لباسشویی هیتاچی 12 کیلو 8 کیلو خشک کن مدل BD-D120GV

مشخصات کلی لباسشویی هیتاچی 12 کیلو 8 کیلو خشک کن مدل BD-D120GV

  • گنجایش لباسشویی: 12 کیلو
  • ظرفیت خشک کن: 8 کیلو
  • نوع موتور: هیدرولیک
  • قدرت موتور: 1600 دور در دقیقه
  • دارای 14 برنامه فوق پیشرفته
  • دارای درام فوق العاده بزرگ
  • سیستم موتور: DIGITAL INVERTER MOTOR
  • مجهز به سیستم کنترل لرزش دوگانه
  • رنگ: سفید/ خاکستری روشن/ خاکستری تیره
  • ابعاد: 85x60x65 سانتی متر

ادامه مطلبShow less
57,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
WASHING HITACHI BD-D120GV
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی لباسشویی هیتاچی 12 کیلو 8 کیلو خشک کن مدل BD-D120GV

با توجه به سبک زندگی امروزه و فعالیت های وقت گیر و پر تکرار، لباسشویی به عنوان یکی از ضروری ترین کالا ها به شمار می آید و در همان ابتدای حضور در خانه ها تا به امروز، لباسشویی یکی از جذاب ترین وسایل برای کاربران علل خصوص خانم ها می باشد. در حال حاظر برند های مختلفی در حال ساخت لباسشویی می باشند که یکی از بهترین و با کیفیت ترین برند ها HITACHI می باشد که در این مطلب شاهد بررسی کامل لباسشویی هیتاچی 12 کیلو 8 کیلو خشک کن مدل BD-D120GV خواهیم بود.
لباسشویی هیتاچی در بین تمامی برند ها جز با کیفیت ترین ها به شمار می آید و دلیل این موضوع نیز وابسطه به عوامل متعددی از جمله طراحی، قطعات، فناوری، نوع موتور و ... می باشد که در ادامه با تمامی این موارد به صورت تخصصی تر آشنا خواهیم شد. لباسشویی هیتاچی مذکور دارای ظرفیت 12 کیلو می باشد و یکی از جذاب ترین موضوعات در این مدل خشک کن 8 کیلو می باشد و شما می توانید تا لباس های تا حجم 8 کیلو را در خشک ترین حالت ممکن دریافت کنید.
نوع موتور در لباسشویی هیتاچی از نوع هیدرولیک می باشد که نسل جدیدی از موتور های لباسشویی می باشد و تکیمل شده موتور های گیربکس و تسمه ای می باشد و لازم به ذکر است گفته شود که این نوع موتور ها از نظر قدرت و کیفیت بسیار عالی می باشند و در مدل مذکور نیز می توانید دور موتور 1600 دور در دقیقه را خلق کند و با استفاده از فناوری Dual Vibration Control System + لرزش و صدا در سرعت بالا به کم ترین حد ممکن خواهد رسید و این موضوع سبب بی صدا شدن لباسشویی خواهد شد.

مشخصات کلی لباسشویی هیتاچی 12 کیلو 8 کیلو خشک کن مدل BD-D120GV
لباسشویی هیتاچی مدل BD-D120GV از نظر طراحی نیز بسیار کامل و بی نقص می باشد و به منظور اینکه برای هر محیطی مناسب باشد در رنگ های متنوع سفید و خاکستری موجود می باشد و شما می توانید لباسشویی را در کنار سایر وسایل به عالی ترین شکل ممکن هماهنگ کنید. طراحی ظاهری این مدل در عین سادگی بسیار زیبا و مدرن می باشد و درب این مدل نیز به صورت کابینتی می باشد و همچنین مجهز به درب بزرگ شیشه ای می باشد و پنل LED لمسی نیز روی درب شیشه ای قرار دارد و شما می توایند مراحل شستشو را به کامل ترین حالت تماشا کنید.
لباسشویی هیتاچی 12 کیلو مدل BD-D120GV از نظر تعداد برنامه شستشو بسیار کامل و غنی می باشد و مجهز به 14 برنامه شستشو می باشد و می تواند هر نوع لباسی را به عالی ترین شکل ممکن بشورد و در نظر داشته باشید که این مدل مجهز به فناوری AI Wash با 8 سنسور مخصوص می باشد که می تواند به صورت خودکار نوع برنامه شستشو را انتخاب و اجرا کند. لازم به ذکر است گفته شود که شما می توانید با نصب برنامه Hitachi Washer App بر روی گوشی های هوشمند، لباسشویی هیتاچی را کنترل کنید و مراحل را تنظیم و یا تغییر دهید و این فناوری برای افرادی که کار زیاد دارند و تمایل به سبک زندگی مدرن و سیستماتیک دارند بسیار مناسب است.

مشخصات کلی لباسشویی هیتاچی 12 کیلو 8 کیلو خشک کن مدل BD-D120GV

موتور لباسشویی هیتاچی مدل BD-D120GV

نوع موتور در تمامی محصولات یکی از مهم ترین عوامل به شمار می آید و همواره کاربران در نظر دارند که محصولاتی را خریداری کنند که از نظر نوع موتور و همچنین فناوری های مرتبط با موتور در سطح بالایی قرار داشته باشد و این موضوع حائز اهمیت به عالی ترین شکل ممکن مورد توجه کمپانی HITACHI قرار گرفته است و در لباسشویی هیتاچی شما می توانید شاهد بهترین موتور ها و به روز ترین فناوری ها باشید که در این مطلب به توضیح و بررسی در خصوص آن ها خواهیم پرداخت.
بیشتر کاربران تنها 2 نوع موتور را می شناسند که آن هم موتور تسمه ای و گیربکس می باشد و هیچ اطلاعاتی در رابطه با موتور های هیدرولیکی ندارند و جالب این است که لباسشویی هیتاچی 2022 با استفاده از موتور هیدرولیکی که از آن بهره می گیرد قادر به تولید دور موتور 1600 دور در دقیقه می باشد و باید اشاره داشت که موتور های هیدرولیکی نسخه ای کامل تر و بی نقص تر نسبت به دیگر موتور ها می باشد.
انتظاری که کاربران از دور موتور 1600 دور دارند این است که در سرعت های بالا صدا و لرزش بالایی تولید شود به نحوی که مخاطب مورد اذیت و آزار قرار گیرد و همین موضوع مهم و حیاتی سبب شده است کمپانی HITACHI از فناوری Dual Vibration Control System + به منظور کاهش لرزش و صدا در لباسشویی هیتاچی 12 کیلو 8 کیلو خشک کن مدل BD-D120GV استفاده کند و این فناوری عالی نیز به نحوی فعالیت دارد که از تولید کوچک ترین لرزش و صدا حتی در سرعت بالا نیز جلوگیری می کند.
در رابطه با موتور هیدرولیکی باید گفته شود که کار کرد آن ها با روغن می باشد و در مقایسه با دیگر موتور ها طول عمر بیشتر و کیفیت و دوام بسیار بالا تری دارند و از طرف دیگر باید اشاره داشته باشیم که این مدل مجهز به سیستم موتور اینورتر دیجیتال نیز می باشد و همین موضوع سبب کاهش چشم گیر مصرف انرژی در این مدل شده است.

موتور لباسشویی هیتاچی مدل BD-D120GV

سبک طراحی و شکل ظاهری لباسشویی هیتاچی 12 کیلو 8 کیلو خشک کن مدل BD-D120GV

طراحی و شکل ظاهری هر محصول یکی از مهم ترین ویژگی ها قلم داد می شود و کمپانی های سازنده نیز همواره این موضوع مهم را در نظر دارند و لازم به ذکر است گفته شود که لباسشویی هیتاچی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با استفاده از علم و خلاقیت طراحان خود توانسته است زیبایی بسیار خارق العاده ای را به محصولات خود ببخشند. لباسشویی یکی از وسایلی است که در محیط آشپز خانه بسیار مورد توجه قرار می گیرد و اکثرا به 2 نوع مبله و یا توکار طراحی می شوند.
لباسشویی های مبله نسبت به لباسشویی های توکار بسیار پر طرفدار تر می باشند و این موضوع به خاطر جابه جایی و تغییر دکوراسیون و همچنین تغییر مکان می باشد و از طرف دیگر رنگ لباسشویی نیز از دیگر فاکتور های اساسی در طراحی به شمار می آید و این مدل از نظر رنگ بسیار عالی عمل کرده است و دارای تنوع رنگ مطلوبی می باشد و در 3 رنگ سفید، خاکستری روشن و خاکستری تیره موجود می باشد و شما می توانید متناسب با سایر و سایل موجود در محیط خود و رنگ کابینت ها، هر کدام از رنگ ها را که تمایل دارید خریداری کنید.
سادگی یکی از برجسته ترین مشخصه ها در لباسشویی هیتاچی مدل BD-D120GV می باشد و ترکیب فاکتور های سادگی با مدرنیته سبب تولید یک سراحی بسیار جذاب و مدرن شده است که در سال 2022 نیز مورد استقبال گسترده ای از طرف کاربران قرار گرفته است. درب لباسشویی در این مدل به صورت کابینتی می باشد و یک تکه باز می شود و در نظر داشته باشید که این مدل یک درب بزرگ دارد که از جنس شیشه حرارت دیده می باشد و این شیشه بسیار بزرگ مخاطب را قادر به تماشای نحوه شستشو می سازند و این موضوع می تواند به نوبه خود برای مخاطب بسیار جذاب باشد.
در خصوص پنل تنظیمات این مدل باید گفته شود که بری روی درب شیشه ای می باشد و این مدل مجهز به پنل LED تمام لمسی می باشد و شما می توانید در صورت نیاز تغییرات را اعمال کنید و جذابیت کار زمانی افزایش پیدا می کند که شما شاهد به حداقل رسیدن شلوغی ها باشید و پرهیز از اضافه کاری سبب جذاب شدن بیشتر این مدل در مقایسه به سایر برند ها و مدل ها می باشد. در نظر داشته باشید که این مدل دارای ابعاد ( ارتفاع 85 x عرض 60 x عمق 65 سانتی متر ) می باشد و ضرورت دارد پیش از خرید ابعاد را با محیط خود چک کنید و در نظر داشته باشید که مدلی را خریداری کنید که برای محیط شما مناسب باشد.

سبک طراحی و شکل ظاهری لباسشویی هیتاچی 12 کیلو 8 کیلو خشک کن مدل BD-D120GV

برنامه های شستشو در Hitachi washing machine BD-D120GV

امروزه تنوع پارچه ها و لباس ها بسیار افزایش پیدا کرده است و در رابطه با پارچه های مختلف باید در نظر داشت که نمی توان تمامی پارچه ها را با یک حالت شست و برای مثال لباس های ورزشی و لباس های کودکانه را نمی توان با یک حالت شست و یا حتی لباس های نخی و پنبه ای را نیز نمی توان با یک حالت شست و همین موضوع سبب استفاده از برنامه ها و حالت های شستشویی مختلف شده است که در این مطلب به بررسی کامل قابلیت های شستشوی لباسشویی هیتاچی می پردازیم.
لباسشویی هیتاچی مدل BD-D120GV مجهز به 14 برنامه شستشو و فناوری های بسیاری عالی در این زمینه می باشد و باید در نظر داشته باشید که هر نوع لباسی به عالی ترین شکل ممکن و بدون عیب شسته می شود و برای مثال شما می توایند لباس های را که دارای الیاف حساس می باشند را از جمله لباس های پنبه ای و کودک را به عالی ترین شکل ممکن بشورید و لازم به ذکر است گفته شود که این مدل مجهز به فناوری AI Wash می باشد که جز ویژگی های مثبت در این مدل تلقی می شود.
فناوری AI Wash در لباسشویی هیتاچی مذکور مجهز به 8 سنسور مخصوص می باشد و کار و نحوه فعالیت این سنسور ها به گونه ای است که وزن، جنس و تعداد لباس ها را تشخیص می دهند و با توجه به اطلاعات دریافتی می توانند بهترین برنامه شستشو را اعمال کنند و باید در نظر داشته باشید که با توجه به حجم لباس ها و سطح آب می تواند میزان مواد شوینده را نیز تنظیم کند و از مصرف بیش از حد مواد شوینده جلوگیری کند.

برنامه های شستشو در Hitachi washing machine BD-D120GV
این لباسشویی قادر به میکروب زادیی عالی لباس ها و از بین بردن هر گونه آلرژنی می باشد و لازم به ذکر است گفته شود که این قابلیت ها را با ایجاد آب با دمای بالا خلق می کند زیرا می تواند دمای آب را تا 90 درجه سانتی گراد افزایش دهد و در این محدوده دمایی شما می توانید شاهد از بین رفتن تمایم عوامل بیماری زا از جمله قارچ ها و میکروب ها باشید. قفل کودک یکی از جذاب ترین فناوری هایی است که در این مدل دیده می شود زیرا لباسشویی هیتاچی 12 کیلو برای خانواده های پر جمعیت و دارای فرزند عالی است و شما می توانید با استفاده از قابلیت قفل کودک می توانید از امنیت بالای این دستگاه استفاده کنید و همچنین از امنیت کودک خود نیز خاطر جمع باشید.

برنامه های شستشو در Hitachi washing machine BD-D120GV

برنامه Hitachi Washer App در لباسشویی هیتاچی چیست ؟

امروزه یکی از جذاب ترین قابلیت هایی که در لباسشویی ها دیده می شود بحث کنترل از راه دور می باشد و این موضوع جذاب نیز به عالی ترین شکل ممکن مورد توجه کمپانی HITACHI قرار گرفته است و شما می توانید برنامه Hitachi Washer App را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و از راه دور و از طریق گوشی هوشمند خود لباسشویی را کنترل کنید و مراحل شستشو را تنظیم و دور صورت نیاز تغییر دهید و زمان پایان شستشو را تعیین کنید.

برنامه Hitachi Washer App در لباسشویی هیتاچی چیست ؟

کلام آخر

لباسشویی یکی از ضروری ترین وسایل در منزل به حساب می آید و خانواده های پر جمعیت نیز در نظر دارند که مدلی را خریداری کنند که پاسخگویی نیاز های کاربران باشد و شمت می توانید با استفاده از لباسشویی هیتاچی 12 کیلو 8 کیلو خشک کن مدل BD-D120GV تمام نیاز خود را رفع کنید و این مدل برای خانواده های 5 الی 8 نفره عالی می باشد و همچنین شما می توانید با استفاده از این مدل حجم لباس تا 8 کیلو را به عالی ترین شکل ممکن خشک تحویل بگیرید.
سایت اصلی کالا در زمینه فروش لوازم خانگی یکی از خوش سابقه ترین سایت ها به شمار می آید و شما می توانید به منظور خرید لباسشویی از بانه و خرید لباسشویی از گناوه به سایت اصلی کالا مراجعه کنید زیرا سایت اصلی کالا در بانه و گناوه دارای دفتر مرکزی می باشد و شما می توانید با مراجعه به سایت اصلی کالا تجربه خرید کالا اصلی را داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
WASHING HITACHI BD-D120GV

مشخصات

رتبه انرژی
++A
سرعت چرخش موتور
1600 دور
ظرفیت شستوشو
12 کیلوگرم
تایمر خاموش
دارد
تنظیمات سرعت
دارد
ابعاد خالص(سانتی متر)
85x60x65
وزن خالص (کیلوگرم)
73.0
اينورتر
دارد
سیستم عیب یابی هوشمند
دارد
خشک کن
دارد
نمایشگر دما
دارد
شروع با تاخیر
دارد
صرفه ‌جویی در مصرف آب
دارد
شستشوی سریع
دارد
قابلیت اینورتر
دارد
شرکت سازنده
هیتاچی
کشور سازنده
ژاپن
صفحه نمایشگر
دارد
سایلنت
دارد
قفل کودک
دارد
سیستم قطع خودکار
دارد
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
++A
سرعت چرخش موتور
1600 دور
ظرفیت شستوشو
12 کیلوگرم
تایمر خاموش
تنظیمات سرعت
ابعاد خالص(سانتی متر)
85x60x65
وزن خالص (کیلوگرم)
73.0
اينورتر
سیستم عیب یابی هوشمند
خشک کن
نمایشگر دما
شروع با تاخیر
صرفه ‌جویی در مصرف آب
شستشوی سریع
قابلیت اینورتر
شرکت سازنده
هیتاچی
کشور سازنده
ژاپن
صفحه نمایشگر
سایلنت
قفل کودک
سیستم قطع خودکار

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم