تلویزیون فیلیپس 58 اینچ 4K مدل 58PUS8517 2022

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 58 اینچ 4K مدل 58PUS8517 2022  

  • سیستم عامل اندروید Android
  • رزولوشن 3840*2160 پیکسل
  • نوع صفحه نمایش LED
  • رفرش ریت 60 هرتز
  • توان خروجی 20 وات
  • پردازنده P5 Perfect Picture Engine
  • کیفیت تصویر 4K
  • سال ساخت 2022
  • لینک سایت اصلی کلیک کنید
ادامه مطلبShow less
45,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
PHILIPS TV 58PUS8517 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 58 اینچ 4K مدل 58PUS8517 2022

تلویزیون ها از اصلی ترین محصولات کاربردی دی خانه ها می باشد. کمپانی فیلیپس از عرضه کننده های تلویزیون های اسمارت می باشد که جدید ترین محصول خود را در 2022 با نسخه 8517 وارد باز کرد است. این محصول با در بر گرفتن جدید ترین امکانات و کاراییها قادر به ارائه کیفیت تصویری فوق العاده بینظیر می باشد که تا به امروز این محصول از اولین تلویزیون هایی می باشد که با فوق العاده ترین کیفیت تصویر به بازار عرضه شده است.

تلویزیون فیلیپس 58 اینچ مدل 58PUS8517 مجهز به کیفیت تصویر 4K UHD LED در کنار نوع صفحه نمایش LED می باشد که قادر به ارائه صحنه های واقعی و فوق العاده بینظیری می باشد. اگر شما هم از آن دسته افراد هایی هستید که یکی از معیار های انتخاب خود را در تلویزیون اولیت کیفیت تصویر می باشد قطعا و بدونه شک ما به شما به صورت تظمینی این محصول خارق العاده برند فیلیپس را معرفی می کنیم که با توجه به فناوری هایی که در این قسمت و سایر امکانات دیگر به کار رفته شده است دارای جذاب ترین کارایی می باشد.

پنل VA در TV SMART منحصر به فرد و گسترده ترین زاویه دید را برای مخاطب به وجود می آورد. رزلوشن در کیفیت تصویر ایجاد وضوح کاملی از صحنه ها می باشد که از 3840X2160 پیکسل بهره گرفته است. رفرش ریت نیز همان گونه قادر به بروز هر ثانیه صحنه ها می باشد که با وجود 60 هرتز می تواند محتوا را از سرعت و شفاف، روان سازی می کند.

طراحی ساختار و جلوه دید این محصول از جذاب ترین امکانات برخودار است که با وجود لامپ های به کار رفته شده در قسمت پشت تلویزیون به صورت سه طرف طراحی شده است بعه عنوان لامپ های آمبی لایت معرفی شده است که هر بار با عوض شدن صحنه ها نیز رنگ ها به صورت خودکار عوض می شوند که سبب ایجاد دید گاه جذاب برای کاربر می شود.

بدنه فریم و کم ضخامت از زیبا ترین جلوه هایی می باشد که این محصول در ساختار آن طراحی و تولید شده است. بدنه فریم باریک سبب شده تلتلویزیون در محیط شما عزیزان کمترین فضا را در بر گیرد. صدا تولید شده توسط کانال های صوتی که مجهز به توان خروجی 20 وات می باشد که اعم با وجود تکنولوژی دالبی اتموس قادر به پخش فوق العاده ای به صورت سینمایی و گسترده می باشد. گیمینگ نیز از قابلیت های هوشمند در این محصول شاهکار به شمار می رود که چنانچه با وجود پورت HDMI 2.1 می توانید به فناوری گیمینگ دسترسی داشته باشید.

پردازنده ها دارای انواع قدرتمند می باشند که تلویزیون هوشمند 58 اینچ مجهز به نوع پردازشگر P5 Perfect Picture Engine می باشد. این پردازنده یکی از فوق العاده و قدرتمند ترین CPU هایی می باشد که تا به حال با آن اشنایی داشته اید، چنانچه این پردازشگر قادر به تجزیه تحلیل ها در کمترین ثانیه و در کنار آن نیز کیفیت تصویر را به صورت کلی تنظیم کرده و شفاف و روان می سازد. سیستم عامل ها نیز از اصلی ترین زمینه و کارایی در تلویزیون ها می باشد که این محصول از نوع سیستم عامل آندروید بهره گرفته است.

این سیستم عامل دارای ساختاری بسیار ساده و شیک می باشد که در کنار آن دسترسی را به تمامی امکانات پیشرفته اعم پنل تنظیمات نیز امکان پذیر کرده است. امکانات هوشمند یکی از قابلیت هایی است که بیشتر توسط کاربر مورد استفاده قرار می گیرد و شامل Google Play و Google Search می باشد که می توانید ساعت ها بدونه هیچ گونه محدودیتی جستجو انجام دهید و سپس از متنوع ترین فیلم در هر زمینه جهانی تماشا کنید.

فیلیپس با جدید ترین نخسه خود توانسته بینظیر ترین امکانات و قابلیت ها برای مخاطبان به آرمغان آورد که همین عامل سببب محبوبیت در بین مردم شده است. وجود صفحه نمایش 58 اینچی می توان گزینه ای مناسب برای کاربرهای که علاقه مند به گیمینگ و سایر امکانات هوشمند هستند گزینه فوق العاده عالی می باشد.

اصلی کالا یکی از سایت های کاملا اعتماد بوده که با خیال راحت می تواند هر گونه محصول را سفارش دهید و با کیفیت اصلی و تظمینی می توانید کالای خود را در یافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تلویزیون هوشمند PHILIPS 58 اینچ در ادامه معرفی این مقاله با ما همراه باشید.


طراحی ساختار بدنه تلویزیون هوشمند PHILIPS

شکل ظاهری ساختار بسیار متفاوت و جذاب این محصول می توان به جرات گفت از زیبا و عالی، چشم نواز ترین محصول 2022 برند PHILIPS می باشد. تلویزیون فیلیپس 58 اینچ دارای بدنه ای فریم و باریک می باشد که همچنین در ساختار کلی طراحی شده بدنه آن از کمترین ضخامت ممکن بهره گرفته است که این ویژگی سبب جذابیت و دید فوق العاده ای در آن می شود. وجود بدنه فریم مشکی مات سبب شده در ظاهر کلی تلویزیون از چشم گیر ترین قطعه های آن باشد که با وجود طراحی و تولید پورت ها در گوشه از پشت تویزیون که به صورت مخفی می باشد موجب ظاهری مرتب شده است.

فناوری آمبی لایت Ambilight یکی از بینظیر ترین طراحی های شرکت بزرگ فیلیپس می باشد که در هوشمندانه ترین محصول های خود از این فناوری بهره گرفته است. آمبی لایت ها به صورت دورانی در سه طرف پشت تلویزیون قرار گرفته اند که در صورت نمایش صحنه ها و محتوا به صورت خود کار این آمبی لایت ها رنگ عوض می کنند و زیبا ترین جلوه تماشا و دید را در محیط شما عزیزان به آرمغان می آورند.

پایه های این محصول به شکل دوپایه شاخه ای بوده که اعم دارای رنگ مشکی براق می باشد که در صورت نصب تلویزیون بر راین پایه ها به شیوه شیک و مدرن ترین حالت تبدیل می کند که چنانچه با وجود شکل طراحی شده این پایه ها سبب ایجاد و استحکام نیز می شود. اما یکی دیگر از روش های نصب این محوص باید به آن توجه کرده نصب بر روی دیوار می باشد که با وجود معرفی کلی ساختار بدنه این محصول در صورت نصب بر روی دیوار بلکه نمایه محیط را از نظر زیبایی چند برابر می کند اعم سبب ایجاد زاویه دید فراگیر تر نیز می شود.

کیفیت تصویر 4K UHD LED در تلویزیون اسمارت 2022 مدل 58PUS8517

بنیانی و اصلی ترین پایه تلویزیون قطعا کیفیت تصویر آن می باشد. کیفیت تصویر نیز در رده متنوع ترین طراحی ها قرار گرفته اند که در هر محصول سایر مشخصات و اعم کارایی و ارائه صحنه ها متفاوت می باشد. کمپانی عظیم فیلیپس با عرضه کردن TV SMART 4K در 2022 توانسته از کیفیت تصویری فوق العاده عالی و منحصر به فرد بهره گرفته که قادر به نمایش محتوا های مختلف در هر زمینه ای مانند نمایش اپلیکشن، برنامه و سایر فیلم و سریال ها که این ویژگی ها از پرمحتوا ترین قابلیت هایی است که تمامی افراد به آن علاقه مند هستند.

TV PHILIPS مجهز به کیفیت تصویر 4K UHD LED است، که در کنار نوع صفحه نمایش ال ای دی LED قادر به نمایشی از صحنه های واقعی و طبیعی می باشد. پنل نیز از اجزای مهم در تلویزیون به شمار می رود که بر گرفته از نوع VA می باشد، این نوع پنل به کار رفته شده سبب ایجاد گسترده ترین زاویه دید و در عین حال جلوگیری از پاشیدیگی رنگ ها بر روی صفحه نمایش می شود.

وضوح یکی از معیار هایی مهم در کیفیت تصاویر و محتوا می باشد که چنانچه وضوح کاملی از این دو عامل ایجاد نشود قطعا از نمایش چندان جالبی بهره نمی گیرد برای همین منظور با وجود رزولوشن 3840X2160 پیکسل موجب ایجاد وضوح چند برابر محتوا و شفاف و روان سازی کلی محتوای در حال پخش می شود.

فناوری Micro Dimming Pro یکی از خارق العاده ترین کارایی ها را به خود اختصاص داده است که چنانچه سبب ایجاد رنگ های واقعی در صحنه می شود که با این وجود صفحه نمایش فوق العاده از محتوا های زنده را برای کاربر به آرمغان می آورد. پردازنده ها به عنوان بخش اصلی و مرکزی در تلویزیون ها شناخته شده اند که این بار با وجود پردازشگر در قصمت کیفیت تصویر که از نوع P5 Perfect Picture Engine بهره گرفته است موجب ایجاد محتوا های با کیفیت ترو با سرعت عملکرد فوق العاده عالی را ایجاد می کند.

فناوری HDR یکی از قابلیت هایی به شماری می رود که اکثری از تلویزیون های هوشمند از این ویژگی بهره برده اند که با وجود فرمت های از این قابیل مانند HLG، Dolby Vision ، HDR10 و HDR10+ موجب ایجاد و نمایش صحنه های بینظر تر با وجود عکق رنگبندی های عظیم که سبب نمایش منحصر به فرد در تلویزیون می شود. در تلویزیون اسمارت فیلیپس 58 اینچ از تکنولوژی های هوشمندی بهره برده است که باوجود فناوری Natural Motion حرکات را روان و بالا می برد و همچنین باوجود یکی دیگر از فناوری های خارق العاده که شامل Film-maker mode می باشد سبب ایجاد لذت بخش ترین محتوا به صورت این حالت تصویر می باشد.

رفرش ریت (refresh rate) در تلویزیون SMART مدل 58PUS8517


رفرش ریت ریت به عنوان نوسازی و بروز هر دقیقه صحنه ها در صفحه نمایش شناخته شده است که با توجه به هرتزی که برای آن تعریف شده است قادر به بروزرسانی صحنه ها می باشد. TV PHILIPS SMART مجهز به 60 هرتز می باشد که قادر به بروز هر ثانیه محتوا و تصاویر می باشد. اما یکی از جذاب ترین کارایی این رفرش ریت بر روی فناوری گیمینگ می باشد که با وجود این قابلیت که از قدرت بالایی برخودار است با وجود رفرش ریت 60 هرتز قادر به ارائه کیفیت نمایش بینظیری از صحنه های بازی به صورت شفاف و روشن می باشد.

کیفیت صدای بینظیر Dolby Atmos در تلویزیون فیلیپس 4K 58 اینچ مدل 58PUS8517

صدا از ملاک مهم در تلویزیون ها به شمار می رود که چنانچه این محصول خارق العاده از 2 عدد کانال صوتی با توان خروجی صدای 20 وات بهره گرفته است که هر کانال دارای توان خروجی دای 10 وات می باشند. تکنولوژی A.I. Sound سبب ایجاد هماهنگی صدا و تصویر می شود. یکی از زیبا ترین تولید صدا در این محصول با وجود تکنولوژی دالبی اتموس Dolby Atmos ایجاد می شود که موجب پخش صدایی گسترده و سینمایی می شود که قطعا با بهره گرفتن از این تکنولوژی لذت بخش ترین اوقات را برای خود به آرمغان می آورید.

با توجه به صفحه نمایش 58 اینچی که اعم برای محیط های چندان کوچ به کار نمی رود و اعم اغلب برای مکان های بزرگ و متوسط استفاد می شود برای همین منظور توان صوتی 20 وات یکی از مزایای این محصول به شمار می رود اما فیلیپس با در نظر گرفتن این قابلیت از سایر تکنولوژی و فناوری هایی بهره گرفته است که صدا را واضح و به صورت فوق العاده عالی و فراگیر پخش می شود.

فرمت بلوتوث (Bluetooth) بلکه برای پخش موسیقی و سایر مواردی از این قبیل استفاده می شود اما یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد این فرمت وجود اتصال بی سیم سینماخانگی و سندبار می شود که همین عامل سبب پخش و ایجاد صدایی فراگیر در محیط کاربر می شود. یکی از هوشمندانه ترین تکنولوژی که در TV PHILIPS 8517 معرفی شده است فناوری Room Calibration می باشد که به صورت خودکار عمل می کند وسبب تنظیم صدا با توجه به محیط می باشد.

پردازنده قدرتمند فوق العاده بینظیر P5 Perfect Picture Engine تلویزیون فیلیپس مدل 58PUS8517

پردازنده ها دارای ساده ترین طراحی اعم در نظر شکل و ظاهر می باشند اما اصلی ترین کارایی را نیز به خود اختصاص داده اند یکی از جالب ترین نکته پردازنده ها شکل و ظاهر کم ضخامت و کوچک می باشد که اما در کنار آن از قدرتمند ترین کارایی برخودار می باشد. تلویزیون فیلیپس 2022 با بهره گرفتن از نوع پردازشگر P5 Perfect Picture Engine قادر به ارائه تمامی محتوا با اعمال کردن تمامی تغیرات که کاربر به صورت داده به CPU وارد می کند را دارد. اما این برسی و تجزیه تحلیل پردازشگر بینظیر در کمترین ثانیه قادر به نمایش آن می باشد که از نکات مثبت آن به شمار می رود.

سیستم عامل (نرم افزار) آندروید Android در تلویزیون مدل 58PUS8517

سیستم عامل ها اصلی ترین پایه و ساختار دسترسی و سایر قابلیت هایی می باشد که کاربر به عنوان سرگرمی از آن بهره می برد. سیستم عامل سخت افزاری است که از قبل در تلویزیون ها معرفی شده است که مجهز به ساختار و سایر پنل های تنظیمات می باشد که کاربر توسط آن می تواند سایر قابلیت یا ویژگی های دیگر را بر روی قطعات اعمال کند. تلویزیون هوشمند یا به عبارت دیگر اسمارت مدل 58PUS8517 بهره گرفته از نوع سیستم عامل آندروید می باشد که دارای ساختارفوق العاده بینظیر با پشتیبانی از جدید ترین و بروز ترین اپلیکشن و برنامه ها را دارد.

درگاه و پورت های ارتباطی تلویزیون فیلیپس مدل 58PUS8517

پورت و درگاه ها یکی از راه های ارتبات یا متصل کردن سایر امکانات دیگر می باشد که می توانید به تلویزیون خود متصل کنید. تلویزیون شاهکار فیلیپس 2022 مجهز به 4 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB می باشد که با وجود این طراحی فوق العاده در این بخش می توانید اعم سایر امکانات جانبی مانند دسته بازی را به تلویزیون خود متصل کنید. یکی دیگر از درگاه ها که پرکار برد ترین پورت موجود در تلویزیون ها به شمار می رو HDMI 2.1 می باشد که با وجود آن می توانید به قابلیت گیمینگ دسترسی داشته باشید.

امکانات هوشمند در تلویزیون 2022 مدل 58PUS8517

از امکانات اسمات یا هوشمند این محصول وجود نوه سیستم عامل به کار رفته می باشد که با وجود پشتیبانی از جدید ترین امکانات که یکی از این نمونه ها شامل ( شبکه بی سیم وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth) می باشد که بلکه توسط وای فای می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید اعم با وجود فناوری بلوتوث سایر امکانات فوق العاده کار آمد مانند سندبار و سینما خانگی به تلویزیون خود به صورت بی سیم متصل نمایید.

یکی از تکنولوژی های متفاوت معرفی شده در این محصول Google Play و Google Search می باشد. یکی از امکانات هوشمند و سرگرمی در تلویزیون 58 اینچ فیلیپس Spotify،Netflix و YouTube می باشد که جذاب ترین اوقات فراغت و سرگرمی را برای مخاطب به آرمغان می آورد.


کلام آخر...

کمپانی فیلیپس یکی از ارائه و عرضه کننده تلویزیون های اسمارت و تکنولوژی های بروز و جدید می باشد که با معرفی تلویزیون فیلیپس 4K 58 اینچ مدل 58PUS8517 توانسته محبوب ترین برند در بین مردم شناخته شود. این محصول خارق العاده با بهره گرفتن از نوع کیفیت تصویر 4K UHD LED قادر به نمایشی فوق العاده ای از صحنه ها می باشد.

کیفیت صدا در این محصول شاهکار از پخش فوق العاده ای برخودار می باشد چنانچه با وجود 2 عدد کانال صوتی و توان خروجی 20 وات و سایر فناوری های هوشمندانه قادر به پخش صدایی سینمایی و گسترده و در عین حال یک دست می باشد. همچنین سایت اصلی کالا برای دسترسی راحت تر به این مجصولات هوشمند راه ها فوق العاده برای ثبت سفارش کاربر ایجاد کرده است برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق وات ساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PHILIPS TV 58PUS8517 2022

مشخصات

مدل کامل
58PUS8517
سری
8517
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
58 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
va
قطر صفحه نمایش (cm)
147 سانتی متر
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
STANDARD GRAPHICS GAMINGCUSTOMCINEMA PHOTO DOLBYVIVID FILM ECO
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
اندروید Android
ریموت کنترل هوشمند
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوننت Component
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
PUS8517
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
P5 Perfect Picture Engine
قابلیت HDR10
دارد
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
58PUS8517
سری
8517
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
58 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
va
قطر صفحه نمایش (cm)
147 سانتی متر

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
STANDARD GRAPHICS GAMINGCUSTOMCINEMA PHOTO DOLBYVIVID FILM ECO

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
ریموت کنترل هوشمند

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
PUS8517
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
P5 Perfect Picture Engine
قابلیت HDR10
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم