تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8517 2022

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8517 2022  

  • سیستم عامل اندروید Android
  • رزولوشن 3840*2160 پیکسل
  • نوع صفحه نمایش LED
  • رفرش ریت 60 هرتز
  • توان خروجی 20 وات
  • پردازنده P5 Perfect Picture Engine
  • کیفیت تصویر 4K
  • سال ساخت 2022
  • ابعاد 145x83x8 سانتی متر
  • لینک سایت اصلی کلیک کنید
ادامه مطلبShow less
58,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
PHILIPS TV 65PUS8517 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8517 2022

تلویزیون فیلیپس 2022 با توجه به حضور قابلیت ها و فناوری های وسیعی که از آن بهره مند است و همچنین طراحی مدرن و ساده ای که از آن بهره می گیرد، توانسته است خود را به عالی ترین و کامل ترین شکل ممکن در بین کاربران و مخاطب ها جایی کند و در طی این چند سال اخیر نیز شاهد استقبال گسترده ای از تلویزیون های این برند توسط مشتریان هستیم و در این مطلب به صورت کلی و با ذکر تمامی ویژگی های تلویزیون فیلیپس مدل 65PUS8517 می خواهیم شما را به عالی ترین و جامع ترین حالت ممکن در زمینه خرید تلویزیون فیلیپس راهنمایی کنیم و حداکثر اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.
از ابتدا اگر بخواهمی به بررسی تلویزیون PHILIPS بپردازیم باید به طراحی و فناوری های استفاده شده در این بخش توجه کنیم. PHILIPS TV در بین کاربران و استفاده کنندگان خود بیشتر به واسطه ی قابلیت Ambilight شناخته شده است و در تعریف این قابلیت باید ذکر کرد که مجهز به یک سری لامپ های نوری با کیفیت در پشت تلویزیون می باشد که قادر هستند با استفاده از دامنه رنگی وسیعی که از آن بهره می گیرد و همچنین نوع محتوای تصویری در حال پخش، نورپردازی را در پشت تلویزیون انجام دهد و یک حالت سینمایی و شگفت انگیز را به محیط ببخشد.
تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8517 2022 مجهز به Ambilight 3 طرف ( بالا، چپ و راست ) می باشد و با استفاده از فناوری های جذاب از جمله Ambilight Music/Game Mode/Lounge mode می توانید نورپردازی را به حالت های گوناگون و با دامنه رنگی بسیار گسترده انجام دهد. مدل مذکور 2 پایه می باشد و در خصوص طراحی پایه های این مدل باید گفته شود که به صورت 2 شاخه می باشد و رنگ فریم و پایه های این مدل مشکی می باشد و لازم به ذکر است گفته شود که این مدل مجهز به قابلیت نصب بر روی دیوار نیز می باشد و امکان استفاده حداکثری از محیط برای شما وجود دارد.

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8517 2022

نهیات توجه در تلویزیون فیلیپس به کیفیت تصویر می باشد و در سال 2022 نیز این موضوع به عالی ترین شکل ممکن رعایت شده است و شما می توانید شاهد نمایش محتوای های تصویری با کیفیت 4K UHD LED در تلویزیون فیلیپس مدل 65PUS8517 باشید و از سری قابلیت های این مدل باید به صفحه نمایش LED و پنل VA اشاره داشت که نمایش نور و رنگ را به عالی ترین شکل ممکن انجام می دهد زیرا نمایش نور توسط صفحه نمایش LED بسیار عالی صورت می گیرد و رنگ ها نیز با استفاده از پنل VA بسیار واقعی و زنده به نمایش گذاشته می شود.
سرعت به روز رسانی تصویر در این مدل برابر با 60Hz می باشد و با توجه به این موضوع شما می توانید شاهد به روز رسانی تصویر با کیفیت بسیار عالی باشید و از طرف دیگر نمایش محتوا های ورزشی و بازی های ویدویی به عالی ترین شکل ممکن صورت می پذیرد. پردازشگر این مدل از نوع P5 Perfect Picture Engine می باشد و این نوع پردازنده قادر به پردازش تصاویر به کامل ترین حالت و همچنین اعمال تغییرات احتمالی با نهایت کیفیت و سرعت می باشد و از دیگر وظایف پردازنده باید به ایجاد هماهنگی بین فناوری های مختلف اشاره داشت که در این مدل به عالی ترین حالت ممکن صورت می پذیرد.
تراکم پیکلسی جز تاثیر گذار ترین موضوعات در بخش کیفیت تصویر می باشد و شما می توانید با استفاده از رزولوشن 3840x2160 پیکسل شاهد وضوح تصویر عالی باشید و در بخش حرکت نیز نباید از فناوری Natural Motion چشم پوشی کنیم که جز تاثیر گذار ترین فناوری ها در این زمینه می باشد. این مدل قادر به پشتیبانی از فناوری های HDR می باشد و در نهایت قادر به عرضه و نمایش تصاویر با عالی ترین شکل ممکن می باشد.
یکی از استفاده هایی که امروزه بسیار بیشتر شده است، گیمینگ می باشد و در این مدل نیز شما می توانید با استفاده از فناوری ها و قابلیت های گیمینگ متعددی که از آن بهره می گیرد ( معرفی و توضیح فناوری های گیمینگ در بخش کیفیت تصویر ) به عنوان تلویزیون گیمنیگ استفاده کنید و با استفاده از قابلیت Film-maker mode فیلم های سینمایی را به عالی ترین شکا ممکن تماشا کنید.

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8517 2022

صدای با کیفیت و جذاب جز مشخصه های اصلی تلویزیون های فیلیپس 2022 می باشد و در رابطه با تلویزیون فیلیپس 65 اینچ مدل PUS8517 باید گفته شود که از سیستم صوتی 2 کاناله بهره می گیرد و با استفاده از تکنولوژی A.I. Sound صدا و تصویر با نهایت هماهنگی در این مدل تولید و به مخاطب عرضه می شود. از دیگر تکنولوژی های استفاده شده در سیستم صوتی تلویزیون مذکور می توان به Dolby Atmos اشاره داشت و این تکنولوژی توانایی تولید صدای فراگیر و 3 بعدی را عهده دار می باشد. باید گفته شود که این مدل در بخش صدا مجهز به قابلیت ها و تکنولوژی های بسیار بیشتری می باشد که در ادامه به توضیح و بررسی آن ها خواهیم پرداخت.
تلویزیون فورکی اسمارت مذکور از نظر سیستم عامل و تکنولوژی های استفاده شده در این بخش از سطح بسیار عالی برخوردار می باشد و لازم به ذکر است گفته شود که این مدل مجهز به سیستم عامل اندروید Android و حافظه داخلی 16GB و همچنین قابلیت اتصال به Bluetooth, Wi-Fi می باشد و از دیگر جنبه های مثبت در فناوری های این مدل باید به کنترل هوشمند مخصوص، 2 عدد پورت USB و 4 عدد پورت HDMI و همچنین تعداد بسیار زیادی برنامه های پیش فرض سرگم کننده از جمله یوتیوب و نتفلیکس اشاره داشت.

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8517 2022

طراحی ظاهری تلویزیون فیلیپس مدل 65PUS8517

از جمله ویژگی های بارز و آشکار در تلویزیون های فیلیپس 2022، طرحی و شکل ظاهری جذاب و همچنین فناوری ها و قابلیت های منحصر به فرد استفاده شده در این زمینه می باشد و در بررسی تلویزیون فیلیپس مدل 65PUS8517 باید ذکر کرد که این مدل از لحاظ طراحی بسیار جذاب و هماهنگ با فاکتور های مدرنیته متعدد می باشد. اصلی ترین ویژگی تلویزیون PHILIPS حضور قابلیت Ambilight می باشد.
قابلیت Ambilight منحصرا در تلویزیون فیلیپس دیده می شود و نسخه مشابه در هیچ کدام از برند های دیگر دیده نمی شود و اگر بخواهم به تعریف این قابلیت بپردازیم باید بیان داشت که این ایم قابلیت به نحوی عمل می کند که با استفاده از لامپ های رنگی که از آن بهره می گیرد با توجه به محتوای تصوری در حال پخش، نورپردازی به حرفه ای ترین شکل ممکن صورت می پذیرد. لازم به توجه است گفته شود که نسخه استفاده شده در این مدل از نوع 3 طرفه می باشد و این مدل مجهز فناوری های متعددی در زمینه نورپردازی می باشد و نورپردازی در حالت های مختلف صورت می گیرد.
طراحی رنگ و پایه در تلویزیون فیلیپس 65PUS8517 جز ویژگی های مثبت در این مدل قلم داد می شود و شما شاهد 2 عدد پایه در کناره ها هستید که در زمینه حفظ تعادل توانسته اند بهترین عملکرد را داشته باشند و لازم به ذکر است گفته شود این مدل مشکی رنگ می باشد و رنگ مشکی هم در 2 پایه مذکور استفاده شده است و هم در فریم تلویزیون نیز استفاده شده است و همچنین باید در نظر داشت که طراحی پایه این مدل به شکل 2 شاخه می باشد و می تواند در نوع خود این طراحی منحصر به فرد و چشم نواز باشد.
امروزه با توجه به سبک طراحی جدید در ساختمان سازی و خانه سازی شاهد کوچک شدن هرچه بیشتر منازل و محیط ها هستیم و همین موضوع ایجاد سبک جدیدی از استفاده تلویزیون شده است و این قابلیت به اسم نصب بر روی دیوار معروف شده است و خبر خوب برای علاقه مندان به تلویزیون فورکی اسمارت فیلیپس این است که مجهز به قابلیت نصب بر روی دیوار می باشد و شما می توانید از مدل 65PUS8517 به صورت نصب شده بر روی دیوار نیز استفاده کنید. تلویزیون فیلیپس مدل PUS8517 از سایز 50 اینچ تا 65 اینچ طراحی و تولید شده است و لازم به ذکر است گفته شود که سایز 65 اینچ این مدل دارای ابعاد 145x83x8 سانتی متر می باشد.

طراحی ظاهری تلویزیون فیلیپس مدل 65PUS8517

کیفیت تصویر در PHILIPS TV 65PUS8517

کمپانی PHILIPS در زمینه طرراحی و تولید تلویزیون، توجه بسیار زیادی به کیفیت تصویر داشته است و مدل PUS8517 نیز از این قاعده و قانون خارج نیست و از فناوری های بسیار متعدد و کاربردی در بخش کیفیت تصویر این مدل استفاده شده است. تصاویر در تلویزیون فیلیپس مدل 65PUS8517 با کیفیت تصویر 4K UHD LED خلق و به نمایش گذاشته می شود و در این مدل از فناوری های بسیار عالی که در ادامه به توضیح هر کدام خواهیم پرداخت، استفاده شده است و هر کدام از این فناوری ها به نحوی عمل می کنند که در اوج هماهنگی با یکدیگر فعالیت می کنند و در نهایت بهترین کیفیت تصویر را خلق می کنند.
پردازنده ها وظیفه پردازش تصویر و اعمال تغییرات لازم را عهده دار می باشند و این مدل مجهز به یکی از بهترین پردازنده های موجود در بازار یعنی پردازنده P5 Perfect Picture Engine می باشد و از طرف دیگر باید گفته شود که این مدل مجهز به رفرش نصویر 60Hz واقعی می باشد و تصاویر با کیفیت و سرعت مطلوبی به روز رسانی و در نهایت نمایش داده می شوند.

کیفیت تصویر در PHILIPS TV 65PUS8517

فناوری های HDR امروزه در بخش کیفیت تصویر بسیار فراگیر شده اند و اکثر شرکت های سازنده تلویزیون در بخش کیفیت تصویر به منظور خلق تصاویر با کیفیت و محتوای جذاب از فناوری و فرمت های متعدد از فناوری HDR استفاده می کنند و در این بین کمپانی PHILIPS نیز اهمیت بسیار زیادی به این موضوع داده است و مدل 65PUS8517 2022 مجهز به فرمت های HDR10+ و Dolby Vision می باشد و با استفاده از فناوری های ذکر شده شما می توانید تصاویر را با رزولوشن و کنتراست عالی و همچنین با دامنه رنگی وسیع مشاهده کنید و نهایت لذت را از تصاویر ببرید.
تلویزیون فیلیپس مدل 65PUS8517 در بخش صفحه نمایش از نوع LED بهره می گیرد و تنظیم نور در محتوا های تصویری این مدل به عالی ترین شکل ممکن صورت می گیرد و نکته جذاب دیگری که در خصوص کیفیت تصویر وجود دارد حضور پنل VA در این مدل می باشد که رنگ ها را بسیار واقعی تر و زنده تر به نمایش می گذارد و جذابیت تصاویر را بسیار بیشتر می کند. با استفاده از فناوری Micro Dimming Pro می توانید شاهد بهبود وضعیت عمق تصویر در این مدل باشید و هر گاه عمق تصویر افزایش پیدا کند در نتیجه تصاویر زنده تر و پویا تر نمایش داده می شود.
در بخش بررسی کیفیت تصویر نباید از فناوری Natural Motion غافل شد و لازم به ذکر است گفته شود فناوری مذکور جز تاثیر گذار ترین فناوری ها در زمینه خلق حرکات می باشد و با استفاده از این فناوری حرکات بسیار واقعی تر و زنده تر نمایش داده می شوند و لازم به ذکر است گفته شود که این مدل می توانید به عنوان تلویزیون گیمینگ نیز مورد استفاده قرار گیرد زیرا مجهز به فناوری Dolby Vision Game، ALLM ( کاهش تاخیر ورودی و روان تر شدن حرکات ) و HGiG ( عرضه بازی های HDR با کیفیت اصلی و جلوگیری از افت کیفیت بازی ) می باشد.

کیفیت تصویر در PHILIPS TV 65PUS8517

سیستم صوتی 2 کاناله در تلویزیون فیلیپس مدل 65PUS8517 2022

صدای گویا و با کیفیت جز موضوعاتی است که مورد توجه ویژه ای از طرف کمپانی PHILIPS قرار گرفته شده است و در تلویزیون فیلیپس65 اینچ مدل PUS8517 شاهد استفاده از سیستم صوتی با کیفیت و فناوری های متعددی در این زمینه هستیم که در نهایت منجر به تولید صدای با کیفیت می شود. سیستم صوتی استفاده شده در این مدل از نوع 2 کاناله می باشد با حداکثر توان صوتی 20 وات می باشد.
ممکن است بسیاری از کاربران در نظر داشته باشند که توان صوتی بیشتر و قوی تری نسبت به توان صوتی 20 وات دریافت کنند و همین موضوع سبب استفاده از قابلیت امکان اتصال به سیستم صوتی خارجی مانند ساندبار و سینماخانگی از طریق بلوتوث شده است و همین موضوع سبب شده است که کاربران در صورت تمایل به دریافت توان صوتی بیشتر و قوی تر از این امکان استفاده کنند. خلق تصویر و صدای هماهنگ با استفاده از فناوری A.I. Sound در این مدل صورت می گیرد.
شنیدن دیالوگ ها به صورت با کیفیت و گویا توسط فناوری Clear Dialogue به بهترین شکل ممکن صورت می گیرد و شما می توانید محتوا های که به صورت کلی بر اساس گفتوگ هستند را مانند مناظره ها و خبار به عالی ترین کیفیت ممکن دریافت کنید. صدا زمانی جذاب می شود که به صورت فراگیر و 3 بعدی در تمام محیط تولید و عرضه شود و شما با استفاده از فناوری Dolby Atmos در بخش کیفیت صدا می توانید صدا را به صورت فراگیر دریافت کنید.
با استفاده از فناوری Dolby Bass Enhancement به صورت خودکار و با توجه به نوع محتوا های صوتی شما می توانید شاهد تقویت باس صدا باشید و از طرف دیگر باید گفته شود که این مدل با استفاده از قابلیت Dolby Volume Leveller صدا به صورت خودکار تنظیم می شود و همین موضوع سبب می شود که ولووم صدا به صورت اتوماتیک و خودکار تنظیم شود و دیگر نیازی به تنظیم سریع و زود به زود توسط کاربران نیست.
شما می توانید با فعال کردن قابلیت Night mode شاهد تولید و عرضه صدا به صورت هماهنگ با تایم و محتوا باشید و همین موضوع سبب می شود از خلق صدای آزار دهنده توسط سیستم صوتی جلوگیری شود و باید در نظر داشت که در زمینه تنظیم صدا از فناوری Room Calibration نیز استفاده شده است و صدا با این تکنولوژی به صورت حرفه ای تر و کامل تری تنظیم می شود.

سیستم صوتی 2 کاناله در تلویزیون فیلیپس مدل 65PUS8517 2022

قابلیت های SMART در تلویزیون فیلیپس 65PUS8517

از سری قابلیت ها و امکانات جذاب در این مدل باید به قابلیت های هوشمند و فناوری های اسمارت در این مدل اشاره داشته باشیم و موضوع مهمی که در طی این چند سال اخیر بسیار مودر توجه شرکت PHILIPS قرار گرفته است، استفاده از سیستم عامل با کیفیت و حافظه و تعداد بسیار زیادی قابلیت و برنامه های جذاب در این زمینه می باشد و از طرف دیرگ باید گفته شود که امکانات اسمارت در این مدل به نحوی تکمیل شدی امکانات و فناوری های استفاده شده در برند های سامسونگ، ال جی و سونی می باشد.

تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8517 2022 مجهز به سیستم عامل Android می باشد و همانطور که می دانید با استفاده از سیستم عامل اندروید می توانید هماننگ گوشی های هوشمند از این مدل استفاده کنید و از برنامه ها و امکانات سیستم عامل Android نهایت استفاده را داشته باشید. لازم به ذکر است گفته شود که این مدل از قابلیت اتصال به Bluetooth, Wi-Fi بهره می گیرد و شما می توانید برنامه ها و محتوا های مختلف را از گوشی هوشمند خود به تلویزیون منتقل کنید.
PHILIPS TV 65PUS8517 مجهز به حافظه داخلی 16GB و شما می توانید هر نوع محتوایی را بر روی تلویزیون نصب و ذخیره کنید و جذابیت کار زمانی افزایش پیدا می کند که امکان نصب برنامه های مختلف بر روی این مدل و پشتیبانی از آن ها وجود دارد. از سری دستری های این مدل باید به 4 عدد پورت HDMI و همچنین 2 عدد پورت USB اشاره داشت و باید گفته شود که این مدل به صورت پیش فرض مجهز به برنامه های جذاب و سرگرم کننده بسیاری از جمله Spotify، YouTube، Netflix و Google Play می باشد و همچنین این مدل مجهز به کنترل هوشمند مخصوص با قابلیت اجرای دستورات صوتی می باشد.

قابلیت های SMART در تلویزیون فیلیپس 65PUS8517

کلام آخر

تلویزیون فیلیپس 65 اینچ 4K مدل 65PUS8517 2022 از نظر نمایش با کیفیت تصاویر با توجه به حضور فناوری های متعدد از جمله HDR می تواند محتوا را به عالی ترین شکل ممکن با کیفیت 4K UHD LED به نمایش بگذارد و همچنین با استفاده از سیستم صوتی با کیفیت، صدا نیز به عالی ترین شکل ممکن صورت می گیرد و در بررسی این مدل نباید از سیستم عامل اندریود و حافظه داخلی 16GB غافل شد.
سایت اصلی کالا یکی از بزرگ ترین سایت های فروش لوازم خانگی می باشد و دارای دفاتر فروش در گناوه و بانه می باشد و شما در صورت تمایل به خرید تلویزیون فیلیپس از بانه و خرید تلویزیون فیلیپس از گناوه می توانید با مراجعه به سایت اصلی کالا و استفاده از مشاوره های کارشناسان فروش، بهترین تجربه را در این زمینه داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیلک کنید

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PHILIPS TV 65PUS8517 2022

مشخصات

مدل کامل
65PUS8517
سری
8517
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
va
قطر صفحه نمایش (cm)
165 سانتی متر
نور پس زمینه
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
STANDARD GRAPHICS GAMINGCUSTOMCINEMA PHOTO DOLBYVIVID FILM ECO
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع سیستم عامل
اندروید Android
ریموت کنترل هوشمند
دارد
مرورگر وب
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوننت Component
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
PUS8517
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
P5 Perfect Picture Engine
قابلیت HDR10
دارد
حالت نور پس زمینه خاموش
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
تنظیم صدا جادویی
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
65PUS8517
سری
8517
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
va
قطر صفحه نمایش (cm)
165 سانتی متر
نور پس زمینه

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
STANDARD GRAPHICS GAMINGCUSTOMCINEMA PHOTO DOLBYVIVID FILM ECO

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید Android
ریموت کنترل هوشمند
مرورگر وب

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه وسط تخت
قابلیت نصب روی دیوار

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
PUS8517
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
موتور تصویر
P5 Perfect Picture Engine
قابلیت HDR10
حالت نور پس زمینه خاموش
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
تنظیم صدا جادویی

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم