تلویزیون فیلیپس 86 اینچ 4K مدل 86PUS8807 2022

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 86 اینچ 4K مدل 86PUS7607 2022  

  • سیستم عامل اندروید Android
  • رزولوشن 3840*2160 پیکسل
  • نوع صفحه نمایش LED
  • رفرش ریت 120 هرتز
  • توان خروجی 20 وات
  • پردازنده Pixel Precise Ultra HD
  • کیفیت تصویر 4K
  • سال ساخت 2022
  • لینک سایت اصلی کلیک کنید
ادامه مطلبShow less
153,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
PHILIPS TV 86PUS8807 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون فیلیپس 86 اینچ 4K مدل 86PUS8807 2022

تلویزیون ها یکی از ضروری ترین امکانات در خانه ها به شمار می روند. تلویزیون ها دارای انواع متنوعی برند و ساختار ها می باشند که اعم نیمه کاملی از طراحی و ساختار بدنه آن تاثیر فوق العاده زیادی در انتخاب و خرید آن دارد. فیلیپس در سال 2022 خوشبختانه توانسته هوشمند ترین تلویزیون را روانه بازار کند که با وجود قابلیت و کارایی که برای محصول خارق العاده خود تعریف کرده است توانسته یکی از پیشرفته ترین محصول در رده تلویزیون را عرضه کرده است.

فیلیپس با ارائه تلویزیون 86 اینچ 4K مدل 86PUS8807 2022 توانسته بهترین محصول برای افرادی که محصولی بینظیر را برای استفاده تجاری به کار ببرند. وجود کیفیت تصویر طراحی شده که از نوع فورکی 4K بهره گرفته است. این کیفیت تصویر فورکی فوق العاده ترین صحنه ها را نمایش می دهد چنانچه با وجود نوع صفحه نمایش LED می تواند محتوا و تصاویر با با کیفیت شفاف و روان نمایش می دهد. ال ای دی دارای پراغ های کوچ می باشد که این فرایند سبب می شود تا کیفیت تصویر چند برابر شود سپس ترکیب رنگ بندی های تصاویر طبیعی دیده شود.

وضوح در صفحه نمایش تلویزیون از اهمیت های بالایی برخودار است، وجود 3840X2160 پیکسل در صفحه نمایش تلویزیون مدل 86PUS8807 می تواند کوچیک ترین جزئیات محتوای تاصئیر را نیز نمایش دهد همچنین با وجود اندازه صصفحه نمایش عظیم 86 اینچ وضوح در آن از اهیمت های بالایی برخودار است که با این وجود می توانید از وضوح بالایی در این کیفیت تصویر محصول بهره مند شوید. پنل نیز از اجزای اصلی در صفحه نمایش است که درای نوع IPS می باشد این نوع پنل در هر زاویه ای بهترین دید را برای مخاطب فراهم می کند.

اما یکی از مهمترین کارایی این پنل IPS از پراکندگی رنگ ها بر روی صفحه نمایش جلو گیری کرده و سپس با وجود تکنولوژی HDR که تعریف شده است که مجهز به ترکیب رنگ بی شمار می باشد می تواند صفحه نمایش و محتوا را به بهترین شیوه ممکن برای کاربر به آرمغان آورد. کیفیت صدا یکی از حائز اهیمت ترین بخش ها در تلویزیون نیز مانند سایر امکانت هوشمند دیگر آن می باشد که از 2 عدد کانال صوتی و 20 وات صدای خروجی بهره برده است. اما فیلیپس در کنار این ویژگی های منحصر به فرد کیفیت صدا وجود تکنولوژی دالبی اتوموس و دیجیتال می باشد که با بهره بردن از این فناوری های فوق العاده می تواند تجربه کسب نشدنی و تکرار نشدنی را به آرمغان آورد.

شکل ظاهر و طراحی این تلویزیون فیلیپس می توان گفت از جذاب ترین ساختار طراحی و تولید شده است که با وجود جنس بدنه که از پلاستیک مرغوب تولید شده است دارای استحکام و مقاومت بالایی می باشد. اما یکی از جذابیت های ساختار کلی این محصول وجود رنگ مشکی در کل بدن آن می باشد که به راحتی می توانید دکوراسیون مکان هایی بزرگ اعم یا فضای باز خود را به شیوه بروز و شیک تبدیل کنید. وجود پایه های دوشاخه ای که دارای رنگ سیلور می باشد نیز از مقاومت بالایی در انواع ظربه ها برخودار هستند.

در روش نصب این محصول دو قابلیت روش نصب را تعریف شده است که اولین روش با استفاده از پایه های تعبیه شده می توانید بهره ببرید و سپس روش دوم با استفاده از اقلام همراه موجود در بسته بندی می توانید تلویزیون بینظیر خود را بر روی دیوار نصب نمایید. تلویزیون فیلیپس 86 اینچ 4K مدل 86PUS8807 2022 مجهز به سیستم عامل آندروید می باشد همانطور تا جایی که با این سیستم عامل خارق العاده آشنایی دارید یکی از جذاب ترین ساختار و اعم برز ترین اپلیکشن ها بهره برده است اما در کنار این امکانات به ویژه وجود دسترسی کامل را به تمامی قابلیت ها برای مخاطب امکان پذیر کرده است.

پردازنده اجزای تشکیل دهنده در تلویزیون به شمار می رود که در قصمت پشت داخلی تلویزیون به صورت تراشه مربعی شکل کم ظخامت تعبیه شده است. پردازنده یا همان تراشه مربعی شکل که به زبان دیگر به عنوان CPU تعریف شده است در تلویزیون 86 اینچ مدل 86PUS8807 دارای نوع P5 Gen5 می باشد. پردازشگر P5 Gen5 یکی از قدرت مند ترین پردازنده هایی است که فیلیپس با وجود امکانات فوق العاده که برای این محصول خود تعبیه کرده است از این نوع پردازنده بینظیر بهره برده است.

امکانات هوشمند در تلویزیون های امروزه به خصوص برند فیلیپس سال 2022 یکی از بروز ترین و هوشمند ترین قابلیت ها را در اختیار کاربر گذاشته اند همانطور که اشاره کردیم وجود سیستم عامل آندروید که هیچ گونه محدودیت را تعریف نکرده همچننان دسترسی را به تمامی کارایی ها امکان پزیر کرده است. یکی از این امکانات هوشمند گیمینگ و وجود پورت HDMI 2.1 بلکه از کیفیت تصویر فول برخودار می باشد دارای کیفیت فوق العاده نیز زمی باشد. وجود رفرش ریت که منبی بروز و نرخ تصویر می باشد این محصول از 120 هرتز بهره برده است که اعم در کنار بروز کردن صحنه ها نیز کیفیت تصویر را شفاف و روان می سازد.

فیلیپس از دسته برند های به شمار می رود که در رده اول طراحی و تولید تلویزیون های هوشمند قرار گرفته است که همچنین خوشبختانه تا اکننون توانسته یکی از شاهکار ترین مدل PUS8807 را روانه بازار کند. PHILIPS یکی از مشهور ترین برند هه که کمتر کسی پیدا می شود با این کمپانی عظیم آشنایی نداشته باشد که با وجود طراحی و تولید که در سال 2022 انجام داد توانست نام خود را از اولیت های خریداران قرار دهد. ما امروز در معرفی این مطلب محصول تلویزیون فیلیپس 86 اینچ 4K مدل 86PUS8807 2022 را معرفی کردیم برای آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات دقیق تر در ادامه این مطلب با ماه همراه باشید.


شکل ظاهری و طراحی بدنه تلویزیون فیلیپس 86 اینچ 4K مدل 86PUS8807

طراحی و ساختار بدنه تلویزیون، یک اصل مهم در انتخاب و خرید آن است چرا که اکثر افراد به این نکته اهمیت زیادی می دهند. این تلویزیون از بهترین سبک طراحی برخودار بوده و بدنه آن کاملا نازک، باریک و ظریف است. سطح صاف و شفاف نمایشگر آن، زیبایی را در طراحی آن تکمیل کرده است. پورت ها و ورودی های این تلویزیون در قسمت پشت آن برای ایجاد ظاهری مرتب تر قرار گرفته اند. فریم باریکی که تلویزیون مدل PUS8807 دارد سبب بزرگ نمایی بیشتر در نمایش تصویر شده که این ویژگی برای مخاطب می تواند بسیار لذت بخش و تماشایی باشد.

در ظمن نوع پایه این تلویزیون دو شاخه ای است که جلوه ای فوق العاده شیک و زیبا دارد علاوه بر آن رنگ بدنه تمام مشکی این محصول با هر نوع دکوراسیون و چیدمان منزل هم خوانی پیدا کرده و با وجود رنگ پایه نقره ای ترکیبی عالی ایجاد شده است. با خرید تلویزیون 2022 فیلیپس می توان برای همیشه از داشتن یک تلویزیون با نهایت و بهترین امکانات لذت برد زیرا کمپانی فیلیپس در مدل های جدید و هوشمند خود سنگ تمامم گذاشته است.

کیفیت تصویر 4K تلویزیون فیلیپس 86 اینچ 4K مدل 86PUS8807

کیفیت تصویر از مهمترین عوامل مهم در تلویزیون است. تلویزیون های فیلیپس از لحاظ کیفیت تصویر در رده ای بسیار بالا قرار گرفته اند. شرکت فیلیپیس در تولیدات خود نهایت دقت و خلاقیت را به خرج داده است تا محصولی بی عیب و نقص را ارائه دهد. تلویزیون فیلیپس 86 اینچ مدل 86PUS8807 دارای کیفت تصویر فورکی و رزولوشن 3840X2160 پیکسل است، تراکم پیکسلی بالا در تصویر این محصول به وضوح قابل مشاهده است. باید به اطلاع رساند که پنل این تلویزیون از نوع IPS است که زاویه دید گسترده ای را برای تماشای بهتر و دیدنی تر برای مخاطب فراهم آورده است.

HDR یک فناوری پیشرفته است که در تلویزیون برای ایجاد رنگ و نمایش تصاویر دیدنی تر به کار می رود. فیلیپس در این تولید ویژه خود از HDR فوق پیشرفته بهره برده که از فرمت های Dolby vision ، HDR 10 پشتیبانی می کند. رفرش ریت تلویزیون آندروید فیلیپس، 120 هرتز است که در حرکت بهتر و دقیق تر تصویر نقش مهمی دارد و با وجود این ویژگی می توان تصاویر و انواع محتوای مختلف را با بهترین کیفیت و بیشترین وضوح تماشا کرد.

کیفیت صدا و سیستم صوتی تلویزیون فیلیپس 86 اینچ 4K مدل 86PUS8807

سری جدید تلویزیون های فیلیپس از بهترین کیفیت صدا و بالاترین میزان وضوح برخودار هستند. از این تلویزیون ها می توان در هر کجا استفاده کرد و از شنیدن صدای دلنشین و گیرایی که متشر می کنند لذت برد. همانطور که گفته شد تلویزیون 86 اینچ فیلیپس مدل 86PUS8807 از سیستم صوتی دو کاناله و توان صوتی خروجی 20 وات برخودار است. سیستم صوتی پیشرفته ای که کمپانی فیلیپس در این مدل منحصر به فرد خود به کار برده است موجب تقویت صدا به شکل پیشرفته و وضوح بالاتر در آن می شود.

تکنولوژی جدید و پیشرفته Dolby Atmos در تلویزیون فیلیپس که نام برده شد باعث شفافیت بیشتر در صدای آن شده و تجربه ای بهتر و جدیدتر را برای مخاطب فراهم می آورد. همچنین این تکنولوژی بینظیر Dolby Atmos از فرمت های Dolby Digital ، Dolby plus ، Dolby Ac-4، TrueHD Dolby نیز پشتیبانی می کند این فرایند فوق العاده بینظیر می تواند صدا را به صورت واقعی پخش کنند چنانچه قابلیت واقعی بودن صحنه ها را برای کاربر در محیط به وجود می آورد و همچنین در کنار آن صدا را به صورت گسترده و یک سطح پخش می کند.

پردازنده P5 Gen5 در تلویزیون فیلیپس 86 اینچ 4K مدل 86PUS8807

پردازنده به عنوان بخش اصلی و اساسی در تلویزیون ها شناخته شده است که اعم با وجود آن داده ها و دستور العمل هایی که توسط مخاطب وارد می شود را برسی می کند و در نتیجه سپس بر روی صفحه نمایش ارائه می دهد. وجود نوع پردازنده یا همان پردازشگر یکی از نکات مهم می باشد که باید به آن توجه کرد برای همین منظور فلیلیپس PHILIPS در تلویزیون 86 اینچ 4K مدل 86PUS8807 از نوع پردازنده CPU، P5 Gen5 بهره گرفته است. این پردازشگر یکی از فوق العاده ترین نوع CPU در سال 2022 می باشد که خوشبختانه طراحی و تولید کننده گانی کمپانی فیلیپس از آن در تلویزیون های سری جدید هوشمند خود از آن بهره برده اند.

این پردازنده P5 Gen5 مجهز به قدرت و عملکرد فوق العاده بینظیر است چنانچه این تراشه منحصر به فرد قادر است تمامی داده ها را در کمترین ثانیه ممکن تجزیه و تحلیل کرده و با کیفیت فوق العاده شاهکار نمایش می دهد. یکی از کاربرد و کارایی های پردازشگر P5 Gen5 تاثیر فوق العاده بر روی کیفیت تصویر و صحنه ها بوده که در کنار برسی هایی که بر روی داده انجام می دهد نیز کیفیت تصویر و محتوا را چند برابر می کند.

سیستم عامل آندروید Android در تلویزیون فیلیپس 86 اینچ 4K مدل 86PUS8807

سیستم عامل ها یکی از ضروری ترین امکانات در تلویزیون ها می باشد که از قبل بر روی تلویزیون ها نصب و کارایی های فوق پیشرفته و متفاوت اعمال می کنند. اما فیلیپس در تلویزیون 86 اینچ 4K مدل 86PUS8807 با بهره گرفتن از سیستم عامل آندروید Android توانسته فوق العاده ترین برنامه و اپلیکشن های بروز را در اختیار تمامی کاربران قرار دهد. یکی از نکات قابل توجه و جود اندازه صفحه نمایش 86 اینچی بوده که می توانید برای مصارف تجاری از آن استفاده نمود.

همچنین با این قابلیت های خارق العاده که این سیتم عامل ارائه می دهد می تواند بهترین امکانات فوق پیشرفته را ارائه دهد همچنین هیچ محدودیتی نداشته و از سایر برتامه و غیره دیگر نیز قابلیت پشتیبانی را دارد. این سیستم عامل با پشتیبانی از فرمت های شبکه بی سیم وای فای WI-FI و بلوتوث Bluetooth می تواند اتصال بی سیم و راحت در کمترین تایم با گوشی هوشمند خود ایجاد کنید و همچنین با وجود فرمت بلوتوث نیز می توانید آهنگ پخش کنید.

درگاه و پورت های تلویزیون فیلیپس 86 اینچ 4K مدل 86PUS8807

درگاه و پورت های موجود در قسمت پشت تلویزیون یکی از اصلی ترین کارایی ها را به جود اختصاص داده است چناچه با این وجود سایر امکانات جانبی را از این طریق می توانید متصل کنید اما یکی از نکته های قابل توجه در این رده وجود تعداد درگاه و پورت های موجود می باشد که با تعدادی که برای آن تعبیه شده است می توانید چند دستگاه جانبی را به تلویزیون خود متصل کنید. تلویزیون فیلیپس 86 اینچ 4K مدل 86PUS8807 مجهز به 2 عدد USB و 2 عدد HDMI می باشد که اعم می توانید دسته بازی و سایر امکانات جانبی را متصل کنید. همچنین وجود پورت HDMI 2.1 می توان گیفت یکی از جذاب ترین پورت ها در این قسمت نام برد که می توان گیم را به نحوه فوق العاده تنظیم کند.

امکانات هوشمند تلویزیون فیلیپس 86 اینچ 4K مدل 86PUS8807

یکی از قابلیت های پیشرفته که شرکت فیلیپس در طراحی و تولید تلویزیون فیلیپس 86 اینچ 4K مدل 86PUS8807 به کار برده است وجود دستیار صوتی گوگل الکسا می باشد که با استفاده از ریموت کنترل می توانید به صورت صوتی جستجو یا سایر اطلاعات دیگر را به تلویزیون هوشمند خود وارد کنید. قطعا تمامی ما با برنامه یوتوب Youtube آشنایی داریم و با این وجود یک اپلکیشن سرگرمی می باشد برای همین منظور فیلیپس با بهره گرفتن آن در تلویزیون مدل 86PUS8807 یکی از فوق العاده ترین امکانات آن به شمار می رود.

اعم با وجود فرمت شبکه بی سیم وای فای می توانید به سایر امکانات دیگر یوتوب نیز دسترسی داشته باشید. اپلیکشن HBOMAX و APPLE دارای کارایی مشابه هستند که هر دو ساعت ها می توانند به صورت انلاین فیلم و سایر محتوا های سرگرم کننده تماشا کنید.

کلام پایانی...

تلویزیون 86 اینچ 4K مدل 86PUS8807 محصول طراحی و تولید شرکت فیلیپس که در سال 2022 به صورت بروز و کیفیت فوق العاده به بازار عرضه کرد. یکی از شیرین کارایی که برند فیلیپس در تولید این محصول ایجاد کرده است وجود امکانات هوشمند می باشد که شامل سرگمی نیز می باشد این قابلیت یکی از فوق العاده ترین کارایی از نظر کاربر می باشد اما جالب ترین نکته این قابلیت هوشمند و منحصر به فرد هیچ گونه محدودیت رده سنی نداشته و به صورت دلخواه می توانید از هر محتوایی بهره ببرید.

تلویزیون 86 اینچ مجهز به کیفیت تصویر فورکی که از فوق العاده ترین نوع کیفیت تصویر تولید شده است همچنین در کنار آن با وجود نوع صفحه نمایش LED می تواند بینظیر ترین صحنه ها به صورت واقعی نمایش دهد. اما در کنار کیفیت تصویر خارق العاده تلویزیون فیلیپس 86 اینچ 4K مدل 86PUS8807 وجود کیفیت صدا یکی از خارق العاده ترین قطعه تعریف شده است که با وجود 2 عدد کانال صوتی و با توان خروجی صدای 20 وات می تواند صدایی خارق العاده را ارائه دهد.

همچنین وجود فرمت هایی که توسط سیستم عامل پشتیبانی و باز خانی می شوند می تواند صدا را به صورت همزمان و فراگیر تبدیل کنند. فیلیپس همواره در تلاش است که در سال های اینده پیشرفته ترین تلویزیون ها را ارائه دهد که هوشمند ترین و بروز ترین تولیدات خود را خوشبختانه در سال 2022 به بازار عرضه کرد. آگر شما هم مجذوب کارایی خارق العاده این محصول بینظیر شده اید می توانید از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کارشناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
PHILIPS TV 86PUS8807 2022

مشخصات

مدل کامل
86PUS8807
سری
8807
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان
اندازه صفحه نمایش (اینج)
86 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
قابلیت HDR
داردHDMI 2.1
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
حالت های صدا
Dolby AtmosDolby Digital (AC-3) Dolby Digital Plus (E-AC-3) Dolby AC-4
نوع سیستم عامل
Android
دستیار صوتی
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
86PUS8807
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
سایر تو ضیحات صدا
DTS-HDDTS-HD Master Audio
موتور تصویر
Pixel Precise Ultra HD
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
P5 Gen5
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
86PUS8807
سری
8807
سال ساخت
2022
کشور سازنده
لهستان
کشور مونتاژ کننده
لهستان

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
86 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840×2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
قابلیت HDR
داردHDMI 2.1

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
سیستم کاهش نویز صدا
حالت های صدا
Dolby AtmosDolby Digital (AC-3) Dolby Digital Plus (E-AC-3) Dolby AC-4

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Android
دستیار صوتی
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
2
تعداد ورودی USB
2
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو پایه دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
86PUS8807
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
صفحه نمایش تخت
سایر تو ضیحات صدا
DTS-HDDTS-HD Master Audio
موتور تصویر
Pixel Precise Ultra HD
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
P5 Gen5
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم