یخچال فریزر سامسونگ RF59

79,100,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
REFRIGERATOR SAMSUNG RF59
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی کامل یخچال فریزر سامسونگ RF59

یخچال فریزر RF59 از مدل های 4 درب سامسونگ در سال 2023 بوده طبق معمول درب سمت بالا مربوط به یخچال و پایین را به فریزر تعلق داده‌اند. ظرفیت ساید بای ساید سامسونگ 593 لیتر می‌باشد از این رو حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای می دهد و شما می توانید خرید های روزانه تان را در آن جای دهید. این یخچال فریزر به امکانات ویژه‌ای مجهز گشته تا در بهترین حالت ممکن از مواد غذایی تان محافظت کند و سلامت آنان را تضمین کند‌ .موتور نسل جدید اینوتر دیجیتالی در RF59 ‌جا خوش کرده؛ که خنک سازی عالی محیط را با کمترین مصرف انرژی انجام‌ می‌دهد و صدای بسیار پایین و استهلاک کم قطعات و افزایش طول عمر از مزیت‌های این موتور به حساب می آید.

وجود نمایشگر دیجیتالی و دکمه‌های کارگذاشته بر روی هر کدام شما را قادر می‌سازد؛ تا تنظیمات مجزای هر کدام را اعمال کنید. البته این صفحه نمایش مخفی وپنهان بوده و در داخل یخچال کنار کشوها قرار گرفته است. متاسفانه این محصول فاقد آب ریز بوده ولی دارای یک سیستم یخ ساز دستی در داخل ریزر بوده که شما با پر کردن آب در مخزن یخ به صورت دستی دو نوع یخ را برای شما تولید می کند. دستگیره های پاکتی و مخفی باز و بسته کردن این دستگاه را بسیار آسان کرده اند. بدنه این دستگاه بسیار ساده بوده و فقط لوگو سامسونگ روی آن قرار دارد که نشان از اصالت بالای کالا را می دهد. 

یخچال فریزر RF59 سامسونگ دارای سیستم سرمایشی All-around Cooling بوده؛ این سیستم یک خنک کننده همه جانبه بوده و مواد غذایی شما را در هر کجای یخچال یا فریزر باشد خنک و همواره تازه و شاداب نگه می دارد. بسیاری از مواقع قصد درست کردن دسر را دارید و دوستدارید که زود آماده شود یا مواد غذایی داخل فریزر سریع منجمد شوند. سامسونگ برای این کار خنک کننده سریع و انجماد سریع را تعبیه نموده تا در مدت زمان بسیار کمی مواد نوشیدنی، دسر یا مواد غذایی داخل فریزر مانند: بستنی سریع منجمد یا خنک شوند. 

فیلتر خوشبو کننده Deodorizer  فضای داخل یخچال را از هرگونه بوی نامطبوع در امان نگه خواهد داشت. این بوگیر نانو فیلتر ماندگاری مواد غذایی، سبزیجات و میوه ها را افزایش داده و در تازه نگه داشتن آن ها تاثیر بسزایی دارد. همچنین ترکیباتی مانند نانو ذرات و کربن فعال در این بوگیر سبب شده تا توانایی بالایی در گرفتن بوی نامطبوع یخچال ها داشته باشد.

معرفی کامل یخچال فریزر سامسونگ RF59

طراحی و ساختار یخچال ساید بای ساید سامسونگ RF59

یکی از مهم ترین آیتم ها در هنگام خرید یخچال فریزر طراحی و شکل ظاهری محصول می‌باشد، امروزه بیشتر از کاربران به طراحی اهمیت زیادی می‌دهند، چون همه در پی لوکس جلوه دادن محیط های خود هستند.‌ یکی از راه‌های رسیدن به محیطی مدرن و لوکس خرید وسایل شیک می‌باشد.‌ از این رو تولیدکنندگان برای ارائه‌ی برترین محصولات خود در تلاش هستند. یخچال ساید بای ساید سامسونگ RF59 با رنگ نقره ای تولید و روانه بازار شده این رنگ با سایر لوازم خانگی شما هماهنگ است. جنس این دستگاه از استیل ضد زنگ بوده از این رو استحکام بالایی دارد و همچنین آثار لک و اثر انگشت روی آن مشاهده نمی شود. مقاومت بسیار و استحکام بالایی که در محفظه خارجی و داخلی دستگاه وجود دارد به دلیل به کار بردن بهترین مواد و متریال‌ها در ساخت دستگاه است. بنابراین این دستگاه را تا سال ها می توان مهمان آشپزخانه های کنید. 

دستگیره‌های یخچال از نوع توکار هستند. در واقع در سطح بدنه خبری از دستگیره‌های برجسته نیست. صفحه نمایش این دستگاه مخفی بوده و در داخل یخچال تعبیه شده و روی دیواره کناری آن تعبیه شده است. دکمه‌های کنترل آسان در این یخچال، تنظیم عملکرد را خیلی آسانتر می‌سازند. پایه های مقاوم و با کیفیت که برای این یخچال طبیعی شده جابجایی دستگاه در آشپزخانه را برایتان راحت تر خواهد کرد بنابراین زمانی که می خواهید یخچال را جابجا کنید هرگز با کمردرد روبرو نخواهید شد.

طراحی و ساختار یخچال ساید بای ساید سامسونگ RF59

فضا داخلی RF59

گنجایش یا فضا یکی دیگر از مواردی بوده که حتما باید به آن توجه شود چون محصول مورد نظر باید دارای ظرفیتی باشد تا نیاز های شما را تامین نماید و بتواند حجم بالایی از مواد غذایی را در خود جای دهد. یخچال فریزر سامسونگ RF59 از ظرفیت 593 لیتر بهره‌ور می باشد که بیشتر این قسمت و گنجایش را به بخش یخچال اختصاص داده‌اند تا عزیزانی که از این قسمت بیشترین استفاده را می کنند با خیالی آسوده و دستی باز مواد غذایی را درون یخچال جاسازی نمایند. یخچال RF59 سامسونگ دارای 4 درب می باشد که قسمت فریزر در پایین و بخش یخچال در بالا قرار دارد. زمانی که درب‌های یخچال سامسونگ را باز می نمایید از زیبایی آن متحیر می‌شوید. چون داخل این یخچال به گونه‌ای طراحی شده که هر نوع ماده غذایی را بتوان در آن قرار داد.

سیستم روشنایی LED در فضای داخلی یخچال، تمام گوشه و کناره‌ها را به صورت ایده‌آل روشن نگه میدارد. این سیستم روشنایی در مقایسه با چراغ‌های متداول در یخچال‌های معمولی، مصرف انرژی خیلی کمتری دارد. بر روی درب راست و چپ یخچال در مجموع 6 قفسه قرار دارد که ارتفاع آن ها زیاد بوده و می توان بطری های آب ، نوشیدنی، انواع بسته‌بندی مواد خوراکی، نوتلا، مواد لبنی و غیره را می‌توان در این قفسه‌ها جا داد. 3 عدد قفسه شیشکه نشکن نیز در بخش یخچال قرار دارد که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند تا شما بسته به نیاز خود فاصله آن ها را خودتان تنظیم کنید. 2 عدد کشو مخصوص میوه و سبزیجات هم در بخش یخچال قرار دارد که در هر دو میوه و سبزیجات شما تا چندین روز همان تازگی و طراوت روز اول را دارند. در بین کشوها نیز یک قفسه تعبیه شده که می توانید انرژی زا یا مواد نوشیدنی کوچک را تا 4 عدد داخل آن جای دهید. 

یخچال 593  لیتر RF59 در بخش فریزر نیز انعطاف خیلی زیادی را از خود نشان می‌دهد. در قسمت پایین 6 عدد کشو و 6 عدد طبقه روی درب های فریزر به چشم میخورد. کشوهای این قسمت برای نگهداری موادی مانند گوشت، ماهی، مرغ و میگو بهینه سازی شده‌اند. در این قسمت همچنین یخساز پیشرفته به چشم می‌خورد که برای دسترسی به قطعات یخ مکعبی می‌توان از آن استفاده کرد. سیستم یخ ساز به صورت دستی کار می کندو قابلیت جابه جایی را دارد. چراغ LED در این قسمت برای دسترسی راحت به مواد غذایی، روشنایی کافی را ایجاد می‌کند.

فضا داخلی RF59

موتور اینورتر دیجیتال 

موتور اینورتر دیجیتال نوعی موتور الکتریکی است که با استفاده از تکنولوژی الکترونیکی و دیجیتالی می‌تواند سرعت آن را به صورت پیوسته تنظیم کند. در برابر موتور‌های الکتریکی قدیمی این نوع موتور باعث صرفه جویی در مصرف برق و کاهش سر و صدا در کارکرد یخچال می‌شود. موتور اینورتر بسیار کم صدا و دوام بالایی دارد و عمر طولانی‌تری نسبت به موتور‌های دیگر دارد. همچنین موتور اینورتر دیجیتال قابلیت کنترل سرعت را دارد و در نتیجه می‌تواند به طور خودکار بین سرعت‌های مختلف تغییر کند. این خاصیت باعث می‌شود که مصرف انرژی کمتری داشته باشد و در نتیجه هزینه برق کاهش پیدا کند. به علاوه این موتور با قابلیت کنترل پیوسته دما و رطوبت در دستگاه‌ها کنترل بهتری بر روی نگهداری مواد غذایی و دیگر مواد مختلف را نیز فراهم می‌کند. به همین دلیل مصرف برق کمتر و عمر بیشتری دارد.

موتور اینورتر دیجیتال

گاز R600A

گاز R600A بیشتر در یخچال و فریزرهای خانگی از جمله یخچال فریزر 4 درب سامسونگ RF59 استفاده می‌شود. این گاز به دلیل خاصیت خنک کنندگی بالا و عدم ایجاد آسیب به محیط زیست جایگزین مناسبی برای گازهای سنتی خنک‌کننده مانند R134a و R12 در سیستم‌های خنک‌کننده است. همچنین این گاز به دلیل مصرف کم انرژی می‌تواند به صورت موثری در کاهش هزینه‌های انرژی کمک کند. با این حال برای استفاده صحیح از گاز R600A نیاز به تجهیزات و فناوری‌های خاصی دارید از جمله کمپرسور اینورتر دیجیتال. این کمپرسور گاز R600A را فشرده می‌کند.

گاز R600A

سیستم های خنک کننده 

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RF59 از تکنولوژی All Around cooling پشتیبانی می کند در واقع در قسمت های داخلی یخچال دریچه هایی تعبیه نمودند. که این قابلیت توسط این دریچه ها سرما را در تمامی قسمتهای یخچال و فریزر پخش می کند. به لطف وجود آن در هر قسمت از یخچال که می‌خواهیم موادغذایی آن را قرار دهید و نگران نرسیدن سرمای لازم و خراب شدن ماده خوراکی تان نباشید. سیستم چرخش هوای چندگانه از دیگر دارایی های بارز این مدل به حساب می آید که به طور مداوم قسمت های یخچال منتشر می سازد که این در سال ماندن مواد غذایی تاثیر بسزایی داشت و آنها را مانند روز اول با همان کیفیت نگه می دارد. جریان هوا چندگانه این اطمینان را ایجاد می‌کند که تمامی مواد در همه قفسه ها و همه کشوهای به یک اندازه خنک و سرد شوند. 

تکنولوژی All Around cooling

سیستم بدون برفک 

دیگر نیازی نیست برای برفک زدایی مواد را از یخچال یا فریزر بیرون بیاورید زیرا دیگر نیازی به این قبیل برفک زدایی های معمول نخواهید داشت. ویژگی  No Frostسامسونگ امکان خنک کنندگی یکنواخت را در یخچال ساید بای ساید RF59 تضمین می‌نماید که هر گونه برفک یا توده‌های یخی را از بین می‌برد. اکنون می‌توانید باقیمانده تمام غذاهای فاسد شدنی خود را تازه و با همان خاصیت‌های اصلی نگه دارید و فرصت بیشتری برای انجام سایر کارهای خود داشته باشید. 

سیستم بدون برفک یخچال ساید بای ساید سامسونگ RF59

فیلتر خوش بوکننده Deodorizer

هر ماده غذایی بو خاص خود را دارد و در برخی از موارد این بو ممکن است بسیار تند و ماندگار باشد. زمانی که انواع مواد غذایی مختلفی درون یخچال کنار هم چیده می شوند بوی غذا به سرعت در داخل یخچال پخش می شود و باعث شده سایر غذاهای دیگر هم این بو را به خود جذب کنند. فیلترخوش بوکننده  Deodorizerاز یک فیلتر مبتنی بر کربن فعال استفاده می کند که بوها و باکتری ها را در داخل یخچال حذف می نماید. بوگیر با جذب بوهای نامطبوع و جلوگیری از مخلوط شدن آن‌ها، به حفظ عطر و طعم اصلی مواد غذایی کمک می‌کند و یک محیط سالم و بهداشتی را برای شما ایجاد می کند. 

فیلتر خوش بوکننده Deodorizer

سیستم خنک کننده سریع و انجماد سریع 

یخچال فریزر RF59 با بهره‌گیری از فناوری Power Cool / Power Freeze به شما این امکان را خواهد داد تا مواد غذایی خود را به سرعت به دمای انجماد یا سردترین دما برسانید. عملکرد خنک کننده سریع یا Power Cool در یخچال RF59 با فشار یک دکمه هوای سرد را وارد یخچال خواهد کرد تا مواد غذایی و نوشیدنی شما به سرعت خنک شود و این قابلیت هنگامی که به مواد غذایی سرد در کم‌ترین زمان نیاز دارید بهترین کاربرد را دارد.

مواد غذایی حساس مانند گوشت ماهی و انواع گوشت و سبزیجات دیگر گاهی به منجمد شدن سریع نیاز دارند تا ماندگاری بالاتری داشته و دیرتر خراپ شوند و بدین منظور فناوری Power Freeze هوای سرد را در داخل فریزر پخش خواهد کرد و کمک می‌کند تا مواد غذایی سریع منجمد شده و یخ مورد نیاز شما در سریع‌ترین زمان ممکن در دسترس باشد.

سیستم خنک کننده سریع و انجماد سریع

جمع بندی 

یخچال فریزر سامسونگ RF59 یکی از مدل های 2023 بوده که با ظرفیت 593 لیتر حجم زیادی از مواد غذایی را در خود جای می دهد و نیاز های یک خانواده 3 الی 4 نفره را تامین می نماید. موتور اینورتر دیجیتال با توجه به نیاز دستگاه سرعت خود را کم و زیاد می کند و همین امر موجب شده تا مصرف انرژی به واسطه این موتور بسیار کم شود. همچنین به دلیل حذف قطعات اضافی در آن نویز و صدا آن در هنگام کارکردن بسیار کم شده است. 

Power Cool و Power Freeze در یخچال فریزر 24 فوت سامسونگ RF59 قرار دارد. این فناوری به کاربر این امکان را می‌دهد تا با لمس یک دکمه سریع دمای داخلی یخچال یا فریزر را کاهش یا افزایش دهد. فیلتر خوش بوکننده Deodorizer بوی بد مواد غذایی را به خود جذب می کند سپس هوایی سالم و پاکیزه را در داخل یخچال و فریزر پخش می کند با این قابلیت دیگر بوی مواد غذایی باهم ترکیب نمی شوند. جهت خرید یخچال فریزر سامسونگ RF59 و استعلام لیست قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ به شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. فروشگاه اینترنتی اصلی کالا تمامی محصولات خود را با 18 ماه گارانتی طلایی و پرداخت درب منزل عرضه می نماید. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
REFRIGERATOR SAMSUNG RF59
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم