تلویزیون سامسونگ 75QN800B

تلویزیون سامسونگ نئو کیولد 75 اینچ 8K مدل 2022 QN800B

✅ تولید کننده: سامسونگ
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ سال عرضه: 2022
✅ کیفیت تصویر: 8K
✅ رفرش ریت: 120 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen

ادامه مطلبShow less
91,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
محصولات در دسترس با خصوصیات متقاوت 0 قلم
مرجع:
Samsung TV QN800B 8K 65 Inch
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

تلویزیون سامسونگ QN800B از نظر وضوح و کنتراست در تصویر چه جایگاهی دارد؟

سامسونگ در سال 2022 به مانند سال قبل تولید سری تلویزیون هایی با کد تجاری QN را ادامه داد و اینبار با تغییرات نسبتا کمی در نوع B این مدل ها را به بازار ارائه داد. در این سری شما شاهد تغییراتی نسبت به سال قبل هستید که بسیار چشم گیر بوده و می تواند دست خوش تشویق باشد. یکی از این تغیرات ارتقای صفحه نمایش های QLED به Neo QLED بوده که این نمایشگرها وضوح و روشنایی بیشتری دارند. اما در کنار آن نیز سامسونگ با ایجاد فناوری های جدیدی مانند Micro LED نسبت کنتراست و میزان روشنایی پیکسل ها را به صورت مستقل بسیار افزایش داد. در مدل QN800B در حالی که نسبت کنتراست تصویر بسیار خوب ارائه می شود، زاویه دید تصویر نیز به شکل عالی تعبیه گشته که صفحه نمایش آن را مدیون پنل فوق العاده ADS است.

پنل ADS می تواند زاویه دید وسیع تری به نمایشگر ببخشد به شکلی که شما در گوشه های سالن دید بهتری را نسبت به تصویر داشته باشید. در نظر بگیرید نسبت کنتراست در این پنل تا حدود پایین بوده که فناوری Micro LED این وضعیت را به خوبی پوشش داده و تلویزیون به شکل بسیارعالی رنگ ها را از یک دیگر تفکیک و جدا سازی می کند. نکته قابل توجه دیگری که در این تلویزیون به چشم می آید وجود کیفیت تصویر 8K با نرخ نوسازی 60 هرتز بوده که موجب شده تا نمایشگر حجم وسیعی از پیکسل ها را در خودش جایی دهد و همین تراکم بالا امکانی را ایجاد می کند که شما تصاویر را با وضوح بالاتر و جزئیات بیشتری ببینید. همچنین در نظر داشته باشید که کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون با نرخ نوسازی 120 هرتز ارائه می شود. این نرخ نوسازی برای گیمرها بسیار عالی بوده و نمایش را برای آن ها بسیار لذت بخش می کند. فناوری که برای ارائه نور پس زمینه در این تلویزیون به کار رفته از نوع Direct Full Array Mini LED بوده که میزان روشنایی آن در سال 2022 از هر نور پس زمینه دیگری بالاتر به حساب می آید.

بخش دیگری که سامسونگ در تلویزیون QN800B به آن اهمیت بسیار زیادی داده، طراحی و کیفیت ساخت بوده که به جرأت می توان گفت یک شاهکار را در میان تلویزیون ها به بازار عرضه کرده است. با یک نگاه کلی شما متوجه بدنه ای بسیار باریک و فراتر از تصور می شوید که دیدن آن برای هر خریداری لذت بخش خواهد بود و یقینا هر شخصی در نگاه اول برای خرید این مدل جذب می شود. از این رو که ما امروز در حال بررسی سایز 75 اینچ این تلویزیون هستیم، باید گفت: که مدل 75QN800B یک اندازه بزرگ به حساب می آید، یقینا می تواند بزرگ ترین سالن ها را به خوبی پوشش دهد. این مدل حاشیه بسیار کمی دارد و در ضخامت نیز از بی نظیرترین تلویزیون های بازار به شمار می رود. در دور نمایشگر اگر دقت کنید یک لایه محافظ فلزی به مانند یک روکش دیده می شود که از نوع استیل بوده و مقاومت بالایی دارد.

همچنین اگر به پشت تلویزیون نگاه کنید متوجه یک پنل پلاستیکی از نوع فشرده می شوید که مقاومت بالایی دارد اما این میزان برای یک مدل پرچم دار کافی نیست. با این حال پشت تلویزیون کاملا تخت طراحی شده و برای نصب بر روی دیوار این مدل تبدیل به یک گزینه بسیار عالی شده است. در قسمت پایین تلویزیون نیز شما یک پایه ی پلاستیکی را مشاهده می کنید که استحکام کافی برای نگهداری نمایشگر را دارد. دقت کنید که پایه ای که در وسط قرار گرفته در زیبایی ظاهری تلویزیون بسیار تأثیر داشته است. اما بدنه آن برای پایه نمی تواند برای یک تلویزیون پرچم دار کافی باشد.

یکی دیگر از بخش هایی که سامسونگ در مدل 75QN800B توجه ویژه ای به آن داشته بخش امکانات و قابلیت های این تلویزیون بوده که با توجه به مدل های دیگر سال 2022 آن را به یک محصول متمایز در آن سال تبدیل کرد. این شرکت با طراحی سیستم عامل Tizen در نسخه سال 2022 دسترسی بسیار ویژه ای را از انواع برنامه ها و بازی های مهیج در اختیار کاربر قرار می دهد. در این سیستم عامل دسترسی به اینترنت به شکل فوق العاده آسان از طریق WiFi در اختیار کاربر قرار می گیرد. شما می توانید برای اتصال بدون سیم سایر دستگاه ها مانند سیستم های صوتی در این تلویزیون از فناوری بلوتوث بهره بگیرید. برای جستجو در اینترنت، سامسونگ از مرورگر اختصاصی خودش استفاده کرده که شما را در کمترین زمان به گوگل متصل می سازد. در نظر داشته باشید که امکان جستجو محتوا و دسترسی به تنظیمات تلویزیون از طریق صدا نیز برای کاربر فراهم شده است.

سامسونگ برای این مدل تلاش بسیار زیادی کرده است تا در میان تلویزیون های گیمینگ بازار جایگاه ویژه ای به دست آورد. از این رو تا حدود زیادی نیز در این عرصه موفق بوده و توانسته این مدل را به حد بسیار بالایی برساند و برای این موارد از فناوری هایی همچون قابلیت VRR و درگاه های HDMI در نسخه 2.1 را پشتیبانی کرده که وجود آن برای گیمرها بسیار خوش آیند می باشد. در کیفیت تصویر 4K شما شاهد نرخ نوسازی 120 هرتز هستید. این نرخ نوسازی پارگی در صحنه ها را به حداقل کاهش می دهد به شکلی که شما سنگین ترین صحنه های گرافیکی را در بهترین حالت تصویر می بینید. گذشته از آن وجود فناوری هایی همچونAMD Free Sync می تواند در بالا بردن قدرت پردازش گرافیک تلویزیون نقش مهم و بسزایی داشته باشد.

درگاه های ارتباطی در تلویزیون سامسونگ 75QN800B به شکل متعدد و مختلفی وجود دارند که هر کدام یک نقشی را برای اتصال سایر دستگاه ها به تلویزیون ایفا می کنند. با این حال در این مدل خبری از درگاه های نسل قدیمی برای دستگاه های قدیمی وجود ندارد. اما با همه این تفاسیر اتصال بسیار راحت می تواند صورت بپذیرد. چون که شرکت سامسونگ از چهار درگاه HDMI در نسخه 2.1 پشتیبانی کرده تا انواع دستگاه های پخش و پلیر یا کنسول های بازی به سادگی به تلویزیون متصل گردد. برای اتصال انواع حافظه های جانبی یا هارد دیسک سه درگاه USB وجود دارد. همچنین می توانید از طریق پورت Optical نیز صدای دیجیتال را بر روی تلویزیون دریافت کنید. در کنار آن سامسونگ با ارائه انواع گیرنده های دیجیتال امکان پخش هزاران کانال تلویزیونی و رادیویی را برای کاربر فراهم کرده تا تلویزیون سرگرم کننده به نظر آید.

تلویزیون سامسونگ QN800B از مدل هایی است که صدا در آن بسیار قوی بوده و از این نظر یکی از بی رقیب ترین های بازار به حساب می آید. توجه داشته باشید که این شرکت برای این محصول توان صوتی 70 وات را در نظر گرفته که با توجه به این قدرت دیگر این مدل هیچ نیازی به سیستم های صوتی پشتیبان ندارد. این در حالی است که صدای ارائه شده آن بسیار با کیفیت بوده و به راحتی در بالا ترین ولوم بهترین ارائه را از آن می شنوید. دقت کنید که خبر خوبی که سامسونگ در این مدل به کاربران نوید می دهد، ارائه صدای فراگیر و سه بعدی در این تلویزیون می باشد. نکته قابل توجهی که وجود دارد حالت های صوتی تلویزیون بوده که می توانید مطابق با نوع برنامه آن را تنظیم کنید.

تلویزیون سامسونگ QN800B در مقایسه با سایر مدل ها X90K از شرکت سونی و QNED87 از شرکت ال جی طراحی زیباتری دارد ولی قیمتش از آن ها بالا تر بوده، در حالی که کیفیت تصویر 4K در X90K تا حدودی بالاتر به نظر می آید. اما این مدل سامسونگ می تواند تصاویر 8K را نیز پردازش کند که برای هیچ کدام از تلویزیون های رقیب این مقدور نیست. در نظر داشته باشید که قیمت این تلویزیون حدود 2600 دلار است که شاید مقداری گران به نظر آید اما با توجه به قابلیت ها و امکانات واقعا ارزش خرید بالایی دارد.

کیفیت تصویر 8K در 75QN800B

تلویزیون سامسونگ QN800B دارای کیفیت تصویر 8K در نرخ نوسازی 60 هرتز بوده که رزولوشن 7680x4320p در تراکم بیش از 30 میلیون پیکسل تصاویر را ارائه می دهد. گذشته از آن شما می توانید به راحتی تصاویر 4K را با نرخ نوسازی 120 هرتز با استفاده از این مدل پخش کنید. اما صفحه نمایشی که این کیفیت بالای تصویر را در این تلویزیون اجرا می کند از نوع Neo QLED بوده که در سال 2022 بهترین صفحه نمایش کمپانی سامسونگ به شمار می رود. دقت کنید که در نمایشگر موجود از پنل ADS پشتیبانی شده که از زاویه دید گسترده تری نسبت به پنل VA برخوردار بوده ولی نسبت کنتراست پایین تری دارد.

 با این تفسیر ADS در محیط های تاریک عملکرد ضعیف تری دارد و در تفکیک رنگ ها از یک دیگر در صحنه های تاریک و بسیار روشن در محیط هایی با نور کم و بسیار زیاد به مشکل می خورد. از این رو سامسونگ برای رفع این مشکل در صفحه نمایش از فناوری Micro LED پشتیبانی کرده که به خوبی این کمبود را در بهترین حالت جبران کرده است. Micro LED با بالا بردن روشنایی پیکسل ها و دقیق تر کردن رنگ ها امکانی به وجود آورده که تصویر در هر محیطی با هر میزان روشنایی زیبا و کاملا پویا به نظر برسد. در کل ADS و Micro LED در کنار یک دیگر یک ترکیب فوق العاده به وجود آورده اند.

اما دسترسی مهمی که سامسونگ در این تلویزیون در اختیار کاربر قرار داده قابلیت VRR بوده که می تواند به صورت کاملا متغییر و نسبت به صحنه در حال پخش نرخ نوسازی را تغییر دهد به شکلی که نسبت کیفیت و سرعت در تصویر رعایت شود برای همین تصویر همیشه در بهترین حالت پخش می شود. سامسونگ زمان پاسخ دهی تصویر را در این تلویزیون به حداقل 3.7 رسانده و این را مدیون پردازنده Neural Quantum Processor 8K می باشد. پردازنده با کنترل و پردازش سریع تصاویر آن ها را در بی نقص ترین حالت به صفحه نمایش، با کمترین تأخیر در ورودی در کیفیت تصویر 4K که میزان آن 6 میلی ثانیه محاسبه می شود ارائه می دهد. دقت داشته باشید که میزان تأخیر در ورودی در کیفیت تصویر 8K به مقدار 10.4 میلی ثانیه تخمین زده می شود.

کیفیت تصویر 8K در 75QN800B

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 8K

✅ نوع صفحه نمایش: Neo QLED

✅ نوع پنل: VA

طراحی و کیفیت ساخت

در نظر داشته باشید که تلویزیون های سامسونگ با کد تجاری QN از نظر طراحی معمولا یک سر و گردن از سایر تلویزیون در شرکت های رقیب بالاتر هستند. بنابراین سامسونگ واقعا در این زمینه تلاش به سزایی انجام داده است تا تولیداتی بی رقیب را با دیزاینی متفاوت به بازارهای جهانی ارائه دهد. با این حال اگر از رو به رو این تلویزیون 75 اینچ را مشاهده کنید متوجه حاشیه بسیار کم 0.9 سانتیمتری آن می گردید که زیبایی فوق العاده ای را از رو به رو به آن بخشیده که دیدن آن را لذت بخش می کند. همچنین از بغل اگر آن را ببینیم متوجه می شویم که تلویزیون دارای ضخامتی 2.1 میلی متری بوده که به جرأت می توان گفت این مدل یکی از باریک ترین تلویزیون های موجود در بازار است.

ساسمونگ در این تلویزیون QN800B از پایه ای در وسط تلویزیون پشتیبانی کرده که از جنس پلاستیک فشرده بوده که می تواند به آسانی وزن نمایشگر را تحمل کند. اما با توجه به این که بدنه پایه پلاستیکی بوده شاید برای یک مدلی مانند QN800B مقداری کم به نظر آید. دقت داشته باشید که در این تلویزیون درگاه های ارتباطی به صورت جدا شونده و خشابی بر روی تلویزیون قرار می گیرند. این قابلیت می تواند نصب تلویزیون بر روی دیوار را برای کاربر بسیار راحت کند چون که دسترسی به درگاه های ارتباطی بسیار راحت ممکن می گردد. وقتی از پشت به تلویزیون نگاه کنیم متوجه می شویم که یک لایه پلاستیک فشرده بر روی قطعات قرار گرفته و در بغل های تلویزیون با یک روکش فلزی محافظت بیشتری صورت گرفته است.

قاب پشتی کاملا تخت بوده و به راحتی مثل یک تابلو نقاشی بر روی دیوار قرار می گیرد و زیبایی دو چندانی به منزل شما می بخشد. سامسونگ برای قرار گیری تلویزیون روی دیوار، روی قاب پشتی جای برای قرار گیری پایه ها در نظر گرفته که اندازه آن ها 400x300 میلی متر بوده که با اتصال پایه ها به این قسمت می توانید تلویزیون را بر روی دیوار متصل کنید. توجه کنید که پایه ها باید به صورت جداگانه خریداری شود و لوازم همراه آن فقط شامل: ریموت کنترل، پایه رومیزی، پیچ اتصال پایه، کابل برق و دفترچه راهنما می باشد.

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 0.9 سانتیمتر

✅ ضخامت: 2.1 سانتیمتر

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: استیل و پلاستیک فشرده

✅ نوع پایه: وسط

✅ اندازه براکت: 400x300

این تلویزیون در سایز های 65، 75 و 86 عرضه شده است و شما برای دریافت قیمت تلویزیون سامسونگ 75QN800B در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ QN800B

اجرای کنسول های بازی

در این تلویزیون از آخرین نسخه سیستم عامل تایزن در سال 2022 استفاده شده که به وسیله پردازنده Neural Quantum پشتیبانی می شود. تایزن دسترسی بسیار بالایی از برنامه و بازی ها را در اختیار کاربر قرار می دهد و تنوع بسیار سرگرم کننده ای در اختیارتان می گذارد. دقت داشته باشید که پردازنده موجود در تلویزیون می تواند سرعت اجرایی برنامه ها را بسیار بالا ببرد به شکلی که شما کوچک ترین تأخیری را در اجرای آنها احساس نکنید. در نظر داشته باشید که این تلویزیون دارای سیستم هوشمند جستجو صوتی نیز می باشد که با استفاده از آن امکان دسترسی به مرورگر و جستجو با استفاده از صدای خودتان در تلویزیون فراهم می شود و در کنار آن نیز شما می توانید از طریق صدا برنامه های مورد نظر را اجرا کنید و به تنظیمات تلویزیون نیز دسترسی داشته باشید. تایزن دسترسی به اینترنت را نیز برای کابر بسیار ساده تر کرده است و شما می توانید به راحتی و با استفاده از قابلیت وایرلس از طریق WiFi به اینترنت تلفن همراه یا مودمتان در منزل متصل شوید. همچنین در کنار آن با استفاده از بلوتوث این امکان را دارید که انواع دستگاه های پخش مانند سیستم های صوتی را به تلویزیون متصل کنید. یا این که از طریق میرورینگ تمام داده های تلفن همراه هوشمند خود را بر روی تلویزیون اجرا کنید. البته شما این امکان را دارید که از طریق فناوری Apple Airplay انواع ای پد و تلفن های همراه شرکت ایفون را به تلویزیون متصل سازید و صفحه آن را بر روی تلویزیون اجرا کنید. گذشته از آن از طریق اتصال اینترنت به اشیاء این امکان ایجاد می شود که شما به وسیله تلویزیون تمام دستگاه های هوشمندتان در منزل را مدیریت کنید.

اجرای کنسول های بازی

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 120 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 6.0 میلی ثانیه

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های سیستم عامل در 75QN800B

بخشی که در این تلویزیون سامسونگ برای آن بسیار ارزش قائل شده و از این رو تلاش کرده تا گیمرها را با ارائه این تلویزیون راضی نگه دارد. از این رو شما در این مدل شاهد فناوری های بسیار زیادی هستید. که یکی از آن ها ارائه تصاویر با کیفت 8K در نرخ نوسازی 60 هرتز بوده که تا حدودی جذاب به نظر می رسد و تجربه جدیدی را به کاربر می دهد. با این حال شما می توانید برای اجرای بهتر کنسول های نسل جدید از همان کیفیت تصویر 4K با نرخ نوسازی 120 هرتز استفاده کنید. سامسونگ برای اتصال این کنسول ها از 4 درگاه HDMI در نسخه 2.1 پشتیبانی کرده است.

دقت داشته باشید که زمان پاسخ گویی پردازنده Neural Quantum در کیفیت تصویر 4K با نرخ نوسازی 120 هرتز 3.7 میلی ثانیه محاسبه می شود. همچنین تأخیر در ورودی آن نیز 6 میلی ثانیه به حساب می آید. گذشته از آن شما با استفاده از فناوری هایی همچون GAME MODE و ALLM می توانید تأخیر در ورودی را به حداقل برسانید. قابلیت ویژه دیگری که در این تلویزیون بسیار به چشم می آید فناوری VRR بوده که می تواند به صورت کاملا متغییر و نسبت به صحنه در حال پخش نرخ نوسازی را در تصویر تغییر دهد؛ به شکلی که نسبت کیفیت و سرعت در تصویر رعایت شود برای همین تصویر همیشه در بهترین حالت پخش می شود. در کنار این ها سامسونگ برای بهبود در گرافیک تصویر از فناوری AMD Free Sync پشتیبانی می کند.

امکانات و قابلیت های سیستم عامل در 75QN800B

ویژگی های تلویزیون

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 8 گیگابایت

✅ نسخه WiFi: استاندارد 6.0 در حالت 802.11a/b/g/n/ac/ax

✅ نسخه بلوتوث: استاندارد 5.2

پورت و روش های اتصال

درگاه های ارتباطی در این تلویزیون به شکل پیچیده ای تعبیه نشده اند و شما می توانید مانند هر برند دیگری در این تلویزیون درگاه هایی مانند HDMI و USB را ببینید؛ با این تفاوت که در 75QN800B این پورت ها در تعداد بالا و نسخه های متفاوتی ارائه شده اند. در نظر داشته باشید که سامسونگ برای این مدل از 4 درگاه HDMI در نسخه 2.1 و 3 درگاه USB در نسخه 2.0 پشتیبانی می کند. و شما با وجود آن ها می توانید انواع کنسول های بازی و دستگاه های پخش یا حافظه های جانبی مانند: هارد دیسک را به تلویزیون متصل کنید. توجه کنید که درگاه هایی مانند Optical و انواع گیرنده های دیجیتال و آنالوگ نیز در ان به چشم می خورد که با وجود آن ها دریافت صدای دیجیتال و هزاران شبکه رادیویی و تلویزیونی برای شما ممکن شده است.

کیفیت و قدرت صدا با 75QN800B

سامسونگ برای تلویزیون های QN همیشه از صدایی قدرتمند استفاده کرده که یقینا همین موجب شده تا صدا در این تلویزیون به یک نقطه قوت تبدیل شود. از این رو در مدل QN800B شما قدرت صوتی 70 وات هستید که از طریق 4 کانال 8 بلندگو موجود در تلویزیون را تغذیه می کند. به این ترتیب هر بلندگو می تواند 8.5 وات صدا را ارائه دهد. یکی دیگر از موارد جالبی که در ارائه صدا با این تلویزیون وجود دارد پخش صداهای دریافتی سه بعدی و فراگیر بوده که بازی یا دیدن فیلم با تلویزیون را بسیار هیجانی می کند به شکلی که انگار مخاطب خودش در برنامه حضور دارد. دقت داشته باشید که صدای ارائه شده در این تلویزیون به شکلی بوده که در بالاترین ولوم نیز بدون افت کیفیت پخش می شود و آن را مدیون فناوری های متعددی بوده که همگی از شرکت Dolby در فرمت های مختلفی که بر روی تلویزیون قرار گرفته، می باشد.

جدول مقایسه با تلویزیون های هم رده

برند ال جی سونی سامسونگ
مدل QNED87 X90K QN800B 
سال تولید 2022 2022 2022
سایز ها 55-65-75 55-65-75-85 65-75-85
سیستم عامل webOS Android Tizen
پردازنده α7 Gen6 AI Processor 4K Cognitive Processor XR Neural Quantum Processor 8K
نوع پنل IPS VA VA
نرخ نوسازی 120 هرتز 120 هرتز 120 هرتز
تأخیر در ورودی 5.5 میلی ثانیه 10.1 میلی ثانیه 6.0 میلی ثانیه
امتیاز کلی 7.9 8.1 8.1

مجموع عملکرد ها

در کل تلویزیون 75QN800B یکی از تلویزیون های بسیار خوبی است که واقعا می توانید روی ارزش خرید بالای آن حساب کنید. این مدل از نظر طراحی بسیار خاص بوده و یقینا توجه هر کاربری را جلب می نماید. از نظر کیفیت تصویر نیز از بالاترین ها، یعنی 4K و 8K به خوبی پشتیبانی می کند. همچنین از نظر صدا نیز که جزو بی رقیب ترین های بازار بوده که با آن می توانید صدا را به صورت سه بعدی پخش کنید. همچنین تمام ویژگی ها برای اجرای کنسول های بازی نسل جدید نیز در آن دیده می شود. در کل این تلویزیون با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که در آن به کار گرفته شده واقعا محصولی ارزشمند بوده که خرید آن می تواند سالیان سال شما را از یک نمایشگر هوشمند بی نیاز کند. ما در سایت اصلی کالا از عرضه کنندگان تلویزیون 75QN800B هستیم و شما می توانید برای استعلام قیمت تلویزیون سامسونگ QN800B با کارشناسان فروش ما در سایت تماس بگیرید و آن را در کمترین زمان و با بهترین گارانتی از ما با خیالی راحت خریداری کنید.

نقاط قوت

✅ کیفیت تصویر عالی

✅ نسبت کنتراست بالا در تصویر 

✅ طراحی زیبا

✅ در استفاده به عنوان مانیتور عالی است

نقاط ضعف

❌ عدم گستردگی زاویه دید

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV QN800B 8K 65 Inch

مشخصات

سری
سری 8
سال ساخت
2022 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکینمایش خانگی و تماشای فیلم
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
ADS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
163
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
-
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
-
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
8K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
7680x4320
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
Neural Quantum Processor 8K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
+HDR10HDR10HLG
حالت های تصویر
DynamicEcoFilmmakerMovieStandard
توان خروجی صدا (وات)
70
تعداد کانال های صوتی
4.2.2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Up-firingWoofer
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4Dolby AtmosDolby AudioDolby Digital (AC3)Dolby Digital Plus (EAC3)Dolby MS12 5.1chObject Tracking Sound Plus (OTS Plus)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
-
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
ندارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
3.8
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
در کیفیت تصویر 8K با نرخ نوسازی 60 هرتز برابر 10.2در کیفیت تصویر 4K با نرخ نوسازی 120 هرتز برابر 10.1
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2022
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
منو فارسی
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARCeARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)AVRCP (AV remote control)HID (mouse/keyboard connectivity)HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
6 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac/ax
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
ندارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Infinity One
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
فلزی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x400
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1668.3x1023.7x318.3
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1668.3x955.6x17.2
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1872x1144x196
وزن با پایه (کیلوگرم)
42.1
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
32.2
وزن پایه (کیلوگرم)
9.9
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
55.7
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
0.5
ریموت کنترل
دارد
باتری ریموت کنترل
ندارد
پایه رومیزی
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

سری
سری 8
سال ساخت
2022 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکینمایش خانگی و تماشای فیلم

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
ADS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
163
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
8K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
7680x4320
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
Neural Quantum Processor 8K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
+HDR10HDR10HLG
حالت های تصویر
DynamicEcoFilmmakerMovieStandard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
70
تعداد کانال های صوتی
4.2.2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Up-firingWoofer
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4Dolby AtmosDolby AudioDolby Digital (AC3)Dolby Digital Plus (EAC3)Dolby MS12 5.1chObject Tracking Sound Plus (OTS Plus)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
3.8
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
در کیفیت تصویر 8K با نرخ نوسازی 60 هرتز برابر 10.2در کیفیت تصویر 4K با نرخ نوسازی 120 هرتز برابر 10.1

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2022
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARCeARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
3
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)AVRCP (AV remote control)HID (mouse/keyboard connectivity)HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
6 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac/ax
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Infinity One
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
فلزی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x400

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1668.3x1023.7x318.3
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1668.3x955.6x17.2
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1872x1144x196

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
42.1
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
32.2
وزن پایه (کیلوگرم)
9.9
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
55.7

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
0.5

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
باتری ریموت کنترل
پایه رومیزی
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

سایر ویژگی‌ها

منو فارسی

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم