لباسشویی هیتاچی 10 کیلو مدل BD-100XGV

مشخصات کلی لباسشویی هیتاچی 10 کیلو مدل BD-100XGV

  • ظرفیت لباسشویی : 10 کیلو
  • سرعت موتور : 1600 دور
  • تعداد برنامه های هوشمند: 8
  • دارای قفل کودک
  • سیستم موتور : DIGITAL INVERTER MOTOR
  • ابعاد : 85x65x60 سانتی متر
  • در رنگ های : سفید، خاکستری روشن، خاکستری تیره
  • لینک اصالت کالا

ادامه مطلبShow less
55,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
Washer 10 kg BD-100XGV
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی لباسشویی هیتاچی 10 کیلو 1600 دور مدل BD-100XGV

لباسشویی جز مهم ترین وسایل موجود در خانه می باشد و در آشپزخانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و همین موضوع سبب شده است در زمینه خرید لباسشویی هیتاچی شاهد احتیاط عمل بسیاری از طرف مشتری ها باشیم. HITACHI یکی از معتبر ترین و با کیفیت ترین برند ها در زمینه لوازم خانگی می باشد و در این مطلب شما می توانید به صورت کامل اطلاعات لازم را در خصوص لباسشویی هیتاچی 10 کیلو مدل BD-100XGV را کسب کنید و در صورت تمایل به عالی ترین شکل ممکن نسبت به خرید لباسشویی هیتاچی اقدام کنید.
شکل ظاهر و طراحی این مدل برای کمپانی سازنده بسیار پر اهمیت بوده است و در بخش مهندسی طراحی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند که بهترین طراحی ممکن را خلق کنند و لازم به ذکر است گفته شود که این مدل در 2 رنگ سفید و خاکستری موجود می باشد و این تنوع رنگ نیز به نوبه خود می تواند برای مخاطب بسیار جذاب باشد و در کنار هر رنگ از کابینت جذاب باشد. از نظر طراحی باید ذکر کرد که لباسشویی هیتاچی 10 کیلو با توجه به ظاهر ساده و عاری از هر نوع شلوغی که از آن بهره می گیرد در اوج و نهایت زیبایی قرار دارد.
همان طور که گفته شد در طراحی این مدل از شلوغی بیش از حد پرهیز شده است و شما می توانید شاهد اوج زیبا در کنار سادگی خیره کننده باشید و لازم به ذکر است گفته شود که درب این مدل بسیار بزرگ و مجهز به پنل LED تمام لمسی می باشد و شما می توانید تمامی تغییرات لازم را با استفاده از این پنل اعمال کنید. جنس بدنه و مخزن شستشو از نوع فولاد ضد زنگ می باشد و در خصوص مخزن باید اشاره داشت که قابلیت جدا شدن را دارد و شما می توانید آن را خارج کنید و به صورت کامل بشورید.

مشخصات کلی لباسشویی هیتاچی 10 کیلو 1600 دور مدل BD-100XGV
استفاده از موتور هیدرولیک از دیگر ویژگی های مثبت در خصوص این مدل به شمار می آید زیرا اکثرا از موتور هاس تمسه ای و یا گیربکس در لباسشویی استفاده می کنند اما باید در نظر داشت که موتور های هیدرولیک در مقایسه با دیگر موتور ها بسیار کامل تر و دارای نقص های بسیار کم تری می باشند و با توجه به ظرفیت 10 کیلو و همچنین دور موتور 1600 دور در دقیقه، شما شاهد سروصدای بسیاری نخواهید بود زیرا این مدل مجهز به فناوری Dual Vibration Control System + ( سیستم کنترل لرزش دوگانه + ) می باشد و نهایت قدرت با کم ترین صدا تولید می شود.
باید در نظر داشت که این لباسشویی 10 کیلو از ویژگی های بسیار جذابی برخوردار می باشد که از جمله این ویژگی ها می توان به قابلیت اتصال گوشی هوشمند اشاره داشت و شما می توانید از طریق گوشی هوشمند خود به لباسشویی متصل شود و در صورت تمایل مراحل شستشو را کنترل و تنظیم کنید و در صورت تمایل مراحل را تغییر دهید و همچنین در زمان شروع شستشو، زمان پایان را تعین و یا تخمین بزنید.

مشخصات کلی لباسشویی هیتاچی 10 کیلو 1600 دور مدل BD-100XGV
در خصوص برنامه های شستشو در این مدل باید گفت که این مدل دارای 14 برنامه شستشو و انواع برنامه های جذاب از جمله سیستم AI Wash می باشد که با استفاده از 8 سنسور مخصوص شما می توانید شاهد شستشوی هر نوع لباسی با استفاده از برنامه های پیش فرض باشید و لازم به ذکر است گفته شود که جنس، وزن و تعداد لباس ها توسط سنسور شناسایی می شود و شما می توانید شاهد بهره گیری از برنامه های پیش فرض باشید و با استفاده از افزایش دمای آب می توانید شاهد از بین رفتن عوامل بیماری زا و آلرژن ها باشید

مشخصات کلی لباسشویی هیتاچی 10 کیلو 1600 دور مدل BD-100XGV

شکل ظاهری و طراحی لباسشویی هیتاچی

لباسشویی یکی از مهم ترین محصولات در خانه می باشد و قسمت اعظم اهمیت این کالا مربوط به طراحی و شکل مهندسی آن می باشد. HITACHI یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین برند ها در زمینه تولید لوازم خانگی می باشد و این برند ژاپنی سابقه ای درخشان در زمینه طراحی و تولید دارد. لباسشویی هیتاچی 10 کیلو مدل BD-100XGV از نظر طراحی مهندسی یکی از زیبا ترین و جذاب ترین مدل هایی است که در سال 2022 شاهد تولید آن از طرف کمپانی مذکور هستیم.
از سری ویژگی های ظاهری این مدل ابتدا باید به رنگ جذاب و زیبای آن اشاره داشته باشیم، این مدل در 2 رنگ خاکستری و سفید تولید و در بازار یافت می شود و این تنوع رنگ سبب می شود در صورت تمایل به خرید لباسشویی هیتاچی، این مدل را برای هر محیطی خریداری کنید و این مدل در کنار هر رنگ از کابینت و محیط از جمله محیط های تیره و روشن جذاب می باشد.
موضوع بسیار مهمی که در رابطه با لباسشویی و محیط آشپزخانه وجود دارد بحث کابینت ها و طراحی آن ها می باشد و لازم است شما پیش از طراحی و ساخت کابینت ها ابتدا ابعاد و سایز محصولات موجود در آشپزخانه را اعم از لباسشویی، ظرفشویی و یخچال به دقیق ترین شکل ممکن در نظر بگیرد و سپس اقدام به ساخت کابینت ها کنید و در همین راستا باید ذکر کرد که این مدل دارای ابعاد و سایز ( ارتفاع 85 x عرض 60 x عمق 65 سانتی متر ) می باشد.
در نظر داشته باشید که لباسشویی HITACHI از نظر سبک طراحی و شکل ظاهری ترکیب بسیار جذابی از سادگی و زیبایی می باشد و شاهد استفاده از فاکتور های وسیع زیبایی در این مدل هستیم و از جمله این فاکتور ها می توان به ترکیب کردن عوامل مدرنیته با سادگی اشاره داشت که در لباسشویی 2022 هیتاچی این موضوع در بالا ترین سطح خود قرار دارد. یکی دیگر از ویژگی های مثبت در این مدل پرهیز از جزئیات و شلوغ کاری بیش از حد می باشد.
لباسشویی 1600 دور مذکور دارای 1 درب بزرگ مشکی رنگ با پنل LED تمام لمسی می باشد و شما می توانید با استفاده از پنل تمامی لمسی که این مدل از آن بهره می گیرد تمامی تنظیمات لازم را انجام دهید و لزم به ذکر است گفته شود که جنس بدنه این مدل فولاد ضد زنگ می باشد و همین موضوع بر جذابیت بخش طراحی این مدل اضافه کرده است.

شکل ظاهری و طراحی لباسشویی هیتاچی

نوع موتور در لباسشویی هیتاچی 10 کیلو 1600 دور

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که در خصوص لباسشویی ها اهمیت بسیار بالایی دارد موضوع نوع موتور و فناوری های موبوط به آن می باشد و نباید در بررسی این موضوع از میزان مصرف انرژی غافل شد. نوع موتور در لباسشویی ها اکثرا به 2 نوع تسمه ای و گیربکس در لباسشویی ها استفاده می شد اما موضوع مهمی که در رابطه با لباسشویی های هیتاچی 2022 وجود دارد حضور موتور هیدرولیکی می باشد که بسیار کامل تر و بی نقص تر نسبت به موتور های تسمه ای و گیربکس می باشد.
لازم به ذکر است گفته شود که موتور هیدرولیکی در لباسشویی هیتاچی 10 کیلو با روغن کار می کند که این فناوری نیز به نوبه خود بسیار منحصر به فرد و جدید می باشد و کارایی موتور را به نهایت حد ممکن می رساند. در نظر داشته باشید که محصولات هیتاچی ساخت ژاپن می باشند و تمامی محصولات از قطعات ژاپنی بهره می گیرد و در خصوص این مدل باید ذکر کرد که مونتاژ کشور تایلند می باشد و با استفاده از قطعات ژاپنی در تایلند مونتاژ شده است.
لباسشویی هیتاچی مدل BD-100XGV دارای دور موتور 1600 دور در دقیقه می باشد و این یعنی نهایت سرعت و قدرت و نشان دهنده قدرت و کیفیت بالای موتور هیدرولیکی می باشد و موضوع مهم و قابل اهمیتی که در این رابطه وجود دارد این است که موتور سروصدا نداشته باشد و موجب اذیت و آزار کاربران نشود و در همین راستا HITACHI از فناوری های بسیاری وسیعی در این زمینه استفاده کرده است و لرزش و صدا به کم ترین حد خود رسیده است و استفاده از موتور هیدرولیکی نیز به نوبه خود سبب شده است صدای موتور کاهش یابد و همچنین با استفاده از سیستم کنترل لرزش دوگانه می توانید شاهد عملکرد بی صدای این مدل حتی در سرعت های بالا نیز باشید.
توان مصرفی در این مدل برابر با 2000 وات می باشد و از نظر مصرف برق شما می توانید شاهد بهره گیری از سیستم موتور اینورتر دیجیتال باشید که مصرف انرژی را کاهش و کیفیت را نیز افزایش می دهد و در خصوص این مدل باید ذکر کرد که با استفاده از قطعات عالی که در اختیار دارد می تواند یک کالای مادام العمر برای شما قلم داد شود و طول عمر مفید بسیار بالایی داشته باشد.

نوع موتور در لباسشویی هیتاچی 10 کیلو 1600 دور

تعداد برنامه های شستشو در لباسشویی هیتاچی مدل BD-100XGV

تعداد برنامه های شستشو هر چقدر بیشتر باشد در نهایت کاربرد لباسشویی افزایش پیدا می کند و لازم به ذکر است گفته شود که کاربردی بودن حالت ها نیز بسیار اهمیت دارد و کمپانی HITACHI در نظر دارد که از برنامه ها و قابلیت های کاربردی در این مدل استفاده کند و لباسشویی هیتاچی 10 کیلو 1600 دور مدل BD-100XGV مجهز به 14 برنامه شستشو می باشد و با استفاده از 8 سنسور هوشمندی که در اختیار دارد کار را برای کاربران بسیار آسان تر کرده است.
سیستم AI Wash در لباسشویی هیتاچی چیست؟
سیستم AI Wash به نحوی عمل می کند که با استفاده از سنسور های هوشمندی که در اختیار دارد می تواند وزن، نوع و حجم لباس ها را تشخیص دهد و در نهایت بهترین برنامه شستشو را با زمان بندی عالی و حالت های کاربردی انتخاب و اجرایی کند و این موضوع کار را برای استفاد کنندگان بسیار آسان کرده است. باید در نظر داشت که این فناوری به نحوی عمل می کند که در تمامی بخش های مراحل شستشو را تنظیم می کند.
تنظیم سطح آب به صورت خودکار توسط فناوری AI Wash صورت می پذیرد و با توجه به میزان لباس ها این فرآیند صورت می گیرد و همچنین مقدار مواد شوینده نیز با توجه به میزان لباس ها و همچنین دمای آب، تنظیم می شود و نباید از خاطر برد که تنطیم دما در این مدل تا 90 درجه سانتی گراد نیز انجام می شود و دمای آب بسیار افزایش می یابد و با استفاده از این موضوع شما می توانید شاهد از بین رفتن کامل میکروب ها و آلرژن ها ( آلرژن همان عوامل حساسیت زا هستند ) هستیم.

تعداد برنامه های شستشو در لباسشویی هیتاچی مدل BD-100XGV
باید در نظر داشت که این مدل با استفاده از 14 برنامه شستشویی که از آن بهره می گیرد شما می توانید هر نوع و کیفیت لباسی را اعم از لباس های کودک ، نخی، کتان، پشمی و حتی الیاف حساس تر مانند ابریشم را به عالی ترین شکل ممکن بشورید و از کیفیت الیافت مطمئن باشید و لازم به ذکر است گفته شود که شستشوی لباس های کودک لازم به دقت عمل و فناوری های بسیار پیشرفته ای می باشد و باید با حساسیت بسیار زیادی شسته شود و این موضوع در لباسشویی 10 کیلو هیتاچی به عالی ترین شکل ممکن رعایت می شود.
داشتن قفل کودک یکی از موضوعات و فناوری هایی است که در رابطه با باخوانده های پر جمعیت بسیار اهمیت دارد و لازم به ذکر است گفته شود که لباسشویی 10 کیلو هیتاچی می تواند گزینه ای عالی برای خانواده های پرجمعیت باشد و ضرورت دارد که در خانواده های پرجمعیت و دارای کودک از فناوری قفل کودک استفاده شود و از این طریق امنیت تمامی اعضای خانواده حفظ شود و همچنین از شستشوی لباس ها و نحوه کارکرد وسایل به عالی ترین شکل ممکن اطمینان داشته باشید.
باید در نظر داشت که این مدل مجهز به مخزن قابل جدا شدن می باشد و شما می توانید در صورت تمایل مخزن فولادی ضد زنگ را جدا کنید و بشورید لازم به ذکر است گفته شود که این مدل مجهز به قابلیتی می باشد که در صورت تمایل می توانید در پایان شستشو مخزن را بشورید و این موضوع بسیار مهم است که تا شستشوی بعدی مخزن تمییز و عاری از هر نوع میکروب و عامل بیماری زا باشد.

تعداد برنامه های شستشو در لباسشویی هیتاچی مدل BD-100XGV

سخن آخر

لباسشویی های هیتاچی در بازار جهانی جز بهترین و با کیفیت ترین لباسشویی های موجود در بازار جهانی می باشد و باید در نظر داشت که لباسشویی هیتاچی 10 کیلو 1600 دور مدل BD-100XGV از نظر قابلیت و امکانات در سطح بسیار عالی قرار دارد و شما می توانید این مدل را برای خانواده های پر جمعیت خریداری کنید و شاهد نهایت کیفیت در کارکرد و فناوری در این مدل باشید.
در صورتی که تمایل به خرید کالا خارجی اصلی هستید و در صدد خرید لباسشویی هیتاچی از بانه و گناوه هستید می توانید مدل BD-100XGV را از طریق سایت اصلی کالا خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Washer 10 kg BD-100XGV

مشخصات

سرعت چرخش موتور
1600 دور
ظرفیت شستوشو
10 کیلوگرم
ابعاد خالص(سانتی متر)
85x65x60
اينورتر
دارد
نمایشگر دما
دارد
شستشوی سریع
دارد
تعداد برنامه های شست و شو
8
قابلیت اینورتر
دارد
شرکت سازنده
هیتاچی
کشور سازنده
ژاپن
صفحه نمایشگر
لمسی
قفل کودک
دارد
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

سرعت چرخش موتور
1600 دور
ظرفیت شستوشو
10 کیلوگرم
ابعاد خالص(سانتی متر)
85x65x60
اينورتر
نمایشگر دما
شستشوی سریع
تعداد برنامه های شست و شو
8
قابلیت اینورتر
شرکت سازنده
هیتاچی
کشور سازنده
ژاپن
صفحه نمایشگر
لمسی
قفل کودک

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم