب کنید.

ظروف استیل نگهدارنده غذا سه تکه برند FRESH BOX می توانید از طریق سایت اصلی کالا تهیه نمایید و در تمایل اطلاع بیشتر در این مورد از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با شماره های ثبت شده بر روی سایت می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
STEEL STORAGE CONTAINERS
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم